[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2022) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 24.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Toch nog maar even gebeld om te kijken of mijn aanbieding (die niet echt een goede aanbieding bleek) mogelijk aan te passen maar helaas kunnen ze niets doen, ook niet bij afdeling opzeggen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Rubman schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:29:
Toch nog maar even gebeld om te kijken of mijn aanbieding (die niet echt een goede aanbieding bleek) mogelijk aan te passen maar helaas kunnen ze niets doen, ook niet bij afdeling opzeggen.
Aanpassen gaat niet, maar je kan wel je aanbieding annuleren binnen 14 dagen. Zodra de aanbieding uit het systeem is, kan je gewoon weer bellen voor een aanbieding. Overigens is dat natuurlijk geen garantie dat je dan een gelijkwaardige of betere aanbieding krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NelgNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:14
Phoolie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:25:
[...]

Nou nee, dat is nou juist logisch. Omdat de factor 0 is, zal bijna iedereen voor 1 Gbit gaan en velen daar van vergeten na de aanbieding dit terug te zetten.
Dit.

Plus dat de kosten voor 100Mbit of 1Gbit voor KPN niet veel hoger zijn. Je wordt vaak toch aangesloten op een Gbit-poort en softwarematig gelimiteerd. Slecht een enkeling zal die poort voltrekken.

Ben zelf nu van 100Mbit naar 1Gbit gegaan ivm een eerdere actie. Ik merk in het dagelijkse werk (Teams, browsen, Youtube) echt geen verschil. Alleen grote downloads zijn sneller maar die heb ik echt sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Phoolie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:38:
[...]

Aanpassen gaat niet, maar je kan wel je aanbieding annuleren binnen 14 dagen. Zodra de aanbieding uit het systeem is, kan je gewoon weer bellen voor een aanbieding. Overigens is dat natuurlijk geen garantie dat je dan een gelijkwaardige of betere aanbieding krijgt.
Ja dat was idd de optie, maarja gezien de blackfriday actie voorbij is ga ik er niet van uit dat ik een betere aanbieding ga krijgen dan ik nu gehad heb.
Kwestie van pech en over een jaar weer bellen en wat meer doorvragen 8)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Rubman schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:54:
[...]

Ja dat was idd de optie, maarja gezien de blackfriday actie voorbij is ga ik er niet van uit dat ik een betere aanbieding ga krijgen dan ik nu gehad heb.
Kwestie van pech en over een jaar weer bellen en wat meer doorvragen 8)
De actie is niet voorbij. Op de website staat aangegeven dat deze verlengd is.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzzz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-07-2024
Actie is inderdaad verlengd tot 4 december.
En ik zag in mijn KPN dat er veel extra zender pakketten 1 tot 3 maanden gratis zijn, en ook bv HBO MAX.
Dus, net geactiveerd, eind februari weer uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje87
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06:48
Vandaag nog gebeld en alsnog een Black Friday actie gekregen bij een bestaand abonnement. Actie is inderdaad verlengd.

4800Wp - 225° ZW - 12°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neutrino
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 17:33
Ik zit bij KPN en heb voor 3 maanden 20 euro korting ontvangen. Gaf als reden op dat ik las dat er een Black Friday korting loopt en ik mijn abonnementen aan het doornemen ben. Daarbij zei ik dat T-Mobile een
gunstige aanbieding heeft en mijn vrouw graag wil overstappen omdat het leven al zo duur is.

Ik heb enkel internet voor 46 euro per maand. (100MB up/down). Korting bij T-Mobile is 90 ten opzichte van mijn huidige abonnement. Ik ben echter zeer tevreden met KPN. (Bijna geen storing, betrouwbaar, vriendelijke klantenservice)

[ Voor 28% gewijzigd door Neutrino op 30-11-2022 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 07:58

Crazy-

Best life ever

Gebeld. 10min in de wacht.
Direct aanbieding 9 maanden tegen 35.- voor huidige pakket (1Gbit).

Snel voor elkaar dus :)

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56

d0s

sssst

Hier ook gebeld voor de 12 maanden €20 korting bij XS4ALL. Ging snel en zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Zullen er voor dit jaar ook weer acties komen? Hopelijk ook voor bestaande klanten

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit topic ging om de aanbieding van 2022. Mocht KPN dit jaar weer een Black Friday aanbieding hebben, kan hier een nieuw topic voor worden geopend.

Dit topic gaat op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.