Toon posts:

De grote BMW iX1 topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Eppo61
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:56
Ben benieuwd, heb gisteren een Launch Edition besteld…..Verwachte levering juni 2023.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tim-w
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18

tim-w

TiPisch...

Kennyone schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:16:
Hoi Royz,

op de 3d video's staat de paddle wel afgebeeld als ik de X-line met gewone stuur neem. Dus ik ga er maar gewoon van uit dat die erop zit. Hoe willen ze anders die 230KW waarmee ze adverteren naar boven laten komen🤔.
Wat er volgens mij op YouTube steeds gebeurd, is dat beelden van de gewone X1 door elkaar gehaald worden met de iX1.

Voor de gewone X1 geldt: alleen schakelpaddles op de X-line. En de Schakelpaddle links doet na even vasthouden ook dienst als Boost.
Dat is niet zo voor de iX1. Die heeft nooit schakelpaddles (want geen versnellingen). De booster paddle werkt in de iX1 ook anders: die werkt meteen en hoef je niet vast te houden.

Als je de configurator gebruikt kan je dat ook zien: de meest kale X1 heeft daar geen booster paddle, terwijl de meest kale iX1 dat wel heeft. ;-)

De mijne is besteld en werd verwacht in week 7... Ben benieuwd, maar met het nieuws over iDrive9 twijfel ik nu of ik moet hopen dat hij eerder of later wordt afgeleverd O-) (https://www.bmwblog.com/2...ew-headunit-get-idrive-9/)

But Seriously...

• Nu_Even_Niet
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19:55
Hallo allen,

Ik heb op 18-8-2022 een iX1 besteld via mijn werkgever, zakelijke lease dus. Ik zal de details in het document toevoegen.
Ik heb een kopie van de bestelling gekregen met daarop een bestel nummer, maar geen VIN code. Ik vroeg me af hoe sommigen al productie data hebben enz.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09

Royz

Kleurenblind!!

Nu_Even_Niet schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:43:
Hallo allen,

Ik heb op 18-8-2022 een iX1 besteld via mijn werkgever, zakelijke lease dus. Ik zal de details in het document toevoegen.
Ik heb een kopie van de bestelling gekregen met daarop een bestel nummer, maar geen VIN code. Ik vroeg me af hoe sommigen al productie data hebben enz.
Als je gewoon contact opneemt met de dealer, die kan in het systeem exact zien wat de planning is
tim-w schreef op zondag 8 januari 2023 @ 09:32:
[...]
De mijne is besteld en werd verwacht in week 7... Ben benieuwd, maar met het nieuws over iDrive9 twijfel ik nu of ik moet hopen dat hij eerder of later wordt afgeleverd O-) (https://www.bmwblog.com/2...ew-headunit-get-idrive-9/)
Dan zit je er net wel of net niet bij gok ik. En er is natuurlijk verder niemand die hier verder informatie over kan geven...
The new head unit is allegedly going to be available in about two months time.

[Voor 37% gewijzigd door Royz op 08-01-2023 16:09]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• byob11
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:11
Ik heb wat research gedaan en ik denk dat de boost paddle er inderdaad niet opzit op de standaard stuur. De maximale vermogen is er wel gewoon maar dan moet je hem via het scherm in sportstand zetten. Van wat ik heb begrepen is de boost paddle gewoon een sportstand voor een x aantal secondes.

• byob11
Iemand die Duits kan? Haha, voglens mij wordt het hier uitgelegd: YouTube: BMW iX1: Wo ist die Boost-Taste?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hensley60
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22:43
Ik heb een weekendje mee mogen nemen en kan nu niet meer wachten. Het is een fantastische auto. Ik rij nu een Mini Countryman S f60 maar dit is geweldig. Helaas moet ik m morgenochtend weer afgeven en wachten tot week 13. Hopelijk wel met OS 9.

• Hensley60
  • Laatst online: 22:43
  1. [URL="https://tweakers.net/i/BFvCn9hteU923TecrV257JgPLgI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5NPiz0H28DLMk3xCQSqWqtl9.jpg?f=user_large",,"1"][IMG=800,600]https://tweakers.net/i/KE1Iq5zyrcYoVty6-PVSN0nwUiU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5NPiz0H28DLMk3xCQSqWqtl9.jpg?f=fotoalbum_large[/IMG][/URL] [URL="https://tweakers.net/i/aW8TtCVNWB6NSa8Vz9iZseoCRls=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vB5UAJH8MILAzFz212EP7skF.jpg?f=user_large",,"1"][IMG=800,600]https://tweakers.net/i/iUMqG0gf-tyMn_rgwMkAxsU05WY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vB5UAJH8MILAzFz212EP7skF.jpg?f=fotoalbum_large[/IMG][/URL]

• Kennyone
  • Laatst online: 21:49
byob11 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:33:
Ik heb wat research gedaan en ik denk dat de boost paddle er inderdaad niet opzit op de standaard stuur. De maximale vermogen is er wel gewoon maar dan moet je hem via het scherm in sportstand zetten. Van wat ik heb begrepen is de boost paddle gewoon een sportstand voor een x aantal secondes.
Bedankt voor het uitzoekwerk. Gelukkig is er nog de sportmodus. Dan maar via het schermpje werken.

• tim-w

tim-w

TiPisch...

byob11 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:33:
Als je bron alleen dit YouTube kanaal is, vraag ik het me toch af.

Want deze screenshot uit de configurator van BMW laat een boost flipper zien aan een regulier stuurwiel. Dit is een meest kale config die je kan kiezen en dus ook geen M.

Nu de screenshot van de X1 sDrive 18i:

Toch wel raar dat BMW de moeite zou nemen om die boost peddle in de configurator te fietsen, speciaal voor de iX1, als die nooit kan bestaan. Iemand iets van de dealer gehoord hierover?

But Seriously...

• byob11
tim-w schreef op zondag 8 januari 2023 @ 22:04:
[...]

Als je bron alleen dit YouTube kanaal is, vraag ik het me toch af. [Afbeelding]

Want deze screenshot uit de configurator van BMW laat een boost flipper zien aan een regulier stuurwiel. Dit is een meest kale config die je kan kiezen en dus ook geen M.

Nu de screenshot van de X1 sDrive 18i:

[Afbeelding]

Toch wel raar dat BMW de moeite zou nemen om die boost peddle in de configurator te fietsen, speciaal voor de iX1, als die nooit kan bestaan. Iemand iets van de dealer gehoord hierover?
Zoek eens verschillende videos op van de ix1 waar ze oa het interieur laten zien. Daar zie je ook geen boost paddle.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kennyone
Heb de vraag mbt. de boost paddle ook open staan bij de dealer. Hoop komende week een antwoord te mogen verwachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Royz schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:07:
[...]

Zou dit werken of ben ik dan te naief?
Ik zat er trouwens aan te denken om er een kolom bij te zetten met een link naar de digitale brochure. Zo kunnen we een beetje zien hoe de bestelling er uit ziet. Zie ik dan nog iets over het hoofd, of bevat dit prive informatie?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• technoslet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-02 11:50
Voor eenieder die meer info wil mbt de idrive 9 staat er sinds vandaag een artikel op bmw blog (geen link gepost omdat ik niet weet of ik er een link van mag plaatsen hier op dit forum).

Het komt erop neer dat met een maand of twee de eerste head units met idrive 9 ingebouwd gaan worden.
Het artikel gaat geüpdatet worden als bmwblog de info heeft mbt vanaf welke productieweek dat gaat zijn.

• Killengage
  • Laatst online: 05-02 11:31
Royz schreef op zondag 8 januari 2023 @ 23:33:
[...]

Ik zat er trouwens aan te denken om er een kolom bij te zetten met een link naar de digitale brochure. Zo kunnen we een beetje zien hoe de bestelling er uit ziet. Zie ik dan nog iets over het hoofd, of bevat dit prive informatie?
Ik heb gemerkt dat de digitale brochure op een gegeven moment verloopt. Die van mij deed het na 3 maanden niet meer.

https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/eefad74

[Voor 4% gewijzigd door Killengage op 09-01-2023 13:43]

• Killengage
edit

[Voor 96% gewijzigd door Killengage op 09-01-2023 13:45]

• Erik01
  • Laatst online: 19:23
Zakelijke BMW iX1 in de laatste week van 2022 besteld. De eerste mail van de vertraging heb ik al op zak. Van de eerste week september naar de laatste week van september. Dus 9 maanden wachten.

• DJR
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 20:30
BMW iX1 in "Mineral Weiss"
Begin december besteld, verwachte levering week 27

Pakketten
M Sportpakket (int/ext)
Comfort Pack
Premium Pack
Driving Assistant Plus

Overige opties (soms onderdeel van pakket)
20 inch lichtmetalen M wielen Multispaak (styling 869) in Frozen Midnight
Automatisch dimmende binnenspiegel
Bekleding Alcantara/Sensatec combinatie Schwarz met contrasterend stiksel B...
Grootlichtassistent
Electr. verw. voorstoelen
Interieurlijsten Aluminium "Hexacube" dunkel
Levering zonder typeaanduiding
M Dakdraagsysteem hoogglans Shadow Line
Zonder Service Inclusive
Zonder exterieur design details

Het lange wachten is begonnen..

[Voor 4% gewijzigd door DJR op 10-01-2023 12:51]

• Kennyone
Net de dealer gesproken en er zit inderdaad alleen een boost paddle op de Msport variant.
Volgens de Duitse YouTube video die BYOB1 heeft gedeeld kan het vermogen worden aangesproken in de X-line door de Sport modus te kiezen. De paddle zou ervoor zijn om kortstondig naar de sportmodus te schakelen om de volle vermogen aan te spreken. Of dit zo is ga ik volgende week ondervinden met de proefrit 😁

• Stien
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14
Dat had ik echt niet verwacht zeg.

Het bestellen van een auto voordat er duidelijk is wat standaard is en wat niet heeft zo wel zijn risico's.

• tim-w

tim-w

TiPisch...

Kennyone schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:43:
Net de dealer gesproken en er zit inderdaad alleen een boost paddle op de Msport variant.
Volgens de Duitse YouTube video die BYOB1 heeft gedeeld kan het vermogen worden aangesproken in de X-line door de Sport modus te kiezen. De paddle zou ervoor zijn om kortstondig naar de sportmodus te schakelen om de volle vermogen aan te spreken. Of dit zo is ga ik volgende week ondervinden met de proefrit 😁
Dank. Wel een beetje jammer inderdaad, en niet conform configurator.

But Seriously...

• MarcN
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:17
Dat zou wel vreemd zijn, aangezien de specificaties van de standaard, X-line én Msport allemaal een acceleratie (0-100) van 5,6 seconde aangeven.
Dus moeten alle versies toch eenzelfde vermogen hebben lijkt me

• Stien
Beide versies hebben hetzelfde vermogen (onder sport modus) alleen bij de M-Sport heb je een hendel om kortstondig om te schakelen naar Sport modus.

• Lager
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 06-02 10:29
Die boost paddle lijkt me vooral een speeltje maar ik kan me niet voorstellen dat als je met 273pk in de normal mode echt gang tekort hebt als je eens wilt inhalen. Denk niet dat ik hm ga missen in mn X-line uitvoering.

Beetje zelfde idee denk ik als met schakelflippers aan het stuur bij bijv een DSG automaat van VAG. De keren dat ik die heb gebruikt in de afgelopen jaren zijn ook op 2 handen te tellen.

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-02 16:02
ik ben mij ook aan het oriënteren voor een iX1 en heb een proefrit aangevraagd bij de BMW dealer. Ik stoor me er alleen dat ik na 2 weken nog niet steeds niets heb vernomen. Ik wil uit principe ook niet zelf bellen als potentiele koper. ZIjn er Tweakers die ook zo lang hebben moeten wachten voordat ze werden teruggebeld?

• Lager
Ik heb ook nog geen proefrit gemaakt maar ik heb wel een goed en snel contact met de dealer. Mogelijk speelt mee dat ze nog lang niet overal een iX1 als demo hebben, ondanks dat er vanuit marketing wordt gedaan alsof je overal al proefritten kan boeken.

• Eppo61
Wat wellicht helpt is om de configurator te gebruiken en de uitkomst vervolgens delen met BMW. Ik werd de volgende dag direct teruggebeld na opslaan van de door mij gewenste configuratie.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Droevenis alom hier. Auto besteld halverwege juli. Verwachtte levering was zeer lange tijd laatste week dec.
Dit werd in dec 1e week feb.
Begin jan. naar 2e week feb.
Vandaag ineens opgeschoven naar de week van 17 maart.

Destijds bewust gekozen voor een ix1 daar deze naar verwachting ‘relatief snel’ geleverd kon worden doordat je een van de eerste bent die besteld (met alle risico’s van dien) en daar is dan weer niet van waar….

• tim-w

tim-w

TiPisch...

Bobo221 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 10:01:
ik ben mij ook aan het oriënteren voor een iX1 en heb een proefrit aangevraagd bij de BMW dealer. Ik stoor me er alleen dat ik na 2 weken nog niet steeds niets heb vernomen. Ik wil uit principe ook niet zelf bellen als potentiele koper. ZIjn er Tweakers die ook zo lang hebben moeten wachten voordat ze werden teruggebeld?
Ik heb dit met mijn huidige i3 ook meegemaakt. Uiteindelijk geleased bij Athlon private lease. Toen dat met rond was, werd ik pas gebeld door de dealer. Te laat voor hen. Ik zou gewoon een keer langs gaan.

Succes in ieder geval.

But Seriously...

• Maurice1972
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 06-02 11:22
TFDev schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:41:
Droevenis alom hier. Auto besteld halverwege juli. Verwachtte levering was zeer lange tijd laatste week dec.

Destijds bewust gekozen voor een ix1 daar deze naar verwachting ‘relatief snel’ geleverd kon worden doordat je een van de eerste bent die besteld (met alle risico’s van dien) en daar is dan weer niet van waar….
Nou dat beloofd dan ook misere voor de meeste van ons. Dus dezelfde problemen als mijn collega's hebben ondervonden bij het wachten op hun i4. Dit is ook de reden dat ik voor de iX1 ben gegaan omdat ik geen zin had om een jaar te wachten op een auto.

Misschien toch maar voor een Tesla Model Y gaan.

• byob11
Maurice1972 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:04:
[...]

Nou dat beloofd dan ook misere voor de meeste van ons. Dus dezelfde problemen als mijn collega's hebben ondervonden bij het wachten op hun i4. Dit is ook de reden dat ik voor de iX1 ben gegaan omdat ik geen zin had om een jaar te wachten op een auto.

Misschien ligt het ook aan de dealer? Of de configuratie? Ik heb te horen gekregen dat die van mij op de band staat. Begin augustus besteld.

• Kennyone
byob11 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:15:
[...]

Misschien ligt het ook aan de dealer? Of de configuratie? Ik heb te horen gekregen dat die van mij op de band staat. Begin augustus besteld.
Spannend 👍🏻. Hou ons op de hoogte van de vooruitgang. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt tussen productie en het ophalen.

• whipcheck
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:11
Maurice1972 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:04:
[...]

Als je deze week bestelt, mits wit of zwart heb je de MY binnen 2 weken in het bezit.
Ik heb vorige week de configuratie aangepast van wit naar zwart + turbine velgen en kan de auto al volgende week ophalen. Volgens servicecenter moesten ze een nieuwe auto aan mij toewijzen, 3 dagen later kreeg ik een leverdatum + tijd door.

Ik kan de tesla nog steeds annuleren en kan vandaag eindelijk een ritje maken in een IX1 demo auto.
De lange levertijd is niet zo'n issue tot die tijd kan ik in mijn X1 door rijden. Ik zou de auto particulier kopen.

[Voor 0% gewijzigd door whipcheck op 12-01-2023 11:53. Reden: typo]

• technoslet
Ik ben benieuwd naar je ervaring in de iX1 in vergelijk met de MY. Daarbij de aanname dat je die al hebt proef gereden.

Gister heb ik te horen gekregen van de lease maatschappij dat de mijne 2 weken vertraagd is (begin april naar eind april).

[Voor 18% gewijzigd door technoslet op 12-01-2023 11:59]

• whipcheck
Ik heb net een proefrit in de IX1 gemaakt, mijn bevindingen tov de Tesla MY RWD:
  • Tesla vind ik wat strakker op de weg liggen.
  • Interieur in de IX1, dik in orde en een stuk luxer dan de tesla. Bediening op het stuur tijdens het rijden werkt een stuk fijner tov touschscreen only bij Tesla.
  • De auto is sinds mijn eerste offerte 2000 euro duurder geworden, de launch editie is verdwenen. Ik zou op 67000 komen met een paar opties.
  • BMW is een stuk sneller en heeft 4 wiel aandrijving tov Tesla RWD. Er zit een boost knop aan de linkerkant van het stuur. Als je deze naar je toe trekt krijg je een tijdelijke boost van 10 seconden.
  • Levertijd, hij heeft deze week een bestelling van een IX1 in het systeem gezet, verwachtte levering in November
  • Passagiers stoelen, afstand zitvlak naar de bodem is korter dan bij de normale X1. Dit kan onfcomfortabel worden bij langere ritten.
  • Laadruimte, stuk kleiner dan bij de Tesla MY. 60% van de ruimte onder de dubbele bodem wordt gebruikt door het batterij pakket. Frunk heeft de auto niet.
De IX3 en IX hebben een wachttijd van 7 maanden.

Ik heb in een zwarte IX1 met Msportpakket + 20" velgen gereden. Ik vind de zwart/zwart kleurstelling niet zo mooi maar dat is persoonlijk.

Samenvattend: De Tesla biedt veel meer value for money maar ik vind de BMW wat mooier.
Ik ben al klant bij deze dealer en kan de auto voor 62K mee krijgen dan is er nog 7k verschil tussen de tesla en de IX1.

• Eppo61
Ik liep bij Tesla stuk op de inruil. Via hun handelsplatform werd er tov de BMW dealer ruim €6.000 minder gegeven op mijn huidige BMW. Ik gadwall over willen stappen op een Tesla, maar dat wordt dan een dure grap. Daarbij vind ik het gemis van een wegklapbare trekhaak en het ontbreken van de mogelijkheid voor een Headup Display wezenlijke nadelen van de Tesla. Voor de 4x4 was ik voor de LWD gegaan, die dan een paar duizend euro goedkoper zou zijn dan de BMW iX1 in mijn configuratie.

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:46
TFDev schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:41:

Vertraging is ook wel verklaarbaar. Die van mij zou ik 3 december ophalen bij de dealer, ware het niet dat er een afleverstop is en beide motoren vervangen moeten worden (geldt ook voor andere modellen) die van 7 okt tot 7 nov zijn geproduceerd. Per saldo met de oude auto weer terug naar huis en straks gaan rijden met een auto die al helemaal is gestript.

Tot zover het plezier van de eerste zijn met het nieuwe model. :P

• whipcheck
Mijn keuze is nu definitief, de tesla model y is in prijs verlaagd. De long range kost nu 53k dat is een no brainer voor nu. Helaas voor bmw.

• technoslet
Volkomen begrijpelijk. Die MY is inderdaad een stuk goedkoper geworden. En snel leverbaar.
Mooier is hij zeker niet maar je moet het voor jezelf wel heel erg goedpraten om het prijsverschil te rechtvaardigen als je hem prive koopt.

• whipcheck
technoslet schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 07:15:
Volkomen begrijpelijk. Die MY is inderdaad een stuk goedkoper geworden. En snel leverbaar.
Mooier is hij zeker niet maar je moet het voor jezelf wel heel erg goedpraten om het prijsverschil te rechtvaardigen als je hem prive koopt.
De IX1 vind ik persoonlijk ook mooier maar de model Y vind ik ook geen straf om in te rijden.
De prijsstelling is niet te verslaan, de MY die ik nu heb besteld komt met opties ook boven de 60k uit.

Mijn huidige auto is een x1 dus ik ben bekend met de looks, ik had gisteren de zwarte IX1 naast mijn zwarte X1 gezet. Ze lijken wel erg veel op elkaar, tijd voor iets nieuws!

• JMSM
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 03-02 12:46
Het viel mij inderdaad ook op dat zitpositie voorin en achterin echt anders is (lees meer ruimte) in de "normale" X1 t.o.v. de IX1.

Volgens de verkoper was het alleen de kofferruimte die kleiner is maar dat klopt niet. De volledige bodem van de IX1 is hoger waardoor je de stoel of hoger moet zetten of verder naar achteren wat dan weer ten kosten gaat van de ruimte achterin.

• tim-w

tim-w

TiPisch...

Mijn verwachte leverdatum is geupdate naar 10 maart. Spannend nog 2 maanden.

Ook bijgewerkt in de sheet

[Voor 47% gewijzigd door tim-w op 16-01-2023 09:07. Reden: Sheet bijgewerkt]

But Seriously...

• BaRe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-01 15:19
In eerste week januari 2023 iX1 besteld via lease maatschappij. Verwachte uitlevering in de de week van 24 november 2023. !!!!!!!!!! Bijna 11 maanden wachten.

• Eppo61
Ik heb privé een iX1 besteld in de eerste week van 2023. Volgens koopcontract levering rond 15 juni 2023…….

• tim-w

tim-w

TiPisch...

BaRe schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:19:
In eerste week januari 2023 iX1 besteld via lease maatschappij. Verwachte uitlevering in de de week van 24 november 2023. !!!!!!!!!! Bijna 11 maanden wachten.
Eppo61 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:13:
Ik heb privé een iX1 besteld in de eerste week van 2023. Volgens koopcontract levering rond 15 juni 2023…….
Het maakt denk ik uit of de dealer een productieplaats heeft. Leasemaatschappij blijkbaar niet... Succes aan ons allemaal ;)

But Seriously...

• tim-w

tim-w

TiPisch...

Misschien nog wel handige informatie voor sommigen:

Het werd onder mijn aandacht gebracht - weet niet meer precies waar, één of ander bmw forum - dat de 'Driving Assistent Plus', die je bij veel uitvoeringen als voorbereiding krijgt (en daarna dus indien gewenst alsnog maandelijks, jaarlijks of helemaal kan kopen via de app) niet de overtreffende trap is van de 'Driving Assistent'. Nagevraagd bij de Dealer: klopt. Als je de dode-hoek waarschuwing wil (de oranje driehoekjes in de buitenspiegels) dan moet je de Driving Assistant extra bestellen. (Hij staat dus naast de Driving Assistant Plus).

Dat heb ik dus later nog laten aanpassen in de configuratie. Om de kosten te compenseren heb ik toen de 20" wielen laten vervangen door 19". Ook mooi, iets beter voor het bereik, en scheelt 1000€.

Voor zover ik in de configurator kan zien, is het allemaal wel inbegrepen bij het Innovation Pack...

But Seriously...

• byob11
tim-w schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:45:
Misschien nog wel handige informatie voor sommigen:

Het werd onder mijn aandacht gebracht - weet niet meer precies waar, één of ander bmw forum - dat de 'Driving Assistent Plus', die je bij veel uitvoeringen als voorbereiding krijgt (en daarna dus indien gewenst alsnog maandelijks, jaarlijks of helemaal kan kopen via de app) niet de overtreffende trap is van de 'Driving Assistent'. Nagevraagd bij de Dealer: klopt. Als je de dode-hoek waarschuwing wil (de oranje driehoekjes in de buitenspiegels) dan moet je de Driving Assistant extra bestellen. (Hij staat dus naast de Driving Assistant Plus).

Dat heb ik dus later nog laten aanpassen in de configuratie. Om de kosten te compenseren heb ik toen de 20" wielen laten vervangen door 19". Ook mooi, iets beter voor het bereik, en scheelt 1000€.

Voor zover ik in de configurator kan zien, is het allemaal wel inbegrepen bij het Innovation Pack...
Oh, wat bedoel je hier precies mee? Dat de opties (hardware) die met de driving assistant komen, niet automatisch meekomen met de 'voorbereiding' driving assistant plus? Het impliceert namelijk wel alsof je met de 'plus' alles van de standaard driving assistant meekrijgt en extra, maar dat is dus niet het geval?

Ik neem aan dat de werking van de driving assistant plus (adaptive cruise control en wat niet) wel gewoon werkt zonder dat je de reguliere driving assistant hebt?

[Voor 5% gewijzigd door byob11 op 16-01-2023 10:44]

• technoslet
Is dat niet de driving assistent professional?
De plus was iets van 800€ maar de professional staat er in voor 2k€. En die is enkel onderdeel van het innovation pack.

Een driving assistent extra zie ik verder niet staan.

• huwiee
byob11 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:41:
[...]

Oh, wat bedoel je hier precies mee? Dat de opties (hardware) die met de driving assistant komen, niet automatisch meekomen met de 'voorbereiding' driving assistant plus? Het impliceert namelijk wel alsof je met de 'plus' alles van de standaard driving assistant meekrijgt en extra, maar dat is dus niet het geval?

Ik neem aan dat de werking van de driving assistant plus (adaptive cruise control en wat niet) wel gewoon werkt zonder dat je de reguliere driving assistant hebt?
Ik weet niets of het in Nederland hetzelfde is als in Belgie.

In Belgie heb je 3 packs:
- driving assistant (blind spot + lane change warning, steering assist etc ...)
- driving assistant plus (ACC met stop and go)
- driving assistant pro (bevat bovenstaande packs + nog wat meer safety features)

Voor ACC en lane keeping heb je dus beide packs nodig, tenzij je de PRO neemt daar zitten beide packs in en heb je nog meer safety features.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Deze uitrustings sheet geldt voor Nederland. Check 7EW voor het Innovation pack.

• byob11
huwiee schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:06:
[...]

Ik weet niets of het in Nederland hetzelfde is als in Belgie.

In Belgie heb je 3 packs:
- driving assistant (blind spot + lane change warning, steering assist etc ...)
- driving assistant plus (ACC met stop and go)
- driving assistant pro (bevat bovenstaande packs + nog wat meer safety features)

Voor ACC en lane keeping heb je dus beide packs nodig, tenzij je de PRO neemt daar zitten beide packs in en heb je nog meer safety features.
Dit lijkt me niet toch? Anders betekent dat dat de Driving Assistant plus optie totaal nutteloos is omdat je zonder de reguliere Driving Assistant dan niks hebt. Configurator geeft ook niet aan dat dit in combinatie moet oid. Lijkt mij dat de opties (dode hoek herkenning etc) in de reguliere Driving Assistant zijn inbegrepen en je met de Driving Assistant plus alleen ACC, stop and go edg krijgt, dus zonder die opties van de reguliere Driving Assistant.

• huwiee
byob11 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:22:
[...]

Dit lijkt me niet toch? Anders betekent dat dat de Driving Assistant plus optie totaal nutteloos is omdat je zonder de reguliere Driving Assistant dan niks hebt. Configurator geeft ook niet aan dat dit in combinatie moet oid. Lijkt mij dat de opties (dode hoek herkenning etc) in de reguliere Driving Assistant zijn inbegrepen en je met de Driving Assistant plus alleen ACC, stop and go edg krijgt, dus zonder die opties van de reguliere Driving Assistant.
Staat zo in de prijslijsten

5AS Driving Assistant Pack
systeem radargebaseerd, omvat:
- Lane Change Warning: detecteert voertuigen in de 'blinde hoek'. Actief vanaf 20 km/u.
Waarschuwing via trillingen in het stuur en waarschuwingssignaal in de buitenspiegel.
- Crossing Traffic Warning, achteraan: assisteert de bestuurder bij het achteruit rijden.
Waarschuwt als er kruisend verkeer achter de wagen zou zijn. Via de achteruitrijcamera is er
bijkomend beeld van wat er zich achter de wagen afspeelt.
- Collision Prevention, achteraan: detecteert risico op botsing en waarschuwt het
achteropkomend verkeer via de richtingaanwijzers. Eveneens worden de preventieve
maatregelen geactiveerd.
- Exitwaarschuwing: detecteert naderende objecten (voertuigen, fietsers) en waarschuwt de
bestuurder en/of de passagiers bij het openen van de deuren als er een risico op een botsing
met het gedetecteerde object bestaat.
Niet met 5AU

5AT Driving Assistant Pack Plus
bevat NIET de uitrusting van 5AS Driving Assistant Pack
cameragebaseerd systeem dat omvat:
- Active Cruise Control met Stop&Go functie: systeem dat de afstand tot de voorligger helpt te
behouden tussen 30 km/u en 180 km/u.
- Automatic Speed Limit Assist: weergave van snelheidslimieten en automatische aanpassing
van de snelheid.
- Steering & Lane Control Assistant: helpt de bestuurder binnen de rijstrook te blijven via kleine
comfortabele stuurcorrecties. Actief tot 180 km/u. Deze functie kan ten alle tijden overschreden
worden door de bestuurder.
Niet met 5AU

5AU = PRO

EDIT = Net de NL sheet gezien hier een paar POSTS boven, daar staat er volgende wel niet bij:
"bevat NIET de uitrusting van 5AS Driving Assistant Pack"

[Voor 3% gewijzigd door huwiee op 16-01-2023 11:32]

• byob11
huwiee schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:29:
[...]

Staat zo in de prijslijsten

- Lane Change Warning: detecteert voertuigen in de 'blinde hoek'. Actief vanaf 20 km/u.
Waarschuwing via trillingen in het stuur en waarschuwingssignaal in de buitenspiegel.
- Crossing Traffic Warning, achteraan: assisteert de bestuurder bij het achteruit rijden.
Waarschuwt als er kruisend verkeer achter de wagen zou zijn. Via de achteruitrijcamera is er
- Collision Prevention, achteraan: detecteert risico op botsing en waarschuwt het
achteropkomend verkeer via de richtingaanwijzers. Eveneens worden de preventieve
maatregelen geactiveerd.
- Exitwaarschuwing: detecteert naderende objecten (voertuigen, fietsers) en waarschuwt de
bestuurder en/of de passagiers bij het openen van de deuren als er een risico op een botsing
Niet met 5AU

5AT Driving Assistant Pack Plus
bevat NIET de uitrusting van 5AS Driving Assistant Pack
cameragebaseerd systeem dat omvat:
- Active Cruise Control met Stop&Go functie: systeem dat de afstand tot de voorligger helpt te
- Automatic Speed Limit Assist: weergave van snelheidslimieten en automatische aanpassing
van de snelheid.
- Steering & Lane Control Assistant: helpt de bestuurder binnen de rijstrook te blijven via kleine
comfortabele stuurcorrecties. Actief tot 180 km/u. Deze functie kan ten alle tijden overschreden
Niet met 5AU

5AU = PRO

EDIT = Net de NL sheet gezien hier een paar POSTS boven, daar staat er volgende wel niet bij:
"bevat NIET de uitrusting van 5AS Driving Assistant Pack"
Ahh ja precies. Zoals ik het lees krijg je met de driving assistant plus dan geen:

maatregelen geactiveerd.
Niet met 5AU

Maar wel:
van de snelheid.
Niet met 5AU.

Met alleen de driving assistant plus krijg je dan de ACC, automatic speed limit assist en steering & lane control assistant maar geen van de opties onder de reguliere driving assistant.

• tim-w

tim-w

TiPisch...

Klopt. Ik had het dus niet over de Pro, die onderdeel is van innovation pack (waar dan alle assistenten volgens mij weer onderdeel van zijn), maar de reguliere Driving Assistant en de Driving Assistant Plus zijn aanvullend op elkaar.

But Seriously...

• tim-w

tim-w

TiPisch...

byob11 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:22:
[...]

huwiee heeft het bij het juiste eind volgens mij, je kan beide ook los kiezen in de configurator. Dat betekent dus dat de een de ander niet vervangt, maar andere functies biedt.

Dat bevestigde de dealer ook. (Ik heb het met hem niet over DA Pro of Innovation Pack gehad.)

But Seriously...

• byob11
tim-w schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:32:
[...]

huwiee heeft het bij het juiste eind volgens mij, je kan beide ook los kiezen in de configurator. Dat betekent dus dat de een de ander niet vervangt, maar andere functies biedt.

Dat bevestigde de dealer ook. Ik heb het met hem niet over DA Pro of Innovation Pack gehad.
Maar wat huwiee zegt is dat je zonder driving Assistant, de opties van driving Assistant plus niet hebt. Als het aanvullend is dan heb je met de optie Driving Assistant plus toch gewoon ACC? Je hebt dan alleen de opties van driving Assistant niet (waar dus geen acc in zit)

• tim-w

tim-w

TiPisch...

byob11 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:34:
[...]

Maar wat huwiee zegt is dat je zonder driving Assistant, de opties van driving Assistant plus niet hebt. Als het aanvullend is dan heb je met de optie Driving Assistant plus toch gewoon ACC? Je hebt dan alleen de opties van driving Assistant niet (waar dus geen acc in zit)
Dan begreep ik huwiee niet goed. Excuses. Dealer zei dat die twee opties los van elkaar staan en je ze los kan bestellen. Hardware verschilt ook. Bijvoorbeeld die oranje driehoekjes in de spiegels horen specifiek bij de Driving Assistant.

Een is niet nodig voor het andere.

[Voor 0% gewijzigd door tim-w op 16-01-2023 14:58. Reden: Excuses]

But Seriously...

• Lager
Edit dubbel post

[Voor 96% gewijzigd door Lager op 16-01-2023 16:54]

• byob11
Het maakt voor mij niet zoveel uit (bij mij ging het vooral om de acc) maar vind het best misleidend. De plus impliceert alsof je alles van de standaard Driving Assistant krijgt en meer. Raar dat ze het zo benoemen en het (althans in NL) niet duidelijk aangeven.

Ze lopen dan ook geld mis? Kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die de standaard dan erbij hadden gekozen mochten ze dit detail weten.

• Stien
Je merkt wel dat ze bij BMW enorm zoekende zijn.
Ten tijde dat ik de bestelling plaatste stond er zelfs dat de voorbereiding op allerlei systemen (zoals Adaptive cruise control en lane assist) onderdeel was van de standaard.
Ik ging er toen dus vanuit dat dit ingeschakeld kon worden middels een abonnement. Achteraf dus toch niet het geval.

Nu ben ik toch niet zo'n fan van dergelijke systemen. Ik heb nog wat wantrouwen om volledig op dergelijke system te vertrouwen

• jasonv
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-02 15:18
zo vond ik het wel straf dat ze op die abbo kosten met blackfriday korting gaven (ik dacht 20%)..

Dus je kan best bij aankoop enkel de voorbereiding nemen en dan wachten op een kortingsactie?

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
jasonv schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:57:
zo vond ik het wel straf dat ze op die abbo kosten met blackfriday korting gaven (ik dacht 20%)..

Dus je kan best bij aankoop enkel de voorbereiding nemen en dan wachten op een kortingsactie?
Dat dacht ik ook, maar volgens mij waren de prijzen inc de 20% korting niet heel veel lager dan de optieprijzen bij het meebestellen. M.a.w. achteraf kopen is duurder (zonder korting).

• jasonv
TFDev schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 19:23:
[...]

Dat dacht ik ook, maar volgens mij waren de prijzen inc de 20% korting niet heel veel lager dan de optieprijzen bij het meebestellen. M.a.w. achteraf kopen is duurder (zonder korting).
ah.. dat zou natuurlijk ook kunnen... is er iemand die zijn auto al heeft én iets kan aankopen in de store?
dan kunnen we vergelijken :D

*kuch kuch* XENTiC en Killengage *kuch kuch* :P

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

jasonv schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:27:
[...]

ah.. dat zou natuurlijk ook kunnen... is er iemand die zijn auto al heeft én iets kan aankopen in de store?

Die kan je gewoon online checken hoor.

En hier heb je brochure prijzen.

Even snelle check, niet alles is duurder... IconicSounds lijkt achteraf goedkoper te zijn bijv

• jasonv
Royz schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:44:
[...]

Die kan je gewoon online checken hoor.

En hier heb je brochure prijzen.

Even snelle check, niet alles is duurder... IconicSounds lijkt achteraf goedkoper te zijn bijv
ja, de site had ik ook al gezien... maar ik vond het straf dat dan voor elke wagen (bmw 1 tot 7) de prijs hetzelfde zou zijn..
ik zou dus verwachten dat, als je je wagen ingeeft, specifiek de prijs voor je type wagen ziet.

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:44
jasonv schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:27:
[...]

Mijne staat nog steeds bij de dealer voor reparatie dus kan niets checken :)

• byob11
XENTiC schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:36:
[...]

Wow nog steeds? Wat is de reden dat het zo lang duurt?

• XENTiC
byob11 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:21:
[...]

Wow nog steeds? Wat is de reden dat het zo lang duurt?
Vervangende onderdeel was defect/werkte ook niet dus moesten opnieuw het onderdeel bestellen wat weer 2 a 3 weken duurt.

Ze belde vorige week dat deze week het onderdeel geleverd moest worden maar tot op heden zie ik weinig activiteit in MyBMW app.

• byob11
XENTiC schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:25:
[...]

Vervangende onderdeel was defect/werkte ook niet dus moesten opnieuw het onderdeel bestellen wat weer 2 a 3 weken duurt.

Ze belde vorige week dat deze week het onderdeel geleverd moest worden maar tot op heden zie ik weinig activiteit in MyBMW app.
Vervelend om te horen. Zou eigenlijk niet mogen dat een auto zo lang stilstaat bij reparatie.

• MarcN
Nog steeds?
Dat is ook niet echt normaal…

Neem aan dat je wel een passend alternatief hebt meegekregen..

• XENTiC
MarcN schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:42:
[...]

Nog steeds?
Dat is ook niet echt normaal…

Neem aan dat je wel een passend alternatief hebt meegekregen..
Ja, heb ook al een klacht ingediend bij BMW Nederland.

Inmiddels al 3 vervangende auto's gehad; Mini Cooper Countryman S, BMW 3 serie en nu BMW X1 Hybrid.
Hopelijk iX1 z.s.m. terug...staat aankomende vrijdag al 8 weken stil bij de garage.

• MarcN
Dan heb je nog niet lang kunnen genieten van de iX1…

• XENTiC
MarcN schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 21:14:
Dan heb je nog niet lang kunnen genieten van de iX1…
Precies 1 week }:|

• rdijk
  • Laatst online: 19-01 20:28
Weet iemand ook of het ambient light pakket standaard zit op elke uitvoering?
Ik zit niet apart als optie bij het configureren.

• jasonv
XENTiC schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:36:
[...]

kan je dan niet via de app naar de store?

not fun for you... maar in dit topic is je naam nu wel al befaamd tot het einde der tijden _/-\o_

• MarcN
rdijk schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 00:46:
Weet iemand ook of het ambient light pakket standaard zit op elke uitvoering?
Ik zit niet apart als optie bij het configureren.
Zit standaard op iedere X1 en iX1, zie prijslijst pagina 4 https://www.bmw.nl/conten...f.asset.1669799310369.pdf

• Frml
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:18
Kan aan mij liggen, maar zie er geen ambiance verlichting tussen staan. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de prijslijst van de BMW X7, dan staat het er daar wel specifiek tussen.

https://tweakers.net/i/Y2nWT9V72qmRb7RTWCmiv6U0xzk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5DksaIY8SQSkzJvojV8v0RRH.png?f=fotoalbum_large

• Lager
Het staat nergens gemeld in de X1 prijslijst. Niet als losse fabrieksoptie noch als onderdeel van een pakket. Ik ga er dan vanuit dat het valt onder het kopje interieur verlichting. En dus standaard.

• Kennyone
Ik stelde deze vraag ooit bij de dealer. Die gaf aan dat de standaard versie zonder ambient verlichting kwam en alleen de Xline en Sport versies met de luxury instrumententafel ermee waren uitgerust. Hij liet dat ook in zijn configurator zien en bij de standaard waren de plekken voor de ledstrips gewoon zwart ipv wit.

• byob11
Ik had navraag gedaan over de ambient lighting een tijdje terug. Ook deze is onduidelijk (en beetje misleidend). De X1 en iX1 hebben in principe standaard het lichtpakket. Deze houd in verlichte portieren, beenruimte etc. Volgens mij kan je alleen blauw en rood kiezen op basis van je rijmodus.

Je hebt echter niet de mooie fancy led strips waarbij je uit vele kleuren kan kiezen, de 'echte' ambient lighting dus. Deze krijg je alleen als je een upgrade hebt van de interieurlijsten. Pas als je bijbetaalt voor de interieurlijsten krijg je dus ambient lighting.

• byob11
Kennyone schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:32:
Ik stelde deze vraag ooit bij de dealer. Die gaf aan dat de standaard versie zonder ambient verlichting kwam en alleen de Xline en Sport versies met de luxury instrumententafel ermee waren uitgerust. Hij liet dat ook in zijn configurator zien en bij de standaard waren de plekken voor de ledstrips gewoon zwart ipv wit.
Klopt volgens mij niet helemaal. Als je in de configurator bij de standaard uit uitvoering interieur lijsten kiest, zie je ook de ledstrips lopen in de deurpanelen.

Zie ook dit filmpje: YouTube: The New BMW X1 (U11 3rd Generation) 2022 | Car Review | Jardine Moto...
Dit is een standaard uitvoering X1, heeft de zwarte interieur lijsten en je ziet de ledstrips door de dashboard en deurenpanelen lopen.

• tim-w

tim-w

TiPisch...

byob11 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:52:
[...]

Klopt volgens mij niet helemaal. Als je in de configurator bij de standaard uit uitvoering interieur lijsten kiest, zie je ook de ledstrips lopen in de deurpanelen.

Zie ook dit filmpje: YouTube: The New BMW X1 (U11 3rd Generation) 2022 | Car Review | Jardine Moto...
Dit is een standaard uitvoering X1, heeft de zwarte interieur lijsten en je ziet de ledstrips door de dashboard en deurenpanelen lopen.
De 'standaard' uitvoering van de iX1 heeft de Interieurlijsten Quarz Silber mat. Vanaf xLine is Interieurlijsten Schwarz Hoogglans de standaard, maar die optie kost op de niet-xLine € 245,60. Zie configurator.
Ik vermoed dat de upgrade naar xLine of M Sportpakket dus meteen leidt tot de ledstrips.

But Seriously...

• byob11
tim-w schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:17:
[...]

De 'standaard' uitvoering van de iX1 heeft de Interieurlijsten Quarz Silber mat. Vanaf xLine is Interieurlijsten Schwarz Hoogglans de standaard, maar die optie kost op de niet-xLine € 245,60. Zie configurator.
Ik vermoed dat de upgrade naar xLine of M Sportpakket dus meteen leidt tot de ledstrips.
Yes precies. Dat klopt helemaal. Denk dat daar ook de verwarring ontstaat. Bij de xline krijg je standaard geupgrade interieurlijsten en dus led strips. Bij de standaard niet zo helaas.

Ik was hier later achtergekomen en had achteraf nog de zwarte interieurlijsten gekozen. Vond Quartz Silver eigenlijk ook heel mooi.

• tim-w

tim-w

TiPisch...

byob11 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:24:
[...]

Yes precies. Dat klopt helemaal. Denk dat daar ook de verwarring ontstaat. Bij de xline krijg je standaard geupgrade interieurlijsten en dus led strips. Bij de standaard niet zo helaas.

Ik was hier later achtergekomen en had achteraf nog de zwarte interieurlijsten gekozen. Vond Quartz Silver eigenlijk ook heel mooi.
eens, die was eigenlijk best mooi. Grappig is dat als je nu de configurator opent met de Standaard versie, die optie van zwarte interieurlijsten standaard aan staat, maar wel met de extra kosten ;) om nog een extra 'laag' in de verwarring toe te voegen.

But Seriously...

• Frml
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:18
byob11 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:35:
Ik had navraag gedaan over de ambient lighting een tijdje terug. Ook deze is onduidelijk (en beetje misleidend). De X1 en iX1 hebben in principe standaard het lichtpakket. Deze houd in verlichte portieren, beenruimte etc. Volgens mij kan je alleen blauw en rood kiezen op basis van je rijmodus.

Je hebt echter niet de mooie fancy led strips waarbij je uit vele kleuren kan kiezen, de 'echte' ambient lighting dus. Deze krijg je alleen als je een upgrade hebt van de interieurlijsten. Pas als je bijbetaalt voor de interieurlijsten krijg je dus ambient lighting.
Toch weer verwarrend dat die maker van dat filmpje dan weer aangeeft dat Ambiant Lighting standaard op alle versies zit. 8)7

• byob11
Frml schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:17:
[...]

Toch weer verwarrend dat die maker van dat filmpje dan weer aangeeft dat Ambiant Lighting standaard op alle versies zit. 8)7
Ja, dat maker van dat filmpje moet je negeren haha. Hij zegt namelijk ook dat de adaptive LED headlights standaard op elke versie zit. Weliswaar 'at the time of filming' zoals hij het zegt, maar alsnog.

• Unenpol
  • Laatst online: 02-02 19:56
Ha Bimmers!
In mei 2022 de ix1 besteld, levering deze week bevestigd voor 31/1.
Maar jammer.
Vanavond een belletje van de verkoper: er is vanmiddag een leveringsstop afgekondigd voor alle ix1, ruim 70 stuks. Eea ivm software-issues bij de aansturing van de speaker die voetgangers tot 35km/uur moet waarschuwen. Moet volgens de email van BMW-NL ergens in februari worden opgelost. Het is me wat.
Jullie ook een dergelijk signaal ontvangen?

[Voor 5% gewijzigd door Unenpol op 19-01-2023 21:44]

• tim-w

tim-w

TiPisch...

Nog niet...

But Seriously...

• rvanleeu74
  • Laatst online: 21:14
Gisteren update van Dealer gehad dat in de week van 13 Feb de auto wordt afgeleverd.
Mijn auto stond ook voor 31-01-2023 om afgeleverd te worden, heb hier geen reden voor gehad.

• Killengage
Mijn iX1 afgelopen vrijdag opgehaald. Was weekje weg i.v.m. werk. Auto rijd echt heerlijk. Dit is mijn eerste elektrische auto dus was wel even wennen.

[Voor 71% gewijzigd door Killengage op 20-01-2023 13:47]

• Stien
Nice!
Ziet er prachtig uit. Nagenoeg identieke config aan de buitenkant als die van mij (helaas nog ergens op de machineband :-) )

• Killengage
Stien schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:49:
Nice!
Ziet er prachtig uit. Nagenoeg identieke config aan de buitenkant als die van mij (helaas nog ergens op de machineband :-) )
Je gaat er heel erg blij mee zijn :*)

• Killengage
edit

[Voor 98% gewijzigd door Killengage op 20-01-2023 13:56]

• Killengage
Even een tip:

Ik wilde dus via mijn iphone wat data bekijken via het rijden. OBD2 adapter gekoppeld en met car scanner app wat zaken bekeken op mijn oprit (moet nog uitzoeken hoe ik alle data kan bekijken). Na tijdje spelen weer naar binnen gegaan (om 01:00.....). Net binnen gaat mij het alarm af van de auto. Alarm uitgezet en weer naar binnen om vervolgens weer de sirene te horen (hard geluid!!). Eerste wat ik dacht was de OBD adapter. Deze uitgetrokken en gelukkig geen alarm meer.

• Lager
Van harte, mooie uitvoering. Veel mooie kilometers gewenst.

• tim-w

tim-w

TiPisch...

Gefeliciteerd met deze mooie auto!

But Seriously...

• byob11
Heel nice!!!

• Kennyone
Ziet er super strak uit👍🏻

• byob11
Ik heb overigens vandaag weer een update gehad vanuit de dealer. De auto is op transport op weg naar Nederland! 🙂

• Kennyone
Spannend BYOB👍🏻 Hoe land duurde het tussen productieweek, transport en uitlevering?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee