Ik ga wel spelen hoor! op PS5 merk je al die cheaters sowieso minder heb ik het idee, vermaak me primaMonda schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 20:30:
Helemaal niks hier over aankomende comeback van Verdansk?! Wist wel dat het een beetje dood was, maar toch heel veel mooie dingen gelezen.
3 april mogen we terugkeren waar het allemaal begon. 2 april liggen de servers er 24 uur en als je inlogt, krijg je de good old Kilo alvast (om eventueel te levelen in BO6).
Ik hoop dat het weer wat meer gaat leven!
YouTube: FINALLY!!! Verdansk Patch Notes Revealed! Warzone Might Actually Be ...
Het is wel een beetje zoals Jackfraggs beschrijft: ze kunnen de look wel aanpassen naar de begintijden, maar als de gameplay issues niet verbeteren blijft het op dit moment een beetje crappy
Ze gaan volgens mij de omnimovement ook nerfen, dus in dat opzicht zal het ook meer old skool aanvoelen.greatgonzo schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:14:
Het is wel een beetje zoals Jackfraggs beschrijft: ze kunnen de look wel aanpassen naar de begintijden, maar als de gameplay issues niet verbeteren blijft het op dit moment een beetje crappy
[YouTube: Warzone has one last chance with Verdansk...]
Toch maar weer opgepakt omdat ik graag Verdanks weer wil spelen maar man man wat hebben ze het toch verpest. De movement is niet normaal snel en dit icm met de sterkte aim-assist ben je met een controller volop in het voordeel.
Daarnaast zit het nog steeds vol met cheaters....Ben in week opgeklommen met WZ ranked naar Platinum maar de hoeveelheid cheaters die je tegenkomt is ongekend.
Daarnaast zit het nog steeds vol met cheaters....Ben in week opgeklommen met WZ ranked naar Platinum maar de hoeveelheid cheaters die je tegenkomt is ongekend.
Stay hungry, stay foolish!
Cheaters moet ik eerlijk zeggen nog weinig last van gehad. Wel is het idd vergeleken met een aantal jaar geleden zo snel geworden allemaal. Merk nu ook met BO6 dat je met muis en keyboard nog erger in het nadeel bent idd.. Maargoed het aantal kaarsjes op mijn verjaardagstaart zal me ook geen goed doen daarinCHKYBSTRD schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:40:
Toch maar weer opgepakt omdat ik graag Verdanks weer wil spelen maar man man wat hebben ze het toch verpest. De movement is niet normaal snel en dit icm met de sterkte aim-assist ben je met een controller volop in het voordeel.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Exact dit, als je Ranked speelt en je komt in Platinum, maar vooral Diamond en hoger ofc. dan gebruikt zo goed als iedereen Cronus Zen of een vorm van Cheats. Maak wel van die 30 seconden clips als ik cheater tegenkom, nou ik kan hier per avond wel aantal uploaden als het moet.CHKYBSTRD schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:40:
Hoop echt dat ze dit gaan oplossen, maar ik geloof het niet zo om eerlijk te zijn. Heeel veel streamers gebruiken ook Cronus Zen i.c.m. Aim Assist, dar is vrij ik hoef alleen maar op de schiet knop te drukken en rest gaat vanzelf. Maar doordat zoveel streamers het gebruiken zullen ze wel weinig haast hebben om die eruit te halen.
Edit; Speelde net paar potje ressurgance omdat Ranked down is, heerlijk om weer eens normaal rond te kunnen lopen, speelde laatst rondje Battle Royale en direct een win. Met ranked heb ik bijna noooit een overwinning, want zover komje niet omdat je zonder recoil op 100 meter zonder het missen van een kogel neergeschoten wordt
[ Voor 12% gewijzigd door SirMemeAlot op 02-04-2025 15:26 ]
Update zal vanavond wel zijn zeker? Zie jullie op Boneyard 😜
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ja meestal uur of 19 toch? hoop gewoon heel erg dat het een beetje draait vanavond, niet te veel hopenKorkss schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:23:
Update zal vanavond wel zijn zeker? Zie jullie op Boneyard 😜

i.i.g. avondje vrij van de vrouw gepland
Aiii ja zal ook wel weer een update zijn van 160gb ofzo. Dat is tegenwoordig ook niet normaal meer. Dan richt ik mijn pijlen op morgenavond denk ik 😂Kieft91 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:25:
[...]
Ja meestal uur of 19 toch? hoop gewoon heel erg dat het een beetje draait vanavond, niet te veel hopen![]()
Update was gisteren al te downloaden, ga er eigenlijk vanuit dat het daarbij blijfKorkss schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:37:
[...]
Aiii ja zal ook wel weer een update zijn van 160gb ofzo. Dat is tegenwoordig ook niet normaal meer. Dan richt ik mijn pijlen op morgenavond denk ik 😂
Gister de pc niet aan gehad en zit nu al op werk, dus die download moet ik vanavond sowieso nog binnen hengelen 🤣Kieft91 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:40:
[...]
Update was gisteren al te downloaden, ga er eigenlijk vanuit dat het daarbij blijf
9 p.m. is 18.00 CET stond in de patch notes.Kieft91 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:25:
[...]
Ja meestal uur of 19 toch? hoop gewoon heel erg dat het een beetje draait vanavond, niet te veel hopen![]()
https://www.callofduty.co...one-season-03-patch-notes
oo gemist, nice thnx!Jjjb schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:49:
[...]
9 p.m. is 18.00 CET stond in de patch notes.
https://www.callofduty.co...one-season-03-patch-notes
De in-game klok liep inderdaad om 18.00uur vandaag af. De update was ergens rond de 25GB meen ik. Die heb ik gisteren al binnen gehengeld. Zal toch wel voor geen meter draaien aangezien iedereen terug komt naar CoD
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zou eerder morgen een avond vrij plannen van de vrouw, grote kans dat het vanavond voor geen meter loopt. Vaak hebben ze issues de dag van release en vanavond zal iedereen wel willen droppen in Verdansk dus zullen servers wel overbelast zijn oid.
Je bedoelt een weekend wegsturenSirMemeAlot schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:34:
[...]
Zou eerder morgen een avond vrij plannen van de vrouw, grote kans dat het vanavond voor geen meter loopt. Vaak hebben ze issues de dag van release en vanavond zal iedereen wel willen droppen in Verdansk dus zullen servers wel overbelast zijn oid.
Klopt maar misschien omdat ze een dag downtime gehad hebben dat het beter gaat.SirMemeAlot schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:34:
[...]
En zullen er echt zoveel mensen ineens gaan spelen als tijden de hoogtij dagen ?
Dat zal denk ik wel meevallen, maar in de hoogtij dagen begon het relatief geleidelijk. Vanavond is wss de helft van de base de update aan het downloaden en probeert iedereen tegelijk online te komen.Jjjb schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:59:
[...]
Klopt maar misschien omdat ze een dag downtime gehad hebben dat het beter gaat.
En zullen er echt zoveel mensen ineens gaan spelen als tijden de hoogtij dagen ?
Misschien valt het erg mee, maar tot nu toe elk grote release op de avond zelf issues gehad.
Oo ja, als het vanavond niet lukt kan het morgen alsnog, daar niet vanSirMemeAlot schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:34:
[...]
We gaan het meemaken, denk niet dat er ineens zoveel meer spelers zijn dan in de pieken in WZ het afgelopen jaar.
Is er een nederlandse discord voor warzone?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Net het eerste potje gespeelt sinds een hele lange tijd. De vorige Warzone was voor mij niet meer te doen met de muis. Nu een stuk beter met minder extreme movement. De map leent zich ook beter voor buiten zijn en dan long range schieten waarbij aim assist minder uitmaakt.
Grafisch vind ik het heel mooi. Een hele vooruitgang tegenover de vorige en ongeveer net zo mooi als Mazrah. Geluid is een stuk beter. Ik hoor nu mensen achter mij naar mij toe komen, wat eerst veel minder merkbaar was. De Kilo 141 speelt heel lekker met vrijwel 0 recoil en maakt long range beamen net zo lekker als met de Lachmann 556 op Mazrah. De Kilo heeft zelfs nog minder recoil dan mijn 556 AR build.
Of het net zo lekker speelt als Verdansk vroeger was weet ik niet meer, het is al lang geleden. Het is nu alleen voor mij persoonlijk op de PC wel weer goed speelbaar waarbij ik de vorige versie van Warzone niet meer te doen vond. Op de originele Verdansk flink wat solo wins gehad. Caldera volledig overgeslagen omdat ik het helemaal niets vond. Mazrah krijgt veel haat maar vond ik prima en ik speel daar nog steeds veel DMZ. Urzikstan geprobeerd, maar was niet te doen met de vele gebouwen, dus close range met extreme movement en flinke aim assist. Nu de nieuwe Verdansk voelt goed en is voor mij weer te spelen als wat oudere PC speler. Hoe dan ook, beter is het sowieso geworden voor mij persoonlijk.
Grafisch vind ik het heel mooi. Een hele vooruitgang tegenover de vorige en ongeveer net zo mooi als Mazrah. Geluid is een stuk beter. Ik hoor nu mensen achter mij naar mij toe komen, wat eerst veel minder merkbaar was. De Kilo 141 speelt heel lekker met vrijwel 0 recoil en maakt long range beamen net zo lekker als met de Lachmann 556 op Mazrah. De Kilo heeft zelfs nog minder recoil dan mijn 556 AR build.
Of het net zo lekker speelt als Verdansk vroeger was weet ik niet meer, het is al lang geleden. Het is nu alleen voor mij persoonlijk op de PC wel weer goed speelbaar waarbij ik de vorige versie van Warzone niet meer te doen vond. Op de originele Verdansk flink wat solo wins gehad. Caldera volledig overgeslagen omdat ik het helemaal niets vond. Mazrah krijgt veel haat maar vond ik prima en ik speel daar nog steeds veel DMZ. Urzikstan geprobeerd, maar was niet te doen met de vele gebouwen, dus close range met extreme movement en flinke aim assist. Nu de nieuwe Verdansk voelt goed en is voor mij weer te spelen als wat oudere PC speler. Hoe dan ook, beter is het sowieso geworden voor mij persoonlijk.
Gisteravond de hele avond zonder problemen gespeeld op de PS5! Genoten weer als vanouds (volgens me vrouw gedroeg ik me als een klein kind zo blij was ik om alle oude locaties weer te zien)
1x een sus speler tegengekomen, maar misschien was die gewoon echt heel goed
1x een sus speler tegengekomen, maar misschien was die gewoon echt heel goed
Helemaal mee eens, vond de ttk wel snel. met movement wegkomen is bijna onmogelijk op open terrein.
Ik heb ook de speloptie met bots gespeeld, dit is een goede manier om in het spel te komen en op te warmen.
tevens kun je hier meer kills maken en lekker de wapens levellen.
Ook geen last van lag vernomen.
Ik heb ook de speloptie met bots gespeeld, dit is een goede manier om in het spel te komen en op te warmen.
Open terrein wegkomen ging me goed af, blijkt dat je tegenwoordig met een mesje in de hand veel sneller kan rennenJjjb schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:16:
Helemaal mee eens, vond de ttk wel snel. met movement wegkomen is bijna onmogelijk op open terrein.

Stuur je even een dm!Buizerd__NL schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:03:
Is er een nederlandse discord voor warzone?
Hoe zet je crossplay definitief uit? Na elke ronde staat het weer aan.
Hier een doorgewinterde warzone speler. Zeer blij met de Verdansk update! Ik speel nu 5 jaar bijna dagelijks met een vaste vriendengroep. We begonnen in 2020 met 12 man. Gaandeweg zijn er 7 gesneuveld door prutswerk van call of duty. Begrijpelijk en jammer. De 5 die overbleven hebben zich er doorheen gevochten. Zelfs in de MW2 tijd met de backpacks, niet kunnen rennen tijdens platen etc. Met mw3 werd het weer ene stuk beter.
Sinds de BO6 integratie nam het plezier wat af door extreme movement en ninja's all over the place. We Zijn allemaal rond de 40, dus reactievermogen neemt wat af.
Mijn positieve bevindingen:
- Map, lightning, textures etc😍🥰🫠
- Movement stuk beter. Is wat trager dan originele Omni movement. Denk heel goed in balans zo.
- Floating loot 😍
- Oude vertrouwde wapens
- Geluid is beter. Wel even wennen aan oude geluid voetstappen en kistjes. Wel nostalgisch! Heb nu Suckerpunch ingesteld en leek wat beter dan Headphones, maar ben nog niet helemaal tevreden.
- Sniping is back! HDR 🎉. Geeft veel voldoening.
- TTK is echt sneller, dus voorzichtiger spelen. Ben blij met de snellere TTK. Sowieso moet je tactischer spelen, maar de snellere TTK is noodzakelijk, omdat snipen met HDR anders te overpowered zou zijn. Nu maak je met een AR nog kans tegen een sniper. Anders is het niet te doen.
Daarnaast merk ik dat ik weer meer kans heb om gevechten tegen meerderen vijanden tegelijkertijd makkelijker kan winnen. Als ze niet goed samenwerken en er teveel ruimte onderling tussen hen zit wanneer ze pushen, kan ik ze makkelijker 1 voor 1 uitschakelen. Met langere ttk duurde dit te lang en werd de afstand sneller gedicht.
- Geen Gulag Tokens, Flares etc. Dit zorgt voor het echt Battle Royale gevoel. Je leven is meer waard en niet een soort grotere versie van Resurgence. Dit zorgt voor een hele andere manier van spelen.
- Geen drones/ballonnen. Ook dit draagt bij aan het meer tactische BR gevoel.
- Alle oldskool icoontjes etc geeft echt dat nostalgische gevoel.
- Voertuigen bewegen een stuk fijner en zijn ook belangrijker geworden.
- Voor het eerst dat na een grote update het spel vrijwel geheel vloeiend loopt. Geen extreme bugs, geen server issues.
-Precision Airstrike is beter zonder aanduiding. Zorgt dat je niet even wat stappen opzij kunt doen en weet dst je veilig bent. Nu heb je vaak een verrassingeffect. Heb al meerderen kills mee.
- Weer 150 spelers
- In alle potjes tot nu toe geen cheater tegen gekomen.
Dingen die beter kunnen:
- Beschikbaarheid plates. In ieder kistje zou minimaal 1 plate moeten zitten.
- In ieder kistje zou iets van geld moeten zitten.
- Geluid parachute van teamgenoot is te hard. Lijkt op geluid van enemy.
- Choppers mogen nog iets meer movement krijgen zoals in oude Verdansk.
Sinds de BO6 integratie nam het plezier wat af door extreme movement en ninja's all over the place. We Zijn allemaal rond de 40, dus reactievermogen neemt wat af.
- Movement stuk beter. Is wat trager dan originele Omni movement. Denk heel goed in balans zo.
- Floating loot 😍
- Oude vertrouwde wapens
- Geluid is beter. Wel even wennen aan oude geluid voetstappen en kistjes. Wel nostalgisch! Heb nu Suckerpunch ingesteld en leek wat beter dan Headphones, maar ben nog niet helemaal tevreden.
- TTK is echt sneller, dus voorzichtiger spelen. Ben blij met de snellere TTK. Sowieso moet je tactischer spelen, maar de snellere TTK is noodzakelijk, omdat snipen met HDR anders te overpowered zou zijn. Nu maak je met een AR nog kans tegen een sniper. Anders is het niet te doen.
Daarnaast merk ik dat ik weer meer kans heb om gevechten tegen meerderen vijanden tegelijkertijd makkelijker kan winnen. Als ze niet goed samenwerken en er teveel ruimte onderling tussen hen zit wanneer ze pushen, kan ik ze makkelijker 1 voor 1 uitschakelen. Met langere ttk duurde dit te lang en werd de afstand sneller gedicht.
- Geen Gulag Tokens, Flares etc. Dit zorgt voor het echt Battle Royale gevoel. Je leven is meer waard en niet een soort grotere versie van Resurgence. Dit zorgt voor een hele andere manier van spelen.
- Voor het eerst dat na een grote update het spel vrijwel geheel vloeiend loopt. Geen extreme bugs, geen server issues.
-Precision Airstrike is beter zonder aanduiding. Zorgt dat je niet even wat stappen opzij kunt doen en weet dst je veilig bent. Nu heb je vaak een verrassingeffect. Heb al meerderen kills mee.
- Weer 150 spelers
Dingen die beter kunnen:
[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 06-04-2025 11:47 ]
PSN: Mondaatje
Hey guys, ik ben een console gamer en heb pubg geprobeerd, maar dat is me toch net iets te moeilijk voor mij als casual (geen fps gewend, en kan maar max 10 uur per week spelen). Ook de casual mode daar zit vol met experienced spelers.
Is warzone een goede BR om als casual te spelen? Waar ik vooral moeite mee heb is spelers spotten, aim natuurlijk, en er ontbreekt nog snelheid.
Ben vooral op zoek naar een BR waar ik in elk geval af en toe wat vijanden kan killen ipv dat ik enkel loot en bijna elk gevecht verlies.
Hoe is de casual mode in warzone, is dat ook echt casual?
Alvast bedankt voor de feedback.
Is warzone een goede BR om als casual te spelen? Waar ik vooral moeite mee heb is spelers spotten, aim natuurlijk, en er ontbreekt nog snelheid.
Ben vooral op zoek naar een BR waar ik in elk geval af en toe wat vijanden kan killen ipv dat ik enkel loot en bijna elk gevecht verlies.
Kan me volledig vinden je in samenvatting. Al moet ik zeggen dat ik plates en meer geld op zich nog wel okay vind dat het niet zoveel is, dat maakt het ook weer wat tactischer en voorzichtiger. In oude BO6 kon je iemand zo gemakkelijk terugkopen dat ik soms per pot mijn teammaten 6+ terug kocht.Monda schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:32:
Hier een doorgewinterde warzone speler. Zeer blij met de Verdansk update! Ik speel nu 5 jaar bijna dagelijks met een vaste vriendengroep. We begonnen in 2020 met 12 man. Gaandeweg zijn er 7 gesneuveld door prutswerk van call of duty. Begrijpelijk en jammer. De 5 die overbleven hebben zich er doorheen gevochten. Zelfs in de MW2 tijd met de backpacks, niet kunnen rennen tijdens platen etc. Met mw3 werd het weer ene stuk beter.
- Floating loot 😍
- Oude vertrouwde wapens
- Weer 150 spelers
Dingen die beter kunnen:
Dit draagt weer bij aan het tactische/positie pakken voor cirkel i.p.v. dom pushen de hele tijd.
Ook wel leuk dat het weer wat trager is dan je ook weer met je maten kan praten i.p.v. alleen maar alertheid 100 moet staan.
Ik lees allemaal positieve reacties over de graphics maar ik heb het inmiddels gespeeld op de Xbox series X en de PC. Op de PC zag het er uiteraard mooi uit maar op de Xbox totaal niet.
Afgelopen tijd weer veel gespeeld met DMZ (Xbox) en dat zag er prima uit. Maar nu weer terug in Verdansk en ik kan er niet aan wennen. Het ziet er simpelweg niet goed uit. Op een klein afstand van gebouwen waarvan het lijkt alsof de textures nog niet zijn ingeladen… Herkennen jullie dit?
Afgelopen tijd weer veel gespeeld met DMZ (Xbox) en dat zag er prima uit. Maar nu weer terug in Verdansk en ik kan er niet aan wennen. Het ziet er simpelweg niet goed uit. Op een klein afstand van gebouwen waarvan het lijkt alsof de textures nog niet zijn ingeladen… Herkennen jullie dit?
Je kan het proberen, en ik zou dan vooral in het begin resurgence of Plunder proberen. Dan train je je iets meer in de gevechten. Plunder heeft wel als doel om opdrachten te doen en daarmee geld te verdienen, maar je merkt dat, zeker op de hotspots in de map, spelers elkaar vooral opzoeken als veredelde TDMSpeciesXX schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:57:
Hey guys, ik ben een console gamer en heb pubg geprobeerd, maar dat is me toch net iets te moeilijk voor mij als casual (geen fps gewend, en kan maar max 10 uur per week spelen). Ook de casual mode daar zit vol met experienced spelers.
Vergeet niet dat je in plunder ook super snel wapens levelt. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik altijd en alleen plunder speel, vind het super tof.
Half jaar geleden ongeveer gestopt met COD. De grote map en resurgence modussen waren gewoon niet meer te doen met hoe snel dat bewegen allemaal ging. Nu met de Verdansk update het weer een kans gegeven en heb weer helemaal het oude gevoel terug.
Vindt het stukken beter, vooral de balancing van de wapens dat je onderhand met elk wapen wel weer een gevecht kan winnen. Dat was voor de update wel anders dan moest je eigenlijk constant met de Meta wapens spelen anders maakte je al helemaal geen kans om een gevecht te winnen.
Hoop wel dat ze nog updates aan de map doen want voor mij zal het wel helemaal compleet zijn als het stadion open is. Dat was toch wel mijn go to spot en favoriete plekje om te spelen. Ook het neer snipen van de mensen op het dak van het stadion in het begin van de wedstrijd vanaf de hoge gebouwen in downtown was een favorietje.
Vindt het stukken beter, vooral de balancing van de wapens dat je onderhand met elk wapen wel weer een gevecht kan winnen. Dat was voor de update wel anders dan moest je eigenlijk constant met de Meta wapens spelen anders maakte je al helemaal geen kans om een gevecht te winnen.
Hoop wel dat ze nog updates aan de map doen want voor mij zal het wel helemaal compleet zijn als het stadion open is. Dat was toch wel mijn go to spot en favoriete plekje om te spelen. Ook het neer snipen van de mensen op het dak van het stadion in het begin van de wedstrijd vanaf de hoge gebouwen in downtown was een favorietje.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Dames, heren, hebben we al een covid testje genomen? Afstand houden? Heerlijk thuis zitten? De afgelopen paar potjes brachten onze groep even terug naar 2020, op een positieve manier. Bijna nostalgisch.
Ik zei ook al tegen de groep ( na jaren niet samen gespeeld te hebben) het is weer eens tijd voor een pandemie denk ik 😆sigmundfreund schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:50:
Dames, heren, hebben we al een covid testje genomen? Afstand houden? Heerlijk thuis zitten? De afgelopen paar potjes brachten onze groep even terug naar 2020, op een positieve manier. Bijna nostalgisch.
Hier ook wat potjes Battle Royale er op zitten in Verdansk met wat old men. Ik heb nooit eerder in Verdansk gespeeld en moest echt even wennen (ik dacht dat de zwevende loot een bug was...).
Vond de map in het begin wat saai, gameplay wat traag. Maar ik waardeer het nu wel.
De laatste paar maps hadden een veel hogere gebouwdichtheid, met trappen buiten en binnen, touwen, etc. Het was veel intensiever daardoor, maar ook makkelijker om loot te vinden en van gebouw naar gebouw te gaan.
Ik flikker nog steeds te vaak van een dak trouwens door dat stomme omnimovement.
De loot is wat karig, maar dat maakt het interessant, omdat je niet zomaar weer een goed wapen hebt/vol beplaat bent en een miljoen aan cash hebt. Je moet er tactischer door spelen.
Ik win nu ook wat makkelijker 1-op-1 gevechten voor mijn gevoel. En dat is fijn, want onze reflexen zijn wat minder dan bij de jonkies. De winst behaal je nu door beter samenwerken en goed roteren.
Vond de map in het begin wat saai, gameplay wat traag. Maar ik waardeer het nu wel.
De laatste paar maps hadden een veel hogere gebouwdichtheid, met trappen buiten en binnen, touwen, etc. Het was veel intensiever daardoor, maar ook makkelijker om loot te vinden en van gebouw naar gebouw te gaan.
Ik flikker nog steeds te vaak van een dak trouwens door dat stomme omnimovement.
De loot is wat karig, maar dat maakt het interessant, omdat je niet zomaar weer een goed wapen hebt/vol beplaat bent en een miljoen aan cash hebt. Je moet er tactischer door spelen.
Ik win nu ook wat makkelijker 1-op-1 gevechten voor mijn gevoel. En dat is fijn, want onze reflexen zijn wat minder dan bij de jonkies. De winst behaal je nu door beter samenwerken en goed roteren.
[ Voor 17% gewijzigd door Handjes op 08-04-2025 14:17 ]
Ja het voelt nu meer als een battle royale vind ik, ergens zouden ze de loot en cash van mij wel heel lichtjes mogen buffen, het is nu wel heel karig soms.Handjes schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:14:
Hier ook wat potjes Battle Royale er op zitten in Verdansk met wat old men. Ik heb nooit eerder in Verdansk gespeeld en moest echt even wennen (ik dacht dat de zwevende loot een bug was...).
Verder vermaak ik me er weer prima mee 😎
Heb m'n bevindingen (wat uitgebreid) van Verdansk gisteren op Reddit gezet. Flink wat reacties inmiddels en 35 duizend keer bekeken. Wel mooie discussies.
https://www.reddit.com/r/CODWarzone/s/N6Dnes5Djj
https://www.reddit.com/r/CODWarzone/s/N6Dnes5Djj
Probeer BR Casual mode of Bootcamp.SpeciesXX schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:57:
Casual is tot 28 echte speler en 120 bots, dus echt heel laagdrempelig.
Bootcamp is met een kleiner gedeelte van de map met tot 20 echte spelers en 24 bots.
Misschien een hele domme vraag maar als ik prestige ga toepassen, moet ik dan in warzone net als in multiplayer weer levelen om wapens en perks etc te kunnen gebruiken?
Yup, daarom ben ik maar even gestopt bij Prestige 4theman36 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:13:
Misschien een hele domme vraag maar als ik prestige ga toepassen, moet ik dan in warzone net als in multiplayer weer levelen om wapens en perks etc te kunnen gebruiken?
Hier ben ik ook benieuw naar… heb heel geen zin alles weer te levelen namelijktheman36 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:13:
Yes is zo. Niet doorklikken naar de volgende prestige dan ;-)Korkss schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:02:
[...]
Hier ben ik ook benieuw naar… heb heel geen zin alles weer te levelen namelijk
In mijn beleving is dit prima te doen als je lekker casual Multiplayer wilt spelen. Maar op het moment dat je Warzone in stapt heb je een te grote achterstand op de rest met beperkte perks/attachements.Korkss schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:02:
[...]
Exact dat, vandaar ook de vraag. Bij multiplayer kom je daar best wel makkelijk mee weg, maar bij Warzone kunnen de perks best beslissend zijn aan het einde van de game.Rubik_31415 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:21:
[...]
In mijn beleving is dit prima te doen als je lekker casual Multiplayer wilt spelen. Maar op het moment dat je Warzone in stapt heb je een te grote achterstand op de rest met beperkte perks/attachements.
Ze hadden dat ook moeten scheiden van Warzone mijn inziens.
Je krijgt wel, elke keer als je een prestige level omhoog gaat een perma-unlock. Als je die gebruikt voor bijv. een perk of wapen die je graag vanaf het begin tot je beschikking wilt hebben is dat geen probleem.
Klopt, dus als je Overkill en Gunfighter unlocked kom je al een heel eind. Plus als je wat blueprints hebt van wapens hoef je ze niet vrij te spelen. Het kan dus wel maar het is wel een beperking mocht iets opeens knetter meta worden...Jopio schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:06:
Je krijgt wel, elke keer als je een prestige level omhoog gaat een perma-unlock. Als je die gebruikt voor bijv. een perk of wapen die je graag vanaf het begin tot je beschikking wilt hebben is dat geen probleem.
Aanvulling: weet eigenlijk niet wat er bijvoorbeeld met de HDR gebeurd... Is die standaard unlocked als je die nu ook al hebt (zonder blueprints)?
[ Voor 11% gewijzigd door Rubik_31415 op 09-04-2025 13:41 ]
Lijkt mij wel? Die kan je namelijk vrijspelen in de battlepasRubik_31415 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:39:
[...]
Klopt, dus als je Overkill en Gunfighter unlocked kom je al een heel eind. Plus als je wat blueprints hebt van wapens hoef je ze niet vrij te spelen. Het kan dus wel maar het is wel een beperking mocht iets opeens knetter meta worden...
Aanvulling: weet eigenlijk niet wat er bijvoorbeeld met de HDR gebeurd... Is die standaard unlocked als je die nu ook al hebt (zonder blueprints)?
Wat gaat die battle pass traag, zelfs met een dubbel xp token
Nogal ja.Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:52:
Als je gaat grinden op XP via Plunder of iets, zelfs dan mag je blij zijn met 1% per uur zonder dubbel XP.
Bij iedere keer prestige krijg je wel een token waarbij je een perk wapen permanent kan unlocken.Korkss schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:02:
[...]
Klopt, monolithic suppressor pleaseChelseamarre123 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:52:
Ik ben inmiddels bij Prestige 6 dit is wat ik unlocked heb met prestige:Rubik_31415 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:39:
[...]
Klopt, dus als je Overkill en Gunfighter unlocked kom je al een heel eind. Plus als je wat blueprints hebt van wapens hoef je ze niet vrij te spelen. Het kan dus wel maar het is wel een beperking mocht iets opeens knetter meta worden...
1. Overkill
2. Gunfighter
3. Alertness
4. Scavenger
5. Quickfix
6. heb ik nog niet gebruikt, moet nog even bedenken waar ik die voor ga gebruiken
Een qua wapens alles wat ik gebruik heb ik permanent unlocked door blueprints, het enige wapen wat ik niet heb is de AS Val maar die gebruik ik nooit.
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Oh prima toch, kun je lekker doorgrinden ;-)zaander schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:13:
[...]
Ik ben inmiddels bij Prestige 6 dit is wat ik unlocked heb met prestige:
1. Overkill
2. Gunfighter
3. Alertness
4. Scavenger
5. Quickfix
6. heb ik nog niet gebruikt, moet nog even bedenken waar ik die voor ga gebruiken
Een qua wapens alles wat ik gebruik heb ik permanent unlocked door blueprints, het enige wapen wat ik niet heb is de AS Val maar die gebruik ik nooit.
Zit die ook in de battle pass? Welk level?
volgens mij ergens op de 7e pagina uit mijn hoofdChelseamarre123 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:21:
[...]
Zit die ook in de battle pass? Welk level?
Klopt ja, met de huidige snelheid van levellen van de battlepass duurt het een eeuwigheid.theman36 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:29:
[...]
volgens mij ergens op de 7e pagina uit mijn hoofd
Jammer ook dat ze deze buiten de double xp periode houden..
dit klopt maar het gaat inderdaad tergend langzaam, ik speel 1,5 uur in de avond dus helaas ook niet meer tijd.theman36 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:29:
[...]
volgens mij ergens op de 7e pagina uit mijn hoofd
Ja inderdaad, ik heb ook een paar dagen geleden pas de hdr vrijgespeeld...
[ Voor 16% gewijzigd door theman36 op 10-04-2025 15:54 ]
Ze willen natuurlijk heel graag dat je de 20 tokens skip koopt. Ergens aan het einde van het seizoen zullen ze wel kijken hoe ver de meeste mensen zijn. Als ze zien dat te veel mensen het niet gaan halen dan zetten ze battle pass double xp wel weer aan. Dan kopen mensen de volgende pass sneller.Jopio schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:32:
[...]
Jammer ook dat ze deze buiten de double xp periode houden..
Moet zeggen dat ik meestal wel uitkom met de battlepass zonder de tierskips. Weekje voor het einde af, wat overigens ook eigenlijk geen drol uitmaakt. Meeste wapen unlocks zitten ergens tussen tier 3-10. De laatste paar tiers zijn voor de mooi.
Wat dit keer wel apart was is dat je met de battlepass skips willekeurige pagina's kon kiezen. Hierdoor kon je meteen de nieuwe wapens unlocken zonder het in chronologische volgorde te voltooien.
Wat dit keer wel apart was is dat je met de battlepass skips willekeurige pagina's kon kiezen. Hierdoor kon je meteen de nieuwe wapens unlocken zonder het in chronologische volgorde te voltooien.
Oh dit lees ik nu pas, kan dat nog steeds?Soepknook schreef op woensdag 16 april 2025 @ 07:56:
Levelen van een sniper is ook nog echt een b*tch. Heb de HDR nu 2 weekjes ongeveer en loop er 5 van de7 avonden wel even paar rondjes mee, zit volgens mij net boven level 20. Gelukkig zijn alle meta attachments vrijwel allemaal de 1e behalve de monolith supressor.theman36 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:54:
Ja inderdaad, ik heb ook een paar dagen geleden pas de hdr vrijgespeeld...
Yes, ff zorgen dat je die battlepass coint niet op automatisch uitgeven hebt staan.theman36 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:08:
[...]
Oh dit lees ik nu pas, kan dat nog steeds?
Heb je hem wel gekocht of speel je de gratis variant? Hier kwam ik ook achter in seizoen 2 omdat ik hem toen niet gekocht had.Soepknook schreef op woensdag 16 april 2025 @ 07:56:
Moet zeggen dat ik meestal wel uitkom met de battlepass zonder de tierskips. Weekje voor het einde af, wat overigens ook eigenlijk geen drol uitmaakt. Meeste wapen unlocks zitten ergens tussen tier 3-10. De laatste paar tiers zijn voor de mooi.
Blijkbaar kan je enkel BP tokens sparen en zelf uitgeven als je hem koopt.
Als je met een wapen in Plunder gaat rondlopen en niets anders doet dan doosjes openmaken en wat contracten doen, dan kan je met double weapon xp prima 6 levels in 15 tot 20 minuten doen. Levelen in Plunder gaat heel erg snel. Helemaal op plekken als farmland of de boneyard. 5 doosjes in 15 seconden is vaak genoeg prima te doen en da's net zoveel xp als 5 kills, maar een stuk sneller.SirMemeAlot schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:23:
[...]
Levelen van een sniper is ook nog echt een b*tch. Heb de HDR nu 2 weekjes ongeveer en loop er 5 van de7 avonden wel even paar rondjes mee, zit volgens mij net boven level 20. Gelukkig zijn alle meta attachments vrijwel allemaal de 1e behalve de monolith supressor.
Of contracten finishen met het wapen in de hand, werkte in WZ1 ook altijd super met dubble xp.PilatuS schreef op woensdag 16 april 2025 @ 12:05:
[...]
Als je met een wapen in Plunder gaat rondlopen en niets anders doet dan doosjes openmaken en wat contracten doen, dan kan je met double weapon xp prima 6 levels in 15 tot 20 minuten doen. Levelen in Plunder gaat heel erg snel. Helemaal op plekken als farmland of de boneyard. 5 doosjes in 15 seconden is vaak genoeg prima te doen en da's net zoveel xp als 5 kills, maar een stuk sneller.
Supply runs met een heli.
Dubble weapon XP gebruiken en dan contracten finishen.. Warzone Casual lopen ook bots waarmee je weapons snel mee kan levelen.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Nooh echt waar?!Jjjb schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:56:
[...]
Yes, ff zorgen dat je die battlepass coint niet op automatisch uitgeven hebt staan.
Het levelen met de battelpass is prima te doen. Tenzij je casual mode speelt, dan gaat alles een stuk langzamer, goed om daar rekening mee te houden!
Stay hungry, stay foolish!
1,5 uur plunder en je hebt hem maxxed level. Dubbel weapon XP aan en opdrachten doen, zorg dat je jouw wapen in de hand hebt als je het contract completed hebt.SirMemeAlot schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:23:
[...]
Levelen van een sniper is ook nog echt een b*tch. Heb de HDR nu 2 weekjes ongeveer en loop er 5 van de7 avonden wel even paar rondjes mee, zit volgens mij net boven level 20. Gelukkig zijn alle meta attachments vrijwel allemaal de 1e behalve de monolith supressor.
Had ik dit maar eerder geweten, gisteren meteen de Monolithic geunlockt op deze manier.
Gekocht weer eens dit keer. Wist niet dat dat een vereiste was voor BP coins.Chelseamarre123 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 10:52:
[...]
Heb je hem wel gekocht of speel je de gratis variant? Hier kwam ik ook achter in seizoen 2 omdat ik hem toen niet gekocht had.
Blijkbaar kan je enkel BP tokens sparen en zelf uitgeven als je hem koopt.
Moet zeggen dat die casual mode wel een goede zet is. Kan je lekker met randoms spelen en is een veel relaxtere ervaring.
Enkel mogen ze de bots wel iets sterker maken.
Enkel mogen ze de bots wel iets sterker maken.
Vanavond seizoen 3 reloaded gespeeld... 10 potjes BR quads, 9x serverconnecrtion lost.
Ranked niets aan de hand. Ongelofelijk hoe ze het weer kunnen verneuken. Bij de release van Verdansk verliep het juist verbazingwekkend goed.
Ranked niets aan de hand. Ongelofelijk hoe ze het weer kunnen verneuken. Bij de release van Verdansk verliep het juist verbazingwekkend goed.
Heb zelf nergens last van op gewoon verdansk en ranked. Speel bijna elke dag wel..Monda schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:38:
Vanavond seizoen 3 reloaded gespeeld... 10 potjes BR quads, 9x serverconnecrtion lost.
Na zoeken op YouTube en reddit, blijkt dat het alleen de 1e avond was en alleen bij BR quads.Korkss schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:36:
[...]
Heb zelf nergens last van op gewoon verdansk en ranked. Speel bijna elke dag wel..
Gisteren en vandaag wel 10x vastgelopen in Ranked...Korkss schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:36:
[...]
Heb zelf nergens last van op gewoon verdansk en ranked. Speel bijna elke dag wel..
Ik had het af moeten kloppen, gisteravond ook meerdere keren gehad op ranked. Heel irritant.Blaauw87 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 22:28:
[...]
Gisteren en vandaag wel 10x vastgelopen in Ranked...
Update: Vanavond 6 potjes ranked gespeeld en 4x een server fout, als dat zo blijft is het onspeelbaar ineens.
[ Voor 17% gewijzigd door Korkss op 06-05-2025 20:43 ]
Dat vastlopen is dus nog steeds een ding. Super frustrerend dat dit nog niet gefixed is.
Inmiddels wel toch? Ik heb de afgelopen dagen nergens meer last van gehad.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:01:
Dat vastlopen is dus nog steeds een ding. Super frustrerend dat dit nog niet gefixed is.
Vastlopen heb ik niet, maar wel de hele tijd freezes/lag ineens. Aan mijn internet lijkt het niet te liggen en heb van alles geprobeerd zoals spel opnieuw installeren en sommige settings anders zetten. Geen idee wat het veroorzaakt
Het is weer pure ellende dit nieuwe seizoen. Mijn framedrops met een AMD kaart waren nog niet opgelost, maar nu framedrops waarbij het hele spel compleet hangt. GPU gebruik gaat zelfs naar 0% toe waarbij ik meerdere seconden niets zie bewegen. Iemand waarmee ik speel heeft een Nvidia kaart en ook die extreme freezes. Een andere persoon op de PS5 is 5x achter elkaar gecrashed waarbij het spel helemaal stopt. Dit allemaal in een half uurtje tijd vanavond. Nieuw seizoen, nieuwe problemen, maar weer wachten op een fix.
Gisteren me ook weer laten vangen door te spelen bij het nieuwe seizoen. Laatste circkel, Wij tegen een andere squad over gebleven, plots server queue en iedereen gekicked.
Ook leek he tinderdaad laggy te spelen(ps5)
Ook leek he tinderdaad laggy te spelen(ps5)
Wordt er wel helemaal simpel van dat je contract meteen mislukt is als een teamgenoot dood gaat.
Voor mij is dit ook wat te ver inderdaad. Hele team dood, prima. De persoon die het contract heeft gepakt kan ook nog wel. Maar een of andere random n00b die 10 keer achter elkaar als solo naar een team van 4 man gaat tijdens Plunder is veel te veel. Pak je een scav en heb ben je bijna bij de derde doos, gaat die kerel weer dood. Niet te doen zo met sommige randoms.greatgonzo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:11:
Wordt er wel helemaal simpel van dat je contract meteen mislukt is als een teamgenoot dood gaat.
het is zo irritant dat ik overweeg om meer duo's te gaan spelen. Met quads heb je altijd wel een eenling die zijn eigen weg gaat
Het lijtk dat ze iets hebben aangepast. Net gingen mijn Most Wanted en Supply Runs gewoon door toen mijn teammates dood gingen in Plunder.greatgonzo schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:37:
het is zo irritant dat ik overweeg om meer duo's te gaan spelen. Met quads heb je altijd wel een eenling die zijn eigen weg gaat
Edit: Een Scav is wel gelijk over als er iemand dood gaat.
Edit 2: En toen met 2 man over een Scav waarbij ie niet over was toen er iemand dood ging. Ik weet niet meer wat de logica er achter is.
[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 07-06-2025 15:39 ]
Speel je alleen plunder? Wat vind je er zo leuk aan?PilatuS schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:07:
[...]
Voor mij is dit ook wat te ver inderdaad. Hele team dood, prima. De persoon die het contract heeft gepakt kan ook nog wel. Maar een of andere random n00b die 10 keer achter elkaar als solo naar een team van 4 man gaat tijdens Plunder is veel te veel. Pak je een scav en heb ben je bijna bij de derde doos, gaat die kerel weer dood. Niet te doen zo met sommige randoms.
Speelde het vroeger alleen om guns te levelen
Ik speel het ook alleen om guns te levelen. Had alleen nog een hoop om te levelen dus heb het veel gespeelt.Chelseamarre123 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 11:47:
[...]
Speel je alleen plunder? Wat vind je er zo leuk aan?
Speelde het vroeger alleen om guns te levelen
Verder eigenlijk alleen BR casual met 4 man of solo. Casual is leuk om samen te doen. Beetje ouwehoeren via Discord en dan aan het einde een mini BR.
Casual heeft mij terug naar warzone gebracht. Was in wz1 vrij fanatiek maar deze mode is gewoon chill te spelen zonder continu op de tippen van je tenen te spelen.PilatuS schreef op zondag 8 juni 2025 @ 14:34:
[...]
Ik speel het ook alleen om guns te levelen. Had alleen nog een hoop om te levelen dus heb het veel gespeelt.
Verder eigenlijk alleen BR casual met 4 man of solo. Casual is leuk om samen te doen. Beetje ouwehoeren via Discord en dan aan het einde een mini BR.
Same here. Heb maar 1 win in normale BR solo's. Speel al de hele tijd casual. Alleen aan het einde is het even flink je best doen en verder is het vrij relaxed.Chelseamarre123 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 14:54:
[...]
Casual heeft mij terug naar warzone gebracht. Was in wz1 vrij fanatiek maar deze mode is gewoon chill te spelen zonder continu op de tippen van je tenen te spelen.
wat ik wel echt mis is de optie om crossplay uit te zetten in resurgence die is er een tijdje geweest nu is er alleen een optie om het bij ranked uit te zetten
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Het leek mij eerst niets, maar vind het eigenlijk ook wel fijn spelen. Vooral de afwisseling en onvoorspelbaarheid tussen botsen echte spelers maakt het wel leuk.PilatuS schreef op zondag 8 juni 2025 @ 16:00:
[...]
Same here. Heb maar 1 win in normale BR solo's. Speel al de hele tijd casual. Alleen aan het einde is het even flink je best doen en verder is het vrij relaxed.
Vind dat ze de bots ook wel goed geprogrammeerd hebben, ze reviven, kopen spelers terug enz.
Alhoewel er ook wel echt voorspelbare acties tussen zitten. Als je een recon contract en je zit op de upload plek dan komen de bots echt als vliegen op stroop af
Hoop dat ze de bots wat gaan finetunen en wat sterker maken.
Soms wel frustrerend dat ze gewoon dom random landen. Heb je net een gebied gecleared, zitten er 2 minuten later al weer 2 nieuwe.
Zou ook leuk zijn als ze soort van bij hun team blijven. Nu spelen die bots solo in quads.
Ze pakken ook geen loadouts heb ik het gevoel.
Soms wel frustrerend dat ze gewoon dom random landen. Heb je net een gebied gecleared, zitten er 2 minuten later al weer 2 nieuwe.
Zou ook leuk zijn als ze soort van bij hun team blijven. Nu spelen die bots solo in quads.
Ze pakken ook geen loadouts heb ik het gevoel.