Float like a butterfly, sting like a bee.
oei smaken verschillen, maar deze stoelen zullen niet iedereens smaak zijn , oeffBeatman schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 12:04:
[Afbeelding]
Dit is een foto van de standaard stoffen stoelen. Inderdaad in de praktijk veel lichter van kleur.
en opgehaald?Dudeness schreef op woensdag 17 april 2024 @ 12:50:
Stop met al die gekkigheid. Ik haal die van mij vrijdag op. Ik hoop toch echt dat ik krijg wat ik bestel heb. Een M sport pakket met sportstoelen met blauw stiksel....
We zijn wel benieuwd of het stuur links, rechts of in het midden is geplaats!Dudeness schreef op woensdag 17 april 2024 @ 13:48:
[...]
Ah, je bedoelt dat de stoelen en bekleding mogelijk anders zijn geworden voor de X-Line-versies?
Ik ben heel benieuwd. Ik heb alle aandachtspunten die hier langs zijn gekomen doorgestuurd voor controle. Ik ben vooral benieuwd naar de positie van het stuur.
Geintje natuurlijk! Hoop dat de auto je bevalt en we zijn uiteraard erg nieuwsgierig naar wat mooie foto’s!
Kleuren bestellen op foto, website of wat dan ook zal ik NOOIT doen want dat is nooit de realiteit.Tom.wuyts schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:33:
[...]
De foto's via de webfrontend tool van BMW vind ik supermooi, daar toont het donker.
Dat is een prima uitgangspunt natuurlijk en ik ben dat met je eens maar... geen enkele dealer heeft alle kleuren en kleurencombinaties beschikbaar / toonbaar.r2504 schreef op zondag 21 april 2024 @ 21:36:
[...]
Kleuren bestellen op foto, website of wat dan ook zal ik NOOIT doen want dat is nooit de realiteit.
Ja een staal, of stukje stof natuurlijk wel. Maar dat geeft nooit het volledige beeld.
Maar wat dat betreft is het met een keuken kopen net zo 😜
[ Voor 4% gewijzigd door Griffin2k op 22-04-2024 07:07 ]
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Nee via de dealer als je een offerte opsteld.welu67 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 13:28:
[...]
Via welke link kun je dit soort config-plaatjes krijgen ? Toch niet via de gewone configurator op bmw.nl ?
Ik heb nog niet gemeten of het stuur wel in het midden zit, maar het is me tijdens het rijden niet opgevallen dus dan vermoed ik dat het nagenoeg goed is.
Ik kaan alleen sinds zaterdag mijn telefoon niet meer verbinden. Herstart van het systeem lijkt ook niet te werken als ik de volume knop meer dana 30seconden ingedrukt houd.
Ik word teruggebeld door de garage als het goed is.
Verder tot nu toe wel helemaal blij. Harman Kardon bevalt prima. Ik heb het ruimtelijke geluid nu wel uitgezet. Vind ik beter klinken.
Zat dat standaard op een pakket? Ik vraag dit omdat ik de nieuwe grill (andere dan die jij hebt) niet mooi vind
Veel veilige kilometers gewenst! 💪
Inmiddels contact gehad met de garage. Herstarten lost niets op. De Bluetooth optie in de X1 staat ook niet aan en kun je niet aanzetten. Net als de WIFI overigens. Ook die kan je niet activeren.
Waarschijnlijk toch een software reset nodig. Hopelijk kan dat deze week nog. Beetje irritant dat je niet kan bellen nu en geen Android auto hebt.
Mooi dat het goed gestart is!Dudeness schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:37:
Vrijdag was het dan zover. Nette en goede aflevering bij Dubbelsteyn in Numansdorp. Helemaal blij met de X1 xdrive30e PHEV. Echt een hele dikke motor.Blij dat ik de 30 heb genomen. Ik had alleen proefgereden in de 25.
Ik heb nog niet gemeten of het stuur wel in het midden zit, maar het is me tijdens het rijden niet opgevallen dus dan vermoed ik dat het nagenoeg goed is.![]()
Ik kaan alleen sinds zaterdag mijn telefoon niet meer verbinden. Herstart van het systeem lijkt ook niet te werken als ik de volume knop meer dana 30seconden ingedrukt houd.
Verder tot nu toe wel helemaal blij. Harman Kardon bevalt prima. Ik heb het ruimtelijke geluid nu wel uitgezet. Vind ik beter klinken.
Die kende ik inderdaad, maar werkt helaas niet. Donderdag gaat hij langs de dealer.IceMaster72 schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:36:
Had ook telefoon (Iphone 13) issues na de meest recente BMW software update. Carplay spotify , bellen of Whatsapp niet meer mogelijk. Systeem liep bij elke handeling vast. Oplossing was een reset via de volume knop en de telefoon verwijderen uit de lijst van mobiele apparaten en daarna weer toevoegen. Nu alles weer zonder problemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dudeness op 22-04-2024 15:59 ]
👍🏻 mooi hoor!Dudeness schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:37:
Vrijdag was het dan zover. Nette en goede aflevering bij Dubbelsteyn in Numansdorp. Helemaal blij met de X1 xdrive30e PHEV. Echt een hele dikke motor.Blij dat ik de 30 heb genomen. Ik had alleen proefgereden in de 25.
Ik heb nog niet gemeten of het stuur wel in het midden zit, maar het is me tijdens het rijden niet opgevallen dus dan vermoed ik dat het nagenoeg goed is.![]()
Welke bekleding heb je er nou in?
Mooie uitvoering. Alleen versta ik onder een dikke motor iets anders dan een 1.5 3 pitter 😉 maar in combinatie met de electromotor gaat het natuurlijk wel vooruit. Als de batterij leeg is en de benzinemotor het alleen moet trekken is het heel wat minder, dat is toch mijn ervaring met de 25e. Maar gelukkig heb je dan 14 pk meer.Dudeness schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:37:
Ik heb de 25e sinds twee dagen in bezit maar zodra de accu leeg is vind ik de benzinemotor nog niet tegenvallen hoor. Zeker op de snelweg niet.bartvde1 schreef op maandag 22 april 2024 @ 17:25:
[...]
Mooie uitvoering. Alleen versta ik onder een dikke motor iets anders dan een 1.5 3 pitter 😉 maar in combinatie met de electromotor gaat het natuurlijk wel vooruit. Als de batterij leeg is en de benzinemotor het alleen moet trekken is het heel wat minder, dat is toch mijn ervaring met de 25e. Maar gelukkig heb je dan 14 pk meer.
Ben benieuwd hoe die zich gedraagt met de aanhanger erachter.
Ik had nog wel enkele vraagjes;
- Zijn de sensoren voor de klep te openen standaard? Ik krijg de klep met geen mogelijk open met een zwaaibeweging.
- Iemand die de deur verlichting heeft aangepast naar een logo wat op de grond schijnt? Zo ja, waar besteld?
- Zodra de auto wordt gestart blijft die zeuren als je te hard rijdt. Dit kan de dealer niet uitzetten i.v.m. regelgeving. Hebben mensen dit hier al omzeild?
Zijn er verder nog leuke dingen zelf te upgraden?
Het uitvogelen van de boordcomputer duurt nog wel even. Instellingen genoeg.
- Dit is mogelijk door net rechts van het midden een voet strek beweging te maken. Het heen en weer schuiven met de benen werkt helaas niet.jv789 schreef op maandag 22 april 2024 @ 18:32:
Zoals hierboven al gezegd nu twee dagen in bezit van de 25e. Vooralsnog een hele fijne auto.
- Zijn de sensoren voor de klep te openen standaard? Ik krijg de klep met geen mogelijk open met een zwaaibeweging.
- Iemand die de deur verlichting heeft aangepast naar een logo wat op de grond schijnt? Zo ja, waar besteld?
- Zodra de auto wordt gestart blijft die zeuren als je te hard rijdt. Dit kan de dealer niet uitzetten i.v.m. regelgeving. Hebben mensen dit hier al omzeild?
- Nope, maar ik denk dat ome Ali wel uitkomst kan bieden
- De Set button kan je ingedrukt houden op het stuurwiel. Helaas is dit de enige mogelijkheid. Irritant, maar went wel.
Ik heb de stembegeleiding van de navigatie uitgezet.jv789 schreef op maandag 22 april 2024 @ 18:32:
Zoals hierboven al gezegd nu twee dagen in bezit van de 25e. Vooralsnog een hele fijne auto.
(...)
(...)
Geen gezeur hier. Bij mij begint alleen een klein logootje met een snelheidsbord onderaan het display aan en uit te gaan als ik absoluut niet te snel maar wel sneller ga dan toegelaten.
Misschien werkt dat bij jou ook.
De zwarte bekleding met blauwe stikselsYumaDjango schreef op maandag 22 april 2024 @ 16:26:
[...]
👍🏻 mooi hoor!
Welke bekleding heb je er nou in?
Vrijdag met de aanhanger en 2 motoren erop naar de Vogezen. Dus ik ben erg benieuwd hoe het dan rijdt als de accu leeg is. Wanneer je power vraagt schijnt er toch altijd nog wel wat in te zitten?bartvde1 schreef op maandag 22 april 2024 @ 17:25:
[...]
Mooie uitvoering. Alleen versta ik onder een dikke motor iets anders dan een 1.5 3 pitter 😉 maar in combinatie met de electromotor gaat het natuurlijk wel vooruit. Als de batterij leeg is en de benzinemotor het alleen moet trekken is het heel wat minder, dat is toch mijn ervaring met de 25e. Maar gelukkig heb je dan 14 pk meer.
Verder vind ik de 177pk ook prima rijden in puur EV mode.
Beetje vreemd dat de dealer/monteur dit niet wist en/of vertelde toen ik ze aan de lijn had vandaag.
Nadat ik mijn BMW besteld had, kreeg ik van de dealer te horen dat het productieslot nog twee maanden open stond en dat ik de kleur nog kon wijzigen. Dus ik ben bij wat verschillende dealers, met de verschillende kleuren wezen kijken en heb toen pas mijn gewenste kleur vastgesteld.Griffin2k schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:37:
[...]
Dat is een prima uitgangspunt natuurlijk en ik ben dat met je eens maar... geen enkele dealer heeft alle kleuren en kleurencombinaties beschikbaar / toonbaar.
Ja een staal, of stukje stof natuurlijk wel. Maar dat geeft nooit het volledige beeld.
Maar wat dat betreft is het met een keuken kopen net zo 😜
Vond ik een mooie service van de dealer.
Ik heb nog een mooie stripingset voor je, scheelt geloof ik ook enveloppen met een paarse rand.Dudeness schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:37:
:strip_exif()/f/image/sDA1y8pnteYKzOI6pEoreIKc.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen idee, hebben zelf een ev.Dudeness schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:53:
Ohja en nog vraagje. Weet iemand waar en hoe je de olie temperatuur kunt vinden en eventueel op je dashboard kunt tonen?
Niet op je startscherm en dan naar rechts swippen?
Helemaal akkoord. Vind ze spuuglelijk. De mijne zal ook zo geleverd worden alhoewel ze anders waren toen ik bestelde. Levering in juni.ChrisFri schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 13:17:
[Afbeelding]
Heb alleen wel zeer grote twijfels over die nieuwe grill. LELIJK zeg (niet boos worden, smaken verschillen)
Kan oude grill 2023 erop laten zetten door BMW maar kost bijna 1000 euro inclusief montage.
Wat te doen? Wil geen gedoe met garantie o.i.d. dus liefst wel via BMW dealer.
Heb deze gevonden: https://shop.ekris.nl/bmw...C0EAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Iemand ervaring of dat eenvoudig te plaatsen is?
Deze is voor de versies zonder driving assist. Ik kwam deze ook nog tegen. Zij hebben ook de zilveren versieWekke schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:58:
[...]
Helemaal akkoord. Vind ze spuuglelijk. De mijne zal ook zo geleverd worden alhoewel ze anders waren toen ik bestelde. Levering in juni.
En is deze wel voor versies met driving assist?GilbertvH schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:34:
[...]
Deze is voor de versies zonder driving assist. Ik kwam deze ook nog tegen. Zij hebben ook de zilveren versie
Thanks ben ik ook benieuwd naar want ik heb de optie driving assist wel gekozen. Ik zie het niet in de advertentie tekst staan. Dus dan ga ik er t.z.t een belletje aan wagen als ik het toch door een externe leverancier wil bestellen/plaatsen.Wekke schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:45:
[...]
En is deze wel voor versies met driving assist?
[ Voor 27% gewijzigd door ChrisFri op 23-04-2024 18:17 ]
Over het eerste punt:jv789 schreef op maandag 22 april 2024 @ 18:32:
Heb met de achterkleur en beenzwaai ook lopen klooien maar de truc is dat je met je been zwaait/schopt én dan naar achter stapt. De auto wil vrijbaan voor de achterklep hebben vermoed ik, dus te dichtbij blijven staan = geen open klep.
2e punt heb ik er standaard inzitten (m-sport logo), denk dat het in het M pakket zat, niet bewust besteld iig.
3e punt heb ik zelf geen last van, ik zie alleen soms een snelheidsbord-icoontje op het dashboard pulseren, geen geluid. Jij krijgt geluid te horen?
/f/image/IVB1KmugUnoLxSeHcSg04dsj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RfM0ldHsQJNH6eg0bYsH9x6H.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door BMW newbie op 23-04-2024 19:34 ]
Dat heb ik ook. Als ik dan op een warmere dag eens een uur achter een vrachtwagen blijf pakken en meer dan 80km range haal staat er de volgende x ineens iets van 72km range na opladen.BMW newbie schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:26:
Als ik mijn X1 25e helemaal heb opgeladen geeft de boordcomputer aan dat ik op 100% 64KM range heb. Op de site van BMW en tijdens alle verkooppraatjes hebben ze aangegeven dat de range tussen de 78 en 86KM zou moeten zijn. Vanochtend iemand via de chat van BMW “gesproken” maar die kon mij geen antwoord geven. Zou kunnen liggen aan mijn rijstijl, maar heb hem meerdere keren uitgelegd dat de aangegeven range van 64K wordt aangegeven bij een volle batterij. Weet iemand hoe dit zit?![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb dit direct uitgezet in mijn bmwaccount en blijft ook uit (inmiddels 20k km verder).jv789 schreef op maandag 22 april 2024 @ 18:32:
Voertuigapps" > "Rij-instellingen" > "Bestuurdersassistent" > "Rijden" > "Speed Limit Assist"
Nee meer heb ik helaas niet. Was een foto die ik in de showroom heb gemaakt. Zelf heb ik ook de alcantara sportstoelen met blauwe stiksels. Ik had stof niet erg gevonden, maar deze stof vond ik niet zo mooi. M’n vorige bmw had wel een mooie stoffen stoel.RickertyWreck schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 19:38:
[...]
Heb je ook foto's van de volledige stoel? Zijn ze wel comfortabel?
www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
Ben al een beetje gewend aan de kleur op de sportstoelen die goed en stevig zitten.RickertyWreck schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 19:38:
[...]
Heb je ook foto's van de volledige stoel? Zijn ze wel comfortabel?
:strip_exif()/f/image/iwQ4tyJhF00050udt7ZEWxHk.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik lees al een tijd stilletjes mee en heb vandaag mijn X1 25e opgehaald maar loop hier ook tegenaan.Tomvd5 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:46:
[...]
Ik heb dit direct uitgezet in mijn bmwaccount en blijft ook uit (inmiddels 20k km verder).
Voertuigapps" > "Rij-instellingen" > "Bestuurdersassistent" > "Rijden" > "Speed Limit Assist"
Zodra je de toegestane snelheid overschrijdt dan hoor je drie keer een korte toon.
Die kan ik uitzetten maar is slechts eenmalig. Hier is vermoed ik niks aan te doen?
Verkeersbordje knippert (is niet erg) maar ook elke keer die toon is vrij irritant.
Is dat iets in de nieuwe software? Want bij mij is deze permanent uitgeschakeld. Dit is afhankelijk van de voorkeuren aan je profiel. (dus gebruik je een andere sleutel dan krijg je andere instellingen).Breadrun schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:33:
[...]
Ik lees al een tijd stilletjes mee en heb vandaag mijn X1 25e opgehaald maar loop hier ook tegenaan.
Zodra je de toegestane snelheid overschrijdt dan hoor je drie keer een korte toon.
Die kan ik uitzetten maar is slechts eenmalig. Hier is vermoed ik niks aan te doen?
Verkeersbordje knippert (is niet erg) maar ook elke keer die toon is vrij irritant.
Lijkt dan de laatste software te zijn. Mijne is gebouwd dit jaar. En kan het wel uitzetten maar moet dus elke rit…JP1980 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:37:
[...]
Is dat iets in de nieuwe software? Want bij mij is deze permanent uitgeschakeld. Dit is afhankelijk van de voorkeuren aan je profiel. (dus gebruik je een andere sleutel dan krijg je andere instellingen).
Met de set knop van de cruiscontrol kan je het wel snel uitzetten door die drie sec vast te houden.
Wow wow!! Prachtig! Geweldige kleur ook! Veel rijplezier.Breadrun schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 21:02:
Hierbij dan natuurlijk ook even wat plaatjes![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
X1 25e met:
- M Sportpakket
- Travel Pack
- Premium Pack
- M Sportpakket Pro
- Comfort Pack
- Trekhaak
Dat is niet zo heel moeilijk, het bereik bij een volle accu is afhankelijk van jouw historisch verbruik. In de zomer rij ik 16 kWh/100 km, in de winter is dat zomaar 20 kWh/100 km. Je hebt dus zomaar kans dat als jij straks in juni een paar hele rustige en energiezuinige ritten hebt gehad je mogelijk wel die 84 km range op een volle accu haaltBMW newbie schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:26:
Als ik mijn X1 25e helemaal heb opgeladen geeft de boordcomputer aan dat ik op 100% 64KM range heb. Op de site van BMW en tijdens alle verkooppraatjes hebben ze aangegeven dat de range tussen de 78 en 86KM zou moeten zijn. Vanochtend iemand via de chat van BMW “gesproken” maar die kon mij geen antwoord geven. Zou kunnen liggen aan mijn rijstijl, maar heb hem meerdere keren uitgelegd dat de aangegeven range van 64K wordt aangegeven bij een volle batterij. Weet iemand hoe dit zit?
Als je deze voor minder dan 50 tientjes kan kopen en zelf d'r in kan knutselen lijkt het me voor velen hier een no-brainerWekke schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:58:
[...]
Helemaal akkoord. Vind ze spuuglelijk. De mijne zal ook zo geleverd worden alhoewel ze anders waren toen ik bestelde. Levering in juni.
Edit:
Lijkt erop dat het erin knutselen best wel lastig is. Je moet de juiste grill bestellen voor je radar versie. Daarnaast zijn de clips waarmee hij vast zit best lastig los te krijgen en als laatste moet je de bumber ook misschien nog loshalen en wat laten zakken om de grill makkelijk te kunnen installeren.
[ Voor 19% gewijzigd door woutur op 24-04-2024 09:33 . Reden: Wat opgezocht ]
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Heel mooi en jaloers op deze velgen. Dat zijn de 19 inch toch? En heel grappig we verschillen 1 cijfer in het kenteken. Daarom heb je waarschijnlijk 19 inch en ik 18 inch :-)Breadrun schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 21:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
X1 25e met:
- M Sportpakket
- Travel Pack
- Premium Pack
- M Sportpakket Pro
- Comfort Pack
- Trekhaak
[ Voor 4% gewijzigd door Dudeness op 24-04-2024 09:31 ]
Thanks! En yes zijn de 19". De rode klauwen van de rem upgrade komen ook goed tot hun recht.Dudeness schreef op woensdag 24 april 2024 @ 09:29:
[...]
Heel mooi en jaloers op deze velgen. Dat zijn de 19 inch toch?
Zie dat onze auto's zelfs oplopende kentekens hebben
Héél mooi!Breadrun schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 21:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
X1 25e met:
- M Sportpakket
- Travel Pack
- Premium Pack
- M Sportpakket Pro
- Comfort Pack
- Trekhaak
En foto's van de * M Alcantara/Veganza Schwarz met contraststiksel Blau
Dank u, ziet er ook knap en comfortable uit!
Dit lijkt me wel wat:
https://www.amazon.nl/-/e...Accessories/dp/B0CGN3JGVK
De X1 in de VS heeft standaard een klemsysteem. Is al eens eerder over gesproken in dit topic (zoek op cupholder). Verwijst o.a. hiernaar:Dudeness schreef op woensdag 24 april 2024 @ 10:50:
Iemand hier trouwens de cup holders al verbeterd/vervangen door iets wat de flesjes wel vast zet.
Dit lijkt me wel wat:
https://www.amazon.nl/-/e...Accessories/dp/B0CGN3JGVK
https://u11.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2029949
Geen ervaring mee vind het wel goed zo.
Nu houd ik wel van wat bass en ben aan het kijken of ik een extra subwoofer achterin kan leggen. Ik las op verschillende fora dat er een kabel (harness) is die je tussen de radio kabelboom kan prikken en waar je dan weer een subwoofer aan kan knopen, bv:
https://technicpnp.com/product-category/x1-e84/
Echter is zo'n kabel alleen voor de E84 (de voorganger). Over de F84 vind ik niet zoveel, wel wat filmpjes van mensen die kabels aan het zoeken zijn in een kabelboom...
Weet iemand hoe dit (makkelijk met een harness bv) te doen is voor mijn auto?
De grilles passen altijd, alleen de kapjes in het midden dus niet. Zonder radar dat is wat eerder genoemd is. En met radar is het partnr 66 31 5A076D3, 66 31 5A076D4 of 66 31 5A076D5, afhankelijk van de kleur die je nodig hebt of uitrustingsniveau.GilbertvH schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:34:
[...]
Deze is voor de versies zonder driving assist. Ik kwam deze ook nog tegen. Zij hebben ook de zilveren versie
Maakt niet uit welke radar je hebt (kleine of long rage), de kapjes zijn hetzelfde.
https://www.bmw-etk.info/...2023/02/63040/66/66_0669/
Graag gedaan.
Ik heb zelf de ix1 in frozen grey (mat dus) met M en M pro pakett, en ik had dan uiteraard ook graag de gril zwart gehad. Type IX3 (ook met driehoekjes, maar dan in zwart) vind ik best OK uitziend. Ik kom maar heeeeel weinig foto's tegen van frozen grey's met nieuwe gril ?
[ Voor 53% gewijzigd door SergeHo op 25-04-2024 14:58 ]
ik zag hem bij de BMW dealer in Tilburg, vond hem geweldig eruit zien!SergeHo schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:55:
weet er iemand of het mogelijk is om de "nieuwe" grill te wrappen in bijvoorbeeld zwart? uiteraard de radar vrijlaten...
Ik heb zelf de ix1 in frozen grey (mat dus) met M en M pro pakett, en ik had dan uiteraard ook graag de gril zwart gehad. Type IX3 (ook met driehoekjes, maar dan in zwart) vind ik best OK uitziend. Ik kom maar heeeeel weinig foto's tegen van frozen grey's met nieuwe gril ?
Die van mij stond hier pas op het forum:SergeHo schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:55:
weet er iemand of het mogelijk is om de "nieuwe" grill te wrappen in bijvoorbeeld zwart? uiteraard de radar vrijlaten...
:strip_exif()/f/image/m2oDQX3OUTCvV564isTUnhBS.jpg?f=fotoalbum_large)
Klopt, één van de weinige, waarvoor zeker dankGilbertvH schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:21:
[...]
Die van mij stond hier pas op het forum:
[Afbeelding]
Ik moet nog meer foto’s maken. Ik zal de voorkant vandaag wel even posten hier. Ik vind het erg goed kleuren en zeker niet vloeken. Bij andere kleuren dan frozen grey en zilver snap ik goed dat mensen het een verschrikkelijke grill vinden qua kleurcontrastSergeHo schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 00:38:
[...]
Klopt, één van de weinige, waarvoor zeker dankheb je toevallig een foto van een volledig vooraanzicht? Ik heb gewoon een beetje schrik dat het grijs van de grill wat gaat vloeken met het frozen grey...
Als ik de knop van de kofferbak langer ingedrukt houd sluit hij bij mij ook.RonnyH schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 06:58:
Kunnen jullie de achterklep ook terug sluiten met de afstandsbediening ? Ik kan de klep wel openen maar sluiten wil hij niet...hoor enkel een klikje. Sluiten moet dus steeds met de drukknop in het kofferdeksel, beetje vervelend.
Bedankt alvast !
Je kan ook de veeg beweging met je voet onder de bumper maken, zo sluit de kofferbak ook automatisch.RonnyH schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 06:58:
Kunnen jullie de achterklep ook terug sluiten met de afstandsbediening ? Ik kan de klep wel openen maar sluiten wil hij niet...hoor enkel een klikje. Sluiten moet dus steeds met de drukknop in het kofferdeksel, beetje vervelend.
Heb nagenoeg dezelfde versie besteld in cape York green. Begin inmiddels wel beetje te wennen aan de nieuwe grill, maar als het me echt stoort laat ik voor paar honderd euro wel de volledig zwarte variant plaatsen. Hoe vaker ik het zie hoe meer ik er aan wen merk ik :-)GilbertvH schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:02:
[...]
Ik moet nog meer foto’s maken. Ik zal de voorkant vandaag wel even posten hier. Ik vind het erg goed kleuren en zeker niet vloeken. Bij andere kleuren dan frozen grey en zilver snap ik goed dat mensen het een verschrikkelijke grill vinden qua kleurcontrast
SergeHo schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 00:38:
[...]
Klopt, één van de weinige, waarvoor zeker dankheb je toevallig een foto van een volledig vooraanzicht? Ik heb gewoon een beetje schrik dat het grijs van de grill wat gaat vloeken met het frozen grey...
:strip_exif()/f/image/ASTPDt51VHcrZAst90vJkp6E.jpg?f=fotoalbum_large)
Je moet rechts naast de trekhaak recht naar voor trappen. Werkt altijd.RonnyH schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 14:13:
Dat is me tot hier toe nog niet gelukt, maar dat is mss omdat ik een trekhaak heb. Heb mijn voet al in alle mogelijke richtingen bewogen maar krijg nul reactie.....
[ Voor 4% gewijzigd door felder op 27-04-2024 06:08 ]
Bij jouw grijze valt dat rooster heel goed mee.
Op mijn blauwe zou het als een tang op een varken zijn.
Vrij standaard met zwart unilak met het premium pakket erop, verwarmde voorstoelen en hemelbekleding antraciet
Ookal is hij standaard, hij is schitterend. Het zwart met de grijze accenten is perfect, de lampen zijn geweldig, stoelen zijn ook comfortabel. Motorisch is hij top. In een woord geweldig.
Wel nog een vraag over iconic sounds en dodehoek herkenning.
- Ik zie dat iconic sounds wel aan en uit gezet kan worden in het dashboard maar ik hoor geen verschil met optrekken. Is dit dan wel aanwezig op de phev?
- Ik kan niet iets vinden betreft de dodehoek herkenning (lampje in de buitenspiegel). Is dit ook iets van een pakket of zou dit standaard moeten zijn?
Iconic sounds hoor je bijna niets van.RickertyWreck schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 23:30:
Mijn X1 PHEV xdrive 25e is na iets langer dan een jaar dan eindelijk geleverd.
Vrij standaard met zwart unilak met het premium pakket erop, verwarmde voorstoelen en hemelbekleding antraciet
Ookal is hij standaard, hij is schitterend. Het zwart met de grijze accenten is perfect, de lampen zijn geweldig, stoelen zijn ook comfortabel. Motorisch is hij top. In een woord geweldig.
- Ik zie dat iconic sounds wel aan en uit gezet kan worden in het dashboard maar ik hoor geen verschil met optrekken. Is dit dan wel aanwezig op de phev?
- Ik kan niet iets vinden betreft de dodehoek herkenning (lampje in de buitenspiegel). Is dit ook iets van een pakket of zou dit standaard moeten zijn?
Dodehoek is een extra optie, is niet standaard.
Je hebt de standaard iconic sounds en dat zit op je motor geluid. Zet maar eens op sport mode en wissel dan tussen aan en uit. Heel duidelijk verschil.RickertyWreck schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 23:30:
Mijn X1 PHEV xdrive 25e is na iets langer dan een jaar dan eindelijk geleverd.
Voor het elektrisch rijden is het weer een losse optie.
Dode hoek is onderdeel van de standaard driving assistant
Ik heb maar even wat foto’s genomen van de mogelijke instellingen.JP1980 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:37:
[...]
Is dat iets in de nieuwe software? Want bij mij is deze permanent uitgeschakeld. Dit is afhankelijk van de voorkeuren aan je profiel. (dus gebruik je een andere sleutel dan krijg je andere instellingen).
Volgens mijn dealer is het wel afhankelijk van het type of je deze instellingen in de auto kunt aanpassen.
:strip_exif()/f/image/GSxCYebI9RFUTSOIF8hJmwcp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ywY0AX4OMz8Xx8h0Dy77SFkg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/05V2lRW0xLbnpGClml8fidE7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cidiLGnRJh4Q67ePRN64JmOS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3Mp86A5CqutRP4DlD2PkgpMU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yOrjAxCXfFAJHVH1ITW6SW2D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3yild0pIVriDo9Wc4fLSRZCX.jpg?f=fotoalbum_large)
Met OS9 is deze gehele menu aangepast. Dit krijg ik namelijk:MHGroentje schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 09:54:
[...]
Ik heb maar even wat foto’s genomen van de mogelijke instellingen.
Volgens mijn dealer is het wel afhankelijk van het type of je deze instellingen in de auto kunt aanpassen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/ygddcVepfxbstvkZVYB17UvS.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij ziet het er bij mij hetzelfde uit, productiedatum september 2023. Maar bij mij onthoud de auto deze instelling.MHGroentje schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 09:54:
[...]
Ik heb maar even wat foto’s genomen van de mogelijke instellingen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan zijn dat dit veranderd is in de software vanwege wetgeving. Als ik bijgaand verhaal mag geloven is het verplicht. Niet echt prettig imho. https://www.autoweek.nl/a...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Die bordenherkenning in mijn iX1 maakt veel fouten. Ik weet niet of dat bij anderen ook het geval is.
Zeker bij wegenwerken op autowegen waar het bord einde beperking in vele gevallen niet opgemerkt wordt en dan blijft dat bordje beneden in het display maar knipperen op 50 of 70 naargelang het geval tot de volgende oprit terwijl het allang terug gewoon 120 is. Stel je voor dat je dan zo een dwingende ISA hebt.
Het gebeurt ook op gewone wegen, zoals bijvoorbeeld hier dicht in de buurt.
Eerst staat er een bord einde bebouwde kom onmiddellijk gevolgd door een 50 bord. Dat 50 bord wordt nog 2 keer herhaald bij de 2 eerste zijstraten en dan niet meer, dus vanaf de derde zijstraat terug gewoon 70.
Maar de bordenherkenning heeft dat niet in de gaten en blijft nog kilometers lang knipperen op die 50 tot de volgende bebouwde kom. Dat is niet een eenmalige vergissing want elke keer als ik daar voorbij kom is dat het geval.
Dat zijn van die systemen die zogezegd het verkeer veiliger moeten maken maar in de praktijk alleen een hoop ergernis brengen.
Dit scherm heb ik ookBaris schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 12:09:
[...]
Met OS9 is deze gehele menu aangepast. Dit krijg ik namelijk:
[Afbeelding]
Heeft iemand ervaring met het laden bij een tesla destination charger?
Ik vertrek bij kenissen in Wilrijk, alles normaal, en bij het eerste verkeerslicht stel ik vast dat het rechter deel van het scherm volledig zwart is. Linker deel voor het stuur is normaal.
Beetje zitten tikken op het scherm zonder enige reactie.
De E19 op tot Mechelen. Onderweg enkele keren dat scherm gecheckt: zwart.
Ik ga er in Mechelen Noord af, de R6 op en opnieuw het scherm bekeken: alles normaal.
Iemand die dat herkent?
Vloekt inderdaad NIET
In principe zijn tesla laders in Europa gelijk qua aansluiting tov bijv Fastned. Wel moet je de tesla app hebben als het een specifieke tesla laders is. Check het even via Google zou ik zeggen of dat voor UK ook zo geldt.JP1980 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:03:
We gaan met de iX1 een reisje maken door zuidelijk Engeland. We hebben wat hotels geboekt waar je de auto kan laden. Echter ik zie dat sommige hotels tesla destination chargers hebben met een tesla plug. Weet iemand hoe dat in de praktijk werkt? Moet je hiervoor zelf een tesla naar type 2 converter meenemen, of hebben hotels die doorgaans zelf wel?
Heeft iemand ervaring met het laden bij een tesla destination charger?
Dank je, maar mijn vraag had betrekking op destination chargers. Niet de snelladers.Lager schreef op maandag 29 april 2024 @ 01:44:
[...]
In principe zijn tesla laders in Europa gelijk qua aansluiting tov bijv Fastned. Wel moet je de tesla app hebben als het een specifieke tesla laders is. Check het even via Google zou ik zeggen of dat voor UK ook zo geldt.
:strip_exif()/f/image/QX09TSS3cd6IlnS961D7X0L0.png?f=user_large)
https://www.makeuseof.com/tesla-destination-charger/
Dat dacht ik in 1e instantie ook, maar deze dingen vind ik alleen in webshops van de VS. Vandaar dat ik het vermoeden kreeg dat dit in Europa wellicht niet de standaard is, en ik onnodig USD140 besteed exclusief shipping. Heb mij eergisteren helemaal suf gegoogled en ben er achter gekomen dat er 2 soorten tesla destination chargers zijn. 1 met zowel een tesla stekker. Hier staat een rood tesla bordje bij. En 1 met zowel een tesla stekker als een type 2.Oid schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:23:
lijkt er op dat je zoiets nodig hebt: https://ev-lectron.com/co...d-mobile-connectors-black
[Afbeelding]
https://www.makeuseof.com/tesla-destination-charger/
Edit: toch nog wat goede info gevonden.
Edit2: Nog een leuk weetje voor als je met de iX1 naar de UK gaat. Heel veel laders aan de weg zijn 1 fase laders, maar wel op 7kw. Kom je veel in de UK, dan is de 22Kw lader wel een goede optie om te nemen. Want dan kan je vaak met 7kw laden op 1 fase, en met de standaard 11Kw laad je maar 3,5kw op een 7kw 1 fase lader.
[ Voor 18% gewijzigd door JP1980 op 29-04-2024 10:39 ]
Dat heb ik vaker gehoord en nooit begrepen. Ik heb thuis een eenfasig 7 kW laadpunt (32 A), en heb niet de 22 kW lader optie genomen op de iX1 (en heb dus de 11 kW lader in mijn auto). Waarom zou je in dat geval maar tot 3,5 kW moeten kunnen komen? Ik zie ook in de praktijk (laadcurve in de BMW app) dat de auto met 7 kW laadt. Dat is ook wat je zou verwachten (32 A * 220 V = 7040 W).JP1980 schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:31:
[...]
Edit2: Nog een leuk weetje voor als je met de iX1 naar de UK gaat. Heel veel laders aan de weg zijn 1 fase laders, maar wel op 7kw. Kom je veel in de UK, dan is de 22Kw lader wel een goede optie om te nemen. Want dan kan je vaak met 7kw laden op 1 fase, en met de standaard 11Kw laad je maar 3,5kw op een 7kw 1 fase lader.
Heb je het misschien specifiek over 16 A 1-fase aansluitingen? En zo ja, heb je dan gezien dat die gangbaar zijn in het VK? Dat lijkt ook niet het geval te zijn want je stelt 1-fase 7 kW gezien te hebben, dus 32 A.
Nee het betreft 32A 1 fase (kan niet met 16A lijkt mij).pyther schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:31:
[...]
Dat heb ik vaker gehoord en nooit begrepen. Ik heb thuis een eenfasig 7 kW laadpunt (32 A), en heb niet de 22 kW lader optie genomen op de iX1 (en heb dus de 11 kW lader in mijn auto). Waarom zou je in dat geval maar tot 3,5 kW moeten kunnen komen? Ik zie ook in de praktijk (laadcurve in de BMW app) dat de auto met 7 kW laadt. Dat is ook wat je zou verwachten (32 A * 220 V = 7040 W).
Heb je het misschien specifiek over 16 A 1-fase aansluitingen? En zo ja, heb je dan gezien dat die gangbaar zijn in het VK? Dat lijkt ook niet het geval te zijn want je stelt 1-fase 7 kW gezien te hebben, dus 32 A.
Is niet een persoonlijke ervaring, maar las het bij de ANWB.
Maar in de EV database zie ik dat de IX1 ook met de 11kw lader 1 fase aan kan van 32A. Zou dan de 3 fase 32A optie van de iX1 enkel een softwarematige optie zijn?
Dat is inderdaad een interessante vraag, hopelijk kan iemand op het forum hier iets zinnigs over zeggen.JP1980 schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:56:
[...]
Nee het betreft 32A 1 fase (kan niet met 16A lijkt mij).
Is niet een persoonlijke ervaring, maar las het bij de ANWB.
Maar in de EV database zie ik dat de IX1 ook met de 11kw lader 1 fase aan kan van 32A. Zou dan de 3 fase 32A optie van de iX1 enkel een softwarematige optie zijn?
Je zou je kunnen voorstellen dat bij de standaard 11 kW lader maar 1 fase zwaar genoeg is uitgevoerd om met 32 A overweg te kunnen (mogen) en de overige 2 tot 16 A aankunnen, maar het zou me verbazen als zo'n productvariatie rendabel is; dat het softwarematig beperkt zou zijn lijkt me inderdaad plausibel...
1) Mijn gsm is geconnecteerd met bluetooth, maar in mijn vorige auto (2 serie) kon ik via de display ook bladeren in mijn muziek mapjes. (Ik gebruik geen Spotify) Ik kan dit echt niet terugvinden in de X1. Ik kan wel een nummer afspelen en dan volgende of vorige kiezen, maar dat is al.
2) Ik kan nergens terugvinden wat deze blauwe lijn wil zeggen. Ik denk dat het iets is met het terugwinnen van energie, maar soms komt die lijn er op tijdens het remmen en soms niet, dan weer tijdens coasting en soms ook weer niet? Hier een foto om wat duidelijker te zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oAUSqrSqXgzQ2GQEftI0Yene.jpg?f=user_large)
3) Vanonder bij power op de display staat soms Charging en soms Adaptive wat is het verschil? Allebei laden ze de auto op met het remmen veronderstel ik.
Alvast bedankt
Puntje 3:Jordys19 schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:18:
Hey iedereen, ik heb nu mijn X1 25e 3 weken en rijdt echt geweldig. Ik was aangenaam verrast door het feit dat elektrisch rijden zo leuk is. Er zijn nu drie dingen die ik niet kan vinden. Misschien kunnen jullie daar even mee helpen?
1) Mijn gsm is geconnecteerd met bluetooth, maar in mijn vorige auto (2 serie) kon ik via de display ook bladeren in mijn muziek mapjes. (Ik gebruik geen Spotify) Ik kan dit echt niet terugvinden in de X1. Ik kan wel een nummer afspelen en dan volgende of vorige kiezen, maar dat is al.
2) Ik kan nergens terugvinden wat deze blauwe lijn wil zeggen. Ik denk dat het iets is met het terugwinnen van energie, maar soms komt die lijn er op tijdens het remmen en soms niet, dan weer tijdens coasting en soms ook weer niet? Hier een foto om wat duidelijker te zijn.
[Afbeelding]
3) Vanonder bij power op de display staat soms Charging en soms Adaptive wat is het verschil? Allebei laden ze de auto op met het remmen veronderstel ik.
Alvast bedankt
Hoe werkt de recuperatie in mijn BMW iX?
Het adaptieve recuperatiesysteem in de BMW iX zet de kinetische energie die bij het vertragen en remmen werd afgebroken, in stroom om en voedt zo de hoogvoltaccu van de aandrijving. Op basis van de gegevens van het navigatiesysteem, het camerasysteem en de sensoren regelt het systeem automatisch de verhouding tussen coasten en vertragen van het voertuig voor een maximale energieterugwinning. Als alternatief kunt u de recuperatiekracht van uw BMW iX in keuzestand "D" individueel vastleggen in BMW iDrive. De elektrische rijmodus "B" (Brake) activeert een permanent hoog recuperatieniveau wanneer het rijpedaal wordt losgelaten tot stilstand van het voertuig en maakt zo rijden met "One-Pedal-Feeling" mogelijk.
Ik heb de 22kW AC laadoptie niet op mijn iX1, dus max is 11kW AC.pyther schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:27:
[...]
Dat is inderdaad een interessante vraag, hopelijk kan iemand op het forum hier iets zinnigs over zeggen.
Je zou je kunnen voorstellen dat bij de standaard 11 kW lader maar 1 fase zwaar genoeg is uitgevoerd om met 32 A overweg te kunnen (mogen) en de overige 2 tot 16 A aankunnen, maar het zou me verbazen als zo'n productvariatie rendabel is; dat het softwarematig beperkt zou zijn lijkt me inderdaad plausibel...
In de BMW app kan ik de maximale AC stroom instellen tussen 6A en 32A, jullie wellicht ook.
6A is per fase 1.4kW, dus 4.1kW op 3 fasen.
32A is per fase 7.4kW, dus 22kW op 3 fasen.
Maar de AC lader van de auto is beperkt tot 11kW.
11kW op 3 fasen is 16A max.
Op 1 fase zou dat 48A zijn.
De 11kW beperking zit hem ofwel in de maximale stroom per fase, ofwel in het maximale vermogen. Intuïtief lijkt dat eerste me het meest logische. Het is de stroom per fase die de thermische huishouding van het systeem bepaalt.
Maar pyther stelt dat zijn iX1 met 11kW beperking in de praktijk aan 7kW laadt op 1 fase. Dus met 32A.
En ik kan mijn iX1 instellen op 32A ook al kan die met 3 fasen maar max 16A aan.
Dan zit de beperking blijkbaar in het vermogen en niet in de stroom.
Wat ik denk is dat alle iX1's die 22kW AC hardwarematig aankunnen, maar dat softwarematig het vermogen beperkt wordt tot 11kW als je niet betaalt voor de 22kW optie.
In de praktijk is dat volgens mij niet zo een probleem.
Hier bij thuisladen op de eigen laadpaal staat de stroom ingesteld op 6A, met 3 fasen dus 4.1kW.
Ruim voldoende om de batterij 's nachts op te laden en tegelijkertijd hou ik met dat beperkte vermogen mijn piekverbruik op mijn digitale teller onder controle. (schommelt maand na maand rond 6kW)
Moet je onderweg laden dan ga je toch voor DC laders en dan geldt die vermogensbeperking niet.
🧐PeterCC schreef op maandag 29 april 2024 @ 22:10:
[...]
Ik heb de 22kW AC laadoptie niet op mijn iX1, dus max is 11kW AC.
In de BMW app kan ik de maximale AC stroom instellen tussen 6A en 32A, jullie wellicht ook.
6A is per fase 1.4kW, dus 4.1kW op 3 fasen.
32A is per fase 7.4kW, dus 22kW op 3 fasen.
Maar de AC lader van de auto is beperkt tot 11kW.
11kW op 3 fasen is 16A max.
Op 1 fase zou dat 48A zijn.
De 11kW beperking zit hem ofwel in de maximale stroom per fase, ofwel in het maximale vermogen. Intuïtief lijkt dat eerste me het meest logische. Het is de stroom per fase die de thermische huishouding van het systeem bepaalt.
Maar pyther stelt dat zijn iX1 met 11kW beperking in de praktijk aan 7kW laadt op 1 fase. Dus met 32A.
En ik kan mijn iX1 instellen op 32A ook al kan die met 3 fasen maar max 16A aan.
Dan zit de beperking blijkbaar in het vermogen en niet in de stroom.
Wat ik denk is dat alle iX1's die 22kW AC hardwarematig aankunnen, maar dat softwarematig het vermogen beperkt wordt tot 11kW als je niet betaalt voor de 22kW optie.
In de praktijk is dat volgens mij niet zo een probleem.
Hier bij thuisladen op de eigen laadpaal staat de stroom ingesteld op 6A, met 3 fasen dus 4.1kW.
Ruim voldoende om de batterij 's nachts op te laden en tegelijkertijd hou ik met dat beperkte vermogen mijn piekverbruik op mijn digitale teller onder controle. (schommelt maand na maand rond 6kW)
Moet je onderweg laden dan ga je toch voor DC laders en dan geldt die vermogensbeperking niet.
⁉️
Ingewikkeld verhaal, dit soort dingen van de EV’s moet ik nog onder de knie krijgen.
Wat dat betreft is tanken met een brandstofauto een stuk makkelijker.
YumaDjango schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:15:
[...]
🧐
⁉️
Ingewikkeld verhaal, dit soort dingen van de EV’s moet ik nog onder de knie krijgen.
Wat dat betreft is tanken met een brandstofauto een stuk makkelijker.
www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
Ben ik de enige of doet hij dit gewoon niet? Collega met een 320e krijgt deze wel namelijk.
ik krijg via de mijnBMW app altijd een melding. zowel opstarten als ook het einde van het laden.Breadrun schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 22:26:
Vraagje aan iedereen hier, ik krijg bij het laden van de auto geen enkele push melding dat de auto bezig is met laden of wanneer hij klaar is.
Ben ik de enige of doet hij dit gewoon niet? Collega met een 320e krijgt deze wel namelijk.
:strip_exif()/f/image/wyuemW7WmHkwYTZuzmcVoDc1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door MHGroentje op 01-05-2024 23:39 ]
kijk ook even naar je meldingen instellingen.MHGroentje schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 23:33:
[...]
ik krijg via de mijnBMW app altijd een melding.[Afbeelding]
bij My BMW meldingen, moeten de schuifjes allemaal aan staan.
Ja precies zoals je zou verwachten. Heb alles al talloze keren nagelopen. Gisteren zelfs de auto een volledige reset gegeven en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Daarna alles weer gekoppeld. Alles geaccepteerd maar helaas.MHGroentje schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 23:33:
[...]
ik krijg via de mijnBMW app altijd een melding. zowel opstarten als ook het einde van het laden.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/GajWZpvodhMFpSi20Xah3yTM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AOE9WSSvlwYewGZBavPE74JO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L87ghEkJYGEt7DwsH7b04bL5.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien de helpdesk maar eens bellen dan….
Zo te zien heb je een iPhone?Breadrun schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 07:04:
[...]
Ja precies zoals je zou verwachten. Heb alles al talloze keren nagelopen. Gisteren zelfs de auto een volledige reset gegeven en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Daarna alles weer gekoppeld. Alles geaccepteerd maar helaas.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Misschien de helpdesk maar eens bellen dan….
Ik heb heel lang gehad dat de Audi app niet naar behoren werkte, ook van alles geprobeerd en klantenservice stond ook voor een raadsel.
Na bijna een jaar deed hij het opeens weer zoals het hoort, uit het niets en daarna werkte de NS app niet meer goed.
Zelfde probleem met geen meldingen ontvangen.
Mijn vermoeden is dat er iets met de iPhone is waardoor dit gebeurt.