Toon posts:

Het grote BMW (i)X1 topic

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MHGroentje
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 12:03
Bij Amazon,
LUWU Compatibel met BMW F30, F10, F12, F01, G20, G30, G32, G11, X1, X3, X5 en X7, autobrilhouder, zonnebrilhouder, brillenetui, opbergdoos, organizer, accessoires (zwart)

Ook bij AliExpress te vinden

Acties:
  • +7Henk 'm!

• MaxDlius
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-05 23:45

MaxDlius

Buiten De Zone

Vandaag mijn ix1 gaan ophalen (er zullen nog wat extra foto's volgen). Tot zover heel content van. Het enige dat tot nu toe wat tegen viel, is de kwaliteit van de geluidsinstallatie. Hopelijk gewoon kwestie van even ontwennen komend van een Bang&Olufsen installatie...

Voor de rest is het wel verschieten dat voor een BMW je toch duidelijk merkt dat op sommige zaken bespaard is geweest. Mijn Ford Kuga voelde in het algemeen comfortabeler, maar misschien is dat ook gewoon wel even wennen.

Waar ik wel absoluut fan van ben is de one pedal drive in B mode! Werkt ongelooflijk vlot en is super fijn om te rijden zo 😋

[Voor 24% gewijzigd door MaxDlius op 27-05-2023 19:16]

Steam/Battle.net ID: MaxDlius

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hensley60
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:18
Update van mijn IDrive 8 naar een Android box met CarPlay en Playstore. 😀👍

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rob.IX1
  • Laatst online: 29-05 20:27

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cd2013
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:47
MaxDlius schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:46:
[Afbeelding]
Vandaag mijn ix1 gaan ophalen (er zullen nog wat extra foto's volgen). Tot zover heel content van. Het enige dat tot nu toe wat tegen viel, is de kwaliteit van de geluidsinstallatie. Hopelijk gewoon kwestie van even ontwennen komend van een Bang&Olufsen installatie...

Voor de rest is het wel verschieten dat voor een BMW je toch duidelijk merkt dat op sommige zaken bespaard is geweest. Mijn Ford Kuga voelde in het algemeen comfortabeler, maar misschien is dat ook gewoon wel even wennen.

Waar ik wel absoluut fan van ben is de one pedal drive in B mode! Werkt ongelooflijk vlot en is super fijn om te rijden zo 😋
Heb je de standaard of de premium?
Ik heb in de demo de harman kardon (dacht ik?) 'getest' en vond het niet heel bijzonder...wel alsnog als optie genomen..maarja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:23
cd2013 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:22:
[...]

Heb je de standaard of de premium?
Ik heb in de demo de harman kardon (dacht ik?) 'getest' en vond het niet heel bijzonder...wel alsnog als optie genomen..maarja
Ik was ook niet onder de indruk van de Harman Kardon en ben nog altijd aan het sukkelen met leasebudget. Is de standaard audio nog slechter dan HK of is het verschil eerder optisch?

R7 5700X | 32 GB | RTX 3080 | PG279Q — MacBook Air M1 — Pixel 7 — DS215j | 20 TB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Triumph58
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 13:13
Kan iemand iets zeggen over het remgevoel in de IX1. Tijdens de proefrit vond ik het remgevoel nogal erg direct. Maar ja de remmen waren na 750 km nog niet echt "ingelopen".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SAABcabrio
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17:13
Ik heb er nu ongeveer 5200 km opzitten met mijn iX1. Er zijn mij geen specifieke dingen opgevallen qua remgedrag. Wel is het een auto van ruim 2000 kg en dat merk je soms wel. Bijvoorbeeld op rotondes als je te hard aan komt rijden.
Hoewel ik er in het begin niets mee had, rij ik nu bij voorkeur in stand B (one pedal) en als je goed doseert op het gaspedaal dan hoef je eigenlijk bijna nooit meer te remmen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaxDlius

MaxDlius

Buiten De Zone

Th1x4nG schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:36:
[...]

Ik was ook niet onder de indruk van de Harman Kardon en ben nog altijd aan het sukkelen met leasebudget. Is de standaard audio nog slechter dan HK of is het verschil eerder optisch?
Standaard audio. Ondertussen al wat beter na het spelen met de settings. Al bij al valt het nu wel goed mee, vind ik 😊
Triumph58 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:09:
Kan iemand iets zeggen over het remgevoel in de IX1. Tijdens de proefrit vond ik het remgevoel nogal erg direct. Maar ja de remmen waren na 750 km nog niet echt "ingelopen".
Ik rij zelf in D met de adaptieve setting waarbij de wagen rekening houdt met andere wagens en wanneer je pinkt om te draaien door combinatie van radar- en gpsgegevens. Als je dan gaspedaal los laat, gaat ie afhankelijk van de situatie meer of minder regenaritief afremmen. Erg fijn rijden zo en bijna nooit moeten remmen, want vond de rem ook wel redelijk ´hard´.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoB007
  • Nu online
MaxDlius schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:46:
[Afbeelding]

Had je nog wat foto's? Hoe lang heb je moeten wachten en besteld in België? Heb dezelfde velgen en kleur maar met trekhaak, ben benieuwd naar de levering

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SAABcabrio
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17:13
Inmiddels de zonnebrilhouder geplaatst en met de fietsen op pad geweest.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaxDlius

MaxDlius

Buiten De Zone

HugoB007 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 10:16:
[...]

Had je nog wat foto's? Hoe lang heb je moeten wachten en besteld in België? Heb dezelfde velgen en kleur maar met trekhaak, ben benieuwd naar de levering

Besteld in BE op 03/02/23

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoB007
  • Nu online
Nice. En je hebt hem nu al? Amaai das best snel.
Heb je speciale opties ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaxDlius

MaxDlius

Buiten De Zone

HugoB007 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:37:
[...]

Nice. En je hebt hem nu al? Amaai das best snel.
Heb je speciale opties ofzo?
Jep, nu zaterdag gaan ophalen, maar wagen stond er al sinds 05/05 😅 (geen afspraakmogelijkheden eerder...)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MHGroentje
SAABcabrio schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:34:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik hoop vrijdag ook mijn nieuwe zonnebrilhouder te kunnen plaatsen. Heb de oude uit mijn BMW X1 xDrive 25e losgehaald, maar een grijze houder in een zwart interieur leek mij niet zo mooi. Dus vrijdag of zaterdag dan maar de zwarte inbouwen.
was redelijk eenvoudig te doen hè.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MHGroentje
SAABcabrio schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:34:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie kleur, die Space Silber uitvoering.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roki
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08:50
Royz schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:25:
Vanmorgen een software upgrade gekregen, versie 03/2023.53. Eerlijk gezegd lijken er niet hele denderende verbeteringen in te zitten. Zal hem zo updaten in ieder geval.
Zijn er nog BMW IX1 rijders die nog geen update van de software ontvangen hebben?
Ik zit nog op versie 11/2022.64 volgens de app. Als ik zoek naar een nieuwe in da wagen dan zijn er geen beschikbaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeertLint
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 30-05 21:09
Yep. Ik heb ook nog die versie en geen update beschikbaar.

Update 30/05: vandaag update melding gekregen en vlot geïnstalleerd

[Voor 38% gewijzigd door GeertLint op 30-05-2023 21:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:08
Mooie kar maar die wielen ..... smaken verschillen waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:50
ColeJ schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 16:31:
[...]

Mooie kar maar die wielen ..... smaken verschillen waarschijnlijk :)
Een upgrade van die wielen is minstens bijna € 2.000. Zou ik ook tegenaan hikken. Ik was destijds ook best content met deze Efficiënt Dynamics velgen die ik zonder meerprijs kon kiezen op de 2AT. Hopelijk hebben ze over een half jaar als ik mag kiezen meer opties voor de iX1.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Acties:
  • 0Henk 'm!

• appiegoes
  • Laatst online: 30-05 22:53
Mooie wagen, vind de standaard velgen echt niet misstaan, je ziet ze niet zoveel. Ik mag hem volgende week ophalen en heb ook de standaard velgen. Vorig jaar eind november besteld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:08
Schoenen maken de man - is met auto's ook zo.

Maar dat is mijn geheel persoonlijke mening natuurlijk :). Ik heb er graag EUR 2k voor over (zeker bij zo'n auto) om een beetje knappe velgen te hebben.

• Roki
  • Laatst online: 08:50
GeertLint schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 12:45:
Yep. Ik heb ook nog die versie en geen update beschikbaar.

Update 30/05: vandaag update melding gekregen en vlot geïnstalleerd
Idem, mijn bericht was enkele uren te vroeg of ze hebben het bij BMW ook gelezen en de update meteen klaargezet in mijn app >:)

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:57

Eagle Creek

Breathing security

Royz schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:25:
Vanmorgen een software upgrade gekregen, versie 03/2023.53. Eerlijk gezegd lijken er niet hele denderende verbeteringen in te zitten. Zal hem zo updaten in ieder geval.
Heb jij de release notes?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee