"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Eerste 6 maanden 22 euro, daarna 3 maanden 36 euro, daarna 3 maanden 46 euro en na 12 maanden 80 euro.
(12 mnd ESPN gratis, 12 mnd HBO gratis, 6 mnd Viaplay gratis).
Leuk om te weten, toen ik belde stonden er 240 mensen in de wacht met langste wachttijd 38 minuten
Eerste aanbod was trouwens 6 maanden voor 47.50 maar na aangeven dat ik op Tweakers andere aanbiedingen zag kreeg ik de 9 maanden aanbieding.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Ik heb gister de verlengingsdeal afgesloten (zie bovenstaande) en vandaag al een nieuw modem ontvangen.Licko schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:44:
[...]
Ga je dit merken? Ik heb nog een 'oud' modem aan de muur hangen, wat ik enkele jaren terug kreeg bij KPN glas.
Geen idee hoe dat precies zit. Heb geen glasvezel en ga 'maar' van 50 mbit naar 100 mbit. Volgens mij komt er volgende week ook nog iemand langs om het aan te sluiten. De wifi van mijn modem is altijd matig geweest overigens.
@sanniep9 Ik zit niet in Ziggo gebied en de korting was in 30 seconden gepiept, dus dat is het niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Ypuh op 25-11-2022 11:50 ]
Korting van 3 maanden 42,50 + 3 maanden 65,95 zou 9 maanden 53 euro kunnen worden.
Bespaar dan nog steeds 170 euro bij ziggo. Dus dat wordt een jaartje ziggo en volgend jaar weer terug denk ik afhankelijk van de kortingsactie.
Jammer dat het zo moet.
Kan die man nog aanklagen ook voor ongewenst opzeggen. Enkel mijn 3 cijfers van de bankrekening werd gevraagd terwijl ze meer zouden moeten vragen, maar goed.
"Jammer dat je weggaat en voor de euro's kiest en niet voor de klantenservice" werd mij medegedeeld. Vergeet je niet dat je 7,50 euro meer gaat betalen voor je mobiele abonnement? Nee zo achterlijk ben ik ook niet en had ik al van het totaal afgetrokken wat ik kan besparen.
Je weet dat je voor 4k en opnemen moet betalen bij Ziggo? Euh nieuwtje, nee dat is daar gratis. Een boze medewerker aan de andere kant, ik heb daar 3 jaar gewerkt en dat is echt niet gratis. Nou misschien maar terug gaan en kijken hoe het er nu is.
Ik heb al tijden een contract die maandelijks opzegbaar is. Al vaker gebeld voor een aanbod. KPN gaf nooit thuis.. dit vanmiddag maar een proberenNelgNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:37:
Ik zie verschillende reacties en aanbiedingen. Een aantal belangrijke basistips:
- Je abonnement moet zeer binnenkort (meestal binnen 2 maanden) aflopen.
- Bel met 0800-0402, zeg dat je wilt opzeggen maar bereidt bent om te blijven bij een goed verlengaanbod.
- Deze medewerker kan je geen of een beperkt aanbod doen. Geef aan dat je hem/haar niets kwalijk neemt, en dat je weet dat de afdeling retentie jou een beter aanbod kan doen. Vraag om hier naartoe te worden doorverbonden.
- Hier wordt het een lucky shot en dit is afhankelijk van de medewerker. Soms krijg je een kortlopende aanbieding (3 maanden). Blijf vriendelijk, wijs dit af en zeg dat je weet dat hij/zij een grotere korting kan geven en dat je alleen dan bij KPN blijft.
- Eigenlijk altijd komt de medewerker dan met het 9 maanden aanbod.
Vroeger kon je dit via de chat regelen, helaas gaat het nu alleen telefonisch.
Succes, ik verdien die honderden euro's meestal niet zo snel als met één telefoontje![]()
Vind je dit spannend, zeg dan op. Wacht een dag en vraag het abonnement met nieuwe klantenkorting een dag later aan op naam van je partner.
Is dit trouwens een methode die alleen met Black Friday geld?
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Waar ik nu 64,50 betaal, ga ik naar 44,50. Overstappen naar KPN zou kunnen en zou 70 euro opleveren + snelheid die ik eigenlijk niet gebruik. Daar tegenover staat natuurlijk dat er hardware vervangen moet gaan worden.
Wachttijd was overigens maar 12 minuten.
Het leven is te kort om te testen
Nogmaals gebeld en 9 maanden gekregen van een uiterst vriendelijke medewerker.maxvdh schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:00:
Met enkel 1000/1000 glasvezel kwam ik niet verder dan 6 maanden 22,50 (net als vorig jaar). Zit wel in een gebied waar Ziggo wordt aangeboden.
Bij tweede belletje werd het dit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/nM11MhKbNKfPG9MZHaWos3wg.png?f=user_large)
Vervolgens nog een derde belletje aan gewaagd (eigenlijk om vorige aanbieding in orde te laten maken) en toen werd het dit (HBO Max had ik zelf al voor 3,99 p/m dus die "ingeruild"):
:fill(white):strip_exif()/f/image/NvBfMRGVc0fO6OVmij1KwfYX.png?f=user_large)
Ik ben er voor dit jaar wel klaar mee
Hij vroeg meteen of ik een partner had op hetzelfde adres en adviseerde om dan alles op haar naam te zetten voor de volle 12 maanden korting.
Hij gaf aan dat de wachtrijen voor retentie nu zo'n 35 min zijn om mij anders door te zetten en hij wist van de 6 en 9 maanden aanbiedingen af dus adviseerde om het gewoon op deze manier met hem te regelen voor nog meer korting
"I'll leave the party in style and not to be carried out"
Kan je proberen, daar is ook een topic voor maar zeker als je glas kan krijgen van kpn is er denk ik geen enkele reden om niet direct naar het groene kamp over te stappen tenzij je Ziggo sport echt apprecieert.MixT2311 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:40:
Als ik het zo lees in dit topic lijkt het wel alsof KPN z'n (vaste) klanten graag houdt. Ziggo is mij denk ik graag liever kwijt dan dat ze mij korting geven. Denk dat ik een jaartje naar jullie (duistere) kant verhuis
Nou niet alle medewerkers doen dat hoor.MixT2311 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:40:
Als ik het zo lees in dit topic lijkt het wel alsof KPN z'n (vaste) klanten graag houdt. Ziggo is mij denk ik graag liever kwijt dan dat ze mij korting geven. Denk dat ik een jaartje naar jullie (duistere) kant verhuis
3 maanden korting op hussel 100mbit - a 14 euro (van 49 naar 35) = 42 euro
6 maanden korting op interactieve tv - a 5 euro = 30 euro
6 maanden Pluspakket gratis - a 6.99 euro = 42 euro
12 maanden ESPN gratis - a 12,99 = 156 euro
6 maanden viaplay gratis - a 13.99 = 84 euro
+-354 euro korting in totaal.
Scheelt toch weer, ik had geen zin om weer in de wacht te gaan hangen om een beter deal te krijgen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Cvq8qPRoKijkJ52X7EYzXfOw.png?f=user_large)
Voor dit jaar lijkt dit de voordeligste aanbiedingm volgend jaar opnieuw kijken wat dan voordelig is.
Dit lijken de maximale kortingen te zijn die mogelijk zijn:
- Internet: 9 maanden voor 35,- (ongeacht de snelheid)
- Tv: 6 maanden voor 5,- (ipv 10,-)
- opnemen: 3 maanden gratis
- HBO: 12 maanden gratis
- ESPN: 12 maanden gratis
- Viaplay: 6 maanden gratis
(naast gratis pluspakket / 5,- entertainment korting als je mobiel/vast hebt)
De vriendelijke dame die me te woord stond kon me meteen 9 maanden korting geven op de internet verbinding en de interactieve TV (32,50 euro korting per maand) en nog 3 maanden gratis HBO.
Meer dan 300 euro korting in een paar minuten, zonder de fuss van overstappen.
[ Voor 10% gewijzigd door Leader98 op 25-11-2022 15:20 ]
Top dat ze dit bij jou direct voorstellen en ook regelen, en erg jammer dat er zoveel verschil zit tussen de aanbiedingen en de behulpzaamheid van de medewerkers.Flight777 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:34:
Net ook gebeld, en deze man was zeer behulpzaam.
Hij vroeg meteen of ik een partner had op hetzelfde adres en adviseerde om dan alles op haar naam te zetten voor de volle 12 maanden korting.Heeft ie meteen geregeld, hoef alleen morgen nog even te bellen om abbo op mijn naam op te zeggen.Volgens hem kon ik dan volgend jaar gewoon weer bellen, ondanks dat het nieuwe contract in december afloopt, aangezien ze een verlengingsaanbod mogen doen vanaf 4 maanden voor einde contract.
Ik kwam in eerste instantie niet veel verder dan 6 maanden korting, uiteindelijk ging de medewerker dit met zijn "leidinggevende" bespreken. 15-20 minuten in de wacht verder en ik kreeg een aanbod van 9 maanden voor 40 euro op internet en tv. Dit was toch wel het meest geweldige aanbod volgens hem en hij had hemel en aarde bewogen om dit voor elkaar te krijgen.... En anders moest ik maar gewoon opzeggen en naar Ziggo gaan.
Uiteindelijk maar akkoord gegaan (met de gedachte beter iets dan niets). Echter op het einde van het gesprek begon de medewerker tegen een andere collega te klagen over het gesprek (hij dacht dat ik al opgehangen had). Ik heb het even aangehoord en toen gezegd dat ik nog aan de lijn was, hier schrok hij wel van haha...
Dit was de druppel voor mij, het gesprek heb ik beëindigd en vervolgens heb ik op naam van mijn partner een nieuw abo afgesloten en zeg ik morgen het abo op mijn naam op.
Voordeel:
- 12 maanden voor 35 euro
- Snelheid verhoging van 100Mbit naar 1Gbit
- Nieuwe KPN box 12 met Wifi 6
- 2 Nieuwe 4k interactieve ontvangers
Nadeel:
- Iets meer werk om de nieuwe router in te stellen
Kreeg direct het ''beste aanbod'' wat hierboven al vaker voorbij gekomen is. Dus 9mnd korting + 12mnd ESPN gratis. Hij gaf zelfs aan dat ze niet eens meer in discussie gaan en gewoon direct het beste aanbod doen.
:strip_exif()/f/image/ggT0x9NSFcy1awRYhtN7jJzG.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: kan weer in de wacht denk ik.. hij roept 9 maanden en geeft me 3 maand korting.

OPLETTEN DUS DAT JE WEL DE 9 MND KORTING KRIJGT!
[ Voor 49% gewijzigd door spartacusNLD op 25-11-2022 15:32 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
aangegeven dat er op tweakers betere deals te zien waren of dat ik maar moest opzeggen en overzetten naar mijn vrouw. Vooral de deals via Tweakers noemde hij inside informatie en toen was het wel mogelijk.
uit eindelijk 9 maanden 35 euro, plus 2x tv, Spotify en HBO daarna een kleine 70 euro.
Ook mijn mobiel omgezet voor naar 1 jaar onbeperkt bellen/data voor 22,50 per maand.
Medewerker gaf aan ook maar het spelletje mee te moeten spelen
bedankt voor jullie tips! scheelt toch weer 400 euro in een jaar alles bij elkaar.
volgend jaar weer opnieuw het spelletje spelen
[ Voor 5% gewijzigd door skoozie op 25-11-2022 16:28 ]
Van 100mbit naar 1000mbit, 9 maanden 35 euro en daarna 57,50.
Waarschijnlijk over 9 maanden de internetsnelheid weer verlagen
Bedankt voor het delen van het screenshot, daardoor kon ik ook een beter aanbod vragen want eerst kwamen ze met 3 verschillende bedragen per 3 maanden die hoger lagen.Licko schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:10:
Zojuist dit aanbod gekregen nadat ik vorige week niet verder kwam dan eerste 6 maanden voor € 34,00 ipv € 44,00
[Afbeelding]
Na 9 maanden ben ik van plan het TV abo weer de deur uit te doen en de internetsnelheid te verlagen. Ik heb momenteel internet only 50 voor € 44,00 per maand.
Edit: hierboven wordt ESPN onterecht meegeteld in de prijs na 9 maanden. Daar moet ik ze wel even op attenderen.
Daarnaast kwam ik tijdens het gesprek 5 euro duurder uit ten opzichte van het screenshot uit bovenstaand bericht, maar dat bleek hem dus te zitten in die Hussel Entertainmentkorting. Vervolgens gevraagd om ESPN en dat kon ze inderdaad ook een jaar gratis aanbieden en dan komt vervolgens die 5 euro entertainmentkorting erbij.
Kijkend naar de reacties in dit onderwerp kan een jaar lang gratis HBO schijnbaar ook, dus dat had ik achteraf gezien wellicht beter kunnen kiezen aangezien sport op TV me niet echt interesseert
/f/image/q2xdhKn6x4xdIZskWUevhijd.png?f=fotoalbum_large)
Daarnaast ook gelijk gevraagd voor mobiel, Sim-only onbeperkt bellen met 12 GB data en een looptijd van 2 jaar voor € 14,50 per maand.
:fill(white):strip_exif()/f/image/FGOtUAcTgNQOFP0lPM4StPNZ.png?f=user_large)
/edit: Nog even beknopt samengevat hoe je dit kan aanvragen;
Bellen naar 0800-0402, tegen de computer het woordje "opzeggen" uitspreken zodat je met de juiste afdeling wordt doorverbonden, dan iets van een half uur in de wacht en dan kan je gewoon zeggen tegen de medewerker dat je voor de Black Friday aanbieding belt. (en als ze niet hetzelfde aanbieden gewoon zeggen dat je ziet dat andere mensen op Tweakers een beter aanbod hebben
[ Voor 9% gewijzigd door Derky op 25-11-2022 19:04 . Reden: Toegevoegd hoe je dit kan aanvragen ]
Mijn contract loopt officieel af op 29 december dit jaar. Dame aan de telefoon vroeg zelfs of mijn nieuwe maandbedrag met korting al gelijk in moest gaan. Ze zei dat ze de periode gewoon naar voren kon halen.PureLOOD schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:58:
Is het eigenlijk ook mensen gelukt om nog met een lopend conract alvast korting te regelen voor de volgende periode? Bij mij werd verteld dat, dat niet mogelijk is.
Anoniem: 374460
Ah, oké. Nouja eerst maar kijken of de storing opgelost kan worden, vorige keer konden ze de pop niet inkomen, dus dat gaat leuk worden…RadioAir schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:33:
Black Friday aanbiedingen bij KPN zijn t/m maandag dus ik denk, maar kan natuurlijk niets bevestigen, dat het wel goed komt

Welk nummer bel je dan? Gewoon het KPN nummer?opper! schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:36:
Bij XS4ALL verlengen willen ze niet verder gaan dan een jaar lang 20 euro korting. Toch de moeite.
20 euro voor een jaar vind ik nog wel de moeite.. naar KPN zelf levert niks op helaas want je bent dan geen 'nieuwe' klant.
Ja hoor, als hij maar niet te lang loopt. Hier vanmiddag een contract, dat nog tot 31 december loopt, met een jaar mogen verlengen.PureLOOD schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:58:
Is het eigenlijk ook mensen gelukt om nog met een lopend conract alvast korting te regelen voor de volgende periode? Bij mij werd verteld dat, dat niet mogelijk is.
Vorig jaar liep het zelfs nog langer door. Sterker nog, er was wat fout gegaan bij mij, dit zouden ze annuleren en mij terug bellen. Eind december nog niks gehoor en zelf maar gebeld, toen kon ik nog steeds de Black Friday korting krijgen.RadioAir schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:33:
Black Friday aanbiedingen bij KPN zijn t/m maandag dus ik denk, maar kan natuurlijk niets bevestigen, dat het wel goed komt
[ Voor 37% gewijzigd door Phoolie op 25-11-2022 20:05 ]
Het is dan wel geen 12 maanden, maar via onderstaande link kan je het iig 3 maanden gratis aanvragen.Derky schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:44:
[...]
Kijkend naar de reacties in dit onderwerp kan een jaar lang gratis HBO schijnbaar ook, dus dat had ik achteraf gezien wellicht beter kunnen kiezen aangezien sport op TV me niet echt interesseert![]()
[...]
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/hbomax.htm
[ Voor 5% gewijzigd door Phoolie op 25-11-2022 20:10 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zelfde hier, met daarna een bandje dat ze tot 20.00 geopend zijn. Morgen idd maar een nieuwe poging.schnumi schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:21:
Krijg nu helaas te horen dat ze op dit moment niet telefonisch kunnen helpen met mijn vraag, dus dat word morgen maar weer proberen. Nog meer mensen die dit nu te horen krijgen?
Oost west 127.0.0.1 best
Opnemen is niet gratis bij ziggo; da's het verschil tussen TV Start en TV Compleet. Scheelt €5,-daveytje schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:53:
Zo, wat een vervelende medewerker aan de lijn zeg.
Korting van 3 maanden 42,50 + 3 maanden 65,95 zou 9 maanden 53 euro kunnen worden.
Bespaar dan nog steeds 170 euro bij ziggo. Dus dat wordt een jaartje ziggo en volgend jaar weer terug denk ik afhankelijk van de kortingsactie.
Jammer dat het zo moet.
Kan die man nog aanklagen ook voor ongewenst opzeggen. Enkel mijn 3 cijfers van de bankrekening werd gevraagd terwijl ze meer zouden moeten vragen, maar goed.
"Jammer dat je weggaat en voor de euro's kiest en niet voor de klantenservice" werd mij medegedeeld. Vergeet je niet dat je 7,50 euro meer gaat betalen voor je mobiele abonnement? Nee zo achterlijk ben ik ook niet en had ik al van het totaal afgetrokken wat ik kan besparen.
Je weet dat je voor 4k en opnemen moet betalen bij Ziggo? Euh nieuwtje, nee dat is daar gratis. Een boze medewerker aan de andere kant, ik heb daar 3 jaar gewerkt en dat is echt niet gratis. Nou misschien maar terug gaan en kijken hoe het er nu is.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik hang nu 43 minuten in de wacht, ben benieuwd of iemand er nog zin in heeft.schnumi schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:21:
Krijg nu helaas te horen dat ze op dit moment niet telefonisch kunnen helpen met mijn vraag, dus dat word morgen maar weer proberen. Nog meer mensen die dit nu te horen krijgen?
Gezien de aanbiedingen hierboven had ik toch € 10,- korting op tv verwacht, en een totale kortingsduur van 9 ipv 6 maanden. Neem toch behoorlijk wat diensten bij KPN af.
Ik ga het morgen maar nog eens proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door S_Chief op 25-11-2022 20:57 ]
Hiermee kwamen ze bij mij gisteren ook eerst. Kon absoluut niet anders. Beetje respectvol doordrammen (die mensen hebben wss echt pleuris werkdagen) en na een gesprek met de 'leidinggevende' kon het plots wel. Gewoon niet ophangen totdat je 9 maanden in de pocket hebtS_Chief schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:52:
Zojuist alsnog te woord gestaan. Aanbieding viel mij wel enigszins tegen: 6 maanden € 17,- korting op het abonnement zelf (Hussel 200 Mbit waarmee het dus op € 35,- per maand uitkomt), € 5,- korting op tv en 1 jaar gratis een extra zenderpakket naar keuze.
Gezien de aanbiedingen hierboven had ik toch € 10,- korting op tv verwacht, en een totale kortingsduur van 9 ipv 6 maanden. Neem toch behoorlijk wat diensten bij KPN af.
Ik ga het morgen maar nog eens proberen.
Teruggebeld en uiteindelijk hierop uit gekomen. Lijkt overeen te komen met de rest van de aanbiedingen hier voor bestaande klanten.spartacusNLD schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:04:
Ook hier een aardige medewerker aan de lijn na 36 min wachten.
Kreeg direct het ''beste aanbod'' wat hierboven al vaker voorbij gekomen is. Dus 9mnd korting + 12mnd ESPN gratis. Hij gaf zelfs aan dat ze niet eens meer in discussie gaan en gewoon direct het beste aanbod doen.
[Afbeelding]
Edit: kan weer in de wacht denk ik.. hij roept 9 maanden en geeft me 3 maand korting.
OPLETTEN DUS DAT JE WEL DE 9 MND KORTING KRIJGT!
:fill(white):strip_exif()/f/image/mLUTwfO2HmlPLJhubvOQdrIZ.png?f=user_large)
Verder wel een vaag verhaal dat het gratis pluspakket (ivm mijn mobiel abbo bij KPN) nog niet op dit overzicht zou staan omdat dit voor rare facturen zou zorgen? Maar dat het uiteindelijk wel gratis zou zijn?
Daarnaast zie ik dat deze weiziging nog niet is doorgevoerd op de mijn kpn omgeving. Iemand anders die dit ook nog niet ziet.. anders ga ik morgen maar weer 40 min in de wacht hangen
[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 25-11-2022 21:38 ]
Ja oké. Met start heb je meer niet. Bedoel meer dat het bij het "normale pakket" erbij zit. Net als 4k.Nnoitra schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:28:
[...]
Opnemen is niet gratis bij ziggo; da's het verschil tussen TV Start en TV Compleet. Scheelt €5,-
Als je een mobiel abonnement hebt gaat er nog 5 euro hussel korting van die prijs afspartacusNLD schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:37:
[...]
Teruggebeld en uiteindelijk hierop uit gekomen. Lijkt overeen te komen met de rest van de aanbiedingen hier voor bestaande klanten.
[Afbeelding]
Verder wel een vaag verhaal dat het gratis pluspakket (ivm mijn mobiel abbo bij KPN) nog niet op dit overzicht zou staan omdat dit voor rare facturen zou zorgen? Maar dat het uiteindelijk wel gratis zou zijn?![]()
Daarnaast zie ik dat deze weiziging nog niet is doorgevoerd op de mijn kpn omgeving. Iemand anders die dit ook nog niet ziet.. anders ga ik morgen maar weer 40 min in de wacht hangen
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Anoniem: 135360
Uur in de wacht. Eerste afdeling kon max 3 maanden korting geven. De afdeling kortingen kon 9 geven. Dus doorverbonden.
De dame gaf aan max 6 maanden te doen. Ik gaf aan dat ik hier gelezen heb tot 9 maanden te kunnen krijgen en dat zei de eerste persoon ook.
Even 10 minuutjes in de wacht en hoppa 9 maanden lang 30 euro korting.
Extra zenders was geen optie volgens deze persoon. Ook mobiel was er niks mogelijk.
Voor dat laatste ga ik maandag maar eens naar de KPN winkel.
Al met al best fijn dit topic gevonden te hebben.
Thnx
Gemeld dat ik aanbieding heb gezien, maar dat deze alleen voor nieuwe klanten gold, dat er moeilijke constructies worden besproken in diverse fora om over te stappen naar Ziggo, of overzetten naar partner met cashback korting, maar dat er ook wordt gemeld dat je 9 maanden korting kan krijgen, als je belt.
Daarna doorgezet naar retentie, in totaal inderdaad 1 uur wachttijd, werd door de eerste medewerker al gewaarschuwd, en ongeveer 5 minuten voordat Retentie aannam, kwam ze nog even op de lijn om te melden dat ik over 5 minuten aan de buurt was.
9 maanden korting gekregen en mijn mobiel kon ook nog extra korting krijgen (was €27 nog iets). Hiernaast heeft mijn vrouw nog een abonnement met 5 GB/onbeperkt bellen voor ongeveer €12 lopen, waarbij ik ook automatisch iedere maand 25 GB data aan "overmaak".
:strip_exif()/f/image/oOvc8gnkrqoYeAXXPZlHWJQZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zzGuA2fTtJzulywPuieTdT89.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/1XeDUXOphTh8ePC5jeNCGYUy.png?f=user_large)
- 9 maanden € 17,- korting op het abonnement zelf (200 Mbit)
- 9 maanden € 10,- korting op tv
ESPN kon ik hooguit voor 6 maanden gratis krijgen (staat vreemd genoeg niet in het overzicht, zal maandag weer bellen).
Vind het prima voor komend jaar. Staat wel een enorme wachtrij nu (1 uur).
Vandaag weer met KPN gesproken. Ik zag dat er nog steeds maar 3 maanden in het systeem stond nadat ik een extra wijziging doorgegeven had. Toen ik daar een bevestiging van kreeg stond er dus 3 ipv 9 maanden.. tip aan de mensen hier om dit goed in de gaten te houden. De bevestiging die je van KPN krijgt hoeft dus niet te zeggen dat het ook goed is gegaan bij KPN.spartacusNLD schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:37:
[...]
Teruggebeld en uiteindelijk hierop uit gekomen. Lijkt overeen te komen met de rest van de aanbiedingen hier voor bestaande klanten.
[Afbeelding]
Verder wel een vaag verhaal dat het gratis pluspakket (ivm mijn mobiel abbo bij KPN) nog niet op dit overzicht zou staan omdat dit voor rare facturen zou zorgen? Maar dat het uiteindelijk wel gratis zou zijn?![]()

nadat ik de Fritzbox had besteld was dit ineens weer de korting die terugkwam..
:fill(white):strip_exif()/f/image/vw9Q7OP4woT8TPtXnKLj2c8G.png?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 26-11-2022 18:12 ]
Vervolgens weer 5 a 10 min in de wacht gestaan, daarna direct de aanbieding gekregen van 9 maanden korting. Nog even doorgevraagd op andere mogelijkheden en nog 3 mnd gratis Spotify premium erbij gekregen.
Samenvattend
Pakket: Internet 200/200
- eerste 9 maanden 36,46
- laatste 3 maanden 52
- 3 maanden gratis Spotify premium (en daarna gewoon 9,99 per maand)
Dan heb je geluk gehad, net ruim een uur in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken.em_bee schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:41:
Hier eind van de ochtend zo'n 20 min in de wacht gestaan, daarna gesproken met medewerker. Aangegeven dat ik de Black Friday aanbiedingen had gezien en dat ik benieuwd was wat ze een vaste klant kunnen bieden.
Vervolgens weer 5 a 10 min in de wacht gestaan, daarna direct de aanbieding gekregen van 9 maanden korting. Nog even doorgevraagd op andere mogelijkheden en nog 3 mnd gratis Spotify premium erbij gekregen.
Samenvattend
- eerste 9 maanden 36,46
- laatste 3 maanden 52
Sorry voor de late reactie maar 0800-0402 kun je gewoon bellen en dat herkent de centrale dat je een XS4ALL product hebt. Dat is de standaard en tevens maximale aanbieding die ze kunnen bieden.d0s schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:00:
[...]
Welk nummer bel je dan? Gewoon het KPN nummer?
20 euro voor een jaar vind ik nog wel de moeite.. naar KPN zelf levert niks op helaas want je bent dan geen 'nieuwe' klant.
Ik heb ook maar 20 minuten moeten wachten vanochtend. Heb uiteindelijk 6 maanden €20 korting per maand geaccepteerd. Niet overdreven doorgevraagd, was hier tevreden mee.em_bee schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:41:
Hier eind van de ochtend zo'n 20 min in de wacht gestaan, daarna gesproken met medewerker. Aangegeven dat ik de Black Friday aanbiedingen had gezien en dat ik benieuwd was wat ze een vaste klant kunnen bieden.
Samenvattend
- eerste 9 maanden 36,46
- laatste 3 maanden 52
LET WEL GOED OP!
Er werd mij weliswaar direct 9mnd korting aangeboden, maar dit bleek enkel 9 mnd korting op interactieve tv en maar 3 mnd op internet te zijn.
Het tweede aanbod was negen mnd op interactieve tv, 3 mnd volle korting op internet en 3 maanden halve korting op internet.
Het derde bod was het onderstaande.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hTGf9c3w3EYWDEqafZz9pEpk.jpg?f=user_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Bambufan op 27-11-2022 22:33 ]
Precies, dit is bij mij ook fout gegaan. Dus scherp zijn hierop. Ondertussen is de klantenservice niet meer bereikbaar ook..Bambufan schreef op zondag 27 november 2022 @ 22:02:
Ik heb er vanmiddag anderhalf uur in de wacht voor nodig gehad en daarna nog 2x 20 minuten in de wacht voor overleg, maar dit is wat ik eruit heb kunnen slepen.
LET WEL GOED OP!
Er werd mij weliswaar direct 9mnd korting aangeboden, maar dit bleek enkel 9 mnd korting op interactieve tv en maar 3 mnd op internet te zijn.
Het tweede aanbod was negen mnd op interactieve tv, 3 mnd volle korting op internet en 3 maanden halve korting op internet.
Het derde bod was het onderstaande.
[Afbeelding]

''wegens grote drukte kunnen we u niet doorverbinden naar een medewerker, de verbinding wordt verbroken''
[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 28-11-2022 10:02 ]
Net een nieuwe poging gedaan en alleen "Opzeggen" ingesproken, zodra er gevraagd wordt om wat in te spreken waar ik over bel.
En kreeg vrijwel direct eerste 9 maanden €35 per maand en daarna mijn huidige tarief €52 voor 200/200mbit.
Grote verschil in het gesprek was dit ik direct aangaf te bellen voor de Black Friday actie en wist dat 9 maanden korting voor 35 euro mogelijk is. Lekker direct maar zo wisten we beide in het gesprek waar het heen zou gaan. Was daarna binnen 5 minuten rond.
Ohja, wel dus bij je vraag inspreken op het begin 'opzeggen' vermelden. Dat scheelt je doorverbinden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m9nC3eAhXkyRE96EtqZxPgvd.jpg?f=user_large)
Per 1 maart dit jaar ben ik overgestapt van XS4all naar KPN en daardoor betaal ik nu al 39,99 voor bovenstaande. Nadat de KPN-medewerker kort had overlegd, kreeg ik gelijk het voorstel om m'n huidige contract met dezelfde korting 12 maanden te verlengen per einde huidig contract.
Had exact hetzelfde na 30 min in de wacht.elastiek schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:24:
Ik heb vanmorgen gebeld en kreeg meteen 12 maanden voor 35 euro.
[Afbeelding]
Per 1 maart dit jaar ben ik overgestapt van XS4all naar KPN en daardoor betaal ik nu al 39,99 voor bovenstaande. Nadat de KPN-medewerker kort had overlegd, kreeg ik gelijk het voorstel om m'n huidige contract met dezelfde korting 12 maanden te verlengen per einde huidig contract.
Contract verloopt eind December.
12mnd 35 euro.
200mbit
Tv+ 1 ontvanger.
Ik heb zojuist de verbinding met de klantenservice verbroken want meneer wilde mij echt geen korting meer geven, dat was voor Black Friday.
Ik heb 1GB glasvezel incl TV en ook mobiel onbeperkt. Aardig pakket volgens mij, hij kon mij eerst 3 maanden korting geven, dan drie maanden iets minder korting en na die drie maanden het bedrag wat ik nu betaal. Ook mijn dreiging tot overstappen op Ziggo zonder succes.
Is nog eens proberen de moeite waard?
Read the badge, Bitch!
Jazeker, het ligt zeker wel aan de persoon aan de andere kant, maar wat jij nu schetst is te karig.Zeeuw schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:43:
Vreemd, ik zie hier dat er vandaag toch nog 9mnd voor 35 euro wordt gegeven.
Ik heb zojuist de verbinding met de klantenservice verbroken want meneer wilde mij echt geen korting meer geven, dat was voor Black Friday.
Ik heb 1GB glasvezel incl TV en ook mobiel onbeperkt. Aardig pakket volgens mij, hij kon mij eerst 3 maanden korting geven, dan drie maanden iets minder korting en na die drie maanden het bedrag wat ik nu betaal. Ook mijn dreiging tot overstappen op Ziggo zonder succes.
Hier exact hetzelfde uurtje geleden, half uur in de wacht en daarna een vervelende medewerker die me niet serieus nam. Dus direct opgezegd, zou een mailtje krijgen binnen een kwartier maar ook niks ontvangen en op mijn KPN staat einddatum van mn oude contract nog (1e week van decemeber).Zeeuw schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:43:
Vreemd, ik zie hier dat er vandaag toch nog 9mnd voor 35 euro wordt gegeven.
Nu nog maar een poging wagen.
Iig een andere medewerker te pakken die t gaat navragen, bij de vorige was er echt niks mogelijk.
Nu wel 9 maanden korting kunnen krijgen van deze medewerker, dus hangt echt af van wie je te pakken krijgt.
Moet wel ff op de mail wachten.
Mail bevestigd nu ook, 9 maanden lang hoogste snelheid gekozen + espn jaar lang gratis
[ Voor 14% gewijzigd door Musta op 28-11-2022 13:01 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Internet, 9 maanden korting
Tv, 9 maanden korting
Pluspakket, 6 maanden gratis.
Scheelt mij toch €35 per maand de eerste 6 maanden.
Daarna komen de kosten van het Pluspakket erbij en na de 9 maanden betaal ik de laatste 3 maanden mijn volledige abonnementskosten
:strip_exif()/f/image/A2EyV8ynaKG5mNGZJh9aOxhV.jpg?f=fotoalbum_large)
Tweede poging meer succes!
Opzeggen ingesproken en binnen een half uur een vriendelijke dame aan de lijn. Meteen gezegd dat ik voor de 9 maanden Black Friday actie bel.
Korte stilte..."Het is geregeld! Wil je ook ESPN of HBO?"
Doe maar HBO...is dat ook gratis?
"Ja hoor, 12 maanden. Ik kan er ook ESPN bij doen!"
Als je dan toch aan het vinken bent...
"Ik heb 'm aangevinkt voor je!"
Bij het eerste gesprek moest ik nog postcode en geboortedatum doorgeven, dat was nu niet nodig.
Top! Nog even gezegd dat dit de tweede keer is dat ik belde, was waarschijnlijk gewoon iemand van klantenservice. Ze was iig blij als de actie voorbij is.
Snel, aardig en super aanbieding zo!
Wel goed in de gaten houden, de prijs als de deal is afgelopen is mij dan wel weer te gortig. Maar dan is het weer Black Friday 2023!
Read the badge, Bitch!
Zoals het pluspakket en het opnemen staat er niet bij. Wel zie ik dat Netflix eerst €16 was en nu €8.
Huidige
/f/image/4ANxIIAX6hW6swXLgdqvNwED.png?f=fotoalbum_large)
nieuwe
:fill(white):strip_exif()/f/image/eMKdkGwBQjvjWshgRA0wvjcN.png?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door LiloFlows op 28-11-2022 15:02 ]
Tweakers heeft zich weer bewezen!
Er lijkt een normale IPTV te missen. Heb je die nu wel? Want opnemen is volgens mij niet mogelijk met digitenne.LiloFlows schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:01:
Dacht ik mooi korting gefixt te hebben net aan de telefoon maar als ik het vergelijk met de huidige factuur lijkt het alsof er dingen missen?
Zoals het pluspakket en het opnemen staat er niet bij. Wel zie ik dat Netflix eerst €16 was en nu €8.
Huidige
[Afbeelding]
nieuwe
[Afbeelding]
Edit: Of krijg je nu ipv IPTV een extra digitenne insteekkaart. Dat zou natuurlijk een slechte ruil zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door jaspermeul op 28-11-2022 15:43 ]
Ja ik probeer te bellen maar net kreeg ik na 40 minuten wachten gewoon een pieptoon waarnaar de verbinding verbroken werd. nog maar een keer proberen. Hij heeft helemaal niks over de digitenne gezegd, hij zei alleen dat hij TV gratis zou aanvinken.jaspermeul schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:40:
[...]
Er lijkt een normale IPTV te missen. Heb je die nu wel? Want opnemen is volgens mij niet mogelijk met digitenne.
Edit: Of krijg je nu ipv IPTV een extra digitenne insteekkaart. Dat zou natuurlijk een slechte ruil zijn.
Edit: was idd verkeerd hij had de interactieve tv er af gedaan waardoor het systeem automatisch 18 euro rekent voor de digitenne p/m. Nieuwe medewerker was een stuk vriendelijker en behulpzamer en heeft zelfs nog extra korting gegeven + HBO Max (wat de eerste medewerker echt niet kon geven want dit was echt het 'maximale')
:fill(white):strip_exif()/f/image/tfhU6Ki6RbW0CIPfnVG69p08.png?f=user_large)
[ Voor 30% gewijzigd door LiloFlows op 28-11-2022 16:39 ]
Gelukt! Dank ook de 9 maanden dealPhoolie schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:01:
[...]
Ja hoor, als hij maar niet te lang loopt. Hier vanmiddag een contract, dat nog tot 31 december loopt, met een jaar mogen verlengen.
[...]
Vorig jaar liep het zelfs nog langer door. Sterker nog, er was wat fout gegaan bij mij, dit zouden ze annuleren en mij terug bellen. Eind december nog niks gehoor en zelf maar gebeld, toen kon ik nog steeds de Black Friday korting krijgen.
Gewoon op naam van je partner?ManiacScum schreef op maandag 28 november 2022 @ 18:30:
Inmiddels aangesloten en van KPN naar KPN gegaan:
[Afbeelding]
Tot volgend jaar en hetzelfde riedeltje maar weer herhalen.
Geen oordeel maar je hebt er totaal geen last van, anders dan dat je de oude apparatuur (kostenloos) moet retouneren.siddler schreef op maandag 28 november 2022 @ 19:03:
Zojuist toch gezwicht voor het 9 maanden 35 euro aanbod. Afgelopen vrijdag konden ze me niet beter aanbieden dan 6x 35,- 3x 52 en 3x 62 (200mb internet + TV) en belde dus eigenlijk met het voornemen om op te zeggen en opnieuw af te sluiten op naam van mijn partner. Uiteindelijk won het gemak het toch van het ietwat onzekere opzeggen en opnieuw afsluiten. Al met al prima verdienste voor 1 uur in de wacht staan
Ik heb niet eens gemerkt dat ik ben geswitched, anders dan dat ik voor mijn werk ineens een ander ip-adres had.
Vorig jaar heb ik gewoon de nieuwe apparatuur teruggestuurd. Die was toch hetzelfde, dus waarom zou ik stekkers en zo gaan wisselen. Even gebeld met de klantenservice en dat was goed zo.ManiacScum schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:12:
[...]
Geen oordeel maar je hebt er totaal geen last van, anders dan dat je de oude apparatuur (kostenloos) moet retouneren.
Ik heb niet eens gemerkt dat ik ben geswitched, anders dan dat ik voor mijn werk ineens een ander ip-adres had.
Ik zet de complete doos ongeopend in de kast, nog makkelijker.rud schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:15:
[...]
Vorig jaar heb ik gewoon de nieuwe apparatuur teruggestuurd. Die was toch hetzelfde, dus waarom zou ik stekkers en zo gaan wisselen. Even gebeld met de klantenservice en dat was goed zo.
Kan ik de doos volgend jaar in zijn geheel weer retour sturen.
[ Voor 7% gewijzigd door ManiacScum op 28-11-2022 20:17 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik heb gisterenavond voor de tweede keer gebeld en ook een betere deal gekregen. Helaas geen 9 maanden korting maar wel een jaar gratis ESPN en HBO én 9 maanden korting op tv. Betreffende medewerker gaf inderdaad aan dat de deals waarschijnlijk verlengd zouden worden.aex351 schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:44:
Zojuist gebeld, als bestaande klant, echter de afdeling opzeggingen die deze aanbieding (9 maanden korting) mogen geven was al om 20:00 gesloten. Ze gaf aan dat wanneer ik morgenochtend zou bellen ik nog aanspraak erop kon maken.
Hier vriendelijke dame. Terwijl ze m'n gegevens op aan het zoeken was even zitten zanikken over hoe druk het was met Black Friday en Cyber Monday.
En dat ik er ook eentje was die daarvoor belde; en ik niet om de hete brij heen wilde draaien.
Nog de vraag gesteld of het tegenwoordig nog iets scheelde als ik m'n 2e ontvanger terug zou sturen; 2e ontvanger met opnemen pakket gratis vs 1 ontvanger en opnemen pakket betalen: scheelt weinig (en in de aanbieding zou daar ook de korting voor gegeven worden).
Eerst het eerste aanbod gekregen; gezegd dat ik had gelezen dat ze nog een strakker aanbod mocht doen en gelijk gezegd dat ik geen interesse had in extra pakketten, en dat 200/200 snel zat was.
En toen naar 9 maanden korting op internet (€17,-), 9 maanden korting op tv (€10,-), en 6 maanden korting op ontvanger ofzo (€5,-).
€273,- korting.. dat is zeer netjes. Zeer vriendelijk bedankt en een fijne werkdag gewenst. Ik ben happy.
Gisteravond was ik pas in de gelegenheid om te bellen.
Ik kreeg in eerste instantie een aanbod van 3 maanden €20,- korting.
Aangegeven dat ik dat niet erg scherp vond gezien het Tweakers topic
De medewerker zette mij in de wacht en gaf aan mij naar opzeggingen door te verbinden want zij konden dat aanbod wel doen.
Helaas werd na het doorschakelen de verbinding verbroken en kon ik niet meer terugbellen omdat het al 20:00 was geweest.
Vanochtend weer een poging gedaan en de vriendelijke dame bij opzeggingen vroeg wat voor aanbod ik gisteren had gekregen. Zonder enig wederwoord zei ze dat ik 9 maanden €35 (ipv €57) zou krijgen voor 1000/1000.
Erg tevreden en nu zit ik elk jaar rond deze tijd goed.
Mijn moeder hangt nu ook aan de lijn om hetzelfde aanbod te krijgen.
Edit; Mijn moeder heeft het volgende aanbod aan korting gekregen met tv en 50mbit:
6x €15
3x €10
1x €60 cashback op volgende factuur.
[ Voor 8% gewijzigd door xSmooth- op 29-11-2022 11:12 ]
Yess, ik had deze al binnen voordat ze ophing.meneerdeman schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:57:
Ik heb ook een aardige deal gekregen (vrijdag), maar geen bevestiging. Kregen jullie deze direct?
zelf opgezegd? of overstapservice?
Ik heb ernstig getwijfeld of dit wel zou gaan werken en dat je niet dagen zonder internet zou komen zitten.
Van het weekend gebeld (slechts 15 min in de wacht) en verzaakt door te vragen.
Nu dus (maar) 3 maanden korting op pakket ipv 9 maanden, wel 12 mnd ESPN & HBO gratis
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dus maar even gebeld en nu een nog betere aanbieding gekregen. 9 maanden 35 euro en 12 maanden ESPN.meneerdeman schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:57:
Ik heb ook een aardige deal gekregen (vrijdag), maar geen bevestiging. Kregen jullie deze direct?
Hussel Internet 100 Mbit/s 9 maanden voor 35,
12 maanden gratis espn en eerste 6 maanden €5 korting op interactive tv. dikke prima zo.
lijkt ook al eerder in te gaan, huidige contract liep tot 18 januari, dit gaat 14 december al in
Mijn abonnementen bij kpn zijn al jaren in sync met black friday, super handig. Elk jaar 9 maanden korting (of wat de aanbieding is, maar meestal zoiets)xSmooth- schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:51:
Mijn contract was al een paar maanden afgelopen en ik heb gewacht totdat deze actie kwam.
Gisteravond was ik pas in de gelegenheid om te bellen.
Ik kreeg in eerste instantie een aanbod van 3 maanden €20,- korting.
Aangegeven dat ik dat niet erg scherp vond gezien het Tweakers topic
De medewerker zette mij in de wacht en gaf aan mij naar opzeggingen door te verbinden want zij konden dat aanbod wel doen.
Helaas werd na het doorschakelen de verbinding verbroken en kon ik niet meer terugbellen omdat het al 20:00 was geweest.
Vanochtend weer een poging gedaan en de vriendelijke dame bij opzeggingen vroeg wat voor aanbod ik gisteren had gekregen. Zonder enig wederwoord zei ze dat ik 9 maanden €35 (ipv €57) zou krijgen voor 1000/1000.
Erg tevreden en nu zit ik elk jaar rond deze tijd goed.
Mijn moeder hangt nu ook aan de lijn om hetzelfde aanbod te krijgen.
Edit; Mijn moeder heeft het volgende aanbod aan korting gekregen met tv en 50mbit:
6x €15
3x €10
1x €60 cashback op volgende factuur.
Vanmiddag opnieuw gebeld. Ik kreeg in eerste instantie weer een 'reguliere' verkoopmedewerker aan de lijn. De situatie uitgelegd. Hij gaf aan dat hij slechts tot maximaal 6 maanden korting kon geven en dat een andere afdeling wellicht meer van toepassing zou zijn. Vervolgens is hij zelf gaan overleggen met de betreffende afdeling en toen kwam die terug met een gestaffelde korting. 6 maanden korting + 3 maanden iets minder korting + 3 maanden reguliere tarief. Wat in geen geval in de beurt kwam van de Black Friday deal. Uiteindelijk viel de verbinding weg.aex351 schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:44:
Zojuist gebeld, als bestaande klant, echter de afdeling opzeggingen die deze aanbieding (9 maanden korting) mogen geven was al om 20:00 gesloten. Ze gaf aan dat wanneer ik morgenochtend zou bellen ik nog aanspraak erop kon maken.
Vanavond weer opnieuw gebeld. Dit keer meteen aangegeven dat ik wilde opzeggen (via het bel menu). Toen kwam ik zelf bij de betreffende afdeling 'opzeggingen' uit. De situatie uitgelegd - niet erom gedraaid. En kreeg toen vrijwel meteen de 9 maanden korting aangeboden. Na wat gepraat ook het Plus pakket en HBO gekregen. ESPN heb ik kennelijk laten liggen nu ik wat reacties hier op het forum lees.
< dit stukje webruimte is te huur >
Nee, hier alleen gemerkt dat we een ander ip adres kregen. Verder niets, de verbinding ging 1 op 1 over.supercop7373 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:22:
[...]
Ik heb ernstig getwijfeld of dit wel zou gaan werken en dat je niet dagen zonder internet zou komen zitten.
Ga dit nu ook doen, bedankt voor het advies @ManiacScum !!! Scheelt een hoop gedoe. We hebben letterlijke 2x anderhalfuur in de wachtrij gestaan op zaterdag. Eerst de normale afdeling, toen de opzeg afdeling. Toen 9 maanden korting gekregen maar het leek alsof het bedrag na 9 maanden weer 70+ euro werd ipv in de 60 euro.rud schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:47:
[...]
Nee, hier alleen gemerkt dat we een ander ip adres kregen. Verder niets, de verbinding ging 1 op 1 over.
Hele boel nu geannuleerd en op de vrouw haar naam nog de black friday deal op maandag avond mee kunnen pakken. Bizar dat 100Mbit en 1Gbit precies hetzelfde kosten!! factor 10 verschil in snelheid, factor 0 in prijs.
In retrospect, it was inevitable
Nou nee, dat is nou juist logisch. Omdat de factor 0 is, zal bijna iedereen voor 1 Gbit gaan en velen daar van vergeten na de aanbieding dit terug te zetten.zer0l schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:30:
[...]
Bizar dat 100Mbit en 1Gbit precies hetzelfde kosten!! factor 10 verschil in snelheid, factor 0 in prijs.
Dit topic is gesloten.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.