Hij is het een beetje kwijt.
5e set incoming.....
5e set incoming.....
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Verwijderd
SameDagion schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:32:
Gaat goed weer, ik had Whitlock en Zonneveld door
Vandaar dat ik een aantal plekken heb kunnen stijgen.Dagion schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:32:
Gaat goed weer, ik had Whitlock en Zonneveld door
⏩ PVOutput☀️
Op papier ook wel een stevige tegenstander in De Sousa maar had het idee dat Whitlock een stijgende lijn te pakken had en De Sousa juist niet. Maar ik heb de wedstrijd niet gezien dus geen idee hoe het verliep.tweakduke schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:35:
Whitlock niet door? Jeetje veel gevestigde namen die onderuit gaan dit jaar.
De gemiddelden zeggen het eigenlijk al.Dagion schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:44:
[...]
Op papier ook wel een stevige tegenstander in De Sousa maar had het idee dat Whitlock een stijgende lijn te pakken had en De Sousa juist niet. Maar ik heb de wedstrijd niet gezien dus geen idee hoe het verliep.
Dat deed Rodriguez of Illagan ook de hele tijd, vet irritant.CyBeRSPiN schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:24:
Die Gates is wel een mannetje. Bij de eerste leg met 2 pijlen 120 gooien, dan het publiek opzwepen en dan de 180 maken
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 27% gewijzigd door !mark op 19-12-2022 20:59 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Al laat hij het niet merken, maar ik denk dat hij zich druk maakt om Gates zijn dwaasheid.St@m schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:58:
Nentjes moet er even een tandje bij doen.. maar zoals ie nu staat te gooien gaat het niet gebeuren voor hem, helaas.
Dat zal toch niet.. komt genoeg dwazen tegen in het reguliere circuit in Urk e.o.mathy_ schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:03:
[...]
Al laat hij het niet merken, maar ik denk dat hij zich druk maakt om Gates zijn dwaasheid.
[ Voor 52% gewijzigd door St@m op 19-12-2022 21:04 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vandaar dat Gates nog op Les zit.St@m schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:03:
Gates ook maar een irritante gooier, tis niet best en dan kun je ook nog niet rekenen.. hier zou veel meer in moeten zitten voor Nentjes.
⏩ PVOutput☀️
Ik moest even kijken wat je bedoelt.. haha. Scherp.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
[ Voor 7% gewijzigd door Pinobigbird op 19-12-2022 21:14 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
[ Voor 50% gewijzigd door Quad op 19-12-2022 21:18 ]
⏩ PVOutput☀️
Geen idee wie die nr 1 is, maar die staat er netjes voor.
⏩ PVOutput☀️
Whehe, nee volgens mij Bavaria 8.6 of Grand Prestige. De alcoholloze periode is op tijd voorbijQuad schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:30:
Winnaar deze pot mag tegen Noppert. Moet te doen zijn mi.
@Dagion was zeker geen 0.0 in je drankje toen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vraag mij wel eens af of hij die punten ook gebruikt in zijn trainingen. Anders raak je failliet aan de borden.
⏩ PVOutput☀️
Whitlock zei toch ook altijd dat dat was vanwege de Unicorn borden en dat hij op zijn Winmau geen problemen had. Dan zou je denken dat hij er wel mee zou stoppen na de switch?
Nou wie weet...Dagion schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:28:
Ik heb juist het idee hoe langer ik naar mijn bracket kijk dat ik echt geen idee meer heb wat ik heb gedaan
Is er nog een andere speler die Cameron heet, want deze zegt me weer weinig, terwijl ik Edhouse wel ken dus waarom ik die niet door heb? Haha!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Note to self, volgend jaar ook maar eens een paar drankjes nemen voor ik het invulDagion schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:28:
Ik heb juist het idee hoe langer ik naar mijn bracket kijk dat ik echt geen idee meer heb wat ik heb gedaan
Is er nog een andere speler die Cameron heet, want deze zegt me weer weinig, terwijl ik Edhouse wel ken dus waarom ik die niet door heb? Haha!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Als je hem ziet gooien denk je: hoe moeilijk kan het zijn? Dat kan ik ook wel.Quad schreef op maandag 19 december 2022 @ 22:31:
Ik denk Beaton, en wow net als Anderson een van de mooiste worpen. The bronzed Adonis.
⏩ PVOutput☀️
Tot nu toe gaat Van Trijp best goed.St@m schreef op maandag 19 december 2022 @ 22:33:
Ik ken Van Trijp niet, denk dat Beaton dit wel wint.
⏩ PVOutput☀️
Dat heb ik bij meerdere sporten. De toppers laten het er vaak zo makkelijk uitzien.Pinobigbird schreef op maandag 19 december 2022 @ 22:46:
[...]
Als je hem ziet gooien denk je: hoe moeilijk kan het zijn? Dat kan ik ook wel.
Klopt, talentje wel.
⏩ PVOutput☀️
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Voor de spanning voor de tv kijker of voor de ervaring van druk voor Danny?Hippocampus schreef op maandag 19 december 2022 @ 23:11:
Ik had nog wel een setje naar Beaton willen zien gaan eigenlijk. Wel goede pot van Trijp.
⏩ PVOutput☀️
Ja, iets meer een wedstrijd. Nu was het eigenlijk geen moment echt spannend.Quad schreef op maandag 19 december 2022 @ 23:11:
[...]
Voor de spanning voor de tv kijker of voor de ervaring van druk voor Danny?
Verwijderd
Nou dat lukt mij dus niet. Ik móet het darten somehow op tv kunnen kijken. Zeker het WK en de majors.St@m schreef op maandag 19 december 2022 @ 23:10:
Goede pot! Die laatste ga ik niet meemaken vanavondik ga uit van winst voor Price.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 19-12-2022 23:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Hij is effectief en staat direct naast Price in punten als hij mist.Hippocampus schreef op maandag 19 december 2022 @ 23:31:
Woodhouse gaat aardig los. Boven de 100 gem. Kan ie dat ook volhouden?
[ Voor 80% gewijzigd door Quad op 19-12-2022 23:33 ]
⏩ PVOutput☀️
Bij Viaplay vergiste Jacques zich, Lukehouse.Pinobigbird schreef op maandag 19 december 2022 @ 23:33:
Eerste set voor Houthuis! *
* Kim mag vaker commentaar geven![]()
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 19-12-2022 23:47 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Het moet ook niet te makkelijk gaan hèQuad schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 00:02:
Ja, maar die speelt om onbekende reden ineens tegen Price en zichzelf.
[ Voor 23% gewijzigd door Hippocampus op 20-12-2022 00:17 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 20-12-2022 07:31 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat was gisteren ook?CyBeRSPiN schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 07:34:
Nu dus ineens weer om 20u dus, scheelt een uur nachtbraken om Barney in actie te zien
⏩ PVOutput☀️
Ah inderdaad, dacht dat het gister ook pas 21u begon, nevermind..Quad schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 07:35:
[...]
Dat was gisteren ook?
Van het weekend was het later ivm de WK wedstrijden.
Jammer dat Barney zo laat speelt. Hopelijk schieten de andere potjes een beetje op, zodat we op een fatsoenlijke tijd kunnen kijken.Quad schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 07:30:
Dinsdag 20 december, vanaf 20.00 uur
Jim Williams - Sebastian Bialecki (R1)
Jamie Hughes - Jimmy Hendriks (R1)
Ricky Evans - Fallon Sherrock (R1)
Raymond van Barneveld - Meikle(R2)
Interessante wedstrijden vanavond.
We zijn allemaal wel eens van de leg.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 07:36:
[...]
Ah inderdaad, dacht dat het gister ook pas 21u begon, nevermind..
Klopt, maar aan de andere kant, hij heeft het zelf verdient (positief), door al in de 2e ronde te mogen staan.Zorroberner schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 07:57:
[...]
Jammer dat Barney zo laat speelt. Hopelijk schieten de andere potjes een beetje op, zodat we op een fatsoenlijke tijd kunnen kijken.
⏩ PVOutput☀️
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq