Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
'it was never far from being interesting'
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Edit: het was genoeg om die andere twee puddingscores op te vangen. Wel meteen goed afgemaakt.
[ Voor 55% gewijzigd door Hippocampus op 17-12-2022 15:40 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
2100 NL tijd?Quad schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 19:58:
Vanavond maar 3 potjes. Eerste pas na 21u.
Edit, toch 4, alleen de laatste is gepland na 12u vanavond Nederlandse tijd.
Ja, wedstrijd Meikle - Ashton staat gepland om 21u15, uitzending Viaplay begint 20u55. Wordt laat vanavond.
⏩ PVOutput☀️
Ja, dat is zeker laat. Hier nog een uur later (Griekenland). Ik ga niet tot 1 opblijven voor Dimitri van den bergh, kijk de samenvatting morgen wel. PDC zet best wel prima highlights online op YT.Quad schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 20:35:
[...]
Ja, wedstrijd Meikle - Ashton staat gepland om 21u15, uitzending Viaplay begint 20u55. Wordt laat vanavond.
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Alleen een potje op het WK is nog niet voldoende om het niveau bij de vrouwen omhoog te krijgen. Ze moeten gewoon meedraaien met het normale circuit en dat niet meer apart houden.Quad schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 21:51:
Meikle gooit gewoon prima, maar Ashton is duidelijk niet goed genoeg. Allemaal leuk en aardig de vrouwen op een WK, maar ze zijn gewoon te slecht overall.
Maar misschien heeft dat nog meer tijd nodig.
Alhoewel Ashton intussen beter begint te gooien in set 3 en op weg is om een set te pakken.
Darten lijkt mij overigens niet zozeer geslachtafhankelijk, ik denk dat vrouwen minstens zo goed als mannen kunnen gooien, maar daar moet het nog wel flink voor ontwikkelen.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Jup eens dit is nou typisch een sport waar mannen en vrouwen samen kunnen strijden.Quad schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 21:56:
@tweakduke het duurt wel heel lang allemaal, Ashton loopt ook al wel lang mee.
Alhoewel Ashton intussen beter begint te gooien in set 3 en op weg is om een set te pakken.
Darten lijkt mij overigens niet zozeer geslachtafhankelijk, ik denk dat vrouwen minstens zo goed als mannen kunnen gooien, maar daar moet het nog wel flink voor ontwikkelen.
Maar Ashton is denk ik zelf ook redelijk uitontwikkeld, een Beau Greaves is nog jong en kan misschien wel verder komen. Ben benieuwd of Sherrock nog iets kan neerzetten, dat zou haar wildcard ook iets meer rechtvaardigen.
Als van de miljoen darters 10% vrouw is, is de vijver voor goede vrouwelijke darters ook klein, dan heb je dus een buitengewoon talent als Greaves nodig om meer schwung in de sport voor de vrouwen te krijgen.
Hopelijk lukt dat ook, Sherrock was natuurlijk een sensatie en ik geloof zeker dat dit een boost heeft opgeleverd.
Maar als je hoort dat er in Duitsland maar een fractie van de Nederlandse aantallen darten is dat ook wel zonde, zoveel grotere vijver maar de professionalisering loopt dan achter.
Er valt dus op veel meer vlakken te verbeteren, wereldwijd.
Ashton op weg naar de 2-2 set..
⏩ PVOutput☀️
Moet ze 'm wel gooien.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
⏩ PVOutput☀️
Ze komt toch aardig mee hoor, maar misschien vooral omdat Meikle zo wisselvallig gooit.Quad schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 21:51:
Meikle gooit gewoon prima, maar Ashton is duidelijk niet goed genoeg. Allemaal leuk en aardig de vrouwen op een WK, maar ze zijn gewoon te slecht overall.
- tweakduke
De eerste 2 sets waren erg pover, ze kwam tot net boven de 80 gemiddeld. Vanaf set 3 ging het beter en set 5 was weer hopeloos en sterk van Meikle.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 22:18:
[...]
Ze komt toch aardig mee hoor, maar misschien vooral omdat Meikle zo wisselvallig gooit.
⏩ PVOutput☀️
Menzies is me er wel eentje, mimiek is soms prachtig.
1-1 set, niveau is mehh.
Is het al bekend vanaf wel punt Meulenkamp zijn tourcard verliest/ behoud?
Edit: kost mij helaas een puntje, maar Portela is echt niet goed genoeg, Menzies wint.
Vincent van der Voort krijgt een mooie tegenstander.
[ Voor 89% gewijzigd door Quad op 17-12-2022 23:21 ]
⏩ PVOutput☀️
Wint set 1, verliest set 2, wint vervolgens met groot gemak set 3.
En de winst binnen. Wat is het genieten om Rock te zien gooien, binnen 3 jaar wint hij wel een major toernooi, gigantisch talent.
[ Voor 83% gewijzigd door Quad op 18-12-2022 00:16 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Dat was inderdaad een strak einde van de partij.Quad schreef op zondag 18 december 2022 @ 02:09:
T19 T19 Dbull, 164 finish om de match te winnen, goede degelijke wedstrijd van Dimitri van den Bergh, mooi!
Vandaag geen Nederlanders in actie.
[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 18-12-2022 07:18 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Razma moet even opletten, die valt toch een partij tegen. Jiwa gooit oké.
Edit: Razma begon beter te gooien vanaf set 3. Uiteindelijk eenvoudige winst en mag in de 2e ronde spelen tegen Gary Anderson.
Edit: Dirk van Duijvenbode mag in de 2e ronde spelen tegen Sedláček.
[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 18-12-2022 13:57 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Omelchenko gooide nog wel heel mooi die 143 uit. Waarschijnlijk voor zijn doen een beste pot gegooid.Quad schreef op zondag 18 december 2022 @ 14:54:
Tegenstander Price is bekend, Woodhouse zoals verwacht wint van de Oekraïner.
Dat denk ik ook, was de eerste Oekraïnse speler op een tv toernooi.Hippocampus schreef op zondag 18 december 2022 @ 14:56:
[...]
Omelchenko gooide nog wel heel mooi die 143 uit. Waarschijnlijk voor zijn doen een beste pot gegooid.
En nu Lewis, hup hup.
⏩ PVOutput☀️
Revive the guild!
Deels. Voor m'n bracket, en omdat ik het jammer vind dat ooit zo'n groot talent en 2 voudig wereldkampioen het daarna niet meer heeft laten zien.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:20:
ZIjn er hier serieus mensen op de hand van Lewis?
⏩ PVOutput☀️
Same. Ik heb trouwens de voorbeschouwing gemist, hij heeft allemaal dingen meegemaakt zeggen ze nu. Wat is er zoal met hem gebeurd? Geen sponsors hoorde ik, al zijn geld kwijt etc.Quad schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:26:
[...]
Deels. Voor m'n bracket, en omdat ik het jammer vind dat ooit zo'n groot talent en 2 voudig wereldkampioen het daarna niet meer heeft laten zien.
Verwijderd
Hippocampus schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:35:
Het moet ook wel erg ontmoedigend zijn om amper boven de 80 uit te komen als je weet dat je ook 110 kan kon gooien.
Ja, ik dacht precies hetzelfde. Maar blijkbaar kan hij het nog steeds, enkel niet op de juiste momenten.
Maargoed, het oefenbord telt niet mee uiteraard.
Ik wel idd.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:39:
@Quad @Zorroberner
Ah jullie hadden Lewis in de bracket door?
Mooi !
Maar dit is gewoon sneu, roemloos ten onder. Hij was al niet meer een geplaatste speler, volgend jaar is hij op deze manier geen prof meer.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha nee helaas geen bracket ingevuld dit jaar, ga volgend jaar mee doenVerwijderd schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:39:
@Quad @Zorroberner
Ah jullie hadden Lewis in de bracket door?
Mooi !
[ Voor 4% gewijzigd door Hippocampus op 18-12-2022 15:46 ]
Schijnt behoorlijk aan de grond te zitten, z’n gewonnen geld uitgegeven, en in het verleden diverse opstootjes gehad te hebben aan de oche,
Maar ik mag hem wel als darter, had een mooie worp, was ‘vroeger’ mooi om naar te kijken!
Revive the guild!
Voor mij is het ook wel een beetje nostalgie, toen ik begon met het volgen van Darts was Lewis regerend wereldkampioen en mede vanwege het tempo ook een fijne speler om naar te kijken t.o.v. een Phil Taylor of Wade.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:20:
ZIjn er hier serieus mensen op de hand van Lewis?
Als persoon heeft ie vooral de laatste jaren idd wel een beetje afgedaan door alle incidentjes eromheen steeds
- tweakduke
Nou ja hoe ik ook wel de nostalgie deel, is het op een gegeven moment ook simpelweg klaar als je niet meer presteert.Quad schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:42:
[...]
Ik wel idd.
Maar dit is gewoon sneu, roemloos ten onder. Hij was al niet meer een geplaatste speler, volgend jaar is hij op deze manier geen prof meer.
De analisten zeiden bij de eerste pot al dat hij vooral veel schnabbels (demonstraties) heeft lopen gooien, maar dat is niet hetzelfde top niveau als in de normale toernooien mee doen. En nu moet hij wel, maar lukt het niet meer.
In ieder geval wel een slecht jaar voor mijn bracket zo te zien
- tweakduke
Datzelfde sentiment heb ik met Anderson. Je ziet hem graag nog een keer goed gooien, maar dat lukt maar niet.Quad schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:22:
@tweakduke Mee eens, maar ja, het is twee-voudig wereldkampioen, die laat je niet zomaar vallen.
Mike de Decker gaat goed. Gaat met 3-0 naar de eerste set.
Ik heb goede hoop dit toernooi.tweakduke schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:25:
[...]
Datzelfde sentiment heb ik met Anderson. Je ziet hem graag nog een keer goed gooien, maar dat lukt maar niet.
Zou wel een darkhorse zijn als hij 'm wint.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ja, daar had ie Williams echt zo goed als in de pocket kunnen hebben.tweakduke schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:48:
Auw die doet zeer voor Joyce
Nu moet ie gaan zitten met een gemiddelde van boven de honderd
Wedstrijd had wel langer mogen duren.
Walkon song van Baggish is wel vreselijk saai.
Baggish gaat goed, Campbell kan hem niet volgen. 2-0 in sets.
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 18-12-2022 23:34 ]
⏩ PVOutput☀️
Vooral ook pieken op het juiste moment, en geluk hebben dat Campbell zo een voorlaatste beurt niet afstraft. Laatste beurt wel knap met die triple 3.Hippocampus schreef op zondag 18 december 2022 @ 23:47:
Baggish staat onverwacht goed te gooien toch. Campbell had er geen antwoord op.
Zie dat Joyce er ook uit ligt, heb zo geen beeld bij Williams misschien even terugkijken
Scheelt nog enigszins dat ik iedereen wie ik voorspelt had te winnen maar dat niet gedaan heeft de volgende ronde alsnog naar had gestuurd in het bracket
Ja hier gaat het straks ook van de 2e rondes afhangen.!mark schreef op maandag 19 december 2022 @ 00:00:
Hier sowieso een slechte dag qua voorspellingen, aardig wat plaatsen verloren zie ik t.o.v. gister
Scheelt nog enigszins dat ik iedereen wie ik voorspelt had te winnen maar dat niet gedaan heeft de volgende ronde alsnog naar had gestuurd in het bracket
Ik ben wel nieuwsgierig naar deze pot tussen Aspinall en Krcmar.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 19-12-2022 00:02 ]
⏩ PVOutput☀️
Moeilijk te voorspellen zo wie dit gaat winnen.
⏩ PVOutput☀️
Ze hebben wat met de tijden geschoven i.v.m. het wk voetbal.Dagion schreef op maandag 19 december 2022 @ 00:27:
Beginnen ze later dit jaar? Is daar ook al 23.30 toch? Maakt mij niet zoveel uit als notoire nachtbraker, maar als er wat trage potten tussen zitten dan lijkt het me als speler niet zo prettig. Of is dat toch nog een beetje die oude kroegtijden herleven
⏩ PVOutput☀️
Vorige set kostte hem de set, deze set een break daardoor tegen.
Edit: Jacques Nieuwlaat heeft het er net toevallig over.
[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 19-12-2022 00:40 ]
⏩ PVOutput☀️
Raar toch, want gemiddelde is prima. Lijkt dat misschien vooral door al die dubbels tegen het ijzer van Krcmar of dat inhouden van Aspinall? Heb ook het idee dat Krcmar best kans heeft.Quad schreef op maandag 19 december 2022 @ 00:37:
Oei, Aspinall is echt wel te pakken vanavond..
Ja Krcmar heeft veel kansen, zoals Jacques Nieuwlaat benoemd mist Krcmar iets meer dan 3 kwart op dubbels met nog 1 pijl in de hand.Dagion schreef op maandag 19 december 2022 @ 00:40:
[...]
Raar toch, want gemiddelde is prima. Lijkt dat misschien vooral door al die dubbels tegen het ijzer van Krcmar of dat inhouden van Aspinall? Heb ook het idee dat Krcmar best kans heeft.
En winst, volgende ronde waarschijnlijk tegen Josh Rock.
Ik heb Rock tot de halve finale tegen van Gerwen.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 19-12-2022 00:45 ]
⏩ PVOutput☀️
Lekker naar bed, straks weer darts kijken
Ben wel benieuwd naar Danny Jansen en Gerwyn Price.
@Hippocampus ja ik moet nog een paar dagen werken.. Dus wordt het 's middags tot en met woensdag multitasken.
[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 19-12-2022 00:50 ]
⏩ PVOutput☀️
De terugkeer van de koning: Corey Cadby wil in 2023 terugkeren naar de PDC Tour en doet in januari mee aan de Europese Q-School
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vanmiddag het debuut van Danny Jansen, ik ben benieuwd. De NOS heeft al een mooi artikel over hem gemaakt, die is vast binnen.
Boer, mat in de nek, FC Twente-jeugd en nu dartstalent: Jansen maakt WK-debuut - https://nos.nl/l/2456996
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
haha, je hebt gelijk. Ik zet het net aan, wordt er een 1 gegooid terwijl ie 80 moet uitgooien..tweakduke schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:15:
Gilding - Owen is een ramp om te kijken. Slecht niveau en Owen die zich het mannetje voelt.

Ik kijk straks wel weer als de NLers hun opwachting maken

Ja, stiekem had ik de stream aan laten staan. Hopelijk wordt dit een leukere partijHippocampus schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:59:
@CyBeRSPiN Komtiedanhè , Danny 'The mullet' Jansen.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar netjes van De Mat, nu afmaken.
[ Voor 15% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-12-2022 15:31 ]
Ach ja, hij is er nu toch. Beetje podiumervaring op doen kan geen kwaad.Hippocampus schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:51:
Nog maar een setje gooien dan.
Maar hij moet wel ff iets meer zn best gaan doen. Zou jammer zijn als ie dit uit handen geeft nu.
[ Voor 18% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-12-2022 15:53 ]
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.