Dit inderdaad, de hoeveelheid succesvolle aankopen hierboven geeft al aan dat de verhouding vraag/aanbod een stuk gunstiger is ten opzichte van de vorige generatie. Neemt niet weg dat het een hoop geld is natuurlijk.Hingj0n schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:18:
Ik weet nog in die 'goede' ouwe tijd dat een kaart voor 1 minuut beschikbaar was. Dus nu wat minder haast. Als ik het patroon van drops zie dan heb je morgen weer kans op een drop om 15:00 of 16:00. Dinsdag of woensdag weer, etc.
Niemand hier weet het zeker, we hebben allemaal gewoon op goed geluk de site zitten refreshen rond een uur of 4, ik zelf tussen 3 en 4...galaxy366 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:23:
Van de reacties in de afgelopen uur lijkt het erop dat AMD.com de stock bijvult om 16:00 uur?
Voor de volgende keer weet ik om rond 16:00 de site dan in de gaten houden.
Als ik fout zit dan graag mij corrigeren zodat ik het weet.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik heb hem overigens voor minder dan de €1153....Ben ik de enige?
Nee, ik ook voor hetzelfde bedrag als jij in elk geval.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
2x een fout ("403: Forbidden" error) en 1x goed gegaan, ik open me mail en 3 ordernummers... ben benieuwd wat dat gaat worden.
Niet de enige: Total: 1.142,29 €XenoMorpH schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:25:
Ik heb hem overigens voor minder dan de €1153....Ben ik de enige?
nee dat zijn MBA (MadeByAmd) en gewoon rebrands met stikker en doosJulian schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:12:
1142 inclusief shipping, relatief netjes.
Ik zie deze kaart overigens onder een paar verschillende brandings. Weet iemand of ze ook uit andere fabrieken komen, of dat het puur een kwestie van branding is?
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Iemand enig idee wat er gebeurt als je niet thuis bent als DHL langskomt? Proberen ze het de volgende dag nog een keer? Of evt parcel point/buren?
Kon me herinneren dat de 6000 series via DigitalRiver wel eens na 1 mislukte bezorgpoging retour werden gestuurd.
Kon me herinneren dat de 6000 series via DigitalRiver wel eens na 1 mislukte bezorgpoging retour werden gestuurd.
Mocht je er serieus 3 krijgen dan meld ik me voor de reservelijstKorsakoff010 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:26:
2x een fout ("403: Forbidden" error) en 1x goed gegaan, ik open me mail en 3 ordernummers... ben benieuwd wat dat gaat worden.
doen ze idd volgende keer nog een poging.bartosiej schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:29:
Iemand enig idee wat er gebeurt als je niet thuis bent als DHL langskomt? Proberen ze het de volgende dag nog een keer? Of evt parcel point/buren?
Na eerste poging kan je wel bij DHL business gaan vragen om het op te halen in depot, maar is een heel gedoe...
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Hij is binnen van AMD(DHL), zat in al de hele dag in m'n brievenbus blijkbaar.
Handtekening voor 1150 euro hoeft dus niet?
Nu wachten op een Alphacool waterblok....
Handtekening voor 1150 euro hoeft dus niet?

Nu wachten op een Alphacool waterblok....
Ik heb je een DM gestuurd ik hou je op de hoogte.Nyazzin schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:30:
[...]
Mocht je er serieus 3 krijgen dan meld ik me voor de reservelijst
als je 3 afrekeningen hebt dan heb je wel 3 orders, maar als je ze allemaal op zelfde adres en met zelfde CC hebt dan was het vroeger garantie cancel van alles (tijdens de 6000 reeks en drops)Korsakoff010 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:36:
[...]
Ik heb je een DM gestuurd ik hou je op de hoogte.
Wel hetzelfde adres maar de foute met 2 verschillende cc's daar staat de voorlopige afboeking op en de goede via paypal.d3x schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:37:
[...]
als je 3 afrekeningen hebt dan heb je wel 3 orders, maar als je ze allemaal op zelfde adres en met zelfde CC hebt dan was het vroeger garantie cancel van alles (tijdens de 6000 reeks en drops)
Potverdomme, van 1500 tot 1545 klaar gezetn ....d3x schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:09:
XTX terug te koop op AMD website.. good luck all
Hier rond 16:15 ook een XTX besteld, kwam op de order information pagina en kreeg een ordernummer.
Maar als ik hem nu refresh krijg ik de volgende melding:
"You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability."
Heb ook nog geen orderbevestiging in de mail gehad...
Even afwachten i.i.g. Geen ramp gelukkig, had dinsdagavond de laatste INNO3D GeForce RTX 4090 ICHILL X3 bij Alternate besteld en vandaag binnen gekregen, zit nog in de doos. Wou toen eigenlijk de XTX bestellen (o.a. gezien de prijs/prestatieverhouding ten opzichte van de NVIDIA kaarten), maar de XTX was direct uitverkocht.
Orderbevestiging bleek naar de mailbox van mijn PayPal account te zijn verzonden. Wordt blijkbaar door FedEx verstuurd, iemand een idee waar vandaan ze worden verstuurd?
"You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability."
Even afwachten i.i.g. Geen ramp gelukkig, had dinsdagavond de laatste INNO3D GeForce RTX 4090 ICHILL X3 bij Alternate besteld en vandaag binnen gekregen, zit nog in de doos. Wou toen eigenlijk de XTX bestellen (o.a. gezien de prijs/prestatieverhouding ten opzichte van de NVIDIA kaarten), maar de XTX was direct uitverkocht.
Orderbevestiging bleek naar de mailbox van mijn PayPal account te zijn verzonden. Wordt blijkbaar door FedEx verstuurd, iemand een idee waar vandaan ze worden verstuurd?
[ Voor 12% gewijzigd door Gijs007 op 15-12-2022 17:26 ]
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
@Gijs007
Ze komen van Ierland. Duurt 1 dag als ze verzonden zijn.
@Skyline GT-R
Digital River Ireland
Vanuit NL-Tilburg.
Bro.. Ik was te euforish met het openen van die doos.
@Skyline GT-R
Digital River Ireland
Vanuit NL-Tilburg.
[ Voor 47% gewijzigd door Spacewide op 15-12-2022 21:30 ]
De kaarten worden verstuurd vanuit Ingram Micro in NL met DHL.Gijs007 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:17:
Hier rond 16:15 ook een XTX besteld, kwam op de order information pagina en kreeg een ordernummer.
Aah, komen de RX 7000 kaarten niet meer vanuit NL?Spacewide schreef op donderdag 15 december 2022 @ 21:27:
@Gijs007
Ja Digital River is de echte uitbater van de online shop; is een Amerikaanse onderneming. Hun EU vestiging is in Ierland.Spacewide schreef op donderdag 15 december 2022 @ 21:27:
@Gijs007
@Skyline GT-R
Digital River Ireland
Vanuit NL-Tilburg.
Vandaag zag ik toevallig dat de 7900 XT via de webshop van AMD zelf te bestellen was. De XTX was nog niet of niet meer voorradig. Inclusief verzenden en BTW heb ik EUR 1028,65 betaald voor de XT. De XTX is zo'n 150 euro duurder. Nu hopen dat hij inderdaad binnenkomt over de aangegeven 5-7 dagen...
https://www.mindfactory.d....php?search_query=rx+7900
Ook altijd enkele voorradig, maar dan moet je via een omweg bestellen zoals MailboxDE.com
-------------------------------- Hoe voeg je text toe aan je vorig bericht?
En wat je ook misschien kan doen is volgende weblink je homepage maken..
Voor Nederland hebben we Tweakers
https://geizhals.eu/?cat=...=9809_05+13+-+RX+7900+XTX
Ook altijd enkele voorradig, maar dan moet je via een omweg bestellen zoals MailboxDE.com
-------------------------------- Hoe voeg je text toe aan je vorig bericht?
En wat je ook misschien kan doen is volgende weblink je homepage maken..
Voor Nederland hebben we Tweakers
https://geizhals.eu/?cat=...=9809_05+13+-+RX+7900+XTX
[ Voor 48% gewijzigd door Spacewide op 15-12-2022 21:48 ]
De 7900XT is niet zo lastig te vinden. Zelfs op de AMD shop verkopen die niet uit en kan je ze gewoon bestellen. De 7900XTX is een ander verhaal. De verkopen zeer snel weer uit nadat ze beschikbaar komen.
Het leuke bij MindFactory is dat je ook kan zien hoeveel ze er al verkocht hebben. Gaat best hard voor de 7900XTX.Spacewide schreef op donderdag 15 december 2022 @ 21:39:
https://www.mindfactory.d....php?search_query=rx+7900
XTX was 1142,29 euro, verschil is net iets minder dan 114 eurojvandergeer schreef op donderdag 15 december 2022 @ 21:34:
De XTX was nog niet of niet meer voorradig. Inclusief verzenden en BTW heb ik EUR 1028,65 betaald voor de XT. De XTX is zo'n 150 euro duurder.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Mijn bestelling van afgelopen woensdag staat nog steeds op "Order in Process". Heeft iemand een idee hoe lang het doorgaans duurt voordat een verzending met FedEx wordt verzonden?
Hier dezelfde status bij mijn bestelling van woensdag. Na de eerdere berichten dat hij de volgende dag in huis was was ik even hoopvol maar ja, hopelijk nog voor de kerst.Aardappelzakje schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 10:35:
Mijn bestelling van afgelopen woensdag staat nog steeds op "Order in Process". Heeft iemand een idee hoe lang het doorgaans duurt voordat een verzending met FedEx wordt verzonden?
Hier ook, ging toevallig hier ff kijken of mensen al meer wisten.
Hopelijk vandaag ergens verzonden en morgen in huis.
Hopelijk vandaag ergens verzonden en morgen in huis.
Same.. order in progreas fedex.. als ik berichten van de 6xxx serie van vrorig jaar mag geloven dan kan het gerust ook twee weken duren
Jup hier ook Fedex.. en hoop toch niet zolang te wachtenRabberax schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:15:
Same.. order in progreas fedex.. als ik berichten van de 6xxx serie van vrorig jaar mag geloven dan kan het gerust ook twee weken duren
Maar de kaart komt niet met FedEx hoor. Ik vermoed dat het onaangepast is voor onze Amerikaanse vrienden. De kaarten worden normaal verstuurd vanuit NL (Ingram Micro) via DHL.
Een Asus non ref 7900 xtx kaart te koop voor 1500 euro. Zijn dat de normale prijzen voor non ref kaarten.
Dan word de keuze tussen 7900 xtx en een 4080 nog kleiner.
Neen dat is aan de hoge kant. AIB kaarten voor de RX 7900 XTX heb ik gezien tussen 1300 en 1400 EUR.altezzaSienlaai schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:24:
Een Asus non ref 7900 xtx kaart te koop voor 1500 euro. Zijn dat de normale prijzen voor non ref kaarten.
Zojuist ook een XFX merc gespot op amazon voor 13xx.
Nice.
Als Ekwb even laat weten of er nog non ref gpu blocks voor de 7900 xtx komen dan kan ik ook bestellen
Megekko begrijpt het niet helemaal....een XT Asrock voor 1300... Te triest.
Je kan in hun configurator al zien dat er blokken voor de TUF en Red Devil 'Coming soon' zijn. Afgaande op hun blokken voor de RX 6000 reeks zal er ook wel eentje komen voor de Sapphire Nitro+ en mogelijks ook voor de Gigabyte kaarten. Ik ben vooral benieuwd of ze deze keer ook met blokken voor de Merc 310 gaan komenaltezzaSienlaai schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:47:
[...]
Nice.
Als Ekwb even laat weten of er nog non ref gpu blocks voor de 7900 xtx komen dan kan ik ook bestellen.
TUF: https://www.ekwb.com/conf...p1_complist?gpu_gpus=5843
Red Devil: https://www.ekwb.com/conf...p1_complist?gpu_gpus=5881
[ Voor 11% gewijzigd door Skyline GT-R op 16-12-2022 12:51 ]
Alphacool heeft ze ook al pre-orderable.
https://www.alphacool.com/search?sSearch=7900
Levertijd 2-3 weken, dus ziet eruit als begin januari.
Nu maar hopen dat ze ook met hun meer Premium ‘CORE’ blokken komen. Met nickel terminal.Thomg schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:54:
Alphacool heeft ze ook al pre-orderable.
Vooral verrast dat ze eerst met blokken voor AIB modellen komen.Skyline GT-R schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:55:
[...]
Nu maar hopen dat ze ook met hun meer Premium ‘CORE’ blokken komen. Met nickel terminal.
Ik meen me te herinneren dat het altijd aangeraden werd om een reference kaart te halen zodat je geen gedoe had met waterblokken.
Hun marktonderzoek zal wel uitgewezen hebben dat mensen die AIB kaarten kopen vooral harder willen overklokken met extra power tegenover mensen die reference kopen voor gegarandeerde compatibiliteit (en "budget"vriendelijk, AIB kaarten betaal je voor een duurder koeler die dus stuk schroot word).
Je zou natuurlijk ook kunnen wachten op de Asrock Aqua kaart met bitspower blok
Voor de geïnteresseerde
7900XTX Merc 310 weer te koop bij NRinfo op Amazon
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details
7900XTX Merc 310 weer te koop bij NRinfo op Amazon
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details
AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra
Zijn er toevallig mensen die woensdag tijdens de drop een XTX hebben kunnen bemachtigen en met Paypal betaald hebben? Mijn order staat nog in processing en vraag mij af of meer mensen dit ervaren,
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Yep, same.RedDragon schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 13:19:
Zijn er toevallig mensen die woensdag tijdens de drop een XTX hebben kunnen bemachtigen en met Paypal betaald hebben? Mijn order staat nog in processing en vraag mij af of meer mensen dit ervaren,
Ik met CC van ING, hetzelfde, geld is er uiteraard wel af.RedDragon schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 13:19:
Komt vast goed.
Azerox schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 14:15:
[...]
Ik met CC van ING, hetzelfde, geld is er uiteraard wel af.
Komt vast goed.
Geduld zal een schone zaak zijn.
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Ik probeer al 10min hem te kopen maar krijg telkens de melding dat de transactie word geannuleerd
De transactie was geannuleerd of afgewezen en de bestelling is gesloten, probeer het alstublieft opnieuw.
[ Voor 12% gewijzigd door galaxy366 op 16-12-2022 15:43 ]
Het is mij en een vriend van me wel gelukt, gewoon met iDEAL.galaxy366 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:41:
[...]
Ik probeer al 10min hem te kopen maar krijg telkens de melding dat de transactie word geannuleerd.
Geeft nu aan dat hij out of stock isPandango schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:44:
[...]
Het is mij en een vriend van me wel gelukt, gewoon met iDEAL.
Dit.. nu heb ik speciaal reference gekocht.Thomg schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:58:
[...]
Vooral verrast dat ze eerst met blokken voor AIB modellen komen.
Ik meen me te herinneren dat het altijd aangeraden werd om een reference kaart te halen zodat je geen gedoe had met waterblokken.
Hun marktonderzoek zal wel uitgewezen hebben dat mensen die AIB kaarten kopen vooral harder willen overklokken met extra power tegenover mensen die reference kopen voor gegarandeerde compatibiliteit (en "budget"vriendelijk, AIB kaarten betaal je voor een duurder koeler die dus stuk schroot word).
Gelukkig draait het rond undervolting bij me en niet zozeer 100w er meer door trekken.
Held!
Eindelijk, ik heb er 1 kunnen bestellen (geld afgeschreven en e-mail bevestiging). Nu hopen dat hij wel geleverd wordt
Mijn 1070 is al even geleden verkocht. Kan ik hopelijk snel weer een spelletje spelen.
Omg held, volgens mij heb ik er één weten te bemachtigen! Dankjewel

AMD website plat voor de rest?
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/direct-buy/5722619500/nl" on this server.
Reference #18.4cb93554.1671203306.22c1674
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/direct-buy/5722619500/nl" on this server.
Reference #18.4cb93554.1671203306.22c1674
[ Voor 79% gewijzigd door galaxy366 op 16-12-2022 16:09 ]
Net een kaart gekocht op amd zelf, er zijn er nog beschikbaar blijkbaar. Be fast guys!
learning every day.
Net een XTX kunnen bestellen op amd.com https://www.amd.com/en/direct-buy/5722619500/nl
Bedankt voor de headsup.
Bedankt voor de headsup.
XTX is gone ondertussenbadabingbadaboo schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:14:
bllijf 403 error krijgen bij amd
Hoe betalen jullie precies op AMD. Als ik paypal doe zegt hij dat de format voor de postcode verkeerd is, maar die staat juist.
Probeer Microsoft Edge eens. Daar had gisteren ook iemand succes mee.badabingbadaboo schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:14:
wel / geen spatie?galaxy366 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:15:
Hoe betalen jullie precies op AMD. Als ik paypal doe zegt hij dat de format voor de postcode verkeerd is, maar die staat juist.
Als ik via Paypal inlog dan krijg ik zonder spatie dus XXXXX ipv XXXX XX
Met Paypal direct ofzo? Die gele knop zeg maar.galaxy366 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:15:
Ook met Paypal moest je kennelijk je volledige adresgegevens invullen. Dit duurde te lang waardoor de voorraad al weer op was.
Jep maar ik heb het nu opgelost voor de volgende keer. Ik heb op Paypal.com er een spatie in gedaan.Connor schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:16:
[...]
Met Paypal direct ofzo? Die gele knop zeg maar.
Als ik het nu test door een XT te bestellen dan krijg ik de error niet op AMD.com.
Helaas nu weer gemist maar volgende keer ben ik set
Ben benieuwd of ze in het weekend op drops doen.
Haha, ik denk kijk eens even in de shop bij AMD... XTX gewoon op voorraad... ik denk ok eens kijken of ik hem kan kopen... en ja hoor order conformatie is al binnen. Gewoon lekker langzaam de cc gegevens etc. in zitten kloppen 
2 seconden later "uitverkocht"
2 seconden later "uitverkocht"
[ Voor 14% gewijzigd door huubhuub op 16-12-2022 16:25 ]
Always bet on Huub
Ik raad mensen aan om het via de telefoon te proberen in de toekomst, in mijn ervaring gaat alles vlotter. De gegevens worden automatisch ingevuld en kan ik gelijk afrekenen met Paypal.
*Dit is waarschijnlijk omdat Chrome het heeft onthouden van vorige aankopen, dus als het je eerste aankoop is via Paypal per telefoon moet je mogelijk alles handmatig invullen.
*Dit is waarschijnlijk omdat Chrome het heeft onthouden van vorige aankopen, dus als het je eerste aankoop is via Paypal per telefoon moet je mogelijk alles handmatig invullen.
[ Voor 32% gewijzigd door SinjiOnO op 16-12-2022 16:31 ]
Ook mijn bestelling is geplaatst op azerty #shoutout @Pandango
Dit had ik ook toen stond mijn postcode verkeerd ik had 1234AA zij willen 1234 AAgalaxy366 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:15:
alle amd cookies kuisenbadabingbadaboo schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:14:
Voor de geinteresseerden; SiComputers verkoopt de Sapphire reference XTX voor 1260 euro. Levertijd 1-2 werkdagen.
Heb je een linkje? Ik zie hem zo niet staan. Of is ie al weer uitverkochtMister_Slavko schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 18:40:
Voor de geinteresseerden; SiComputers verkoopt de Sapphire reference XTX voor 1260 euro. Levertijd 1-2 werkdagen.

dubbel
[ Voor 94% gewijzigd door SinjiOnO op 16-12-2022 18:50 ]
Als ik er op zoek kan die niet gevonden worden, maar is er dus wel...
Voorraad extern magazijn was 10 minuten geleden nog 5 en nu 0. Denk dat er een aantal tweakers eentje hebben kunnen scoren.
Bedankt! Ik blijf toch nog maar even geduldig, zit eigenlijk op een AIB te azen en toch nog wel een beetje duur
Idem hier. Vooral de Sapphire Nitro+, echter vrees ik dat de prijs de 4080 dan passeertthimodz schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 18:56:
Bedankt! Ik blijf toch nog maar even geduldig, zit eigenlijk op een AIB te azen en toch nog wel een beetje duur

Maar wat een kaart...
YouTube: SAPPHIRE NITRO+ AMD RADEON RX 7000 SERIES
Mijn AMD order van woensdag is verzonden!
Die T&T link in de mail werkt trouwens niet, maar als je hier je T&T code invult krijg je wel de juiste info te zien:
https://www.dhl.com/nl-en/home/tracking.html
Lijkt zo te zien de internationale DHL te zijn dus dan zal hij wel pas maandag komen, naja heeft ook geen super haast
Die T&T link in de mail werkt trouwens niet, maar als je hier je T&T code invult krijg je wel de juiste info te zien:
https://www.dhl.com/nl-en/home/tracking.html
Lijkt zo te zien de internationale DHL te zijn dus dan zal hij wel pas maandag komen, naja heeft ook geen super haast
[ Voor 78% gewijzigd door bjorntju op 17-12-2022 02:51 ]
Nice, dat geeft weer hoopbjorntju schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 22:52:
Mijn AMD order van woensdag is verzonden!
Mijn order van donderdag staat nog op "in process". Hopelijk wordt ie vandaag nog verstuurd, zou tof zijn als ik dit weekend nog kan inbouwen. En anders wordt het in de loop van volgende week, vermoed ik.
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Ik wil je niet teleurstellen, maar de kaarten worden verstuurd met DHL zakelijk. En die leveren enkel uit op weekdagen. Dus ook al heb je deze avond nog shipping, voor maandag ga je die kaart niet hebben.Gijs007 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 23:31:
[...]
Nice, dat geeft weer hoop![]()
Mijn order van donderdag staat nog op "in process". Hopelijk wordt ie vandaag nog verstuurd, zou tof zijn als ik dit weekend nog kan inbouwen. En anders wordt het in de loop van volgende week, vermoed ik.
Enige uitzondering hierop is indien je woont in een deel van NL waar het alsnog via DHL Parcel verloopt.
Mijn order van woensdag nog steeds niet verzonden? Toch is er nog steeds stock? Bij mij staat "FedEx Shipment" maar zonder enige details.
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
Ik vermoed dat het redelijk druk is bij AMD voor het verwerken van de vele orders
Ik heb vannacht een verzendbevestiging gekregen. (DHL)JRMBelgium schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 07:29:
Mijn order van woensdag nog steeds niet verzonden? Toch is er nog steeds stock? Bij mij staat "FedEx Shipment" maar zonder enige details.
Mijn bestelling is ook van Woensdag.
Ik krijg hem maandag, bestelling van woensdag!
enig idee wnn er aib zowat ok op voorraad zullen komen? nergens iets te koop...
Ik vermoed dat je op zoek bent naar een AIB 7900XTX? De XT kaarten zijn wel te vindenSjonniebwoi schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:19:
enig idee wnn er aib zowat ok op voorraad zullen komen? nergens iets te koop...
Ik heb hetzelfde, afgelopen woensdag rond 16:10 besteld. Nog geen verandering in de status.JRMBelgium schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 07:29:
Zo moeilijk is die link toch niet te vinden?
Voor de liefhebber is hij weer in stock bij Megekko, maar wel erg duur: https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc
1399, more like MeGekko
1399, more like MeGekko
[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 19-12-2022 13:29 ]
https://www.megekko.nl/pr...l-Limited-24GB-Videokaart
Voor die prijs haal ik mij wel een 4080. Absurd dit.
Geef ik je helemaal gelijk in. Ben er ook over aan het denken. Het verschil tussen de XTX en 4080 is niet zo groot, maar de prijs van de XTX gaat werkelijk belachelijk snel omhoog.galaxy366 schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:17:
Het is omdat het haast zonde is om te investeren in de vorige generatie, maar ik wil eigenlijk geen 4080+ serie GPU vanwege die brakke powerstekker (of zijn er al goeie third party adapters?), en de XTX is intussen net zo onbereikbaar als duur.
Voor 2/3 van de prijs koop je haast al een topmodel van de vorige generatie (6950XT / 3080TI).
Ik denk dat ik nog even wacht tot na de kerst, er maar even van uitgaande dat de schaarste en de prijzen nu nog zo hoog zijn vanwege mensen die 'voor de kerst' een nieuwe kaart willen hebben (voor onder de boom).
Als ik nog veel langer wacht dan zit ik straks in het zelfde schuitje als met de release van de 3000 serie... dan heb ik zoals nu na een jaar nog steeds geen nieuwe GPU
.
Voor 2/3 van de prijs koop je haast al een topmodel van de vorige generatie (6950XT / 3080TI).
Ik denk dat ik nog even wacht tot na de kerst, er maar even van uitgaande dat de schaarste en de prijzen nu nog zo hoog zijn vanwege mensen die 'voor de kerst' een nieuwe kaart willen hebben (voor onder de boom).
Als ik nog veel langer wacht dan zit ik straks in het zelfde schuitje als met de release van de 3000 serie... dan heb ik zoals nu na een jaar nog steeds geen nieuwe GPU
Idee ; uitvoering: ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming D 16G OC @ €679BLACKfm schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:36:
Als ik nog veel langer wacht dan zit ik straks in het zelfde schuitje als met de release van de 3000 serie... dan heb ik zoals nu na een jaar nog steeds geen nieuwe GPU.
En uitverkocht. Met dank aan de kopers, de volgende batch zal nog wel duurder worden.galaxy366 schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:17:
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.
Let bij het reageren op het volgende:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Ranten is niet toegestaan.
- Het is geen slowchattopic, post alleen dingen die voor anderen relevant zijn. "De mijne is net verstuurd" is dat alvast niet.
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- Scalping bespreken is niet toegestaan.
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
- Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
- Voor discussie over de kaarten zelf: [AMD Radeon RX7000 series] Ervaringen & Discussie
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |