[AMD Radeon RX7000 series] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06 09:47
Ik ben benieuwd wanneer AMD mijn kaart eindelijk eens verstuurd.
Donderdag besteld maar verder nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 12:51
Die PowerColor heb ik in Frankrjk voor vele minder gehaald; bij TopAchat, wat onderdeel is van de Groep LDLC.
https://www.topachat.com/...s_ref_est_in20015857.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:01
Een Red Devil Limited is natuurlijk niet direct te vergelijken met de reference kaarten van AMD, die zal inderdaad een stuk duurder zijn, dat zou immers deze kaart moeten zijn: https://www.powercolor.com/product?id=1669257338

Die gaat echt wel een (flink) stukje duurder zijn dan de reference modellen van AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Was er vanochtend weer een batch wat verkocht werd op de site van AMD? Ik wou even de shop bekijken voor den huidige prijzen maar kwam er niet op en vervolgens moest ik captcha doen om in een queue te kunnen komen.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aszourus
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 24-06 17:45
stylezzz schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:28:
[...]

En uitverkocht. Met dank aan de kopers, de volgende batch zal nog wel duurder worden. :)
Ik snap mensen echt niet, en dan afvragen waarom bedrijven ons als idioten behandelen en steeds maar prijzen omhoog gooien. Mensen hebben totaal geen zelfbeheersing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
CHKYBSTRD schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:06:
Was er vanochtend weer een batch wat verkocht werd op de site van AMD? Ik wou even de shop bekijken voor den huidige prijzen maar kwam er niet op en vervolgens moest ik captcha doen om in een queue te kunnen komen.
Niks gezien. De laatste paar dagen (exclusief weekend) hebben ze sinds de release rond 16:00 uur nieuwe voorraad.

Mijn advies is om de site vroeg open te hebben vanaf 15:30 en te beginnen met refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 15:08

RMB

Nee, geen right mouse button!

Aszourus schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:06:
[...]

Ik snap mensen echt niet, en dan afvragen waarom bedrijven ons als idioten behandelen en steeds maar prijzen omhoog gooien. Mensen hebben totaal geen zelfbeheersing.
Inderdaad, ik stoor mij hier ook enorm aan.
Ik denk dat het komt doordat mensen tegenwoordig een onrealistische spiegel voorgelegd krijgen op internet.
Het hebben van een top range kaart lijkt in deze groepen de regel, terwijl het eigenlijk juist iets bijzonders is. Doordat het normaal voelt, geldt dit als justification bizarre bedragen voor zo'n videokaart neer te leggen. Alle anderen doen het immers ook.

Amerikaanse praktijken, straks sluiten mensen nog een lening af voor een grafische kaart 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
galaxy366 schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:09:
[...]

Niks gezien. De laatste paar dagen (exclusief weekend) hebben ze sinds de release rond 16:00 uur nieuwe voorraad.

Mijn advies is om de site vroeg open te hebben vanaf 15:30 en te beginnen met refreshen.
Het leek er dus sterk op dat dit vanochtend ook het geval was, kon helaas niet wachten op het resultaat omdat ik een klant op afspraak had.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]
Zolang mensen op de drops blijven azen voor MSRP en dan niet kiezen voor extra hoog geprijsde kaarten in de winkel valt het wel mee met het prijsopdrijvend effect.

Maar ik zie ook heel veel FOMO waar mensen per se willen kopen direct na de release. Er zijn heel veel voordelen als je een maandje of twee geduld hebt.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jameskond
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 15:28
Ben ik ook voor gegaan.. een 7700 XT zou ook rond die prijs beginnen neem ik aan? Qua performance vergelijkbaar, tech is alleen wel een stukje nieuwer. Investeren in de toekomst valt ook wat voor te zeggen, maar ik heb lang genoeg gewacht inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRDT
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-06 15:07
jameskond schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:39:
[...]

Ben ik ook voor gegaan.. een 7700 XT zou ook rond die prijs beginnen neem ik aan? Qua performance vergelijkbaar, tech is alleen wel een stukje nieuwer. Investeren in de toekomst valt ook wat voor te zeggen, maar ik heb lang genoeg gewacht inmiddels.
offtopic:
De non-XT variant kost nog eens €110 minder. Ook leuke deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 06:53
jameskond schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:39:
[...]

Denk niet dat je t.z.t ( inflatie...o.a ) een 7700XT gaat kunnen kopen voor €679.

Ikzelf ben ook op BF ( 25-11 ) jl. voor een PowerColor 6800XT gegaan voor €599 :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• galaxy366
Megekko heeft een Gigabyte 7900 XTX reference design voor een mooi prijs van €1399

Wees er snel bij :') /s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-06 14:24
galaxy366 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:34:
Megekko heeft een Gigabyte 7900 XTX reference design voor een mooi prijs van €1399

Wees er snel bij :')
Mooie prijs?

Dat is 22% meer als direct bij AMD. Je koopt voor dat geld een snellere en zuinigere RTX4080..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Laatst online: 09-06 10:36
Noord27 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:37:
[...]

Mooie prijs?

Dat is 22% meer als direct bij AMD. Je koopt voor dat geld een snellere en zuinigere RTX4080..
Hij was niet serieus. Mescalpo ftw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galaxy366
Noord27 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:37:
[...]

Mooie prijs?

Mijn reactie was om niet serieus te nemen, vandaar :') Heb het even aangepast sorry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeB2C
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:57
[...]

Lijkt me dat de prijs acceptabel is voor die groep. Wie zijn wij om anderen voor te schrijven welke prijs de juiste is? Het is slechts een kleine groep, voor videokaarten geldt ook nog gewoon de wet van vraag en aanbod. Over een paar maanden (weken?) is die groep voorzien en blijven de stocks onverkocht. De prijzen zullen dan rustigaan gaan dalen tot er een groep is die de nieuwe prijs aantrekkelijk vindt om tot koop over te gaan. Niks nieuws onder de zon.

Sterker, een lagere prijs hanteren heeft nu niet eens zin: er komen niet meer kaarten door op de markt. Dus of jij/ik nou tegen een prijs van 1200 of 600 euro aankijken, als de kaart nonstop uitverkocht is maakt beide niks uit. Idealiter is de vraag en aanbod in balans waardoor er altijd een kaart verkrijgbaar is voor wie er écht eentje wil kopen. En voorlopig betekent dat gewoon hoge prijzen.

[ Voor 20% gewijzigd door JoeB2C op 19-12-2022 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-06 22:52
Azerox schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:30:
Ik ben benieuwd wanneer AMD mijn kaart eindelijk eens verstuurd.
Donderdag besteld maar verder nog niks gehoord.
Same here, die van woensdag zijn vrijdag verstuurd, dus hopelijk die van ons vandaag nog. Anders zal het wel morgen zijn.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alant01
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-02-2023
Ik probeer nog een XTX te scoren.. heb hele week azerty in de gaten gehouden maar kennelijk gemist :-( Hopelijk kom ik nog en kaartje tegen. Die van megekko is maar 100 euro goedkoper dan een 4080.. dus dat wordt hem niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skyline GT-R
AMD stock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrieknarrie123
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-06 15:12
Linkje naar de XTX:
https://www.amd.com/en/direct-buy/5722619500/nl

[ Voor 18% gewijzigd door Arrieknarrie123 op 19-12-2022 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Als ik bestel dan krijg ik een melding dat er een error gebeurd. Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerrethdotcom
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 04-06 23:13
code:
1
An error occurred while attempting to process /fr/direct-buy/payment-form?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function

mooi, kan geen adres ingeven want krijg constant error als ik land wil kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
Dat is iets met NL postcodes, maar ik weet niet wat daar exact misloopt. Je moet is proberen met of zonder spaties. Ik heb als Belg daar geen last van :)

Momenteel lijkt er nog stock te zijn :)

Nog 7 kaarten op stock dus het zal dadelijk wel OOS zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Skyline GT-R op 19-12-2022 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrieknarrie123
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-06 15:12
Alant01 schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:03:
Ik probeer nog een XTX te scoren.. heb hele week azerty in de gaten gehouden maar kennelijk gemist :-( Hopelijk kom ik nog en kaartje tegen. Die van megekko is maar 100 euro goedkoper dan een 4080.. dus dat wordt hem niet.
Is het gelukt een XTX te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rull
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik krijg geen error en zit op de Order Confirmation pagina. Postcode moet wel uit elkaar, dus 1234 AB ipv 1234AB.

Er is nog stock.: https://www.amd.com/en/direct-buy/5722619500/nl Edit: 30 seconden later niet meer.

[ Voor 27% gewijzigd door Rull op 19-12-2022 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2022
zerrethdotcom schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:09:
code:
1
An error occurred while attempting to process /fr/direct-buy/payment-form?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function

mooi, kan geen adres ingeven want krijg constant error als ik land wil kiezen
Die kreeg ik afgelopen donderdag ook in Firefox met stricte cooktie-settings. Ik heb toen gauw een Chromium-browser (Vivaldi) geinstalleerd zonder strenge instellingen en kwam er toen direct door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
7900XTX is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Stock is er niet meer. Als ik toevoeg aan mijn winkelwagen dan kan hij de item niet toevoegen. Website zal wel nog niet bijgewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezrastorm
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 23-01-2023
Nou ik helemaal door checkout paypal accepteerde hij en nog kreeg ik een error.
zo jammer was zo dichtbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alant01
Nee helaas nog niet.. via AMD zelf is voor mij niet echt en optie omdat ik zakelijk wil bestellen en dus btw terug maar dan moet het wel via zakelijke bankrekening wat geen optie is op site van AMD. Ik heb hier dan ook compleet nieuwe build maar nog geen videokaart en zit momenteel daarom op oud systeem met 1070 in :) ik overweeg nu zelfs een 4080 en al heb ik liever een AIB 7900xtx maar geen idee hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickvdP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 12-06 20:58
Het is mij gelukt om er één te bemachtigen. Volop refreshen rond 16.00 op PC via CTRL+SHIFT+R (Chrome) om te herladen zonder cached content, daarnaast handmatig refreshen via mobiel. PC had als eerst een hit rond 16.01.

Had van te voren mijn CC gegevens klaargezet in een tekstbestand. Copy+paste de drie velden snel en automatisch toevoegen gebruiken voor het adresformulier zorgde ervoor dat ik binnen twee minuten klaar was. Had inderdaad ook het probleem dat de postcode niet klopte, gelukkig had ik hier gelezen dat het formaat XXXX XX moet zijn en niet XXXXXX. Snelle update waardoor ik erdoorheen kwam. Werd wel nog een keer teruggestuurd naar het koopscherm omdat het shipping- en billing address niet overeen kwamen. Gewoon op de beschikbare optie klikken om aan te geven dat het geüpdatet mag worden. Nogmaals op place order klikken, CC transactie goedkeuren en je hebt hem binnen.

Succes iedereen!

Edit:
Het lijkt mij sneller om CC te gebruiken dan Paypal. Ik had ergens gelezen op Reddit dat ze een Paypal met gekoppelde bankrekening niet accepteren, maar alleen een Paypal met de betaaloptie van een creditcard. Dit zorgt ervoor dat je extra handelingen moet nemen om in te loggen op je Paypal, wat extra tijd kost versus een snelle invoer van je credit card informatie. Goedkeuren moet in beide gevallen. In ieder geval bij mij.
Nogmaals succes :*)

[ Voor 19% gewijzigd door PatrickvdP op 19-12-2022 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr dragon
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-06 09:49
PatrickvdP schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:27:
Het is mij gelukt om er één te bemachtigen. Volop refreshen rond 16.00 op PC via CTRL+SHIFT+R (Chrome) om te herladen zonder cached content, daarnaast handmatig refreshen via mobiel. PC had als eerst een hit rond 16.01.

Had van te voren mijn CC gegevens klaargezet in een tekstbestand. Copy+paste de drie velden snel en automatisch toevoegen gebruiken voor het adresformulier zorgde ervoor dat ik binnen twee minuten klaar was. Had inderdaad ook het probleem dat de postcode niet klopte, gelukkig had ik hier gelezen dat het formaat XXXX XX moet zijn en niet XXXXXX. Snelle update waardoor ik erdoorheen kwam. Werd wel nog een keer teruggestuurd naar het koopscherm omdat het shipping- en billing address niet overeen kwamen. Gewoon op de beschikbare optie klikken om aan te geven dat het geüpdatet mag worden. Nogmaals op place order klikken, CC transactie goedkeuren en je hebt hem binnen.

Succes iedereen!

Edit:
Het lijkt mij sneller om CC te gebruiken dan Paypal. Ik had ergens gelezen op Reddit dat ze een Paypal met gekoppelde bankrekening niet accepteren, maar alleen een Paypal met de betaaloptie van een creditcard. Dit zorgt ervoor dat je extra handelingen moet nemen om in te loggen op je Paypal, wat extra tijd kost versus een snelle invoer van je credit card informatie. Goedkeuren moet in beide gevallen. In ieder geval bij mij.
Gratz, ik ga t morgen op die manier proberen. Kwam er vandaag niet doorheen na paypal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelzakje
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06-09-2024
Vanmiddag is mijn XTX bezorgd!

Mijn bestelling afgelopen woensdag ging vlekkeloos via Paypal. Wel viel me op dat de ene browser beter werkte dan de andere. Met een VPN op m'n iPhone deed ie moeilijk, maar in Chrome op m'n laptop werkte het zonder problemen.

De kaarten zijn sinds de lancering iedere werkdag om 16:00 te bestellen geweest, dus zo'n uitdaging om er eentje te bemachtigen is het zeker niet (als je gaat voor een reference-kaart via AMD). Nu nog hopen dat de kaart bevalt. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Aardappelzakje op 19-12-2022 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04:04
Altijd gezeik met DHL... Vandaag een bezorgwindow tussen 08:00 en 18:00, hele dag thuisgewerkt en niemand langsgeweest, staat nu in de track en trace om 18:01 dat ik niet thuis was :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u7oYOpFpHJ8GX1HjKdOJSLXhjwM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v6Qu1OJS6B0Ufd2XoUpqyJYi.png?f=fotoalbum_large

Verder ook geen niet-thuis kaartje in de bus, morgen ben ik niet de hele dag thuis dus dat is ook mooi klote... Normaal kan ik dan via T&T een servicepunt kiezen maar dat kan nu ook (nog) niet zo te zien... Misschien komen ze vanavond nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alant01
INNO3D GeForce RTX 4080 ICHILL X3 voor 1263 (excl btw/zakelijk) doen of beter wachten op 7900 Nitro.. ik vrees dat ik heel lang moet gaan wachten, zelfs de ref 7900 is al erg duur aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 12:10
Aardappelzakje schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:06:

Mijn bestelling afgelopen woensdag ging vlekkeloos via Paypal. Wel viel me op dat de ene browser beter werkte dan de andere. Met een VPN op m'n iPhone deed ie moeilijk, maar in Chrome op m'n laptop werkte het zonder problemen.

De kaarten zijn sinds de lancering iedere werkdag om 16:00 te bestellen geweest, dus zo'n uitdaging om er eentje te bemachtigen is het zeker niet (als je gaat voor een reference-kaart via AMD). Nu nog hopen dat de kaart bevalt. ;)
Heb de mijne vorige week donderdag besteld, maar met FedEx wordt verzonden, maar in het systeem staat helaas nog steeds: Order in Process. Nog steeds afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordgubbe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-08-2023
XenoMorpH schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:50:
[...]

Heb de mijne vorige week donderdag besteld, maar met FedEx wordt verzonden, maar in het systeem staat helaas nog steeds: Order in Process. Nog steeds afwachten dus.
Hier ook helaas, met een beetje mazzel nog voor kerst? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-06 22:42
Alant01 schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:52:
INNO3D GeForce RTX 4080 ICHILL X3 voor 1263 (excl btw/zakelijk) doen of beter wachten op 7900 Nitro.. ik vrees dat ik heel lang moet gaan wachten, zelfs de ref 7900 is al erg duur aan het worden.
https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

Hier is die 1184 ex btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Wanneer je bij AMD.com besteld worden die bestellingen vanuit Nederland verstuurd of komen ze uit vanuit Duitsland of America?

Dit omdat zij geen NL store hebben maar wel naar NL verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 23:21
galaxy366 schreef op maandag 19 december 2022 @ 22:20:
Wanneer je bij AMD.com besteld worden die bestellingen vanuit Nederland verstuurd of komen ze uit vanuit Duitsland of America?

Dit omdat zij geen NL store hebben maar wel naar NL verzenden.
Distributiecentrum staat hier in NL, Tilburg. Is wel een terugkerende vraag in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alant01
Thanks. Even afwachten of ik nog een XTX kan krijgen voor en goed prijs en anders maar 4080 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Connor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 11:45
PatrickvdP schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:27:
Edit:
Vorige week vrijdag met PayPal een XTX gekocht. Heb alleen me bankrekening aan PP hangen.
Ging allemaal vrij vlot. Zelfs op me mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldfyr
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 08-06 22:10
Aardappelzakje schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:06:

Die van mij is ook vandaag bezorgd. Mijn bestelling was ook van woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldfyr
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 08-06 22:10
XenoMorpH schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:50:
[...]

Bij mij stond ook "fedex" in bij de status, maar ze worden verzonden met DHL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferrari412T2
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21-03 12:10
Ik verwacht dat, vanwege de grote overstock van de 4080, de prijzen van deze kaart nog wel wat omlaag gaan. Nu kan NVidia profiteren van de belachelijke prijzen die de XTX kost. Ik wacht nog heel even wat de prijzen gaan doen en anders neem ik gewoon de 4080. Doet toch niet veel onder voor die XTX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:45
Ferrari412T2 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:40:
[...]

Ik verwacht dat, vanwege de grote overstock van de 4080, de prijzen van deze kaart nog wel wat omlaag gaan. Nu kan NVidia profiteren van de belachelijke prijzen die de XTX kost. Ik wacht nog heel even wat de prijzen gaan doen en anders neem ik gewoon de 4080. Doet toch niet veel onder voor die XTX.
Persoonlijk denk ik dat de prijzen niet heel veel gaan dalen.
Misschien dat de duurdere merken iets goedkoper worden, maar niet heel veel.
Zoals de aorus 4080 is nu wat gedaald..
En de gaming OC is nu 1399

We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat het extreem onwaarschijnlijk is dat deze prijzen voor voldoende verkopen gaan zorgen in de volledige 2 jaar tot de volgende generatie en dat ze dus wel omlaag moeten.

Aan de andere kant zou ik me niet rijk rekenen en denken dat de prijs in januari al flink omlaag gaat. Richting de zomer lijkt me realistischer.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyline GT-R
In Frankrijk bij LDLC is de Nitro al bestelbaar geweest :) Bij deze heb je ook een idee wat de prijs daarvan is. Je kan er ook zakelijk bestellen.

https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00535381.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurttank43
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-06 13:04
Jeetje wat een geld voor een custom kaart, keertje €50-100 extra prima maar dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-06 10:07
Gisteren een XTX te pakken kunnen krijgen rond 16:05, betaald met PayPal en meteen een Order Confirmation mailtje binnen gekregen. Hoe groot is de kans dat de kaart nog voor het weekend bezorgd wordt, wat zijn jullie ervaringen?

https://shop.amd.com/DRHM...emeID=4886768000&Env=BASE

Via deze site zou ik de orderstatus moeten kunnen checken, maar ik heb enkel een ordernummer en geen account tijdens het bestellen aangemaakt of hoeven invoeren, dus daar loop ik al vast. Wachtwoord vergeten aan de hand van invoeren ordernummer al enkele uren geleden gedaan maar nog steeds geen mailtje binnen dus dat zal ook wel niet helemaal werken zoals het hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
Nice! Mooie XTX :)
Maar.... Ik zou er niet te hard meer op hopen dat je die kaart nog voor het weekend hebt. Tweakers hier in dit topic met een bestelling van vorige woensdag 14/12 lijken nu shipping te ontvangen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-06 22:52
HWSHHZ schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:20:
Gisteren een XTX te pakken kunnen krijgen rond 16:05, betaald met PayPal en meteen een Order Confirmation mailtje binnen gekregen. Hoe groot is de kans dat de kaart nog voor het weekend bezorgd wordt, wat zijn jullie ervaringen?

https://shop.amd.com/DRHM...emeID=4886768000&Env=BASE

Via deze site zou ik de orderstatus moeten kunnen checken, maar ik heb enkel een ordernummer en geen account tijdens het bestellen aangemaakt of hoeven invoeren, dus daar loop ik al vast. Wachtwoord vergeten aan de hand van invoeren ordernummer al enkele uren geleden gedaan maar nog steeds geen mailtje binnen dus dat zal ook wel niet helemaal werken zoals het hoort...
Verstopt in het mailtje staat ook een wachtwoord, ik heb er in eerste instantie ook overheen gelezen. Ook ik heb toen een ww-reset aangevraagd en niet gekregen.

Voor levertijden, zie de verschillende posts daarover op vorige twee pagina's. Aardige kans dat je hem voor het weekend binnen hebt. Edit: kleine maar niet 0 kans dat hij voor het weekend binnen is. Verzending gebeurt meestal na twee a drie werkdagen.

[ Voor 5% gewijzigd door Julian op 20-12-2022 11:27 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alant01
Skyline GT-R schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:02:
[...]

In Frankrijk bij LDLC is de Nitro al bestelbaar geweest :) Bij deze heb je ook een idee wat de prijs daarvan is. Je kan er ook zakelijk bestellen.

https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00535381.html
Dank, ik heb deze idd gezien en hou het ook bij maar even afwachten wanneer deze weer beschikbaar komt. Vrees wel dat door vraag de kans klein is dat ik de kaart kan pakken en leun nu toch zwaar richting de 4080. De Nitro ziet er qua design er natuurlijk wel heel vet uit, de OC resultaten zijn ok en komen her en der tegen de 4080 aan. Ik lees wel veel issues met geluid op de 7900xtx en denk dat de 4080 iets beter koelt gezien de kaart wat groter is (ie iets meer airflow). Ik wacht het vandaag nog af en anders 4080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Julian schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:25:
[...]

Verstopt in het mailtje staat ook een wachtwoord, ik heb er in eerste instantie ook overheen gelezen. Ook ik heb toen een ww-reset aangevraagd en niet gekregen.

Voor levertijden, zie de verschillende posts daarover op vorige twee pagina's. Aardige kans dat je hem voor het weekend binnen hebt. Edit: kleine maar niet 0 kans dat hij voor het weekend binnen is. Verzending gebeurt meestal na twee a drie werkdagen.
Verdikkeme je hebt gelijk, had er inderdaad overheen gelezen. Reset mailtje voor wachtwoord nog steeds niet binnen, maar het wachtwoord van gisteren uit de confirmation mail werkt nog steeds dus die zal nog wel niet gereset zijn.

Zie dat die met FedEx verzonden wordt, zou dat nog veel verschil maken in vergelijking met Dell wat anderen hier hadden? Hopelijk inderdaad voor het eind van deze week nog, anders zit je begin volgende week met kerst en dan zal er nog wel weer vertraging op de lijn komen :z

EDIT: Zie trouwens wel dat er een fout staat bij het bezorgadres, ipv stad A staat er stad B ingevuld (factuur adres is anders dan het bezorgadres, maar stad staat dus nog op factuuradres ingevuld), maar in kan me herinneren dat er tijdens het bestellen wel een check werd gedaan op de postcode, dus als deze klopt + adresregel zal dat wel niet zo heel veel uitmaken hoop ik?

[ Voor 15% gewijzigd door HWSHHZ op 20-12-2022 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
HWSHHZ schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:20:
Hoe groot is de kans dat de kaart nog voor het weekend bezorgd wordt, wat zijn jullie ervaringen?
Ik acht de kans nihil. Hier wacht ik al sinds donderdag zonder enige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch0475
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-06 17:26
Azerox schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:19:
[...]

Jup.. hier ook vanaf donderdag, hoop wel dat deze voor het weekend komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittary
  • Laatst online: 12-02 12:40
Hoe groot is de kans dat de kaart nog voor het weekend bezorgd wordt, wat zijn jullie ervaringen?
Kan nog wel even duren, ik wacht nog op verdere info van mijn aankoop laatste vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alant01
XFX XTX merc bij si voor net iets meer dan een gemiddelde 4080...
https://www.sicomputers.n...d-866596.html?sqr=7900xtx

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04:04
bjorntju schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:16:
Altijd gezeik met DHL... Vandaag een bezorgwindow tussen 08:00 en 18:00, hele dag thuisgewerkt en niemand langsgeweest, staat nu in de track en trace om 18:01 dat ik niet thuis was :')

[Afbeelding]

Verder ook geen niet-thuis kaartje in de bus, morgen ben ik niet de hele dag thuis dus dat is ook mooi klote... Normaal kan ik dan via T&T een servicepunt kiezen maar dat kan nu ook (nog) niet zo te zien... Misschien komen ze vanavond nog...
Nou... vandaag ook thuis aan het werk maar had een tandartsafspraak staan, dus je raad het al...

5 minuten nadat ik thuis kwam stond een geel busje op de stoep 8) Dat scheelde niet veel anders was hij waarschijnlijk retour gegaan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zh5bpsRbHCJaH1x-_wgR-MLbCBA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dRx9yrvYcRgUiAXWhxOUmQjf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door bjorntju op 20-12-2022 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrari412T2
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21-03 12:10
https://www.sicomputers.n...d-866596.html?sqr=7900xtx

Nog 2 op voorraad. Wel voor belachelijke prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• galaxy366
bjorntju schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:47:
[...]

Nou... vandaag ook thuis aan het werk maar had een tandartsafspraak staan, dus je raad het al...

5 minuten nadat ik thuis kwam stond een geel busje op de stoep 8) Dat scheelde niet veel anders was hij waarschijnlijk retour gegaan...

[Afbeelding]
Leuke kat / poes! Maar snel bij AMD bestellen zodat ik die erbij krijg :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davey s.
  • Laatst online: 09-06 10:36
[...]

[Afbeelding]
Z'n grote kaart is niet voor de poes. Ik zal vanmiddag even een gokje wagen voor een 7900 XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Azerox schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:19:
[...]

Zou het kunnen dat AMD niet-bestaande voorraad aan het verkopen is? Bestelling annuleren kan ook niet of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
HWSHHZ schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:20:
[...]

Zou het kunnen dat AMD niet-bestaande voorraad aan het verkopen is? Bestelling annuleren kan ook niet of wel?
Dat gevoel bekruipt mij ook een beetje. Ik wacht het wel af maar een goede ervaring is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittary
  • Laatst online: 12-02 12:40
HWSHHZ schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:20:
[...]

Eh alle geruchten zeggen dat er 200,000 kaarten waren voor het einde van het jaar. Ik denk eerder dat het komt omdat Digital River (de logistieke partner voor de AMD store) niet echt geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Azerox schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:27:
[...]

Dat gevoel bekruipt mij ook een beetje. Ik wacht het wel af maar een goede ervaring is het niet.
Tjaa ik hoopte juist voor kerst nog een kaart binnen te hebben, maar als dit niet lukt haal ik vrijdag een andere kaart en gaat deze de verkoop in zo gauw die binnen mocht zijn. Jammer genoeg kan annuleren helemaal niet dus al met al geen beste ervaring zo de 1e keer :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:16
Ik heb zelf zondag een 7900XT besteld op AMD.com direct buy (I know, lagere value dan een XTX maar heb die extra performance nu toch niet direct nodig :) ) welke al sinds ongeveer dag 2 permanent op voorraad is en ook ik ben nog aan het wachten op een update/levering. Dus ik vermoed inderdaad gewoon een incapabele logistieke handler.

Edit: de rest van de onderdelen van mijn nieuwe pc zijn er overigens ook nog niet ;( , dus mijn 'montage feestje' loopt sowieso weinig vertraging op. :+

[ Voor 19% gewijzigd door matk89 op 20-12-2022 15:53 . Reden: Kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezrastorm
IK ben ready hopelijk zo eentje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch0475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap123
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-03-2024
Ik was net te langzaam bij de checkout, nu is hij alweer weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkchief
  • Laatst online: 28-06 01:04
Ja ging erg snel, ik klikte op de place order en bam error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matk89
  • Laatst online: 22:16
Zo, dat was snel! Om 16:04 alweer out of stock.
(had de pagina toevallig open staan en wilde 'voor de ervaring' eens kijken of ik in de rush ook wat verder in het proces kon komen, niet dus :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door matk89 op 20-12-2022 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 28-06 12:28
matk89 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:06:
Zo, dat was snel! Om 16:04 alweer out of stock.
(had de pagina toevallig open staan en wilde 'voor de ervaring' eens kijken of ik in de rush ook wat verder in het proces kon komen, niet dus :+ )
Daarvoor al. In mandje, betalen via PP, click, jammer joh te laat.

En "alle" kaarten waren wederom weg.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkchief
  • Laatst online: 28-06 01:04
aah ondanks dat ik een error kreeg heb ik wel een email met bevestiging :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ezrastorm
yeah na 5 dagen proberen heb ik er eindelijk 1 kunnen bemachtigen :*) .
Hopelijk krijg ik hem ook op tijd binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ezrastorm op 20-12-2022 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brawli
  • Laatst online: 01-01-2023
Wat is dit voor een onzin dat er stiekem drops komen. Kunnen we dit van te voren niet gewoon aangeven wanneer ik als een mongool op die f5 knop moet drukken? Man man man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kurttank43
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-06 13:04
[...]

[Afbeelding]
De echte flex is dat hij niet een rx7900xtx heeft maar een beeldschone kat :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelzakje
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06-09-2024
Voor degenen die hier steen en been klagen dat de kaarten zo slecht verkrijgbaar zijn: sinds de lancering zijn beide kaarten iedere werkdag rond de klok van 16:00 beschikbaar, dus dat is echt anders dan voor de vorige generatie kaarten. Als je er echt eentje wil via AMD.com dan moet dat met een klein beetje voorbereiding echt geen probleem zijn.

Dat gemiep is dus nergens voor nodig. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-06 00:08
Voor de snelle Jelle!
Een bargain Red devil op v&a.

https://tweakers.net/aanb...24gb-gddr6-1-of-1500.html

/Satire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-06 21:36
Ezrastorm schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:31:
yeah na 5 dagen proberen heb ik er eindelijk 1 kunnen bemachtigen :*) .
Hopelijk krijg ik hem ook op tijd binnen.
Ik zou er niet op hopen. Mijn bestelling van vorige week donderdag is nog steeds niet vertrokken...
AMD is momenteel kaarten aan het verkopen zonder een werkelijke voorraad.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 23:21
JRMBelgium schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:43:
[...]

Ik zou er niet op hopen. Mijn bestelling van vorige week donderdag is nog steeds niet vertrokken...
AMD is momenteel kaarten aan het verkopen zonder een werkelijke voorraad.
Mijn order van de XTX van afgelopen woensdag staat ook nog steeds op 'Order in Process' helaas nog even geduld hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Connor
Brawli schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 18:12:
Wat is dit voor een onzin dat er stiekem drops komen. Kunnen we dit van te voren niet gewoon aangeven wanneer ik als een mongool op die f5 knop moet drukken? Man man man
Ik zou elke dag om 15u en om 16u als een mongool op F5 drukken.

(dan zijn meestal de drops).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

Bij SiComputers is de PowerColor Red Devil OC Limited edition te verkrijgen voor EUR 15 meer dan de MSRP EUR 1379.95, nog 5 op voorraad bij de leverancier:

https://www.sicomputers.n...d-866795.html?sqr=7900xtx

[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 21-12-2022 01:21 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het wel apart dat ik nog steeds geen update van AMD heb gekregen van mijn bestelling van vrijdag. Hoorde dat de mensen van Donderdag ook nog steeds aan wachten zijn. Normaal zijn ze ietsjes sneller. Vraag me af of ze dan daadwerkelijke voorraad hadden of aan het wachten zijn tot de volgende levering en dan uitleveren. Want in dst opzicht zijn daily drops wel apart.

Ik hoop wel dat ik de kaart voor de kerst nog heb want dan heb ik tijd om te tweaken. Maar vrees dat het misschien pas volgend jaar gaat worden als dit zo door gaat. Met kerst ligt veel plat dus als ze dan nog niet verstuurd zijn wordt het lastig.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Connor
De status van mijn bestelling van vrijdag is veranderd! Order Complete!

Er staat FedEx, maar de track en trace code is van DHL. Deze moest ik wel handmatig in de site van DHL copy pasten. De link deed het niet.

Wordt vanmiddag bezorgd! 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyline GT-R
Astennu schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:57:
Ik vind het wel apart dat ik nog steeds geen update van AMD heb gekregen van mijn bestelling van vrijdag. Hoorde dat de mensen van Donderdag ook nog steeds aan wachten zijn. Normaal zijn ze ietsjes sneller. Vraag me af of ze dan daadwerkelijke voorraad hadden of aan het wachten zijn tot de volgende levering en dan uitleveren. Want in dst opzicht zijn daily drops wel apart.

Ik hoop wel dat ik de kaart voor de kerst nog heb want dan heb ik tijd om te tweaken. Maar vrees dat het misschien pas volgend jaar gaat worden als dit zo door gaat. Met kerst ligt veel plat dus als ze dan nog niet verstuurd zijn wordt het lastig.
Ja klopt, wat vreemd allemaal... Tijdens iedeer drop lijken er toch ~150 RX 7900 XTX kaarten beschikbaar te zijn...
Hier nog geen verdere update van mijn order van donderdag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyline GT-R
Connor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:59:

Er staat FedEx, maar de track en trace code is van DHL. Deze moest ik wel handmatig in de site van DHL copy pasten. De link deed het niet.

Mooi! En heb je een RX 7900 XT of XTX gehaald? Van de RX 7900 XT weten we dat er voorraad is :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mitch0475
Connor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:59:

Wel apart dat jou bestelling van vrijdag wel al is verzonden en mijne van donderdag niet .. |:(

iig veel plezier met je nieuwe kaart! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordgubbe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-08-2023
Mitch0475 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:23:
[...]

Wel apart dat jou bestelling van vrijdag wel al is verzonden en mijne van donderdag niet .. |:(

Mijn bestelling van donderdag staat ook nog op processing helaas, gaat niet zo lekker bij AMD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch0475
Jordgubbe schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:47:
[...]

Mijn bestelling van donderdag staat ook nog op processing helaas, gaat niet zo lekker bij AMD..
Hoop toch dat die voor het weekend komt, wou dit weekend mijn nieuwe build in elkaar gaan zetten met een vriend van mij maar ben er bang voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Connor
Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:04:
[...]

Mooi! En heb je een RX 7900 XT of XTX gehaald? Van de RX 7900 XT weten we dat er voorraad is :)
XTX😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altezzaSienlaai
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-05 15:41
Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:04:
[...]

Ja klopt, wat vreemd allemaal... Tijdens iedeer drop lijken er toch ~150 RX 7900 XTX kaarten beschikbaar te zijn...
Hier nog geen verdere update van mijn order van donderdag..
Was je XFX niet goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
Ik heb op meerdere paarden gewed om er zeker eentje te hebben :) De XFX bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-05 14:28
Krijg vandaag een pakket van DHL van Pitney Bowes eCom USA FML, afgelopen donderdag een xtx besteld. Zou dat hem kunnen zijn? Order op AMD lookup staat nog op in process...

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
seezung schreef op woensdag 21 december 2022 @ 09:55:
Krijg vandaag een pakket van DHL van Pitney Bowes eCom USA FML, afgelopen donderdag een xtx besteld. Zou dat hem kunnen zijn? Order op AMD lookup staat nog op in process...
Neen; dat zal een andere bestelling zijn vrees ik ;)

Geen idee wat jij allemaal hebt besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
LDLC en TopAchat heeft weer stock van de PowerColor RX 7900 XTX Red Devil LE- 1379EUR:

[ Voor 23% gewijzigd door Skyline GT-R op 21-12-2022 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Connor
Mitch0475 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:23:
[...]

Ik hoop alleen niet dat ze me per abuis een XT gestuurd hebben ipv een XTX😅😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Connor
seezung schreef op woensdag 21 december 2022 @ 09:55:
Mijn XTX van donderdag komt van Ingram Micro Bv volgens DHL T&T info.

[ Voor 3% gewijzigd door Connor op 21-12-2022 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitch0475
Connor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:14:
[...]

Ik hoop alleen niet dat ze me per abuis een XT gestuurd hebben ipv een XTX😅😬
Ohjee dat zou wat zijn zeg :X
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Het is geen slowchattopic, post alleen dingen die voor anderen relevant zijn. "De mijne is net verstuurd" is dat alvast niet.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
  • Voor discussie over de kaarten zelf: [AMD Radeon RX7000 series] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord