Ik ben benieuwd wanneer AMD mijn kaart eindelijk eens verstuurd.
Donderdag besteld maar verder nog niks gehoord.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Een Red Devil Limited is natuurlijk niet direct te vergelijken met de reference kaarten van AMD, die zal inderdaad een stuk duurder zijn, dat zou immers deze kaart moeten zijn: https://www.powercolor.com/product?id=1669257338galaxy366 schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:17:
https://www.megekko.nl/pr...l-Limited-24GB-Videokaart
Voor die prijs haal ik mij wel een 4080. Absurd dit.
Stay hungry, stay foolish!
Ik snap mensen echt niet, en dan afvragen waarom bedrijven ons als idioten behandelen en steeds maar prijzen omhoog gooien. Mensen hebben totaal geen zelfbeheersing.stylezzz schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:28:
[...]
En uitverkocht. Met dank aan de kopers, de volgende batch zal nog wel duurder worden.
Niks gezien. De laatste paar dagen (exclusief weekend) hebben ze sinds de release rond 16:00 uur nieuwe voorraad.CHKYBSTRD schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:06:
Was er vanochtend weer een batch wat verkocht werd op de site van AMD? Ik wou even de shop bekijken voor den huidige prijzen maar kwam er niet op en vervolgens moest ik captcha doen om in een queue te kunnen komen.
Inderdaad, ik stoor mij hier ook enorm aan.Aszourus schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:06:
[...]
Ik snap mensen echt niet, en dan afvragen waarom bedrijven ons als idioten behandelen en steeds maar prijzen omhoog gooien. Mensen hebben totaal geen zelfbeheersing.
Het leek er dus sterk op dat dit vanochtend ook het geval was, kon helaas niet wachten op het resultaat omdat ik een klant op afspraak had.galaxy366 schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:09:
[...]
Niks gezien. De laatste paar dagen (exclusief weekend) hebben ze sinds de release rond 16:00 uur nieuwe voorraad.
Mijn advies is om de site vroeg open te hebben vanaf 15:30 en te beginnen met refreshen.
Stay hungry, stay foolish!
Zolang mensen op de drops blijven azen voor MSRP en dan niet kiezen voor extra hoog geprijsde kaarten in de winkel valt het wel mee met het prijsopdrijvend effect.Aszourus schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:06:
[...]
Ik snap mensen echt niet, en dan afvragen waarom bedrijven ons als idioten behandelen en steeds maar prijzen omhoog gooien. Mensen hebben totaal geen zelfbeheersing.
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Ben ik ook voor gegaan.. een 7700 XT zou ook rond die prijs beginnen neem ik aan? Qua performance vergelijkbaar, tech is alleen wel een stukje nieuwer. Investeren in de toekomst valt ook wat voor te zeggen, maar ik heb lang genoeg gewacht inmiddels.
jameskond schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:39:
[...]
Ben ik ook voor gegaan.. een 7700 XT zou ook rond die prijs beginnen neem ik aan? Qua performance vergelijkbaar, tech is alleen wel een stukje nieuwer. Investeren in de toekomst valt ook wat voor te zeggen, maar ik heb lang genoeg gewacht inmiddels.
Denk niet dat je t.z.t ( inflatie...o.a ) een 7700XT gaat kunnen kopen voor €679.jameskond schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:39:
[...]
Mooie prijs?galaxy366 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:34:
Megekko heeft een Gigabyte 7900 XTX reference design voor een mooi prijs van €1399
Wees er snel bij
Hij was niet serieus. Mescalpo ftwNoord27 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:37:
[...]
Mooie prijs?
Dat is 22% meer als direct bij AMD. Je koopt voor dat geld een snellere en zuinigere RTX4080..
Mijn reactie was om niet serieus te nemen, vandaarNoord27 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:37:
[...]
Mooie prijs?
Dat is 22% meer als direct bij AMD. Je koopt voor dat geld een snellere en zuinigere RTX4080..
Lijkt me dat de prijs acceptabel is voor die groep. Wie zijn wij om anderen voor te schrijven welke prijs de juiste is? Het is slechts een kleine groep, voor videokaarten geldt ook nog gewoon de wet van vraag en aanbod. Over een paar maanden (weken?) is die groep voorzien en blijven de stocks onverkocht. De prijzen zullen dan rustigaan gaan dalen tot er een groep is die de nieuwe prijs aantrekkelijk vindt om tot koop over te gaan. Niks nieuws onder de zon.Aszourus schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:06:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door JoeB2C op 19-12-2022 15:46 ]
Same here, die van woensdag zijn vrijdag verstuurd, dus hopelijk die van ons vandaag nog. Anders zal het wel morgen zijn.Azerox schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:30:
Ik ben benieuwd wanneer AMD mijn kaart eindelijk eens verstuurd.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
[ Voor 18% gewijzigd door Arrieknarrie123 op 19-12-2022 16:04 ]
1
| An error occurred while attempting to process /fr/direct-buy/payment-form?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function |
[ Voor 13% gewijzigd door Skyline GT-R op 19-12-2022 16:13 ]
Is het gelukt een XTX te kopen?Alant01 schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:03:
Ik probeer nog een XTX te scoren.. heb hele week azerty in de gaten gehouden maar kennelijk gemistHopelijk kom ik nog en kaartje tegen. Die van megekko is maar 100 euro goedkoper dan een 4080.. dus dat wordt hem niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Rull op 19-12-2022 16:15 ]
Die kreeg ik afgelopen donderdag ook in Firefox met stricte cooktie-settings. Ik heb toen gauw een Chromium-browser (Vivaldi) geinstalleerd zonder strenge instellingen en kwam er toen direct door.zerrethdotcom schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:09:
code:
1 An error occurred while attempting to process /fr/direct-buy/payment-form?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function
mooi, kan geen adres ingeven want krijg constant error als ik land wil kiezen
Nee helaas nog niet.. via AMD zelf is voor mij niet echt en optie omdat ik zakelijk wil bestellen en dus btw terug maar dan moet het wel via zakelijke bankrekening wat geen optie is op site van AMD. Ik heb hier dan ook compleet nieuwe build maar nog geen videokaart en zit momenteel daarom op oud systeem met 1070 in
[ Voor 19% gewijzigd door PatrickvdP op 19-12-2022 16:35 ]
Gratz, ik ga t morgen op die manier proberen. Kwam er vandaag niet doorheen na paypalPatrickvdP schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:27:
Het is mij gelukt om er één te bemachtigen. Volop refreshen rond 16.00 op PC via CTRL+SHIFT+R (Chrome) om te herladen zonder cached content, daarnaast handmatig refreshen via mobiel. PC had als eerst een hit rond 16.01.
Had van te voren mijn CC gegevens klaargezet in een tekstbestand. Copy+paste de drie velden snel en automatisch toevoegen gebruiken voor het adresformulier zorgde ervoor dat ik binnen twee minuten klaar was. Had inderdaad ook het probleem dat de postcode niet klopte, gelukkig had ik hier gelezen dat het formaat XXXX XX moet zijn en niet XXXXXX. Snelle update waardoor ik erdoorheen kwam. Werd wel nog een keer teruggestuurd naar het koopscherm omdat het shipping- en billing address niet overeen kwamen. Gewoon op de beschikbare optie klikken om aan te geven dat het geüpdatet mag worden. Nogmaals op place order klikken, CC transactie goedkeuren en je hebt hem binnen.
Succes iedereen!
Edit:
Het lijkt mij sneller om CC te gebruiken dan Paypal. Ik had ergens gelezen op Reddit dat ze een Paypal met gekoppelde bankrekening niet accepteren, maar alleen een Paypal met de betaaloptie van een creditcard. Dit zorgt ervoor dat je extra handelingen moet nemen om in te loggen op je Paypal, wat extra tijd kost versus een snelle invoer van je credit card informatie. Goedkeuren moet in beide gevallen. In ieder geval bij mij.
Nogmaals succes
[ Voor 31% gewijzigd door Aardappelzakje op 19-12-2022 18:16 ]
Heb de mijne vorige week donderdag besteld, maar met FedEx wordt verzonden, maar in het systeem staat helaas nog steeds: Order in Process. Nog steeds afwachten dus.Aardappelzakje schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:06:
Vanmiddag is mijn XTX bezorgd!
Mijn bestelling afgelopen woensdag ging vlekkeloos via Paypal. Wel viel me op dat de ene browser beter werkte dan de andere. Met een VPN op m'n iPhone deed ie moeilijk, maar in Chrome op m'n laptop werkte het zonder problemen.
De kaarten zijn sinds de lancering iedere werkdag om 16:00 te bestellen geweest, dus zo'n uitdaging om er eentje te bemachtigen is het zeker niet (als je gaat voor een reference-kaart via AMD). Nu nog hopen dat de kaart bevalt.
Hier ook helaas, met een beetje mazzel nog voor kerst?XenoMorpH schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:50:
[...]
Heb de mijne vorige week donderdag besteld, maar met FedEx wordt verzonden, maar in het systeem staat helaas nog steeds: Order in Process. Nog steeds afwachten dus.
https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpcAlant01 schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:52:
INNO3D GeForce RTX 4080 ICHILL X3 voor 1263 (excl btw/zakelijk) doen of beter wachten op 7900 Nitro.. ik vrees dat ik heel lang moet gaan wachten, zelfs de ref 7900 is al erg duur aan het worden.
Distributiecentrum staat hier in NL, Tilburg. Is wel een terugkerende vraag in dit topic.galaxy366 schreef op maandag 19 december 2022 @ 22:20:
Wanneer je bij AMD.com besteld worden die bestellingen vanuit Nederland verstuurd of komen ze uit vanuit Duitsland of America?
Dit omdat zij geen NL store hebben maar wel naar NL verzenden.
Thanks. Even afwachten of ik nog een XTX kan krijgen voor en goed prijs en anders maar 4080 denk ik.neonite schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:51:
[...]
https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc
Hier is die 1184 ex btw.
Vorige week vrijdag met PayPal een XTX gekocht. Heb alleen me bankrekening aan PP hangen.PatrickvdP schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:27:
Edit:
Het lijkt mij sneller om CC te gebruiken dan Paypal. Ik had ergens gelezen op Reddit dat ze een Paypal met gekoppelde bankrekening niet accepteren, maar alleen een Paypal met de betaaloptie van een creditcard. Dit zorgt ervoor dat je extra handelingen moet nemen om in te loggen op je Paypal, wat extra tijd kost versus een snelle invoer van je credit card informatie. Goedkeuren moet in beide gevallen. In ieder geval bij mij.
Nogmaals succes
Die van mij is ook vandaag bezorgd. Mijn bestelling was ook van woensdag.Aardappelzakje schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:06:
Vanmiddag is mijn XTX bezorgd!
Mijn bestelling afgelopen woensdag ging vlekkeloos via Paypal. Wel viel me op dat de ene browser beter werkte dan de andere. Met een VPN op m'n iPhone deed ie moeilijk, maar in Chrome op m'n laptop werkte het zonder problemen.
De kaarten zijn sinds de lancering iedere werkdag om 16:00 te bestellen geweest, dus zo'n uitdaging om er eentje te bemachtigen is het zeker niet (als je gaat voor een reference-kaart via AMD). Nu nog hopen dat de kaart bevalt.
Bij mij stond ook "fedex" in bij de status, maar ze worden verzonden met DHL.XenoMorpH schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:50:
[...]
Heb de mijne vorige week donderdag besteld, maar met FedEx wordt verzonden, maar in het systeem staat helaas nog steeds: Order in Process. Nog steeds afwachten dus.
Ik verwacht dat, vanwege de grote overstock van de 4080, de prijzen van deze kaart nog wel wat omlaag gaan. Nu kan NVidia profiteren van de belachelijke prijzen die de XTX kost. Ik wacht nog heel even wat de prijzen gaan doen en anders neem ik gewoon de 4080. Doet toch niet veel onder voor die XTX.Alant01 schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:52:
INNO3D GeForce RTX 4080 ICHILL X3 voor 1263 (excl btw/zakelijk) doen of beter wachten op 7900 Nitro.. ik vrees dat ik heel lang moet gaan wachten, zelfs de ref 7900 is al erg duur aan het worden.
Persoonlijk denk ik dat de prijzen niet heel veel gaan dalen.Ferrari412T2 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:40:
[...]
Ik verwacht dat, vanwege de grote overstock van de 4080, de prijzen van deze kaart nog wel wat omlaag gaan. Nu kan NVidia profiteren van de belachelijke prijzen die de XTX kost. Ik wacht nog heel even wat de prijzen gaan doen en anders neem ik gewoon de 4080. Doet toch niet veel onder voor die XTX.
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
In Frankrijk bij LDLC is de Nitro al bestelbaar geweestAlant01 schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:52:
Verstopt in het mailtje staat ook een wachtwoord, ik heb er in eerste instantie ook overheen gelezen. Ook ik heb toen een ww-reset aangevraagd en niet gekregen.HWSHHZ schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:20:
Gisteren een XTX te pakken kunnen krijgen rond 16:05, betaald met PayPal en meteen een Order Confirmation mailtje binnen gekregen. Hoe groot is de kans dat de kaart nog voor het weekend bezorgd wordt, wat zijn jullie ervaringen?
https://shop.amd.com/DRHM...emeID=4886768000&Env=BASE
Via deze site zou ik de orderstatus moeten kunnen checken, maar ik heb enkel een ordernummer en geen account tijdens het bestellen aangemaakt of hoeven invoeren, dus daar loop ik al vast. Wachtwoord vergeten aan de hand van invoeren ordernummer al enkele uren geleden gedaan maar nog steeds geen mailtje binnen dus dat zal ook wel niet helemaal werken zoals het hoort...
[ Voor 5% gewijzigd door Julian op 20-12-2022 11:27 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Dank, ik heb deze idd gezien en hou het ook bij maar even afwachten wanneer deze weer beschikbaar komt. Vrees wel dat door vraag de kans klein is dat ik de kaart kan pakken en leun nu toch zwaar richting de 4080. De Nitro ziet er qua design er natuurlijk wel heel vet uit, de OC resultaten zijn ok en komen her en der tegen de 4080 aan. Ik lees wel veel issues met geluid op de 7900xtx en denk dat de 4080 iets beter koelt gezien de kaart wat groter is (ie iets meer airflow). Ik wacht het vandaag nog af en anders 4080.Skyline GT-R schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:02:
[...]
In Frankrijk bij LDLC is de Nitro al bestelbaar geweestBij deze heb je ook een idee wat de prijs daarvan is. Je kan er ook zakelijk bestellen.
https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00535381.html
Verdikkeme je hebt gelijk, had er inderdaad overheen gelezen. Reset mailtje voor wachtwoord nog steeds niet binnen, maar het wachtwoord van gisteren uit de confirmation mail werkt nog steeds dus die zal nog wel niet gereset zijn.Julian schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:25:
[...]
Verstopt in het mailtje staat ook een wachtwoord, ik heb er in eerste instantie ook overheen gelezen. Ook ik heb toen een ww-reset aangevraagd en niet gekregen.
Voor levertijden, zie de verschillende posts daarover op vorige twee pagina's. Aardige kans dat je hem voor het weekend binnen hebt. Edit: kleine maar niet 0 kans dat hij voor het weekend binnen is. Verzending gebeurt meestal na twee a drie werkdagen.
[ Voor 15% gewijzigd door HWSHHZ op 20-12-2022 11:42 ]
Ik acht de kans nihil. Hier wacht ik al sinds donderdag zonder enige update.HWSHHZ schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:20:
Hoe groot is de kans dat de kaart nog voor het weekend bezorgd wordt, wat zijn jullie ervaringen?
Jup.. hier ook vanaf donderdag, hoop wel dat deze voor het weekend komtAzerox schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:19:
[...]
Ik acht de kans nihil. Hier wacht ik al sinds donderdag zonder enige update.
Kan nog wel even duren, ik wacht nog op verdere info van mijn aankoop laatste vrijdag.Hoe groot is de kans dat de kaart nog voor het weekend bezorgd wordt, wat zijn jullie ervaringen?
Nou... vandaag ook thuis aan het werk maar had een tandartsafspraak staan, dus je raad het al...bjorntju schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:16:
Altijd gezeik met DHL... Vandaag een bezorgwindow tussen 08:00 en 18:00, hele dag thuisgewerkt en niemand langsgeweest, staat nu in de track en trace om 18:01 dat ik niet thuis was
[Afbeelding]
Verder ook geen niet-thuis kaartje in de bus, morgen ben ik niet de hele dag thuis dus dat is ook mooi klote... Normaal kan ik dan via T&T een servicepunt kiezen maar dat kan nu ook (nog) niet zo te zien... Misschien komen ze vanavond nog...
[ Voor 6% gewijzigd door bjorntju op 20-12-2022 12:58 ]
Leuke kat / poes! Maar snel bij AMD bestellen zodat ik die erbij krijgbjorntju schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:47:
[...]
Nou... vandaag ook thuis aan het werk maar had een tandartsafspraak staan, dus je raad het al...
5 minuten nadat ik thuis kwam stond een geel busje op de stoepDat scheelde niet veel anders was hij waarschijnlijk retour gegaan...
[Afbeelding]
Z'n grote kaart is niet voor de poes. Ik zal vanmiddag even een gokje wagen voor een 7900 XTXbjorntju schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:47:
[...]
Nou... vandaag ook thuis aan het werk maar had een tandartsafspraak staan, dus je raad het al...
5 minuten nadat ik thuis kwam stond een geel busje op de stoepDat scheelde niet veel anders was hij waarschijnlijk retour gegaan...
[Afbeelding]
Zou het kunnen dat AMD niet-bestaande voorraad aan het verkopen is? Bestelling annuleren kan ook niet of wel?Azerox schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:19:
[...]
Ik acht de kans nihil. Hier wacht ik al sinds donderdag zonder enige update.
Dat gevoel bekruipt mij ook een beetje. Ik wacht het wel af maar een goede ervaring is het niet.HWSHHZ schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:20:
[...]
Zou het kunnen dat AMD niet-bestaande voorraad aan het verkopen is? Bestelling annuleren kan ook niet of wel?
Eh alle geruchten zeggen dat er 200,000 kaarten waren voor het einde van het jaar. Ik denk eerder dat het komt omdat Digital River (de logistieke partner voor de AMD store) niet echt geweldig is.HWSHHZ schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:20:
[...]
Zou het kunnen dat AMD niet-bestaande voorraad aan het verkopen is? Bestelling annuleren kan ook niet of wel?
Tjaa ik hoopte juist voor kerst nog een kaart binnen te hebben, maar als dit niet lukt haal ik vrijdag een andere kaart en gaat deze de verkoop in zo gauw die binnen mocht zijn. Jammer genoeg kan annuleren helemaal niet dus al met al geen beste ervaring zo de 1e keerAzerox schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:27:
[...]
Dat gevoel bekruipt mij ook een beetje. Ik wacht het wel af maar een goede ervaring is het niet.
[ Voor 19% gewijzigd door matk89 op 20-12-2022 15:53 . Reden: Kleine toevoeging ]
[ Voor 3% gewijzigd door matk89 op 20-12-2022 16:06 ]
Daarvoor al. In mandje, betalen via PP, click, jammer joh te laat.matk89 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:06:
Zo, dat was snel! Om 16:04 alweer out of stock.
(had de pagina toevallig open staan en wilde 'voor de ervaring' eens kijken of ik in de rush ook wat verder in het proces kon komen, niet dus)
Nickname does not reflect reality
[ Voor 12% gewijzigd door Ezrastorm op 20-12-2022 16:32 ]
De echte flex is dat hij niet een rx7900xtx heeft maar een beeldschone katbjorntju schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:47:
[...]
[Afbeelding]
Ik zou er niet op hopen. Mijn bestelling van vorige week donderdag is nog steeds niet vertrokken...Ezrastorm schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:31:
yeah na 5 dagen proberen heb ik er eindelijk 1 kunnen bemachtigen.
Hopelijk krijg ik hem ook op tijd binnen.
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
Mijn order van de XTX van afgelopen woensdag staat ook nog steeds op 'Order in Process' helaas nog even geduld hebben...JRMBelgium schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:43:
[...]
Ik zou er niet op hopen. Mijn bestelling van vorige week donderdag is nog steeds niet vertrokken...
AMD is momenteel kaarten aan het verkopen zonder een werkelijke voorraad.
Ik zou elke dag om 15u en om 16u als een mongool op F5 drukken.Brawli schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 18:12:
Wat is dit voor een onzin dat er stiekem drops komen. Kunnen we dit van te voren niet gewoon aangeven wanneer ik als een mongool op die f5 knop moet drukken? Man man man
[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 21-12-2022 01:21 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ja klopt, wat vreemd allemaal... Tijdens iedeer drop lijken er toch ~150 RX 7900 XTX kaarten beschikbaar te zijn...Astennu schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:57:
Ik vind het wel apart dat ik nog steeds geen update van AMD heb gekregen van mijn bestelling van vrijdag. Hoorde dat de mensen van Donderdag ook nog steeds aan wachten zijn. Normaal zijn ze ietsjes sneller. Vraag me af of ze dan daadwerkelijke voorraad hadden of aan het wachten zijn tot de volgende levering en dan uitleveren. Want in dst opzicht zijn daily drops wel apart.
Ik hoop wel dat ik de kaart voor de kerst nog heb want dan heb ik tijd om te tweaken. Maar vrees dat het misschien pas volgend jaar gaat worden als dit zo door gaat. Met kerst ligt veel plat dus als ze dan nog niet verstuurd zijn wordt het lastig.
Mooi! En heb je een RX 7900 XT of XTX gehaald? Van de RX 7900 XT weten we dat er voorraad isConnor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:59:
De status van mijn bestelling van vrijdag is veranderd! Order Complete!
Er staat FedEx, maar de track en trace code is van DHL. Deze moest ik wel handmatig in de site van DHL copy pasten. De link deed het niet.
Wordt vanmiddag bezorgd! 🥳
Wel apart dat jou bestelling van vrijdag wel al is verzonden en mijne van donderdag niet ..Connor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:59:
De status van mijn bestelling van vrijdag is veranderd! Order Complete!
Er staat FedEx, maar de track en trace code is van DHL. Deze moest ik wel handmatig in de site van DHL copy pasten. De link deed het niet.
Wordt vanmiddag bezorgd! 🥳
Mijn bestelling van donderdag staat ook nog op processing helaas, gaat niet zo lekker bij AMD..Mitch0475 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:23:
[...]
Wel apart dat jou bestelling van vrijdag wel al is verzonden en mijne van donderdag niet ..![]()
iig veel plezier met je nieuwe kaart!
Hoop toch dat die voor het weekend komt, wou dit weekend mijn nieuwe build in elkaar gaan zetten met een vriend van mij maar ben er bang voorJordgubbe schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:47:
[...]
Mijn bestelling van donderdag staat ook nog op processing helaas, gaat niet zo lekker bij AMD..
XTX😊Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:04:
[...]
Mooi! En heb je een RX 7900 XT of XTX gehaald? Van de RX 7900 XT weten we dat er voorraad is
Was je XFX niet goed?Skyline GT-R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:04:
[...]
Ja klopt, wat vreemd allemaal... Tijdens iedeer drop lijken er toch ~150 RX 7900 XTX kaarten beschikbaar te zijn...
Hier nog geen verdere update van mijn order van donderdag..
Ik heb op meerdere paarden gewed om er zeker eentje te hebben
Neen; dat zal een andere bestelling zijn vrees ikseezung schreef op woensdag 21 december 2022 @ 09:55:
Krijg vandaag een pakket van DHL van Pitney Bowes eCom USA FML, afgelopen donderdag een xtx besteld. Zou dat hem kunnen zijn? Order op AMD lookup staat nog op in process...
[ Voor 23% gewijzigd door Skyline GT-R op 21-12-2022 09:59 ]
Ik hoop alleen niet dat ze me per abuis een XT gestuurd hebben ipv een XTX😅😬Mitch0475 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:23:
[...]
Wel apart dat jou bestelling van vrijdag wel al is verzonden en mijne van donderdag niet ..![]()
iig veel plezier met je nieuwe kaart!
Mijn XTX van donderdag komt van Ingram Micro Bv volgens DHL T&T info.seezung schreef op woensdag 21 december 2022 @ 09:55:
Krijg vandaag een pakket van DHL van Pitney Bowes eCom USA FML, afgelopen donderdag een xtx besteld. Zou dat hem kunnen zijn? Order op AMD lookup staat nog op in process...
[ Voor 3% gewijzigd door Connor op 21-12-2022 10:16 ]
Ohjee dat zou wat zijn zegConnor schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:14:
[...]
Ik hoop alleen niet dat ze me per abuis een XT gestuurd hebben ipv een XTX😅😬
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq