Bialecki heeft wel een ietwat cartoonesk voorkomen
Kijken of ie ook een potje kan pijlensmijten.
Kijken of ie ook een potje kan pijlensmijten.
[ Voor 60% gewijzigd door Quad op 20-12-2022 21:11 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Co Stompé?Dagion schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:17:
Ik dacht dat die nu in de studio zit moest darten
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Jimmy, Jerry, klein verschil.Dagion schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:17:
Haha, wie is Jimmy Hendriks dan, ik dacht dat die nu in de studio zit moest darten
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En soms maak ik ook een foutje. Zie net dat ik die verwarring ook had. Heb Hendriks door tot ronde 3. Volgende ronde tegen Dolan.Dagion schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:23:
Scheelt dat ik ook dacht dat het een andere tegenstander was, bijzondere stijl van gooien in ieder geval.
⏩ PVOutput☀️
Soms verstandig, soms doe je "Gatethings" en knal je de single 15 ipv enkele 2.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik ga alvast douchen, hier mis ik niks aan.Pinobigbird schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:18:
Kan iemand mij wakker maken als de volgende partij begint
De volgende partij is hoe dan ook aangenaam om te zien.Pinobigbird schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:18:
Kan iemand mij wakker maken als de volgende partij begint
⏩ PVOutput☀️
Was net in het prematch interview, hij is oké vanavond.NotSoSteady schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:19:
Breaking news: Barney heeft de hele dag op de toilet gezeten.
https://www.telegraaf.nl/...dag-op-het-toilet-gezeten
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 20-12-2022 22:21 ]
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 18% gewijzigd door Dagion op 20-12-2022 22:28 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 20-12-2022 22:31 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ah. Het verliesexcuus is al voorbereidNotSoSteady schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:19:
Breaking news: Barney heeft de hele dag op de toilet gezeten.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Evans is de snelste gooier van het circuit. Was wel leuk geweest als hij tegen VdV mag gooien.!mark schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:32:
Lopen al ruim een halfuur achter op schema inmiddels, wordt een latertje zo met de wedstrijd van RvB
Hopen dat de volgende partij wat meer opschiet
⏩ PVOutput☀️
Wel ietsjes langzamer/minder gehaast gaan gooien vergeleken met zijn eerste jaren heb ik het ideeQuad schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:35:
Evans is de snelste gooier van het circuit.
[ Voor 7% gewijzigd door !mark op 20-12-2022 22:44 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja dat missen we nog aan Wright, een grote witte baard
Belangrijk, want dat was de set van Sherrock.Hippocampus schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:56:
[...]
Ja dat missen we nog aan Wright, een grote witte baard![]()
Sherrock de set toch knap gepakt na de achterstand.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door !mark op 20-12-2022 23:23 ]
Ik volgens mij deze week nog, weet even niet meer welke partij.!mark schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 23:23:
Dat heb ik nooit gezien op TV, twee achter elkaar een enkel vlak missen...
Zit te denken aan Edhouse, maar weet het niet meerQuad schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 23:25:
En dan is ze in set 4 belachelijk goed.
@Dagion bedoel je Gates? Die miste de single 2 om te splitten bij 10.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 18% gewijzigd door Dagion op 20-12-2022 23:48 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 8% gewijzigd door Dagion op 21-12-2022 00:09 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Jammer dat ie nu meteen tegen de nr 1 moet, is dat omdat ie als “laatste” (32e) geplaatst is?Quad schreef op woensdag 21 december 2022 @ 00:46:
Wel lekker begin. Vertrouwen meenemen richting de pot tegen Price.
Verwijderd
CyBeRSPiN schreef op woensdag 21 december 2022 @ 01:00:
[...]
Jammer dat ie nu meteen tegen de nr 1 moet, is dat omdat ie als “laatste” (32e) geplaatst is?
Klopt, de exacte manier van invullen weet ik niet, maar het bracket wordt ingedeeld in 4 kwarten, aan elk kwart staat de hoogst genoteerde bovenaan. De nr 1 kan in ronde 3 dus nr 32 tegenkomen, nr 2 de nr 31, nr 3 de nr 30 enzovoorts. Uiteindelijk komt de nr 1 de nr 2 uiterlijk in de finale tegen.CyBeRSPiN schreef op woensdag 21 december 2022 @ 01:00:
[...]
Jammer dat ie nu meteen tegen de nr 1 moet, is dat omdat ie als “laatste” (32e) geplaatst is?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja, overigens is volgens mij ditzelfde ook weer van toepassing op tussenliggende rondes.Quad schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:31:
Klopt, de exacte manier van invullen weet ik niet, maar het bracket wordt ingedeeld in 4 kwarten, aan elk kwart staat de hoogst genoteerde bovenaan. De nr 1 kan in ronde 3 dus nr 32 tegenkomen, nr 2 de nr 31, nr 3 de nr 30 enzovoorts. Uiteindelijk komt de nr 1 de nr 2 uiterlijk in de finale tegen.
Ja, in sommige gevallen kan het een voordeel zijn om ongeplaatst deel te nemen en relatief gunstig te loten dan als nummer 30, 31 of 32 van de Wereld te beginnen aan het toernooi. Aan de andere kant, als je ver wilt komen dan moet je van iedereen kunnen winnen, en van Barneveld in de vorm van gister is daar zeker tot instaat.Quad schreef op woensdag 21 december 2022 @ 00:46:
Wel lekker begin. Vertrouwen meenemen richting de pot tegen Price.
Volgens de commentators hebben de bookies Rock ook op de 6e plek staan als het gaat om wie ze meeste kans toedichten het toernooi te winnen. Dasnogalgambieter schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:05:
Van mij mag Rock verliezen. De hype en aanbidding by Sky is zo schurend vervelend.
⏩ PVOutput☀️
Rydz laat nogwel wat liggen. Hij ziet er ook altijd zo gehaast uit. Maar wel een lekkere pot om naar te kijken.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:25:
De heren zijn warmgedraaid zo te zien
⏩ PVOutput☀️
Rydz liet het vooral op de dubbels heel erg liggen.Dagion schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:38:
Was Rock zo goed of Rydz zo slecht?
[ Voor 44% gewijzigd door Dagion op 21-12-2022 21:31 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 14% gewijzigd door Dagion op 21-12-2022 22:03 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik maak wel een comeback vanaf de 4e ronde.Quad schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:10:
Ruim 95 gemiddeld, 40% op de finishes, dit was gewoon heel sterk.
Zonde voor m'n bracket.
Stack Sats
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Jup, 5 legs.Dagion schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:50:
MiniDagion haar timing is briljant, ik ging weg in set 1 na 2 legs en nu is het 2-0 2-0. Heb ik iets gemist
⏩ PVOutput☀️
Twee huilbuien troosten en een flesje, is inderdaad peanuts in vergelijking met gisteren. Toen waren ze niet veel verder haha!tweakduke schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:50:
Bijzonder dat die andere potjes zo lang moeten duren, zo kan het ook
Droge.
[ Voor 18% gewijzigd door Dagion op 21-12-2022 22:52 ]
Ik had de 2e set ook gemist, omdat ik even wat aan het lezen was op het forum. Het ging snel.Dagion schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:51:
[...]
Twee huilbuien troosten en een flesje, is inderdaad peanuts in vergelijking met gisteren. Toen waren ze niet veel verder haha!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
En dit was dus gelijk het hoogste gemiddelde ooit in een set op het WK. Legend.
⏩ PVOutput☀️
Heeft Gary niet twee keer boven de 130 gegooid? Of was dat niet op het WK?Quad schreef op woensdag 21 december 2022 @ 23:27:
[...]
En dit was dus gelijk het hoogste gemiddelde ooit in een set op het WK. Legend.
[ Voor 9% gewijzigd door Dagion op 21-12-2022 23:38 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 22-12-2022 06:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq