Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Overigens geen schande, we hebben een aantal goede tornooien gespeeld, maar het is tijd voor verjonging... Als je Alderweireld en Vertonghen ziet rondlopen, zet dan, met het oog op de toekomst, een paar jonge kerels want dit is gewoon niet voldoende op dit niveau... En ook Hazard, die heeft gewoon te veel trappen gekregen op zijn enkels en haalt ooit nog zijn topniveau.
Met Onana, Doku, Theate, Debast en De Ketelaere heb je echt wel wat talent(he's) op de bank zitten...
(en dan geeft Alderweireld weer zo'n geweldige pass zoals hij dat kan
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Voor Canada bedoel je? Ik kijk ook Belgie Één maar hij was voor de goal echt niet zo positief..Gunner schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:45:
De Belgische commentator komt (de hele wedstrijd al) superlatieven tekort.
Voor Canada, jaGunner schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:45:
De Belgische commentator komt (de hele wedstrijd al) superlatieven tekort.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ey QuadQuad schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:40:
[...]
@Coltrui
Hebben ze in België ook geen frisse jonge CV's?
Debast, Theate, noem maar op. Maar die koppige Spanjool heeft ze amper kansen gegeven in de voorbereidingswedstrijden. Die blijft gewoon halsstarrig vasthouden aan de rollatorbende, echt te triest voor woorden.
Nee. Courtois penalty killer en batsiydingers allerbeste afmaker zijn de dingen die me even bij zijn gebleven maar misschien komt het door z’n enthousiasme
Mwah. Volgens mij was de huidige coach juist een vooruitgang ten opzichte van Wilmots? En ruim vier jaar terug waren de Fransen toch ook gewoon beter? Geen schande om dan te verliezen.Typhone schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:42:
België leukt veel te veel op namen uit het verleden. Daar had ooit een echte coach voor de groep moeten staan dan waren ze 1x WK en 1x EK geworden. Nu is het af over en klaar voor een hele generatie.
Vergeet niet dat bijvoorbeeld ook Bergkamp en co nooit een prijs pakten. Zoveel kansen zijn er niet voor een landenteam en het is nooit zo geweest dat de Belgen de enige ploeg met topspelers waren.
Nu is het gewoon een oud team en dan is het bij een klein land altijd de vraag of er opvolging is.
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 23-11-2022 20:52 ]
Die zijn er niet klaar voor. Maar je hebt gewoon gelijk hoor. Vertonghen, alle respect voor zijn carrière, maar die heeft het niveau gewoon niet meer...Coltrui schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:48:
[...]
Ey Quad
Debast, Theate, noem maar op. Maar die koppige Spanjool heeft ze amper kansen gegeven in de voorbereidingswedstrijden. Die blijft gewoon halsstarrig vasthouden aan de rollatorbende, echt te triest voor woorden.
Alderweireld (Antwerp), Vertonghen (Anderlecht - momenteel rechterrijtje of zo) Hazard (rechts bank)... Kom op, da's al lang over.Jebus4life schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:50:
[...]
Die zijn er niet klaar voor. Maar je hebt gewoon gelijk hoor. Vertonghen, alle respect voor zijn carrière, maar die heeft het niveau gewoon niet meer...
Klopt dat de jonge gasten er niet klaar voor zijn maar als je ze niet test, niet de ervaring schenkt, niet laat spelen, werkt ook niet mee. Soit, 't is maar voetbal, maar die Martinez is gewoon een opportunistje. Steekt nooit zijn nek uit.
Ik kijk 'Een' en het valt me niet opGunner schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:49:
[...]
Nee. Courtois penalty killer en batsiydingers allerbeste afmaker zijn de dingen die me even bij zijn gebleven maar misschien komt het door z’n enthousiasme
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
True, maar zou jij 6 jaar geleden Van Gaal niet eens bij de Belgen hebben willen zien?D-e-n schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:50:
[...]
Mwah. Volgens mij was de huidige coach juist een vooruitgang ten opzichte van Wilmots? En ruim vier jaar terug waren de Fransen toch ook gewoon beter? Geen schande om dan te verliezen.
Vergeet niet dat bijvoorbeeld ook Bergkamp en co nooit een prijs pakten. Zoveel kansen zijn er niet voor een landenteam en het is nooit zo geweest dat de Belgen de enige ploeg met topspelers waren.
Nu is het gewoon een oud team en dan is het bij een klein land altijd de vraag of er opvolging is.
Nee. Ik wil van Gaal alleen bij Nederland zien en zeker niet bij de grote rivaal. Hij mag Costa Rica eens doen wat mij betreftTyphone schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:56:
[...]
True, maar zou jij 6 jaar geleden Van Gaal niet eens bij de Belgen hebben willen zien?
Precies, bizar die 7 schoten op goal in 14 min. Die 2e penalty had ook wel mogen komenDwight84 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:58:
Jammer van de tussenstand, Canada verdiende het om dik voor te staan maar helaas.
Ik vind het dóódzonde dat Advocaat het - echt aan de wieg van deze generatie - afgebold is. Die had er echt iets moois van kunnen maken. Maar 't is geen kerel voor de lange termijn, geloof ikTyphone schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:56:
[...]
True, maar zou jij 6 jaar geleden Van Gaal niet eens bij de Belgen hebben willen zien?
[ Voor 13% gewijzigd door Coltrui op 23-11-2022 21:01 ]
Als je zoveel kansen krijgt en zoveel mist verdien je het niet, imo.Dwight84 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:58:
Jammer van de tussenstand, Canada verdiende het om dik voor te staan maar helaas.
Advocaat is vooral een behoudende coach, volgens mij niet iemand die er wat extra's uitperstColtrui schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:59:
[...]
Ik vind het dóódzonde dat Advocaat het - echt aan de wieg van deze generatie - afgebold is. Die had aan de wieg kunnen staan van iets moois.
LOL! ja inderdaad ze verdiende het om 0-5 achter te staan.Tristan schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:00:
[...]
Als je zoveel kansen krijgt en zoveel mist verdien je het niet, imo.
Heb hem hoog zitten - deed het prima in Rotterdam met matig materiaal, toch? Ach ja... Het geld riep he.D-e-n schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:02:
[...]
Advocaat is vooral een behoudende coach, volgens mij niet iemand die er wat extra's uitperst
Middenveld word helemaal overlopen en die 3 achterin spelen alleen maar breed.
Het lijkt mij dat die bal erover moet want rollend over de grond naar voren gaat niet lukken.Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:04:
Schandalige wedstrijd van mijn landgenoten. Tactiek klopt ook voor geen meter.
Welk middenveld? Compleet gebrek aan balans.Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:04:
Schandalige wedstrijd van mijn landgenoten. Tactiek klopt ook voor geen meter.
Die verticale witte streep in het midden.autje schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:06:
[...]
Welk middenveld? Compleet gebrek aan balans.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Advocaat kan met redelijke kwaliteiten een degelijk elftal neerzetten. Hij is ook meester in het goed neerzetten van een ploeg waarbij de goals om de oren vliegen.Coltrui schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:03:
[...]
Heb hem hoog zitten - deed het prima in Rotterdam met matig materiaal, toch?
Waar hij meer moeite mee heeft is het bouwen aan een ploeg, aan het bouwen aan een speciale wat meer aanvallende speelwijze. Daarom waren we ook bij Feyenoord op den duur wat uitgekeken op hem.
Edit:

[ Voor 31% gewijzigd door Coltrui op 23-11-2022 21:12 ]
Twente komt eraan!
Ik hoop maar om één reden dat Belgie dit wint: scorito. Dat Argentinie en Duitsland hebben me al genoeg punten gekostVlassie1980 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:10:
Zeer positief verrast door Canada, veel snelle spelers en spelen echt met zeer hoge druk naar voren. Hadden echt wel beter verdiend.

Zonder gekheid, inderdaad erg leuk elftal om naar te kijken. Zonde dat ze zichzelf nog niet hebben beloond want wat leggen die gasten een energie in de wedstrijd zeg.
Twente komt eraan!
Bijna alle stats in het voordeel van de Canadezen, alleen de belangrijkste, de doelpunten, niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
En daar ontsnapt hij aan zijn tweede geel.Quad schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:15:
Jemig Meunier, loop je zelf met een bandje op je hoofd ga je zelf lekker lomp erin.
[ Voor 8% gewijzigd door Herman op 23-11-2022 21:21 ]
Die gaat er nog af met een tweede karton.Quad schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:15:
Jemig Meunier, loop je zelf met een bandje op je hoofd ga je zelf lekker lomp erin.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat was sarcastisch neem ik aan. Blij dat Trossard nu speelt.Tristan schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:22:
Hazard speelt een goede wedstrijd.
Nee ik dacht een aantal goeie acties gezien te hebben..Coltrui schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:24:
[...]
Dat was sarcastisch neem ik aan. Blij dat Trossard nu speelt.
Dat wel, 't blijft Hazard, maar 't is een schim van zichzelf, toch? Ik hoop dat die Trossard wat meer tijd krijgt. Beetje ervaring opdoen, na de groepsfase hebben de Belgen op dit niveau niks meer te zoeken in Qatar.Tristan schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:24:
[...]
Nee ik dacht een aantal goeie acties gezien te hebben..
Ik vond hem ook niet slecht spelen. Zeker vergeleken met vorige keren. Mis wel echt zijn inzet als ze niet in balbezit zijn.Tristan schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:24:
[...]
Nee ik dacht een aantal goeie acties gezien te hebben..
Daarnaast echt trieste vertoning van België. Tactiek is slecht, daarnaast echt paar zeer matig presterende spelers. Lukaku wordt ook echt gemist naar mijn idee.
Niet vergeten dat Canada gewoon echt goed speelt..Buitenspel schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:27:
[...]
Daarnaast echt trieste vertoning van België. Tactiek is slecht, daarnaast echt paar zeer matig presterende spelers. Lukaku wordt ook echt gemist naar mijn idee.
Canada speelt eigenlijk als een Premier League elftal, zo kan ik denk ik hun stijl vanavond het beste omschrijven.
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 23-11-2022 21:35 ]
⏩ PVOutput☀️
Kan mij nog zijn debuut herinneren, waa zo positief verrast. Maar nu, echt om te janken. Ondanks dat hij gescoord heeft.
't Is een publiek geheim dat België de laatste 10 minuten zwaar onder druk komt te staan bij een kleine voorsprong.Vlassie1980 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:36:
Als je in de kwalificatie ook boven Mexico en de VS eindigt kan je best wel ballen. Ik gun de Canadezen nog wel een goal maar denk inderdaad dat de koek een beetje op is.
⏩ PVOutput☀️
Bij Canada weten ze niet echt op welke hoogte de goal is.Quad schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:41:
Ik telde 'm al!
Ja dat valt mij ook al de hele wedstrijd op.carpebios schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:42:
[...]
Bij Canada weten ze niet echt op welke hoogte de goal is.
Het is net dat balletje in de kleine ruimte dat ze niet goed kunnen geven. Dan kom je in de laatste fase net wat tekort.Grindtegel schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:30:
Canada is verfrissend en fel maar mist echte kwaliteit. En de koek is nu wel zo ongeveer op, ik zie belgie eerder scoren
Die schaar van die Canadees mag ook rood wezen.

Belgie had ook al rood twee keer geel moeten krijgen dus dit is een goedmakertje
[ Voor 6% gewijzigd door Tristan op 23-11-2022 21:46 ]
In de Africa Cup is dit ook gewoon geel

Ja, ik zie dit ook in het zwart....
Daarover gesproken, is het geen tijd om af te fluiten. Minuutje 86?
Zelfs Wesley Snijder zou deze erin gekopt hebben man!Hupske schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:47:
Luuk de Jong of Giroud had hem gemaakt die kopbal.
Zelfs? Die kopte aardig bal erin hoor, de held.Tristan schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:47:
[...]
Zelfs Wesley Snijder zou deze erin gekopt hebben man!
Ik bedoel, zo groot is hij niet dus dat maak het specialercarpebios schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:48:
[...]
Zelfs? Die kopte aardig bal erin hoor, de held.
Ah, nu snap ik hem! Ja Canada heeft wel echt super veel kansen, maar met zulke mensen voorin krijg je geen bal in de goal.Tristan schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:49:
[...]
Ik bedoel, zo groot is hij niet dus dat maak het specialer
Ze zijn moegestreden..carpebios schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:50:
Deze corner ook weer, man man man.
Inderdaad, kan je Noppert wel voorin zetten, scoor je nog niet.carpebios schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:50:
Deze corner ook weer, man man man.
⏩ PVOutput☀️
Ze speelden heerlijk, Engels voetbal eigenlijk, kick and rush met combinatiespel.D-e-n schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:56:
Ik heb de eerste helft niet gezien maar ik vind Canada nu echt heel matig aan de bal, overal spelen ze hem net teveel vooruit.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, ze hebben de eerste helft in over-drive gespeeld in de hoop er een paar in te kunnen prikken en de wedstrijd op slot te kunnen gooien, maar waardoor de koek nu wel zo'n beetje op was.D-e-n schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:56:
Ik heb de eerste helft niet gezien maar ik vind Canada nu echt heel matig aan de bal, overal spelen ze hem net teveel vooruit.
⏩ PVOutput☀️
Coltrui schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:57:
Onverdiend. Beetje balen. Ik kan niet wachten op de 'Maar in een tornooi moet je groeien' dooddoener.
Daar is hij! Maar het is wel waarQuad schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:58:
Net als Nederland, eerste pot minder, nu kan je groeien in het toernooi.
Coltrui schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:57:
Onverdiend. Beetje balen. Ik kan niet wachten op de 'Maar in een tornooi moet je groeien' dooddoener.
Dat duurde niet langQuad schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:58:
Het spel van Nederland lijkt me nooit zo slecht als de Belgen vandaag.Quad schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:58:
Nee, die Canadezen maken zeer zeker nog kans!Jebus4life schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:00:
Ik zie de Kroaten of Marrokanen trouwens niet zomaar winnen van dit Canada...
Wordt een interessante poule.Jebus4life schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:00:
⏩ PVOutput☀️
Ik zie de Belgen ook niet zomaar winnen van Marokko en Kroatië.Jebus4life schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:00:
Van Marokko toch wel?D-e-n schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:01:
[...]
Ik zie de Belgen ook niet zomaar winnen van Marokko en Kroatië.
Waarom wel? Afrikaanse landen zijn altijd taai. En ze hebben Ziyech. Kan alle kanten op in de groep.
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 23-11-2022 22:03 ]
Belgie heeft wel wat meer dan Ziyech toch. Die speelde trouwens ook niet super.D-e-n schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:02:
[...]
Waarom wel? Afrikaanse landen zijn altijd taai. En ze hebben Ziyech.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Mooie is dat een ploeg er tijdens een tweede poulewedstrijd plots helemaal anders uitziet. Dan is het soms van moeten.
Dit topic is gesloten.
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)