Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:20

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik heb zojuist wat mensen uit de Excel lijst via PSN toegevoegd, wellicht kunnen we binnenkort wat potjes samen spelen!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

drusloos schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 20:02:
Mochten er nog mensen zijn die gewoon normaal een potje willen spelen (psn): schermutsel

Echt er is zo niks aan als je met random mensen speelt. Blind een open veld in rennen, bij de laatste 4 zitten en dan blind een gebouw in gaan. Armor plates/ammo in overvloed zien liggen maar een armor/ammo box opgooien, willen landen op de aller drukste plek. En het stomste is dat ze er niks van bakken (zelf ben ik ook geen pro, maar wel serieus) en dan gelijk leaven…
Daarom vind ik DMZ een mooie modus. Daar moet je van te voren nadenken wat je wilt gaan doen (niet dat het er vaak van komt...). Wanneer je een resupply-run wil doen (voor grotere rugzak, 3-plate vest e.d.) dan is dat over het algemeen redelijk goed te doen met randoms is mijn ervaring (results do vary though).

Waar ik overigens in het begin nog dacht; 'Oh, het is maar AI en geen player/operator', is dat inmiddels wel bijgesteld. Die AI wordt steeds zwaarder en het zijn zeker geen Stormtroopers.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik speel cod/wz 2 op pc en wissel regelmatig af tussen controller en muis/toetsenbord. Op de een of andere manier werkt mijn Xbox one elite v1 controller niet meer in game. Windows herkent hem gewoon netjes en de driver laat zien dat alle knoppen werken.

Ik heb wat YouTube video’s met fixes gevolgd, maar niets lost het op.Ik speel de game via Battlenet. Heb ook de steam “fix” geprobeerd, maar hielp ook niet. Controller verwijderen en opnieuw pairen ook niet. X360ce installeren was het ook niet.

Iemand de gouden tip?

Edit:
Achter mijn pc lag nog een controller via usb aangesloten. Denk dat hij die als actieve controller zag. Na loskoppelen werkte het weer top.

[ Voor 12% gewijzigd door kesj op 07-01-2023 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:17
BlaTieBla schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 09:48:
[...]

Daarom vind ik DMZ een mooie modus. Daar moet je van te voren nadenken wat je wilt gaan doen (niet dat het er vaak van komt...). Wanneer je een resupply-run wil doen (voor grotere rugzak, 3-plate vest e.d.) dan is dat over het algemeen redelijk goed te doen met randoms is mijn ervaring (results do vary though).

Waar ik overigens in het begin nog dacht; 'Oh, het is maar AI en geen player/operator', is dat inmiddels wel bijgesteld. Die AI wordt steeds zwaarder en het zijn zeker geen Stormtroopers.
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk DMZ niks vind. Daar speelt wel bij dat ik het maar half snap, en dat teamleaden toch ieder hun eigen gang gaan. Maar een spel met “missies” daar heb ik zelf niet zoveel mee. Juist het battle royaal idee vind ik leuk. Maarja, daar is dus weinig aan met zoveel spelers die echt niet logisch nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:25

m0nk

16-09-2003 15.15

drusloos schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 13:38:
[...]

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk DMZ niks vind. Daar speelt wel bij dat ik het maar half snap, en dat teamleaden toch ieder hun eigen gang gaan. Maar een spel met “missies” daar heb ik zelf niet zoveel mee. Juist het battle royaal idee vind ik leuk. Maarja, daar is dus weinig aan met zoveel spelers die echt niet logisch nadenken
Haha ja vond ik ook in het begin, inmiddels vind ik het wel leuk. Doe af en toe missions maar ben meestal bezig met strongholds, weapons cases of gewoon gearen voor de volgende run. Vind bijv de silences M4 contraband wel lekker spelen dus doe af en toe farm runs solo in the Mall. Voor de rest beetje third party'en als ik gevechten hoor in de buurt. Vind de normale warzone vaak net ff te hectisch. Kijk meestal waar ik spawn en ga dan kijken wat ik ga doen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:48
drusloos schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 13:38:
[...]

Wat snap je dan niet ?
Het is toch gewoon missie of missies selecteren en die succesvol proberen ui te voeren.
Draait meestal wel anders uit dan hetgeen je op voohand hebt ingepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2V2SYbpHkORBXtsB-JeBsWY5Cw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZLVg7U7JzhUEv8XY4tMJyHk9.png?f=fotoalbum_large

Meer mensen die dit hebben op console (series X in mijn geval)?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Donstil schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 14:30:
[Afbeelding]

Ook op de PS5. Vooral bij spelers zo lijkt het. Maar ook niet altijd. Weird (-> beta?? :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlaTieBla schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 14:49:
[...]

Ook op de PS5. Vooral bij spelers zo lijkt het. Maar ook niet altijd. Weird (-> beta?? :) ).
Aah Oke dat scheelt, ik speel veel met PC spelers en die hebben het niet dus dacht misschien ligt het aan mij 8)7

Dan ga ik het lekker negeren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb het op de PC ook. Heeft puur met het water te maken dat je het ziet, daar gaat iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:06
Daar zijn settings voor. Zoek op water. Waarschijnlijk zit er wel iets bij wat het oplost!

(Op de pc heb je in ieder geval div settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor DMZ is het trouwens wel fijn dat je maar 1 laatste missie van tier 5 hoeft te doen voor het weaponslot ipv alles van tier 5. Er zitten bij de tiers missies bij die niet leuk zijn en wat enorm grinden is. Maak 30 operator kills met een shotgun die bagger is en maar 3 shells heeft. Maak 31 operator kills met een bepaalde sniper op 200+ meter afstand. Maak 40 operator kills met een FTac Recon.

Ik heb de 45 operator kills met een AR met silencer gedaan en de rest van die meuk ga ik niet aan beginnen. Die 30 shotgun kills is niet meer dan altijd rondlopen met het ding en daarmee je weaponslot moeten gebruiken om dan na een down de kill met dat wapen te maken. Ik ben nu nog wat missies die ik heb overgeslagen aan het doen en misschien pak ik de FTac missie nog, maar de rest ga ik nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Lekker dit weer.

Solo dmz, gewoon continu aan het spelen. 3 plate vest, medium backpack.

Ineens een laad animatie, terug naar het hoofdmenu met de melding, “player kicked”
En natuurlijk als klap op de vuurpijl alles weg.

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:25

m0nk

16-09-2003 15.15

FriezNL schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:41:
Ze hebben bij Activision het sinds een paar dagen bijna onmogelijk gemaakt om DMZ nog solo te spelen. Bots zien je veel sneller en zien je ook dwars door muren en rook heen. Daarnaast schieten ze nu ook nog eens met akelige precieze, zelfs de ogenschijnlijk zwakkere bots.

Een uitdaging is prima en tot voor een paar dagen geleden was dit i.m.o. redelijk in balans maar nu echt niet leuk meer.
Lijkt idd zo. Merk het ook dat solo DMZ iets lastiger is dan het vorige week was. Toen kon ik nog makkelijk zonder self revive the mall in, nu is dat een stuk lastiger.

Zoek overigens nog mensen die casual een af en toe DMZ willen doen. Gewoon spawnen en dan bepalen wat we gaan doen.

[ Voor 8% gewijzigd door m0nk op 07-01-2023 20:25 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

Ik heb het niet op de pc. Medium/low settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23
[Afbeelding]

Niet bij bomen, maar wel als ik parachute en mij zelf bekijk in 3th person. Dan zie ik hetzelfde effect. Ik speel ook op Xbox Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
stijn1309 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:41:
[...]

Niet bij bomen, maar wel als ik parachute en mij zelf bekijk in 3th person. Dan zie ik hetzelfde effect. Ik speel ook op Xbox Series X
Dit inderdaad ook op PS5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32
Mijn PC vorige week opnieuw geïnstalleerd en wat settings getweaked en nu draait warzone zooo veel beter dan voorheen.

Nu vind ik het een stuk leuker om warzone te spelen.

Met paar vrienden veel quad games gedaan afgelopen paar dagen. Quads speelt toch weer heel anders omdat je gewoon altijd weet dat er nog iemand rond loopt in de meeste gevallen als je er 3 hebt gekilled :P

Paar keer top 6 geworden maar helaas geen W kunnen pakken nog.

Ik ben ontzettend gewend om heel agressief te spelen in Multiplayer. Dat is bij Warzone gewoon niet de juiste optie :P sowieso loadouts moeten heel anders. Neig nu toch meer naar een LMG terwijl ik die in multiplayer verafschuw.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Deleon78 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:56:
Daar zijn settings voor. Zoek op water. Waarschijnlijk zit er wel iets bij wat het oplost!

(Op de pc heb je in ieder geval div settings)
Zomaar wat roepen is niet de bedoeling lijkt mij..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 11:56
m0nk schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 20:02:
[...]

Lijkt idd zo. Merk het ook dat solo DMZ iets lastiger is dan het vorige week was. Toen kon ik nog makkelijk zonder self revive the mall in, nu is dat een stuk lastiger.

Zoek overigens nog mensen die casual een af en toe DMZ willen doen. Gewoon spawnen en dan bepalen wat we gaan doen.
vanavond om 8 uur een potje doen?

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Is er eigenlijk een manier om (ps4):
1: info van het scherm te verwijderen? Ik wil eigenlijk enkel de mini map, en ammo zien. Het scherm is zo vol dat je gewoon dingen mist soms
2: zoveel mogelijk geluid te dempen. Die stem de hele tijd erdoor, ik heb zelf ook wel door dat de cirkel kleiner wordt, dat hoeft niet verteld te worden, het geluid van airstrikes. Het is niks toevoegend en het geluid is al zo slecht in het spel dat je nu helemaal niet hoort of er iemand loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
P.E.No.1 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:10:
[...]

Zomaar wat roepen is niet de bedoeling lijkt mij..
Volgens mij was het een constructieve post, zeker ook omdat het de oplossing blijkt te zijn (zie de latere antwoorden).

Een stukje zelfreflectie kan geen kwaad in deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Deleon78 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 00:49:
[...]

Volgens mij was het een constructieve post, zeker ook omdat het de oplossing blijkt te zijn (zie de latere antwoorden).

Een stukje zelfreflectie kan geen kwaad in deze :)
Ik heb die setting op PS5 gemist dan. Waar zit deze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:05
P.E.No.1 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:57:
[...]

zOeK oP wAtEr!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
P.E.No.1 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:57:
[...]

Ah, degene die reageerde over de graphics settings was een pc-speler. Dat heb ik met wishful thinking ingevuld.
Mea culpa.

Maar de post was constructief bedoeld: zijn er geen gfx settings op de ps5 waar je mee kan spelen? Zo nee, heb ik weer wat geleerd in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htn02
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-09 15:13
Ik heb het spel in het begin een tijdje gespeeld, en dat was best leuk, maar toen ik het gister en vandaag nog is probeerde zat de DMZ echt helemaal vol met cheaters. 5 minuten googelen leert dat er een hoop beschikbaar is, en er niet echt tegen opgetreden wordt (hooguit een shadowban die na een paar rondes er weer af gaat)

Komen jullie dit ook tegen? het haalt de lol er nogal vanaf moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 20:54
De DMZ vol met cheaters? Ik kom ze niet tegen...

De DMZ is wel heel lastig geworden doordat de AI soms bijna net zo sterk is als menselijke tegenstanders. En als jij lekker ongegeneerd een potje gaat lopen knallen tegen de AI, is het een koud kunstje voor een menselijke tegenstander om jou te vinden en je neer te halen terwijl je bezig bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb hier ook niet het idee dat er veel cheaters in DMZ rondlopen. Ik heb misschien 3 spelers gehad waarvan ik dacht dat het vreemd ging, maar echt bewijs heb ik niet. Een goede kans dat ik misschien 1 cheater ben tegengekomen of zelfs geen enkele.

Gisteren trouwens nog iets leuks gevonden in DMZ. Als je destroy supplies doet krijg je een aantal safes op je map. Afhankelijk van waar je bent is dit 1 tot 5 safes. Nou kwamen wij gisteren 2 destroy supplies tegen waarvan de eerste naar en plek ging die lastig is. Dus wij de eerste annuleren om de volgende te pakken. Die ging naar een plek toe die veel makkelijker was. Nu alleen het leuke, na het voltoooien van het 2e contract en het eerste contact dus niet gedaan te hebben kregen we 10 safes op de map. Door de eerste te annuleren kregen we de safes van beide contracten. Mocht iemand nog de 200k extract missie moeten doen, dan is het op deze manier best makkelijk. Ook weaponcooldown of gear kopen is makkelijk op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:24
Moet zeggen met de huidige aim assist is het ook heel moeilijk te bepalen of het een cheater is of aim assist. Verbaasd me soms nog wel wat hier niet meer commentaar op is, maar ik kan close range gevecht meer winnen, terwijl ik altijd best nette KD had van 1,2.

Stuns kan je net zo goed niet gebruiken tegen een console, heeft namelijk geen invloed, ze volgen mij gewoon perfect. Ze hebben w.m.b. de game hiermee wel aardig stuk gemaakt.

Edit; Geldt overigens zelfde met damage, heb soms echt het idee dat ik een magazijn in ze leeg moet schieten terwijl zij zich omdraaien 4x schieten en ik lig 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door SirMemeAlot op 15-01-2023 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Tel daarbij nog het feit dat meer teams op elkaar ingespeeld raken en dat je dus heel snel overhoop word geknald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
Ja ja, na veel pogingen is het eindelijk gelukt. Mini trios map met vrienden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XWuo2eiN-8fvLctV-0yLah7QXRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yt7Gi99J57sdDhCCqMko9jIU.jpg?f=fotoalbum_large

Het was ook ons beste potje met communicatie van de dag, daar gaan we altijd op stuk...

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
SirMemeAlot schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:53:
Moet zeggen met de huidige aim assist is het ook heel moeilijk te bepalen of het een cheater is of aim assist. Verbaasd me soms nog wel wat hier niet meer commentaar op is, maar ik kan close range gevecht meer winnen, terwijl ik altijd best nette KD had van 1,2.

Stuns kan je net zo goed niet gebruiken tegen een console, heeft namelijk geen invloed, ze volgen mij gewoon perfect. Ze hebben w.m.b. de game hiermee wel aardig stuk gemaakt.

Edit; Geldt overigens zelfde met damage, heb soms echt het idee dat ik een magazijn in ze leeg moet schieten terwijl zij zich omdraaien 4x schieten en ik lig 8)7
Ja joh, consoleplayers doen meer damage 8)7 ik merk daar iig niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasE!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:35
Ik ben voorlopig maar weer gestopt. Bots slaan weer helemaal nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Ik vind het nog steeds een vermakelijk spel.
Ben nu level 71. Speel alleen maar DMZ.
Het spel zelf ga ik niet KOPEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb Warzone 2.0 gedownload. Kan iemand beknopt toelichten wat DMZ precies is? Ik heb met de reguliere modus wel moeite om games te vinden met lage ping. Is dat bij meer mensen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
SterqVerhael schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:36:
Ik heb Warzone 2.0 gedownload. Kan iemand beknopt toelichten wat DMZ precies is? Ik heb met de reguliere modus wel moeite om games te vinden met lage ping. Is dat bij meer mensen zo?
Op welk platform speel jij het ? PC ? XBOX ? PS4 ? PS5 ? ...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
WiLLoW_TieN schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:39:
[...]

Op welk platform speel jij het ? PC ? XBOX ? PS4 ? PS5 ? ...? :?
Excuus, had ik erbij kunnen vermelden. PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:24
P.E.No.1 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:47:
[...]

Ja joh, consoleplayers doen meer damage 8)7 ik merk daar iig niets van...
Dat punt was niet perse console/PC afhankelijk, maar grote kans dat dit nog meer te maken heeft met grote uiteenliggende damage profielen van guns en deel waar je op het lichaam schiet. Maar dat damage heel inconsistent lijkt ben ik niet de enige in die dat opvalt, zijn ook genoeg streamers die aan de kaak stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik kijk niet eens naar de ping. Je hebt er toch geen invloed op. Het is niet dat je een betere server kan selecteren. Heel af en toe zit ik in een server waar het qua textures een beetje flikkert, maar geen idee of dat connection gerelateerd is of wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:55

Mip

Mocht iemand een potje DMZ willen spelen.. Mip#4519736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
DMZ is de extraxtie shooter van COD.
Alleen, met 2 of 3 man probeer je binnen een tijdslimiet missies te vervullen en binnen die tijdslimiet probeer je een helikopter te bereiken die je op tijd wegbrengt uit de radiatiezone indien deze zich aan het uitbreiden is.
Onderweg verzamel je wapens en gear en kom je uiteraard andere teams en bots tegen.
De gear/wapens waarmee je succesvol kan extracten neem je mee voor een volgende run.
Gear/wapens verlies je als je sterft.

[ Voor 5% gewijzigd door internaut op 16-01-2023 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ik speel sinds kort Warzone op de PS5, eerste shooter op een console ooit (ook eerste PS ooit). Nu vind ik DMZ wel leuk, maar ik wil random mensen niet vermoeien met mijn n00bheid. Nu zie ik twee Tweakers-groepen. Een public en een invite only. Welke moet ik nu hebben?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuw seizoen begint 15 februari. Nieuwe rebirth map zojuist bevestigd 8)

Ze moeten wel na die flop van wz 2.0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Chelseamarre123 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:05:
Nieuw seizoen begint 15 februari. Nieuwe rebirth map zojuist bevestigd 8)

Ze moeten wel na die flop van wz 2.0
Ieder z'n mening natuurlijk maar ik vermaak me echt heel prima met WZ2.0 (BR) :)
Maar heb rebirth ook nooit gespeeld ofzo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De spelers aantallen zijn echt drastisch terug gevallen sinds release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 21:33
De laatste tijd met DMZ kom ik steeds vaker tegen dat mensen solo spelen en dan als ze bij je (team) in de buurt komen dmv proximity chat sociaal proberen te doen. En als ze dan afgeschoten worden, dat is voor mij deels het doel van het spel, helemaal uit hun plaat gaan. Ik snap dat niet zo goed, of is het een onderdeel van de missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

jichem schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:06:
De laatste tijd met DMZ kom ik steeds vaker tegen dat mensen solo spelen en dan als ze bij je (team) in de buurt komen dmv proximity chat sociaal proberen te doen. En als ze dan afgeschoten worden, dat is voor mij deels het doel van het spel, helemaal uit hun plaat gaan. Ik snap dat niet zo goed, of is het een onderdeel van de missies?
ik zit er vaak ook dubbel in. Voor missies heb je niet altijd operator kills nodig, dus waarom het risico lopen door het op te zoeken.
Ik heb het 1 keer gehad dat er iemand joinde en na een paar minuten weer verdween om ons vervolgens met zijn vorige team (neem ik aan) om te leggen. Dus ik ben ook voorzichtig met dat soort gasten. Zelfde als de 'pleading for help'. Zijn maatjes zijn dan ongetwijfeld nog ergens met een sniper rifle op ongepaste afstand.

Mijn motto; Shoot first, ask questions later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 21:33
Het gaat me dan vooral om dat ze niet willen joinen maar in aparte teams samenwerken. Ik vertrouw daar helemaal niks aan.
Overigens speel ik altijd met randoms omdat het mij niet lukt mensen te vinden via de tweakers groep. Dus het overstappen naar andere teams doen ze ook als je wel met ze start.

Gister hadden we een team van 6, elke keer schoten we 1 van een team af die dan een request stuurde. Aan het einde van de game toen we de laatste exfill pakten werden er 4 afgeschoten door 2 man die al bij de chopper waren. Joinen doodleuk het andere team waardoor we met 2 waren. Eind van het verhaal was 6 extra operator kills bij de exfill en een hele hoop request voor het joinen van ons 2-mans team.

(overigens ging het samenspelen en party's maken in andere cod's altijd prima, maar deze game is op een aantal vlakken echt een draak)

Als er mensen zijn die vanavond nog dmz doen: Chocomel#21931

[ Voor 3% gewijzigd door jichem op 20-01-2023 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sowieso is dat kunnen joinen van andere teams maar een vreemd iets. Dan kan je dus een team van 6 man hebben dat een hunt contract gaat doen en een team van 2 man gaat hunten. Het hoeft niet allemaal helemaal eerlijk te zijn, maar dit is wel erg oneerlijk. Het is trouwens ook prima mogelijk om met 2 teams van 3 in dezelfde game te gaan en dan die 2 teams samen te voegen. Alsof een goed team van 3 niet genoeg is kan het dus ook prima een team van 6 of zelfs 9 zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:43
Chelseamarre123 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:24:
De spelers aantallen zijn echt drastisch terug gevallen sinds release.
Ik merk t bij mijzelf ook hoor. Heb niet zo de drive om te spelen zoals ik in de vorige Warzone had... en zeker met Verdansk. Doe af en toe wat potjes en vind t dan best leuk maar heb niet na een paar dagen niet spelen iets van "oeh ik heb zoooon zin om ff te knallen".

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansentt
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:26
Is er toevallig iemand met de Poppy's farmhouse key bereid om mij te helpen met de laatste missie van legion(?) Dacht deze missie solo wel te redden maar dat kostte me helaas mn sleutel. Ben al een aantal dagen weer op zoek naar de sleutel maar kom hem maar niet tegen... PS ID TimjaM96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChainDaemon
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-01-2023
WiLLoW_TieN schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:19:
Ik vind het nog steeds een vermakelijk spel.
Ben nu level 71. Speel alleen maar DMZ.
Het spel zelf ga ik niet KOPEN.
Dacht ik ook inderdaad. Speel voornamelijk DMZ, level Prestige 69 inmiddels.
Maar die singleplayer toch maar aangeschaft in de laatste "Sale" (hij was nog aan de prijs). Maar ik moet zeggen dat die Singleplayer wel goed in elkaar zit. Grafisch heel strak, missies echt wel een uitdaging, verhaal goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
jansentt schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:42:
Is er toevallig iemand met de Poppy's farmhouse key bereid om mij te helpen met de laatste missie van legion(?) Dacht deze missie solo wel te redden maar dat kostte me helaas mn sleutel. Ben al een aantal dagen weer op zoek naar de sleutel maar kom hem maar niet tegen... PS ID TimjaM96
Ik heb die key nog, zal je even toevoegen!

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
JohnnyV76 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:19:
[...]

Ik merk t bij mijzelf ook hoor. Heb niet zo de drive om te spelen zoals ik in de vorige Warzone had... en zeker met Verdansk. Doe af en toe wat potjes en vind t dan best leuk maar heb niet na een paar dagen niet spelen iets van "oeh ik heb zoooon zin om ff te knallen".
Zo jammer dat ze hebben gekozen voor de setting in de woestijn, trekt mij totaal niet.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHKYBSTRD schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:12:
[...]

Zo jammer dat ze hebben gekozen voor de setting in de woestijn, trekt mij totaal niet.
Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik vind dit weer een enorme vooruitgang t.o.v. Caldera.

Vind 2.0 tot nu toe lekker spelen hoor. Iets langzamer ligt me wel. Wapens zijn volgens mij redelijk gebalanceerd. Ik heb ook geen tijd om steeds shit vrij te spelen etc. Gewoon een paar potjes knallen in de week.
Al 3 wins kunnen pakken in trio's / quads. Maar we spelen wel altijd met een vast ploegje, dat scheelt een hoop. Communicatie en bij elkaar blijven is key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 13:16:
[...]

Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik vind dit weer een enorme vooruitgang t.o.v. Caldera.

Vind 2.0 tot nu toe lekker spelen hoor. Iets langzamer ligt me wel. Wapens zijn volgens mij redelijk gebalanceerd. Ik heb ook geen tijd om steeds shit vrij te spelen etc. Gewoon een paar potjes knallen in de week.
Al 3 wins kunnen pakken in trio's / quads. Maar we spelen wel altijd met een vast ploegje, dat scheelt een hoop. Communicatie en bij elkaar blijven is key.
Is idd persoonlijk, ik heb zelf rond de 10 wins maar de laatste paar weken is het onmogelijk mede door slechte teams met randoms.

Ik vind de game beter dan WZ1 alleen de map Verdanks vind ik een stuk beter. Caldera haha ja daar praat ik niet eens over… ;)

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Level 76 en barst van de 'sleutels' neem er af en toe 2 mee een level in.
Maar 'spawn' natuurlijk nooit in de juiste plek of sterf 50m voor DE deur ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/csXHRfpdkQrD71xEQmWfrh-R0JM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XT629os3CWn0pa7QfL26xWSs.jpg?f=fotoalbum_large

Ook net een 2de PC ( tbv 1080p ) in elkaar gezet die zet ik mijn vriendin neer.
Dit ; inventaris: PC ( kast en voeding had ik nog...liggen ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 22 januari 2023 @ 18:50:
Level 76 en barst van de 'sleutels' neem er af en toe 2 mee een level in.
Maar 'spawn' natuurlijk nooit in de juiste plek of sterf 50m voor DE deur ;)

[Afbeelding]

Ook net een 2de PC ( tbv 1080p ) in elkaar gezet die zet ik mijn vriendin neer.
Dit ; inventaris: PC ( kast en voeding had ik nog...liggen ).
Wat betreft sleutels is het vooral handig om de sleutels die je voor missies nodig hebt te bewaren. Zo heb je bijvoorbeeld voor een missie 3 sleutels nodig. Ze dan later moeten zoeken wanneer je die missie moet doen is erg onhandig. Verder wat je zegt, je moet maar net bij je hebben waar je in de buurt bent. De meeste sleutels doe ik niets mee omdat het vaak genoeg om 2 kisten gaat, niet heel boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

PilatuS schreef op zondag 22 januari 2023 @ 18:59:
[...]

Wat betreft sleutels is het vooral handig om de sleutels die je voor missies nodig hebt te bewaren. Zo heb je bijvoorbeeld voor een missie 3 sleutels nodig. Ze dan later moeten zoeken wanneer je die missie moet doen is erg onhandig. Verder wat je zegt, je moet maar net bij je hebben waar je in de buurt bent. De meeste sleutels doe ik niets mee omdat het vaak genoeg om 2 kisten gaat, niet heel boeiend.
Wat ik irritant vind;
De keys die poppy farmer missie en de crane control room document extraction krijg je bij het volbrengen van een andere / vorige missie, maar als je dan vervolgens 50 meter voor de deur wordt afgeknald heb je wel een uitdaging, want die key's groeien niet aan iedere boom.
Zou leuk zijn als die keys (zolang je de missie niet gehaald heb) na een cooldown weer in je stash krijgt. Mag best een week duren, maar dat is nog altijd sneller dan hem ergens random vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BlaTieBla schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:05:
[...]

Wat ik irritant vind;
De keys die poppy farmer missie en de crane control room document extraction krijg je bij het volbrengen van een andere / vorige missie, maar als je dan vervolgens 50 meter voor de deur wordt afgeknald heb je wel een uitdaging, want die key's groeien niet aan iedere boom.
Zou leuk zijn als die keys (zolang je de missie niet gehaald heb) na een cooldown weer in je stash krijgt. Mag best een week duren, maar dat is nog altijd sneller dan hem ergens random vinden.
De meeste keys die je nodig hebt voor missies kan je ook kopen. Kost 30k en je moet naar een aantal buys om de juiste te vinden, maar dan is het wel te doen.

Die poppy farmer is denk ik wel een uitzondering en die kan je niet kopen. Die key heeft dan wel weer een grotere kans om te droppen van HVT's en commanders. Maar inderdaad, die sleutel nodig hebben en die niet kunnen vinden kan erg frustrerend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
Of het zit gewoon ff tegen en je moet er bewust je best voor doen…

It sounds like WoW all over again!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:52
Warzone 2.0 jammer genoeg na onze mening veel slechter en minder dynamischer.
Misschien is deze game meer weggelegd voor mensen die het leuk vinden om eerst 15 minuten te looten en daarna rustig al campend de finale in te gaan. Waar je bij deel 1 nog uit kon blinken door movement wordt dit in 2.0 totaal teniet gedaan. Als ik bijvoorbeeld duo's speel en heb weer een teamgenoot die er de ballen van snapt ben je gelijk kansloos voor de rest van de game waarbij ik met warzone 1 nog regelmatig een win eruit kon slepen. Platen pakken zonder te rennen of door deuren heen te lopen is drama. De TTK is unforgiving, gezien worden is vaak meteen dood. Je moet wel een vest hebben om 1vs1 te winnen anders ben je kansloos met wat voor wapen dan ook. De bugs zijn nog steeds ontelbaar noem maar op. Maar goed, het blijft een free to play game dus echt klagen mogen we niet, wij vinden het vooral jammer!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kneepie schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:27:
Warzone 2.0 jammer genoeg na onze mening veel slechter en minder dynamischer.
Misschien is deze game meer weggelegd voor mensen die het leuk vinden om eerst 15 minuten te looten en daarna rustig al campend de finale in te gaan. Waar je bij deel 1 nog uit kon blinken door movement wordt dit in 2.0 totaal teniet gedaan. Als ik bijvoorbeeld duo's speel en heb weer een teamgenoot die er de ballen van snapt ben je gelijk kansloos voor de rest van de game waarbij ik met warzone 1 nog regelmatig een win eruit kon slepen. Platen pakken zonder te rennen of door deuren heen te lopen is drama. De TTK is unforgiving, gezien worden is vaak meteen dood. Je moet wel een vest hebben om 1vs1 te winnen anders ben je kansloos met wat voor wapen dan ook. De bugs zijn nog steeds ontelbaar noem maar op. Maar goed, het blijft een free to play game dus echt klagen mogen we niet, wij vinden het vooral jammer!
Het spel legt meer druk op slim met tactiek spelen ipv rondrennen en er mee wegkomen omdat je goede movement hebt. Als iemand op een goede plek zit dan wint die persoon het nu van iemand die zonder dekking te hebben rondloopt. Bij de vorige warzone konden genoeg streamers als idioten rondrennen en alsnog winnen door movement. Nu leggen ze het af tegen een speler die verstandig speelt met dekking. Je kan niet meer zomaar overal mee wegkomen. Persoonlijk vind ik het een verbetering. De persoon die verstandig speelt heeft nu een voordeel over spelers die rondrennen. Het is nu veel meer een tactisch spel geworden omdat de TTK laag is en movement minder extreem is. Voor mij is juist het winnen door slim te spelen leuk en minder gevechten verliezen omdat iemand wat sneller is bevalt mij ook wel. Niet verstandig spelen moet worden afgestraft en bij Warzone 1 was dit niet zo en nu wel, niets mis mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23
PilatuS schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:35:
[...]

Het spel legt meer druk op slim met tactiek spelen ipv rondrennen en er mee wegkomen omdat je goede movement hebt. Als iemand op een goede plek zit dan wint die persoon het nu van iemand die zonder dekking te hebben rondloopt. Bij de vorige warzone konden genoeg streamers als idioten rondrennen en alsnog winnen door movement. Nu leggen ze het af tegen een speler die verstandig speelt met dekking. Je kan niet meer zomaar overal mee wegkomen. Persoonlijk vind ik het een verbetering. De persoon die verstandig speelt heeft nu een voordeel over spelers die rondrennen. Het is nu veel meer een tactisch spel geworden omdat de TTK laag is en movement minder extreem is. Voor mij is juist het winnen door slim te spelen leuk en minder gevechten verliezen omdat iemand wat sneller is bevalt mij ook wel. Niet verstandig spelen moet worden afgestraft en bij Warzone 1 was dit niet zo en nu wel, niets mis mee.
Dat movement is aangepakt vind ik ook prima, maar vind het wel erg jammer dat wanneer je nu in een gevecht komt en jij hebt 2 plates en de andere 3 je voor 80% zeker weet dat jij het loodje legt. Ook als je wordt geraakt van achter / zijkant heb je maar een paar keer dat je nog wat kan doen om weg te komen, de TTK is veel te snel, helemaal met maar 2 plates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
stijn1309 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:04:
[...]

Dat movement is aangepakt vind ik ook prima, maar vind het wel erg jammer dat wanneer je nu in een gevecht komt en jij hebt 2 plates en de andere 3 je voor 80% zeker weet dat jij het loodje legt. Ook als je wordt geraakt van achter / zijkant heb je maar een paar keer dat je nog wat kan doen om weg te komen, de TTK is veel te snel, helemaal met maar 2 plates.
Als je iemand achter je hebt staan op 5 meter afstand, dan doe je iets fout. Begint die persoon dan op je te schieten dan ben je dood. Het kan toch ook niet zo zijn dan je je dan nog kan omdraaien en kan winnen. Eerst wel, maar nu niet meer en dat vind ik een vooruitgang. Misschien mag het nog wel ietjes aangepast worden, maar een gevecht kunnen winnnen waarbij je in de rug wordt geschoten, dat is nou juist niet de bedoeling. Dit is nou precies hoe het nu is en dat vind ik beter dan hoe het was. Het is inderdaad heel anders dan hoe het bij Warzone 1 was, maar dit zorgt er ook voor dat tactisch spelen het verschil is tussen winnen of verliezen en niet snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:52
Ik had het idee dat je bij warzone 1 op meerdere manieren kon spelen, ook daar kon je ver komen door alleen al goede positionering. In mijn beleving is er geen tussenweg meer, dan kun je zeggen ga dan warzone1 spelen maar hoeveel content wordt daar nog voor gemaakt… Ik hoop dat ze nog wat gaan doen aan de TTK en platen pakken zodat je in ieder geval nog kans maakt. Denk dat het ook niet voor niets is dat de cijfers zo tegenvallen en dat Raven het overneemt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:38:
[...]

Als je iemand achter je hebt staan op 5 meter afstand, dan doe je iets fout. Begint die persoon dan op je te schieten dan ben je dood. Het kan toch ook niet zo zijn dan je je dan nog kan omdraaien en kan winnen. Eerst wel, maar nu niet meer en dat vind ik een vooruitgang. Misschien mag het nog wel ietjes aangepast worden, maar een gevecht kunnen winnnen waarbij je in de rug wordt geschoten, dat is nou juist niet de bedoeling. Dit is nou precies hoe het nu is en dat vind ik beter dan hoe het was. Het is inderdaad heel anders dan hoe het bij Warzone 1 was, maar dit zorgt er ook voor dat tactisch spelen het verschil is tussen winnen of verliezen en niet snelheid.
Niet mee eens, In warzone 1 had je veel meer kans om iemand uit te spelen met je skills en game knowledge. Warzone 2 is de movement zo traag dat je veel te hard beloond word door traag te spelen en hoekjes af te campen.
Je kon als je zo goed als down was, bijplaten en het gevecht terug aangaan en door je skills winnen als iemand je eerst zag. Dat hebben ze allemaal verneukt. Slide cancelen moet van mij helemaal niet terug komen maar gewoon wat smoothere gameplay.
Als ze je dan realistischere gameplay wil zouden ze de guns ook effectief recoil mogen geven om zo de skill gap omhoog te brengen.

Niet voor niks zijn de player aantallen zo drastisch teruggenomen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rVed3w6tJEeZajPmclmEdrKc1eU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zl6ZC0lKvzn6t0PagKlLRMaV.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:58:
[...]

Niet mee eens, In warzone 1 had je veel meer kans om iemand uit te spelen met je skills en game knowledge. Warzone 2 is de movement zo traag dat je veel te hard beloond word door traag te spelen en hoekjes af te campen.
Je kon als je zo goed als down was, bijplaten en het gevecht terug aangaan en door je skills winnen als iemand je eerst zag. Dat hebben ze allemaal verneukt. Slide cancelen moet van mij helemaal niet terug komen maar gewoon wat smoothere gameplay.
Als ze je dan realistischere gameplay wil zouden ze de guns ook effectief recoil mogen geven om zo de skill gap omhoog te brengen.

Niet voor niks zijn de player aantallen zo drastisch teruggenomen
[Afbeelding]
Het is maar net hoe je het ziet en wat je vind dat skills zijn. Persoonlijk hecht ik meer waarde aan taktische skills zoals van dekking naar dekking gaan en zorgen dat je niemand achter je krijgt. Als ik achter iemand weet te komen en begin te schieten en dan alsnog verlies omdat iemand als een idioot kan bewegen terwijl ie kogels aan het vangen is, dan vind ik niet dat het spel op de slimme manier spelen wordt beloond. Als een idioot rondrennen zonder ook maar op enige manier slim te spelen en dan nog kunnen winnen omdat je sneller bent, dat vind ik niet de manier, maar dat mag iedereen natuurlijk voor zichzelf vinden.

Neem bijvoorbeeld CS-GO. Zodra je daar geraakt wordt is vrijwel alle movement onmogelijk. Dat vind ik een stuk beter spelen dan maar kunnen blijven bewegen en weg weten te komen zonder dat je dekking hebt. Wat betreft het aantal spelers, dat is altijd hoog bij een nieuwe game en daalt dan. Waar dit dan precies aan ligt is weer een ander verhaal. De spelers aantallen dalen, dus de TTK moet anders, dat is misschien zo, maar het is maar de vraag of dat de reden is.

Persoonlijk heb ik veel meer het gevoel dat slim spelen wordt beloond tegenover dom spelen en nog winnen omdat je sneller bent.
je veel te hard beloond word door traag te spelen en hoekjes af te campen.
Of je dus afgestraft wordt door zomaar maar ergens binnen te hollen zonder de hoeken te checken. Het is maar net hoe je het bekijkt. Kunnen blijven bewegen terwijl je wordt beschoten is al een extreem iets dat dit spel heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 24-01-2023 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vergelijkt cs met warzone. Ttk en gameplay is helemaal anders. Cs is een multiplayer met heel lage ttk dacht ik.

Hoeken checken, van muur naar muur gaan zijn ook skills. Als je dat in wz1 niet deed werd je ook gewoon afgeknald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:23:
Je vergelijkt cs met warzone. Ttk en gameplay is helemaal anders. Cs is een multiplayer met heel lage ttk dacht ik.

Hoeken checken, van muur naar muur gaan zijn ook skills. Als je dat in wz1 niet deed werd je ook gewoon afgeknald.
Ik vergelijk ze niet, ik geef een voorbeeld.

Wat betreft hoeken checken in Warzone 1, niet mee eens. Al die streamers denken nergens over na omdat ze sneller zijn. Niets hoeken checken, maar gewoon snel genoeg zijn als ze in de rug geschoten worden en dan alsnog winnen. Domme dingen doen en spelen met 0 tactiek en nog winnen omdat ze sneller zijn en goede movement hebben. Nu sommige mensen niet hersenloos rond kunnen lopen en slimmer moeten spelen omdat ze anders dood gaan met een lagere TTK is het opeens een rot spel. Zonder ergens over na te denken spelen is natuurlijk prima, maar dat wordt nu afgestraft en dat vinden sommige mensen niet leuk. Te veel mensen zijn gewend om te winnen op basis van niets meer dan movement en sneller zijn en dat wordt nu lastiger omdat de TTK laag is.

Hoe sneller je iemand dood hebt, hoe meer je verstandig moet spelen om te voorkomen dat je beschoten wordt zonder dat je dekking hebt. Dan moet je over dingen gaan nadenken en ik vind dat persoonlijk juist leuk. Ik ben al wat ouder en dus zeker niet de snelste en heb genoeg Warzone 1 solo wins door slim te spelen. Nu met dit spel merk ik dat mijn speelstijl beter werkt terwijl die van andere minder goed werkt. Dat die andere mensen dat niet leuk vinden snap ik prima, maar voor mij werkt het wel.

En ja, een nadeel is dat campen ook wordt beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Level 82 en ik struin en knal nog lekker wat rond. Heb nu zoveel sleutels begin denk ik maar een toko ervoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xv_mIaae2mLdfoECxzJQLxeXH-E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FwhD8CrNQdXku9Ii10nd2vYS.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Inmiddels een aantal wins kunnen pakken in Warzone 2 en vind het nu erg leuk om te spelen. Bijna elke avond slinger ik het wel even aan.

Heb nu ook mijn eigen loadouts af.

Fully decked out RPK en gebruik meestal de Lachman SMG.
Goeie kit wat fijn samen werkt.

p.s. ik heb een aantal keren ingame een riot shield uit een kist of vault gekregen. Geen enkele keer heb ik die kunnen op pakken. heb je daar een speciale perk voor nodig ofzo ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

https://www.callofduty.co...eason-02-community-update

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/97LYcV0yxuog4TYVJk2ZSzUWR_4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/g2lpPXFaIBYP5nk3a4vLKRXS.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 26-01-2023 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dan gaan ze ook wat missions aanpassen. Je kan namelijk niet met 5 killstreaks exfillen als je geen medium of large backpack meer hebt. WZ2.0 gaat aardig op de kop als ik het zo lees, meer richting de oude versie.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:04:
[...]

Dan gaan ze ook wat missions aanpassen. Je kan namelijk niet met 5 killstreaks exfillen als je geen medium of large backpack meer hebt. WZ2.0 gaat aardig op de kop als ik het zo lees, meer richting de oude versie.
Ik denk dat Medium backpacks standaard gaan worden, misschien dat in DMZ nog wel Large backpacks te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

SD5k schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:30:
[...]

Ik denk dat Medium backpacks standaard gaan worden, misschien dat in DMZ nog wel Large backpacks te vinden zijn.
In die afbeelding staat Removal of Medium and Large backpack. DMZ is onderdeel van WZ2.0.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:45:
[...]

In die afbeelding staat Removal of Medium and Large backpack. DMZ is onderdeel van WZ2.0.
Klopt, volgens mij wordt er bedoeld dat je die niet meer kan vinden, er staat niet dat de huidige small backpack zo blijft. Dus even afwachten wat het wordt.

Ik speel geen DMZ, wat mij betreft kan iedereen in WZ2.0 maar 1 self revive en 1 kill streak mee dragen zoals het in WZ1 was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dmz en warzone werden afzonderlijk besproken in de blog dus vermoedelijk blijft dat in dmz wel.

Zien er goede toevoegingen uit, veel dingen die ze veranderd hebben die dus niet als positief ervaren werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
[...]

Ik verwacht dat het in DMZ wel blijft. in Modern Warfare 2 kies je namelijk tussen DMZ OF Warzone 2 . dus in dat opzich is WZ2 wel weer appart van DMZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ricmaniac schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:54:
[...]

Ik verwacht dat het in DMZ wel blijft. in Modern Warfare 2 kies je namelijk tussen DMZ OF Warzone 2 . dus in dat opzich is WZ2 wel weer appart van DMZ
We gaan het zien. DMZ is onderdeel van WZ2.0, je hoeft geen MWII te kopen om het te kunnen spelen. Het wordt ook geïnstalleerd met WZ2.0. Sinds ik MWII gekocht heb, speel ik DMZ nog zelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:10:
[...]

We gaan het zien. DMZ is onderdeel van WZ2.0, je hoeft geen MWII te kopen om het te kunnen spelen. Het wordt ook geïnstalleerd met WZ2.0. Sinds ik MWII gekocht heb, speel ik DMZ nog zelden.
Maar als je op die linkt klikt die @SD5k er ook bij poste
Dan zie je dat in die hele blogpost de changes van DMZ ook appart staat van Warzone. En die change van backpacks staat echt onder het kopje Warzone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MajorBee
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-05 07:25
De Trios mode met kleinere map vind ik toch wel lekker spelen. Potjes zijn sneller en ik kom veel vaker in de endgame terecht. De TTK is zoals eerder aangegeven wel een beetje aan de overdreven kant maar bij deze modes voelt het toch minder vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

MajorBee schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:50:
De Trios mode met kleinere map vind ik toch wel lekker spelen. Potjes zijn sneller en ik kom veel vaker in de endgame terecht. De TTK is zoals eerder aangegeven wel een beetje aan de overdreven kant maar bij deze modes voelt het toch minder vervelend.
Vind het gewoon top dat je eerder in de actie zit.. ben een beetje een noob, en bij de reguliere map ben ik soms een kwartiertje aan het looten voor je iemand ziet.. en dan is het met mijn skills snel over.

Dan gaat mini wat vlotter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 21:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y1wzgiks2UO3YqSv-2A01rDutY4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HpTjnqLN15eH8VRmg5oA5RP9.jpg?f=fotoalbum_large
De nieuwe kleine map is geleaked (Reddit)

Castle is vermoedelijk degene die hier te zien is

[ Voor 11% gewijzigd door JobKlimop op 27-01-2023 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:05
Andere tekenstijl opeens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Behoorlijke domper voor DMZ spelers als onderstaande correct is:
Have received confirmation that Insured weapon slots in DMZ will be wiped / reset when Season 2 goes live.

Faction tiers will also be reset to 1 for everyone. New missions will be added and it’s said that the path from tier 1 to tier 3 will be quicker for 2nd insured slot.
Snap hier echt de meerwaarde niet van....

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Rappa1985 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:53:

[...]

Snap hier echt de meerwaarde niet van....
Had dat wel verwacht though. is imo de betekenis van Wipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Welk nut heeft het dan nog dat je nu gaat spelen als ze toch alles gaan resetten...
Contraband en keys kan ik nog begrijpen maar mission progress daarentegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
internaut schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 16:37:
Welk nut heeft het dan nog dat je nu gaat spelen als ze toch alles gaan resetten...
Tot zo ver zijn al die games die ala DMZ zijn met wipes. Weet niet of het intentional was maar tegelijkertijd is het nog beta he. ze blijven er op door ontwikkelen. Dit is hun eerste iteratie hier van.

Zijn die missies eindeloos eigenlijk na rank 3? Als dat niet zo is lijkt het mij leuk juist om met iedereen weer te resetten en weer meer te doen te hebben.

Ik vind deze wipe totaal niet erg en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
internaut schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 16:37:
Dit inderdaad. Waarom weer opnieuw beginnen als je 1,5 maand later alle voortgang kwijt bent. Ik begrijp het bij andere games maar het is bij DMZ niet zo dat er een gigantisch verschil zit tussen iemand die 3 loadout slots heeft of 1. Je moet toch op zijn minst iets behouden om naar toe te werken.

Misschien dat ze nog iets anders toevoegen waardoor een wipe wel meerwaarde heeft maar ik betwijfel het.

[ Voor 4% gewijzigd door Rappa1985 op 27-01-2023 17:12 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tis ook niet dat je slot 2 of überhaupt slot 3 zomaar eventjes haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Merken er meer dat er soms ineens bugs zijn betreffende self ress?

Is nu al 2 keer gebeurd dat ik direct dood ben gegaan met mijn squad terwijl ik gewoon self ress nog had.
Ook is het al 2 keer gebeurd dat ik in de gulag zat. mijn team member in de goulag nog leefde maar toch kregen we voordat hij dood was al ineens de melding: squad wiped en was het gameover. Ongeacht of me team maat in de gulag het haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 21:40:
Merken er meer dat er soms ineens bugs zijn betreffende self ress?

Is nu al 2 keer gebeurd dat ik direct dood ben gegaan met mijn squad terwijl ik gewoon self ress nog had.
Ook is het al 2 keer gebeurd dat ik in de gulag zat. mijn team member in de goulag nog leefde maar toch kregen we voordat hij dood was al ineens de melding: squad wiped en was het gameover. Ongeacht of me team maat in de gulag het haalde.
Er is nog steeds wel een bug dat je een wipe krijgt als je met 2 man als squad er in gaat. Leeft de 3e random speler dan nog is het een wipe, maar weet niet of dit hier bij jou het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
PilatuS schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:25:
[...]

Er is nog steeds wel een bug dat je een wipe krijgt als je met 2 man als squad er in gaat. Leeft de 3e random speler dan nog is het een wipe, maar weet niet of dit hier bij jou het geval is.
Ja volgens mij was dat het geval idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Ik ben volgens mij van de juiste groep van tweakers lid. Maar als ik bijvoorbeeld nu kijk zie ik dat er daarvan 7 mensen online zouden moeten zijn, maar vervolgens als ik de groep open zie ik enkel maar een aantal offline mensen. Ik kan dus nooit iemand uitnodigen? Doe ik iets verkeerd? (psn: schermutsel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het zou ook wel fijn zijn als je niet zo snel meer een shadowban zou krijgen. Ik speel alleen DMZ en blijkbaar is 2 dagen een flink aantal potjes spelen en niet dood gaan met totaal 20+ kills genoeg voor een shadowban. Ik zit nu iedere keer erg lang te wachten voor ik een game kan vinden en ben zelfs met mensen uit de VS in een team gekomen. Iedereen in die servers heeft ook een shadowban wat de kans op cheaters groot maakt. Ik snap dat ze iets moeten doen tegen cheaters, maar je krijgt wel erg makkelijk een shadowban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

drusloos schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:56:
Ik ben volgens mij van de juiste groep van tweakers lid. Maar als ik bijvoorbeeld nu kijk zie ik dat er daarvan 7 mensen online zouden moeten zijn, maar vervolgens als ik de groep open zie ik enkel maar een aantal offline mensen. Ik kan dus nooit iemand uitnodigen? Doe ik iets verkeerd? (psn: schermutsel)
Dit heb ik ook constant, ook met vrienden waarvan ik weet dat ze online zijn. Soms staat er offline, maar kan ik ze wel gewoon uitnodigen voor een party en werkt alles verder wel goed..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

The Legend schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 07:40:
[...]

Dit heb ik ook constant, ook met vrienden waarvan ik weet dat ze online zijn. Soms staat er offline, maar kan ik ze wel gewoon uitnodigen voor een party en werkt alles verder wel goed..
Ja het social deel is dramatisch slecht uitgewerkt. Mensen offline weergeven die gewoon online zijn. De ene kan je wel via de social uitnodigen voor je party, de ander moet ik weer via de PSN chat uitnodigen. Sommige mensen kan ik gewoon niet joinen, zelfs na een herstart van de PS5 en de game. Andersom gaat het dan wel zonder problemen. Helaas is dit niet nieuw, dit was ook al het geval in de oudere games. Blijkbaar krijgen ze het niet goed werkende... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 07:59
Rappa1985 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:53:
WHAT THE HELL! :( Als ze dit echt zo doorzetten ben ik er wel klaar mee denk ik.
Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste