Bedankt voor je reactie!
Niks ten nadelen van jou verder, maar ik ben toch wat skeptisch over in ieder geval de Sensy one. Ten eerste had ik al wat onderzoek gedaan, en was ik de Sensy one ook tegen gekomen. Echter vanwege deze post
Mijn ervaring met de eerste Nederlandse mmWave sensor waar @
Panzer Dean ook laat weten dat op zijn minst wat opvallend is hoe die post geplaatst is.
Hetzelde met deze post, wat vrij snel geplust wordt door in ieder geval 1 iemand die verder weinig reputatie heeft opgebouwd hier, geeft mij een apart gevoel. En ik zeg niet dat het product niet bestaat ofzo, of dat Sensy niet iets moois heeft gemaakt, maar overall geeft het mij geen goed gevoel.
Dan is het ook nog zo, dat ik verder niks op dit forum vind van andere mensen die iets met de Sensy one hebben gedaan, dus ben dan automatisch ook wat terughoudend.
Dan als laatste punt. Ik ben goedkoper uit bij de everything presence one, en die heeft zijn credits al flink verdient denk ik als dedicated YouTuber over home assistant, en hele mooie software die hij heeft gemaakt.
Dus begrijp me niet verkeerd, de producten zullen echt bestaan, en ze zullen vast ook "goed" zijn, echter ben ik meer kwijt en geeft in ieder geval Sensy One, mij een iets minder vertrouwd gevoel om te kopen. Maar wie weet ooit in de toekomst. Ga in ieder geval door met ontwikkelen ermee zou ik zeggen. Ik hoop hiermee niet een verkeerd beeld te geven, want nogmaals, het is een gevoel wat ik er zelf bij krijg, wat misschien niet terrecht is, echter wilde ik dit wel even vermelden.