Het grote Darts topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Nog 1x de gave dronebeelden van Ally Pally, klik voor filmpje.

En één laatste post van Michael van Gerwen om het WK af te sluiten:

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:55
Quad schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 23:37:
[...]
De winaar van de bracket is geworden Yuriv, weet niet of die van Tweakers is.
Gewonnen!! *O* *O* *O*
Al heel lang op Tweakers, maar meestal niet zo heel actief meer ;)

Wat een verrassing, niet verwacht dat de keuze voor Michael Smith als winnaar zich zo zou uitbetalen

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achteraf gezien wel bijzonder dat Schindler nog het dichtst bij een overwinning op Smith was :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 11:17

Nielless

Born at a very young age.

2e plek terug veroverd op de finaledag dankzij de winst van Smith. :P :P

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:56
Quad schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:47:
[Embed]
Nog 1x de gave dronebeelden van Ally Pally, klik voor filmpje.

En één laatste post van Michael van Gerwen om het WK af te sluiten:
[Embed]
Deze ook nog even dan :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mooie overwinning voor Bully Boy !!

Het niveau van MvG heeft grotendeels te maken met de verantwoordelijkheid van vader worden/zijn.(waar iedere speler mee te maken krijgt)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 23:09
Bmwfan008 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 01:26:
Weet iemand hoe John mcdonald aan zijn bijnaam "mad dog" is gekomen??
Een vreemde naam voor een aardig en warm persoon als john.
Kon dit vinden op https://www.wkdarts.nl/dartspelers/callers
John McDonald is een bekend gezicht op de grote dartspodia. Zijn bijnaam is ‘Mad Dog’ vanwege zijn bizarre gevoel voor humor en zijn bekendste kreet is zijn aankondiging van de ‘The Champion of the Wooooorld’. McDonald is de zogenaamde mastercaller, de ceremoniemeester van de PDC die de darters aankondigt voor ze aan hun wedstrijd beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Morgen en vrijdag gaat in Bahrein de World series van start, te beginnen met Bahrein darts Masters 2023.

Donderdag 12 januari (vanaf 17:00 uur)
Dimitri Van den Bergh v Alain Abiabi
Rob Cross v Nitin Kumar
Luke Humphries v Man Lok Leung
Gerwyn Price v Paul Lim
Peter Wright v Toru Suzuki
Michael Smith v Abdulnasser Yusuf
Raymond van Barneveld v Yuki Yamada
Jonny Clayton v Basem Mahmood

Vrijdag 13 januari (vanaf 17:00 uur)
Kwartfinale
Halve finale
Finale

Live te zien bij Viaplay. Helaas niet op VTM 2.

Paar onbekende namen, maar Paul Lim is er ook bij. *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 11-01-2023 13:04 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Geen idee of mensen hier ook Q-school een beetje volgen, maar er liggen al wat bekende namen eruit in de voorronde. Plaisir bijvoorbeeld op de Europese variant (Klaasen misschien ook aangezien hij vandaag in ronde 1 heeft verloren), Wes Newton, Lisa Ashton in de UK versie.

Als iemand overigens een tip heeft waar het een beetje bij te houden is graag, vind ik wel interessant namelijk (quasi ramptoerist gedrag ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Vorig jaar volgde ik wel wat scores via https://tv.dartconnect.com/event/pdceuqs23s1e3.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
Klaasen met 4 punten toch door, Jeffrey de Graaf en Plaisir opvallendste afvallers denk ik. Zie ook nog wel ex WK gangers als Benecky en Horvat, Eidams misschien?

UK: Lisa Ashton 0 punten, Chas Barstow 0, Kevin McDine 0. Wes Newton en Alan Norris ook niet door.

[ Voor 23% gewijzigd door Dagion op 11-01-2023 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ooit gehoord van droogdarten? Na vandaag wel. Dimitri speelde tegen Abiabi, en zijn worp is vrij bijzonder te noemen.
Gelijk de eerste pot van deze uitgebreide samenvatting.

Geen enkele verrassing, alle contenders hebben het niet gered.

Morgen mooie potten op de planning.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55
Quad schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 00:13:
Ooit gehoord van droogdarten? Na vandaag wel. Dimitri speelde tegen Abiabi, en zijn worp is vrij bijzonder te noemen.
Gelijk de eerste pot van deze uitgebreide samenvatting.

[YouTube: THE CHAMP IS HERE! | Day One Highlights | 2023 Bahrain Darts Masters]

Geen enkele verrassing, alle contenders hebben het niet gered.

Morgen mooie potten op de planning.
Ontzettend apart inderdaad - nog nooit gezien. Wel spelers die ook er zo lang over doen maar dan hebben ze wel altijd de 1e pijl al in de hand.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dagion schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:54:
Klaasen met 4 punten toch door, Jeffrey de Graaf en Plaisir opvallendste afvallers denk ik. Zie ook nog wel ex WK gangers als Benecky en Horvat, Eidams misschien?

UK: Lisa Ashton 0 punten, Chas Barstow 0, Kevin McDine 0. Wes Newton en Alan Norris ook niet door.
In elk geval komend 2 jaar een nieuwe onbekende Nederlander in het circuit, Jeffrey Sparidaans won de 1e finale ronde van Ronny Huybrechts. Ronny heeft daarentegen aan 2 punten genoeg om terug te mogen komen bij de PDC.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pwp2K9G40a89no9xsoB0k-F8XVc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hcLwAkz0GAGr8c9ZyqFmMJ0S.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 13-01-2023 12:10 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 06:09:
[...]

Ontzettend apart inderdaad - nog nooit gezien. Wel spelers die ook er zo lang over doen maar dan hebben ze wel altijd de 1e pijl al in de hand.
Nu doet Dimitri dat toevallig ook wel eens, in de achtergrond of bij het aanlopen naar de oche, maar niet zo gericht naar het bord.
In elk geval een worp die je niet mist.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Quad schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 12:08:
[...]

In elk geval komend 2 jaar een nieuwe onbekende Nederlander in het circuit, Jeffrey Sparidaans won de 1e finale ronde van Ronny Huybrechts. Ronny heeft daarentegen aan 2 punten genoeg om terug te mogen komen bij de PDC.
Ben benieuwd, zaten wel flink wat verrassingen tussen gedurende de dag dus Huybrechts moet nog wel even aan de bak 1 a 2 dagen. Zou me ook leuk lijken om beelden te zien maar snap dat dat geen doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Tik toevallig net op de wedstrijd van Cadby tegen Rupprecht. 5-5, Rupprecht mag de laatste leg beginnen en Cadby start met 134-180-171. Zou leuk zijn als die er weer bij is op de tour ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:47

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Wat een comeback van van Barneveld :D

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
5-1 naar 5-6, netjes. :)F

Wright is een succesvolle comeback niet gegund, kwam van 5-2 tot 5-5, maar Cross pakt de laatste leg alsnog goed.

[ Voor 70% gewijzigd door Quad op 13-01-2023 18:51 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dagion schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 17:09:
Tik toevallig net op de wedstrijd van Cadby tegen Rupprecht. 5-5, Rupprecht mag de laatste leg beginnen en Cadby start met 134-180-171. Zou leuk zijn als die er weer bij is op de tour ;)
Cadby is erbij de komende 2 jaar, wint van Sedlacek in de finale.

Ben bang dat Meulenkamp er niet bij gaat zijn. Tenzij hij morgen of zondag een final stage wint, qua punten gaat het niet meer lukken.

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 13-01-2023 19:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Onbegrijpelijk, zelfs in Bahrein zit iemand in het publiek wat het leuk vindt om op belangrijke momenten te gaan fluiten. Idioterie.
Smith wint desondanks wel van Raymond van Barneveld.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Meulenkamp verloor gisteren een pot waar hij wel een hoog gemiddelde stond te gooien, dus acht hem zeker niet kansloos de komende 2 dagen. Is wel iemand die een tourkaart mag hebben/houden van mij.

Barney stond netjes te spelen, net wat pech dat hij niet kon instappen als Smith de deur open zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Quad schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 19:53:
Onbegrijpelijk, zelfs in Bahrein zit iemand in het publiek wat het leuk vindt om op belangrijke momenten te gaan fluiten. Idioterie.
Smith wint desondanks wel van Raymond van Barneveld.
Zaten wel een paar Barney fans in de zaal.. maar goed ik vind het vooral knap dat Smith goed doorgooit na het behalen van zijn WK titel.

Dat hebben we wel eens anders gezien.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Smith gooit lekker idd. M'n vrouw vroeg zich af of z'n zoontje niet naar school moet deze week. Zal wel niet. :P

Je ziet dat de spelers in zo'n toernooi er ook anders in staan, meer gekeuvel op het podium en minder strak van spanning. Staat natuurlijk ook niet echt veel op het spel behalve wat eer em 20k GBP voor de winnaar.

Dimitri is daar denk ik niet mee eens, had +20 dubbels gemist volgens mij.

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 13-01-2023 20:03 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Quad schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 20:03:
Smith gooit lekker idd. M'n vrouw vroeg zich af of z'n zoontje niet naar school moet deze week. Zal wel niet. :P

Je ziet dat de spelers in zo'n toernooi er ook anders in staan, meer gekeuvel op het podium en minder strak van spanning. Staat natuurlijk ook niet echt veel op het spel behalve wat eer em 20k GBP voor de winnaar.

Dimitri is daar denk ik niet mee eens, had +20 dubbels gemist volgens mij.
van Gerwen is op vakantie dus de kinderen van darters zullen door het werk en schema in overleg wel eens een dag extra vrij krijgen.

Dmitri zal het zelf niet toegeven, maar hij gooit gewoon minder goed met publiek erbij. Die goede periode van hem was tijdens de corona periode zonder publiek.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Nou het wordt toch nog spannend.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Nu niet meer.
Smith pakt 'm!

Wat een toernooi winnen wel niet met je kan doen, WK worden, daarna het eerste event erachteraan gelijk winnen. Top!

[ Voor 67% gewijzigd door Quad op 13-01-2023 21:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
Meulenkamp alweer uitgeschakeld, enige optie is morgen winnen. Pittig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:17

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik snap dat ze willen uitbreiden en dat voor commerciële doeleinden zo’n locatie als Bahrein interessant kan zijn, maar eerlijk gezegd vond ik het een sfeerloze ambiance t.o.v. hoe het er normaal aan toe gaat. Tijdens Corona darten met lege zalen vond ik ook 3 x niks.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Vijf Nederlandse darters bij de top 8 vandaag.
Veenstra - Huybrechts (BE)
Kuivenhoven - Klose (DU)
De Zwaan - Spellman (VS)
Konterman - De Vreede
Zonneveld ook nog redelijk ver gekomen (top 16) net als Van Veen en Proosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Nederlandse finale tussen Van Kuivenhoven en De Zwaan, Veenstra had het net niet gered tegen Huybrechts in de kwartfinale anders waren de halve finales compleet Nederlands. Kreeg volgens mij 6 pijlen vanaf D8 bij 5-5 in legs.

[ Voor 9% gewijzigd door Dagion op 14-01-2023 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
De Zwaan wint met 6-3, volgens mij staat Van Kuivenhoven er goed voor in de rankings.

[ Voor 188% gewijzigd door Dagion op 14-01-2023 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:21
Dagion schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 17:50:
De Zwaan wint met 6-3, volgens mij staat Van Kuivenhoven er goed voor in de rankings.
Heel goed zelfs, hij is al verzekerd van een TC

https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-final

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ik ben benieuwd naar deze laatste dag. Potentieel van 8 Nederlandse profdarters erbij de komende 2 jaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Meulenkamp uitgeschakeld door Landman en Klaasen ook door Jitse van der Wal. Dus die zijn er allebei niet bij dit jaar. Konterman die nu nog op voldoende punten stond ook uitgeschakeld dus die zal nog wel zakken.

Edit: Sherrock, Borland en Jamie Lewis sowieso geen tourcard. Rest staat dicht bij elkaar in de UK.

[ Voor 56% gewijzigd door Dagion op 15-01-2023 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Sherrock ook niet, sprookje voorbij? Borland is wel opvallend, blijft herinnert worden aan zijn 9 dart finish in de beslissende leg in de 1e ronde WK 2022.

[ Voor 62% gewijzigd door Quad op 15-01-2023 15:41 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50HrhQedWSOhpzZumFDQaOo1lJg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nXJpHMu29pbiHqqn4UUrrBNK.png?f=fotoalbum_large
Dit zijn de nieuwe Europese tourcard houders.

In de UK in ieder geval Hamilton, Adam Hunt, Henderson en Scott Williams er ook niet bij.

[ Voor 3% gewijzigd door Dagion op 15-01-2023 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
7 Nederlanders met een tourcard van de 14 beschikbare tourcards, goed bezig vind ik!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
UK is ook klaar, vooral zuur voor voor Whitehead. Die stond op een plek die recht gaf op een tourcard tot de allerlaatste finale werd gewonnen door Smith-Neale en slechts 1 leg achter Perez. Verder zeggen de namen me niet zoveel op Keegan Brown na.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZlNcEdo7PcsDIXzakIk9CvEJbyM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3fQrgoNbRerSJab3wkZEGkV4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55
Quad schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 12:08:
[...]

[Afbeelding]
Vroeger in de jeugd nog tegen gegooid, kon toen al ontzettend goed gooien voor zijn leeftijd.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
Oh, nog zuurder voor Whitehead. Als hij niet had gespeeld de laatste dag had hij wel een tourcard gekregen.
https://sportnieuws.nl/da...t-omdat-hij-aanwezig-was/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dagion schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:24:
Oh, nog zuurder voor Whitehead. Als hij niet had gespeeld de laatste dag had hij wel een tourcard gekregen.
https://sportnieuws.nl/da...t-omdat-hij-aanwezig-was/
Ik wilde 'm net posten, zuur.
Maar volgens mij speelde hij omdat er gewoon kans was dat hij buiten de top10 ging vallen. Dit is natuurlijk zuur, maar wel achteraf.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yS56CvS1JNfh1VSRPo_CV6nqECM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TTHW47WjrtER0P210mnYVC6w.jpg?f=fotoalbum_large

Het bracket voor de Nordic darts Masters, as vrijdag en zaterdag. Vrijdag vanaf 19u op Viaplay!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Nordic darts Masters is eigenlijk een kopie van vorige week. De eerste ronde verliezen alle contenders. De kwart finales zijn ook niet echt bijzonder tot nu toe.

Hopelijk iets meer vuurwerk in de halve finale. Maar eerst nog de laatste kwartfinale tussen Wright en MvG.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:51
Quad schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 15:47:
Nordic darts Masters is eigenlijk een kopie van vorige week. De eerste ronde verliezen alle contenders.
Ook een beetje de rede dat ik al wat langer een beetje afgehaakt ben voor de World Series, eerste ronde vliegen veelal de meeste lokale spelers er allemaal uit waardoor je een toernooi krijgt tussen de top 8 van de wereld. Dat soort wedstrijden zijn er genoeg tijdens het seizoen en dan kijk ik simpelweg liever gewoon de Premier League of de grotere toernooien als de Match Play, of Grand Prix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:51
Heeft er Iemand hier persoonlijke ervaring met het kijken van de toernooien via de PDC zelf https://video.pdc.tv/subscribe ?
En dan bedoel ik niet zozeer de beeldkwaliteit maar vooral de uitgebreidheid van de analyses en voorshow tijdens de onderbrekingen etc.?

Zit met de aangekondigde prijsverhoging bij Viaplay eens te oriënteren of ik wellicht over wil stappen maar vind de analyses en het voorprogramma bij darts altijd wel een meerwaarde bij Viaplay (en voorheen RTL7), dus als dat er bij de PDC niet of veel korter bij zit dan vind ik het niet zo interessant meer zegmaar :P
Engelse taal i.p.v. Nederlands is verder geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:32

Pinobigbird

doesn't share food!

Hey, geen live ranking op https://www.dartsrankings.com tijdens de Masters?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Nope, is geen ranking toernooi.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Bunting lijkt zijn vorm van het WK nog bij te hebben, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
De laatste pijl van Anderson gemist, toen ging het beeld bij Viaplay op zwart.

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 27-01-2023 22:51 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Quad schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:51:
De laatste pijl van Anderson gemist, toen ging het beeld bij Viaplay op zwart.
Echt? Ik zit ook op Viaplay te kijken en ik had hem nog wel. Alles daarna niet, want toen zwart.. vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dagion schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:58:
[...]

Echt? Ik zit ook op Viaplay te kijken en ik had hem nog wel. Alles daarna niet, want toen zwart.. vreemd!
Of ik heb niet goed opgelet, maar volgens mij de laatste pijl. Maakt niet uit, mooi voor Gary dit. :*)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Verwachtte misschien nog een 11 om voor D18 te gaan ipv D16 dus weet zeker dat ik hem zag.

Ik hoop dat Anderson nog een jaartje er vol voor wil gaan. Misschien ff babbelen met Van Barneveld ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Dagion op 27-01-2023 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Even leek het erop dat Noppert alleen voor de aanwezigheidspremie ging, maar vlak voor de 2e break pakte hij een leg terug van Bunting en ging hij na de break duidelijk beter spelen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had liever Bunting zien winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Met 107 gemiddeld en 60% op de dubbels staat Anderson 7-3 achter.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Cross 100% op de dubbels, 10 uit 10, zie daar maar van te winnen.
Anderson verliezer met het hoogste gemiddelde op de Masters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ja dat was me een wereldpartij.

En leuk stukje met Wade net, hij is dan zo anders buiten de wedstrijden om.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hippocampus schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:57:
Cross 100% op de dubbels, 10 uit 10, zie daar maar van te winnen.
Huh?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-OkmqMuNPSPlchVBNhUzivwuFY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NIGSFhubN5USnigr23BKcvdZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hmmm, misschien heb ik het plaatje op Viaplay verkeerd gelezen, daar stond 10/10, zal dan met x aantal pijlen zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Zo daar vergooide Humphries in 1 beurt een wedstrijd weg zeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Cool hand Luke gaf er de brui aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Hij mag wel wat aan z'n borsthaar doen. 🤣

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:32

Pinobigbird

doesn't share food!

Pfoe toch nog binnen gehaald!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Had er 6 pijlen voor nodig, maar Dirk is door. Price viel wat tegen..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Zoals ik dacht heeft Smith het lastig tegen Smith.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:30:
Zoals ik dacht heeft Smith het lastig tegen Smith.
Smith pakt 'm toch knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
MvG gaat lekker.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alleen die dubbels. Die voorsprong had 7-3 of 8-2 moeten zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Toch in het tassie mee naar de volgende ronde.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DvD had het niet vandaag, vrij kansloos tegen Dobey (10-5).

Er zit iemand in het publiek die superirritant is bij uitgooien en die mogen ze er uitgooien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Noppert begon goed, maar de 2e sessie is volledig voor Smith.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
De eerste sessie gaat naar Cross, 4-1.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:42
1 triple per 6 pijlen, nee dat gaat hem niet worden voor MvG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
En zo zijn alle Nederlandse spelers exit.

Een bigbag straalt meer emotie uit dan van Gerwen vanmiddag. Hij sjokt en staat erbij als een zak hooi.

Zal me niet verbazen als hij niet fit is ofzo..

[ Voor 70% gewijzigd door Quad op 29-01-2023 17:25 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Middagsessie gemist, Watskeburt met de Nederlanders :D

Dobey had ik niet zo ver verwacht eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Hippocampus schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:08:
Middagsessie gemist, Watskeburt met de Nederlanders :D

Dobey had ik niet zo ver verwacht eigenlijk.
Prut spelen, letterlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Het is wel spannend tussen Dobey en Smith, maar niet echt top-level niveau.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:42:
Het is wel spannend tussen Dobey en Smith, maar niet echt top-level niveau.
Smith staat nog niet 'aan'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Smith zakt echt door een ondergrens. Dobey speelt gewoon zoals z'n niveau is.

Bedoel, 2x 180 na 14 legs, dat is niks voor 'm.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 29-01-2023 20:50 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Noudan, Dobey naar de finale. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Had je vooraf niet geschat denk ik. :P

Goed, hij zet z'n niveau van het WK wel goed door.

[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 29-01-2023 21:02 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Wat een verschil deze wedstrijd met de vorige.

En daarna kakt 't aardig in.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 29-01-2023 21:42 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Het kabbelt maar een beetje voort zo. Wie is het eerste wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Cross mazzelt dat Wright de 164 net mist. :P uiteindelijk dus goed gegokt, maar toch.. Kon zo een MvGtje zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@Quad jaha, dat scheelde niet veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dit kan zomaar een lauwe finale worden. Dan geef ik Dobey het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Of Cross? Aangezien Dobey nog nooit eerder een major heeft gepakt?

Sterker, z'n 1e finale op een major.

[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 29-01-2023 22:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@Quad Ik ben altijd voorstander van: 'ooit moet het de eerste keer zijn' ;)
Maar er lijkt weinig energie meer in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
@Hippocampus zeker, en Dobey lijkt op zich weinig last van zenuwen te hebben.

En we gaan een decider leg spelen. Beeld bij Viaplay gaat wel regelmatig even op zwart.

[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 29-01-2023 22:12 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Phoe, toch twee goeie legs van Wright weer. 10 - 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Wright met zeldzame missers.. Toch Cross Dobey zo.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Komaaaaannn Dobey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ik ben bang dat ik dit niet uit ga kijken. :X
Matige partij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Ik ben vooral aan het kijken omdat ik hoop dat Dobey wint. En benieuwd naar de Premier League deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dobey krikt 't wel wat omhoog, begint beter z'n scores te vinden. En loopt dus uit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat een slechte leg op de dubbels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Mooie tops tops.
Pagina: 1 ... 20 ... 66 Laatste

Let op:
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com

Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.

Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.