Hier een doorgewinterde warzone speler. Zeer blij met de Verdansk update! Ik speel nu 5 jaar bijna dagelijks met een vaste vriendengroep. We begonnen in 2020 met 12 man. Gaandeweg zijn er 7 gesneuveld door prutswerk van call of duty. Begrijpelijk en jammer. De 5 die overbleven hebben zich er doorheen gevochten. Zelfs in de MW2 tijd met de backpacks, niet kunnen rennen tijdens platen etc. Met mw3 werd het weer ene stuk beter.
Sinds de BO6 integratie nam het plezier wat af door extreme movement en ninja's all over the place. We Zijn allemaal rond de 40, dus reactievermogen neemt wat af.
Mijn positieve bevindingen:
- Map, lightning, textures etc😍🥰🫠
- Movement stuk beter. Is wat trager dan originele Omni movement. Denk heel goed in balans zo.
- Floating loot 😍
- Oude vertrouwde wapens
- Geluid is beter. Wel even wennen aan oude geluid voetstappen en kistjes. Wel nostalgisch! Heb nu Suckerpunch ingesteld en leek wat beter dan Headphones, maar ben nog niet helemaal tevreden.
- Sniping is back! HDR 🎉. Geeft veel voldoening.
- TTK is echt sneller, dus voorzichtiger spelen. Ben blij met de snellere TTK. Sowieso moet je tactischer spelen, maar de snellere TTK is noodzakelijk, omdat snipen met HDR anders te overpowered zou zijn. Nu maak je met een AR nog kans tegen een sniper. Anders is het niet te doen.
Daarnaast merk ik dat ik weer meer kans heb om gevechten tegen meerderen vijanden tegelijkertijd makkelijker kan winnen. Als ze niet goed samenwerken en er teveel ruimte onderling tussen hen zit wanneer ze pushen, kan ik ze makkelijker 1 voor 1 uitschakelen. Met langere ttk duurde dit te lang en werd de afstand sneller gedicht.
- Geen Gulag Tokens, Flares etc. Dit zorgt voor het echt Battle Royale gevoel. Je leven is meer waard en niet een soort grotere versie van Resurgence. Dit zorgt voor een hele andere manier van spelen.
- Geen drones/ballonnen. Ook dit draagt bij aan het meer tactische BR gevoel.
- Alle oldskool icoontjes etc geeft echt dat nostalgische gevoel.
- Voertuigen bewegen een stuk fijner en zijn ook belangrijker geworden.
- Voor het eerst dat na een grote update het spel vrijwel geheel vloeiend loopt. Geen extreme bugs, geen server issues.
-Precision Airstrike is beter zonder aanduiding. Zorgt dat je niet even wat stappen opzij kunt doen en weet dst je veilig bent. Nu heb je vaak een verrassingeffect. Heb al meerderen kills mee.
- Weer 150 spelers
- In alle potjes tot nu toe geen cheater tegen gekomen.
Dingen die beter kunnen:
- Beschikbaarheid plates. In ieder kistje zou minimaal 1 plate moeten zitten.
- In ieder kistje zou iets van geld moeten zitten.
- Geluid parachute van teamgenoot is te hard. Lijkt op geluid van enemy.
- Choppers mogen nog iets meer movement krijgen zoals in oude Verdansk.
[
Voor 11% gewijzigd door
Monda op 06-04-2025 11:47
]