Dit is echt onzin, zat partijen waar MvG wél een tandje kon bijschakelen en vervolgens de wedstrijd wint. MvG is bij uitstek een speler die een tandje kan bijschakelen.
Met 93gem tegen tegenstander die 96gem gooit, moet je gewoon bijschakelen.
Dat je soms dingen moet doen, betekent niet dat het altijd lukt. Ja, hij moest bijschakelen, het lukte niet gisteravond. Blijkbaar was hij ziek.
Het gat er om dat MvG dacht die pak ik wel ff als ongeplaatste speler, maar daar verzaakte ie in. Dubbels liepen ook niet echt na 2 sets bij Bunting
Natuurlijk, jij weet exact wat MvG dacht.
FunkyTrip schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:54:
[...]
D'r is toch iets mentaals niet helemaal goed bij MvG lijkt me. Veegt iedereen weg met 4-0. Speelt dan ineens als een natte krant en ligt er *weer* uit op een WK. En dat terwijl hij aantal jaar geleden totaal ongenaakbaar was. Die gemiddelden laat ie al jaren niet meer consequent zien.
Nu snap ik dat het veld tegenwoordig veel breder is dan vroeger en een slechte dag meteen einde verhaal is, maar komop. Je bent MvG, je gemiddelde moet per definitie 100+ zijn en dubbelpercentage 30%+.
Dat weet ik niet, maar het blijft gewoon 1 van de (zoniet beste) speler als die op 100% kan gooien, maar blijkbaar lukt dat niet meer altijd als je 158 PDC titels op zak hebt en je altijd de te kloppen man bent. Daarbij heeft hij de afgelopen jaren best wat privé "moeilijkheden" gehad.
Maar blijkbaar is de tendens dat als je eenmaal een jaar alles wint, dat je daarna altijd zo goed moet zijn en als het je een keer tegen zit wordt je afgerekend en kun je er geen klote meer van. Ofzo.
[
Voor 39% gewijzigd door
St@m op 02-01-2024 16:18
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels