Een custom domain is gekoppeld aan één simplelogin account. En dit account is (wanneer je inlogt op SimpleLogin met je Proton accout) gekoppeld aan één van de gebruikers in je Family.Zilverdael80 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 08:27:
Dat durf ik niet te zeggen, ik regel alle aliassen zelf hier en zie niet direct de optie om andere hierin toe te voegen. Maar misschien als iemand anders in dat account inlogt in Simple Login dat het kan? Geen idee. Sorry
Je kunt wel vanuit het SimpleLogin account API Keys uitdelen zodat anderen ook kunnen inloggen (en aliassen maken).
Maar waar je rekening mee moet houden is naar welke mailbox de alias gestuurd wordt.
Als je dat niet vanuit de password manager kunt sturen, loop je hier denk ik vast.
Ik weet dat Bitwarden met een API key aliassen kan maken, maar je kunt de mailbox waar de alias naar toe moet gaan, volgens mij niet sturen.
Misschien een beter alternatief met SimpleLogin is om elk lid van de familie een eigen simplelogin account te geven, met een eigen custom domein, bijv @<account>.customdomain.tld.
Ik werk zelf niet met Proton Pass dus daar kan ik helaas niet bij helpen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
:strip_exif()/f/image/4vGX179spxlOv6YiYo3iXKJU.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/aS6xMG5xq254o9akg9eoBEyJ.jpg?f=fotoalbum_large)