Itho WPU5G water/water-warmtepomp ervaringen

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:50
wouter.N schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 20:40:
[...]

Nee, deze is off

Ik weet wel vrijwel zeker dat dit bij mij het probleem is. Ik zie heel duidelijk dat zodra de temperatuur onder de 10 graden komt, hij van cooling naar standby gaat en daar vervolgens niet meer uitkomt als de temperatuur weer boven de 10 graden komt.

Ik stuur handmatig ook temperatuurberichten naar de WPU en dat werkt goed. Het vervelende is alleen dat de berichten van Itho deze vervolgens weer overrulen. Elke keer als Itho een berichtje stuurt, wordt hun waarde dus tijdelijk de waarheid.

Als iemand hier nog tips voor heeft, hoor ik het graag. Ik heb tot nu toe nog geen manier gevonden om de temperatuurberichten van Itho te blokkeren.

[Afbeelding]
De antennes van de WPU losschroeven zorgt er vast en zeker voor dat er niks meer binnenkomt.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:59
vliegnerd schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 21:50:
[...]

De antennes van de WPU losschroeven zorgt er vast en zeker voor dat er niks meer binnenkomt.
Had ik ook al even aan gedacht, maar zal dit impact hebben op de garantie? Ik weet namelijk dat ze alleen tijdens de garantieperiode de temperatuur gratis doorsturen.

• kruithre
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:25
Ik was tot voor kort zeer nieuw in deze materie en durf niet eens te zeggen of ik een 5G versie heb (mijne is van Eteck) maar heb afgelopen dagen mede door postings op dit forum wel veel geleerd en veel plezier gehad om een leuke setup te maken die tapwater verwarmd obv variabele dalprijzen. Heb daarbij ook de A1-16 error met een workaround weten te 'fixden'.

Wil graag mijn opzet en ervaringen delen dus heb via AI gevraagd mijn project samen te vatten en toe te lichten, hopelijk helpt het de Community danwel krijg ik nog meer tips en tricks dat ik kan verbeteren.

Heb het beschreven in dit shared doc, https://drive.google.com/file/d/1CgtMzbRsqrFyTHkm64a-3UNfp-5SSuSi/view?usp=sharing

Remco
Pagina: 1 ... 40 41 Laatste