Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Same here 👍Skyline GT-R schreef op donderdag 22 december 2022 @ 00:24:
Yup. Hier werkt de tracking ondertussen ook.
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
In mijn DHL heb staat hij als : Processed at the sorting center.
dus hopelijk ook snel geleverd.
3 op voorraad.
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Edit:
Tekst van DHL:
Ik kan deze zending inderdaad niet traceren, dus ik raad je aan om contact op te nemen met de verzender om na te gaan of zij het track en tracenummer voor je kunnen controleren. Ook zie ik op jouw adres geen zending van deze afzender. Wellicht is er iets niet helemaal goed gegaan bij het aanmelden van het pakket!
Heb ik weer..
Weet iemand hoe ik in contact kom daar om hier achteraan te gaan? Dank alvast
[ Voor 89% gewijzigd door Mitch0475 op 22-12-2022 08:46 ]
Je kan proberen bij Ingram Micro; aangezien dat voor DHL de verzender is, Maar vaak sturen ze je daar naar AMD door en dat is wat lastiger... Die zitten in de USA en gaat allemaal vele trager. In het RX 6800/6900 levertijden topic is dat ook enkele keren voorbij gekomen en het kwam er bijna altijd op neer dat dit een retour en refund was... Hopelijk heb jij meer geluk!Mitch0475 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 07:34:
Bij mij werkt de tracking nog steeds niet
Edit:
Tekst van DHL:
Ik kan deze zending inderdaad niet traceren, dus ik raad je aan om contact op te nemen met de verzender om na te gaan of zij het track en tracenummer voor je kunnen controleren. Ook zie ik op jouw adres geen zending van deze afzender. Wellicht is er iets niet helemaal goed gegaan bij het aanmelden van het pakket!
Heb ik weer..
Weet iemand hoe ik in contact kom daar om hier achteraan te gaan? Dank alvast
Thanks ik ga het eens proberen bij Ingram Micro, hopelijk heb ik idd meer geluk op dit gebied jaSkyline GT-R schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:22:
[...]
Je kan proberen bij Ingram Micro; aangezien dat voor DHL de verzender is, Maar vaak sturen ze je daar naar AMD door en dat is wat lastiger... Die zitten in de USA en gaat allemaal vele trager. In het RX 6800/6900 levertijden topic is dat ook enkele keren voorbij gekomen en het kwam er bijna altijd op neer dat dit een retour en refund was... Hopelijk heb jij meer geluk!
learning every day.
Bij mij werkt de link in de e-mail ook niet, maar rechtstreeks invullen in de DHL website geeft wel een geldig resultaat. DHL komt vandaag langs :-)Mitch0475 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:30:
[...]
Thanks ik ga het eens proberen bij Ingram Micro, hopelijk heb ik idd meer geluk op dit gebied ja
Dat heb ik ook meerdere malen geprobeerd, echter geeft ie dan aan dat T&T niet geldig is..Backbird schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:47:
[...]
Bij mij werkt de link in de e-mail ook niet, maar rechtstreeks invullen in de DHL website geeft wel een geldig resultaat. DHL komt vandaag langs :-)
Ingram Micro verwijst me idd door naar AMD zelf.. Gelijk maar gekeken hoe ik daar in contact kan komen. Ik ga er vanuit dat ik pech heb!Skyline GT-R schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:22:
[...]
Je kan proberen bij Ingram Micro; aangezien dat voor DHL de verzender is, Maar vaak sturen ze je daar naar AMD door en dat is wat lastiger... Die zitten in de USA en gaat allemaal vele trager. In het RX 6800/6900 levertijden topic is dat ook enkele keren voorbij gekomen en het kwam er bijna altijd op neer dat dit een retour en refund was... Hopelijk heb jij meer geluk!
Ik word hier niet goed van
[ Voor 15% gewijzigd door Mitch0475 op 22-12-2022 10:24 ]
FOLLOW SHIPMENT FROM INGRAM MICRO BV
DELIVERY INTERRUPTED, THE PARCEL IS DELAYED FOR ONE OR TWO DAYS
Ik zou die T&T snel wegdoenMitch0475 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:21:
Dit is trouwens mijn DHL code SNIP
Maar als ik naar de site van DHL ga dan staat er ook maar max 10 tekens? Hoe kan het dan dat die code zo lang is.
Ik word hier niet goed van
En er staat nergens op de DHL site dat die code maar 10 tekens mag zijn; er staat wel dat je max 10 verschillende codes mag ingeven.
[ Voor 16% gewijzigd door Skyline GT-R op 22-12-2022 10:28 ]
Nou gaat lekker daar , miss dat daarom mijn code ook nog niet werktSkyline GT-R schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:24:
Ondertussen is DHL hier goed bezig..
[...]
Ik vermoed dat je code nog niet werkt omdat er nog geen scan is gedaan. Mogelijks ligt je doos nog gewoon bij Ingram Micro te wachten op een DHL truck..Mitch0475 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:25:
[...]
Nou gaat lekker daar , miss dat daarom mijn code ook nog niet werkt
Ja vanuit hun kant was er niets bekend stond in de mail, ach het is ook hectisch ivm feestdagen we gaan het wel zien. Jammer genoeg kan ik dit weekend niet mijn nieuwe pc gaan bouwenSkyline GT-R schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:27:
[...]
Ik vermoed dat je code nog niet werkt omdat er nog geen scan is gedaan. Mogelijks ligt je doos nog gewoon bij Ingram Micro te wachten op een DHL truck..
:strip_exif()/f/image/no0bztFtOx2lolLgQc57iQQe.jpg?f=fotoalbum_large)
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Probeer via deze link:Mitch0475 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:49:
[...]
Dat heb ik ook meerdere malen geprobeerd, echter geeft ie dan aan dat T&T niet geldig is..
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace
We hebben geen zending gevondenaltezzaSienlaai schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:19:
[...]
Probeer via deze link:
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace
Controleer de gegevens en probeer het opnieuw. Geen resultaat? Het kan zijn dat je zending nog niet bij ons bekend is. Meestal ontvangen we je pakket op de avond voor de bezorgdag. In dat geval: nog heel even geduld!
Deze melding steeds opnieuw

Geen paniek hoor. Dat had ik gisteren ook met mijn trackingcode, net zoals vele anderen hier. Sinds middernacht is die beginnen werken. De kans is dus aanwezig dat die morgen wel gewoon werkt. En met wat geluk staat DHL morgen aan je deur met een leuk pakketje; net voor KerstMitch0475 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:19:
[...]
We hebben geen zending gevonden
Controleer de gegevens en probeer het opnieuw. Geen resultaat? Het kan zijn dat je zending nog niet bij ons bekend is. Meestal ontvangen we je pakket op de avond voor de bezorgdag. In dat geval: nog heel even geduld!
Deze melding steeds opnieuw
Nouja omdat ik gisteren ook al die mail kreeg met tracking code en ik zag vanmorgen dat jullie allemaal wel al konden tracken. Dus kleine paniek aanwezigSkyline GT-R schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:22:
[...]
Geen paniek hoor. Dat had ik gisteren ook met mijn trackingcode, net zoals vele anderen hier. Sinds middernacht is die beginnen werken. De kans is dus aanwezig dat die morgen wel gewoon werkt. En met wat geluk staat DHL morgen aan je deur met een leuk pakketje; net voor Kerst

Ik had hetzelfde probleem. Ik moest manueel naar dhl.nl gaan alvorens ik een update kon zien vandaag.Mitch0475 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:24:
[...]
Nouja omdat ik gisteren ook al die mail kreeg met tracking code en ik zag vanmorgen dat jullie allemaal wel al konden tracken. Dus kleine paniek aanwezig
Ondertussen is de kaart geleverd bij mij.
learning every day.
Lol dacht dat ik een stresskip was.Mitch0475 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:24:
[...]
Nouja omdat ik gisteren ook al die mail kreeg met tracking code en ik zag vanmorgen dat jullie allemaal wel al konden tracken. Dus kleine paniek aanwezig
Heb mijn mail ook gisteren gehad en kon ook via dhl niks zien. Tot vanochtend via eigen site van DHL.
Idem hier.. Regio Gent. Ik verwacht hem alvast niet meer voor Kerst...le mastre schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:32:
Ik geef hier ook even mijn ervaring mee. Ook ik woon in Oost-Vlaanderen.
Vrijdag de 16de besteld.
Gisterenavond een tracker ontvangen en deze ochtend zonder verdere uitleg...
[Afbeelding]
Dat wordt dus nog even wachten.
Ja ik kan via de gewone site van DHL ook nog steeds niks zien. Ach we houden hoop. Ik ga straks voor de zekerheid even naar het DHL afleverpunt hier in de buurt om te checken of er voor de zekerheid niets is binnen gekomen, je weet maar nooitaltezzaSienlaai schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:33:
[...]
Lol dacht dat ik een stresskip was.
Heb mijn mail ook gisteren gehad en kon ook via dhl niks zien. Tot vanochtend via eigen site van DHL.
Volgende uitdaging: de boel fatsoenlijk aan de praat krijgen onder Linux. Schijnen nog wel wat hobbels in die weg te zitten, maar da's onderdeel van early adopter zijn he.
Ik heb hem ook vrijdag gekocht, net vandaag geleverd in provincie Antwerpen.Skyline GT-R schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:34:
[...]
Idem hier.. Regio Gent. Ik verwacht hem alvast niet meer voor Kerst...
Ik ook nog niet. Ik zie ondertussen wel dat de status gereserveerd aantal op 1 staat.Maar eerst zien dan gelovenaltezzaSienlaai schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:49:
19de besteld net binnen.
[Afbeelding]
Nu wachten op de Red devil. Heb nog geen mail ontvangen dat het verzonden is van Si computers.
Ik heb net een email gekregen van SiComputers dat de videokaart is ontvangen van de leverancier, verpakt en klaar gemaakt voor verzending, en met trackingAlant01 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:01:
[...]
Ik ook nog niet. Ik zie ondertussen wel dat de status gereserveerd aantal op 1 staat.Maar eerst zien dan geloven
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Je hebt er 2 nodig, of wilde je niet op 1 paard wedden?altezzaSienlaai schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:49:
19de besteld net binnen.
[Afbeelding]
Nu wachten op de Red devil. Heb nog geen mail ontvangen dat het verzonden is van Si computers.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
oh meen je? fijn om te horen kerel :!) ik heb nog geen mail dus even afwachten, maar nu met iets meer hoopVidra schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:08:
[...]
Ik heb net een email gekregen van SiComputers dat de videokaart is ontvangen van de leverancier, verpakt en klaar gemaakt voor verzending, en met tracking![]()
Wilde niet op 1 paard wedden, en moest ook een type zijn waar een waterblock voor gemaakt zal worden.Vidra schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:16:
[...]
Je hebt er 2 nodig, of wilde je niet op 1 paard wedden?
Dus het was of een reference of powercolor of van asus.
Reference besteld op 19de, de Powercolor besteld op de 21ste.
Mijn voorkeur was de Asus, maar die was nergens te bekennen
Mijn Powercolor bij Sicomputers staat nu met status afgehandeld, zal dus snel geleverd worden hoop ik.
[ Voor 9% gewijzigd door altezzaSienlaai op 22-12-2022 13:30 ]
Zat er toevallig bubbelwrap in de doos? Ik heb er net eentje voorbij zien komen zonder bubbelwrap en een kleinere doos dat eigenlijk net om de gpu verpakking past.altezzaSienlaai schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:49:
19de besteld net binnen.
[Afbeelding]
Yes, nu ook mail van Si.. wordt spannend zo, nu maar afwachten of er echt gpu in doos zit of baksteenVidra schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:08:
[...]
Ik heb net een email gekregen van SiComputers dat de videokaart is ontvangen van de leverancier, verpakt en klaar gemaakt voor verzending, en met tracking![]()
Er zat geen bubbelwrap eromheen. Alleen een plastic zakje om de werkelijke verpakking van de gpu. En daar een apparte verzend doos er omheen.issari schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:43:
[...]
Zat er toevallig bubbelwrap in de doos? Ik heb er net eentje voorbij zien komen zonder bubbelwrap en een kleinere doos dat eigenlijk net om de gpu verpakking past.
Iemand die daar een reden van weet?
Out of stockaltezzaSienlaai schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:54:
Op de site van amd is de 7900 xtx volgens mij niet meer te koop.
Hij staat nu stukje naar onderen inderdaad. maar staat nog wel in de webshop als out of stockaltezzaSienlaai schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:54:
Op de site van amd is de 7900 xtx volgens mij niet meer te koop.
Weer geen nieuwe voorraad vandaag
[ Voor 6% gewijzigd door mr dragon op 22-12-2022 16:02 ]
Vorige vrijdag was de drop niet stipt om 16u. Ik denk dat het toen 16u08 was. Irritant maar je kan best af en toe nog eens refreshen.
learning every day.
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
Heb trouwens nog een oud 6700K systeem en draai op CPU graphics. Nu dus ook maar mijn wishlist met i5-13600k, z790, enz snel bestellen. Wordt een mooi nieuw jaar!!
[ Voor 28% gewijzigd door Iksie op 22-12-2022 18:50 ]
Kaart is inmiddels ontvangen door postnlVidra schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:08:
[...]
Nu wachten nog op nieuwe case die hopelijk morgen binnenkomt. Anders wel gpu maar geen kast. Maar blij dat gpu tenminste onderweg is.
Bij wie heb je hem besteld? Ze stonden gister daar nog te koop voor 1363 en in no time uitverkocht?Iksie schreef op donderdag 22 december 2022 @ 18:48:
Zojuist de XFX Radeon 7900XTX voor 1182 euro incl. verzendkosten besteld op Amazon. Verwachting is tussen 28 dec en 3 jan. Ik zag al in mijn Amazon app dat er af en toe voorraad was vandaag. We zullen het zien.
Heb trouwens nog een oud 6700K systeem en draai op CPU graphics. Nu dus ook maar mijn wishlist met i5-13600k, z790, enz snel bestellen. Wordt een mooi nieuw jaar!!
Door NR INFO (rare naam!). Maar hij is al door Amazon zelf geannuleerd zie ik! WtF!meljor schreef op donderdag 22 december 2022 @ 19:13:
[...]
Bij wie heb je hem besteld? Ze stonden gister daar nog te koop voor 1363 en in no time uitverkocht?
We have cancelled your recent Amazon.nl order xxxx (heb ik weggehaald) due to an issue with your payment method.
Some financial institutions use additional confirmation to safeguard your account information by ensuring that your payment method is not used without your authorization.
Unfortunately, your order could not be processed as you did not provide the correct bank information to validate your payment method.
If you still want to receive these products, please place a new order and try using a different payment method. If you think this is an error, please contact your bank directly."
Wat een BS!!
Netjes! Welke seller?Iksie schreef op donderdag 22 december 2022 @ 18:48:
Zojuist de XFX Radeon 7900XTX voor 1182 euro incl. verzendkosten besteld op Amazon. Verwachting is tussen 28 dec en 3 jan. Ik zag al in mijn Amazon app dat er af en toe voorraad was vandaag. We zullen het zien.
Dat is vreemd.. Amazon geeft je meerdere pogingen om een betaling bij te werken van een order. Welke shop was de seller van die kaart? Mogelijks was het een scamshop en heeft Amazon daarom je order geannuleerd met deze onduidelijke melding. NR Info als verkoper is wel prima; dat is een XFX reseller in de EU.Iksie schreef op donderdag 22 december 2022 @ 19:53:
Nu stuurt Amazon een email met: "Hello,
We have cancelled your recent Amazon.nl order xxxx (heb ik weggehaald) due to an issue with your payment method.
Some financial institutions use additional confirmation to safeguard your account information by ensuring that your payment method is not used without your authorization.
Unfortunately, your order could not be processed as you did not provide the correct bank information to validate your payment method.
If you still want to receive these products, please place a new order and try using a different payment method. If you think this is an error, please contact your bank directly."
Wat een BS!!
De DHL link wil nog steeds niet werken maar goed de kaart is er nu gelukkig
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als jij dat even doet - dan hoef ik dat niet te doenthimodz schreef op donderdag 22 december 2022 @ 21:33:
Mijn bestelling van gisteren bij SiComputers (Red Devil 7900 XTX) wordt morgen al bezorgdNu nog even wat benchmarks draaien op de 2080 super ter vergelijking.
Het was NR INFO volgens mijn bestelgegevens.Skyline GT-R schreef op donderdag 22 december 2022 @ 21:59:
[...]
Dat is vreemd.. Amazon geeft je meerdere pogingen om een betaling bij te werken van een order. Welke shop was de seller van die kaart? Mogelijks was het een scamshop en heeft Amazon daarom je order geannuleerd met deze onduidelijke melding. NR Info als verkoper is wel prima; dat is een XFX reseller in de EU.
Edit: zojuist bericht gehad van AMD dat het wel daadwerkelijk naar DHL is verstuurd en dat het wat langer kan duren neem ik aan? Helaas nog geen kerstcadeau voor mij
[ Voor 24% gewijzigd door Mitch0475 op 23-12-2022 07:54 ]
Die van mij komt ook vandaag aan op mijn werk van SiComputers. Alleen balen dat ze hem waarschijnlijk gaan leveren na sluitingstijd. Even afwachten dus.thimodz schreef op donderdag 22 december 2022 @ 21:33:
Mijn bestelling van gisteren bij SiComputers (Red Devil 7900 XTX) wordt morgen al bezorgdNu nog even wat benchmarks draaien op de 2080 super ter vergelijking.
Wat was de prijs voor de red devil bij sicomputers?Ferrari412T2 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:30:
[...]
Die van mij komt ook vandaag aan op mijn werk van SiComputers. Alleen balen dat ze hem waarschijnlijk gaan leveren na sluitingstijd. Even afwachten dus.
Iets van 1397 en een paar centen.JimmyMars schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:21:
[...]
Wat was de prijs voor de red devil bij sicomputers?
Is die 250 eu extra het waard over het reference model?
De prijs voor de PowerColor Red Devil 7900XTX OC Limited Edition is:
EUR 1394.50 plus verzendkosten
De non-limited edition is goedkoper, maar die heb ik nog niet op voorraad in een webshop gezien.
Hij is sowieso sneller geclocked af fabriek, maar ik zie in het ervaringen topic goede resultaten van overclocks met het reference model.JimmyMars schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:42:
Dank,
Is die 250 eu extra het waard over het reference model?
De gerapporteerde coil whine bij de reference modellen was wel een dealbreaket voor mij.
Hmm je dan vergeet je de kosten van de iets grotere investering al snelVidra schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:47:
[...]
Hij is sowieso sneller geclocked af fabriek, maar ik zie in het ervaringen topic goede resultaten van overclocks met het reference model.
De gerapporteerde coil whine bij de reference modellen was wel een dealbreaket voor mij.
De mijne is binnenFerrari412T2 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:30:
[...]
Die van mij komt ook vandaag aan op mijn werk van SiComputers. Alleen balen dat ze hem waarschijnlijk gaan leveren na sluitingstijd. Even afwachten dus.
:strip_exif()/f/image/wdFXbPiJIuRfBwK5jWYizEg7.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel vet!!
Hopelijk komt het goed, ter voorbereiding even paar plaatjes van de kaart in het echt.Alant01 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:19:
[...]
Heel vet!!![]()
De mijne moet ook vandaag binnen komen
Succes allemaal met de zoektocht naar een kaart, en ik ga switchen naar het ervaringen topic
:strip_exif()/f/image/QQPlnwDhwLPfwNOlIQroqxU5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F0RUgU6jBxrwVrurMvXlVG3H.jpg?f=fotoalbum_large)

Onderwerp hier goed in de gaten houden en maar blijven refreshen op de nodige sitesSjonniebwoi schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:53:
damn ik probeer er een te vinden, niet noodzakelijk limited edition maar altijd ernaast
Nice!Vidra schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:45:
[...]
Hopelijk komt het goed, ter voorbereiding even paar plaatjes van de kaart in het echt.
Succes allemaal met de zoektocht naar een kaart, en ik ga switchen naar het ervaringen topic![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bijna kaart 666/1500
Zie mijn eerdere post. In FR kan je ze al halen voor 1299.Sjonniebwoi schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:53:
damn ik probeer er een te vinden, niet noodzakelijk limited edition maar altijd ernaast
Veel plezier ermee!!! Ik moet nog even wachten
Ja die upgrade ga je wel merkenPacotjuhh24 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:52:
Stonden er net bij azerry van Asus 1239. Maar bestel toevallig keek in en stonden er nog twee hopelijk alles goed gegaan en hopelijk morgen binnen. Dan snel die 7900x er ook in Windows erop. En genieten. Vanaf een i7 4790 met 1080, gtx
Kerst periode perikelen neem ik aan. Ik verwacht verschillende paketten (geen 7900) en heb bij meerdere onvolledige/geen informatie bij zowel DHL als PostNL.Mitch0475 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:52:
[Afbeelding]
Zojuist ontvangen, en DHL maar niet weten waar het pakket is?! Toch een vreemde situatie dit. Maar ik ben blij dat hij binnen is!
[ Voor 18% gewijzigd door Iksie op 23-12-2022 16:02 ]
Cookies verwijderen. Daarna laad ie weer goed.Iksie schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:00:
Op amd.com krijg ik nu access denied na elke keer F5 te drukken! Vreemd... Dan maar in een andere browser..
En idd weer geen drop vandaag
eerste keer via AMD webshop aangekocht neem ik aan en de begin info van voorheen ook niet doorgelezen?Mitch0475 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 07:44:
Hier werkt de T&T nog steeds niet die ik woensdag heb gekregen. Ook niet op de site van DHL, contact gezocht met allerlei partijen ook AMD. Maar nergens een fatsoenlijk antwoord, dus god weet waar me kaart is. Nog even en ik ga via Paypal een geschil indienen
Edit: zojuist bericht gehad van AMD dat het wel daadwerkelijk naar DHL is verstuurd en dat het wat langer kan duren neem ik aan? Helaas nog geen kerstcadeau voor mij
[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen
is DHL business dus gaat zeker en vast niet meer komen nu.
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
MBA kaart voor 1299
Nice! Hele dikke kaart!davey s. schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:12:
Hierbij ook mijn Red Devil binnen.
[Afbeelding]
Ik ben ook benieuwd naar jullie default power limieten. Vooral dan van de OC bios
HWInfo geeft die weer als 'GPU PPT Limit (Sustained)'
:fill(white):strip_exif()/f/image/zyBdiuu0SE6fSH12YRWKZRuB.png?f=user_large)
Ik zal vanavond even zien voor je!Skyline GT-R schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:36:
[...]
Nice! Hele dikke kaart!
Ik ben ook benieuwd naar jullie default power limieten. Vooral dan van de OC bios
[Afbeelding]
Skyline GT-R schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:36:
[...]
Nice! Hele dikke kaart!
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r4VkcZLu0cXGAhmeartZrfLT.jpg?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door davey s. op 23-12-2022 20:54 ]
Mooi, bedankt! Is dat met de poweslider op 0% of op +15%?
Hij staat op 15%.Skyline GT-R schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:11:
[...]
Mooi, bedankt! Is dat met de poweslider op 0% of op +15%?
Dit is op 0%.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ry4w5aMAPMVatlUyFsycuDTV.jpg?f=user_large)
Ik zal dit verder discussiëren naar het ervaring topic
[ Voor 6% gewijzigd door davey s. op 23-12-2022 21:23 ]
Swizzler24 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 23:12:
XTX op voorraad bij amd.
No products available. We're currently facing a high volume of transactions. Please try again in xx seconds.
Ik had gehoopt het via die weg te doen, hun eigen formulier geeft telkens een error.
edit: 'access denied' lijkt erop alsof ik simpelweg geen toegang meer heb
[ Voor 22% gewijzigd door JimmyMars op 23-12-2022 23:36 ]
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Ranten is niet toegestaan.
- Het is geen slowchattopic, post alleen dingen die voor anderen relevant zijn. "De mijne is net verstuurd" is dat alvast niet.
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- Scalping bespreken is niet toegestaan.
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
- Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
- Voor discussie over de kaarten zelf: [AMD Radeon RX7000 series] Ervaringen & Discussie
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |