Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 37% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 18:14 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat dacht ik ook. Hij gaat erg vroeg naar de grond?forzav schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:14:
Keeper gaat daar toch niet vrijuit wat mij betreft
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Waarom? Even buiten de maniertjes en dansjes om is het leuker om naar te kijken dan Oranje of Frankrijk….
Dat vond ik nog niet zo raar, maar hij laat hem er gewoon langs lopen vervolgens...ST10©DE schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:15:
[...]
Dat dacht ik ook. Hij gaat erg vroeg naar de grond?
Maar goed, prima goal en ik snap dat het na 100 minuten voetballen allemaal wat minder gaat. Nu kijken of Kroatië nog gelijk komt.
Vanwege de maniertjes en de dansjes.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:15:
[...]
Waarom? Even buiten de maniertjes en dansjes om is het leuker om naar te kijken dan Oranje of Frankrijk….
Goede ploeg maar die maniertjes en dansjes hebben ze niet nodig.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar de maniertjes zijn er wel dus die kan je niet wegdenken.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:15:
[...]
Anthony is een prima voetballer maar door alles wat hij doet, hoop ik dat iemand hem vanaf de enkels een flinke zaag geeft
Ik zie Nederland Brazilië niet zo goed tegenhouden als Kroatië dat tot nu toe deed.
Laat ze lekker dansen...boeie
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 09-12-2022 18:18 ]
Eens hoor dat de dansje en swalbes en peutergedrag achterwege gelaten mogen worden. Maar alsnog zie ik liever dit voetbal dan dat van Oranje, Engeland en Frankrij…. Die ploegen willen alleen maar de wedstrijd doodmaken.
Ik hoop uiteraard wel dat we van ze winnen, mochten we de halve finale halen.
[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 18:19 ]
Al dat commentaar en negatieve hierop is net zo erg als het theatraal gedrag van de voetballers zelf
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Alleen directe.ParaDroid2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:31:
[...]
Je mist hier een rode kaart. Of gaat het alleen om directe rode kaarten?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Laat meer zien dan MemphisSjah schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:21:
Zo, Neymar laat het toch eens zien, meestal vraag ik me af "whats the fuzz about" ...
Links en rechts apart? Kort of lang?
Wel specifiek zijn hè
Snap ik maar ik maakt even de vergelijking tussen onze en hun sterspelergroggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:22:
[...]
Ik kan honderden namen noemen van spelers die meer laten zien dan depay.
Minst atletische atleet die er rond loopt zo ongeveer. Vind het al bijzonder dat ie rennen kan.Sjah schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:21:
Zo, Neymar laat het toch eens zien, meestal vraag ik me af "whats the fuzz about" ...
Die is ook wel 5 klassen minder.
[ Voor 35% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 18:25 ]
Daar was niets aan de hand inderdaad.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:24:
Waar fluit hij nou voor dan. Niks aan de hand. Zo gaan de Kroaten nooit meer een kans krijgen .
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 42% gewijzigd door eric.1 op 09-12-2022 18:30 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 46% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 18:31 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
U zei ?FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:24:
Waar fluit hij nou voor dan. Niks aan de hand. Zo gaan de Kroaten nooit meer een kans krijgen .
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 09-12-2022 19:14 . Reden: Rustig aan aub. ]
Hoe kom je daar nou bijvhal schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:31:
Zeggen jullie nou allemaal yes omdat het tegen Brazilië is?
Tegen theatervhal schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:31:
www.google.nl
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee, omdat ik voor Kroatië benvhal schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:31:
Die was vanaf de goal van Brazilie al klaar met deze wedstrijdTyphone schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:31:
Commentator in de stressmode. Dalijk vliegt Brazilië eruit en dan kan hij geen FREDZJJJJ of SELESJAAOOO meer zeggen. Eikel.
De Kroatische keeper, die een wereldpartij keept, tegen een Braziliaanse keeper die gelijk verschalkt wordt, bij een serieuze aanval.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Smeerlap
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik zie liever dat Anthony mist. Vervelende maniertjes… karma voor zijn recente pirouette.Typhone schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:33:
Neymar die mist en huilt als een kind. Ik wacht en zit klaar!
de knapste vrouwen?Divak schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:36:
Het blijft bijzonder dat er 80.000 man in een stadion ziet en je toch steeds dezelfde 9 fans te zien krijgt
Het waren wel de slechtst ingeschoten penalty's ooit.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:36:
Tegen Japan pakte die keeper er toch 2 of 3?
Sinds vorig toernooi mocht dat toch niet meer?
Nou die van Spanje vond ik slechter…Spotmatic schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:37:
[...]
Het waren wel de slechtst ingeschoten penalty's ooit.
Je hebt gelijk. I stand corrected.
Niet op letten.cy-gor25 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:40:
lekker, zo'n gele muur voor de Kroaten
Gewoon schieten in de goede hoek.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Louis ben jij dat?Typhone schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:43:
Volgende in de hoek schieten waar Becker net dook. Gaat ie nu zeker niet heen trust me.
Dit topic is gesloten.
![]()
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)