[Voetbal] Centraal WK 2022 topic

Pagina: 1 ... 60 61 Laatste
Acties:
  • 112.812 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:15
Typhone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:32:
Flikker aub die vent bij de NOS in de pomp zeg. Messi messi messi messi messi messi bij elk balcontact van hem. Kotsmisselijk word je ervan.
Messi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:17
KlaasjeNL schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:00:
[...]

Vanuit de VAR wellicht? Laat ze gewoon elke schwalbe met geel bestraffen, standaard. Dan is het snel gedaan. Maar zelfs een onbesuisde sliding met gestrekt been op een enkel bleef dit tournooi onbestraft aan de kant van Argentinië...
Blijft hetzelfde de VAR is ook onderdeel van de leiding van een wedstrijd en het regel stelsel

Het geheel moet dat standaard bestraffen, er is nu veel te veel ruimte voor interpretatie. Je kan dat niet afschuiven op 1 onderdeel. Als de scheidsrechter het niet doet moet de Var met maar doen. Dan hou je de ruimte over.

Het stelsel moet zo zijn en uitgevoerd worden dat het niet meer voor komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CornermanNL schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:08:
[...]

Blijft hetzelfde de VAR is ook onderdeel van de leiding van een wedstrijd en het regel stelsel

Het geheel moet dat standaard bestraffen, er is nu veel te veel ruimte voor interpretatie. Je kan dat niet afschuiven op 1 onderdeel. Als de scheidsrechter het niet doet moet de Var met maar doen. Dan hou je de ruimte over.

Het stelsel moet zo zijn en uitgevoerd worden dat het niet meer voor komt.
De reden dat ik heel weinig voetbal keek en als experiment dit WK niets (en dat beviel prima) is omdat ik mij altijd irriteer aan de willekeur bij het toepassen van de regels. Dat heeft niets met ruimte voor interpretatie te maken, maar er schijnt dit idee te heersen dat je een wedstrijd "moet lezen" in plaats van de regels toepassen. Dat eerste is het gevolg van veel te veel brijheid voor scheidsrechters. Een scheidsrechter die de regels niet toepast moet gewoon op non actief tot hij belooft en vervoilgens laat zien dat hij zich wel aan de regels kan houden.

Als de scheidsrechters zich al niet aan de regels houden, hoe kan je dan verwachten dat spelers dat doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:12:
[...]

Als de scheidsrechters zich al niet aan de regels houden, hoe kan je dan verwachten dat spelers dat doen?
Precies. Door in de beginfase 2x geen geel te trekken voor de Argentijnen helpt hij ze in het zadel. Zelfde met weggooien van de bal tijdens de penaltyserie. Daardoor kon hij nog een keer smerig doen en werd er toen pas geel getrokken.

Maar dat zijn slechts 3 voorbeelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:33:
[...]

Nogmaals. Op basis van wat is dit? Ik vond mbappe een stukje beter.
Omdat Adidas en Nike al lang alles verdeeld hebben en zelfs verslaggevers Geilen op Ronaldo en Messi.

Nu is het dit toernooi iig mogelijk terecht, maar ze zouden hem nog tot speler van het toernooi uitroepen als ze er in de eerste ronde uitlagen.

Ik vond Mbape dit toernooi veel beter. Dreigend en heeft (zoals Snijder in 2010) een hele grote rol gespeeld voor Frankrijk.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:57
'78 Videla, '86 de handsbal en '22 Qatar. Er zijn weinig landen die zo'n dubieuze geschiedenis hebben als Argentinië.

Je moet eens proberen om een gekleurde speler op de elftal foto's van de laatste 50 jaar te vinden, dat gaat je niet lukken. Terwijl in alle omringende landen het bijna de helft is. Daarna moet je eens opzoeken waarom dat is.

Nee, sympathie voor Argentinië is echt heel ver te zoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 14:30
Was er ook een postume dank aan 6500 arbeiders op het eind?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:35
Justevo schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:24:
'78 Videla, '86 de handsbal en '22 Qatar. Er zijn weinig landen die zo'n dubieuze geschiedenis hebben als Argentinië.

Je moet eens proberen om een gekleurde speler op de elftal foto's van de laatste 50 jaar te vinden, dat gaat je niet lukken. Terwijl in alle omringende landen het bijna de helft is. Daarna moet je eens opzoeken waarom dat is.

Waarom zeg je het niet gewoon, nu is het alsof je twijfelt aan je verhaal. En geef even een zoekterm aan, dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Je bedoelt de enorm donker gekleurde teams van Chili, Uruguay, Paraguay en Bolivia? :9
De grote Maradona zelf was een 'morocho', vergeet dat niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Het was een fantastische wedstrijd, tot aan de tachtigste minuut was er niks aan het handje voor de Argentijnen. Ging soms alle kanten op.

Blij toe dat het EK 2024 weer in een normale periode valt in een echt voetbal land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
zacht schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:35:
[...]

Je bedoelt de enorm donker gekleurde teams van Chili, Uruguay, Paraguay en Bolivia? :9
De grote Maradona zelf was een 'morocho', vergeet dat niet.
Voor die landen was het heel anders, daar was niet bijna 50% van de bevolking gekleurd rond 1800. Paraguay heeft ook een hele dubieuze geschiedenis wat dat betreft. Meeste van die landen stuurde alleen de gekleurde mannen naar het front, maar nergens zoveel als in Argentinië. In Chili waren überhaupt zeer weinig Afrikaanse slaven.

[ Voor 16% gewijzigd door Justevo op 18-12-2022 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:12
Sjah schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:32:
[...]

Waarom zeg je het niet gewoon, nu is het alsof je twijfelt aan je verhaal. En geef even een zoekterm aan, dan.
Bijvoorbeeld dit verhaal. Ik heb het overigens niet op regelniveau gecheckt.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ik hoop dat ze de volgende regel gaan invoeren (maar dan kunnen ze minder corrupt zijn).

Een land voor het WK organiseren moet ten tijden van het bid:
Een van de laatste drie WK's de poule fase overleeft hebben. (top 16 van de wereld)
Een van de laatste twee (lokale) kampioenschappen (EK etc) de poule fase overleefd hebben.

Top xx/2(aantal deelnemende landen/2) van de fifa ranking staan. (waarbij je normaal gesproken al aan de bovenstaande regels voldoet, maar toch).

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:10
Dwight84 schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:49:
Beste WK finale die ik heb gezien. En ja wat is en blijft Messi een topper.

Hij is de GOAT.
Volgens mij hebben Cruijff of Pelé meer aanspraak op die titel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
Sjah schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:32:
[...]

https://matthijssneppie.n...fro%2DArgentijns%20gezien

Argentinië heeft praktisch de hele gekleurde bevolking de dood ingejaagd door ze als kanonnenvoer twee oorlogen in te sturen in ruil voor hun vrijheid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Justevo schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:43:
[...]

Argentinië heeft praktisch de hele gekleurde bevolking de dood ingejaagd door ze als kanonnenvoer twee oorlogen in te sturen in ruil voor hun vrijheid.
En dat gaan we de Argentijnen nog honderden jaren kwalijk nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:52

Lordy79

Vastberaden

brothermaynard schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:42:
[...]

Volgens mij hebben Cruijff of Pelé meer aanspraak op die titel
Of Maradona. Iig Maradona GOAT van Argentinië _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

zacht schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:50:
[...]

En dat gaan we de Argentijnen nog honderden jaren kwalijk nemen?
Vooral tijdens het voetballen /s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:13

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

zwaar offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 18-12-2022 22:38 ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Kevinp schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:42:
Ik hoop dat ze de volgende regel gaan invoeren (maar dan kunnen ze minder corrupt zijn).

Een land voor het WK organiseren moet ten tijden van het bid:
Een van de laatste drie WK's de poule fase overleeft hebben. (top 16 van de wereld)
Een van de laatste twee (lokale) kampioenschappen (EK etc) de poule fase overleefd hebben.

Top xx/2(aantal deelnemende landen/2) van de fifa ranking staan. (waarbij je normaal gesproken al aan de bovenstaande regels voldoet, maar toch).
Slecht plan — als FIFA lid mag elk land zich opgeven om een WK te kunnen organiseren. Resultaten uit het verleden zuiden geen impact mogen hebben op het heden. Is wel zo eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Ja, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes.
En de Turken ook niet.
En de ex-Joegoslavië landen hebben ook wel wat eigenaardigheden op hun geweten.

Laten we politiek en sport aub scheiden wat dit betreft... Meneer Messi en zijn makkers hebben voor zover ik weet niets op hun geweten aangaande misdaden tegen de mens(elijk)heid. We nemen mevrouw Van Oranje ook niet kwalijk dat haar vader in een fout regime zat. Althans, ik neem haar dat niet kwalijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Lordy79 op 19-12-2022 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Lordy79 schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:55:
[...]

Ja, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes.
En de Turken ook niet.
En de ex-Joegoslavië landen hebben ook wel wat eigenaardigheden op hun geweten.

Laten we politiek en sport aub scheiden wat dit betreft... Meneer Messi en zijn makkers hebben voor zover ik weet niets op hun geweten aangaande misdaden tegen de mens(elijk)heid. We nemen mevrouw Van Oranje ook niet kwalijk dat haar vader in een fout regime zat. Althans, ik neem haar dat niet kwalijk.
Ach wat mensen kwalijk nemen is een nogal rekbaar begrip gebaseerd obv hun eigen agenda en voorkeuren — niets is zo maakbaar als ethiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:28

OMX2000

By any means necessary...

Laten we afwachten tot Mbappe ook zo’n 35 jaar is en kijken wie er dan de goat is. Ik denk dat hij indrukwekkendere stats gaat neerzetten.

Anywayz. De finale was gelukkig spannend. Eigenlijk een terechte afstraffing van het Franse voetbal van Deschamps. Dat houdt tactisch niet over. 2 doelpunten van Messi en een onverwachte hattrick van Mbappe is voor de neutrale kijker wel fijn.

Veel verrassende uitslagen. Een aantal teams die lekker fris hebben gevoetbald. En wij moeten ons nog steeds schamen voor het soort voetbal wat we hebben laten zien.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Alleen een paar wedstrijden van Oranje bekeken, verder het WK 2021 links laten liggen. En dat beviel me wel, merk ook echt dat het veel minder leefde door het seizoen en natuurlijk ook door het hele gebeuren rondom Qatar.

Messi vind ik een absoluut goede voetballer, maar ook echt een eikel. Dat irritante gedrag na die 3-2 was echt heel kinderachtig, al snap ik wel dat hij dit graag zo afsluit. Maar de man doet net of hij dit in zijn eentje voor elkaar gebokst heeft.

Eind goed, al goed. Wat mij betreft niet verdiend gewonnen, Frankrijk was net zo goed. Maar helaas minder mazzel met de penalty’s.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 04:39
Justevo schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:43:
[...]

Dus, iets dat 200 jaar geleden is gebeurd?
Zo kan je over elk land wat vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:14
Chelseamarre123 schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:05:
[...]

Dus, iets dat 200 jaar geleden is gebeurd?
Zo kan je over elk land wat vinden.
Begin nu niet over de slavernij.

Tis afgelopen. Slot erop. Op naar het vervolg van de ED!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Nee, helaas niet. Besloten te gaan slapen (andere tijdzone), net even wakker en zie ik de eindstand _O-

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:33
Dat is morgen pas: nationale 'sorry dag'... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 11:52

s0kkie

Cowabunga

Ja echt de ‘goat’ van het toernooi :+ (ik wist niet dat Messi inmiddels basketballer is geworden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3MQWkJljP3Kz0V6LOjnFhWnoACk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wzvx6IqVtVoA7UePHcuypnKL.jpg?f=user_large

Meer het ‘overbeschermde wonderkind’ van de Maffifa ;)
De 1-0 penalty was een dikke schwalbe ook van Di Maria

[ Voor 14% gewijzigd door s0kkie op 18-12-2022 22:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

franssie

Save the albatross

s0kkie schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:24:
Ja echt de ‘goat’ van het toernooi :+ (ik wist niet dat Messi inmiddels basketballer is geworden)
[Afbeelding]

Het kijken naar voetbal. Formule 1 etc is een vrijwillige keuze. Voor klachten verwijs ik naar je spiegel :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

De tweede niet gegeven penalty voor Frankrijk is eigenlijk de beslissende situatie in de wedstrijd.

Daar laten de arbitrage en de VAR zo opzichtig steken vallen, en de speler die op zijn voet werd geschopt in de 16 kreeg nog geel ook, alsof hij een schwalbe maakte. De Scheids stond achter de situatie en heeft het nooit goed kunnen beoordelen. En dan ineens geen VAR? |:(

Op grond van voetbal gedurende de eerste pakweg 80 minuten had Argentinië op zich de winst min of meer verdiend, maar die arbitrage tijdens dit toernooi... oei. Echt wel schandalig af en toe.

In de kwartfinale had Messi 2x geel verdiend en dan had Argentinië überhaupt nooit een finale gespeeld.

Alles moest deze finale, uitgerekend deze finale tot stand brengen, leek het wel, ten koste van elke vorm van sportiviteit en rechtvaardigheid.

Een WK met een dikke rouwrand vanwege slechte arbitrage/VAR (enkele momenten) in nota bene de finale, wat mij betreft.

Wat heb je dan aan een VAR, als deze naar gelang de situatie gewoon kan worden weggewuifd of überhaupt niet kijkt?

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 18-12-2022 22:55 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:52:
De tweede niet gegeven penalty voor Frankrijk is eigenlijk de beslissende situatie in de wedstrijd.

Daar laten de arbitrage en de VAR zo opzichtig steken vallen, en de speler die op zijn voet werd geschopt in de 16 kreeg nog geel ook, alsof hij een schwalbe maakte. De Scheids stond achter de situatie en heeft het nooit goed kunnen beoordelen. En dan ineens geen VAR? |:(

Op grond van voetbal gedurende de eerste pakweg 80 minuten had Argentinië op zich de winst min of meer verdiend, maar die arbitrage tijdens dit toernooi... oei. Echt wel schandalig af en toe.

In de kwartfinale had Messi 2x geel verdiend en dan had Argentinië überhaupt nooit een finale gespeeld.

Alles moest deze finale, uitgerekend deze finale tot stand brengen, leek het wel, ten koste van elke vorm van sportiviteit en rechtvaardigheid.

Een WK met een dikke rouwrand vanwege slechte arbitrage/VAR (enkele momenten) in nota bene de finale, wat mij betreft.

Wat heb je dan aan een VAR, als deze naar gelang de situatie gewoon kan worden weggewuifd of überhaupt niet kijkt?
Even een quote van mijzelf van 10 december..:
Als ik één ding heb geleerd gisteren (of weer aan herinnerd werd..) is dat de omkoperij bij de voetballerij gewoon een algemeen geaccepteerd iets is. Waarom de ‘de hand van God’ van Messi niet bestraffen met geel? Is de Var eigenlijk wel aan bod geweest? Zoveel discutabele momenten die zelfs niet in de herhaling kwamen, lachwekkend gewoon. Ik dacht dat het niet gekker kon dan bij F1 maar dit WK laat zien dat het nog véél erger kan _/-\o_
Aan zoveel momenten kon je tijdens dit WK merken dat ‘Argentinië/Messi’ moest winnen.. Frankrijk lukte het bijna om er een stokje voor te steken maar de arbitrage heeft flink in het voordeel van de Messi en kornuiten gefloten. Geen enkele herhaling van discutabele momenten, geen VAR tijdens de belangrijkste wedstrijden etc.

Maar goed, that’s entertainment tegenwoordig 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123

Bedoel je nu die fase met Thuram? Een duidelijkere schwalbe kun je niet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17:46
Of de gele kaart van Boufal, terwijl die in de 16 onderuit werd gehaald door Theo Hernandez. Kwam geen VAR bij kijken.

Nu heb ik persoonlijk alleen Nederland en Marokko gevolgd, die allebei respectievelijk tegen Argentinië en Frankrijk moesten, maar ik vond dat in die wedstrijden er echt heel matig werd gefloten door zowel de scheids als de VAR, en dan niet in het voordeel van Nederland en Marokko.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:24:
[Afbeelding]

Jeetje, echt nog steeds zuur van het verloren potje vorige week ?
Sommigen ontbreekt het nogal aan objectiviteit. Messi behoort gewoon tot de 5 aller grootste voetballers ooit. Wees blij dat je hem live hebt kunnen zien spelen. Staat al 17 jaar aan de top. Non stop. Zelden geblesseerd, 4 CL's. 7x Ballon d'or. Wereldkampioen.

Maar lekker blijven janken om een hands balletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja, de arbitrage was niet best dit wk.
Echter iedere kampioen heeft een beetje geluk ergens.
Vond de finale aardig in evenwicht. Was echt een geweldige pot, gaan we niet snel meer zien dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 00:43

FreakNL

Well do ya punk?

THE_BASE schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:03:
Alleen een paar wedstrijden van Oranje bekeken, verder het WK 2021 links laten liggen. En dat beviel me wel, merk ook echt dat het veel minder leefde door het seizoen en natuurlijk ook door het hele gebeuren rondom Qatar.

Messi vind ik een absoluut goede voetballer, maar ook echt een eikel. Dat irritante gedrag na die 3-2 was echt heel kinderachtig, al snap ik wel dat hij dit graag zo afsluit. Maar de man doet net of hij dit in zijn eentje voor elkaar gebokst heeft.

Eind goed, al goed. Wat mij betreft niet verdiend gewonnen, Frankrijk was net zo goed. Maar helaas minder mazzel met de penalty’s.
Ik heb juist veel meer dan anders gekeken. In de zomer heb ik er nauwelijks tijd voor maar in de winter zit je veel meer binnen en spreek je ook minder vaak af met kennissen/ vrienden etc…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 11:52

s0kkie

Cowabunga

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2022 @ 23:36:
[...]

Jeetje, echt nog steeds zuur van het verloren potje vorige week ?
Sommigen ontbreekt het nogal aan objectiviteit. Messi behoort gewoon tot de 5 aller grootste voetballers ooit. Wees blij dat je hem live hebt kunnen zien spelen. Staat al 17 jaar aan de top. Non stop. Zelden geblesseerd, 4 CL's. 7x Ballon d'or. Wereldkampioen.

Maar lekker blijven janken om een hands balletje.
Nee hoor, het verlies van NL boeit me niks, ben les bleus supporter.
Het gaat om het feit dat er altijd een hand boven het hoofd van Penessi is gehouden door de corrupte Fifa criminelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09

En naar het schijnt stonden er twee wisselspelers van Argentinië in het veld voordat ze scoorden. Niet gezien of bestraft...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6hu9n6pF8-u-c5bAlIRf_T5BMIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/13MHOU3AR0WWfeTeN7KH4uXb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmEWfrxyGGJExxEFnq9mzGzLCGk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xUfiLwCQgdORi10IqKdjS2Kb.jpg?f=user_large

....aparte keeper wel, zelden zo'n respectloos figuur gezien in de sport. :/

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:51

Typhone

Who Dares Wins

Jaja de nazaten van de kampbeulen hebben akelig veel voor het zeggen. Met wat aangepaste naamgeving zodat het Spaans klinkt.

Geweldig hoor het sprookje met exclusieve filmrechten voor Netflix van de sjeiks voor een Messi special, de enige man op het hele WK die wel mocht volleyballen. Gelukkig is dat sprookje nu geschreven het hele land heeft de volgende messias gekregen wat nodig was na de dood van Maradonnaz

En de NOS verslagggevers zijn gisteren en masse tot een hoogtepunt gekomen want het was Messi hier, Messi daar, Messi overal de titel van Messi, de winst van Messi, het boek Messi enz enz. Het woord Argentinië is wereldkampioen viel weinig en uit angst om nooit meer uitgenodigd te worden deden ze in de studio vrolijk mee. En als je de penalties zo makkelijk krijgt als Argentinië en Thuram levert geen eens een VAR op dan weet je wel waar de centjes heenvliegen toch?

Uitstekende voetballer hoor en wellicht de beste van zijn generatie maar op zijn gedrag (vooral buiten het WK) valt genoeg aan te merken. Verder mooi dat het WK ten einde is nu. Hopelijk maakt de FIFA er nooit meer zo’n schande van maar ik verwacht dat het WK in 2036 gewoon in Liberia gaat zijn als daar de mijnen voor de productie van accu-materiaal op volle toeren gaan draaien en daar de welvaart toeneemt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 19-12-2022 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:44
Allemaal waar. Maar eigenlijk wisten we dit ook van tevoren wel en toch wilden we meedoen. We als in het Nederlands elftal, alle supporters van Oranje, iedereen die voor de tv heeft gezeten en al die mensen in andere landen die net als wij ook pretenderen een zeker moreel niveau te hebben. Want je hoopt toch op een titel of op zijn minst wat goed entertainment.

Hebben we niet gekregen. Dus blijft er een zure smaak over.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 14-09 11:59
OMX2000 schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:00:
Laten we afwachten tot Mbappe ook zo’n 35 jaar is en kijken wie er dan de goat is. Ik denk dat hij indrukwekkendere stats gaat neerzetten.

Anywayz. De finale was gelukkig spannend. Eigenlijk een terechte afstraffing van het Franse voetbal van Deschamps. Dat houdt tactisch niet over. 2 doelpunten van Messi en een onverwachte hattrick van Mbappe is voor de neutrale kijker wel fijn.

Veel verrassende uitslagen. Een aantal teams die lekker fris hebben gevoetbald. En wij moeten ons nog steeds schamen voor het soort voetbal wat we hebben laten zien.
Mbappe staat kwa world cups nu al op gelijke hoogte met Messi.
Hij heeft er nog wel een aantal te gaan! Messi niet.

Hoe was Messi de speler van dit toernooi?!

Dankzij Messi was het bijna een nederlaag voor Argentinië. Ik heb Mbappe niet op zulke simpele en grove fouten kunnen betrappen.

Zelfs voor het amateurvoetbal was dat balverlies gewoon ronduit slecht.

Messi zal in mijn ogen nooit een gaot zijn. Het mooie is dat de jeugd op de voetbalvelden ook volledig om zijn sinds de wedstrijd tegen Argentinië.

Vóór het WK hadden al die kinderen het over Messi in de positieve zin.
Na de wedstrijd tegen Nederland waren al die jongens aan het klagen over hoe slecht hij is.

Heeft het WK toch iets positiefs gebracht. De Messi ophemeling stopt bij de volgende generatie (huidige kinderen).

Ik zie het al voor me:
Messi was echt een grootheid he?
Reactie: ok boomer 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:44
Kwam net dit plaatje tegen…. Let vooral op de achtergrond (zoek de verschillen). Is iedereen moedwillig dat stadion uitgeschopt of was hee het stadion voor Frankrijk :+.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1GrMODSLAdHMz_wyz7P9kUMon1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nCzdGwwBo20f635AEgbQHwqZ.jpg?f=fotoalbum_large

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Zingo schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:38:
[...]

Vloeken? Trollen is het woord wat je zoekt.

Ik mis de rode kaart van Paredes nog steeds trouwens.
Nope. Ik vind dit soort penalty’s altijd zeer goedkoop. Niet discutabel hé. Maar goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Eli3l schreef op maandag 19 december 2022 @ 04:23:
[...]

En naar het schijnt stonden er twee wisselspelers van Argentinië in het veld voordat ze scoorden. Niet gezien of bestraft...

[Afbeelding]
Niet netjes maar totaal geen invloed op de goal. Wat mij betreft een gele kaart voor beiden en daarmee af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:29
Rene schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:28:
Kwam net dit plaatje tegen…. Let vooral op de achtergrond (zoek de verschillen). Is iedereen moedwillig dat stadion uitgeschopt of was hee het stadion voor Frankrijk :+.

[Afbeelding]
Is dat Henk ten Cate linksonder in beeld op het rechterplaatje? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:22
Tweak_ers schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:07:
[...]

Dankzij Messi was het bijna een nederlaag voor Argentinië. Ik heb Mbappe niet op zulke simpele en grove fouten kunnen betrappen.

Messi zal in mijn ogen nooit een gaot zijn. Het mooie is dat de jeugd op de voetbalvelden ook volledig om zijn sinds de wedstrijd tegen Argentinië.

Na de wedstrijd tegen Nederland waren al die jongens aan het klagen over hoe slecht hij is.

Heeft het WK toch iets positiefs gebracht. De Messi ophemeling stopt bij de volgende generatie (huidige kinderen).

Ik zie het al voor me:
Er bestaat geen GOAT nergens niet het zijn altijd andere tijden, spelers die niet met elkaar te vergelijken zijn.

En wat je nu vooral niet moet doen op 1 wedstrijd een conclusie trekken.
Mbappe leuk van zijn 3 goals maar die was onzichtbaar voor 80 minuten dat is zijn fout geweest net als Frankrijk met dat slappe spel die periode.
Ook Mbappe is niet de nieuwe god in alles maar wel een geweldenaar.
Maar mensen zijn ineens kortzichtig geworden als hij maar beter is dan die oude Messi. Er is niet hij is beter of slechter ze zijn beide goed.
Messi zit alleen in zijn nadagen en Mbappe aan het begin van zijn carrière.

zeggen die heeft meer cups dan de ander dus hij is beter.....
Is Ronaldo de betere voetballer dan Messi omdat hij meer CL heeft gewonnen?
Even de wel niet discussie tussen deze twee achterwegen laten.
Oh CL heeft Mbappe die al? (Sorry flauw, just saying)

Nog zo'n mooie wat is lastiger de CL of de wereldbeker?
(En nee ik hoef hier nu niet over te discussiëren)

En natuurlijk trekt de jeugd nu naar Mbappe of een Haaland dat zijn de nieuwe sterren, gelukkig!
Hoeven we ook niet lang te wachten op nieuwe grootheden in wording.

Maar het enige wat hier door een aantal keyboard warriors wordt gedaan is anti Messi dit of anti Argentinië dat. en vooral bezig houden hij is niet meer goed of de andere is beter zie je wel meer goals dus.....
Het is bijna te lachwekkend voor woorden.

Wat Mbappe nu doet deed Messi jaar in jaar uit daarom behoort hij tot de grootste alleen is zijn spel wet anders geworden maar iedereen schijnt dat vergeten te zijn _O-

Messi heeft alles gewonnen wat er te winnen valt 1 of meerdere keren en behoort tot de grootste die voetbal heeft gebracht.

[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 19-12-2022 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=412428

:r

Slaapt iedereen van de journalisten onder een Messi dekbed? Of zien ze gewoon geen andere spelers die een wereldprestatie hebben geleverd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik denk dat je niet moet uitvlakken wat de commerciële waarde is van een Messi of een Ronaldo voor de media. Net zoals die kerels zelf wel varen onder hun populariteit door sponsorcontracten, zorgen ze ervoor dat mensen inschakelen voor de tv en blaadjes kopen als ze daarmee hun shotje heldenverering kunnen krijgen. Page clicks en kijkcijfers zijn in medialandschap altijd al belangrijker geweest dan objectieve berichtgeving.

Dus heb medelijden met de NOS ipv ze te bekritiseren, ze zijn binnenkort hun grootste twee melkkoeien van de afgelopen 15 jaar kwijt. En dus zul je gaan zien dat de heldenverering overgaat naar jongens als Mbappé, die nog wat jaren meekunnen.

Dit heeft allemaal geen moer te maken met wie GOAT is (wat sowieso een totaal zinloze discussie is), het is puur commerciële survival.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Het is vaak social media en de gewone media er omheen wat voor de zinloze discussie zorgt. Of je Messi nu een GOAT noemt of niet dat lijkt me persoonlijk. Dan kun je statistieken erbij gaan pakken tot je een ons weegt om je gelijk te halen. Max en Lewis zijn hetzelfde onderwerp in dezelfde discussie in de F1.

Maar als ik naar Messi, Ronaldo, Ibrahimovic, Mbappe en nog een rits andere spelers kijk op het veld, dus niet via Twitter of Johan Derksen of Wikipediastatistieken, dan zie ik echt bijzondere jongens lopen met belachelijk veel talent en gruwelijk mooie carrières. En Messi springt daar voor mij dan bovenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
Rene schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:28:

[Afbeelding]
Tijdens de wedstrijd zat het stadion bijna vol met Argentijnse shirts. Bij het laatste fluitsignaal stond maar een fractie daarvan te juichen, de rest stond stil. Ik durf best wel te stellen dat ruim driekwart gewoon lokale bevolking was. Alle wedstrijden van Argentinië.

Bij VI lieten ze beelden zien vanaf de tribune bij de laatste penalty. Bijna iedereen stond stil en het waren vooral vrouwen in burka's die zichzelf aan het filmen waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Gelukkig is er tussen Mbappe en Messi wel de waardering en respect naar elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4h_dwXs2tiAlHGH5r0tHumDiAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GGSULUw7wAxL7gdySDbfU1nD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4vzTJGcTb4A6OGjw6NpiQY1lno=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hxS5LHpjrbG8tCsvA7lP5YtJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJLCdzzKjZo5La0ciYyVYYqh1g0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cKIf4hxQsfHoWFxuS9rXf0I2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8kDpASGoQ9m48r4qNFAQNqWnLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YJjUOuS2whenpLurcHlVByaf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OjfUhHao3VloolESjL7P0IyR6jM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TVbvBQ32XReyBTctPP1Lo7CJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YfZvGzzGxVj7Ne5O8NVQA-8q5EI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GtVw99lKN3xbGCT4DIeGq3z6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Al dat geklaag over de arbitrage dit WK. Geheel terecht hoor, maar de FIFA heeft gisteravond in elk geval enige moeite gedaan om iemand op het veld te zetten die qua uiterlijk nog enigszins op Collina leek...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak_ers schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:07:
[...]

Ik zie het al voor me:
Mooi hoe iemands carrière van de voorgaande 15 jaar wordt vergeten door 1 toernooi.
Als je verstand hebt van voetbal kun je niet om Messi heen.
Iedere aanname of pass is raak. Misschien moet je echt eens beter gaan kijken.

O ja, 1 x balverlies gehad. Hij kan er niks van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eli3l schreef op maandag 19 december 2022 @ 04:23:
[...]

[Afbeelding]
beetje spijkers op laag water aan het zoeken? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
R3M1 schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:53:
[...]

Slecht plan — als FIFA lid mag elk land zich opgeven om een WK te kunnen organiseren. Resultaten uit het verleden zuiden geen impact mogen hebben op het heden. Is wel zo eerlijk.
Prima, maar dan zelf niet deelnemen. Er zou minstens een enigsinds reele kans moeten zijn in mijn ogen om op eigen kracht deel te mogen nemen om landen als qatar uit te sluiten.

Maar blijkbaar vinden mensen het heel normaal om je in te kopen in de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Tja, je kan elkaar proberen te overtuigen van whatever maar uiteindelijk kijk je naar voetbal als entertainment.

Ik heb dikke lol gehad met het EK van vorig jaar. Slecht toernooi voor Nederland maar amusante wedstrijden en goed voetbal bij vlagen.

Dit toernooi? Zeer weinig goed voetbal, en misschien dat het daarom dan ook wat meer gaat over de sterren omdat we dan moeten gaan zoeken naar de goede momenten. Messi heeft natuurlijk een prima toernooi gespeeld, zeker als je naar zijn stats kijkt. Ken de man verder niet maar hij is als sportieve voetballer wel door het ijs gezakt voor mij.

Maar voor mij gaat het erom of ik lol heb gehad en dat was ver te zoeken dit toernooi. Ik denk 2,5 goede wedstrijd gezien, en een finaleontknoping die natuurlijk heerlijk was, maar met alle randverschijnselen eromheen, slechte arbitrage, corruptie... meh. Geen toernooi dat hoog scoort in mijn herinnering vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:09:
[...]

Mooi hoe iemands carrière van de voorgaande 15 jaar wordt vergeten door 1 toernooi.
Als je verstand hebt van voetbal kun je niet om Messi heen.
Iedere aanname of pass is raak. Misschien moet je echt eens beter gaan kijken.

O ja, 1 x balverlies gehad. Hij kan er niks van !
Ja, niks presteren op de grote toernooien(met uitzondering van de laatste 2 jaar). En toch wereld voetballer worden. Tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Kevinp schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:38:
[...]

Ja, niks presteren op de grote toernooien(met uitzondering van de laatste 2 jaar). En toch wereld voetballer worden. Tja....
Want als je een toernooi niet wint presteer je automatisch niet.
Ga toch heen....

Wat is Mbappe toch slecht zeg....
Geen wereldkampioen dit jaar, nog nooit een Champions League gewonnen
Hij kan er niets meer van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinp
d-vine schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:49:
[...]

Ga toch heen....

Wat is Mbappe toch slecht zeg....
Geen wereldkampioen dit jaar, nog nooit een Champions League gewonnen
Hij kan er niets meer van!
dat zeg ik niet, maar in 2010 waren er veel spelers meetbaar beter dan Messi, veel spanjaarden en iig ook Sneijder die met Inter de CL won.

Liefde maakt blind zou ik bijna zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Kevinp schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:50:
[...]

dat zeg ik niet, maar in 2010 waren er veel spelers meetbaar beter dan Messi, veel spanjaarden en iig ook Sneijder die met Inter de CL won.

Liefde maakt blind zou ik bijna zeggen.
Het was 2014 dat Messi beste speler van toernooi was en ergens in deze hele keyboard warriors anti Messi storm heb ik al een keer gezegd dat 2014 onterecht was en dit jaar terecht.

Net als ik heb gezegd andere spelers te waarderen zoals Mbappe, Modric, Tchoamendi, Gravidol en andere toppers.
Ik ben niet blind ik kijk naar het complete plaatje.

Messi werkt momenteel als een rode lap op een stier en hier is weer een mooi voorbeeld van. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:56
Kevinp schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:50:
[...]
Gisteren vond ik Di Maria ook beter dan Messi.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
d-vine schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:49:
[...]

Ga toch heen....
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat Messi dit toernooi de arbitrage ook wel erg op zijn hand had om überhaupt te kúnnen presteren. Dat wil niet zeggen dat Messi geen goede voetballer is. Integendeel. Maar de manier waarop hij constant in bescherming werd genomen is toch wel stuitend, en zorgde ervoor dat hij redelijk zorgeloos wat passeerbewegingen kon maken. Had Messi geen Messi geheten, maar zou een onbeduidende spits bij Frankrijk of een van de andere tegenstanders van Argentinië dezelfde acties hebben gemaakt, dan zou hij onherroepelijk door de Argentijnen onder het gras zijn geschopt.

Het valt gewoon niet te ontkennen dat de arbitrage dit toernooi erg matig was en opvallend veel op de hand van Argentinië en met name Messi. Terwijl aan de andere kant Mbappé in elk duel gisteravond moest vrezen voor zijn enkels.

En over Mbappé gesproken: Wat is die Martinéz toch ook een clown. Eerst op een wereldpodium de gouden handschoen voor z'n pielemans houden en later Mbappé nog even compleet overbodig belachelijk maken in de kleedkamer met z'n minuut stilte. Terwijl Mbappé mijns inziens een toonbeeld van sportiviteit was. Werd constant geprovoceerd, maar bleef gewoon voetballen. En dan dat gestuiter en opgefokte gedrag op het veld Martinéz. Goede penaltykiller hoor, maar ook alle ingrediënten aan boord om in de toekomst compleet te ontsporen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

KlaasjeNL schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:59:
[...]

Het valt gewoon niet te ontkennen dat de arbitrage dit toernooi erg matig was en opvallend veel op de hand van Argentinië en met name Messi. Terwijl aan de andere kant Mbappé in elk duel gisteravond moest vrezen voor zijn enkels.
Perceptie perceptie perceptie ;)

Ik ben het helemaal niet eens dat Argentinië een streepje voor had. Het enige wat je de arbitrage mogelijk had kwalijk kunnen nemen is die absurde blessuretijd :X

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Outerspace schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:06:
[...]

Ik ben het helemaal niet eens dat Argentinië een streepje voor had. Het enige wat je de arbitrage had kwalijk kunnen nemen is die absurde blessuretijd :X
Mee eens. De penalty die Frankrijk in de verlenging kreeg toen het 3-2 stond past ook niet bepaald in dat plaatje.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Outerspace schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:06:
[...]

Ik ben het helemaal niet eens dat Argentinië een streepje voor had. Het enige wat je de arbitrage had kwalijk kunnen nemen is die absurde blessuretijd :X
Are you serious? Beste van dit WK is hoe ze dat verschrikkelijke tijdrekken hiermee de nek omgedraaid hebben. Hoop dat dat een blijvertje is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
zacht schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:03:
Bijzonder vind ik dat EA Sports nog steeds op koers is om voor de vierde keer op rij de winnaar van het WK goed te voorspellen.

[Twitter]
En hulde voor de AI van EA Sports, die voor de vierde keer op rij de wereldkampioen goed voorspeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
Dr. Strangelove schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:08:
[...]

Are you serious? Beste van dit WK is hoe ze dat verschrikkelijke tijdrekken hiermee de nek omgedraaid hebben. Hoop dat dat een blijvertje is.
Extra blessuretijd draait het tijdrekken niet terug, het zorgt voor meer blessuretijd. Maar dan heb je alsnog het tijdrekken niet de nek omgedraaid (want het wordt nog steeds niet bestraft). Ze zitten namelijk nog steeds niet op 80+ minuten zuivere speeltijd

Dingen die op het lijstje mogen komen die met geel bestraft moeten worden zijn wat mij betreft namelijk tijdrekken en het vragen om een gele kaart voor de tegenstander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
tommerd_ schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:10:
[...]

Extra blessuretijd draait het tijdrekken niet terug, het zorgt voor meer blessuretijd. Maar dan heb je alsnog het tijdrekken niet de nek omgedraaid (want het wordt nog steeds niet bestraft). Ze zitten namelijk nog steeds niet op 80+ minuten zuivere speeltijd

Dingen die op het lijstje mogen komen die met geel bestraft moeten worden zijn wat mij betreft namelijk tijdrekken en het vragen om een gele kaart voor de tegenstander
Vooral het laatste. En sowieso elk fysiek contact met de scheidsrechter met geel bestraffen. En misschien nog wel andere zaken mbt de scheidsrechter. Er bestaat geen enkele andere sport waar scheidsrechters zo belaagd worden als bij voetbal. Wat mij betreft al die hyena's die om de scheids heen staan te huilen allemaal geel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Dit Wk was minder leuk dan het EK inderdaad. Misschien komt het wel door de hitte o.i.d.
Alle penaltie series waren slecht, behalve Argentinie. Spanje, Nederland en Japan namen ze echt slecht.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Wat dat betreft mag voetbal wel meer een voorbeeld nemen aan rugby met respect naar de scheids en onderling.

Zuivere speeltijd en VAR momenten aankaarten zoals het gaat in het hockey.

Zoveel nog te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
@tommerd_ Op zich waar maar het tijdrekken was wel veel minder meteen dit toernooi, in elk geval voor mijn gevoel. Bottom line betekent deze move echter dat er meer zuivere speeltijd is en dat is m.i. een positieve ontwikkeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Agent47 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:17:
Alle penaltie series waren slecht, behalve Argentinie. Spanje, Nederland en Japan namen ze echt slecht.
Komt door de druk. Er worden altijd (veel) penalty's gemist op grote toernooien.

Het was geen geweldig WK. De finale was wel werelds.
Verder toch erg genoten van een Modric, wat een speler is dat (op zijn 37e) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Agent47 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:17:
Dit Wk was minder leuk dan het EK inderdaad. Misschien komt het wel door de hitte o.i.d.
Ik denk dat de kern van het probleem is dat het WK in de winterstop, maar dus wel nog midden in het seizoen plaats vond. In de zomerstop is iedereen dan wel iets minder fit, maar mentaal kunnen ze zich volledig richten op het WK. Volgens mij de directe reden dat voetballanden zo matig hebben gescoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Typhone schreef op maandag 19 december 2022 @ 06:42:
[...]

Jaja de nazaten van de kampbeulen hebben akelig veel voor het zeggen. Met wat aangepaste naamgeving zodat het Spaans klinkt.

Geweldig hoor het sprookje met exclusieve filmrechten voor Netflix van de sjeiks voor een Messi special, de enige man op het hele WK die wel mocht volleyballen. Gelukkig is dat sprookje nu geschreven het hele land heeft de volgende messias gekregen wat nodig was na de dood van Maradonnaz

En de NOS verslagggevers zijn gisteren en masse tot een hoogtepunt gekomen want het was Messi hier, Messi daar, Messi overal de titel van Messi, de winst van Messi, het boek Messi enz enz. Het woord Argentinië is wereldkampioen viel weinig en uit angst om nooit meer uitgenodigd te worden deden ze in de studio vrolijk mee. En als je de penalties zo makkelijk krijgt als Argentinië en Thuram levert geen eens een VAR op dan weet je wel waar de centjes heenvliegen toch?

Uitstekende voetballer hoor en wellicht de beste van zijn generatie maar op zijn gedrag (vooral buiten het WK) valt genoeg aan te merken. Verder mooi dat het WK ten einde is nu. Hopelijk maakt de FIFA er nooit meer zo’n schande van maar ik verwacht dat het WK in 2036 gewoon in Liberia gaat zijn als daar de mijnen voor de productie van accu-materiaal op volle toeren gaan draaien en daar de welvaart toeneemt ;)
Sorry hoor, maar als je zegt 'wellicht de beste van zijn generatie' verraad je al dat je zó vreselijk biased bent. Echt ongelooflijk die enorme haat tegen Messi hier - zeker sinds de kwartfinale. Wat zijn er toch veel vreselijk slechte verliezers hier... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
zacht schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:03:
Bijzonder vind ik dat EA Sports nog steeds op koers is om voor de vierde keer op rij de winnaar van het WK goed te voorspellen.

[Twitter]
Die nemen we mee voor 2026. 10k op de voorspelling van EA :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
zacht schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:09:
[...]

En hulde voor de AI van EA Sports, die voor de vierde keer op rij de wereldkampioen goed voorspeld heeft.
Depay 6 goals in 5 wedstrijden. Dat had ik graag meegemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Catorce schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:48:
[...]

Sorry hoor, maar als je zegt 'wellicht de beste van zijn generatie' verraad je al dat je zó vreselijk biased bent. Echt ongelooflijk die enorme haat tegen Messi hier - zeker sinds de kwartfinale. Wat zijn er toch veel vreselijk slechte verliezers hier... |:(
Haat is een wat groot woord, maar je kan niet ontkennen dat de man op een voetstuk gezet wordt.

Iets met hoge bomen enzo. Maar verwar het oneens zijn met de heldenverering niet met 'haten'. Persoonlijk vind ik de man een fantastische speler, maar ik ga mijn studeerkamer nog niet inrichten als altaar voor de God Messi. En je moet toegeven dat hij zowel op als van het veld toch wat discutabele dingen gedaan heeft, en niet alleen dit toernooi, dat speelt al veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:51

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ja jij zegt dus dat hij de beste is? Is dat niet biased dan?
Wat maakt Ronaldo slechter dan hem? Of een keeper? Kijk eens naar de palmares van Manuel Neuer bijvoorbeeld. Maar die scoort nooit dus kan niet goed zijn?

Doe niet zo compleet overdreven met je 'verliezers'. Ik geef helemaal NIKS om landenvoetbal namelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:09
[...]

Ach, als Spaans voetbal de afgelopen tien jaar wat meer getoond werd in NL dan was die mening al 8 jaar terug ontstaan. Hij heeft aardig wat nare trekjes, net zoals eigenlijk heel het Barcelona team.

Dat betekent niet dat hij geen geniale speler is trouwens.

Maar als je bij die nare trekjes dan ook nog ziet dat hij nagenoeg onschendbaar was voor verschillende arbitrage-teams, tuurlijk steekt dat en voedt dat een soort haat. De bal wegslaan met je handen? Geel, geen twijfel over mogelijk. Dan had hij tegen Kroatië niet gespeeld. En zonder Messi hadden ze een enorm probleem gehad. Penalties die geen penalties waren. Over 15 meter rollebollen nadat HIJ tegen iemand aanliep...zo laag bij de grond.

Als hij dan nog spreekt van geluk, of gewoon niets zegt over de scheids...ach prima. Maar nee, hij vond die arbitrage partijdig en slecht. Ga fietsen, dat past niet bij de GOAT-status (ondanks dat hij voetballend dit ws wel is).

Die bias waar je het over hebt, die hebben we allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
[...]

Ja man valt me hier ook serieus tegen. Al die complot theorieën hier, lijkt wel voetbalzone hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
d-vine schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:58:
[...]

Het was 2014 dat Messi beste speler van toernooi was en ergens in deze hele keyboard warriors anti Messi storm heb ik al een keer gezegd dat 2014 onterecht was en dit jaar terecht.

Net als ik heb gezegd andere spelers te waarderen zoals Mbappe, Modric, Tchoamendi, Gravidol en andere toppers.
Ik ben niet blind ik kijk naar het complete plaatje.

Messi werkt momenteel als een rode lap op een stier en hier is weer een mooi voorbeeld van. _O-
Nee hoor, maar ik vind sowieso dat verdedigers en keepers te weinig credits krijgen.

Messi is objectief niet in staat geweest (lange tijd) om een matig team beter te maken.

Er zijn echt jaren geweest dat er spelers beter waren dan Ronaldo en Messi. Maar doordat alles van die twee zo geweldig is leken veel mensen blind te zijn. Echter dat wil niet zeggen dat ze niet gewoon erg goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Kevinp schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:24:
[...]

Nee hoor, maar ik vind sowieso dat verdedigers en keepers te weinig credits krijgen.

Messi is objectief niet in staat geweest (lange tijd) om een matig team beter te maken.

Er zijn echt jaren geweest dat er spelers beter waren dan Ronaldo en Messi. Maar doordat alles van die twee zo geweldig is leken veel mensen blind te zijn. Echter dat wil niet zeggen dat ze niet gewoon erg goed zijn.
Ben je nu serieus? Wie dan?
Als er nu iets is waar beide fenomenaal in zijn is om gewoon 15 jaar absolute top te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bazzemans
eric.1 schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:13:
[...]

Ach, als Spaans voetbal de afgelopen tien jaar wat meer getoond werd in NL dan was die mening al 8 jaar terug ontstaan. Hij heeft aardig wat nare trekjes, net zoals eigenlijk heel het Barcelona team vrijwel alle Zuid-Europeanen en Zuid-Amerikanen.
Eens met je tekst, ik trek hem alleen nog iets breder. Deze discussies/gesprekken over nare trekjes van (top)spelers komen steevast naar voren als we tegen Zuid-Europeanen of Zuid-Amerikanen (wat doorgaans koloniën zijn geweest van die Zuid-Europeanen) spelen; Italianen, Spanjaarden (zelfs in hun superieure tijd), Portugezen, Argentijnen, Brazilianen et cetera. Allemaal hebben ze aan de ene kant bikkelharde spelers die de grens op zoeken en aan de andere kant ontzettende aanstelleritis. De gedachten dat Messi hiervan uitgezonderd is of zou blijven, komt voort uit pure romantiek voor de voetballer. Hoewel hij voor mijn gevoel in de beginfase van zijn carrière zich ogenschijnlijk echt alleen met (goed) voetballen bezighield en de randzaken voor lief nam.
Dat betekent niet dat hij geen geniale speler is trouwens.

Maar als je bij die nare trekjes dan ook nog ziet dat hij nagenoeg onschendbaar was voor verschillende arbitrage-teams, tuurlijk steekt dat en voedt dat een soort haat. De bal wegslaan met je handen? Geel, geen twijfel over mogelijk. Dan had hij tegen Kroatië niet gespeeld. En zonder Messi hadden ze een enorm probleem gehad. Penalties die geen penalties waren. Over 15 meter rollebollen nadat HIJ tegen iemand aanliep...zo laag bij de grond.

Als hij dan nog spreekt van geluk, of gewoon niets zegt over de scheids...ach prima. Maar nee, hij vond die arbitrage partijdig en slecht. Ga fietsen, dat past niet bij de GOAT-status (ondanks dat hij voetballend dit ws wel is).

Die bias waar je het over hebt, die hebben we allemaal.
Ben het helemaal met je eens dat hij met bepaalde beslissingen van geluk mag spreken en zijn gedrag heel jammer is.

Desalniettemin heb ik bij vlagen weer genoten van zijn spel. Als hij de bal krijgt dan weet je dat de kans groot (groter) is dat er iets goeds mee gaat gebeuren. Datzelfde geldt of gold voor spelers als Ronaldo, Mbappé, Ibrahimovic, Pelé, Maradonna, Zidane, Cruyff, Van Basten, Bergkamp (ff lekker chauvinistisch ook) en zo zijn er wel meer. Die hele GOAT-discussie interesseert mij dan ook geen biet. Ik prijs mijzelf gelukkig dat ik het tijdperk Ronald/Messi (incl. andere spelers die daar dicht tegenaan zitten) zo actief heb mogen meemaken. Ze hebben het spel wat gebracht. Ik vind het persoonlijk (ondanks de pijnlijke uitschakeling door Argentinië en zijn gedrag) prachtig dat hij als kers op zijn voetbalcarrièretaart de wereldtitel heeft gepakt. Dat is wat mij betreft een historisch moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik weet niet of Messi en Ronaldo van die blijvertjes zijn voor dat soort rijtjes. Als ik kijk naar wat er in 'mijn' tijd heeft rondgelopen dan steekt er maar eentje echt bovenuit en dat is Zinedine Zidane. Ook heel persoonlijk, ik keek veel actiever voetbal toen hij speelde dan de afgelopen tien jaar maar ja, daar heb ik toch heel wat meer herinneringen aan dan Messi, van wie ik me honestly geen goal kan herinneren van voor dit WK.

Uiteindelijk zijn dit soort rijtjes altijd ingegeven door wat mensen meemaken in een bepaalde vormende periode. Mijn zoontje is zeven en is nu Gakpo fan. Tja. We zullen zien wat zijn GOAT is over twintig jaar, maar gegarandeerd iemand die nu nog niet eens zijn eigen veters kan strikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 07:11
[...]

Denk dat het beide kanten op werkt, veel slechte verliezers,maar ook slechte winnaars (de Argentijnen hebben aangetoond dat enige sportiviteit hen vreemd is en i.m.o. zijn zij ook niet de voorbeelden waar de jeugd zich aan moeten spiegelen.
Natuurlijk qua techniek/ voetbal is Messi een grote, maar qua gedragingen best wel een kleine om het maar zo te zeggen. Ik ben ook niet zo voor het principe 'koste wat het kost willen winnen', dat doen al te veel mensen en daar zijn altijd anderen de dupe van. (En dan doel ik niet op het verliezen van een Finale, maar wel dat men zich zo focust op 'winst, winst, winst' dat ze er zelfs anderen voor kwaad willen doen. Die actie van een Paredes bijvoorbeeld, tegen Aké: dat was echt een smerige overtreding, van achteren en ook met een relatief grote kans op een blessure. Dan wordt er weer gezegd dat wij Nederlanders geen winnaarsmentaliteit hebben, maar je kan toch ook wel enigszins rekening met elkaar houden?
Respect moet daarbij overigens van 2 kanten komen, maar Messi hoeft geen respect te hebben voor anderen maar iedereen wel voor Messi.

Ik kan genieten van een actie van Messi waar die ongrijpbaar is / lijkt, maar het gedoe eromheen hoeft voor mij niet zo. Ik kan in die zin meer van een Modric genieten, die is wat minder geniepig, maar kan nog steeds enorm goed voetballen. Er meer van genieten komt omdat er minder irritatiemomentjes zijn, waardoor het genieten meer/ langer blijft hangen.

Maargoed, de Argentijnen hebben dus laten zien niet de sportiefste te zijn, en weinig respect te kennen voor anderen en dat is wat ons vanuit de natuur tegen de borst stuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Kevinp schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:24:
[...]

Beter op wat voor manier. Het lastige blijft het vergelijken van spelers. Dat is al zo bij Messi en C. Ronaldo doordat ze een andere rol vervullen in hun teams laat staan dat andere spelers langs eenzelfde meetlat (met helaas de historie die meegenomen lijkt te worden) worden gelegd. Op bepaalde punten zal Messi of Ronaldo beter zijn en weer op andere punten speler X, Y, of Z.

Objectief dé beste speler selecteren is lastig en zelfs een team van het jaar is al bijzonder lastig omdat een speler cruciaal kan zijn voor een team om te presteren maar zelf geen uitblinker is en juist de spelers die uitblinken kunnen dat door de spelers die in dienst spelen van.

Zijn er speler van het seizoen/jaar-verkiezingen geweest die discutabel waren? Zeker, er valt altijd genoeg te discusseren over wie daadwerkelijk de beste speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Chelseamarre123 schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:46:
[...]

Ben je nu serieus? Wie dan?
Als er nu iets is waar beide fenomenaal in zijn is om gewoon 15 jaar absolute top te zijn.
2018 > Modric :P

Het is enigszins chauvinistisch wellicht, maar in 2010 won Sneijder met Inter de treble en haalde de WK-finale met Oranje. Hij was bij beide teams ook heel bepalend. In dat jaar was het niet onlogisch geweest als hij hem had gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:55:
[...]
Ik ben ook niet zo voor het principe 'koste wat het kost willen winnen', dat doen al te veel mensen en daar zijn altijd anderen de dupe van. (En dan doel ik niet op het verliezen van een Finale, maar wel dat men zich zo focust op 'winst, winst, winst' dat ze er zelfs anderen voor kwaad willen doen. Die actie van een Paredes bijvoorbeeld, tegen Aké: dat was echt een smerige overtreding, van achteren en ook met een relatief grote kans op een blessure. Dan wordt er weer gezegd dat wij Nederlanders geen winnaarsmentaliteit hebben, maar je kan toch ook wel enigszins rekening met elkaar houden?
En daar komt de factor topsport om de hoek kijken. Juist de winaarsmentaliteit is een factor om aan de top te komen en te blijven. Welke spelers in de absolute top zijn brave schooljongens die niet koste wat kost willen winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Napo schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:57:
[...]

Beter op wat voor manier. Het lastige blijft het vergelijken van spelers. Dat is al zo bij Messi en C. Ronaldo doordat ze een andere rol vervullen in hun teams laat staan dat andere spelers langs eenzelfde meetlat (met helaas de historie die meegenomen lijkt te worden) worden gelegd. Op bepaalde punten zal Messi of Ronaldo beter zijn en weer op andere punten speler X, Y, of Z.

Objectief dé beste speler selecteren is lastig en zelfs een team van het jaar is al bijzonder lastig omdat een speler cruciaal kan zijn voor een team om te presteren maar zelf geen uitblinker is en juist de spelers die uitblinken kunnen dat door de spelers die in dienst spelen van.

Zijn er speler van het seizoen/jaar-verkiezingen geweest die discutabel waren? Zeker, er valt altijd genoeg te discusseren over wie daadwerkelijk de beste speler is.
De Ballon d'Or is een uitverkiezing waar er gestemd wordt. Dat is per definitie al geen objectieve keuze. Er spelen bij stemmen subjectieve oordelen (zoals gunfactor) een rol. De strijd tussen Messi en Ronaldo speelt bijvoorbeeld ook een rol. Stem je niet op Messi/Ronaldo maar op degene die je echt de beste vond, dan wint misschien de ander wel dus stem ik toch maar Messi/Ronaldo. Alleen dat al maakt dat de keuzes voor beste voetballer, consensus daargelaten, arbitrair en discutabel zijn.

Pelé en Maradonna wonnen de Ballon d'Or nog nooit, want voor 1995 werd de prijs alleen aan Europeanen uitgereikt, daarna ook aan niet-Europeanen maar dan moet je wel in Europa spelen ( 8)7 ). Dat is ook wel veelzeggend, toch? Voetbal is in de afgelopen jaren volledig mondiaal geworden. In de tijd van Pelé kende men hem vooral uit de krant en één keer in de vier jaar van een eindtoernooi. Daardoor gaat in Europa weleens verloren hoe goed hij écht was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:59
bazzemans schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:58:
[...]

2018 > Modric :P

Het is enigszins chauvinistisch wellicht, maar in 2010 won Sneijder met Inter de treble en haalde de WK-finale met Oranje. Hij was bij beide teams ook heel bepalend. In dat jaar was het niet onlogisch geweest als hij hem had gewonnen.
Modric droeg zijn gouden bal dan ook op aan o.a. Sneijder als één van de spelers die hem wel verdienden maar niet kregen, omdat hij altijd naar Messi en Ronaldo ging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
[...]

En ook handsbal mag bestraft worden met geel :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:29
Er is maar één man, die deze WK verdiende en dat is Cristiano Ronaldo. Misschien ben ik niet helemaal objectief en ik wil absoluut niet de zoveelste Messi/Ronaldo discussie aanzwengelen, maar hij verdiende het echt. Leuk allemaal Maradona, Pele, Cruijff, Best, etc. etc. maar deze man is van een andere planeet, ook gewoon qua persoon, karakter, etc. Zo'n iemand gaan we nooit meer terugzien. _/-\o_

offtopic:
Hij is trouwens weer aan het trainen in Madrid volgens geruchten, dus wie weet een terugkeer naar De Koninklijke? oOo

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

chim0 schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:51:
Er is maar één man, die deze WK verdiende en dat is Cristiano Ronaldo. Misschien ben ik niet helemaal objectief en ik wil absoluut niet de zoveelste Messi/Ronaldo discussie aanzwengelen, maar hij verdiende het echt. Leuk allemaal Maradona, Pele, Cruijff, Best, etc. etc. maar deze man is van een andere planeet, ook gewoon qua persoon, karakter, etc. Zo'n iemand gaan we nooit meer terugzien. _/-\o_

offtopic:
Hij is trouwens weer aan het trainen in Madrid volgens geruchten, dus wie weet een terugkeer naar De Koninklijke? oOo
Haha, wat ?
Het wordt een beetje Facebook niveau hier. Ik heb niks tegen Ronaldo, maar hij is wel klaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:54:
[...]

Haha, wat ?
Het wordt een beetje Facebook niveau hier. Ik heb niks tegen Ronaldo, maar hij is wel klaar denk ik.
_O-
Inderdaad gaat nergens meer over.
Van mij part slot erop. Maar ik ga deze typische en eeuwige voetbal discussie op alle fronten en dat keyboard warriors gedrag lekker verlaten

Een van de minste WKs met de leukste finale. :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eli3l
FreakNL schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:34:
[...]

Niet netjes maar totaal geen invloed op de goal. Wat mij betreft een gele kaart voor beiden en daarmee af.
Volgens de regels moet de goal dan afgekeurd worden. Begrijp dat de scheids dat niet zou willen doen, maar het is een voorbeeld van hoe de Agrentijnse spelers veel verder mogen gaan dan welk team dan ook op dit WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:28:
[...]

beetje spijkers op laag water aan het zoeken? :')
Nee, gewoon een voorbeeld van de matige arbitrage dit hele toernooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
[...]

Volgens de regels kan dat al, in sommige gevallen moet dat zelfs volgens de regels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Gooi deze topic maar snel op slot wat bepaalde mensen hebben hun broek nog niet opgetrokken of de Messi-bril afgedaan samen met de commentator van de NOS.
Pagina: 1 ... 60 61 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar

Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)