Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanarends
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09:56
Word de map ook weer veranderd? Persoonlijk geen groot fan van rebirth ranked, en rebirth island is mooi voor mij geweest.

Hopelijk komt de grote map, incl de 'originele' ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milanarends schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 22:22:
Word de map ook weer veranderd? Persoonlijk geen groot fan van rebirth ranked, en rebirth island is mooi voor mij geweest.

Hopelijk komt de grote map, incl de 'originele' ranked.
Dat gaat helaas niet gebeuren. Is al bevestigd. Het wordt weer Rebirth Island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-09 12:19
Ben wel een beetje zuur. Gisteravond nog hard geprobeerd diamond te halen in WZ ranked, op 22 SR na gelukt :(
Hierna niets anders als kamikaze teams gehad en mensen die gewoon echt geen benul hebben wat ze aan het doen zijn.

Dus met het nieuwe siezoen maar weer proberen. Met als voordeel dat ik niet helemaal vanaf bronze 1 hoef te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepknook schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 07:51:
Ben wel een beetje zuur. Gisteravond nog hard geprobeerd diamond te halen in WZ ranked, op 22 SR na gelukt :(
Hierna niets anders als kamikaze teams gehad en mensen die gewoon echt geen benul hebben wat ze aan het doen zijn.

Dus met het nieuwe siezoen maar weer proberen. Met als voordeel dat ik niet helemaal vanaf bronze 1 hoef te komen. :)
Je hebt nog tot vanavond…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 08:02:
[...]

Je hebt nog tot vanavond…
Begreep dat vandaag om 18:00 het nieuwe seizoen begint. Denk niet dat ik tussen het werk en avondeten koken nog enige tijd ga vinden. ;)
Season 4 for Call of Duty®: Modern Warfare III, Call of Duty: Warzone™, and Call of Duty: Warzone Mobile goes live on Wednesday May 29 at 9 AM PT across all platforms.
Aldus de officiele CoD blog
https://www.callofduty.co...odes-zombies-announcement

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Soepknook schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 08:41:
[...]

Begreep dat vandaag om 18:00 het nieuwe seizoen begint. Denk niet dat ik tussen het werk en avondeten koken nog enige tijd ga vinden. ;)

[...]

Aldus de officiele CoD blog
https://www.callofduty.co...odes-zombies-announcement
Ik werk thuis vandaag. Even sneaky nog wat SR grinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Is met buy-back ook het redeploy pack verdwenen voor een most-wanted contract?

Mijn tactiek was de laatste tijd vooral most-wanted pakken aan de rand van de map, om zo langer in de strijd te blijven. Nu zie bij de patch notes al staan:

Redeploy Pack​
Doesn’t spawn in general loot​
Low chance as reward for Most Wanted

Gisteren weer paar keer most wanted in solo gedaan, maar kreeg dus geen redeploy pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-09 22:56
greatgonzo schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 09:51:
Is met buy-back ook het redeploy pack verdwenen voor een most-wanted contract?

Mijn tactiek was de laatste tijd vooral most-wanted pakken aan de rand van de map, om zo langer in de strijd te blijven. Nu zie bij de patch notes al staan:

Redeploy Pack​
Doesn’t spawn in general loot​
Low chance as reward for Most Wanted

Gisteren weer paar keer most wanted in solo gedaan, maar kreeg dus geen redeploy pack
Niet verdwenen dus, maar 'low chance'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ach ja

Zo lang Solo buy back is, is het een kwestie van een bunker leeghalen.. dan heb je zoveel cash dat je wel tot de top 25 kunt blijven spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer ook die playlist van resurgence. Geef ons alle maps niet met een rotatie.

Wil alleen rebirth spelen, heb geen zin in Vondel of fortunes keep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 09:47:
Jammer ook die playlist van resurgence. Geef ons alle maps niet met een rotatie.

Wil alleen rebirth spelen, heb geen zin in Vondel of fortunes keep.
Ga Ranked spelen dan. Is alleen Rebirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 09:48:
[...]

Ga Ranked spelen dan. Is alleen Rebirth.
Is het solo te doen met randoms? Heb het zelf nog maar 1 avond gespeeld met men vast team maar weet al het verschil met gewone rebirth niet meer.

Als mijn teammates er niet zijn start ik gewoon een potje rebirth quads/trio's. Kan me meestal solo wel standhouden in een zwakke random squad, alleen winnen is moeilijker.
Of word er in Ranked net beter samen gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 10:21:
[...]

Is het solo te doen met randoms? Heb het zelf nog maar 1 avond gespeeld met men vast team maar weet al het verschil met gewone rebirth niet meer.

Als mijn teammates er niet zijn start ik gewoon een potje rebirth quads/trio's. Kan me meestal solo wel standhouden in een zwakke random squad, alleen winnen is moeilijker.
Of word er in Ranked net beter samen gespeeld.
Ranked met randoms moet je eigenlijk niet willen, inderdaad. Wat wel zo is, is dat wanneer het seizoen al even bezig is, de lagere lobbies (Bronze, Silver, Gold en Platinum) in Ranked zelfs makkelijker aan kunnen voelen dan reguliere Resurgence. De betere spelers zijn dan vaak al Diamond of hoger, dus het is zeker het proberen waard.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2024 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 10:21:
[...]
Grofweg tot platinum 2-3 is solo te doen. Hierna heb je wel echt een communicerend team nodig die een beetje serieus spelen.
Zit zelf nu een beetje hardstuck Plat1, die kar98k heeft echt de playstyle op zijn kop gezet.
Menig game raak ik de grond niet eens meer na redeploy zonder uit de lucht gesniped te worden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepknook schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 09:38:
[...]

Grofweg tot platinum 2-3 is solo te doen. Hierna heb je wel echt een communicerend team nodig die een beetje serieus spelen.
Zit zelf nu een beetje hardstuck Plat1, die kar98k heeft echt de playstyle op zijn kop gezet.
Menig game raak ik de grond niet eens meer na redeploy zonder uit de lucht gesniped te worden ;(
Ranked is net na een reset ook altijd chaos. Ik ben normaal Crimson, maar nu weer teruggezet naar Diamond. Maatjes van mij zitten nu ook in Diamond of Platinum, dus die lobbies zijn nu overspoeld met spelers die normaal een hogere rank hebben. Over een paar weken is dat weer wat meer uitgebalanceerd en dan zullen die lobbies ook minder sweaty aan gaan voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:52
Soepknook schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 07:56:
Ben sinds kort met Rebirth ranked begonnen, gisteren toch al Plat 2 gehaald. En dat met solo games met 2 randoms erbij. Merk wel dat het nu bijna geen doen meer is tegen premade teams.
Hoop dat ik nog plat3/ diamond 1 kan worden dit seizoen. (als er mensen zijn die nog een plekje over hebben zo nu en dan let me know :) )

Normale ranked ben ik mee gestopt, Gold 2/3 en elke lobby is zo erg in onbelans qua skill dat het bijna niet meer leuk is. Om over de smurf bronze 1, lvl 1 accounts niet te spreken.
Dit dus, zelf plat3 en was Diamond maar kom iedere keer in lobby met crimson iridecent. Kan vaak ook niet geloven dat het allemaal klopt. Binnen 1 seconde dood vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanarends
Kneepie schreef op zondag 9 juni 2024 @ 11:22:
[...]

Dit dus, zelf plat3 en was Diamond maar kom iedere keer in lobby met crimson iridecent. Kan vaak ook niet geloven dat het allemaal klopt. Binnen 1 seconde dood vaak
Volledig dezelfde ervaring. Tot diamond 1 is het redelijk te spelen.

Vaak de 1e (soms 2/3max4) pot na het promoveren tot diamond 1 is vrijwel onmogelijk om tot top 8 te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste tijd weer wat rebirth gespeeld. Lekkere combo met de KAr/Superi. Zou me niet verbazen dat ze beiden nerfen volgende week.

Vind het langs andere kant wel jammer dat de KAR zo goed is tegenover andere snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:30:
Laatste tijd weer wat rebirth gespeeld. Lekkere combo met de KAr/Superi. Zou me niet verbazen dat ze beiden nerfen volgende week.

Vind het langs andere kant wel jammer dat de KAR zo goed is tegenover andere snipers.
Vind ik ook, eigenlijk is de KAR superieur alleen zo'n beetje alle andere long range opties.

En de Superi is beter in de rol van assault rifle dan alle echte assault rifles. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv90
  • Laatst online: 13:41
Wat is jullie build voor de superi om hem als assault te gebruiken? Vindt het een fijne smg maar als AR komt hij toch echt tekort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasperv90 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 09:36:
Wat is jullie build voor de superi om hem als assault te gebruiken? Vindt het een fijne smg maar als AR komt hij toch echt tekort.
Ik gebruik denk ik nog deze build( heb het tijd terug vanop https://warzoneloadout.games/ gehaald
Je moet hem ook niet echt als long range willen gebruiken zoals een AR of LMG. Dan zul je het afleggen en snel door je kogels zijn. Maar midrange is hij heel sterk en ook close range is deze build goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/330uBwey7XjVONlXqMGCcodXMYQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jky009nXg3mupMm9HtElsLJp.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv90
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:09:
[...]

Ik gebruik denk ik nog deze build( heb het tijd terug vanop https://warzoneloadout.games/ gehaald
Je moet hem ook niet echt als long range willen gebruiken zoals een AR of LMG. Dan zul je het afleggen en snel door je kogels zijn. Maar midrange is hij heel sterk en ook close range is deze build goed.

[Afbeelding]
Thanks! Zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

we worden er geregeld uit gekickt door av zelf wanneer het HUN niet bevalt (met een excuuske error blz belazer is), ge kent ze toch, de jankies!

booten, nu weer een Fix_scan, anders porten frankfourt/london en alles over belast, let op! voor niets.

edit 2 neuropathjepsychotripje tott die. gfy! :9~

https://ibb.co/jWn0bFH

THank$.

https://ibb.co/brNYMD0

https://ibb.co/pLYZnTK

level up neanderstaliggen!
YouTube: Internet Most Mysterious song (Like the wind - Unknown) possible lyrics

[ Voor 62% gewijzigd door vrankerik op 26-06-2024 11:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
vrankerik schreef op maandag 24 juni 2024 @ 15:57:
we worden er geregeld uit gekickt door av zelf wanneer het HUN niet bevalt (met een excuuske error blz belazer is), ge kent ze toch, de jankies!

booten, nu weer een Fix_scan, anders porten frankfourt/london en alles over belast, let op! voor niets. :+
Duidelijk verhaal weer :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

*knip* probeer het nog maar eens wanneer je nuchter bent

[ Voor 193% gewijzigd door Chaoss op 24-06-2024 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dit hoort niet hier thuis. Maak een topic report aan voor dit soort zaken.

[ Voor 89% gewijzigd door Bart ® op 25-06-2024 09:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer deze maar eens, boys. Aanradertje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4Ga4L3JxXKbo2dX_OzfE69FKOM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ppYSxNGkcwXXK6rjoex2IhFK.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

knip

[ Voor 98% gewijzigd door Linksquest op 26-06-2024 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas de nerf voor de KAR, jammer want vond het echt fijn spelen. Lijkt me ook een vrij grote nerf

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tu27fXMdpxX_K2Mn0Ydnm0zIpC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/il8gc9WcKnuVYZsEm3SVgl98.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 17:10:
Helaas de nerf voor de KAR, jammer want vond het echt fijn spelen. Lijkt me ook een vrij grote nerf

[Afbeelding]
Denk dat het wel meevalt. Hij zal iets minder dominant worden, maar nog wel meta zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:13
Vandaag helaas cheaters tegengekomen, bij ééntje was het zéér duidelijk. Ik zat achter een berg en was heen en weer aan het lopen, ik peakte vervolgens even en meteen instant headshot.

Deadcam gekeken, en jawel hoor, hij had de aim precies op mij. Zijn aim volgde zelfs mijn movement achter de berg, hoe ik op en neer aan het lopen was, precies op de hoogte van mijn hoofd en toen ik peakte, meteen instant headshot. Toen ik wegkroop, zag je ook dat hij de aim perfect op mijn hoofd hield.

Vriend van me was ongeveer 50 meter weg, aan het schuilen. Toen ik dood was, rende ze meteen op hem af en konden niet weten dat hij er was, vijandelijke UAV was ook niet online. Zonder dat ze visual op hem hadden, schoten ze ook nog eens al op hem.

Deze gasten deden nog geen moeite om het te verbergen.

[ Voor 43% gewijzigd door Toonen1988 op 29-06-2024 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik ben maar DMZ in de USA gaan spelen door de belachelijke hoeveelheid cheaters en underbarrel glitchers op de EU servers. In de EU kom je iedere dag wel cheaters tegen, veel uit China of Rusland. Voor Warzone is het vast niet veel beter dan bij DMZ. In de USA kom ik nog wel cheaters tegen, maar een stuk minder. De laatste paar dagen een enkele cheater gezien, maar soms ook 2 weken zonder er ook maar 1 tegen te komen. Op de EU servers kwam ik ze bijna iedere dag wel tegen.

Maar goed, de anti-cheat is ook compleet nutteloos bij CoD. Alleen reporten helpt en als ze dan een ban krijgen maken ze een nieuwe account en spelen ze weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeft dat nog DMZ, dacht dat allang dood was. Komt er nog nieuwe content voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:20:
Leeft dat nog DMZ, dacht dat allang dood was. Komt er nog nieuwe content voor dan?
De servers zijn nog online, maar geen updates of content.

Verder nog meer dan genoeg spelers. Inmiddels is het wel klaar met missies doen hoor en is het vrijwel alleen PVP. Dat maakt het voor mij ook wel gelijk de beste MP FPS game ooit.

Het is 25 minuten voordat de zone beweegt, maar je kan prima in het gas blijven. Na die 25 minuten nog iets van 5 tot 10 naar de final exfil. In die tijd ben je volledig vrij om te doen wat je wil. 20 minuten op een heuvel liggen snipen ? niets voor mij, maar het kan wel. De hele map rondrijden opzoek naar teams, geen probleem. Een gebouw vol leggen met mijnen en mensen naar je laten komen, kan ook. Geen enkele andere shooter heeft de vrijheid die DMZ heeft om elkaar af te maken. Geen zone die iedere 5 minuten je dwingt te verplaatsen, puur volledige vrijheid om het spelen zoals je het zelf wil. Voor mij komt niets in de buurt van DMZ qua hoe heerlijk het is om te kunnen spelen op welke manier je maar wil.

Het is jammer dat er geen enkel ander spel is waarbij je kan spelen zoals DMZ nu is. Ook al is DMZ er niet voor gemaakt, dit is hoe het nu is en damn wat speelt het heerlijk. Infillen met een team en elkaar afmaken op welke manier je maar wil. Het slim spelen is dan ook gelijk bijna alles om niet dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Ik speel alleen maar DMZ ( Al Mazrah ) met dezelfde nickname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik wil binnenkort starten met Warzone. Nu ben ik in MW3 multiplayer bezig om wat wapens te levelen.
Zodra ik dan Warzone opstart hoef ik toch niet opnieuw die wapens te levelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 19:25:
Ik wil binnenkort starten met Warzone. Nu ben ik in MW3 multiplayer bezig om wat wapens te levelen.
Zodra ik dan Warzone opstart hoef ik toch niet opnieuw die wapens te levelen?
Nee
Voorlopig heb je genoeg aan de KAR en Superi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Laatst online: 27-12-2024
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 20:02:
[...]

Nee
Voorlopig heb je genoeg aan de KAR en Superi
Thx maar snipen is niet voor mij denk ik, ben maar een casual gamer... Heb idd die KAR geprobeerd in multiplayer maar dat 'quickscopen' is niet voor mij weggelegd. Al weet ik wel dat je niet constant aan het quickscopen bent in Warzone.
Ga voor die Holger 26 die hier boven is gelinkt em de Superi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

error code DIVER :+
nergens te vinden[h2][/h2] 8)
ga elders mo ni here

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rtK8Mipu9pwCXvT1kmoDsMlLWxw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5wSghsw0EYw41rH77smjZ58o.png?f=user_large

en, we zijn so b er (niets gegeten:) :+

[ Voor 197% gewijzigd door vrankerik op 11-07-2024 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 13:54
Met muis en toetsenbord tot iridescent weten te komen dit seizoen. Nu de knoop doorgehakt en een controller gekocht. Tot nu toe gaat het prima de switch, hebben mensen nog tips? Ik speel nu 13-13, dynamic en standaard aim assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GIBSS schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 23:14:
Met muis en toetsenbord tot iridescent weten te komen dit seizoen. Nu de knoop doorgehakt en een controller gekocht. Tot nu toe gaat het prima de switch, hebben mensen nog tips? Ik speel nu 13-13, dynamic en standaard aim assist.
13-13 is wel heel hoog. Maar als het voor jou goed is zo laten.
Meestal word 4-4 tot 7-7 aangeraden om meer controle te hebben. Is natuurlijk wel wennen allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv90
Persoonlijk zou ik hem ook niet zo hoog zetten. Ik speelde altijd op 11-11. Nu sinds een paar maand naar 8-8 met dynamic. Merkte dat ik op langere afstanden dan toch preciezer schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:54
ZIjn hier ook nog mensen die wel eens ressurgance ranked spelen? Ik merk elke keer dat ik redelijk eenvoudig Diamond wordt, maar in Diamond je niet ontkomt om met een team te spelen i.p.v. randoms waar je de ene keer mazzel hebt en de andere keer het je weer veel punten kost.

Als iemand zin heeft om eens paar potjes te spelen, liefst zelf ook rond diamond rank gezien dat het beste matched. Stuur even een DM :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RglWJ-cqPFyLrba2CvmjoYeiRHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WhtHagBAcclg1X3N6Hqb9LNq.jpg?f=fotoalbum_large

nieuw seizoen 3 nieuwe wapens en 1 nieuwe melee

Static-HV Submachine Gun:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UYKGHsQxWRUZjoxT44YqzUfstM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XcmdoVeIoa4lSaH7jftcUtls.jpg?f=fotoalbum_large

STG Assault Rifle:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YyDuaDguF6HaQl6f5FZVHaSbSvQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0QulSJYPk2tYawpoV8mMDTLT.jpg?f=fotoalbum_large

Torque 35 Launcher:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GOtDc0Q9gVW5okKVDW3BBxih2GQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TcuV2yD7wQW47v79vS1246jT.jpg?f=fotoalbum_large

Spear Melee:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zx7TIz00YnpnUFbo_R0sOtJ1fng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KrDoAN67LBzQJlBXayJ4WR9H.jpg?f=fotoalbum_large

En natuurlijk een paar nieuwe JAK aftermarket parts:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w0mbfaXQclXLyWFq_V5Y2dVqHLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/njWR1iDZW6hYwaVLmLAY1h58.jpg?f=fotoalbum_large

JAK Widemouth Barrel

Compatibility: MORS Sniper Rifle [MWIII]
A widemouth barrel crafted to accommodate magnetic ball bearings that shatter upon firing, creating a barrage of small and lethal projectiles.

JAK Slash

Compatibility: Many Weapons with underbarrel capabilities
This underbarrel vertical grip doubles as a combat knife, replacing your melee attack with a lethal slash.

JAK Protean

Compatibility: RAAL LMG
This conversion kit turns the RAAL into a highly adaptable prototype weapon with a telescoping barrel that can be toggled between full-auto and semi-auto fire, offering suppressive fire and precision in the same weapon.

JAK Cataclysm (RPK)

Compatibility: RPK LMG
Command the battlefield with this .50 Cal conversion kit for the RPK. Slow yet powerful with a high-capacity drum mag, this kit is your enemy's nightmare.

JAK Devastators

Compatibility: Reclaimer 18 Shotgun
Dual-wield Reclaimer 18 Shotguns and become a mobile artillery barrage with this Aftermarket Part. Accuracy and recoil control are minimal, but destruction is maximized.

JAK Deathmarch

Compatibility: BAL-27 Assault Rifle
This Aftermarket Part replaces standard ammo with high-voltage power cells and the barrel with a photonic scatter barrel. Fire a spread of lethal laser blasts that take down enemies at short range.

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jjjb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-09 11:06
De leukste toevoeging wordt denk ik een vernieuwde "superstore" map, die kennen we nog van Verdansk.

Deze zal te spelen zijn in de grote map en als ressurgence superstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:05
Chelseamarre123 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:22:
Dus deze cod geen nieuwe rebirth map |:( 8)7
Rebirth zit er al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch geen nieuwe map? Is gewoon exact hetzelfde als in wz1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:22:
Dus deze cod geen nieuwe rebirth map |:( 8)7
Rebirth Island is er al. Je bedoelt waarschijnlijk een nieuwe map voor Resurgence. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2024 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 13:54
Ben wel beetje klaar inmiddels met rebirth island voor ranked. Ik vond Fortunes keep in vele opzichten beter als ranked map ivm de regain mogelijkheden. Bij rebirth is het onmogelijk om te regainen met iri’s en crims in de lobby, het is gewoon te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Al twee avonden achter elkaar dat ik quads of trio kies, maar alleen in een squad terecht kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:03:
Al twee avonden achter elkaar dat ik quads of trio kies, maar alleen in een squad terecht kom?
Squad fill staat uit waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-09 22:56
4 potjes Rebirth gedaan zojuist.
1e potje een win.
2e potje, hackers.
4e potje, hackers.
Exit game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Advizor schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:51:
1e potje een win.
2e potje, hackers.
4e potje, hackers.
Exit game.
Koop een PS5, heb je er geen last meer van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Advizor schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:51:
1e potje een win.
2e potje, hackers.
4e potje, hackers.
Exit game.
Ik speel geen DMZ en Warzone meer op EU servers. Met DMZ op EU is het 2 cheaters per dag en in de VS is het 2 per week of soms zelfs een maand niet. Helemaal klaar met de EU servers die volzitten met cheaters uit Rusland en China. Firewall gepakt en alle EU servers geblokkeerd. Nu meestal de New York server met ping 80 en vrijwel geen cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

"diver probleem bij cod2" Niets nergens dus te vinden, moeten we nu iets nieuws opstarten, mud.
Uit verveling (goed lezen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
PilatuS schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 23:51:
[...]

Ik speel geen DMZ en Warzone meer op EU servers. Met DMZ op EU is het 2 cheaters per dag en in de VS is het 2 per week of soms zelfs een maand niet. Helemaal klaar met de EU servers die volzitten met cheaters uit Rusland en China. Firewall gepakt en alle EU servers geblokkeerd. Nu meestal de New York server met ping 80 en vrijwel geen cheaters.
Kan je misschien uitleggen hoe je dit hebt gedaan in de Firewall? Ben zelf ook wel zat die cheaters op EU!

Ooh, speel btw PS5.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:28:
[...]

Kan je misschien uitleggen hoe je dit hebt gedaan in de Firewall? Ben zelf ook wel zat die cheaters op EU!

Ooh, speel btw PS5.
Voor de PS5 heb ik geen oplossing helaas. Ik speel op de PC en heb een losse extra firewall draaien puur om CoD op de VS servers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ooh, speel btw PS5.
Gewoon crossplat uitzetten dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ooh, speel btw PS5.
Op PS5 zijn er geen cheaters. Als je crossplay uitgeschakeld hebt in ieder geval. En als er dan toch iemand zou cheaten, dan is dat in het ergste geval met een Cronus. Dat is in de verste verte niet te vergelijken met aimbot of wallhack op PC.

Persoonlijk zou ik liever op PC spelen, aangezien ik hier een dikke bak op mijn bureau heb staan. Echter, al m'n maatjes spelen op PS5 en zonder crossplay ben je gelijk ook van die cheaters af. Dan is de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:02:
[...]

Op PS5 zijn er geen cheaters. Als je crossplay uitgeschakeld hebt in ieder geval. En als er dan toch iemand zou cheaten, dan is dat in het ergste geval met een Cronus. Dat is in de verste verte niet te vergelijken met aimbot of wallhack op PC.

Persoonlijk zou ik liever op PC spelen, aangezien ik hier een dikke bak op mijn bureau heb staan. Echter, al m'n maatjes spelen op PS5 en zonder crossplay ben je gelijk ook van die cheaters af. Dan is de keuze snel gemaakt.
Dacht dat cronus ook detecteerbaar geworden is had ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Toch moet ik zeggen ondanks crossplay uit toch nog aardig wat cheaters tegen kom in zowel DMZ als WZ met crossplay uit.

Weet niet hoe ze dat doen, maar heb toch wel geregeld gehad helaas.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:12:
[...]

Dacht dat cronus ook detecteerbaar geworden is had ik ergens gelezen.
Dat kan goed kloppen, hoor. Ik geloof je meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:14:
Toch moet ik zeggen ondanks crossplay uit toch nog aardig wat cheaters tegen kom in zowel DMZ als WZ met crossplay uit.

Dat lijkt me stug. Misschien zijn ze wel gewoon heel erg goed. Ik bungel zelf tussen Crimson en Iridescent en krijg ook geregeld berichten met ‘cheater’ of ‘reported’. En ik ben de laatste die zou cheaten.

Ik speel dagelijks met gasten die dezelfde rank hebben. Oftewel, we zitten dan in lobby’s met spelers die Iridescent of Top 250 zijn (en waar dus als het goed is ook cheaters actief zouden moeten zijn), maar met crossplay uitgeschakeld hebben we nergens last van. Zodra we crossplay aanzetten is het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:14:

En waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Wij zaten gisteren in een huis verspreid, vervolgens kwam er iemand van boven af het huis binnen, en tijdens het "binnen vallen" had hij al 2 down geschoten. (zaten toch beide aan de andere kant van de kamer (die gene moest dus bijna 180 graden draaien om ze te schieten)
Daarna ging hij ze beide met knive afmaken (direct achter elkaar instant aim)
Vervolgens ging hij direct naar beneden en heeft mijn maat en mij zelfde verhaal gekilled)
Helaas hadden wij allemaal niet geclipped, maar zal dit de volgende keer doen.
Kill cam gaf ook duidelijk aan dat hij ook veel miste met name de laatste schoten voordat wij allen down gingen. (Alle 4 de kills waren te zien op mijn kill cam)
(Wapen was een default Striker)

Hoop beetje duidelijk verhaal is, maar vind het beetje lastig om dit zo te typen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:19:
Wij zaten gisteren in een huis verspreid, vervolgens kwam er iemand van boven af het huis binnen, en tijdens het "binnen vallen" had hij al 2 down geschoten. (zaten toch beide aan de andere kant van de kamer (die gene moest dus bijna 180 graden draaien om ze te schieten)
Daarna ging hij ze beide met knive afmaken (direct achter elkaar instant aim)
Vervolgens ging hij direct naar beneden en heeft mijn maat en mij zelfde verhaal gekilled)
Helaas hadden wij allemaal niet geclipped, maar zal dit de volgende keer doen.
Kill cam gaf ook duidelijk aan dat hij ook veel miste met name de laatste schoten voordat wij allen down gingen. (Alle 4 de kills waren te zien op mijn kill cam)
(Wapen was een default Striker)

Hoop beetje duidelijk verhaal is, maar vind het beetje lastig om dit zo te typen. ;)
Dat snel killen met een throwing knife is heel gebruikelijk. Met name in Resurgence wordt dat vaak gebruikt, zodat je iemand die down ligt snel kunt finishen. Dat gaat vaak instant, inderdaad. Je houdt dan extra kogels over in je magazijn. Ideaal in situaties waar je het in je eentje tegen meerdere enemies moet opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:34:
[...]

Dat snel killen met een throwing knife is heel gebruikelijk. Met name in Resurgence wordt dat vaak gebruikt, zodat je iemand die down ligt snel kunt finishen. Dat gaat vaak instant, inderdaad. Je houdt dan extra kogels over in je magazijn. Ideaal in situaties waar je het in je eentje tegen meerdere enemies moet opnemen.
Dat is inderdaad heel veel voorkomend en ook goede strategie wat dat betreft. Maar Cheaters is laatste tijd zeker in ranked schering en inslag. Ik report ze ook allemaal en lange tijd leek er niets te gebeuren maar nu krijg ik wel regelmatig de melding dat het een succesvolle melding was. Maarja ik ben mijn SR punten natuurlijk allang kwijt, niet te doen om hoger dan Diamond te komen daarom behalve als je zelf bij een cheater zit en een potje kan winnen.

Gewoon as we speak start ik een potje op en zag in de pre game al dat 1 iemand stil op 1 plek iedereen uit de lucht schiet. Weer 11e geworden en gedemote van Diamond naar Platinum 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door SirMemeAlot op 28-07-2024 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirMemeAlot schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:15:
[...]

Dat is inderdaad heel veel voorkomend en ook goede strategie wat dat betreft. Maar Cheaters is laatste tijd zeker in ranked schering en inslag. Ik report ze ook allemaal en lange tijd leek er niets te gebeuren maar nu krijg ik wel regelmatig de melding dat het een succesvolle melding was. Maarja ik ben mijn SR punten natuurlijk allang kwijt, niet te doen om hoger dan Diamond te komen daarom behalve als je zelf bij een cheater zit en een potje kan winnen.

Gewoon as we speak start ik een potje op en zag in de pre game al dat 1 iemand stil op 1 plek iedereen uit de lucht schiet. Weer 11e geworden en gedemote van Diamond naar Platinum 8)7
Speel je op PC? Dan geloof ik je direct, hoor. Echter, op PS5 zonder crossplay is dat echt niet zo.

Ik speel dagelijks op hoog niveau met mijn vaste squad (vorig seizoen Iridescent) en we hebben totaal geen last van cheaters, terwijl je ze in die lobby’s juist wel zou verwachten. Met crossplay aan is het een ander verhaal. Om die reden spelen we ook nooit met PC-spelers samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Ik speel inderdaad op de PC, maar het is bijna elke ronde wel 1x raak. Dat je ziet dat iemand je volgt door de muur of heel soms zoals vandaag weer iemand die bijna statisch staat en mensen uit de lucht allemaal gewoon neerknalt. Ik geloof overigens wel dat dit vooral op de PC gebeurd vs. Console waar cheat en toch een stuk moeilijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirMemeAlot schreef op zondag 28 juli 2024 @ 17:06:
Ik speel inderdaad op de PC, maar het is bijna elke ronde wel 1x raak. Dat je ziet dat iemand je volgt door de muur of heel soms zoals vandaag weer iemand die bijna statisch staat en mensen uit de lucht allemaal gewoon neerknalt. Ik geloof overigens wel dat dit vooral op de PC gebeurd vs. Console waar cheat en toch een stuk moeilijker is.
Jep, op PC is het echt fucked up. Zou voor mij een reden zijn om niet meer te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2024 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2024 @ 17:15:
[...]

Jep, op PC is het echt fucked up. Zou voor mij een reden zijn om niet meer te spelen.
Het komt en gaat echt met de cheaters, dan heb je weer een periode en dan denk je dat ze het goed voor elkaar hebben en dan ineens is er weer nieuwe manier gevonden om te cheaten en stikt het er weer mee. Erg vervelend om Ranked te spelen want je raakt er gewoon veel punten mee kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirMemeAlot schreef op zondag 28 juli 2024 @ 19:41:
[...]

Het komt en gaat echt met de cheaters, dan heb je weer een periode en dan denk je dat ze het goed voor elkaar hebben en dan ineens is er weer nieuwe manier gevonden om te cheaten en stikt het er weer mee. Erg vervelend om Ranked te spelen want je raakt er gewoon veel punten mee kwijt.
Ja, joh. Ik snap je helemaal. Voor mij is de lol er al snel vanaf als ik merk dat er cheaters in de lobby zitten. Daarom speel ik ook op PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren eerste potje van het seizoen gedaan op rebirth island in Ranked. Wat speelde dat heerlijk, meteen gewonnen met 2 andere randoms en over de 10 kills.
Ik voelde dat hier geen sbmm was, wat heerlijk. Waarom moet het in de reguliere altijd zo sweaty zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2024 @ 20:18:
[...]

Ja, joh. Ik snap je helemaal. Voor mij is de lol er al snel vanaf als ik merk dat er cheaters in de lobby zitten. Daarom speel ik ook op PS5.
Dit is hoe het er tegenwoordig aan toe gaat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IYGtqWhIDTTMwldqOObEvhrICa4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oN9xFiKnVvVIx4837EX7soq1.jpg?f=user_large

Had de hoop dat ze veel gebanned hadden, maar 1e potje net (ik ben platinum 3) zat ik bij een crimson gast en ik zat te campen want mijn teammates waren dood. Loopt recht naar me toe, vanuit een plek waar hij onmogelijk kon weten waar ik zat, zelfs met UAV en hij komt om het hoekje en schiet me direct dood. Loopt vervolgens naar ander team en schiet ze ook allemaal dood, oftewel nogsteeds genoeg cheaters |:(

Paar rondes zonder cheaters en je bent zo Diamond level 2/3, maar momenteel gewoon niet te doen omdat je 1 vd 2 potjes wel een paar cheaters in de lobby hebt in ranked.

[ Voor 18% gewijzigd door SirMemeAlot op 02-08-2024 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirMemeAlot schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:16:
[...]

Dit is hoe het er tegenwoordig aan toe gaat

[Afbeelding]

Had de hoop dat ze veel gebanned hadden, maar 1e potje net (ik ben platinum 3) zat ik bij een crimson gast en ik zat te campen want mijn teammates waren dood. Loopt recht naar me toe, vanuit een plek waar hij onmogelijk kon weten waar ik zat, zelfs met UAV en hij komt om het hoekje en schiet me direct dood. Loopt vervolgens naar ander team en schiet ze ook allemaal dood, oftewel nogsteeds genoeg cheaters |:(

Paar rondes zonder cheaters en je bent zo Diamond level 2/3, maar momenteel gewoon niet te doen omdat je 1 vd 2 potjes wel een paar cheaters in de lobby hebt in ranked.
Bizar, man. Ik zou er zo geen plezier meer uit kunnen halen. Ben blij dat we er op de PS5 geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

82%

[ Voor 103% gewijzigd door vrankerik op 21-08-2024 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

niets :(

'n update van 70gb voor wat? iets dat we weer niet gebruiken.
tegen den 100 mbps, 1 hour.
€ 400 (zonder pc).

etit: 30!!! minuten op 99%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

[ Voor 255% gewijzigd door vrankerik op 21-08-2024 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
Ik speel (nog steeds en alleen) DMZ. Las op Reddit dat de underbarrel glitch gepatched is. Hoop dat dit waar is want dat zou echt serieus de gameplay verbeteren.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

vrankerik schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:25:
niets :(

'n update van 70gb voor wat? iets dat we weer niet gebruiken.
tegen den 100 mbps, 1 hour.
€ 400 (zonder pc).

etit: 30!!! minuten op 99%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
heb je geluk dat het binnenkort losgekoppeld wordt van CoD.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
DMZ is ook eigenlijk het enige wat ik speel met online maatjes.
Echter sinds in onlangs level 1250 werd is het leuke er een beetje af...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 11:45
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 08:17:
DMZ is ook eigenlijk het enige wat ik speel met online maatjes.
Echter sinds in onlangs level 1250 werd is het leuke er een beetje af...
Hier ook onlangs level 1250. Speel voornamelijk solo en soms duo.

Ben nu bezig de passive upgrades naar 100% te krijgen. Kan ondertussen aardig meekomen met PVP. Maar met een PS4 en 1080P kantoorscherm heb je toch een behoorlijke handicap ten opzichte van de betere players.

Vandeweek nog een potje waarbij ik solo een Chinees glitcher team oprolde en daarna op jacht naar dogtags. Dat zijn de leuke potjes. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GgKd9Llvh-uba3B_bJYH0Rz6deM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GyifCFZhD8tOLcDToWfud6ll.jpg?f=fotoalbum_large

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29
Gek hoor Verdansk terug in warzone met BO6 :D
Lijkt me tof om die weer te spelen. Soort van nostalgie ondanks dat het pas een paar jaar geleden is hahah

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Far.Cry
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-09 22:03
Ik frustreer mij steeds meer aan hoe ze omgaan met updates. 70gb een week geleden en vandaag opnieuw 31gb. Komaan man!

Verdansk terug in BO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op eigen verzoek alles weggeknipt ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Linksquest op 12-09-2024 14:29 . Reden: Zelf erom gevraagd ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
-

[ Voor 100% gewijzigd door Mars18 op 12-09-2024 14:18 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanarends
Komend seizoen weer Ranked in Rebirth Island?

Deze map komt me de strot uit, en mijn voorkeur gaat weer eens uit naar de traditionele Warzone Ranked (Zonder resurgence).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milanarends schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:34:
Komend seizoen weer Ranked in Rebirth Island?

Deze map komt me de strot uit, en mijn voorkeur gaat weer eens uit naar de traditionele Warzone Ranked (Zonder resurgence).
Ze moeten gewoon zowel Battle Royale als Resurgence beschikbaar stellen. Voor ieder wat wils dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Vandaag de grote integratie van BO6 in Warzone. (season 1).

Nieuwe Omni movement, backpack eruit zoals WZ1, BO6 wapens, nieuwe resurgence map Area 99, nieuwe killstreaks en nog heel veel meer. Zag hier nog iets voorbij komen mbt Verdansk. Deze wordt in lente 2025 verwacht.

Vanaf 18.00 uur te installeren, vaak eerder te downloaden.

Edit: was bij mij vanmorgen al gedownload. Vanaf 15.00 uur te installeren. Warzone integratie schijnt wel vanaf 18.00 uur te zijn... Beetje vaag

Edit2: Inmiddels meerderen losse updates beschikbaar, waaronder de Warzone update.

[ Voor 40% gewijzigd door Monda op 14-11-2024 15:19 ]

PSN: Mondaatje

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29
Monda schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:50:

Nieuwe Omni movement, backpack eruit zoals WZ1, BO6 wapens, nieuwe resurgence map Area 99, nieuwe killstreaks en nog heel veel meer. Zag hier nog iets voorbij komen mbt Verdansk. Deze wordt in lente 2025 verwacht.

Edit: was bij mij vanmorgen al gedownload. Vanaf 15.00 uur te installeren. Warzone integratie schijnt wel vanaf 18.00 uur te zijn... Beetje vaag

Edit2: Inmiddels meerderen losse updates beschikbaar, waaronder de Warzone update.
Nice! toevallig weer 2 dagen geleden begonnen met warzone. Mooie instap zo met deze nieuwe variant dan :) zal wel wennen worden met die omnimovement. Baart me enigzinds wel zorgen om hoe pro en sweaty sommige zullen spelen 8)7 Kan met mijn ouderdom reflexes dat lange na niet meer evenaren

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 14-11-2024 15:56 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:56:
[...]

Nice! toevallig weer 2 dagen geleden begonnen met warzone. Mooie instap zo met deze nieuwe variant dan :) zal wel wennen worden met die omnimovement. Baart me enigzinds wel zorgen om hoe pro en sweaty sommige zullen spelen 8)7 Kan met mijn ouderdom reflexes dat lange na niet meer evenaren
Valt best mee! Je kan, zonder de nieuwe movement te gebruiken, nog makkelijk mee. Het ziet er flashy uit, maar tot nu toe zijn er nog maar weinig die er echt effectief gebruik van maken. Dat zal in de toekomst wellicht anders worden, maar nu valt het nog reuze mee.

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
heel veel zin in weer, poos niet gespeeld, gewacht op de update.
Helaas geen tijd vanavond, even kijken wanneer wel, bang dat het pas na het weekend wordt..

• Monda
Ricmaniac schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:56:
[...]

Snap wat je zegt. Ik heb hetzelfde. In Verdansk was ik nog wel aardig. KD rond de 2.0 in battle royal. Maar merk dat het steeds lastiger wordt. Dit is ook duidelijk te zien in m'n KD en wins. Inmiddels bijna 40. Kan doe jonge honden niet meer bijbenen. Maar wel weer zin in neiwie impuls van de update!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:26
Monda schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:50:

Weet niet wat de staat is in WZ, maar season 1 in BLOPS6 is live.

• Monda
FlowSnake schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:56:
[...]

Weet niet wat de staat is in WZ, maar season 1 in BLOPS6 is live.
Ja klopt. WZ ook sinds 15.15 uur ofzo.

Warzone op PS5 plots niet meer geïnstalleerd met de nieuwe update. Als ik op instal duw krijg ik content not found :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:37:
Warzone op PS5 plots niet meer geïnstalleerd met de nieuwe update. Als ik op instal duw krijg ik content not found :/
Volgens mij zijn er meer die daar last van hebben. Ik heb Warzone kunnen installeren via de PS app. Recente games, CoD stond bij mij bovenaan. Even aanklikken, scrollen naar Warzone en dan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nol_NL schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 00:04:
[...]

Volgens mij zijn er meer die daar last van hebben. Ik heb Warzone kunnen installeren via de PS app. Recente games, CoD stond bij mij bovenaan. Even aanklikken, scrollen naar Warzone en dan installeren.
Klopt zag het via reddit, zo heb ik het ook geïnstalleerd.

Nieuwe warzone valt wel serieus tegen. Ik voel niets van die leuke movement uit de MP, guns schieten raar en doen weinig damage, audio bijzonder matig, voelt heel stroperig aan allemaal. Had er veel meer van verwacht.
Ben niet de enige, op twitter klagen er veel mensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 00:25:
[...]

Klopt zag het via reddit, zo heb ik het ook geïnstalleerd.

Nieuwe warzone valt wel serieus tegen. Ik voel niets van die leuke movement uit de MP, guns schieten raar en doen weinig damage, audio bijzonder matig, voelt heel stroperig aan allemaal. Had er veel meer van verwacht.
Ben niet de enige, op twitter klagen er veel mensen over.
Check even of je FOV goed staat. Deze wordt gereset na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:05
Meerdere settings zijn inderdaad gereset.
Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste