• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-06 16:01
Gisteravond 3 potjes gedaan, laatste 2 potjes beide een win. Maar wat een bots zitten er in nu?? kunnen ze de servers niet vol krijgen of hoe zit dat?

Op het eind kom je dan 2 of 3 squads tegen met echte spelers maar man.. best beetje taai.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 20:12

thunder8

Het gedonder begint weer.

Kieft91 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 08:15:
Gisteravond 3 potjes gedaan, laatste 2 potjes beide een win. Maar wat een bots zitten er in nu?? kunnen ze de servers niet vol krijgen of hoe zit dat?

Op het eind kom je dan 2 of 3 squads tegen met echte spelers maar man.. best beetje taai.
Wat voor mode speelde je? Als het Casual is, dan is het inderdaad een groot deel aan bots. Hierdoor ligt het niveau een stuk lager en kan je langer doorspelen. Tot een half jaar geleden speelde ik met een paar vrienden af en toe en dan speelden we ook de casual mode. Geen zin om meteen in een sweaty lobby te beginnen, was gewoon fun hebben, terwijl we dom aan het lullen waren. :D

PSN-ID: Thunder76nl

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-06 16:01
thunder8 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:05:
[...]

Wat voor mode speelde je? Als het Casual is, dan is het inderdaad een groot deel aan bots. Hierdoor ligt het niveau een stuk lager en kan je langer doorspelen. Tot een half jaar geleden speelde ik met een paar vrienden af en toe en dan speelden we ook de casual mode. Geen zin om meteen in een sweaty lobby te beginnen, was gewoon fun hebben, terwijl we dom aan het lullen waren. :D
oo vandaar dan haha, als je met 53 kills (team) potje uitgaat.. niet echt leuk meer :P

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:34
WTF ik speel ( graag ) CoD MWII DMZ op mijn PC via Steam maar ik krijg nu het spel domweg niet meer gestart ? Iemand ideeën ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_ENIR--sEAhazYunsRKYmewY6U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/seOcXSKlHcDQWGF2fKStXeFR.jpg?f=fotoalbum_large

Lijk te komen door een recente update :?
WiLLoW_TieN schreef op zondag 31 mei 2026 @ 09:27:
WTF ik speel ( graag ) CoD MWII DMZ op mijn PC via Steam maar ik krijg nu het spel domweg niet meer gestart ? Iemand ideeën ?

[Afbeelding]

Lijk te komen door een recente update :?
Nope denk dat je even je game files met laten synchroniseren.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• WiLLoW_TieN
AlwaysNick schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:14:
[...]

Nope denk dat je even je game files met laten synchroniseren.
Al gedaan en verse install van de game --> NO JOY :S
WiLLoW_TieN schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:20:
[...]

Al gedaan en verse install van de game --> NO JOY :S
Heb je een andere CoD ook geinstalleerd? Misschien via MW3 naar MW2 switchen?

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 09:36
Er is ook een Nvidia driver update: niet vergeten. Kan ook DirectX errors veroorzaken.

Die crashes komen en gaan bij mij ook; heb er nog niet de vinger op kunnen leggen.

• WiLLoW_TieN
AlwaysNick schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:22:
[...]

Heb je een andere CoD ook geinstalleerd? Misschien via MW3 naar MW2 switchen?
Ik draai op een Ryzen7 7700 met een RX 9070 OC.
Zie onder mijn profiel evt. de gehele PC. Mijn andere ( AM4 ) PC draait DMZ prima ??
Of ik er in ga ( via Steam ) door MWII of MWIII geeft hetzelfde resultaat...

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 13:05
Voor de tweede keer in 4 dagen een update van +/- 20Gb op de pc... ftw?

MW | BF1 Stats

Zephyer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 22:26:
Voor de tweede keer in 4 dagen een update van +/- 20Gb op de pc... ftw?
De reden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K66ArmL4ldENFt95QyxPMHFdfO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/79V7RKNUKrTD7hw3SmCNicKA.jpg?f=fotoalbum_large

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 13:05
Och.. feest, gaan ze nu werkelijk die TPM 2.0 (Trusted Platform Module) enabled en Secure Boot enabled enforcen? TPM 2.0 wordt al langere tijd niet meer voor mijn AlienWare geupdate, dus hij is enabled maar daarmee ben ik niet conform deze setting.

MW | BF1 Stats

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste