Das wel gek idd, ik heb van mijn bestelling donderdag nog niks gehoord.
Gaat lekker daar blijkbaar.
Gaat lekker daar blijkbaar.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik heb m besteld, thanks!Vidra schreef op woensdag 21 december 2022 @ 01:04:
Bij SiComputers is de PowerColor Red Devil OC Limited edition te verkrijgen voor EUR 15 meer dan de MSRP EUR 1379.95, nog 5 op voorraad bij de leverancier:
https://www.sicomputers.n...d-866795.html?sqr=7900xtx
[ Voor 5% gewijzigd door m.z op 21-12-2022 10:33 ]
Bij mij staat ie er gelukkig nog tussen (ING).Julian schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:26:
Kut, de reservering van mijn creditcard voor de kaart van AMD is verdwenen! Ze hebben blijkbaar de betaling geannuleerd van hun kant ofzo. Dat verklaart wel waarom ik niks hoor
Vanmorgen vroeg ook besteld. Dankje voor het doorgeven!
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Dat wil toch niet zeggen dat de order geannuleerd is?Julian schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:22:
Gechat met de Rabobank, die konden het nakijken. AMD heeft niet binnen 5 dagen gebruik gemaakt van de reservering, dan wordt de reservering automatisch geannuleerd. Lekker dus.
Vanmiddag maar een nieuwe poging doen dan
Ik open net mijn DHL app en zie een inkomend pakket vandaag van Ingram Micro BV.Jordgubbe schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:29:
Ik heb zojuist mijn XTX binnengekregen die ik via AMD.com had besteld, geen tracking code ontvangen.
Afgelopen donderdag weten te bestellen maar nog steeds "Order in process".
[ Voor 16% gewijzigd door Azerox op 21-12-2022 11:36 ]
Ah OK, dat wist ik niet! Dan wacht ik nog even af. Dank voor de info!schumi1986 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:30:
[...]
Dat wil toch niet zeggen dat de order geannuleerd is?
Ik heb wel vaker dat ik iets preorder en dat de reservering vervalt, het bedrag kan uiteindelijk nog gewoon worden afgeschreven
Thx! Ik ben benieuwd of ik dan vandaag ook DHL mag verwachten. Ook geen shipping gekregen..Azerox schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:32:
[...]
Ik open net mijn DHL app en zie een inkomend pakket vandaag van Ingram Micro BV.
Volgens mij heb ik niks anders besteld
Staat nog op Order in Process op AMD site.
Edit: https://www.amd.com/en/partner/distributor/ingram-micro-bv
Blijkbaar komt ie eraan
Gaat om een bestelling van donderdag.
Hoop dat ik vandaag ook een melding ga krijgen dan van een bestelling van donderdagAzerox schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:32:
[...]
Ik open net mijn DHL app en zie een inkomend pakket vandaag van Ingram Micro BV.
Volgens mij heb ik niks anders besteld
Staat nog op Order in Process op AMD site.
Edit: https://www.amd.com/en/partner/distributor/ingram-micro-bv
Blijkbaar komt ie eraan
Gaat om een bestelling van donderdag.
Ik kreeg dus geen melding. Nav iemand hier poste opende ik de DHL app en zag een pakket onderweg. Geen mail gehad van AMD noch van DHL.Mitch0475 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:37:
[...]
Hoop dat ik vandaag ook een melding ga krijgen dan van een bestelling van donderdag
Naja ik heb al een kaar keer DHL app geopend maar nog niets te zien, we blijven hopenAzerox schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:39:
[...]
Ik kreeg dus geen melding. Nav iemand hier poste opende ik de DHL app en zag een pakket onderweg. Geen mail gehad van AMD noch van DHL.
VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
Dat was ikAzerox schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:39:
[...]
Ik kreeg dus geen melding. Nav iemand hier poste opende ik de DHL app en zag een pakket onderweg. Geen mail gehad van AMD noch van DHL.
En nu maar hopen dat de bestelling goed is binnengekomen en dat de kaart voor weekend geleverd kan wordendavey s. schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:17:
[...]
Vanmorgen vroeg ook besteld. Dankje voor het doorgeven!
[ Voor 27% gewijzigd door Aszourus op 21-12-2022 12:04 ]
Ah in dat geval is er hoop!Jordgubbe schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:29:
Ik heb zojuist mijn XTX binnengekregen die ik via AMD.com had besteld, geen tracking code ontvangen.
Afgelopen donderdag weten te bestellen maar nog steeds "Order in process".
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als je 1300+ gaat neerleggen kan je imo beter kijken voor een 4080...Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:49:
Ondertussen kan je in Frankrijk de 'gewone' PowerColor RX 7900 XTX Red Devil kopen. Deze is 60EUR goedkoper dan de Limited Edition: https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00536278.html
[Afbeelding]
Dat is natuurlijk persoonlijk; maar een leuke RTX 4080 AIB zit je al snel aan 1450-1550EUR. Dat is toch weer dik 150-200EUR extra. Voor een kaart die niet echt sneller is..Thomg schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:52:
[...]
Als je 1300+ gaat neerleggen kan je imo beter kijken voor een 4080...
[ Voor 16% gewijzigd door Skyline GT-R op 21-12-2022 13:55 ]
Leuke AIB vind ik dan weer raar, alle koelers zijn overkill op de 4080 en 4090.Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:54:
[...]
Dat is natuurlijk persoonlijk; maar een leuke RTX 4080 AIB zit je al snel aan 1450-1550EUR. Dat is toch weer dik 150-200EUR extra. Voor een kaart die niet echt sneller is..
Voor mij persoonlijk; eens je aan de 1500-1600EUR zit (wat belachelijk veel is voor een GPU) dan kan je beter meteen naar een RTX 4090 kijken.
Denk dat een boel mensen ook gok op wagen dat AMD de boel fixt met hun drivers.Thomg schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:52:
[...]
Als je 1300+ gaat neerleggen kan je imo beter kijken voor een 4080...
Ruim onder €1400,-:Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:54:
[...]
Dat is natuurlijk persoonlijk; maar een leuke RTX 4080 AIB zit je al snel aan 1450-1550EUR. Dat is toch weer dik 150-200EUR extra. Voor een kaart die niet echt sneller is..
Voor mij persoonlijk; eens je aan de 1500-1600EUR zit (wat belachelijk veel is voor een GPU) dan kan je beter meteen naar een RTX 4090 kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Noord27 op 21-12-2022 14:02 ]
Leuk die MindFactory link; maar tenzij je een Duits adres heb kan je daar niet eens bestellen..Noord27 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:01:
[...]
Ruim onder €1400,-:
https://www.mindfactory.d...-DDR6-retail_1473503.html
Als een MSI gaming X Trio onder je categorie 'leuk'valt:
https://www.computerunive...m_content=artikel&agt=288
Waarom zou je €1400,- aan een kaart besteden die langzamer is, functionalteit mist en onzuiniger met stroom om gaat? Specifiek voor een 7900XTX kiezen ipv een RTX4080 als de prijs gelijk is?
Wat ik probeer te zeggen is dat het niet uitmaakt hoe premium je 7900XTX is, ook al is die gemaakt van goud en maakt die nooit geluid. Als je te dicht op een 4080 zit is het dood in het water.Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:03:
[...]
Leuk die MindFactory link; maar tenzij je een Duits adres heb kan je daar niet eens bestellen..
En ik linkte hier een PowerColor Red Devil, dat is een highend custom kaart voor de RX 7900 XTX. Niet de instapkaarten. Over enkele weken kan je vast een RX 7900 XTX vinden die vele dichter zit bij de MSRP. Een RTX 4080 Strix heb je ook niet voor 1450EUR...
[ Voor 17% gewijzigd door Noord27 op 21-12-2022 14:12 ]
Iets met spijker en kopThomg schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:07:
[...]
Wat ik probeer te zeggen is dat het niet uitmaakt hoe premium je 7900XTX is, ook al is die gemaakt van goud en maakt die nooit geluid. Als je te dicht op een 4080 zit is het dood in het water.
Zelfde reden waarom een premium 4080 een super slecht idee is. Hoe premium het ook is, als je te dicht op een 4090 zit doe je jezelf wat aan als je de 4080 haalt.
Je gaat toch ook niet een 7900XT MERC 310 halen als een 7900XTX reference dezelfde prijs is?
uitvoering: XFX Speedster MERC 310 AMD Radeon RX 7900 XT
![]()
Genoeg gerant hierover I guess...
Dit is wel een slechte zaak vanuit AMD en DHL, als dat bij mij zou gebeuren. Ik ben er niet op voorbereid, en wie weet waar dat ding terecht komt omdat ik niet thuis ben?jvandergeer schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:24:
Zojuist is mijn XT bezorgd. Zonder T&T of mail update. Order op AMD nog steeds 'in progress'.
I'm not complaining, though...
Same here. Donderdag besteld, staat nog steeds op in progress. Maar DHL zakkelijk heeft hem zojuist afgegeven (de gewone DHL was vanochtend al langsgereden).jvandergeer schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:24:
Zojuist is mijn XT bezorgd. Zonder T&T of mail update. Order op AMD nog steeds 'in progress'.
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Is er dan ook een bedrag afgeschreven van je creditcard?Gijs007 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:34:
[...]
Same here. Donderdag besteld, staat nog steeds op in progress. Maar DHL zakkelijk heeft hem zojuist afgegeven (de gewone DHL was vanochtend al langsgereden).
Begon al ongeduldig te worden, dus ben blij dat ie er is.
Heb met PayPal betaald. Dus daar kan ik geen antwoord op geven.Julian schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:49:
[...]
Is er dan ook een bedrag afgeschreven van je creditcard?
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Mooi om te horen, en nu maar even afwachten wanneer we de PowerColor kaarten kunnen verwachten
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
We hebben een foutje gemaakt. Wat stom! Door een technische storing hebben wij een onjuiste prijs weergegeven op onze website. Het prijsverschil is zo afwijkend van normaal en betreft geen aangekondigde reclame. Een kennelijke vergissing.
Helaas blijkt het artikel ook niet leverbaar te zijn en kunnen we deze niet bemachtigen bij onze leveranciers.
Uiteraard kun je kosteloos de order annuleren. Wij zullen het bedrag dan z.s.m. terugbetalen. Na 3 dagen zullen we de order automatisch annuleren en tot terugbetaling overgaan. Sorry voor deze fout.
Nickname does not reflect reality
Idd! Hoop echt 2 a 3 werkdagen. Ik zie bij order nog steeds 0 gereserveerd en nog steeds te bestellen bij sicomp. Hopelijk is ie niet overbesteld en dat we straks niks krijgen.. afwachten maarVidra schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:15:
[...]
Mooi om te horen, en nu maar even afwachten wanneer we de PowerColor kaarten kunnen verwachten
Ik dacht dus ook dat ik geen mails had gehad, maar die stond bij in me gmail onder Updates uit naam van noreply@mail.shop.amd.com met als alias noreply. Moest dus 2x kijken voordat ik zag dat het mails van AMD waren. Daar zat ook me TT en factuur in.jvandergeer schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:24:
Jup hier het zelfde, zojuist mail ontvangenSkyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:26:
Ik heb zonet mijn verzendbevestiging ontvangen van mijn AMD (RX 7900XTX) order van vorige donderdag 15/12/2022.
VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
Je kan de code uit de link vissen en gebruiken via de gewone DHL site, dan krijg je er wel wat zinnigs uit. Die van mij is al binnen maar heb zojuist pas de code ontvangen.Chris P. schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:27:
Ik heb zojuist een shipping confirmation binnengekregen van mijn bestelling van afgelopen donderdag. Uiteraard werkt de tracking link niet, dat deed het ook niet toen ik vorige week dinsdag de 7900XT bestelde...
[ Voor 8% gewijzigd door Jordgubbe op 21-12-2022 15:34 ]
Ik heb het geprobeerd maar mijn code werkt nog niet, zal vanavond wel ergens komenJordgubbe schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:32:
[...]
Je kan de code uit de link vissen en gebruiken via de gewone DHL site, dan krijg je er wel wat zinnigs uit. Die van mij is al binnen maar heb zojuist pas de code ontvangen.
voor:
http://www.dhl-tracknet.n...ekVeld=JVGL##############
na:
https://www.dhl.com/nl-en...ing-id=JVGL##############
Ik ook!Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:26:
Ik heb zonet mijn verzendbevestiging ontvangen van mijn AMD (RX 7900XTX) order van vorige donderdag 15/12/2022.
Dat lijkt mij een poging om de wet te overtreden door net te doen of een volstrekt normale prijs valt onder een overduidelijke prijsfout.Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:20:
Met wat pech krijg je over enkele dagen de volgende update toegestuurd:
[...]
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Het is een product met een duidelijk beperkt aantal; 1500 wereldwijd. Er hebben hier verschillende tweakers aangegeven eentje gekocht te hebben en toch blijft hun stock op 5+(ondertussen is die 0). Ik kan niet geloven dat er zoveel stock is van die kaart. Ik heb die kaart op launchday gehaald voor een maat van me in Frankrijk bij LDLC, wat een hele grote shop is, en die geven een verwachte levertijd aan voor begin volgend jaar..Ludewig schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:42:
[...]
Dat lijkt mij een poging om de wet te overtreden door net te doen of een volstrekt normale prijs valt onder een overduidelijke prijsfout.
[ Voor 9% gewijzigd door Skyline GT-R op 21-12-2022 15:54 ]
Lijkt van niet iddgalaxy366 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:02:
geen drop bij amd?
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
En de Franse wet?Ludewig schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:03:
@Skyline GT-R
Wettelijk gezien is het geen grond om de koopovereenkomst te ontbinden als men iets verkoopt dat ze niet hebben. Als een verkoper je geld aanpakt en jou beloofd om iets te leveren, moeten ze dat ook doen. Het is verder niet het probleem van de koper als ze eerst een bindend contract met de koper afsluiten en dan pas bij de tussenhandel een bestelling proberen te plaatsen.
In de quote die je geeft hebben ze het daarnaast over een foute prijs en gebruiken ze de juridische zin: "kennelijke vergissing." Dit is echter alleen van toepassing bij een absurde prijs, die overduidelijk een prijsfout is. Ik neem aan dat hier geen sprake van was.
Sowieso is het nogal absurd voor ze om beide redenen op te geven. Het lijkt erop dat ze maar een aantal argumenten geven in de hoop dat je het opgeeft.
Maar in principe kun je zo gewoon houden aan de overeenkomst. Als ze weigeren te leveren kun je het product ook elders kopen en dan de eventuele meerprijs in rekening brengen bij de verkoper die weigert te leveren.
Maar helaas laten consumenten de bedrijven massaal wegkomen met dit gedrag. Eigenlijk zouden we bedrijven zoals Max ICT die structureel de wet overtreden moeten kapotprocederen, of nog beter, zou de ACM in moeten grijpen aangezien het structureel is.
Dat klopt volledig wat je aangeeft. En jammer genoeg zie je dat er een groot verschil is tussen de wet en wat er in de praktijk gebeurd... Verder hier op ingaan is nog meer offtopic.Ludewig schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:03:
@Skyline GT-R
Wettelijk gezien is het geen grond om de koopovereenkomst te ontbinden als men iets verkoopt dat ze niet hebben. Als een verkoper je geld aanpakt en jou beloofd om iets te leveren, moeten ze dat ook doen. Het is verder niet het probleem van de koper als ze eerst een bindend contract met de koper afsluiten en dan pas bij de tussenhandel een bestelling proberen te plaatsen.
In de quote die je geeft hebben ze het daarnaast over een foute prijs en gebruiken ze de juridische zin: "kennelijke vergissing." Dit is echter alleen van toepassing bij een absurde prijs, die overduidelijk een prijsfout is. Ik neem aan dat hier geen sprake van was.
Sowieso is het nogal absurd voor ze om beide redenen op te geven. Het lijkt erop dat ze maar een aantal argumenten geven in de hoop dat je het opgeeft.
In principe kun je ze gewoon houden aan de overeenkomst. Als ze weigeren te leveren kun je het product ook elders kopen en dan de eventuele meerprijs in rekening brengen bij de verkoper die weigert te leveren.
Maar helaas laten consumenten de bedrijven massaal wegkomen met dit gedrag. Eigenlijk zouden we bedrijven zoals Max ICT die structureel de wet overtreden moeten kapotprocederen, of nog beter, zou de ACM in moeten grijpen aangezien het structureel is.
Another day another not getting a GPU
Moet je voorstellen dat ze een systeem zouden maken waarbij je een kaartje moet trekken dat bepaald hoeveelste je in de wachtrij bent om iets te kopen, dat zou toch een briljante uitvinding zijn?galaxy366 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:10:
[...]
Ben al de helle week precies om 16:00 aan het refreshen. Begin er wel efficient in te worden
Vandaag zou mn eerste poging zijn.. jammer hoorgalaxy366 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:10:
[...]
Ben al de helle week precies om 16:00 te refreshen. Begin er wel efficient in te worden
Dan zal er wel weer iemand een bot programmeren die de eerste 500 kaartjes automatisch trekt.Brawli schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:12:
[...]
Moet je voorstellen dat ze een systeem zouden maken waarbij je een kaartje moet trekken dat bepaald hoeveelste je in de wachtrij bent om iets te kopen, dat zou toch een briljante uitvinding zijn?
Doet mij denken toen ik 20 jaar geleden bij de Keurslager kwam en dit al bestond.
Niet zover ik bekend ben. Het enige wat bekend is, is dat AMD.com tot aan vandaag altijd om 16:00 een drop had.Resordia schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:12:
[...]
Vandaag zou mn eerste poging zijn.. jammer hoor
Is er nergens informatie te vinden wanneer en hoe lang ze blijven restocken?
Nee want dat kan nu niet gebeuren zeker. Er zijn echt mogelijkheden hoor.stylezzz schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:13:
[...]
Dan zal er wel weer iemand een bot programmeren die de eerste 500 kaartjes automatisch trekt.
Het gebeurd ook. Maar daar gaat een lootjessysteem geen verschil in maken...Brawli schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:15:
[...]
Nee want dat kan nu niet gebeuren zeker. Er zijn echt mogelijkheden hoor.
AIB partners: Mág het een onsje meer zijn..!?Brawli schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:12:
[...]
Moet je voorstellen dat ze een systeem zouden maken waarbij je een kaartje moet trekken dat bepaald hoeveelste je in de wachtrij bent om iets te kopen, dat zou toch een briljante uitvinding zijn?
Doet mij denken toen ik 20 jaar geleden bij de Keurslager kwam en dit al bestond.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Volgens richtlijn 2011/83/EU van de EU wetgeving is het aan de landelijke wetgeving om te bepalen wat de consument mag verwachten als het bedrijf niet levert. Tenzij de EU-wetgeving ondertussen verder is aangescherpt, hangt het dus af van wat in de Franse wet staat, aangenomen dat die van toepassing is.
Geduld is een schone zaak. 4080's zijn wel een hele slechte deal of ze moeten richting de 1250-1300 gaan. En zelfs dan zijn ze erg duur kan je beter door sparen.Aszourus schreef op woensdag 21 december 2022 @ 12:03:
Ik sta bijna op het punt om een 4080 te kopen met hoe lang het duurt voor kaarten van andere partners te verschijnen en de prijzen waarvoor deze kaarten worden angeboden, te gek voor woorden.
Ongelooflijk dat ze net voor kerst bijv geen kaarten beschikbaar hebben terwijl dat juist de tijd is om zulke dingen beschikbaar te hebben.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Damm dan heb je geluk kreeg vandaag het mailtje. Dus hij is nu wel onderweg. Helaas ben ik. Morgen niet thuis hopelijk vrijdag bij een service punt op te halen.
Nog tips over en eventuele goede advocaat? Ik bereid me dan alvast voor in geval dat en dan helemaal mooi dat je kaart elders kunt kopen en hun voor de eventuele kosten kan laten opdraaienLudewig schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:03:
@Skyline GT-R
In principe kun je ze gewoon houden aan de overeenkomst. Als ze weigeren te leveren kun je het product ook elders kopen en dan de eventuele meerprijs in rekening brengen bij de verkoper die weigert te leveren.
Het enige wat mij deels dwars zit met de 4080 is de 16gig vram vs 24 op de 7900. Verder natuurlijk vooruitzicht dat AMD hun drivers op orde krijgen en dus meer mogelijke performance.Astennu schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:04:
[...]
Geduld is een schone zaak. 4080's zijn wel een hele slechte deal of ze moeten richting de 1250-1300 gaan. En zelfs dan zijn ze erg duur kan je beter door sparen.
Dat doet AMD wel goed. Ziet er heel netjes uit.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Perfect. Past net in mijn case en is absoluut niet hoorbaar. Hotspot is typisch in de lage 90s.PenguinEmperor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:41:
Hoe doet de Hellhound het, voor de mensen die deze te pakken hebben gekregen? Is ie stil, en is de hotspot temperatuur goed? Ik neig naar deze kaart wanneer deze weer beschikbaar is, maar het is dan wel belangrijk dat het een koele en stille kaart is.
[ Voor 8% gewijzigd door Thomg op 21-12-2022 18:13 ]
Ja sorry maar dat snap ik niet hoor. En ik nog steeds aan het wachten van bestelling van donderdag.
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
[ Voor 51% gewijzigd door meljor op 21-12-2022 18:55 ]
Inmiddels wel verzend bevesting gehad?JRMBelgium schreef op woensdag 21 december 2022 @ 18:34:
[...]
Ja sorry maar dat snap ik niet hoor. En ik nog steeds aan het wachten van bestelling van donderdag.
Lijkt weer uitverkocht te zijn. Het is eerlijk wel een overkill als je op 1440 gamet en al een 6900xt heb, kan me desalniettemin voorstellen dat je 7900 wilt hebben en ook het feit dat het erg duur is. Vind het zelf ook veel geld maar ik zit nu op een 1070meljor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 18:48:
Amazon de xtx merc voor 1363 in stock..
Had hem al 2x in mn mandje maar vind het gewoon teveel (komend van een 6900xt)
Bij de kantonrechter heb je geen advocaat nodig en kun je terecht bij zaken onder de 25.000 euro. Dus pas bij de RTX 5090 wordt dat een probleem.Alant01 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:27:
[...]
Nog tips over en eventuele goede advocaat? Ik bereid me dan alvast voor in geval dat en dan helemaal mooi dat je kaart elders kunt kopen en hun voor de eventuele kosten kan laten opdraaien
Ik heb nu 2 jaar de 6800XT en de drivers van AMD zijn zeker niet slechter dan die van Nvidia. (heb 25 jaar nvidia gehad)Alant01 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:29:
[...]
Het enige wat mij deels dwars zit met de 4080 is de 16gig vram vs 24 op de 7900. Verder natuurlijk vooruitzicht dat AMD hun drivers op orde krijgen en dus meer mogelijke performance.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Bij amd.com ben ik steeds te laat en eigenlijk wil ik ook veel liever een AIB versie vanwege de 3x powerplug. Twijfelde eerder al over de Red Devil en had nu de merc kunnen bestellen. Ook een aanbod liggen voor een rtx 4080 voor 1250.... eigenlijk is dat de max. wat ik wil uitgeven maar dan voor een XTX AIB. Keuzes.....luxeproblemenAlant01 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:13:
[...]
Lijkt weer uitverkocht te zijn. Het is eerlijk wel een overkill als je op 1440 gamet en al een 6900xt heb, kan me desalniettemin voorstellen dat je 7900 wilt hebben en ook het feit dat het erg duur is. Vind het zelf ook veel geld maar ik zit nu op een 1070heb de 6900xt gehad maar retour wegens coil whine, vervolgens een 3080 besteld maar die was na 3 weken defect en met dank aan goede service van azerty geld terug. Nu wachten op 7900XTX. Als si computers niet kan leveren dan ga ik direct een 4080 halen, ben het wachten nu wel moe.
Een gewone Red Devil (niet Limited Edition) kan je bestellen voor 1299.meljor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:58:
[...]
Bij amd.com ben ik steeds te laat en eigenlijk wil ik ook veel liever een AIB versie vanwege de 3x powerplug. Twijfelde eerder al over de Red Devil en had nu de merc kunnen bestellen. Ook een aanbod liggen voor een rtx 4080 voor 1250.... eigenlijk is dat de max. wat ik wil uitgeven maar dan voor een XTX AIB. Keuzes.....luxeproblemen
Had het zelfde hoor, piste steeds naast de pot en toch maar voor die Red Devil gegaan omdat ik het wel een mooie kaart vondt. Kon een 4080 kopen maja eigenwijs weermeljor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:58:
[...]
Bij amd.com ben ik steeds te laat en eigenlijk wil ik ook veel liever een AIB versie vanwege de 3x powerplug. Twijfelde eerder al over de Red Devil en had nu de merc kunnen bestellen. Ook een aanbod liggen voor een rtx 4080 voor 1250.... eigenlijk is dat de max. wat ik wil uitgeven maar dan voor een XTX AIB. Keuzes.....luxeproblemen
Yup. En ik denk de meeste hier. DHL zal ze nog niet zijn gaan ophalen. Zal wel een hele lading klaarliggen voor DHL.Mitch0475 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 20:00:
Iemand hier die vandaag zijn bevestiging gehad heeft, zijn verzend code al kunnen invullen bij DHL? Ik krijg nog steeds de foutmelding dat de zending niet gevonden kan worden
Top dank voor reactie, weer een geruststellingSkyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 20:01:
[...]
Yup. En ik denk de meeste hier. DHL zal ze nog niet zijn gaan ophalen. Zal wel een hele lading klaarliggen voor DHL.
Waar?Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 20:00:
[...]
Een gewone Red Devil (niet Limited Edition) kan je bestellen voor 1299.
Dat wel, met een trackingcode die niet bestaat 🫣
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
Het is geen garantie maar er is wel een grotere kans dat amd er nog wat bij krijgt dan bij nVidia.Alant01 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:29:
[...]
Het enige wat mij deels dwars zit met de 4080 is de 16gig vram vs 24 op de 7900. Verder natuurlijk vooruitzicht dat AMD hun drivers op orde krijgen en dus meer mogelijke performance.
Wordt €1350, vind ik persoonlijk te dicht bij een 4080 komen maar ymmv uiteraard
Nickname does not reflect reality
Niet beschikbaar?
Zo te zien zijn ze wel nog bestelbaar maar met een verwachte voorraad / uitlevering begin volgend jaar.
Te groot verschil tot de reference kaarten imo. 100 is nog wel te doen maar of het veel meer waard is is persoonlijk.Brad Pitt schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:36:
[...]
Wordt €1350, vind ik persoonlijk te dicht bij een 4080 komen maar ymmv uiteraard
Ja ze doen daar blijkbaar wat vreemd als je een NL adres hebt. Voor mij zou het totaalbedrag neerkomen op 1305.94EUR incl shipping.Brad Pitt schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:36:
[...]
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq