Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Prachtige pot dit
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:21
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Diegene die in de finale tegen Littler gaat spelen, moet wel echt van goede huizen komen. Zo'n hoog gemiddelde gooien over zoveel sets is ongekend.
Ik hoop alleen dat hij wel mensen om zich heen heeft die hem kunnen beschermen, wat Anderson van de week ook al benoemde in een interview, de pers heeft al een ander speler een paar jaar terug gegooid in zijn spel door er zo belachelijk veel druk op te leggen bij hem (Josh Rock).
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mwoah, jonge spelers hebben vaker een terugval (of presteerden ze juist buitengewoon goed?). Dat zie je echt in heel veel sporten, zijn er maar weinig die het niet hebben. Logisch ook, ik ben bijna 40 en vind mezelf nog steeds maar 70% volwassen, laat staan als je 16-23 bentDommel schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:22:
Ik hoop alleen dat hij wel mensen om zich heen heeft die hem kunnen beschermen, wat Anderson van de week ook al benoemde in een interview, de pers heeft al een ander speler een paar jaar terug gegooid in zijn spel door er zo belachelijk veel druk op te leggen bij hem (Josh Rock).
Buiten dat, buitengewoon goed natuurlijk!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
2017. MvG vs Barneytweakduke schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:19:
Zo'n hoog gemiddelde gooien over zoveel sets is ongekend.
Maar top wedstrijd en wat een genot om hem te zien gooien.
Tuurlijk zal er altijd een terugval zijn maar dan nog. Je hoorde het ook van Smith, je zag het ook bij Cross... Zodra zijn ze wereldkampioen dan komt er zo veel op ze af en worden ze geleefd als ze niet oppassen. Daar moet je die jongen eigenlijk voor beschermenDagion schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:34:
[...]
Mwoah, jonge spelers hebben vaker een terugval (of presteerden ze juist buitengewoon goed?). Dat zie je echt in heel veel sporten, zijn er maar weinig die het niet hebben. Logisch ook, ik ben bijna 40 en vind mezelf nog steeds maar 70% volwassen, laat staan als je 16-23 bent
Buiten dat, buitengewoon goed natuurlijk!
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Anoniem: 499527
tweakduke schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:19:
Zo'n hoog gemiddelde gooien over zoveel sets is ongekend.
:strip_exif()/f/image/KNZeZ6PqWij90E9N2P4DQt8z.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee MvG was in 2017 nog net iets hoger, geen enkele wedstrijd van hem was onder de 103 met een uitschieter van 110+.Gynnad schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:34:
Over het gehele toernooi heeft hij het hoogste gemiddelde ooit, iemand enig idee?
Maar dat valt dan toch niet te doen? Als Smith er als jarenlang prof zelfs last van had? Cross is anders, die was ook debutant natuurlijk op het WK destijds.Dommel schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:40:
[...]
Tuurlijk zal er altijd een terugval zijn maar dan nog. Je hoorde het ook van Smith, je zag het ook bij Cross... Zodra zijn ze wereldkampioen dan komt er zo veel op ze af en worden ze geleefd als ze niet oppassen. Daar moet je die jongen eigenlijk voor beschermen
Overigens eens hoor, wat je kunt doen, moet je zeker doen. Maar hoe dan? En dat is ook wel grotendeels management natuurlijk. Ik betwijfel alleen of het bij Rock door de pers komt of de combinatie van alles.
- tweakduke
En hij zichzelf staande houdt als alles op hem af komt.
Laat hem dit eerst maar is over meerdere toernooien laten zien. Ik wil zijn prestaties niet downplayen want het is echt goed wat hij laat zien maar er zijn meer ‘toekomstige Taylors’ geweest die toch het niet haalden om continu aan de top te staan.tweakduke schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:47:
Ook al gooide Littler niet het hoogste gemiddelde ooit, dat gaat die wel een keer doen als die dit nu al kan.
En hij zichzelf staande houdt als alles op hem af komt.
⏩ PVOutput☀️
Wedstrijdverslag van de NOS, volgens mij geschreven door een dartsliefhebber.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Laat Humphries de white wash maar voltooien.Quad schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 23:12:
Oei, de grote vis is voor CHL!
Edit: het is wat eenzijdig..
En verdiend ook, z'n 2e seizoenshelft was fantastisch.Anoniem: 499527 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 23:52:
Humphries nu dus ook de nieuwe nummer 1 van de wereld
⏩ PVOutput☀️
Revive the guild!
Anoniem: 499527
Wordt Humphries wereldkampioen, dan is het Jelte'89 die er met de eer vandoor gaat

Volgens mij kan ik ook nog ingehaald worden door de helft van de deelnemers ongeveer als Humphries wint..
Het is iig een Luke die wintDagion schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 00:15:
Go Littler!![]()
Volgens mij kan ik ook nog ingehaald worden door de helft van de deelnemers ongeveer als Humphries wint..
Succes morgen!
Revive the guild!
Top 4 na 't WK is Luke Humphiers, Michael van Gerwen, Michael Smith en Nathan Aspinall. Maar dan de 4 wildcards...
Rob Cross lijkt me een zekerheid met z'n halve finaleplek en 6e plek op de ranking
Gerwyn Price ondanks z'n zwakkere WK lijkt me ook wel een gegeven, al heeft die niet de meest aansprekende toernooien gewonnen het afgelopen jaar
Als Luke Littler wint, kunnen ze eigenlijk niet om 'm heen, helemaal omdat die dan 9e staat op de ranking en iemand anders die lager staat wel uitnodigen voelt dan ongeloofwaardig. Maar is 't een eendagsvlieg?
Peter Wright heeft nog wel een aantal grotere toernooien gewonnen afgelopen jaar, kan me voorstellen dat hij een optie is.
Chris Dobey de Masters
Ik denk dat Noppert, zeker als Littler wint, in ieder geval het haasje is.
Altijd al een zeer arrogante kwal gevonden en dit bevestigd het alleen maar helaas kan wel prima darten maar totaal geen ruggengraat.
Over het algemeen zijn de Belgen behoorlijk arrogant niet alleen in het darten blijkbaar.. het zit het diep bij ze.
Zoiets heb je ook voorbereid lijkt mij. Dus dan heb je er al een keer over nagedacht. En dus ook al een afweging gemaakt om zoiets te zeggen op nationale tv. En dan toch gewoon doen. Dan heb je ze ook niet alle 180. Als je dat nou na een wedstrijd, vol in de adrenaline doet, snapt iedereen. Maar hier is het gewoon onaardig en onnodig.
Ik typ hier ook weleens iets, om daarna het tabblad maar af te sluiten.
Heb je dat gezien toen tijdens de World Cup? die 2 keken elkaar niet eens aan in de eerste partij en de partij erna waren ze ineens elkaars beste vrienden ik werd er gewoon misselijk van! Die Huybrechts spoort ook voor geen meter en dat zegt z'n vrouw notabene.Anoniem: 499527 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:03:
@rik86 Noppert heeft sowieso niks te zoeken in de Premier League.
@Pimmuz Grote mond voor iemand wiens EQ hoger is dan zijn gemiddelde
Nee kan me zo geen enkele normale Belgische darter bedenken Mike, Mario ook zeer over het paard getild en Mike knakte onlangs, liep jankend van het podium en daarna ook z'n idioot interview doe toch eens ff normaal man.
Bij deze even een rectificatie van mijn eerdere nieuwslink over Dimitri van den Bergh
https://dartsnieuws.com/p...erwen-is-volledig-onjuist
[ Voor 13% gewijzigd door Pimmuz op 03-01-2024 13:34 . Reden: Mooie faal van het internet ]
Loopt toch ook nog een zaak bij de tuchtcommissie tussen die twee waar nog uitspraak over moet komenPimmuz schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:55:
Heb je dat gezien toen tijdens de World Cup? die 2 keken elkaar niet eens aan in de eerste partij en de partij erna waren ze ineens elkaars beste vrienden ik werd er gewoon misselijk van!
Gezellig is het in ieder geval allemaal niet
Yup, in de PL willen ze ook vooral spelers voor wie mensen naar de zaal komen en er een show van kunnen maken. Noppert is dat voor het grote publiek toch eigenlijk niet zo, die zie ik ze niet uitnodigen tenzij hij echt richting top4 gaat.Anoniem: 499527 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:03:
@rik86 Noppert heeft sowieso niks te zoeken in de Premier League.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze zouden er inderdaad wel een fragment bij mogen zetten. Enige fragment is van een hele andere pot van Van Gerwen.Maarten_E schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:43:
Dan ben ik toch wel erg benieuwd waar de website zijn bron vandaan had. Als dit live in de uitzending door Van Den Bergh gezegd zou zijn (wat ik wel uit het artikel haalde) is dat erg makkelijk te controleren, lijkt me?
Je kan de halve finales nog 6 dagen herbekijken of VTM Go: https://www.vtmgo.be/vtmg...17-48a7-a9ef-4433a9981feb
Wilde net een berichtje tikken. Hier ook problemen.CyBeRSPiN schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 20:58:
Hmm Viaplay heeft kuren bij mij, meer mensen last van?
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Het is Humphries van harte gegund, maar ergens hoop ik op Luke the Nuke.tweakduke schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:00:
15 keer proberen of zoiets en de stream is gestart. Dat de beste Luke mag winnen.
Dus idd, dat de beste mag winnen, en dat we een briljante partij te zien krijgen.
Overigens heeft Paddy Power besloten om geen branding bij de prijsuitreiking te gebruiken, ook is bij de uitreiking geen vertegenwoordiger van Paddy Power aanwezig op het podium. Dit alles vanwege de leeftijd van Luke Littler.
⏩ PVOutput☀️
Fijne wedstrijd iedereen!
⏩ PVOutput☀️
Wat is het prijzengeld eigenlijk, 500K?
Twente komt eraan!
Zie info in de TS. Zoek even op VTM ik het topic.appelflap1992 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:16:
iemand toevallig een linkje waar ik gratis kan kijken?
Winnaar krijgt inderdaad 500k.JoteW schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:14:
Nou, hopelijk word het genieten geblazen!
Wat is het prijzengeld eigenlijk, 500K?
Littler hetzelfde als gisteren, veel trebleless visits.
⏩ PVOutput☀️
Heeft wel de eerste set maar dit wil niks zeggen natuurlijk
Littler gooit nerveuzer dan Humphries ..Philtjens schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:21:
Gun het humpfries maar is toch wat nerveus aant gooien vind ik.
Heeft wel de eerste set maar dit wil niks zeggen natuurlijk
Twente komt eraan!
Geen idee, maar wat @Quad (denk ik) bedoeld is dat ie nog maar 16 is, in NL worden er ook geen reclames van goksites getoond tenzij je 24+ bentCyBeRSPiN schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:06:
@Quad heb zo het idee dat er extreem veel gewed wordt op darts en zeker nu met Littler.
Revive the guild!
Dubbels gaan een stuk vlotter bij littler.
Als hij 1x de tripples gaat vinden is hij vertrokken denk ik.
Beide heren enorme druk weliswaar.
De mentaal sterkste speler zal winnen hier, beide hebben laten zien verdiend de finale te spelen.
Edit: lijkt weer goed te gaan
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 03-01-2024 21:25 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jup, hier ook. Vroeg me al af of het aan mij lag.St@m schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:25:
Viaplay problemen? Bij mij aan het haperen..
Vloog er hier net in de break uit. en zoals andere, kostte het een paar keer voor hij verbinding had met de chromecastSt@m schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:25:
Viaplay problemen? Bij mij aan het haperen..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja correct, Paddy Power mag zich niet verbonden aan <18 jarigen in UK.Jelte,89 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:23:
[...]
Geen idee, maar wat @Quad (denk ik) bedoeld is dat ie nog maar 16 is, in NL worden er ook geen reclames van goksites getoond tenzij je 24+ bent
⏩ PVOutput☀️
Dat snap ik. Maar bedoelde dat die sponsor er geen cent minder door verdient door nu geen reclame te makenJelte,89 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:23:
[...]
Geen idee, maar wat @Quad (denk ik) bedoeld is dat ie nog maar 16 is, in NL worden er ook geen reclames van goksites getoond tenzij je 24+ bent
⏩ PVOutput☀️
U zei? 😅Anoniem: 499527 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:29:
Krijgt Littler dan nu ineens toch de zenuwen?
Staat slecht te gooien...
En hij komt op stoom!Anoniem: 499527 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:29:
Krijgt Littler dan nu ineens toch de zenuwen?
Staat slecht te gooien...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
- tweakduke
Kom op Viaplay, niet zo haperen.
Geen last met Viaplay.Quad schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:31:
Zou heel knap zijn als hij de set break pakt.
Overigens valt Viaplay regelmatig weg, teveel kijkers?
Littler is los
Revive the guild!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Littler in set 3.
⏩ PVOutput☀️
Edit: sorry zal hier verder niet klagen
[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 03-01-2024 21:38 ]
Heeft wel wat weg van de eerste 2 jaar F1TV Pro. 🙄St@m schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:37:
Ok.. blijkbaar kijken er veel mensen ofzo? Dit is bijna niet te doen.. WTF
Ik kijk al het hele toernooi probleemloos via VTM2.St@m schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:37:
Ok.. blijkbaar kijken er veel mensen ofzo? Dit is bijna niet te doen.. WTF
Edit: sorry zal hier verder niet klagen
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja maar. Belgen.nocalimero schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:40:
[...]
Ik kijk al het hele toernooi probleemloos via VTM2.
Op zich is het Littler z'n set dus een break is niet heel erg voor Humphries.basvn schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:39:
En hij breekt weer! Littler gaat lekker
⏩ PVOutput☀️
Dan is deze set weer voor LittlerSt@m schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:43:
Breakie breakie breakie
Niemand heeft z’n eigen set hier… zal me niks verbazen als het bij 2-3 nog zo isQuad schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:41:
[...]
Ja maar. Belgen.
[...]
Op zich is het Littler z'n set dus een break is niet heel erg voor Humphries.
Revive the guild!
⏩ PVOutput☀️
Twente komt eraan!
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.