Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 05:35:
[...]

Check even of je FOV goed staat. Deze wordt gereset na de update.
Klopt, die stond dus op blijkbaar op 80 of 90. In Mp op 110. Best bizar dat dit weer niet gelijk loopt.

Ondanks dat speelt het gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:43:
[...]

Klopt, die stond dus op blijkbaar op 80 of 90. In Mp op 110. Best bizar dat dit weer niet gelijk loopt.

Ondanks dat speelt het gewoon niet lekker.
No problemo, ik dacht al dat het dat was. Vandaar dat ik de tip gaf. Hoe hoger je FOV, hoe soepeler en sneller alles lijkt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-06 11:01
Als geluid wordt aangepast ben ik wel redelijk tevreden. Maar nu te vaak verrast. Voetstappen enemies zijn extreem slecht te horen en eigen voetstappen super hard en weerkaatst tegen muren etc. Daardoor kijkt het alsof iemand naast je loopt. Heb al verschillende settings geprobeerd.
Geluid van gebroken armor is ook iets te dominant. Soms denk ik daardoor dat ik de kill al heb.
Long range wapens vind ik nog niet lekker schieten zoals in MW3.

High alert is ook anders lijkt het. Je ziet gewoon aan 2 kanten geel ipv de richting waar je vandaan bekeken wordt naar mij idee...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Fijn, Warzone zit vast in een loop bij het starten. Uiteindelijk een zwart scherm of dev error 7222 waarna de hele game vastloopt.

Blijkbaar omdat ik een MW3 loadout aangemaakt heb. Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:00
Monda schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:35:
Als geluid wordt aangepast ben ik wel redelijk tevreden. Maar nu te vaak verrast. Voetstappen enemies zijn extreem slecht te horen en eigen voetstappen super hard en weerkaatst tegen muren etc. Daardoor kijkt het alsof iemand naast je loopt. Heb al verschillende settings geprobeerd.
Geluid van gebroken armor is ook iets te dominant. Soms denk ik daardoor dat ik de kill al heb.
Long range wapens vind ik nog niet lekker schieten zoals in MW3.

High alert is ook anders lijkt het. Je ziet gewoon aan 2 kanten geel ipv de richting waar je vandaan bekeken wordt naar mij idee...
Ik hoor de voetstappen en het geluid echt prima, maar heeft misschien ook te maken met de instelling. Ik heb bij de release van BlackOps 6 die extra sound optie gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
Nol_NL schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 21:55:
[...]

Ik hoor de voetstappen en het geluid echt prima, maar heeft misschien ook te maken met de instelling. Ik heb bij de release van BlackOps 6 die extra sound optie gekocht.
Dan hoor je bij de 1% doe tevreden is met het geluid. Heel redit, YouTube etc staat vol met klagende warzone spelers. Ook de grote content creators zijn niet te spreken over het geluid. Hebben ook aangegeven dat de buy versie vrijwel geen verbeteritgeeft. Dus natuurlijk fijn dat jij dit niet herkent, maar wel opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaf vanochtend mijn eerste potjes Warzone na de BO6-integratie gespeeld en moet zeggen dat ik positief ben. Alles voelt lekker snel en soepel aan. En snipers lijken ook hun comeback te hebben gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Zo, even mijn PS5 Pro goed ingewijd. Een lekkere 20 bomb en een winnetje gepakt op Area 99 zo voor het slapen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LO8H15CLu2Nrimu5ObeJZWkU3pw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e3dgVfd7ok1XES0ON1dUYYY6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Z_9XB_AcOVJtYMHmGcdZzircok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mutpA9DWd5IGENH70VTRbVQm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 12:31
Monda schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:41:
[...]

Snap wat je zegt. Ik heb hetzelfde. In Verdansk was ik nog wel aardig. KD rond de 2.0 in battle royal. Maar merk dat het steeds lastiger wordt. Dit is ook duidelijk te zien in m'n KD en wins. Inmiddels bijna 40. Kan doe jonge honden niet meer bijbenen. Maar wel weer zin in neiwie impuls van de update!
Ben dan ineens met de nieuwe Warzone season 10 jaar ouder geworden voor mijn gevoel. Waar ik eerst met Resurgence rond 7-8 kills per potje zat haal ik nu met moeite 2.

Ik vind er echt niks aan met die nieuwe map Area 99, omnimovement (ik val steeds over muurtjes en van gebouwen), gemufflede audio (met ook nog eens veel bugs). Het lijkt grafisch en qua geluidseffectjes (de guns schieten popcorn?) ook veel meer op Fortnite; een beetje kinderlijk. Ik mis het realistische en tactische.

[ Voor 3% gewijzigd door Handjes op 20-11-2024 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Handjes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:45:
[...]

Ben dan ineens met de nieuwe Warzone season 10 jaar ouder geworden voor mijn gevoel. Waar ik eerst met Resurgence rond 7-8 kills per potje zat haal ik nu met moeite 2.

Ik vind er echt niks aan met die nieuwe map Area 99, omnimovement (ik val steeds over muurtjes en van gebouwen), gemufflede audio (met ook nog eens veel bugs). Het lijkt grafisch en qua geluidseffectjes (de guns schieten popcorn?) ook veel meer op Fortnite; een beetje kinderlijk. Ik mis het realistische en tactische.
Wil je niet bashen, maar omnimovement zorgt er niet voor dat je ‘over muurtjes’ of ‘van gebouwen valt’. Dat heeft echt met je eigen skills te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Handjes
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 09:23:
[...]

Wil je niet bashen, maar omnimovement zorgt er niet voor dat je ‘over muurtjes’ of ‘van gebouwen valt’. Dat heeft echt met je eigen skills te maken.
Ongetwijfeld ;) , maar het voelt erg ongecontroleerd. Je slidet meters door terwijl je dat niet wil. Voorheen viel ik niet over muurtjes en van gebouwen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 09:23:
[...]

Daar heeft het zeker wel mee te maken. Ze willen alles soepel laten aanvoelen waardoor je soms onbedoelt zo'n dingen doet.
Ik heb persoonlijk last van die prone. Zit ik in cover als ik beschoten word, druk ik op Crouch/prone en gaat die springend uit mijn cover 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:57
Handjes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:08:
[...]

Ongetwijfeld ;) , maar het voelt erg ongecontroleerd. Je slidet meters door terwijl je dat niet wil. Voorheen viel ik niet over muurtjes en van gebouwen ;) .
Ben het wel met je eens hoor, speel al Warzone sinds 1e uur. Maar het lopen/bewegen/dingen oppakken gaat allemaal zo laggy/langzaam als wat. 1e update al wel heel klein beetje verbetering maar nog lange weg te gaan. Het v oelt weer als 3 stappen terug op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Chelseamarre123 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:32:
[...]

Daar heeft het zeker wel mee te maken. Ze willen alles soepel laten aanvoelen waardoor je soms onbedoelt zo'n dingen doet.
Ik heb persoonlijk last van die prone. Zit ik in cover als ik beschoten word, druk ik op Crouch/prone en gaat die springend uit mijn cover 8)7
Weird, hier voelt het echt heel soepel en steady aan. Tuurlijk kost het tijd om te masteren en is de één daar sneller in dan de ander, maar bij ons springt er niemand per ongeluk van een gebouw of muurtje. Dan moet je de nieuwe omnimovement gewoon nog onder de knie krijgen.

Ik ga wel lekker in ieder geval. Speel met de GPR 91 en PP-919 en zit nu op een ED ratio van ongeveer 4.50. Aanradertje voor de mensen die nog een goede loadout zoeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UTx72CF3cZM862H788peyAY-Uc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aum8V5B5IprYBTPD0FnYyadm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 20-11-2024 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SirMemeAlot schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:45:
[...]

Ben het wel met je eens hoor, speel al Warzone sinds 1e uur. Maar het lopen/bewegen/dingen oppakken gaat allemaal zo laggy/langzaam als wat. 1e update al wel heel klein beetje verbetering maar nog lange weg te gaan. Het v oelt weer als 3 stappen terug op dit moment.
Check even of je FOV nog goed staat. Die is na de update weer gereset en dan kan het allemaal wat stroperig aanvoelen. Hoe hoger je FOV, hoe sneller alles voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:07:
[...]

Check even of je FOV nog goed staat. Die is na de update weer gereset en dan kan het allemaal wat stroperig aanvoelen. Hoe hoger je FOV, hoe sneller alles voelt.
Zal er eens naar kijken.

Zeg ook niet dat het spel niet te spelen is of dat ik er moeite mee heb. Pak mijn winnetjes ook nog wel in ressurgance, vind het alleen so far niet lekker spelen, soms heb je het idee dat je een magazijn op iemand kan leegschieten en soms het idee dat het na 3 kogels klaar is en algemene movement vind ik gewoon niet fijn, zal een deel wennen zijn maar je kan het ook gewoon minder prettig vinden dan wat het was zonder dat daar een oorzaak voor gevonden moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SirMemeAlot schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:12:
[...]

Zal er eens naar kijken.

Zeg ook niet dat het spel niet te spelen is of dat ik er moeite mee heb. Pak mijn winnetjes ook nog wel in ressurgance, vind het alleen so far niet lekker spelen, soms heb je het idee dat je een magazijn op iemand kan leegschieten en soms het idee dat het na 3 kogels klaar is en algemene movement vind ik gewoon niet fijn, zal een deel wennen zijn maar je kan het ook gewoon minder prettig vinden dan wat het was zonder dat daar een oorzaak voor gevonden moet worden.
Kijk maar eens, want als je hem nog niet hebt aangepast in Warzone staat je FOV waarschijnlijk nog laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:34:
[...]

Ik ga wel lekker in ieder geval. Speel met de GPR 91 en PP-919 en zit nu op een ED ratio van ongeveer 4.50. Aanradertje voor de mensen die nog een goede loadout zoeken.
Wat moet je daarvoor doen om die twee wapens te kunnen gebruiken? Ik kan de GPR 91 wel kiezen, maar verder geen attachments unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:34:
[...]

Weird, hier voelt het echt heel soepel en steady aan. Tuurlijk kost het tijd om te masteren en is de één daar sneller in dan de ander, maar bij ons springt er niemand per ongeluk van een gebouw of muurtje. Dan moet je de nieuwe omnimovement gewoon nog onder de knie krijgen.
Hier voelt het té soepel aan; de bewegingen zijn te extreem bewegelijk. Dat omnimovement moeten ze er echt weer uithalen; totaal niet realistisch. Hoe kun je sliden onder de knie krijgen dan? Als je eenmaalt slidet, schuif je door toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Handjes op 20-11-2024 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:59
Als je prestige doet in bo6 heb je dan ook geen toegang tot de wapens in warzone of geld dit enkel voor bo6?

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Handjes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:23:
[...]

Wat moet je daarvoor doen om die twee wapens te kunnen gebruiken? Ik kan de GPR 91 wel kiezen, maar verder geen attachments unlocked.
Sowieso moet je ze levelen (gewoon gebruiken dus). Op die manier unlock je steeds meer attachments. De GPR 91 is beschikbaar vanaf level 28 en de PP-919 vanaf level 37. En als je Overkill instelt, kun je een AR en een SMG in één loadout gebruiken.

Deze site kun je gebruiken voor de beste loadouts:
https://warzoneloadout.games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Handjes schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:24:
[...]

Hier voelt het té soepel aan; de bewegingen zijn te extreem bewegelijk. Dat omnimovement moeten ze er echt weer uithalen; totaal niet realistisch. Hoe kun je sliden onder de knie krijgen dan? Als je eenmaalt slidet, schuif je door toch?
Daar gebruik je de zogeheten ‘slide cancel’ voor. Ik weet niet wat voor een controller je gebruikt, maar ik gebruik er zelf eentje met paddles. Dat maakt het wat makkelijker, maar zonder is het ook mogelijk.

Vanaf 1:28 legt hij uit hoe het moet. Overigens ook nog veel andere goede tips die ik zelf ook gebruik.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 20-11-2024 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Sokucho schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:06:
Als je prestige doet in bo6 heb je dan ook geen toegang tot de wapens in warzone of geld dit enkel voor bo6?
Ik heb BO6 niet aangeschaft, speel alleen Warzone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Handjes
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 23:07:
[...]

Sowieso moet je ze levelen (gewoon gebruiken dus). Op die manier unlock je steeds meer attachments. De GPR 91 is beschikbaar vanaf level 28 en de PP-919 vanaf level 37. En als je Overkill instelt, kun je een AR en een SMG in één loadout gebruiken.

Deze site kun je gebruiken voor de beste loadouts:
https://warzoneloadout.games/
Om nu met een uitgeklede GPR 91 te gaan spelen en te wachten tot er voldoende levels zijn lijkt me ook niet handig.

[ Voor 6% gewijzigd door Handjes op 22-11-2024 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 23:18:
[...]

Daar gebruik je de zogeheten ‘slide cancel’ voor. Ik weet niet wat voor een controller je gebruikt, maar ik gebruik er zelf eentje met paddles. Dat maakt het wat makkelijker, maar zonder is het ook mogelijk.

Vanaf 1:28 legt hij uit hoe het moet. Overigens ook nog veel andere goede tips die ik zelf ook gebruik.

[YouTube: The ULTIMATE BLACK OPS 6 MOVEMENT Guide! | How to Slide Cancel, Snake & Jump Shot in BO6]
Allemaal leuk, maar niet (meer) realistisch. Het hele omnimovement heeft er een kinderspel van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Handjes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:42:
[...]

Om nu met een uitgeklede GPR 91 te gaan spelen en te wachten tot er voldoende levels zijn lijkt me ook niet handig.
Je kan ‘m in ook in andere gamemodes levelen, maar je zult toch echt met een uitgeklede versie moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Handjes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:43:
[...]

Allemaal leuk, maar niet (meer) realistisch. Het hele omnimovement heeft er een kinderspel van gemaakt.
Dan zou ik gewoon stoppen met spelen. Voor een realistische shooter ben je bij CoD al heel wat jaren aan het verkeerde adres. Wellicht ligt een andere shooter jou beter.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 22-11-2024 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:09:
[...]

Dan zou ik gewoon stoppen met spelen. Voor een realistische shooter ben je bij CoD al heel wat jaren aan het verkeerde adres. Wellicht ligt een andere shooter jou beter.
Haha, daar heb ik wat aan. Het spel was tot voor een dikke week geleden gewoon veel realistischer. Nu gaat het veel meer richting Fortnite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Handjes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:33:
[...]

Haha, daar heb ik wat aan. Het spel was tot voor een dikke week geleden gewoon veel realistischer. Nu gaat het veel meer richting Fortnite.
In mijn vorige posts geef ik je tips en stuur ik video's waarin wordt uitgelegd hoe je de nieuwe movement het beste kunt toepassen en welke trucs je kunt gebruiken om jezelf te verbeteren. Daarnaast stuur ik je ook nog een site waar je de beste loadouts kunt vinden en welke wapens op dit moment meta zijn. Wat wil je nog meer?

Als je dan jouw reacties leest, wek je niet echt de indruk dat je iets met die tips wilt doen. Als je het allemaal maar niks vindt, waarom nog spelen dan? Persoonlijk zou ik dan gewoon lekker wat anders gaan spelen. CoD is nou eenmaal niet realistisch. En dat wil het ook helemaal niet zijn. De laatste keer dat het nog enigszins 'realistisch' was, is al zeker tien jaar geleden. Voor realisme moet je bij andere games zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Handjes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:42:
[...]

Dit is toch al jaren zo dat je de meta gun/alle guns moet levelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-06 07:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zdRF1_EhuNqhjPheVcDc49ixQcE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HZTAw1i6mkCqaBX9oeHVe2Vz.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan niet genoeg krijgen van de movement. Dit kan wel eens compleet ranked op z’n kop gaan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:08:
[...]

In mijn vorige posts geef ik je tips en stuur ik video's waarin wordt uitgelegd hoe je de nieuwe movement het beste kunt toepassen en welke trucs je kunt gebruiken om jezelf te verbeteren. Daarnaast stuur ik je ook nog een site waar je de beste loadouts kunt vinden en welke wapens op dit moment meta zijn. Wat wil je nog meer?

Als je dan jouw reacties leest, wek je niet echt de indruk dat je iets met die tips wilt doen. Als je het allemaal maar niks vindt, waarom nog spelen dan? Persoonlijk zou ik dan gewoon lekker wat anders gaan spelen. CoD is nou eenmaal niet realistisch. En dat wil het ook helemaal niet zijn. De laatste keer dat het nog enigszins 'realistisch' was, is al zeker tien jaar geleden. Voor realisme moet je bij andere games zijn.
Ja, ik heb de video bekeken, dank. Maar dat staat los van wat ik vind van de richting waarin het spel is gegaan. De praktische vragen waren wat zijsporen.
Omdat COD jarenlang een mooie realistische game was en nu meer een kinderversie aan het worden is, mag ik daar niet over klagen? Sorry, maar zo werkt het niet ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Handjes schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:58:
[...]

Ja, ik heb de video bekeken, dank. Maar dat staat los van wat ik vind van de richting waarin het spel is gegaan. Omdat COD jarenlang een mooie realistische game was en nu meer een kinderversie aan het worden is, mag ik daar niet over klagen? Sorry, maar zo werkt het niet ;) .
Dan ben je tien jaar te laat. En zelfs toen was CoD niet echt ‘realistisch’ te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

levelen van wapens is met een paar potjes redelijk snel gedaan. Gewoon plunder starten en contracts doen, met het gewenste wapen in de hand.

Als ik drie potjes scavenger of intel doe al snel een level erbij. Helemaal als je nog ergens double weapon XP hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06 14:04
Heyoo, dit weekend eens goed tijd om Warzone te verkennen. Is er weer een Warzone Discord als vanouds?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-06 14:36
greatgonzo schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:16:
levelen van wapens is met een paar potjes redelijk snel gedaan. Gewoon plunder starten en contracts doen, met het gewenste wapen in de hand.

Als ik drie potjes scavenger of intel doe al snel een level erbij. Helemaal als je nog ergens double weapon XP hebt
Voorheen speelde je een paar potjes shipment zonder dubbel xp en had je je wapen max level. Het is nu echt te langzaam naar mijn mening

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-06 12:47
Blaauw87 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:23:
Heyoo, dit weekend eens goed tijd om Warzone te verkennen. Is er weer een Warzone Discord als vanouds?
stuur je wel ff dm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Meer mensen op Ps5 die geen potje vinden als crossplay uit staat? Zowel overdag als savonds. Solo's al helemaal niet te doen. Alleen met crossplay aan is het mogelijk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monda schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:25:
Meer mensen op Ps5 die geen potje vinden als crossplay uit staat? Zowel overdag als savonds. Solo's al helemaal niet te doen. Alleen met crossplay aan is het mogelijk om te spelen.
Nope, hier niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Heel vreemd... Met hoeveel spelen jullie en is jullie E/D ongeveer gelijk, of ligt dit ver uit elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monda schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:33:
[...]

Heel vreemd... Met hoeveel spelen jullie en is jullie E/D ongeveer gelijk, of ligt dit ver uit elkaar?
Wisselend, maar bijna altijd Trios of Quads. Met één iemand heb ik ongeveer dezelfde ED ratio en twee zitten een stukkie lager. Crossplay staat standaard uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 15-12-2024 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Anoniem: 1885112 schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:51:
[...]

Wisselend, maar bijna altijd Trios of Quads. Met één iemand heb ik ongeveer dezelfde ED ratio en twee zitten een stukkie lager. Crossplay staat standaard uit.
Oké vreemd hoor... Bij ons loopt de ping op tot 90 pong en blijft daarop zoeken, maar vindt niks. Benieuwd hoe dit bij anderen is. Misschien dat onze E/D er iets mee te maken heeft. Onze laagste heeft 0.45 en hoogste 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuukaLike
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-06 18:06

LuukaLike

Titelspecialist Tweakers Partners
Hier, buiten alle andere bugs in de menu's, ook nog geen last van gehad. Vaak duurt de eerste matchmaking wel een stuk langer dan de volgende bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-06 22:25
Sinds kort weer aan Warzone begonnen, maar (nog) geen BO6 aangeschaft. Wat is - onder Warzone-spelers - een beetje de consensus over BO6? Is het het geld waard als aanvulling op Warzone, bijvoorbeeld om wapens te levelen en camos te unlocken? Speel je de multi-player of zombies meer dan Warzone op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:16
Rubik_31415 schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:31:
Sinds kort weer aan Warzone begonnen, maar (nog) geen BO6 aangeschaft. Wat is - onder Warzone-spelers - een beetje de consensus over BO6? Is het het geld waard als aanvulling op Warzone, bijvoorbeeld om wapens te levelen en camos te unlocken? Speel je de multi-player of zombies meer dan Warzone op het moment?
Sinds BO6 speel ik merkbaar een stuk minder COD/Warzone.
Waar het eerder 2 avonden in de week was is dat nu zo'n 2 avonden per maand geworden.

De grind voor een gun volledig geleveled te hebben is te hoog en duurt lang. KAn je zeggen moet je modus x spelen... maar moet nog wel enig plezier eruit halen.

Maar merk dus op dat ik liever andere games speel dan (weer) die grind.

Heb dus alleen Multiplayer (nog) aangeraakt voor wat wapens te levelen maar dat gaat echt een stuk trager dan de vorige editie....

Speel dus vooral de gehele games een stuk minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
LuukaLike schreef op maandag 16 december 2024 @ 09:02:
[...]

Hier, buiten alle andere bugs in de menu's, ook nog geen last van gehad. Vaak duurt de eerste matchmaking wel een stuk langer dan de volgende bij mij.
Wat vreemd dan... Hoe lang duurt het zoeken de eerste keer bij jou?

Maatje van mij kan solo zonder crossplay ook niks vinden. Hij zit op een E/D van 1.75 en ik 2.0. Lijkt bijna soort shadow ban. 7(8)7
Maar dan zouden we met crossplay aan ook niets moeten kunnen vinden. Daar is het dan weer heel snel. Ik wil echter niet het risico hebben mogelijk met cheaters in een lobby te komen. Heb het al een paar keer gehad. Heel irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 16-12-2024 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houjehaags
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik ervaar vooral problemen om elkaar te joinen. Eerst moet crossplay bij ons allemaal aanstaan en als we eenmaal bij elkaar in de party zitten dan kan die uit. Eerste keer zoeken duurt lang inderdaad maar als je opnieuw laat zoeken werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
houjehaags schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:15:
[...]

Ik ervaar vooral problemen om elkaar te joinen. Eerst moet crossplay bij ons allemaal aanstaan en als we eenmaal bij elkaar in de party zitten dan kan die uit. Eerste keer zoeken duurt lang inderdaad maar als je opnieuw laat zoeken werkt het wel.
Klopt! Het is of iedereen crossplay uit of allemaal crossplay aan wanneer je joint. Als degene die je joint crossplay uit heeft en jij aan en je joint dan gaat het niet meer lukken. Ook niet als je dan crossplay uit zet. Dan moet je spel opnieuw opstarten. Daarna kun je uitzetten en joinen. Deze bug was er al iets van een jaar geleden. Super irritant. Ik ga eens een keer lang laten zoeken met crossplay uit. Is het bij jou ook zo dat ie dan al bij 90 ping zoekt?

Edit:

Net geprobeerd. Solo resurgence. Crossplay uit.
Staat al 20 minuten op 90 ping te zoeken....

Edit 2:

Na 25 min een potje gevonden!

[ Voor 7% gewijzigd door Monda op 18-12-2024 18:43 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:48
Ik speel dagelijks Warzone en heb met de black friday korting (-15%) BO6 gekocht. Moet eerlijk zeggen dat ik vooral Warzone speel en amper multiplayer of zombies. Zombies wel 2x gedaan voor een bepaalde reticle die ik wilde en eigenlijk is het best wel leuk. Zou het op zich wel wat vaker willen spelen maar gewoon niet genoeg tijd voor... ook ivm andere spellen die uit zijn. Campaign is vermakelijk tot nu toe... heb die ook nog niet uitgespeeld maar zit wel goed in elkaar.

Heb alle assault rifles nu maxed qua level behalve de goblin. Wat ik meestal doe als er 1 max level is, is de volgende pakken en de eerste paar potjes een weapon XP buff aanzetten zodat je al snel wat betere attachments hebt en je goed mee kan schieten. Daarna gewoon lekker met die gun spelen tot die ook weer maxxed is.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

houjehaags schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:15:
[...]

Zorg ervoor dat je het spel afsluit voordat de de Playstation in rustmodus of uit zet. Doe je dit niet, dan kan je ervan op aan dat je elkaar sowieso niet kan joinen. Wat mij ook opviel in BO6, is dat ook de online/offlinestatus van iemand niet bijgewerkt wordt, als het spel niet correct afgesloten wordt.

En inderdaad als degene die je joint een andere stand qua crossplay heeft, dan lukt het ook niet. Standaard met vrienden hebben we het allemaal uitstaan, dus dat is geen issue bij ons, maar wel als iemand zijn spel niet goed heeft afgesloten. Deze bug is al meerdere jaren oud, maar ze zijn drukker met al die irritante pakjes voor veel geld, dan daadwerkelijk bugs fixen die al jaren aanwezig zijn.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Denman
  • Laatst online: 00:50
Ik persoonlijk vind het BO6 het waard. Inmiddels bijna 70 uur in zitten en speel elke avond minimaal wel een uurtje. Dat is wat mij betreft ook een groot voordeel; in een uurtje kan je lekker een paar potjes spelen en het daarna weer makkelijk opzij leggen. Hoewel ik wel merk dat ik met Double XP weekends er wat meer uurtjes in stop :P

Het aantal potjes Warzone daarentegen is op 1 hand te tellen. Ik heb het vroeger veel gespeeld maar sinds het opheffen van Verdansk is de magie er voor mij wel vanaf gegaan. Daar komt ook nog bij dat het behoorlijk “stroperig” aan voelt vergeleken met Multiplayer, zeker vergeleken met de snelle gameplay van BO6. Dat moet je denk ik ook wel liggen, maar zelf vind ik de MP in BO6 heerlijk.

Daar moet ik ook bij zeggen dat ik eigenlijk alleen nog maar de Treyarch CoD’s (en dus BO) koop; de rest vind ik toch minder goed spelen.

Join het GoT Pulse-Team!

• Monda
Denman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:58:
[...]

Ik persoonlijk vind het BO6 het waard. Inmiddels bijna 70 uur in zitten en speel elke avond minimaal wel een uurtje. Dat is wat mij betreft ook een groot voordeel; in een uurtje kan je lekker een paar potjes spelen en het daarna weer makkelijk opzij leggen. Hoewel ik wel merk dat ik met Double XP weekends er wat meer uurtjes in stop :P

Het aantal potjes Warzone daarentegen is op 1 hand te tellen. Ik heb het vroeger veel gespeeld maar sinds het opheffen van Verdansk is de magie er voor mij wel vanaf gegaan. Daar komt ook nog bij dat het behoorlijk “stroperig” aan voelt vergeleken met Multiplayer, zeker vergeleken met de snelle gameplay van BO6. Dat moet je denk ik ook wel liggen, maar zelf vind ik de MP in BO6 heerlijk.

Daar moet ik ook bij zeggen dat ik eigenlijk alleen nog maar de Treyarch CoD’s (en dus BO) koop; de rest vind ik toch minder goed spelen.
Maar de movement etc van BO6 is juist geïntegreerd in Warzone. Dus vreemd als je dat anders (stroperig) vindt aanvoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Monda schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:01:
[...]

Maar de movement etc van BO6 is juist geïntegreerd in Warzone. Dus vreemd als je dat anders (stroperig) vindt aanvoelen.
De movement mag geïntegreerd zijn in Warzone, maar de snelheid van spelen is echt totaal anders. Waar de MP van BO6 in mijn ogen juist te snel is, lijkt Warzone dan weer slowmotion te zijn, zeker als je daarvoor BO6 MP hebt gespeeld. Warzone is an sich niet slecht qua snelheid in movement, maar het voelt totaal anders. Speel nu ook Arma Reforged op de PS5 en Warzone komt dichter in de buurt qua snelheid dan BO6. Die laatste is superhuman onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:49:
[...]

De movement mag geïntegreerd zijn in Warzone, maar de snelheid van spelen is echt totaal anders. Waar de MP van BO6 in mijn ogen juist te snel is, lijkt Warzone dan weer slowmotion te zijn, zeker als je daarvoor BO6 MP hebt gespeeld. Warzone is an sich niet slecht qua snelheid in movement, maar het voelt totaal anders. Speel nu ook Arma Reforged op de PS5 en Warzone komt dichter in de buurt qua snelheid dan BO6. Die laatste is superhuman onrealistisch.
Misschien beetje offtopic: maar hoe bevalt Arma Reforger? Ziet er grafisch niet geweldig uit als ik het zo zie.
Gameplay beetje als battelefield? Hell let loose?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:52:
[...]

Misschien beetje offtopic: maar hoe bevalt Arma Reforger? Ziet er grafisch niet geweldig uit als ik het zo zie.
Gameplay beetje als battelefield? Hell let loose?
Vind het grafisch echt niet slecht. Soms wel servers die niet supergoed draaien, dat heeft wel effect op de smoothness. Het is echt noodzakelijk om als team te werken in die game, je hebt geen scorecards met hoeveel kills, je stijgt in rank als je samenwerkt en doelen haalt. Soms kan dat door chauffeur/piloot te zijn, soms als je supplies ophaalt en aflevert, of als je een basis verovert of verdedigd. Kills zijn totaal ondergeschikt. Enige probleem die ik nog heb is dat de voicecomms niet werken bij mij, waardoor samenwerken heel moeilijk is. Voice is echt nodig om goed samen te werken als team.

Kan het niet vergelijken met andere games, omdat ik alleen de games speel die toetsenbord en muis ondersteunen. En Battlefield doet daar niet aan, ook al hebben ze wel crossplay... 8)7 Het spel heeft wel een leercurve, maar gelukkig wel redelijk wat servers die noobfriendly zijn. En genoeg info te vinden op youtube. Als ik het ergens mee moet vergelijken, dan is het het oude spel America's Army.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thunder8 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:49:
[...]

Speel je dan Battle Royale of Resurgence? Mocht je Battle Royale spelen, dan adviseer ik je om Resurgence eens te proberen. Dat komt qua snelheid aardig in de buurt van multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Anoniem: 1885112 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:32:
[...]

Speel je dan Battle Royale of Resurgence? Mocht je Battle Royale spelen, dan adviseer ik je om Resurgence eens te proberen. Dat komt qua snelheid aardig in de buurt van multiplayer.
Ik speel voornamelijk Plunder of BR Bootcamp in Warzone. Maar sinds BO6 Warzone niet heel veel gespeeld. Hoop dat er nog iets van Total war terugkomt of nog liever Invasion. Dat speelde ik in MWII heel veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

thunder8 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:35:
[...]

Ik speel voornamelijk Plunder of BR Bootcamp in Warzone. Maar sinds BO6 Warzone niet heel veel gespeeld. Hoop dat er nog iets van Total war terugkomt of nog liever Invasion. Dat speelde ik in MWII heel veel.
Dan kies je ook wel twee modes uit, zeg. Plunder wordt bijna niet gespeeld en Bootcamp al helemaal niet. Die laatste is meer een soort tutorial voor Battle Royale. Je speelt daar met een klein aantal spelers en ook nog eens tegen een hoop bots. Dan moet je er ook niet van opkijken dat het tempo wat lager ligt.

Ik zou zeggen: probeer de ‘echte’ Battle Royale of, zeker als je van snelle gameplay houdt, Resurgence eens. Zonder het spelen van deze twee modes kun je wat mij betreft geen echte mening over Warzone vormen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
Anoniem: 1885112 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 12:02:
[...]

Dan kies je ook wel twee modes uit, zeg. Plunder wordt bijna niet gespeeld en Bootcamp al helemaal niet. Die laatste is meer een soort tutorial voor Battle Royale. Je speelt daar met een klein aantal spelers en ook nog eens tegen een hoop bots. Dan moet je er ook niet van opkijken dat het tempo wat lager ligt.

Ik zou zeggen: probeer de ‘echte’ Battle Royale of, zeker als je van snelle gameplay houdt, Resurgence eens. Zonder het spelen van deze twee modes kun je wat mij betreft geen echte mening over Warzone vormen.
Ik wilde exact hetzelfde typen. Maar je bent me voor. Dus kan niet meer zeggen dan: 100% mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Plunder is de plek om wapens te levelen als je de game niet hebt gekocht. Of om lekker aan te kloten zonder opjective te spelen. Maar weinig mensen nemen die modus serieus. Door te focussen op wapens levelen heb ik al heel veel rondjes gewonnen. Genoeg mensen landen ergens en gaan achter de kills aan, om vervolgens tig keer dood te gaan en keer op keer op dezelfde plek te landen.

Als PC speler zonder controller ben ik er nu wel achter gekomen dat het voor mij bijna niet meer te doen is in BR. In DMZ kom ik prima mee omdat ik close range nog wegkom met hipfire builds voor de shotgun en SMG. Verder ligt bij DMZ de movenent snelheid flink lager. Nu ze hipfire gesloopt hebben en je tac stance moet gebruiken is ADS niet meer te doen voor mij. Met die extra movement en de toch al flinke aim assist is een close range gevecht winnen met muis heel lastig. Flink wat BR wins solo gehad bij alle Warzone games, maar nu houdt het voor mij persoonlijk wel op. Met nog meer movement is close range winnen met een muis nu wel over. Ik speel nog veel DMZ en maak daar makkelijk kills op alle afstanden, iets wat mij in Warzone nu niet meer lukt. Alleen mid en long range is voor mij nog te doen. Heb het idee dat je echt een hele goede speler moet zijn wil je nog met een muis kunnen winnen op close range. Wel jammer want ik heb BR altijd heel leuk gevonden. Ik hoef ook niet iedere game te winnen, maar na 20 potjes ben ik er achter dat het voor mij niet meer te doen is. Nu maar hopen dat DMZ nog een tijdje blifjt bestaan zodat ik die kan blijven spelen en niet ieder close range gevecht verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PilatuS schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:19:
Plunder is de plek om wapens te levelen als je de game niet hebt gekocht. Of om lekker aan te kloten zonder opjective te spelen. Maar weinig mensen nemen die modus serieus. Door te focussen op wapens levelen heb ik al heel veel rondjes gewonnen. Genoeg mensen landen ergens en gaan achter de kills aan, om vervolgens tig keer dood te gaan en keer op keer op dezelfde plek te landen.

Als PC speler zonder controller ben ik er nu wel achter gekomen dat het voor mij bijna niet meer te doen is in BR. In DMZ kom ik prima mee omdat ik close range nog wegkom met hipfire builds voor de shotgun en SMG. Verder ligt bij DMZ de movenent snelheid flink lager. Nu ze hipfire gesloopt hebben en je tac stance moet gebruiken is ADS niet meer te doen voor mij. Met die extra movement en de toch al flinke aim assist is een close range gevecht winnen met muis heel lastig. Flink wat BR wins solo gehad bij alle Warzone games, maar nu houdt het voor mij persoonlijk wel op. Met nog meer movement is close range winnen met een muis nu wel over. Ik speel nog veel DMZ en maak daar makkelijk kills op alle afstanden, iets wat mij in Warzone nu niet meer lukt. Alleen mid en long range is voor mij nog te doen. Heb het idee dat je echt een hele goede speler moet zijn wil je nog met een muis kunnen winnen op close range. Wel jammer want ik heb BR altijd heel leuk gevonden. Ik hoef ook niet iedere game te winnen, maar na 20 potjes ben ik er achter dat het voor mij niet meer te doen is. Nu maar hopen dat DMZ nog een tijdje blifjt bestaan zodat ik die kan blijven spelen en niet ieder close range gevecht verlies.
Met muis en toetsenbord kun je weer voordeel halen uit het gebruik van omnimovement. Dat is met controller weer moeilijker. En al helemaal als je, zoals de meesten, een controller zonder paddles gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 1885112 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:52:
[...]

Met muis en toetsenbord kun je weer voordeel halen uit het gebruik van omnimovement. Dat is met controller weer moeilijker. En al helemaal als je, zoals de meesten, een controller zonder paddles gebruikt.
Dat zal best hoor. Het is puur dat mensen nu al die movement tegen mij kunnen gebruiken en ik het maar moet bijhouden zonder hipfire en zonder aim assist. Er is een reden dat 99% van alle spelers in de top 250 met een controller speelt op een PC. Mag in DMZ niet klagen, maar nu in Warzone, voor mij niet meer te doen. Met MW2 en MW3 is het voor mij het verschil tussen 7 van de 10 winnen of 9 van de 10 verliezen. Ik heb mijn best gedaan, maar het is niet meer te doen voor mij persoonlijk. Jammer, maar het is niet anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

PilatuS schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:00:
[...]

Dat zal best hoor. Het is puur dat mensen nu al die movement tegen mij kunnen gebruiken en ik het maar moet bijhouden zonder hipfire en zonder aim assist. Er is een reden dat 99% van alle spelers in de top 250 met een controller speelt op een PC. Mag in DMZ niet klagen, maar nu in Warzone, voor mij niet meer te doen. Met MW2 en MW3 is het voor mij het verschil tussen 7 van de 10 winnen of 9 van de 10 verliezen. Ik heb mijn best gedaan, maar het is niet meer te doen voor mij persoonlijk. Jammer, maar het is niet anders.
De tijd om je uniform en wapen in te leveren is gekomen, comrade. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!
(Helaas) Prachtige video van Jackfrags wat er allemaal mis is met warzone.
Wat zo mooi begon in 2019 met verdansk hebben ze elk jaar meer en meer verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:25:
(Helaas) Prachtige video van Jackfrags wat er allemaal mis is met warzone.
Wat zo mooi begon in 2019 met verdansk hebben ze elk jaar meer en meer verneukt.

[YouTube: What the Hell happened to COD Warzone?]
Spijker wel op de kop met zijn filmpje.

Zelf niet eens seizoen 1voltooid met nieuwe blackops... BR maps waar je zelf niet altijd de keuze in had... en de grind die zoveel langer was voor wapens.....

Speelde het met een maat... maar zonder iets te zeggen stopte we gewoon met elkaar appen om te spelen. Game had/heeft het voor ons gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:49
Zonde wel, met veel plezier gespeeld tot ongeveer een jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:12
DMZ nog steeds *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben nog altijd lol met Warzone. We spelen op PS5 met crossplay uitgeschakeld (vanwege cheaters op PC) en dat gaat gewoon prima. Zit al op 150 wins in Resurgence en met name Area 99 is wel lachen. Rebirth Island is uiteraard legendarisch, maar die komt ons ondertussen wel een beetje de keel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Is crossplay uit overdag wel te doen?
Ik heb het ook een tijdje gehad, maar vond op de PS5 dan haast geen spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
greatgonzo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 14:48:
Ik heb als PC speler in warzone ranked soms al dat ik 5 - 10 minuten moet wachten op een potje, en dan wordt je soms nog gekicked vanwege incompleet team :|.

Het is overigens tegenwoordig niet meer normaal met cheaters in Warzone ranked. Je hoort het best wel veel, maar lees in dit topic er niks over. Ik heb minimaal in elk potje wel 1 cheater zitten, van simpele walls tot cronus tot over de top cheaters die iedereen neer schieten in een straal van paar 100 meter.

Ik kan echt gewoon niet meer normaal spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 14:35:
Wij hebben nog altijd lol met Warzone. We spelen op PS5 met crossplay uitgeschakeld (vanwege cheaters op PC) en dat gaat gewoon prima. Zit al op 150 wins in Resurgence en met name Area 99 is wel lachen. Rebirth Island is uiteraard legendarisch, maar die komt ons ondertussen wel een beetje de keel uit.
Ik heb vroeger veel rebirth gespeeld, maar heb het nu na 2 avonden niet meer gespeeld.
De movement is helemaal anders als in WZ1 en speelt voor mij echt niet meer lekker.
Zoals jack ook aanhaalt in zijn filmpje is er teveel rotzooi toegevoegd. Veel te veel wapens, veel te veel equipments, speelt gewoon niet meer leuk. Ping is king is ook zo'n mooi onzin verhaal. In mp alleen al zit ik minuten te zoeken naar een potje en heb ik potjes van 40 a 60ping.
Area 99 is ook geen goed gelukte map vind ik persoonlijk.

Ik hoop dat ze een grote switch doen en 1 studio op Warzone zetten voor altijd ipv altijd te wisselen en engines te wisselen. Beperkt aantal wapens en apart houden van de jaarlijkse multiplayer.
WZ1 speelde qua gameplay zo goed, deze hadden ze gewoon moeten behouden en finetunen ipv elk jaar een nieuwe studio erop te zetten die maar wat deed en zelf zijn idee wou doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook een bizarre keuze om deze na 1 jaar helemaal niet meer te ondersteunen. Was zeker een goede game mode waar heel veel potentie in zit maar is nu voor de meeste ook gewoon dood zonder nieuwe content en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chelseamarre123 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:42:
[...]

Ik heb vroeger veel rebirth gespeeld, maar heb het nu na 2 avonden niet meer gespeeld.
De movement is helemaal anders als in WZ1 en speelt voor mij echt niet meer lekker.
Zoals jack ook aanhaalt in zijn filmpje is er teveel rotzooi toegevoegd. Veel te veel wapens, veel te veel equipments, speelt gewoon niet meer leuk. Ping is king is ook zo'n mooi onzin verhaal. In mp alleen al zit ik minuten te zoeken naar een potje en heb ik potjes van 40 a 60ping.
Area 99 is ook geen goed gelukte map vind ik persoonlijk.

Ik hoop dat ze een grote switch doen en 1 studio op Warzone zetten voor altijd ipv altijd te wisselen en engines te wisselen. Beperkt aantal wapens en apart houden van de jaarlijkse multiplayer.
WZ1 speelde qua gameplay zo goed, deze hadden ze gewoon moeten behouden en finetunen ipv elk jaar een nieuwe studio erop te zetten die maar wat deed en zelf zijn idee wou doorvoeren.
Ieder z'n ding! Ik vind de integratie met BO6 wel lekker. Omnimovement ligt mij wel. MWII en MWIII vond ik weer te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

greatgonzo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 14:48:
Ja, man. Wij spelen best wel heel veel (:+) en we vinden altijd potjes. Ligt denk ik aan je connectie/NAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Chelseamarre123 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:42:
[...]Ping is king is ook zo'n mooi onzin verhaal. In mp alleen al zit ik minuten te zoeken naar een potje en heb ik potjes van 40 a 60ping.
En dan ben je met een snelle internetverbinding gelijk in het nadeel. De game stelt zich in op de 'langzame' spelers. Te vaak in de replay gezien dat ik al dood was voordat ik mijn hoofd om een hoekje deed.

Het is vooral een point en shoot 'schiet je wapen maar leeg' actiegame geworden en veel minder tactisch met storytelling (met je team mates optrekken). Daar hebben we al andere games voor zoals Fortnite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-06 14:36
De nerfs en buffs voor seizoen 2 deze gelden alleen voor warzone
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPOX2gx0GB6mqt5NsREP1vFPfyQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gdpQZ8LLSF0xvXQK2Qyj6UZd.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t69C8kC9-02kgI5rc_jAoiKq1zs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lL3RV0s8gNFUXAXZND9FTqd8.jpg?f=user_large

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vooraf heel blij met de laatste patch. Veel goede QoL verbeteringen. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt...

Net de hele avond gespeeld en de gehele avond bij extreme sweats. Bizar niveau. We werden compleet weg gevaagd. Heb een E/D van 2.52, maar had nu potjes met 0 kills en 4x dood. Nog nooit gebeurd sinds BO6. M'n teamgenoten zitten tussen de 0,7 en 1.77.

Ik vroeg me af hoe dit zou komen... Want het is niveauverschil is heel extreem met de afgelopen maanden. Zou het komen doordat goede spelers weer terug zijn en het willen proberen met de nieuwe patch en werden voorheen bij slechtere spelers ingedeeld door een tekort?
Of is Sbmm gewoon kapot?

Meer die dit ervaren hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Handjes
Hier ook een paar bizarre potjes waarbij een tegenstander team ons compleet wegvaagde. Niet eerder meegemaakt, meestal meer in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Handjes schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 09:26:
Hier ook een paar bizarre potjes waarbij een tegenstander team ons compleet wegvaagde. Niet eerder meegemaakt, meestal meer in balans.
Nou dat is toch vreemd... Ben erg benieuwd hoe dit veroorzaakt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 16:50
9 van de 10 keer speel ik met een Sony Pulse headset en deze ondersteund 5.1 audio. Wanneer ik dood ben en een squad member aan het spectaten ben is de audio vele hoorbaar beter.

Ik hoor dan de stappen van linksboven komen bijvoorbeeld. Maar wanneer ik zelf dan speel hoor ik het weer niet. Is er een setting die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Bobo221 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 10:43:
9 van de 10 keer speel ik met een Sony Pulse headset en deze ondersteund 5.1 audio. Wanneer ik dood ben en een squad member aan het spectaten ben is de audio vele hoorbaar beter.

Ik hoor dan de stappen van linksboven komen bijvoorbeeld. Maar wanneer ik zelf dan speel hoor ik het weer niet. Is er een setting die ik over het hoofd zie?
Nope... kijk wat youtube videos over wat er mis is met de audio en precies wat jij omschrijft komt daarin terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
Helemaal niks hier over aankomende comeback van Verdansk?! Wist wel dat het een beetje dood was, maar toch heel veel mooie dingen gelezen.
3 april mogen we terugkeren waar het allemaal begon. 2 april liggen de servers er 24 uur en als je inlogt, krijg je de good old Kilo alvast (om eventueel te levelen in BO6).

Ik hoop dat het weer wat meer gaat leven!

YouTube: FINALLY!!! Verdansk Patch Notes Revealed! Warzone Might Actually Be ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
Monda schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 20:30:
Helemaal niks hier over aankomende comeback van Verdansk?! Wist wel dat het een beetje dood was, maar toch heel veel mooie dingen gelezen.
3 april mogen we terugkeren waar het allemaal begon. 2 april liggen de servers er 24 uur en als je inlogt, krijg je de good old Kilo alvast (om eventueel te levelen in BO6).

Ik hoop dat het weer wat meer gaat leven!

YouTube: FINALLY!!! Verdansk Patch Notes Revealed! Warzone Might Actually Be ...
Ik ga wel spelen hoor! op PS5 merk je al die cheaters sowieso minder heb ik het idee, vermaak me prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Het is wel een beetje zoals Jackfraggs beschrijft: ze kunnen de look wel aanpassen naar de begintijden, maar als de gameplay issues niet verbeteren blijft het op dit moment een beetje crappy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

greatgonzo schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:14:
Het is wel een beetje zoals Jackfraggs beschrijft: ze kunnen de look wel aanpassen naar de begintijden, maar als de gameplay issues niet verbeteren blijft het op dit moment een beetje crappy

[YouTube: Warzone has one last chance with Verdansk...]
Ze gaan volgens mij de omnimovement ook nerfen, dus in dat opzicht zal het ook meer old skool aanvoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-06 14:54
Toch maar weer opgepakt omdat ik graag Verdanks weer wil spelen maar man man wat hebben ze het toch verpest. De movement is niet normaal snel en dit icm met de sterkte aim-assist ben je met een controller volop in het voordeel.

Daarnaast zit het nog steeds vol met cheaters....Ben in week opgeklommen met WZ ranked naar Platinum maar de hoeveelheid cheaters die je tegenkomt is ongekend.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-05 21:29
CHKYBSTRD schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:40:
Toch maar weer opgepakt omdat ik graag Verdanks weer wil spelen maar man man wat hebben ze het toch verpest. De movement is niet normaal snel en dit icm met de sterkte aim-assist ben je met een controller volop in het voordeel.

Daarnaast zit het nog steeds vol met cheaters....Ben in week opgeklommen met WZ ranked naar Platinum maar de hoeveelheid cheaters die je tegenkomt is ongekend.
Cheaters moet ik eerlijk zeggen nog weinig last van gehad. Wel is het idd vergeleken met een aantal jaar geleden zo snel geworden allemaal. Merk nu ook met BO6 dat je met muis en keyboard nog erger in het nadeel bent idd.. Maargoed het aantal kaarsjes op mijn verjaardagstaart zal me ook geen goed doen daarin :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
CHKYBSTRD schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:40:

Exact dit, als je Ranked speelt en je komt in Platinum, maar vooral Diamond en hoger ofc. dan gebruikt zo goed als iedereen Cronus Zen of een vorm van Cheats. Maak wel van die 30 seconden clips als ik cheater tegenkom, nou ik kan hier per avond wel aantal uploaden als het moet.

Hoop echt dat ze dit gaan oplossen, maar ik geloof het niet zo om eerlijk te zijn. Heeel veel streamers gebruiken ook Cronus Zen i.c.m. Aim Assist, dar is vrij ik hoef alleen maar op de schiet knop te drukken en rest gaat vanzelf. Maar doordat zoveel streamers het gebruiken zullen ze wel weinig haast hebben om die eruit te halen.

Edit; Speelde net paar potje ressurgance omdat Ranked down is, heerlijk om weer eens normaal rond te kunnen lopen, speelde laatst rondje Battle Royale en direct een win. Met ranked heb ik bijna noooit een overwinning, want zover komje niet omdat je zonder recoil op 100 meter zonder het missen van een kogel neergeschoten wordt

[ Voor 12% gewijzigd door SirMemeAlot op 02-04-2025 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Update zal vanavond wel zijn zeker? Zie jullie op Boneyard 😜

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Korkss schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:23:
Update zal vanavond wel zijn zeker? Zie jullie op Boneyard 😜
Ja meestal uur of 19 toch? hoop gewoon heel erg dat het een beetje draait vanavond, niet te veel hopen 8)7
i.i.g. avondje vrij van de vrouw gepland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Kieft91 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:25:
[...]

Ja meestal uur of 19 toch? hoop gewoon heel erg dat het een beetje draait vanavond, niet te veel hopen 8)7
Aiii ja zal ook wel weer een update zijn van 160gb ofzo. Dat is tegenwoordig ook niet normaal meer. Dan richt ik mijn pijlen op morgenavond denk ik 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Korkss schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:37:
[...]

Aiii ja zal ook wel weer een update zijn van 160gb ofzo. Dat is tegenwoordig ook niet normaal meer. Dan richt ik mijn pijlen op morgenavond denk ik 😂
Update was gisteren al te downloaden, ga er eigenlijk vanuit dat het daarbij blijf :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Kieft91 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:40:
[...]

Update was gisteren al te downloaden, ga er eigenlijk vanuit dat het daarbij blijf :9
Gister de pc niet aan gehad en zit nu al op werk, dus die download moet ik vanavond sowieso nog binnen hengelen 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jjjb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-06 09:57
Kieft91 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:25:
[...]

9 p.m. is 18.00 CET stond in de patch notes.

https://www.callofduty.co...one-season-03-patch-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
oo gemist, nice thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:28

Oxigeon

En zo is dat!

De in-game klok liep inderdaad om 18.00uur vandaag af. De update was ergens rond de 25GB meen ik. Die heb ik gisteren al binnen gehengeld. Zal toch wel voor geen meter draaien aangezien iedereen terug komt naar CoD

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Zou eerder morgen een avond vrij plannen van de vrouw, grote kans dat het vanavond voor geen meter loopt. Vaak hebben ze issues de dag van release en vanavond zal iedereen wel willen droppen in Verdansk dus zullen servers wel overbelast zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:37
SirMemeAlot schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:34:
[...]

Zou eerder morgen een avond vrij plannen van de vrouw, grote kans dat het vanavond voor geen meter loopt. Vaak hebben ze issues de dag van release en vanavond zal iedereen wel willen droppen in Verdansk dus zullen servers wel overbelast zijn oid.
Je bedoelt een weekend wegsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jjjb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-06 09:57
SirMemeAlot schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:34:
[...]

Klopt maar misschien omdat ze een dag downtime gehad hebben dat het beter gaat.

En zullen er echt zoveel mensen ineens gaan spelen als tijden de hoogtij dagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Jjjb schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:59:
[...]

Klopt maar misschien omdat ze een dag downtime gehad hebben dat het beter gaat.

En zullen er echt zoveel mensen ineens gaan spelen als tijden de hoogtij dagen ?
Dat zal denk ik wel meevallen, maar in de hoogtij dagen begon het relatief geleidelijk. Vanavond is wss de helft van de base de update aan het downloaden en probeert iedereen tegelijk online te komen.

Misschien valt het erg mee, maar tot nu toe elk grote release op de avond zelf issues gehad.
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste