NOS helemaal fan van Messi
TV gaat uit, heb genoeg gezien.

Met Mbappe is het net zo veel ik weet niet hoor...carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:00:
[...]
Ik bedoel dat iedereen een stijve plasser krijgt van Messi, maar dat volgens mij z’n team kampioen is geworden. Maar het gaat alleen om Messi.
Tis de FIFA, dus minstens net zo slecht.OMX2000 schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:02:
[...]
Het is begrijpelijk. Hij is 35 en scoort 2x in een finale.
Gun ik het hem. Nee. Met z’n kutgedrag. Hopen dat het volgende WK een betere arbitrage heeft
Don't let perfect be the enemy of good.
Messi en Marokko.pokle312 schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:02:
NOS helemaal fan van Messi![]()
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als de arbiters hun werk hadden gedaan, had Argentinië niet eens meer 8 spelers kunnen opstellen om de finale te spelen. Wat een smerige ploeg.SinergyX schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:56:
[...]
Absoluut niet, arbiters deze WK horen denk ik nu tot de slechtste ooit. Dan niet om 1 specifiek moment, maar over diverse wedstrijden door het hele toernooi heen.
Martinez is by far de meest irritante ex-Gunner ja. GadverdammeGunner schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:57:
Ik ben een gunner maar vanavond even niet.
Tesla M3LR '21
Die Argentijnen hebben een en al theater lopen spelen, desondanks heeft Frankrijk 80 minuten lang een andere wedstrijd gespeeld dan waar ze in zaten, helemaal waar.D-e-n schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:59:
[...]
Vandaag waren ze toch ook beter. Frankrijk heeft tien minuten de overhand gehad
Welk land heeft uberhaupt goede arbitrage? Is er niet bij elke wedstrijd in elke competitie ter wereld wel wat af te dingen op een beslissing? Misschien bij de Ijsvogels FC tegen Schubbekutteveen Noord niet als ze voor de 16de plek in de 6de divisie spelen omdat het toch nergens over gaat, maar bij elke wedstrijd loopt elke matchthread vol met gezeik over de scheids.dr.lowtune schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:02:
[...]
Tis de FIFA, dus minstens net zo slecht.
blup
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vanaf morgen de MOS:carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:04:
Hahahaha op de NOS. Messi is de reden dat Argentinië WK is……. WTF
Die vrouwelijke scheids heb ik niet op rare beslissingen kunnen betrappen.Bezulba schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:04:
[...]
Welk land heeft uberhaupt goede arbitrage? Is er niet bij elke wedstrijd in elke competitie ter wereld wel wat af te dingen op een beslissing? Misschien bij de Ijsvogels FC tegen Schubbekutteveen Noord niet als ze voor de 16de plek in de 6de divisie spelen omdat het toch nergens over gaat, maar bij elke wedstrijd loopt elke matchthread vol met gezeik over de scheids.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat wil iedereen! Nooit meer reclame zien.Sjurm schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:05:
Huh haha, op UHD kanaal hoor je reclame maar zie je nog beelden uit het stadion
blup
Hahaha, grapjas.Bezulba schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:08:
ik rol zo hard met m'n ogen dat ik de achterkant van m'n hoofd kan bekijken... de penalty van frankrijk was dan zeker het 2de cadeautje?
Ik geloof dat jij de lolbroek hier aan hebt..
blup
Inderdaad het was allemaal doorgestoken kaart het moest en zal de meest spannende en spectaculaire finale ooit worden.Kenny_026 schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:10:
Die Franse spelers schoten ook bewust naast einde verlenging en penalties.
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 28% gewijzigd door Kire88 op 18-12-2022 19:13 ]
3.05 kWp Zuid - https://pvoutput.org/list.jsp?userid=80995 - Daikin Comfora FTXP 3.5 kW
De emir van Qatar zowiezo.bennieeee schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:14:
Krankzinnige finale. Wie had dit verwacht na 45 minuten.
Stack Sats
20.00 toch?marapuru schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:13:
Heb ik iets gemist? Wanneer is de finale?
Begint om 20:00 toch?marapuru schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:13:
Heb ik iets gemist? Wanneer is de finale?
[ Voor 7% gewijzigd door Pinobigbird op 18-12-2022 19:16 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoho, dat was #sarcasmjellybrah schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:18:
Zo wat een complotgekkies hier. "Strafschop opzettelijk missen" "Gekocht".
[ Voor 36% gewijzigd door Kenny_026 op 18-12-2022 19:20 ]
een andere winnaard-vine schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:58:
Echt al die Messi en Argentinië haters hier jullie zijn de digitale Zuid Amerikanen met al dat gehuil hier niet normaal.
Fantastische finale
Argentinië geweldige eerste helft
Knap terug komen Frankrijk.
Fantastische verlenging wat wil je nog meer
Elect a clown, expect a circus.
Die kreeg een handdruk toch?hoevenpe schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:25:
Emir negeert de vrouwelijke scheids weer, zo voorspelbaar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Schouderklopje dacht ik, mannen een handdruk.Pierre schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:26:
Die kreeg een handdruk toch?
ik dacht een schouderklopje te zien. Ach ja triest volk. 200 miljard down the drain voor niets.hoevenpe schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:25:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Beste talentcarpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:27:
Wie is dat op tv? Waar is Messi als winnaar?
Gouden hometrainer van stoeptegels...Pinobigbird schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:28:
Niet Noppert voor gouden handschoen?!
Die zijn allemaal toch voor Messi?d-vine schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:28:
[...]
Beste talent
Beste keeper
Topscorer
Beste speler
2e plek
En dan komt de beker pas
Hou toch op mancy-gor25 schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:28:
Martinez...wat een debiele clown
Ze lieten het contact niet echt zien in beeld, maar je zag wel de hand van de emir naar voren gaan, het volgende shot zag je de scheids wel icm die fakir, en toen gaf hij een schouderklopje.hoevenpe schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:25:
Correctie, die kreeg een handsjeik!
dom gebaar wat hij daar deed met die trofee. Zo kinderachtig.d-vine schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:30:
[...]
Hou toch op man
Mooi talent
Net als die cdm van Frankrijk even naam kwijt
Of gravidol van Kroatië
Of die middenvelder van Marokko
Centencarpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:31:
Beste speler op basis van?
Nogmaals. Op basis van wat is dit? Ik vond mbappe een stukje beter.d-vine schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:32:
En terecht Messi beste tournooi.
Toen in 2014 was een aanfluiting de normering
Op basis van wat?carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:33:
[...]
Nogmaals. Op basis van wat is dit? Ik vond mbappe een stukje beter.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat?
[ Voor 39% gewijzigd door HollowGamer op 18-12-2022 19:38 ]
Omdat hij meer goals maakt?carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:33:
[...]
Nogmaals. Op basis van wat is dit? Ik vond mbappe een stukje beter.
Zo blij dat wij hem hebben verkocht.cy-gor25 schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:28:
Martinez...wat een debiele clown
Heeft Arteta het destijds toch goed gezien.London schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:03:
[...]
Martinez is by far de meest irritante ex-Gunner ja. Gadverdamme
Heb je hem al uitgeprint en boven je bed gehangen?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Klopt, net als Elon Musk, daar heb ik ook meerdere posters van ophangen.Dwight84 schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:49:
Beste WK finale die ik heb gezien. En ja wat is en blijft Messi een topper.
Hij is de GOAT.
Snel naar de zeeman, onderbroeken met korting!!!
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Serieus?HollowGamer schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:49:
[...]
Klopt, net als Elon Musk, daar heb ik ook meerdere posters van ophangen.
XXXVI
?HollowGamer schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:49:
[...]
Klopt, net als Elon Musk, daar heb ik ook meerdere posters van ophangen.
Echt heerlijk dit hoe meer die anti Messi en Argentinië hier te keer gaan hoe mooier ik het vind.Nimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:48:
[...]
Heb je hem al uitgeprint en boven je bed gehangen?
Dan moeten de scheidsrechters eens stoppen met naar hem te luisteren. Vooral na de eerste helft is het bijzonder irritant als spelers verhaal gaan halen, waaronder hij dus. Kreeg zelfs de scheidsrechter mee, maar moest toch perse zeuren tegen de media.CornermanNL schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:46:
[..]
Voor een optimaal resultaat is het gewoon onderdeel van het spel. Wil je dit uitbannen dan moet dat vanuit de regels en de scheidsrechters.
Ik herinner me dat de (Nederlandse) spelersgroep van het WK 1998 de troostfinale totaal oninteressant vond en er met de pet naar gooide. Deze werd ook verloren en Nederland werd dus 4e.Sjurm schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:37:
Die medailles voor de tweede plek moeten ze toch gewoon afschaffen. Niemand wil dit
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Denk dat Aston Villa flink wat subsidie voor hem krijgt vanuit de gemeente Birmingham.HollowGamer schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:41:
[...]
Heeft Arteta het destijds toch goed gezien.
Was echt bang dat we een fout hadden gemaakt, maar hij is echt iemand die mij niet zo snugger lijkt (moet ik vooral zeggen..).
Tesla M3LR '21
Vanuit de VAR wellicht? Laat ze gewoon elke schwalbe met geel bestraffen, standaard. Dan is het snel gedaan. Maar zelfs een onbesuisde sliding met gestrekt been op een enkel bleef dit tournooi onbestraft aan de kant van Argentinië...CornermanNL schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:46:
Het vallen , zeuren bij de scheidsrechter is onderdeel geworden van het spel, door opbouw van regels en wat men toe laat op het veld.
Voor een optimaal resultaat is het gewoon onderdeel van het spel. Wil je dit uitbannen dan moet dat vanuit de regels en de scheidsrechters.
Uiteraard terechte observaties maar het begint en eindigt met wat scheidsrechters toe laten. De een niet en de ander wel is niet relevant. Zo lang een speler , in dit geval Messi , ermee wegkomt blijft die het doen.HollowGamer schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:53:
[...]
Dan moeten de scheidsrechters eens stoppen met naar hem te luisteren. Vooral na de eerste helft is het bijzonder irritant als spelers verhaal gaan halen, waaronder hij dus. Kreeg zelfs de scheidsrechter mee, maar moest toch perse zeuren tegen de media.
TLDR: Continue zit hij de zeuren, te vragen voor kaarten, maar als speler X het doet is het meteen prijs. Bij Messi niet.
Nee, ik heb geen sympathie voor hem, een echte speler (zoals Mbappe en zelfs Neymar tegenwoordig), zeuren niet (tenzij terecht), staan op en gaan verder. Ik heb ook meer respect voor een Modric, maar dat is geen aanvaller, die zal nooit winnen.
Ik vond geen een land er echt boven uit stijgen. Maar het is ook mode om achterover te leunenSjah schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:00:
Leuk dat Lionel hem wint, maar was dit Argentinie nou zoo bijzonder...mwoah.
Zonder Messi niet. Ik vind het een lul, maar hij kan wel ballen zeg. Altijd levensgevaarlijk, en als ie zelf niet scoort vaak belangrijk in de opbouw. Respect hoor.Sjah schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:00:
Leuk dat Lionel hem wint, maar was dit Argentinie nou zoo bijzonder...mwoah.
Verwijderd
Ik keek ook even voor wie had gewonnen en de reacties.d-vine schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:51:
[...]
Echt heerlijk dit hoe meer die anti Messi en Argentinië hier te keer gaan hoe mooier ik het vind.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq