Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:33
Hoe ervaart men hier de integratie van de OnePlus 11 met de OnePlus Buds Pro 2?

Ik zit te twijfelen tussen de Pro 2 en de Pixel Buds Pro. Over het algemeen denk ik dat de Pixel Buds qua 'beter' zullen zijn, maar ik vind het aan de andere kant toch ook wel fijn als de integratie tussen telefoon en in-ears native is. Geen extra apps nodig etc.

Qua prijs liggen ze nagenoeg gelijk (~ 125,- in OnePlus store vs ~ 130,- in V&A omdat je de pixel buds nu gratis krijg bij een Pixel 8 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48
@pelt Ik heb ze allebei en ik ben er zeer tevreden mee. App staat al op de telefoon dus je hoeft niks extra's te installeren. Firmware doet ie ook automatisch bijwerken via deze app en je kan natuurlijk het e.e.a. instellen.

Gebruik ze ook regelmatig i.c.m. laptop en tv, werkt ook prima.

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 13-10-2023 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
tiguan schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:04:
@pelt Ik heb ze allebei en ik ben er zeer tevreden mee. App staat al op de telefoon dus je hoeft niks extra's te installeren. Firmware doet ie ook automatisch bijwerken via deze app en je kan natuurlijk het e.e.a. instellen.

Gebruik ze ook regelmatig i.c.m. laptop en tv, werkt ook prima.
Thanks! Met beiden bedoel je denk ik OnePlus 11 en OnePlus Buds Pro 2? (Niet OnePlus Buds en Pixel buds , dan had jij mooi voor mij kunnen vergelijken welke fijner zijn... )

[ Voor 6% gewijzigd door pelt op 13-10-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-05 07:42
Plofje schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:27:
Ik heb nu al een paar maanden de oneplus 11, echter heb ik nu sinds 4 dagen erg slechte internet verbinding. Ik heb een Vodafone abo, telefoon gereset, sim in/uit gehad maar het is er niet beter op geworden. Iemand ideeen wat dit kan zijn?
Niet met Vodafone specifiek, maar bij Tele2/Odido is de ontvangst en snelheid met 5G echt beroerd. Nadat in de sim heb ingesteld op max. 4G is alles vele malen sneller. Mogelijk kan je dat ook proberen om het verschil te ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
pelt schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:11:
[...]

Thanks! Met beiden bedoel je denk ik OnePlus 11 en OnePlus Buds Pro 2? (Niet OnePlus Buds en Pixel buds , dan had jij mooi voor mij kunnen vergelijken welke fijner zijn... )
Ja de OnePlus 11 en de OnePlus Buds Pro 2 idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Open Bèta 3 is aangekondigd (en ja, India-only): https://community.oneplus.com/thread/1440859097065848834

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Gebruikt iemand hier Bedtijdstand (in Digitaal Welzijn) icm Always On Display? Ik kom van een Samsung (waar het wel werkte zoals ik wil), dus weet niet helemaal of wat ik wil kan, maar wat ik zou willen:

Wanneer bedtijdstand aan is, zet dan Always On Display uit. Mijn settings staan zo, maar als Bedtijdstand aan is, dan blijft ook Always On Display aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6J_UiK4jVvXr13PJIYcei1LuRA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oRcqWWb9pcbQLCBZ0qBhu0cP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_hxmV58XFnWJCKXW3pxSzwqiiI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9lBY7TS2XFb87ZdHJvbE9e5s.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Ik ben blijkbaar niet de enige: https://www.reddit.com/r/...ough_it_should_be_turned/
https://www.reddit.com/r/...also_on_with_bedtimemode/

Moet zeggen dat ik nu wel weer snap, waarom ik zo'n haat/liefde verhouding heb met OnePlus en nu weer even in de haat modus zit (na 3 jaar Samung).

[ Voor 14% gewijzigd door pelt op 16-10-2023 16:52 . Reden: https://www.reddit.com/r/OnePlus8Pro/comments/10cwu29/aod_is_always_on_even_though_it_should_be_turned/ ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.596 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1448672204060360712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:26
Europa volgt vaak snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frepelkweeltje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-05 12:55
Ik heb net een OnePlus 11 (16/256) gekocht voor 580 €. Spannend! In het verleden heb ik al een OnePlus 3T gehad (waarover ik erg tevreden was), maar ben dan overgeschakeld naar een Realme x50 Pro. Dat toestel draait nog erg vlot, alleen wil de batterij niet echt meer mee.

Ik verwacht een toptoestel qua performantie met een degelijke camera. Kijk er naar uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElFrikandel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03 19:47
Frepelkweeltje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:11:
Ik heb net een OnePlus 11 (16/256) gekocht voor 580 €. Spannend! In het verleden heb ik al een OnePlus 3T gehad (waarover ik erg tevreden was), maar ben dan overgeschakeld naar een Realme x50 Pro. Dat toestel draait nog erg vlot, alleen wil de batterij niet echt meer mee.

Ik verwacht een toptoestel qua performantie met een degelijke camera. Kijk er naar uit!
Bij amazon.nl ?
Ik had daar gisteren de 8/128 GB versie besteld voor 500 euro, maar deze morgen toch maar geannuleerd want ik vertrouw het zaakje niet. Aan die prijs vrees ik dat het over refurbished modellen gaat. Ben benieuwd naar uw bevindingen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Laatst online: 21:47
Ik kreeg onderstaande net in mijn mailbox geworpen: 😃

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzojThwgtMoyk6NnPTmznYWwLrk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ePLNoJgNuGs30bZDomeCvDcn.jpg?f=fotoalbum_large

Niet dat ik ga winnen maar wel een leuke actie toch? 😉

[ Voor 6% gewijzigd door Bull op 27-11-2023 12:15 ]

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ElFrikandel schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:30:
[...]

Bij amazon.nl ?
Ik had daar gisteren de 8/128 GB versie besteld voor 500 euro, maar deze morgen toch maar geannuleerd want ik vertrouw het zaakje niet. Aan die prijs vrees ik dat het over refurbished modellen gaat. Ben benieuwd naar uw bevindingen :-)
Ik heb hem binnen, en hij is helemaal nieuw. Keurig met factory screenprotector, en supervooh lader.
Prima ding, zou niet weten wat hier mis mee is.
Jammer dat de aanbieding niet beschikbaar was over het dikkere model, maargoed dat is al een heftige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frepelkweeltje
ElFrikandel schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:30:
[...]

Bij amazon.nl ?
Het ziet er voorlopig allemaal perfect normaal uit ;-). Bovendien is er nog tijd genoeg om te retourneren moest er toch iets mis zijn. Ben blij dat ik de aanbieding tijdig gezien heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:39
Bull schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:14:
Ik kreeg onderstaande net in mijn mailbox geworpen: 😃

[Afbeelding]

Niet dat ik ga winnen maar wel een leuke actie toch? 😉
https://www.androidheadli...UNK7z0kT9ZUx9ZFkOKb6OGCME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
Oef, ik heb een bug.
Bij mijn oude telefoon deed ik het scherm uit - als ik aan het bellen ben. Ik bel veel handsfree, of met headset.

Als ik nu op de power-knop druk; tijdens een gesprek (bijv. in de auto) - gooi de telefoon de horn op de haak.

Hoe fix ik dit?

Ik bel iemand, headset in, en telefoon in mijn broekzak (dus scherm uit; klik opgehangen...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Blasterxp schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 20:18:
Oef, ik heb een bug.
Bij mijn oude telefoon deed ik het scherm uit - als ik aan het bellen ben. Ik bel veel handsfree, of met headset.

Als ik nu op de power-knop druk; tijdens een gesprek (bijv. in de auto) - gooi de telefoon de horn op de haak.

Hoe fix ik dit?

Ik bel iemand, headset in, en telefoon in mijn broekzak (dus scherm uit; klik opgehangen...)
Instellingen > Aanvullende instellingen > Toegankelijkheid > Aan/uit-knop indrukken om oproepen te beëindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik zie net in de Oxygen Updater app dat versie 14 uit is voor de EU!

Erg verleidelijk om gelijk te gaan installeren! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Ben momenteel de update naar 14 aan het installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Puddi Puddin schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:16:
Ben momenteel de update naar 14 aan het installeren!
Yolo. Ik wacht nog heel even OnePlus kennende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-05 05:30
Hier ook binnen via Oxygen updater. Al mensen met ervaringen? Twijfel ook heel eerlijk gezegd. Misschien toch even afwachten :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

De OxygenOS 14 update is al sinds 16 nov beschikbaar voor India, dus ik neem aan dat de EU/NA versies goed werken. De update staat nu dus te installeren. Thanks to Oxygen Updater! (y)

Edit: Update staat er intussen op, en na de installatie kwam er een melding dat het is aan te raden om de telefoon 3 uur aan de oplader te hangen zonder gebruik te maken van de telefoon. Dit om alles te laten optimaliseren.

Zal lastig worden omdat ik eigenlijk de vernieuwingen wil uitproberen. :P

[ Voor 45% gewijzigd door LZF op 29-11-2023 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Somgo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-05 18:19
Casual_T schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:49:
Hier ook binnen via Oxygen updater. Al mensen met ervaringen? Twijfel ook heel eerlijk gezegd. Misschien toch even afwachten :).
Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
Naendeau schreef op woensdag 29 november 2023 @ 07:53:
[...]
Instellingen > Aanvullende instellingen > Toegankelijkheid > Aan/uit-knop indrukken om oproepen te beëindigen.
Helaas nog hetzelfde gedrag als ik het knopje aan/uit zet.

Als je jullie op 'speaker' je telefoon op tafel leggen, en terwijl je belt ..... en je drukt het scherm uit. Wat gebeurt er dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:01
Blasterxp schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:55:
[...]

Als je jullie op 'speaker' je telefoon op tafel leggen, en terwijl je belt ..... en je drukt het scherm uit. Wat gebeurt er dan?
Zojuist getest. 1233 gebeld op speaker. Scherm uit. Gesprek blijft actief.
(android 14)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
Blasterxp schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:55:
[...]

Hier blijft het gesprek ook actief. Wanneer ik die optie aanzet wordt het gesprek wel beëindigd wanneer ik de aan/uit knop indruk. Android 13.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:01
Na de overstap naar Android 14 lijken er wat issues met diverse launchers te zijn. Deze blijven niet actief of crashen bij het openen van apps. Elke keer als je terug gaat naar het homescreen start de launcher weer op. Dit gaat gelukkig vrij snel maar is toch wel een doorn in mijn oog omdat die handeling zeer vaak voorkomt. Zoekende op het internet lijken er inderdaad meerdere issues te zijn met 3rd party launchers te zijn. Ik gebruik zelf Nova. Hyperion en Niagara hebben hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

Geen enkel probleem met Nova en Android 14. Ik gebruik dan wel 8.0 Beta, de Playstore versie is antiek en nog uit 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Hebben mensen nog problemen met dat apps zoals youtube echt stupide traag worden sinds de android 14 upgrade? Zodra ik een video afspeel begint het gestotter het is overigens niet alleen in youtube. Picture in picture mode maakt het toestel helemaal onbruikbaar lijkt net alsof ze iets te agressief zijn geweest met het throttlen van de apps.

[ Voor 4% gewijzigd door Puddi Puddin op 04-12-2023 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
Puddi Puddin schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:13:
Hebben mensen nog problemen met dat apps zoals youtube echt stupide traag worden? Zodra ik een video afspeel begint het gestotter het is overigens niet alleen in youtube. Picture in picture mode maakt het toestel helemaal onbruikbaar lijkt net alsof ze iets te agressief zijn geweest met het throttlen van de apps.
geen problemen, zelfs met zwevende vensters met chrome. Of minispeler (youtube premium).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Blasterxp schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:16:
[...]

geen problemen, zelfs met zwevende vensters met chrome. Of minispeler (youtube premium).
Android 14? Was het vergeten er bij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
Puddi Puddin schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:39:
[...]

Android 14? Was het vergeten er bij te zetten.
Nee, nog niet. Ik krijg die versie nog niet, en door mijn gebruik wil ik geen beta tester zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Vanmiddag maakte ik wat foto's van de sneeuw buiten. Uit een bepaald raam werd constant een "corrupte foto" gemaakt. Ik weet niet hoe het anders te omschrijven. De preview vanuit de camera app werkte wel (na het maken van de foto). Maar in de foto app van OnePlus was het een grijs blokje, en de fullscreen foto zwart. Stuk of 10 keer geprobeerd. Geen idee waardoor het komt. Tussendoor binnen foto's maken of door een ander raam werkte wel.

Dit is met de OxygenOS 14 update. Dus wees gewaarschuwd.

Ook het probleem hierboven met de Niagara launcher. Maar dat vind ik toch een stuk minder erg dan een foto die simpelweg niet te maken is. :X

EDIT: het probleem met de foto's heeft zich sindsdien nog niet weer voorgedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Cheeky op 28-12-2023 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.304 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1486524541592141827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Ben benieuwd of ze de lagg hebben opgelost op het moment dat er een video afspeelt of in beeld is. Toestel word dan zo goed als onbruikbaar. Zelfde probleem bestaat met maken van foto's en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:02

Esumontere

Floep, banaan.

Inmiddels via de officiele weg de update naar OOS 14 aangeboden gekregen en een week geleden geïnstalleerd. Werkt opzich prima, maar wat gaat 'ie ineens hard door z'n batterij heen :o Waar ik op OOS13 aan het einde van de dag nog altijd ~40% accu overhad, zit ik tegenwoordig elke dag ruim onder de 20%... Hoop dat ze dat nog wel snel verbeteren, want dit is niks :(
En inmiddels weer gestopt met uitrollen en raden actief af om hem te installeren, omdat hij bootloops oplevert...

Overigens is met OOS14 nog steeds het probleem van de niet-werkende niet-storen modus niet opgelost. Ik krijg nog steeds trilsignalen bij notificaties als niet-storen is ingeschakeld. Helaas :(

[ Voor 43% gewijzigd door Esumontere op 20-12-2023 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-05 16:06
Wat ik merk sinds mijn update naar OOS14 is dat niet alle apps meer notificaties geven. Net alsof de niet gebruikte apps nu in een soort diepere slaap / gekilled worden dan voorheen en dus ook geen notificaties meer geven. Pas bij het openen van een app komt er of een melding, of ik zie in de app dat er nieuwe berichten / emails /noem maar op heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door NineTailedFox op 20-12-2023 11:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
NineTailedFox schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:30:
Wat ik merk sinds mijn update naar OOS14 is dat niet alle apps meer notificaties geven. Net alsof de niet gebruikte apps nu in een soort diepere slaap / gekilled worden dan voorheen en dus ook geen notificaties meer geven. Pas bij het openen van een app komt er of een melding, of ik zie in de app dat er nieuwe berichten / emails /noem maar op heeft.
Je kan apps uitsluiten van accuoptimalisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-05 16:06
Anonymoussaurus schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:35:
[...]

Je kan apps uitsluiten van accuoptimalisaties.
Klopt, maar ik heb hier niet aangezeten, niet in OOS13 en ook niet sinds OOS14. En in OOS13 kwamen alle notificaties wel gewoon binnen. Dus waarom zou ik daar nu iets moeten aanpassen als daarin niets veranderd is?

[ Voor 0% gewijzigd door NineTailedFox op 20-12-2023 11:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
NineTailedFox schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:47:
[...]

Klopt, maar ik heb hier niet aangezeten, niet in OOS13 en ook niet sinds OOS14. En in OOS13 kwamen alle notificaties wel gewoon binnen. Dus waarom zou ik daar nu iets moeten aanpassen als daarin niets veranderd is?
Wellicht van strategie veranderd omdat mensen liepen te zeuren dat hun telefoon te snel leeg ging door alle apps.

Heeft niemand van jullie last dat als er een video afspeelt in beeld het hele toestel begint te haperen?

[ Voor 24% gewijzigd door Puddi Puddin op 20-12-2023 12:00 ]

• Blasterxp
  • Niet online
Nee, totaal niet. Ook accuduur is meer dan prima.

Het komt weleens voor dat de youtube app zwart beeld geeft. Alleen bij het volledig sluiten van de app en herstarten werkt youtube weer zoals je verwacht. Vooral bij het wisselen naar de miniplayer, of groot en klein, of wisselen tussen andere apps gaat het weleens mis.

• Puddi Puddin
Blasterxp schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:28:
Nee, totaal niet. Ook accuduur is meer dan prima.

Het komt weleens voor dat de youtube app zwart beeld geeft. Alleen bij het volledig sluiten van de app en herstarten werkt youtube weer zoals je verwacht. Vooral bij het wisselen naar de miniplayer, of groot en klein, of wisselen tussen andere apps gaat het weleens mis.
Hmm toch maar eens een reset doen dan toestel is zo goed als onbruikbaar als er maar iets van media inbeeld komt wat afgespeeld word.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Nieuwe OxygenOS 14 build staat nu in Oxygen Updater met fixes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 10:07
Anonymoussaurus schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:56:
Nieuwe OxygenOS 14 build staat nu in Oxygen Updater met fixes. :)
Ik kreeg deze update gek genoeg eerder via OnePlus zelf binnen dan via Oxygen Updater, gebeurt niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:22
Bij mij is sinds de vorige update het WhatsApp-icoon niet meer zichtbaar in de statusbalk, ondanks dat er ongelezen berichten zijn.

Ik was dan ook blij om te zien dat o.a. dit probleem gefikst zou zijn in de nieuwe update die vandaag werd aangeboden. Maar helaas, WhatsApp-icoon nog steeds niet zichtbaar...

Anderen met dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
FreddyFish schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 22:57:
Bij mij is sinds de vorige update het WhatsApp-icoon niet meer zichtbaar in de statusbalk, ondanks dat er ongelezen berichten zijn.

Ik was dan ook blij om te zien dat o.a. dit probleem gefikst zou zijn in de nieuwe update die vandaag werd aangeboden. Maar helaas, WhatsApp-icoon nog steeds niet zichtbaar...

Bij mij ook. Ook andere apps zijn niet meer zichtbaar in de statusbalk. De apps zijn wel zichtbaar op het Always On Display.

Dit soort kleine dingen is toch wel echt zo brak aan OnePlus. Volgende telefoon weer gewoon een Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb de update van Android 14 nog steeds niet aangeboden gekregen, maar zo te zien is dat maar goed ook :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
tiguan schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 17:22:
Ik heb de update van Android 14 nog steeds niet aangeboden gekregen, maar zo te zien is dat maar goed ook :D
Je kan natuurlijk altijd Oxygen Updater gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Weet ik, maar ik wacht 'm dit keer gewoon even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

FreddyFish schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 22:57:

Hier werkt het net zo als het hoort, met icoontjes dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGSuzasjqqVO7RElEStkI8r9wP0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B4QQZJWFYHR7HBK1430ka77a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
LZF schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 19:59:
[...]

[Afbeelding]
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:16
[...]

[Afbeelding]
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterpoloMike
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-05 18:00
[...]

[Afbeelding]
Hier ook geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Zorgt de meest recente update (14.0.0.304 (EX01) nog steeds voor boot loops of is dat inmiddels opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bull schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 17:32:
Zorgt de meest recente update (14.0.0.304 (EX01) nog steeds voor boot loops of is dat inmiddels opgelost?
Dit is de update die ze eerder uitgesteld hadden. Ik ga er vanuit dat ze dit dus hebben opgelost. None the less lost het veel problemen op die aanwezig waren tijdens de eerste update naar android 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Puddi Puddin schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 17:47:
[...]

Dit is de update die ze eerder uitgesteld hadden. Ik ga er vanuit dat ze dit dus hebben opgelost. None the less lost het veel problemen op die aanwezig waren tijdens de eerste update naar android 14.
Oke dan moet ik in het weekend maar eens een poging gaan wagen.

Als jullie niks meer van mij horen dan is het foute boel. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strontvlieg
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-05 09:02
Ik had een paar dagen geleden de notificatie ontvangen voor de OTA update naar CPH2449_14.0.0.304(EX01) en geinstalleerd.

Het installatieproces verliep niet soepel. Na een restart en het invoeren van de pin code voor SIM 1 vroeg de telefoon om een 4 tot 8 cijferig code. Van alles geprobeerd inclusief de code om normalerwijze in de telefoon te komen, maar tevergeefs. Iedere keer opniew SIM 1 code invoeren en daarna weer een 4-8 cijferige code. De telefoon kwam niet eens op het punt om de SIM 2 code te vragen. Nadat ik de SIM kaarten uit de telefoon verwijderd had startte de telefoon ineens wel door en daarna is dit probleem ook niet meer teruggekomen.

Ik heb nu wel een groot ander probleem. De telefoon kan geen Wifi verbinding meer opbouwen met mijn Wifi netwerk. De verbind wordt opgebouwd, maar ook weer meteen verbroken. Dit resulteert in een loop met een 2 seconde cyclustijd.

Het netwerk is een Unifi netwerk, bestaande uit o.a. de volgende componenten:
USG-3P router (4.4.57)
Cloudkey V1 met Unifi Application (7.2.97)
UAP-AC-Lite Access Point op firmware 6.6.55

Ik heb een aantal zaken uitgeprobeerd:
* getest met 4G aan en uit op telefoon -> heeft geen invloed
* getest met DHCP versus static IP op telefoon -> heeft geen invloed
* getest met een drietal firmwares van AP -> heeft geen invloed
* getest met andere merken (TP-Link en ZyXEL) routers/AP geconfigureerd als AP en verbonden met Unifi netwerk -> in alle gevallen treedt het probleem op. Probleem lijkt dus onafhankelijk van AP hardware/software implementatie
* getest met verschillende SSIDs (2.4 GHZ only / 5GHZ only / dual band) -> heeft geen invloed

* getest met TP-Link WR841N als router en met WAN verbonden met Unifi netwerk -> probleem treedt niet op. Al heb ik al wel een keer het netwerk moeten vergeten en opnieuw aanmaken ivm geen verbinding
* getest met USB-LAN adapter aan telefoon verbonden aan Unifi netwerk --> probleem treedt niet op.

Het probleem lijkt dus gerelateerd aan de Oxygen 14 software in combinatie met mijn Unifi netwerk (hardware/software/firmware/configuratie) en treedt alleen op de WLAN adapter van de telefoon en niet op een LAN adapter.

Aangezien ik weinig trek heb om de telefoon te factory resetten wordt het waarschijnlijk wachten op een nieuwe update en ondertussen via een alternatieve wifi router werken en 4G.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.401 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1509048873220308995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:12
Strontvlieg schreef op zondag 14 januari 2024 @ 12:31:
Ik had een paar dagen geleden de notificatie ontvangen voor de OTA update naar CPH2449_14.0.0.304(EX01) en geinstalleerd.

.......
Aangezien ik weinig trek heb om de telefoon te factory resetten wordt het waarschijnlijk wachten op een nieuwe update en ondertussen via een alternatieve wifi router werken en 4G.
Ik draai ook CPH2449_14.0.0.304(EX01) op mijn OP11 en heb een Unifi set-up als thuisnetwerk. UDM Pro, aantal switches en U6 access points. Telefoon werkt prima met deze set-up, nog geen problemen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strontvlieg
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-05 09:02
Masimo schreef op maandag 15 januari 2024 @ 21:04:
[...]

Ik draai ook CPH2449_14.0.0.304(EX01) op mijn OP11 en heb een Unifi set-up als thuisnetwerk. UDM Pro, aantal switches en U6 access points. Telefoon werkt prima met deze set-up, nog geen problemen tegen gekomen.
Bedankt voor de reactie. Telefoon werkt hier ook prima op andere netwerken. Ik wacht nog een oneplus update af en anders maar unifi hardware vervangen om verder te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkezenne
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:53
Ik (in België) heb nog geen OTA update van A14 gekregen.
Heb nu : CPH2449_13.1.0.596(EX1)

Is het mogelijk om via oxygen updater (incrementeel / geavanceerde modus UIT) direkt naar 14.0.0.304 (EX01) te gaan (zip file).
Immers @Bull Bull heeft zich niet meer gemeld ...

PS : ik heb geen ervaring wat oxygen updater betreft. Dus best maar eens checken om back up te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
ikkezenne schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 19:50:

Is het mogelijk om via oxygen updater (incrementeel / geavanceerde modus UIT) direkt naar 14.0.0.304 (EX01) te gaan (zip file).

PS : ik heb geen ervaring wat oxygen updater betreft. Dus best maar eens checken om back up te maken ?
Ja, gewoon op incremental laten staan en dan krijg je vanzelf aangeboden wat je kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
ikkezenne schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 19:50:

Sorry, ik ben er vanwege ziekte (kinderen he..) niet aan toegekomen om mijn mobiel rustig te kunnen updaten dus dat gaat wat later worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:50
Ik kreeg vanmorgen een melding dat er een nieuwe update klaar stond, versie CPH2449_14.0.0.401 (EX01) ik zag dat hij ook in Oxygen Updater beschikbaar was nu heb ik root en wilde ik de update lokaal installeren dit ging niet ivm ik pas geleden mijn telefoon heb moeten wipen en ik de APK's niet geïnstalleerd kreeg, zijn/is er een nieuwe versie van die APK?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Pjotrofsky schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 16:47:
Ik kreeg vanmorgen een melding dat er een nieuwe update klaar stond, versie CPH2449_14.0.0.401 (EX01) ik zag dat hij ook in Oxygen Updater beschikbaar was nu heb ik root en wilde ik de update lokaal installeren dit ging niet ivm ik pas geleden mijn telefoon heb moeten wipen en ik de APK's niet geïnstalleerd kreeg, zijn/is er een nieuwe versie van die APK?
Heb je niet nodig hoor. Heb je de installatie-instructies gelezen? Ontwikkelaarsopties aanzetten, vervolgens via de 3 puntjes in Systeemupdate "lokale upgrade" selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkezenne
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:53
Bull schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 20:40:
[...]

Sorry, ik ben er vanwege ziekte (kinderen he..) niet aan toegekomen om mijn mobiel rustig te kunnen updaten dus dat gaat wat later worden.
Ondertussen de melding van mogelijkheid tot update Android naar 14 ontvangen en uitgevoerd ( dus geen lokale update via Oxygen nodig/gedaan ).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.501 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1535102858372841472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frepelkweeltje
Deze draait hier sinds vorige week. Geen problemen tijdens of na installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:41

Wurtul

simon says.....

Ik heb deze versie ook op mijn OP11. Het enige waar ik tegen aan liep was dat ik mijn widgets even opnieuw moest toevoegen. Die deden het niet meer goed. Voor de rest werkt deze versie prima

[ Voor 10% gewijzigd door Wurtul op 26-02-2024 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Gisteravond laat geïnstalleerd en ik heb tot nu toe geen vreemde zaken ontdekt.

Edit 11 maart: het enige wat mij wel opvalt is dat de accuduur een behoorlijke val heeft gemaakt maar dat schijnt aan de februari update te liggen. Mijn broer met zijn Nord 3 heeft er ook ontzettend last van.

Edit 13 maart: oke, iets heel geks. Laad ik de mobiel tot 80% op dan haal ik als ik mazzel heb 5 uur gebruiksduur en 5 uur scherm tijd tot mijn mobiel zowat leeg is en wanneer ik de mobiel tot 100% oplaad dan zit ik bij 50% batterij niveau op bijna 7 uur gebruiksduur en bijna 7 uur scherm tijd. Dit hoort natuurlijk niet zo te zijn, hele interessante bug. Mijn broer heeft precies hetzelfde met zijn Nord 3 dus het ligt puur aan de software.

[ Voor 57% gewijzigd door Bull op 13-03-2024 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loempia
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 14-03-2024
Bull schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:03:
[...]

Gisteravond laat geïnstalleerd en ik heb tot nu toe geen vreemde zaken ontdekt.

Edit 11 maart: het enige wat mij wel opvalt is dat de accuduur een behoorlijke val heeft gemaakt maar dat schijnt aan de februari update te liggen. Mijn broer met zijn Nord 3 heeft er ook ontzettend last van.

Edit 13 maart: oke, iets heel geks. Laad ik de mobiel tot 80% op dan haal ik als ik mazzel heb 5 uur gebruiksduur en 5 uur scherm tijd tot mijn mobiel zowat leeg is en wanneer ik de mobiel tot 100% oplaad dan zit ik bij 50% batterij niveau op bijna 7 uur gebruiksduur en bijna 7 uur scherm tijd. Dit hoort natuurlijk niet zo te zijn, hele interessante bug. Mijn broer heeft precies hetzelfde met zijn Nord 3 dus het ligt puur aan de software.
Ik heb de update ook sinds enige tijd draaien en ik merk hetzelfde qua batterijduur. Ik heb de telefoon vaak wel volgeladen en merk dat 'ie met 4 á 5 uur SOT wel rond de 30% is. Eind van de dag had ik altijd wel 50%+ over maar nu lang niet meer. Is dit probleem bekend bij OP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Batterij percentage is slechts een schatting die vaak redelijk klopt. Daarom krijg je ook soms gevallen dat je accu heel lang op 1% door blijft werken. Zeker naarmate de accu slechter word zie je dit vaker terug komen. Ik zou zeggen laad hem helemaal op en trek hem daarna helemaal leeg en kijk of het beter word. De accu geeft slechts voltage door het is geheel aan het operatingsystem om hier een percentage van te maken. Ik verwacht dan ook niet dat een update dit zo even verknalt om het zo te noemen. Batterij die sneller leeg loopt na een update is vaak dan ook invloed van apps en services die weer actief worden na de restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loempia
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 14-03-2024
Puddi Puddin schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:31:
Batterij percentage is slechts een schatting die vaak redelijk klopt. Daarom krijg je ook soms gevallen dat je accu heel lang op 1% door blijft werken. Zeker naarmate de accu slechter word zie je dit vaker terug komen. Ik zou zeggen laad hem helemaal op en trek hem daarna helemaal leeg en kijk of het beter word. De accu geeft slechts voltage door het is geheel aan het operatingsystem om hier een percentage van te maken. Ik verwacht dan ook niet dat een update dit zo even verknalt om het zo te noemen. Batterij die sneller leeg loopt na een update is vaak dan ook invloed van apps en services die weer actief worden na de restart.
Ah oke. Telefoon wordt ook iets warmer heb ik het idee bij normaal gebruik. Ik zal hem eens helemaal leeg laten lopen en hem weer volladen. Helemaal leeg is 'ie eigenlijk nooit dus misschien helpt dat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik heb de accu na de update al twee keer helemaal leeg getrokken en alleen wanneer ik de mobiel tot 100% oplaad houd ie het bijna twee keer zo lang vol dan wanneer ik hem tot 80% oplaad. Ik vind dat niet normaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.601 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1561726292301185024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
Kreeg 'm net al binnen, ze zijn snel dit keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooterguy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-05 21:36
Edit: Na de update van vadaag werkt het weer, blijkbaar toch een bugje van de laatste update.

Nog iemand problemen met de laatste update dat je ineens geen audio meer kan beluisteren via bluetooth in de auto maar wel kan telefoneren via diezelfde bluetooth?
Voordien nooit problemen mee gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door Scooterguy op 15-04-2024 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56
tiguan schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:03:
Kreeg 'm net al binnen, ze zijn snel dit keer :)
Wie is ze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
@Rocketman OnePlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-05 17:29
Hoe is de batterijduur bij jullie nu?

Bij mij schiet het echt alle kanten op. Soms zit ik met 2 uur screen-on-time rond de 30%, vandaag weer na 2 uur 74%. Bizar verschil. Soms zie ik de accu ook gewoon leeglopen terwijl ik niks doe. Had gehoopt dat de 601 update zou helpen, maar helaas niet. Ik baal er best van, aangezien de super accuduur toch wel de belangrijkste reden was voor mij om dit toestel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
crankthisup schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 16:10:
Hoe is de batterijduur bij jullie nu?

Bij mij schiet het echt alle kanten op. Soms zit ik met 2 uur screen-on-time rond de 30%, vandaag weer na 2 uur 74%. Bizar verschil. Soms zie ik de accu ook gewoon leeglopen terwijl ik niks doe. Had gehoopt dat de 601 update zou helpen, maar helaas niet. Ik baal er best van, aangezien de super accuduur toch wel de belangrijkste reden was voor mij om dit toestel te kopen.
Verschilt na gebruik ligt ook heel erg aan de apps die je draait. Ik heb niet het idee dat het slechter is geworden sinds de launch. Wat je eventueel kan doen is battery guru installeren en die met adb via een laptop of computer extra rechten geven dan kan je precies zien welke app je telefoon onnodig wakker houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-05 17:29
Ben inderdaad wel geneigd om dieper onderzoek te doen via bijv ADB, maar ik lees op de OnePlus Community dat ik zeker niet de enige ben die issues heeft na de 501/Feb update. En blijkbaar zijn er ook wat Tweakers hierboven die het ook hebben, dus het kan ook iets van een bug in de firmware zijn. Onder Android 13 had ik altijd een goede accuduur, nooit zorgen, ben geen andere apps gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
crankthisup schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 19:50:
Ben inderdaad wel geneigd om dieper onderzoek te doen via bijv ADB, maar ik lees op de OnePlus Community dat ik zeker niet de enige ben die issues heeft na de 501/Feb update. En blijkbaar zijn er ook wat Tweakers hierboven die het ook hebben, dus het kan ook iets van een bug in de firmware zijn. Onder Android 13 had ik altijd een goede accuduur, nooit zorgen, ben geen andere apps gaan gebruiken.
Ja als ik eerlijk ben kijk ik niet meer op Reddit of OnePlus community forum. Ik maak dit al sinds de OnePlus 3 mee en inderdaad soms zit er een foutje in maar vrijwel altijd is het te verwijten aan dat het toestel restart en apps die lekker lagen te slapen weer vollop aan de bak gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTJC
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 25-12-2024
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een maand problemen met mijn OnePlus 11.

Tijdens het gebruik valt soms de schermverlichting uit. Je kunt er dan niks meer mee. Het gekke is, de telefoon doet het nog wel. Want als je met je vinger op het scherm drukt, voel je wel de telefoon reageren (haptics).

Als ik de slider aan de zijkant verschuif, voel je de telefoon ook gewoon trillen.

Heb de telefoon al 2x naar Coolblue teruggestuurd. De eerste keer konden ze niks vinden, de 2e keer is ie doorgestuurd naar de reparatie afdeling en is het scherm vervangen. Helaas zonder resultaat.

Ik heb het kunnen vastleggen op film want het probleem is niet goed te reproduceren.

Iemand tips? Kan dit aan een software update liggen?

https://photos.google.com....goo.gl/q9QreHFS7WN81uB28

https://photos.google.com....goo.gl/CNbaUfUGv78hDorx7

Warmtepomp: PUHZ-SW100YAA - ERSC-VM2D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
RTJC schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:44:
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een maand problemen met mijn OnePlus 11.

Tijdens het gebruik valt soms de schermverlichting uit. Je kunt er dan niks meer mee. Het gekke is, de telefoon doet het nog wel. Want als je met je vinger op het scherm drukt, voel je wel de telefoon reageren (haptics).

Als ik de slider aan de zijkant verschuif, voel je de telefoon ook gewoon trillen.

Heb de telefoon al 2x naar Coolblue teruggestuurd. De eerste keer konden ze niks vinden, de 2e keer is ie doorgestuurd naar de reparatie afdeling en is het scherm vervangen. Helaas zonder resultaat.

Ik heb het kunnen vastleggen op film want het probleem is niet goed te reproduceren.

Iemand tips? Kan dit aan een software update liggen?

https://photos.google.com....goo.gl/q9QreHFS7WN81uB28

https://photos.google.com....goo.gl/CNbaUfUGv78hDorx7
Hardware defect gewoon nieuwe toestel lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik kreeg versie 14.0.0.701 net aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrofsky
Jep, ik ook! Hopelijk loopt de accu nu weer wat minder snel leeg dat "probleem" had ik namelijk na de afgelopen update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frepelkweeltje
Ik heb de laatste update (701) vanmiddag geïnstalleerd. Installatie ging vlot. Achteraf vroeg hij wel om alle apps te 'optimaliseren'.
Opvallende wijziging in quick settings, waar je nu twee verticale sliders hebt voor helderheid en volume. Ook de folders op het startscherm zijn wat aangepast. Verder is me nog niet veel opgevallen, al zouden de animaties wat gewijzigd zijn.
Qua accuduur kan ik nog niets zeggen, maar daar had ik bij de vorige update ook geen last van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pjotrofsky
Er is een nieuwe update beschikbaar (via Oxygen Updater) versie CPH2449_14.0.0.800(EX01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
Ik heb nog geen problemen mee gemaakt met de laatste versie. Opstarten duurde de eerste wat langer.
Accu verbruik lijkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Blasterxp schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 11:50:
Ik heb nog geen problemen mee gemaakt met de laatste versie. Opstarten duurde de eerste wat langer.
Accu verbruik lijkt prima.
Nee, ik ook niet.

Ik heb alleen al wel een tijdje last van aanraak problemen tijdens het afspelen van een video op YouTube. De overlay van YouTube flikkert bij het aanraken van het beeld. Ik weet niet waardoor het komt en ook niet hoe ik het op moet lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
ai, gek probleem. Dat herken ik niet.
Ik heb alleen dat veel video's op youtube op 480p starten. Of zich verlagen.... terwijl ik op een zeer goed wifi netwerk zit met 1 gbit/s glaslijn.
Na aanpassen van de resolutie; blijft het een tijd lang goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrytr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 13:19
ik heb 1 'probleem' sinds de installatie van de laatste update:
op het lockscherm staan nu 2 tijden alsof ik in een andere tijdzone ben.
dit terwijl deze instelling niet is verandert en aangeeft dit alleen te doen als de tijdzone verschilt met 'thuis'
ook na een reboot en paar dagen gebruik verschijnen beide klokken in beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Blasterxp schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 12:57:
ai, gek probleem. Dat herken ik niet.
Ik heb alleen dat veel video's op youtube op 480p starten. Of zich verlagen.... terwijl ik op een zeer goed wifi netwerk zit met 1 gbit/s glaslijn.
Na aanpassen van de resolutie; blijft het een tijd lang goed.
Nee mijn broer heeft er ook geen last van op zijn Nord 3.

Dat laatste is erg herkenbaar en ook zeer irritant en dat wordt vanuit YouTube zelf aangestuurd om vermoedelijk op die manier bandbreedte van hun kant te kunnen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Even een update van mijn kant. Een update van YouTube (of een update van een andere systeem app) lijkt het eerdergenoemde probleem te hebben opgelost. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Bull op 24-06-2024 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
Ik weet niet of dit een specifiek OP11 probleem is maar wanneer ik met NFC wil betalen met Google Pay moet ik de laatste tijd altijd nog mijn vingerafdruk scannen voordat de betaling gedaan wordt. Dit terwijl de telefoon al ontgrendeld is. Voorheen was het ontgrendelen van de telefoon genoeg. Dit werkt vaak vrij irritant wanneer ik de telefoon aan de zijkant van het pinapparaat heb en deze nogmaals moet ontgrendelen. Is dit aan te passen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Naendeau schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:49:
Ik weet niet of dit een specifiek OP11 probleem is maar wanneer ik met NFC wil betalen met Google Pay moet ik de laatste tijd altijd nog mijn vingerafdruk scannen voordat de betaling gedaan wordt. Dit terwijl de telefoon al ontgrendeld is. Voorheen was het ontgrendelen van de telefoon genoeg. Dit werkt vaak vrij irritant wanneer ik de telefoon aan de zijkant van het pinapparaat heb en deze nogmaals moet ontgrendelen. Is dit aan te passen?
Dit is een veiligheidskwestie die de implementatie van de bank bepaald. Wellicht dat je het kan aanpassen in de app van je bank?

EDIT: Als je in je wallet op 'Instellingen voor Wallet' drukt, vervolgens 'Verificatie-instellingen' kiest dan heb je een optie om 'Verificatie vereist' uit te zetten. Wellicht dat dit werkt?

[ Voor 12% gewijzigd door Puddi Puddin op 25-06-2024 11:02 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus 11] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 11] Levertijden en Prijzen