Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Gaaf! Mocht ik ooit andere plates nemen, moet het wel wat bijzonders zijn zoals dit, heb nog niet eerder themed plates gezien, zijn deze officieel? (Kan dat niet achterhalen op de Japanse Amazon)
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Is officieel. Komt ook een FFXVI themed controller aan. Alles in een bundle. Maar mogelijk niet te verkrijgen in EuropaKalder schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 16:49:
[...]
Gaaf! Mocht ik ooit andere plates nemen, moet het wel wat bijzonders zijn zoals dit, heb nog niet eerder themed plates gezien, zijn deze officieel? (Kan dat niet achterhalen op de Japanse Amazon)
https://www.techpowerup.c...ler-and-console-faceplate
Dit, en als de gameplay maar aanwezig is. Bij XV kwam dit vooral op de tweede plaats..Jasphur schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 09:44:
Vind het zelf meer een IX meets VII maar de wereld staat mij wel aan.
Hoop verder wel dat het hoppen tussen steden en dungeons net zo is als bij onder andere XII inderdaad. Dat open-wereld feel zoals bij XV vond ik maar zo-zo. Voor een Final Fantasy heb ik liever iets kleinere gebieden met wat meer leven dan alles in één grotere 'open' wereld.
FF X en XII hadden erg uitgebreide werelden ook al leek het bij X lineair, het zat wel ramvol geheimen en zaken die je met NPC's kon ontdekken. XII was gewoon geweldig qua lategame quests, geheime espers, wapens en rare enemies.
🔥 NEWS for FF16 #FFXVI 🔥
— SkyTroN (@skytron100) 22 mei 2023
DEMO Details:
- Same as Previewers
- It focuses on Clive's Youth
- Lasts a couple of hours (timed?)
"Final Fantasy 16 Will Get a PS5 Demo Which Lasts a Couple of Hours, Prior to Launch" https://t.co/eFUMVkt6hj #News #SquareEnix #PS5 via @pushsquare
🙄 As expected, FF16 seems pretty streamlined in terms of gameplay/exploration in favor of visuals/battles. I'm okay with that as long as the story is good, but I really hope it won't be something that future FFs and other RPGs adopt mindlessly #FFXVI https://t.co/HyPmJ73bau pic.twitter.com/dYdQ1v4vK1
— Clivingway (@RPGMoogle) 22 mei 2023
Kan me bijna niet voorstellen dat het verhaal zal tegenvallen, voordeel van een niet open wereld game imo is dat je ook het vertellen van het verhaal beter/duidelijker kunt maken en er wat meer de focus op kunt leggen. Vond 15 qua verhaal totaal niet pakken, maar wat mij betreft had 7 remake een veel duidelijker en meeslepender verhaal (wat natuurlijk nog niet afgelopen is, hoewel degene die het origineel gespeeld hebben de hoofdlijnen wel zullen kennen)
Van een demo/preview verwacht ik dan uiteraard ook niet anders.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Open wereld zal het dus niet zijn, is ook niet voor het eerst in FF geschiedenis overigens. Maar er kunnen natuurlijk wel open gebieden zijn, dacht dat ook al gehoord en gezien te hebben.Greatsword schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:26:
Het is voor Final Fantasy niet ongebruikelijk om eerst een flink stuk lineaire gameplay/story te krijgen alvorens je de open wereld kan verkennen.
Van een demo/preview verwacht ik dan uiteraard ook niet anders.
[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 22-05-2023 17:34 ]
Ik vind het prima.
Maar ik denk niet dat er een "world map" level zal zijn zoals bij FF7 en 8 (6 en daaronder en 9 weet ik niet, nooit gespeeld), of heb ik nu alweer iets gemist? 😅Jasphur schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:39:
Beetje zoals (ongeveer) de eerste 9 delen? De steden zijn niet open maar de wereld tussen de steden en dungeons wel.
Ik vind het prima.
In contrast to the majority of games that release these days, Final Fantasy XVI probably won't have a day one patch. In other words, the development team thinks the game is complete and polished, and that it doesn't need any post-ship adjustments.
Ik hoop het, ik hoorde wel dat de framerate vreemd in elkaar zat in performance mode. Bij het verkennen 30fps dat schakelt naar 60 fps wanneer er een battle plaats vind. Ik hoop serieus dat dat aan de build lag en de final game altijd 60fps is.
Ik schrik hier best van.Laren we hopen dat dit bij release niet het geval is.Mutatie schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:46:
[...]
Ik hoop het, ik hoorde wel dat de framerate vreemd in elkaar zat in performance mode. Bij het verkennen 30fps dat schakelt naar 60 fps wanneer er een battle plaats vind. Ik hoop serieus dat dat aan de build lag en de final game altijd 60fps is.
Als dit alleen een zwaar deprimerend verhaal met veel geweld en weinig humor is vrees ik dat ik deze ga overslaan.
Speel “toevallig” nu weer even FFIX en ondanks de cartoony look and feel is het verhaal behoorlijk duister.
Denk dat het vooral een match moet zijn tussen verhaal en setting
[ Voor 82% gewijzigd door Jasphur op 23-05-2023 16:37 ]
Ik snap precies wat je bedoeld.FF7 vind ik zo leuk omdat het van die goed geschreven luchtige personages had/heeft.sacnoth schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 15:42:
Ik ben vooral benieuwd naar de toon van het spel. Overal lees ik dat het erg zoals Game of Thrones is en gewelddadig is. Ik vind bij Final Fantasy vaak de afwisseling in toon van een serieus verhaal en luchtige karakters en side quests fijn en typerend voor de serie.
Als dit alleen een zwaar deprimerend verhaal met veel geweld en weinig humor is vrees ik dat ik deze ga overslaan.
Deprimerend vind ik bv wel heerlijk in een Diablo game.
Hmm vond ze allemaal nogal wat bagage hebben haha. Maar qua dialogen in de game snap ik helemaal wat je bedoelt
Ja idd de dialogen zijn steengoed.Jasphur schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:06:
FFVII luchtige personages?![]()
Hmm vond ze allemaal nogal wat bagage hebben haha. Maar qua dialogen in de game snap ik helemaal wat je bedoelt
Ik denk dat FF16 op gameplay gebied heel goed gaat zijn.In de trailers weten de personages mij nog niet te boeien.
Ik hoorde het in deze video: YouTube: Max Played A LOT of Final Fantasy XVI - Hands-On Preview/Gameplayjori040 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:26:
[...]
Ik schrik hier best van.Laren we hopen dat dit bij release niet het geval is.
In de comments word beweerd dat het aan een oudere build lag, en de final versie wel 60fps is.
Zo gepoetst als deze game lijkt denk ik dat het wel goed komt.
Vond dit wel een erg fijne preview (geen echte spoilers), ze geven ook aan dat het niet alleen maar donker is en er ook grappige momenten zouden zijn.
Pff, de media is de boel weer behoorlijk aan het ophypen! Geen enkele negatieve dingen gehoord behalve dat van die framerate maar ik dacht begrepen te hebben dat dat in de uiteindelijke versie wel goed zat. Hoop alleen niet dat dat waar is van dat de game alleen naar 60fps schakelt tijdens gevechten en dan tijdens verkennen weer naar 30 gaat, als die gevechten in 60 kunnen, moet dat toch zeker ook kunnen in de niet actievolle momenten? Als de resolutie daardoor iets omlaag gaat, vind ik dat echt niet erg, als je meer resolutie wilt kies je maar voor de quality mode
Op basis van al die previews zou dit spel op Metacritic boven de 90 kunnen scorenOver die framerate zou ik graag een bevestiging van Square-Enix willen hebben.
After playing the game a few hours, Final Fantasy XVI's story-telling felt strong in some moments, and subtle & elegant in others.
— Alex Moukala (@alex_moukala) 24 mei 2023
"Confusing" is definitely a word I wouldn't use.
If you ever read a fantasy book written for adults, you shouldn't have problems with this. https://t.co/WsAL6Y5kvB pic.twitter.com/MdWBTJxnzC
Ik las bij andere previews dat het begin een aardige hallway simulator was. Het lijkt later sowieso wel openwereld te zijn, of meer hub based. Ik zou het persoonlijk supervet vinden als ze de worldmap weer zoals deel 8 of 9 maakten. Geheime locaties te vinden, chocobos rijdenKalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:26:
[YouTube: Final Fantasy 16 is the Darkest Final Fantasy Yet - Final Fantasy XVI New Gameplay]
Vond dit wel een erg fijne preview (geen echte spoilers), ze geven ook aan dat het niet alleen maar donker is en er ook grappige momenten zouden zijn.
Pff, de media is de boel weer behoorlijk aan het ophypen! Geen enkele negatieve dingen gehoord behalve dat van die framerate maar ik dacht begrepen te hebben dat dat in de uiteindelijke versie wel goed zat. Hoop alleen niet dat dat waar is van dat de game alleen naar 60fps schakelt tijdens gevechten en dan tijdens verkennen weer naar 30 gaat, als die gevechten in 60 kunnen, moet dat toch zeker ook kunnen in de niet actievolle momenten? Als de resolutie daardoor iets omlaag gaat, vind ik dat echt niet erg, als je meer resolutie wilt kies je maar voor de quality mode
Maar wat zit FF XVI er gaaf uit zeg niet normaal. Dit gaat mijn eerste worden die ik echt wil gaan spelen.
Ik ben FF9 opnieuw aan het spelen en naast dat ik, omdat ik ouder ben geworden, het verhaal heel veel beter snap. Heb ik nu pas door hoe onwijs veel je mis kan lopen als je het niet op het juiste moment uitvoert.jellybrah schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:34:
[...]
Ik las bij andere previews dat het begin een aardige hallway simulator was. Het lijkt later sowieso wel openwereld te zijn, of meer hub based. Ik zou het persoonlijk supervet vinden als ze de worldmap weer zoals deel 8 of 9 maakten. Geheime locaties te vinden, chocobos rijden. Helaas, die tijd is voorbij
Voorbeeld: je moet verschillende soorten koffie vinden en eentje ligt achter slot en grendel in Dali. Je kan daar alleen maar komen tijdens het card game event in Treno. Maar als je dat niet doet dan kun je die koffie nooit meer halen.
Dat vind ik wel frusterend en ik ben niet eens een completist.
Klopt! er zijn flink wat dingen die je mis kan lopen waaronder die coffee soortenJasphur schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:00:
[...]
Ik ben FF9 opnieuw aan het spelen en naast dat ik, omdat ik ouder ben geworden, het verhaal heel veel beter snap. Heb ik nu pas door hoe onwijs veel je mis kan lopen als je het niet op het juiste moment uitvoert.
Voorbeeld: je moet verschillende soorten koffie vinden en eentje ligt achter slot en grendel in Dali. Je kan daar alleen maar komen tijdens het card game event in Treno. Maar als je dat niet doet dan kun je die koffie nooit meer halen.
Dat vind ik wel frusterend en ik ben niet eens een completist.
Per toeval 🤔 hmmmJasphur schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:27:
Kriig net, per toeval, te horen dat mijn vrouw de game heeft gepre-ordered voor mn verjaardag![]()
Haha nice!!Jasphur schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:27:
Kriig net, per toeval, te horen dat mijn vrouw de game heeft gepre-ordered voor mn verjaardag![]()
Zepf heb ik een "pre-order" gedaan bij de MM in de vorm van afhalen en betalen bij afhalen. Ik wil gewoon echt niet de kans dat er iets mis gaat via de post en ik hem niet op mn verjaardag zelf heb
Dus m'n eerste m'n eerste pre-order is eigenlijk gewoon reserveren
Het bericht over tegenvallende pre-orders vind ik zelf niet zo gek. Ze zijn een heeeel andere kant op gegaan met FF dus logisch dat velen eerst de kat uit de boom willen kijken lijkt me.
Zelf ook wel een dubbel gevoel bij want ik houd toch meer van het relaxte van turn based vormen. Maar als game lijkt het me wel geweldig.
https://open.spotify.com/album/6DO0wk2UsYwSSO3TOVO7Po
Heeft heel veel weg van de soundtrack van FFVII-R en dat bevalt mij heel erg goed. Ik game altijd met een koptelefoon (Grado SR60) en hier ga ik enorm van genieten met muziek als dit!
[ Voor 58% gewijzigd door Jasphur op 09-06-2023 08:21 ]
Great times!
Aan de ene kant supervet dat ze remakes gaan maken van 9 en 10 (beide favoriet hier) aan de andere kant jammer dat ze geen nieuwe verhalen zoals die delen meer (kunnen) schrijven.bRuud83 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 18:38:
De nieuwe trailer van Ff7-Rebirth vond ik erg goed. Zondag waarschijnlijk de demo van FF16 en ik hoop dat je de progressie mee kan nemen naar de volledige game. Naast geruchten over een FF9 remake is er ook een gerucht opgedoken voor een remake van FFX (mijn eerste FF game).https://gamerant.com/final-fantasy-10-remake-leaks/
Great times!
(Terwijl ik zelden nog game)
Het lijkt me een geweldige game te gaan worden.
Mijn top 3
FFVI (eerste blijft toch het bijzonderste)
FFX en FFXII (twijfel, beide zeer goed)
Ben verder enorm benieuwd naar de verhouding battle-driven/narrative-driven. De FF’s die ik het leuk vondst zijn eigenlijk allemaal sterk in narrative gedeelte
Zelf vond ik deel XV een van de mindere delen en had ik veel moeite met de “boyband “.
Nu heb je weer een mix. Vind ik persoonlijk ook veel beter/leuker.
(En helemaal als er een personage zoals Vivi in zit)

Of Biggs and Wedge. Hun vind ik ook (vaak) een leuk duo die je regelmatig ziet in de serie.
Jullie gaan het meemaken. Ik lees hier wel mee. Ik ga niet een PS5 kopen voor final fantasy.
(Zeg ik nu dan hè…)
Weet niet of je wel een geschikte PC hebt, maar het is sowieso alleen tijdelijk exclusief voor PS en het zal ongetwijfeld ook naar PC komen, en wellicht op den duur ook Xbox.streamnl schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:12:
dat zou wel mooi zijn ja.
Of Biggs and Wedge. Hun vind ik ook (vaak) een leuk duo die je regelmatig ziet in de serie.
Jullie gaan het meemaken. Ik lees hier wel mee. Ik ga niet een PS5 kopen voor final fantasy.
(Zeg ik nu dan hè…)
Final Fantasy VII Rebirth is ook een goede redestreamnl schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:12:
dat zou wel mooi zijn ja.
(Zeg ik nu dan hè…)
Een heel oud beestje waar linux op draait (waar ik eigenlijk al jaren niets meer mee doe) en een werk device (Macbook PRO '15).Kalder schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:15:
[...]
Weet niet of je wel een geschikte PC hebt, maar het is sowieso alleen tijdelijk exclusief voor PS en het zal ongetwijfeld ook naar PC komen, en wellicht op den duur ook Xbox.
Dus helaas.
Dan hoop ik op de Xbox.
@Jasphur
We hebben vaker gesproken over de types games. En vooral, wat nu na Stadia.
Ik ben de Xcloud richting op gegaan en dat bevalt me stiekem wel goed. Vooral als ik zie zie hoevaak ik game. Ik denk dat het inmiddels al 6 tot 8 weken geleden is dat ik een game heb gespeeld. Dan kan ik het niet over mijn hart krijgen om een ps5 te kopen.
Al vind ik het heel erg jammer dat ik Horizon Forbidden West nog niet gespeeld heb.
Ik ben erg blij met al die Sony exclusives, maar man man man wat mis ik Stadia
Of tijdens de keynote, of bij het slot bericht, kan haast niet anders dan dat ze het inderdaad morgen online gooien, voor de rest zijn er niet echt meer goede momenten om de demo uit te brengen volgens mij en ze hadden toch ook gezegd dat de demo twee weken voor release zou komen?
FF16 Demo drop imminent! 👀
— Genki✨ (@Genki_JPN) 10 juni 2023
Spanish TV spot ends with “Play the Demo Now” #FF16 https://t.co/GfF45tQqbz pic.twitter.com/f5afDNW5NP
Ikzelf moet dan de ondertiteling lezen en dan mis ik een hoop van de cutscene
I hope folks realize the #FFXVI demo is rumored to be the prologue where young Clive doesn’t have access to his Eikon abilities yet. Don’t be screaming it’s a dumb button masher when the entire system won’t be available. #FF16
— J’s Gaming World (@just_games1984) 11 juni 2023
Mja, nooit echt last van gehad. Maar kan het mij goed voorstellen dat dit gebeurdstreamnl schreef op zondag 11 juni 2023 @ 12:36:
Dat heb ik nooit begrepen als je de taal niet verstaat.
Ikzelf moet dan de ondertiteling lezen en dan mis ik een hoop van de cutscene
Inderdaad erg gaaf weer.Mutatie schreef op maandag 12 juni 2023 @ 03:01:
Zojuist de stream gekeken, lijkt echt geweldig!
En de nieuwe trailer is echt insane!!![]()
[YouTube: FINAL FANTASY XVI – Ascension Trailer]
Ik zag mijn haat/liefde vijand weer op 1 min 6...
En hij ziet er niet gemakkelijk uit.

Deze ochtend om 10.00 uur blijkbaar:kazuka schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:00:
Een Spaanstalige TV reclame eindigt met de tekst dat de demo nu gespeeld kan worden. Lijkt me dus wel een redelijke safe bet dat we vanavond of vannacht kunnen spelen.
[Twitter]
https://www.eurogamer.net...sy-16-demo-launches-today
The highly-anticipated demo will go live for PlayStation 5 in the UK at 9am - that's 4am Eastern time or 1am Pacific.
The demo will contain "two lengthy sections" showcasing Final Fantasy 16, beginning with the game's opening prologue. A PlayStation blog update states this will likely last you around two and a half hours, and will give you a look at main character Clive's backstory.
After finishing that, you'll unlock a separate battle demo which is described as another two-hour "action-heavy segment". Here you'll infiltrate a fort, assisted by wolf Torgal and Cidolfus Telamon. Expect "various enemies" and "epic bosses".
Your progress in the first demo - the game's prologue - will carry over to the main game. Your progress with the separate combat demo will not
[ Voor 41% gewijzigd door Notna op 12-06-2023 07:23 ]
Met zn bad breathstreamnl schreef op maandag 12 juni 2023 @ 06:34:
[...]
Inderdaad erg gaaf weer.
Ik zag mijn haat/liefde vijand weer op 1 min 6...
En hij ziet er niet gemakkelijk uit.![]()
[Afbeelding]
Zie Square en Sony ook nog wel een keer partneren voor een live action FF film of tv serie.
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 12-06-2023 08:39 ]
https://www.youtube.com/live/SNXD3J3vmqw
Klikken, want ik mag niet embedden ofzo?
[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 12-06-2023 09:47 ]
Heb je een actief PS Plus abonnement nodig om de demo te mogen spelen?
Nice! Helaas donderdag pas weer tijd om te spelen
Graag opletten voor het plaatsen van spoilers!
Tip de redactie
Het artikel of de soft- of firmwareupdate op de link 'https://blog.playstation.com/2023/06/11/final-fantasy-xvi-demo-launches-tomorrow' bevindt zich al in de queue. De link kan niet nogmaals ingestuurd worden.
Net even een stukje gespeeld, ziet er fantastisch uit! Wel ben ik heel snel van graphics mode naar performance mode overgestapt. Bij graphics mode kreeg ik serieus last van motion sickness... Nog nooit gehad.
To dare is to do
Nee demo's zijn altijd gratis voor iedereenRedblader schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:03:
Ik kan de demo vanavond pas downloaden maar ik ben benieuwd!
Heb je een actief PS Plus abonnement nodig om de demo te mogen spelen?
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ik geloof 4k 30 fps en 1440p 60 fps.Frez schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:15:
Kan iemand mij wat details geven over de graphics of performance mode? 4k 30 en 1080 60? Of 1440 60
Ik ga zelf voor de performance mode, 30 fps vind ik echt te weinig voor games met snelle actie.
Da framerate valt me erg op bij Graphicmode, het stottert erg als je rond kijkt. Ik heb dit bij andere games niet zo erg ervaren. Neemt niet weg dat ik standaard performance mode kies vanwege de smoothness.Jasphur schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:59:
Vanwege VRR of camera motion?
To dare is to do
Valt nog mee. Heb nog nooit final fantady gespeeld. Eerst effe demo proberen voor ik de game pre orderJasphur schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:07:
Niet perse heel groot...
https://tweakers.net/zoeken/?keyword=Final+Fantasy+XVI maar dan nu niks meer melden
Zeker na dit bericht: nieuws: Ontwikkeling van Final Fantasy XVI loopt bijna half jaar achter op pl... nu blijkt dat ze ruim een maand of twee voor de release datum al gold waren gegaan..
Anyway: Hoe bevalt de demo?
Dus is normaal danJasphur schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:05:
Classic Final FantasyIs vrijwel altijd in het begin... Soort van stukje verplichte character bonding
ah nee, sorry mijn post was gericht op de post van Timothy3000
Jouw probleem herken ik niet zo 1 2 3. Wellicht een HDR dingetje?
Als de personen spreken wordt dit groter van op zij. Bij andere games heb ik dit nietJasphur schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:08:
[...]
ah nee, sorry mijn post was gericht op de post van Timothy3000![]()
Jouw probleem herken ik niet zo 1 2 3. Wellicht een HDR dingetje?
Ja stond bij instelling bij het begin. Je kan dat aan en uit zetten. Moet dus uit lolJasphur schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:14:
Visual Alerts?
Ah ja dat had ik ergens gelezen inderdaad. Dat de visuele effecten verminderd kunnen worden voor als je daar last van hebt.. maar dat werkt dus (nog) niet goed?Wolverine9000 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:15:
[...]
Ja stond bij instelling bij het begin. Je kan dat aan en uit zetten. Moet dus uit lol
Uitzetten en alles in ordeJasphur schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:19:
[...]
Ah ja dat had ik ergens gelezen inderdaad. Dat de visuele effecten verminderd kunnen worden voor als je daar last van hebt.. maar dat werkt dus (nog) niet goed?
Was liever even ergens halverwege gedropt in de demo haha.
En die framedrops zijn inderdaad annoying. Hopelijk een goeie day one patch.
[ Voor 22% gewijzigd door Timothy3000 op 12-06-2023 16:23 ]
Op ps5 geen last vandoomin schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:22:
Meer mensen waarbij de game op performance mode soms dipt naar 40-50 fps? Super hinderlijk
Ik wel, op PS5 in de performance mode of hoe het hier ook maar heet.
Hmm weird,hier ook op ps5 maar vind het echt niet soepel aanvoelen. 60fps haalt die af en toe. Maar zoveel dips telkens naar 40/50
Edit:51 bij gewoon stil staan
:strip_exif()/f/image/uWqhgIMbQ1fgcsyxuqxWdYwZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 56% gewijzigd door doomin op 12-06-2023 16:27 ]
Er zijn geen plannen voor een day one patch. Maar als er veel klachten zijn over de performance moeten ze dat maar misschien heroverwegen.Timothy3000 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:23:
Het pakt me niet helemaal. Maar goed, dat is vaker zo bij de eerste paar uur.
Was liever even ergens halverwege gedropt in de demo haha.
En die framedrops zijn inderdaad annoying. Hopelijk een goeie day one patch.
[ Voor 36% gewijzigd door Jasphur op 12-06-2023 16:43 ]
De demo net uit hier. De berichten over performance mode kloppen wel, het is niet locked 60fps. Wie weet is dat in de final game anders, we zulen zien.Jasphur schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:38:
Toch jammer dat T.net redelijk wat berichten heeft geplaatst over de ontwikkelingen van FFXVI
https://tweakers.net/zoeken/?keyword=Final+Fantasy+XVI maar dan nu niks meer melden
Zeker na dit bericht: nieuws: Ontwikkeling van Final Fantasy XVI loopt bijna half jaar achter op pl... nu blijkt dat ze ruim een maand of twee voor de release datum al gold waren gegaan..
Anyway: Hoe bevalt de demo?
Verder, echt een mega spektakel
Ik moet zeggen, zonder die ringen (hard mode?) is het een hele kluif. Ik ben bang dat ik ze toch ga gebruiken in de volledige game

Ik mis het turn based en stiekem had ik toch een relaxtere game gewild, maar het lijkt wel echt een heel gave game!
Gewoon op een Sony TV haha.Jasphur schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:41:
Her en der op twitter wat comments over drops in vooral de performance mode. Maar zeker niet de meerderheid. Wellicht is het de resolutie waarop jullie spelen? Comments komen vooral van streamers. Dus misschien een combinatie tussen PS5 en een monitor? I don't know
Ik parkeer de preorder iig even tot na de zomer.