Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:27
zie nu dat die drops volgens mij ook niet in NL regio op twitch werken...

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Losse APK gevonden.. en erop gezet.

Ben er al weer achter gekomen dat FPS op de telefoon niet mijn ding zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 21:00
greatgonzo schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:43:

nice ik probeer nog een oplossing voor ios te vinden....

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.kruisselbrink
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-10 14:52
greatgonzo schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:43:

Dat is inderdaad een goede workaround :)
Is er al nieuws over waarom hij niet officieel te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-10 07:03
Iemand die mij de apk in een pb kan sturen ? Of een link hier naar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Cuqebaqer schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:22:
Iemand die mij de apk in een pb kan sturen ? Of een link hier naar ?
https://call-of-duty-warzone.en.uptodown.com/android
r.kruisselbrink schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:15:
[...]

Dat is inderdaad een goede workaround :)
Is er al nieuws over waarom hij niet officieel te downloaden is?
omdat het schijnbaar vanwege de lootboxes enz verboden is in NL

[ Voor 39% gewijzigd door greatgonzo op 22-03-2024 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GQAH
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 12:39

GQAH

King Tux

Ricmaniac schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:40:
[...]

Dan gebeurd dus toch wat ik vreesde waarschijnlijk ... niet beschikbaar in NL waarschijnlijk door de microtransactions en lootboxes ofzo
Ik heb het spel gezien bij iemand op de iPad die hem heeft geïnstalleerd via een Duits account. In het hele spel zijn, zover ik kon vinden, geen lootboxes te koop. Wel bundels etc. Maar dat is volgens mij niet in strijd met de wetgeving aangezien je vooraf weet wat je koopt.

GQAH - Good, Quick and Helpful

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
GQAH schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:44:
[...]

Ik heb het spel gezien bij iemand op de iPad die hem heeft geïnstalleerd via een Duits account. In het hele spel zijn, zover ik kon vinden, geen lootboxes te koop. Wel bundels etc. Maar dat is volgens mij niet in strijd met de wetgeving aangezien je vooraf weet wat je koopt.
ik heb hem ook werken gekregen met een buitenlands account op een oudere iphone, maar geen lootboxen idd wel bundels idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:11

TheVMaster

Moderator WOS
Ricmaniac schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:40:
[...]

Dan gebeurd dus toch wat ik vreesde waarschijnlijk ... niet beschikbaar in NL waarschijnlijk door de microtransactions en lootboxes ofzo
Maar eh, het is wel in de rest van Europa beschikbaar maar niet in NL/BE? 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
TheVMaster schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:20:
[...]

Maar eh, het is wel in de rest van Europa beschikbaar maar niet in NL/BE? 😱
yup, net als Diablo Immortal. is een leuk spelletje maar heel immoreel als het op p2w en microtransacties aan komt en is dus niet beschikbaar hier

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 22-03-2024 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is er een makkelijke work around om ‘m op iOS alsnog te installeren? Ik heb de store op Duits gezet, alleen moet ik dan Duitse betaalgegevens instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 21:29
Hij gaat in ieder geval niet in NL/BE uitgebracht worden, zegt Activision zelf:
https://gamer.nl/nieuws/o...t-in-nederland-en-belgie/

Kan nog wel zijn dat ze die lootboxes (die momenteel voor niemand beschikbaar zijn) eruit slopen en alsnog releasen, maar dat weet ik niet.

Inmiddels met een buitenlands AppleID het spel gedownload. Nu maar hopen dat ze niet om de 3 dagen updates uitbrengen en ik constant van AppleID moet wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Skinnyice schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 08:50:
Hij gaat in ieder geval niet in NL/BE uitgebracht worden, zegt Activision zelf:
https://gamer.nl/nieuws/o...t-in-nederland-en-belgie/

Kan nog wel zijn dat ze die lootboxes (die momenteel voor niemand beschikbaar zijn) eruit slopen en alsnog releasen, maar dat weet ik niet.

Inmiddels met een buitenlands AppleID het spel gedownload. Nu maar hopen dat ze niet om de 3 dagen updates uitbrengen en ik constant van AppleID moet wisselen
Hoe heb je dat met betaal gegevens gedaan dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Het is gelukt. Via de website kun je geen bij betaalgegevens aanklikken. Download loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 21:29
Vraag me alleen nog af als ik de oplader in m’n iPad steek en ik wat potjes doe, of dat impact heeft op m’n batterij, of dat hij volledig op stroom speelt. Op accu spelen gaat dat ding echt als een jekko naar beneden. Die M2 iPad 12.9 inch heeft een flinke accu erin zitten maar dit spel vindt hij niet echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-024
  • Laatst online: 15-10 19:47
Jopio schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 10:54:
Het is gelukt. Via de website kun je geen bij betaalgegevens aanklikken. Download loopt!
Hoe heb je het precies gedaan dan? Ik zie namelijk nergens 'geen' bij betaalgegevens:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ADkRN0E9VvCs_ZYtQBybaVCK7nQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uH8wBYZ40tfwwg570QLtslOs.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Nieuw account aangemaakt via http://appleid.apple.com/, en hierbij Duitsland aangegeven,
Ging bij mij prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-024
  • Laatst online: 15-10 19:47
Jopio schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:36:
Nieuw account aangemaakt via http://appleid.apple.com/, en hierbij Duitsland aangegeven,
Ging bij mij prima!
Ah zo, thanks. Ik dacht je huidige account op Duitsland zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
T-024 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:41:
[...]

Ah zo, thanks. Ik dacht je huidige account op Duitsland zetten.
Nee toen liep ik er ook tegenaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:18

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:30
Morgen, eindelijk! Rebirth en Verdansk zijn samen toch wel mijn favoriete mappen. Kan dus niet wachten! *O*

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-10 15:46
sjorremans schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:36:
Morgen, eindelijk! Rebirth en Verdansk zijn samen toch wel mijn favoriete mappen. Kan dus niet wachten! *O*
Verdansk is alleen mobile crap toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-10 16:33

Louw Post

Cerenas

Maken ze de rank verdeling ook nog bekent na een seizoen? Ik heb een beetje proberen te zoeken, maar de laatste die ik kon vinden is van seizoen 4 vorig jaar (van de Treyarch Twitter account).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIKV44_Y6HLoXRXBFAsYx78shBU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/IFWnXCtopaLWTihW8WIkKcWX.png?f=fotoalbum_medium

Ik ben altijd wel benieuwd hoe ik het doe, vooral nu ik afgelopen maand voor het eerst ranked heb geprobeerd in Warzone (Platinum 1 nog kunnen halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik dacht dat vanavond het seizoen afgelopen zou zijn omdat er gisteravond stond 1 day remaining..

Maar nu staat er nog steeds 1 day remaining... dus nu baal ik dat ik gisteren niet door heb gegrind anders had ik platinum misschien nog kunnen halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv90
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-10 14:19
Ricmaniac schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:13:
Ik dacht dat vanavond het seizoen afgelopen zou zijn omdat er gisteravond stond 1 day remaining..

Maar nu staat er nog steeds 1 day remaining... dus nu baal ik dat ik gisteren niet door heb gegrind anders had ik platinum misschien nog kunnen halen :(
Dat dacht ik dus ook. Gisteren tot laat doorgegaan om met pijn en moeite diamond 1 te halen. Beter dan dit gaat het zeker niet worden:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Het is zo irritant af en toe.. net 2x 2e. kreeg ik 98 en 75 punten.

Het begint echt te sweaty te worden.. En dan heb je 1 potje met struggle om 8e te worden krijg je maar 4 puntjes, word je een keer 15+ BOEM 33 er af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bRUYGB_VAj2AiY_MaRl5-hVykxo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5ht5V0pCCq5U557cafDAlQhh.png?f=user_large

Spannend! nog 77 punten dan zijn we er :P

Seizoen is blijkbaar ranked nog 9 uur... dus morgen overdag word hem niet. Vrees dat het een kort nachtje word haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tKPLQLhyh3NChYkgA1u--JU4n0k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EHq5LD5OWZW7BnnevbEeZ3zl.png?f=fotoalbum_large

Eeeey :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-10 16:56

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

18:00 CET for western Europe / Paris *O*

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/N4G01LMCjmSQ__uEbfHowAgLn1k=/0x0:1920x1080/1320x0/filters:focal(0x0:1920x1080):format(webp):no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25365419/MWIII_S3_ANNOUNCEMENT_ROADMAP.jpg

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 19:01
Is DMZ anno 2024 ook apart te installeren want als ik het goed begrijp dan moet je MW3 of MW 2 ook installeren om DMZ te kunnen spelen ?
Ben er nl een tijdje uit geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
internaut schreef op maandag 8 april 2024 @ 22:23:
Is DMZ anno 2024 ook apart te installeren want als ik het goed begrijp dan moet je MW3 of MW 2 ook installeren om DMZ te kunnen spelen ?
Ben er nl een tijdje uit geweest.
Helaas niet mogelijk. Je moet iedere keer via MW3 naar DMZ toe. Ook iedere MW3 update moet je installeren, ook al wil je alleen DMZ spelen.

DMZ is wel enorm sweaty geworden hoor. Overdag bakken met cheaters uit China. In de avond liggen die te slapen dus dan speelt het wel wat beter. Verder ook constant de underbarrel glitch. Ik speel nog veel DMZ, maar het is wel 100% PVP geworden en de slechte teams zie je weinig meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nog 175 puntjes voor weer platinum :)

2 wins vandaag gehaald van de 6 potjes :D best netjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGk5EI0vdGGJui5OLZk0qSNc9YM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zo4hs9yFzTaeDxvNRaj3V4Ux.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 10-04-2024 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Ricmaniac schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:37:
Nog 175 puntjes voor weer platinum :)

2 wins vandaag gehaald van de 6 potjes :D best netjes.

[Afbeelding]
Lekker bezig! Hier Plat 2 nu kunnen halen, maar we zitten behoorlijk vast. Lijkt nu een stuk moeilijker dan vorig seizoen, maar het is nog aan het begin natuurlijk, dus de betere spelers zitten ook nog druk bezig hoger op te komen gok ik.

Fortune's Keep vond ik wel wat leuker denk ik. Hier echt heel veel mensen die op de daken blijven campen. Ook lijken teams meer samen te spelen. Ik word soms echt overrompeld door 2 of 3 man in 1 keer. Daar had ik in Fortune's Keep bijna geen last van.

Derde teammate is altijd maar de vraag of het iemand is die daadwerkelijk samenspeelt of niet. Genoeg randoms die gewoon hun eigen ding gaan doen, wat erg vervelend is.

Ik speel meestal met 1 ander dus mocht je mee willen spelen kun je me wel toevoegen op Discord @Ricmaniac. Mijn username is daar ook Cerenas. Ik speel zelf zo'n 2/3 keer per week wel even ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
PilatuS schreef op maandag 8 april 2024 @ 22:50:
[...]

DMZ is wel enorm sweaty geworden hoor.
Rebirth Resurgence ook. Of het nou komt door m'n eigen redelijk hoge KD of door die van mijn teammates of wat dan ook. Maar ik heb zelden zoveel sweats/semi-pro's (bij wijze van spreken) gezien sinds Rebirth Resurgence terug is 8)7.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jjjb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-10 10:02
Ik vermoed dat iedereen die gestopt is toen warzone 1 incl rebirth island gestopt is nu terug is.

En terecht want het is een goede map met prima pace om te spelen en uren in te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-10 09:07
Jeroenvde89 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:04:
[...]

Rebirth Resurgence ook. Of het nou komt door m'n eigen redelijk hoge KD of door die van mijn teammates of wat dan ook. Maar ik heb zelden zoveel sweats/semi-pro's (bij wijze van spreken) gezien sinds Rebirth Resurgence terug is 8)7.
Haalde eerder op een avondje wel een paar wins op Rebirth... maar nu hebben we er tot nu toe 1... (wel vaak 2de) maar het is echt een stuk anders.

Kijk ook hoe snel de lobby uitsterft op Rebirth... je bent gauw al met met 8 teams over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja in rebirth gebeurd het ook veeel vaker dat er direct een squad word ge-elimineerd waarbij dat bij de vorige map in het begin van de match vrijwel niet gebeurde Deze map is gewoon echt heel compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
Ik speelde veel solo Urzikstan, nu rebirth terug is moet ik zeggen dat dit toch echt wel mijn favoriet is.

1. rebirth
2. urzikstan
3. ashika
4. vondel

wat is jullie favo map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:30
1. Rebirth
2. Verdansk
3. Vondel
4. Urzikstan

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vondel
Urzikstan
Rebirth
Ashika

Snap de rebirth hype niet echt :P vind de map te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Ben afgelopen seizoen pas begonnen met Resurgence, dus ik heb denk ik te weinig ervaring met Ashika, maar:
  1. Fortune's Keep
  2. Rebirth
  3. Vondel
  4. Ashika
Ik vond Urzikstan te random voor Resurgence, als de cirkel goed lag was het prima, maar er waren wat vervelende open plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv90
Nooit echt een fan geweest van Rebirth. Begin er echter nu wel aan te wennen en in te zien dat het best een mooie map is. Kan soms alleen een beetje hectisch zijn. Elke potje is al vaak een sweat potje :p.

Mijn favoriete Resurgence mappen:
1. Fortune's keep
2. Vondel en Rebirth (gedeelde plek)
3. Urzikstan
4. Ashika (veel te grauwe map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jjjb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-10 10:02
Ik ben wel groot fan van rebirth.
Juist de hectiek en sweaty play maakt het elke potje weer een opgave om er een win uit te slepen.

1. Rebirth island
2. Verdansk
3. Fortunes keep
4. Vondel

[ Voor 34% gewijzigd door Jjjb op 12-04-2024 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

eigenlijk speel ik vooral BR Solo.. Meteen naar een Most Wanted target om een respawn te verdienen. In te tussentijd een beetje looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Over rebirth gesproken , ik speel momenteel ranked en tik bijna Diamond aan.. Solo que met teamfill. Randoms die ik krijg hebben vaak een gelijke of een hogere rank vaak... maar wat een gedrochten, had er afgelopen week 2 bij zitten die alleen maar in de prison cells zaten te campen. Komt ook geregeld voor dat er gasten zonder maar enig damage te doen de pot klaar is... zitten allemaal platinum 2 of 3 of zelfs diamond...

De gasten die ik tegen kom en ongeveer gelijk zijn aan rank kunnen elk potje het shirtje wisselen, damn wat een sweats :D

Ben ook benieuwd.... Zag vanochtend een top 250 player bronze players killen, meerdere in verschillende potjes... hoe kan dat mogelijk zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
mfneed schreef op maandag 15 april 2024 @ 12:53:
Over rebirth gesproken , ik speel momenteel ranked en tik bijna Diamond aan.. Solo que met teamfill. Randoms die ik krijg hebben vaak een gelijke of een hogere rank vaak... maar wat een gedrochten, had er afgelopen week 2 bij zitten die alleen maar in de prison cells zaten te campen. Komt ook geregeld voor dat er gasten zonder maar enig damage te doen de pot klaar is... zitten allemaal platinum 2 of 3 of zelfs diamond...

De gasten die ik tegen kom en ongeveer gelijk zijn aan rank kunnen elk potje het shirtje wisselen, damn wat een sweats :D

Ben ook benieuwd.... Zag vanochtend een top 250 player bronze players killen, meerdere in verschillende potjes... hoe kan dat mogelijk zijn dan?
Over Ranked gesproken. Ik had dus nog nooit Ranked gedaan, laat staan i.c.m. Resurgence. Gisteren met mijn standaard-groepje voor het eerst wat potjes gedaan en het was echt niet normaal wat voor een bot-lobby's wij kregen, het leek alsof iedereen de controller verkeerd om in de klauwen had en maar een beetje wat deed haha :D.
1e 10 potjes: 9 wins en 1 keer 2e door pech en gemiddeld 15 kills per persoon per potje. Daarna werden de lobby's pas (ietsje) moeilijker. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-10 15:45
Jeroenvde89 schreef op maandag 15 april 2024 @ 13:09:
[...]

Over Ranked gesproken. Ik had dus nog nooit Ranked gedaan, laat staan i.c.m. Resurgence. Gisteren met mijn standaard-groepje voor het eerst wat potjes gedaan en het was echt niet normaal wat voor een bot-lobby's wij kregen, het leek alsof iedereen de controller verkeerd om in de klauwen had en maar een beetje wat deed haha :D.
1e 10 potjes: 9 wins en 1 keer 2e door pech en gemiddeld 15 kills per persoon per potje. Daarna werden de lobby's pas (ietsje) moeilijker. _/-\o_
Ik neem dat jullie dan gewoon in Bronze zijn begonnen? Dat stelt inderdaad niet veel voor, wacht maar tot je in Gold of Diamond terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Louw Post schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 13:59:
Maken ze de rank verdeling ook nog bekent na een seizoen? Ik heb een beetje proberen te zoeken, maar de laatste die ik kon vinden is van seizoen 4 vorig jaar (van de Treyarch Twitter account).
[Afbeelding]

Ik ben altijd wel benieuwd hoe ik het doe, vooral nu ik afgelopen maand voor het eerst ranked heb geprobeerd in Warzone (Platinum 1 nog kunnen halen).
O dit is wel iets wat ik ook wilde zien idd:) Van Rebirth zijn deze cijfers wel iets anders gok ik! Sweats all over the place daar... (behalve je teamgenoten :D)

Dahcht dat crimson wel te halen was... maar uitgaand hiervan moet ik misschien settlen met diamon (hopelijk 3... xD )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

mfneed schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:34:
[...]

O dit is wel iets wat ik ook wilde zien idd:) Van Rebirth zijn deze cijfers wel iets anders gok ik! Sweats all over the place daar... (behalve je teamgenoten :D)

Dahcht dat crimson wel te halen was... maar uitgaand hiervan moet ik misschien settlen met diamon (hopelijk 3... xD )
Afgelopen seizoen was ik halverwege voor het eerst begonnen met ranked (en Warzone uberhaupt sinds een paar potjes in MWII tijd). Had toen nog Plat 1 kunnen halen, ik dacht dat is redelijk te doen, dus dit seizoen maar proberen voor diamond.

Nou ik zit echt vast op Plat 2 momenteel, het is niet te doen. Zodra je dood bent kun je nergens meer veilig landen. Je team die gewoon gepinched zit tussen allerlei mensen en elk andere gebouw in de map zit ook wel een team.

Geef mij Fortune's Keep maar, daar was de flow veel soepeler en had je geen campers op letterlijk elk dak.

Als ik de posts op Reddit zie ben ik niet de enige met die ervaring. Veel mensen lijken tegen een muur aan te lopen zodra ze hoger in Platinum zitten.

https://www.reddit.com/r/...inum_3_ranked_experience/

https://www.reddit.com/r/...ed_play_if_youre_playing/

Edit: In deze video wordt ook wel goed het probleem uitgelegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Louw Post op 15-04-2024 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:28
Ik moet nog een flink aantal kills maken vanuit de heup om een conversionkit vrij te spelen.
Kan dit ook via bootcamp? of is dit puur en alleen training zonder XP?

Weet nog iemand hoe het zat met de wapens van warzone 2 via MW2 naar warzone 2 via MW3?
Dan zou ik ook via DMZ no wat kills kunnen maken maar heb de download niet meer.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
BlueSS50 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 13:51:
Ik moet nog een flink aantal kills maken vanuit de heup om een conversionkit vrij te spelen.
Kan dit ook via bootcamp? of is dit puur en alleen training zonder XP?

Weet nog iemand hoe het zat met de wapens van warzone 2 via MW2 naar warzone 2 via MW3?
Dan zou ik ook via DMZ no wat kills kunnen maken maar heb de download niet meer.

Alvast bedankt!
MW2 wapens kun je levellen in DMZ, MW3 wapens niet. Voor zover ik weet kun je via Bootcamp / privatematch geen wapens levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:28
Jopio schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 14:48:
[...]

MW2 wapens kun je levellen in DMZ, MW3 wapens niet. Voor zover ik weet kun je via Bootcamp / privatematch geen wapens levellen.
Gister had ik even een uurtje over en even Bootcamp gecheckt. Wapens levellen wel up in Bootcamp. Geen idee of het meer of minder is dan regulier.
Echter de killcounts voor de conversionkits en daily challenges werken niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 10:01
mfneed schreef op maandag 15 april 2024 @ 12:53:

Het was heel leuk en makkelijk tot platinum 2... daarna zit je soms zelfs met top 250 players. Je gaat van walk in the park naar ineens hardcore difficulty. Voordeel was dat ik een aantal keer zelf in een goed team zat maar ja continu gecarried worden houdt ook een keer op. Ben dus gestopt. Ze doen daar iets niet helemaal goed met matchmaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xaaUgN0ZkgBvN1XNL8qidhId6gE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sGKpJWZjf3caZWFiYZpb6wd6.png?f=user_large

We zijn weer plat :) precies als hierboven ook gezegd word. vanaf nu word het ineens sweaty. misschien omdat het nog redelijk vroeg in het seizoen zit ofzo maar je komt tegen zo veel diamond 2 en 3 enzo. ik vertrouw hun gewoon allemaal niet. het ziet er zoo veel hackery uit maar kan ook zijn omdat ik gewoon in plat thuis ben en niet de awareness van diamond heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewone matchmaking is al sweaty genoeg voor mij.

Vorige versie van rebirth leek me beter af te gaan qua TTK ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:35
thisisjazz schreef op donderdag 18 april 2024 @ 22:49:
[...]

Het was heel leuk en makkelijk tot platinum 2... daarna zit je soms zelfs met top 250 players. Je gaat van walk in the park naar ineens hardcore difficulty. Voordeel was dat ik een aantal keer zelf in een goed team zat maar ja continu gecarried worden houdt ook een keer op. Ben dus gestopt. Ze doen daar iets niet helemaal goed met matchmaking
Dus als je te hoog zit doordat je gecarried wordt en een hoge SR hebt, is het toch logisch dat het moeilijker is? Dacht je dat je met slechte spelers zou worden gematched omdat je SR hoog is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 10:01
Beavbusi schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:31:
[...]

Dus als je te hoog zit doordat je gecarried wordt en een hoge SR hebt, is het toch logisch dat het moeilijker is? Dacht je dat je met slechte spelers zou worden gematched omdat je SR hoog is?
Ik zit niet te hoog doordat ik gecarried werd. Het hele punt is dat je tot platinum 2 nog met vergelijkbare spelers wordt gematchmaked. Daarna zit je ineens met diamond, crimson, iri en als je pech heb top 250 spelers. Dat is een paar keer leuk als je gecarried wordt door iri spelers maar dat houdt natuurlijk op als je niet meer mee kan.

Hier zijn al veel topics over geschreven op reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-10 09:07
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:07:
Gewone matchmaking is al sweaty genoeg voor mij.

Vorige versie van rebirth leek me beter af te gaan qua TTK ofzo.
Matchmaking ranked is minder sweaty als gewone resurgence totdat je een redelijk level bereikt in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 15-10 14:27
Ik heb seizoen 2 nog gespeeld. Toen had je geen COD zelf nodig. Ik blijf nu met seizoen 3 constant op connecting staan. Wat ik ook probeer. Is het niet meer volledig gratis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, man. Rebirth Island weer back. Bijna een ‘30 bomb’ gepakt net voor het slapen. De teller stond op 27 kills.

Zat in een zieke flow in Control Center, maar werd gepakt door een PA boven op het dak. Geen melding, niks. Huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:49

Oekol

waka waka hey hey

mike30 schreef op maandag 22 april 2024 @ 23:23:
Ik heb seizoen 2 nog gespeeld. Toen had je geen COD zelf nodig. Ik blijf nu met seizoen 3 constant op connecting staan. Wat ik ook probeer. Is het niet meer volledig gratis ?
Geen idee welk seizoen het is, maar ik heb warzone vorige week gedownload en begonnen met spelen.
Heb geen MW2 of MW3, alleen Warzone en kan gratis spelen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Oekol schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:22:
[...]

Geen idee welk seizoen het is, maar ik heb warzone vorige week gedownload en begonnen met spelen.
Heb geen MW2 of MW3, alleen Warzone en kan gratis spelen.
Ik snap er niets van. Heb het hiervoor ook gewoon ervaren zoals jij maar nu staat hij constant op connecting en vind geen games. Welke modus kies je als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

mike30 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:59:
[...]

Ik snap er niets van. Heb het hiervoor ook gewoon ervaren zoals jij maar nu staat hij constant op connecting en vind geen games. Welke modus kies je als ik vragen mag?
Resurgence en plunder alleen nog maar gedaan tot nu toe.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
Oekol schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:50:
[...]

Resurgence en plunder alleen nog maar gedaan tot nu toe.
Net weer opnieuw geinstalleerd en hij blijft op connecting staan. Hij vind geen enkele game. Ben er klaar mee. Ga van het weekend wel MW3 halen. Daarvan weet ik tenminste dat hij het doet. Dit is me al die moeite niet meer waard 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

mike30 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 17:07:
[...]

Net weer opnieuw geinstalleerd en hij blijft op connecting staan. Hij vind geen enkele game. Ben er klaar mee. Ga van het weekend wel MW3 halen. Daarvan weet ik tenminste dat hij het doet. Dit is me al die moeite niet meer waard 😂
Hahaha dus zo werkt dat. Ze zullen blij met je zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
Oekol schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 17:12:
[...]

Hahaha dus zo werkt dat. Ze zullen blij met je zijn
Ja kom op. Heb een nieuw systeem en heb alle vorige seizoenen probleemloos kunnen spelen. Moet gewoon installeren en spelen zijn. Elk spel werkt maar dit spel vertikt het. En wat bedoel je met ze zullen blij met je zijn. Probeerde het via Steam. Zal nog eens kijken met Battle.net en dan puur alleen WZ installeren maar heb er niet veel vertrouwen in.

EDIT : en het werkt gelijk. Met opstarten bij battle.net werd er gevraagd om toegang te geven tot lokale netwerken. Bij Steam werd het me niet gevraagd. Vond het wel apart maar goed.

[ Voor 29% gewijzigd door mike30 op 23-04-2024 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-10 09:31
Bij 6/10 potjes heb ik tegenwoordig dat een warzone potje quads begint met maar 2 of 3 in het team. Zo vaak dat het eigenlijk irritant begint te worden want met een man minder ben je over het algemeen kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45
PilatuS schreef op maandag 8 april 2024 @ 22:50:
[...]

Helaas niet mogelijk. Je moet iedere keer via MW3 naar DMZ toe. Ook iedere MW3 update moet je installeren, ook al wil je alleen DMZ spelen.

DMZ is wel enorm sweaty geworden hoor. Overdag bakken met cheaters uit China. In de avond liggen die te slapen dus dan speelt het wel wat beter. Verder ook constant de underbarrel glitch. Ik speel nog veel DMZ, maar het is wel 100% PVP geworden en de slechte teams zie je weinig meer.
Het is idd sweaty geworden.
Ook kom ik nog vaak, 75% van de gevallen, in een team terecht waar iedereen de basis uitrusting heeft en dan stappen ze z.s.m.in een auto en lopen dan stuk op een ander team dat net wat betere gear heeft. Waarom?
En reviven werd in het begin best veel gedaan maar dat is ook bijna helemaal afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

we hebben de indruk dat al wie je rapporteerd (act as 12 ipv 18+), er de volgende keren niet meer bij zijn (in uw eigen spel). zoals die chinezen en valsspelers (no-fun deal€r$).

edit: je moet wel het spel herstarten voor.al.eer die eruit liggen, toch?
-gisteren men 3de mwapenslot (gpu) vrijgespeeld, EINDELIJK********** :+

[ Voor 34% gewijzigd door vrankerik op 27-04-2024 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
rvrbtcpt schreef op woensdag 24 april 2024 @ 08:59:
[...]

Het is idd sweaty geworden.
Ook kom ik nog vaak, 75% van de gevallen, in een team terecht waar iedereen de basis uitrusting heeft en dan stappen ze z.s.m.in een auto en lopen dan stuk op een ander team dat net wat betere gear heeft. Waarom?
En reviven werd in het begin best veel gedaan maar dat is ook bijna helemaal afgelopen.
Wat helpt is op de oostkust VS servers spelen. In de avond is de EU wel prima te doen, maar overdag zijn het te veel mensen uit china en cheaters.

Ik heb nu een firewall waarbij je de COD servers kan blokkeren. Dan zet ik alleen oostkust VS aan en dat speelt een stuk fijner. Over het algemeen ook mensen die vriendelijker zijn en minder cheaters. Het niveau ligt daar ook wat lager dan in de EU.
vrankerik schreef op woensdag 24 april 2024 @ 12:46:
we hebben de indruk dat al wie je rapporteerd (act as 12 ipv 18+), er de volgende keren niet meer bij zijn (in uw eigen spel). zoals die chinezen en valsspelers (no-fun deal€r$).
Helaas werkt blokkeren meestal niet is mijn ervaring. Af en toe krijg ik nog wel eens een bericht dat er iemand is gebanned aan de hand van een rapport. Helaas ook vaak genoeg gehad dat geblokkeerde spelers toch in de game komen. Ga je dan na de game de mensen bekijken die in je game zaten, staat daar soms gewoon blocked player bij. Dus speel je nog tegen mensen die je geblokked hebt omdat ze cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10-10 14:23
Moet zeggen met gold 1 zijn de lobby's al vaak sweaty tryhards zijn. In rebirth eigenlijk nog meer als in multiplayer ranked. Met regelmaat haal ik grond niet eens meer zonder kleiduif taferelen.

Echter word ik helemaal ziek van de Multiplayer ranked matchmaking. Met regelmaat laad ik of een teamgenoot niet of te laat in. Gisteren kreeg ik zelfs een DEV error bij het inladen van de map. Met als gevolg een -50SR penalty voor ''leaving a match'. :(

Wat opvalt is dat mensen waarmee ik speel op de Playstation hier geen last van hebben. En die met een Xbox wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn die menu's en interface toch nog altijd verschrikkelijk.
Speel sinds kort terug Rebirth Island quads, maar elke keer je terug naar het menu gaat na een potje staat die standaard weer op een BR playlist of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op verzoek geknipt ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Linksquest op 14-11-2024 16:36 . Reden: Op verzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Spel wordt steeds meer pay2win, eerst al donkere skins die je kon kopen die op sommige delen van de map gewoon bijna niet te zien zijn en dan hebben ze nu ook al blueprints met 8 attachments ipv de standaard 5. Heb toch al het idee dat sommige blueprints die gekocht worden gewoon sterker zijn dan als je het standaard wapen pakt met dezelfde attachments.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:52:
Spel wordt steeds meer pay2win, eerst al donkere skins die je kon kopen die op sommige delen van de map gewoon bijna niet te zien zijn en dan hebben ze nu ook al blueprints met 8 attachments ipv de standaard 5. Heb toch al het idee dat sommige blueprints die gekocht worden gewoon sterker zijn dan als je het standaard wapen pakt met dezelfde attachments.
Iedereen kan dat wapen krijgen door in een potje een bepaalde keycard te gebruiken. Daarnaast is er blijkbaar een glitch die misbruikt wordt om acht attachments op je wapen te zetten, maar dat zal met een kleine update worden opgelost.

Heeft niets met ‘pay-to-win’ te maken. Is onzin dus wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

lekker gezellig met "error diver" en kak (fix.IT!).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker gefucked weer met die update. Reloaden is echt een drama, vrij onspeelbaar zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:26
Eindelijk Full-HD ( DMZ ) 😆

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MdG0gQ_y2xcrK0Si8IkTvxki2Rw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ivkazUbHKw4CfCp5UQ3PTFw2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:42:
Lekker gefucked weer met die update. Reloaden is echt een drama, vrij onspeelbaar zo
Ik ben altijd zo benieuwd hoe zo'n megabedrijf, met een miljardenomzet en met meer dan 3000 mensen die werken aan Call of Duty, het in godsnaam toch voor elkaar krijgt om bij (bijna) elke update de raarste bugs te creëren 8)7.

Echt, passen ze alleen paar wapens en andere kleine dingen aan en is opeens die 'Tac sprint / reload'-combi kapot, hoe dan?! Testen ze echt niks, voor het uitrollen? Zelfs wij doen dat bij ons bedrijf met 2 developers, man man man :/.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moemoe
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 14-05-2024
Jeroenvde89 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:02:
[...]

Ik ben altijd zo benieuwd hoe zo'n megabedrijf, met een miljardenomzet en met meer dan 3000 mensen die werken aan Call of Duty, het in godsnaam toch voor elkaar krijgt om bij (bijna) elke update de raarste bugs te creëren 8)7.

Echt, passen ze alleen paar wapens en andere kleine dingen aan en is opeens die 'Tac sprint / reload'-combi kapot, hoe dan?! Testen ze echt niks, voor het uitrollen? Zelfs wij doen dat bij ons bedrijf met 2 developers, man man man :/.

/rant
Ik moet zeggen dat dit wel heel kortzichtig is, ik snap dat het een rant is maar een beetje realiteitszin zou wel gepast zijn denk ik.

Deze software is natuurlijk vrij complex, dus de kans dat een wijziging een onverwachte bug veroorzaakt is juist vele malen groter dan een programmatjes waar 2 developers aan aan het werk zijn. Die 2 developers weten waarschijnlijk precies welke code waar staat, wat het allemaal aanroept etc. Zodra software complexer wordt kan dat niet, dus is de kans dat dingen ongewenste en onverwachte interacties hebben juist veel groter.

En testen ze niks? Nee, maar ze testen gewoon niet alles. Dat doen ze bij jouw 2 developers niet, en zeker bij zo'n grote game niet. Alles testen is vrijwel onmogelijk (we kunnen hopen dat het kan zodra tech volledig geautomatiseerd is, maar dan loop je weer tegen processing kracht aan), dus je test op zo veel mogelijk.

Een voorbeeldje, stel er is iets aan een wapen aangepast wat ongewenst invloed heeft op reloaden. Het ligt niet voor de hand dat dit effect heeft, dus staat waarschijnlijk achteraan in de test lijst (of er niet op). Dus ja dan glippen dat soort dingen er doorheen.
Het is echt geen perfect bedrijf en genoeg op aan te merken, maar altijd maar roepen 'ze doen niks goed' doet volgens mij vrij veel af aan de developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
moemoe schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:32:
[...]

Ik moet zeggen dat dit wel heel kortzichtig is, ik snap dat het een rant is maar een beetje realiteitszin zou wel gepast zijn denk ik.

Deze software is natuurlijk vrij complex, dus de kans dat een wijziging een onverwachte bug veroorzaakt is juist vele malen groter dan een programmatjes waar 2 developers aan aan het werk zijn. Die 2 developers weten waarschijnlijk precies welke code waar staat, wat het allemaal aanroept etc. Zodra software complexer wordt kan dat niet, dus is de kans dat dingen ongewenste en onverwachte interacties hebben juist veel groter.

En testen ze niks? Nee, maar ze testen gewoon niet alles. Dat doen ze bij jouw 2 developers niet, en zeker bij zo'n grote game niet. Alles testen is vrijwel onmogelijk (we kunnen hopen dat het kan zodra tech volledig geautomatiseerd is, maar dan loop je weer tegen processing kracht aan), dus je test op zo veel mogelijk.

Een voorbeeldje, stel er is iets aan een wapen aangepast wat ongewenst invloed heeft op reloaden. Het ligt niet voor de hand dat dit effect heeft, dus staat waarschijnlijk achteraan in de test lijst (of er niet op). Dus ja dan glippen dat soort dingen er doorheen.
Het is echt geen perfect bedrijf en genoeg op aan te merken, maar altijd maar roepen 'ze doen niks goed' doet volgens mij vrij veel af aan de developers.
Vooropgesteld, ik ben én geen developer én het was inderdaad een vrij overdreven rant. En dat van die 2 developers is uiteraard ook erg kortzichtig.

Maar ik heb mij er echt aan geïrriteerd de afgelopen dagen en het gamen was een stuk minder leuk op die manier.

Ik kan er gewoon soms niet bij hoe ze met een tussentijdse patch toch weer zoveel kapot kunnen maken (ook opeens 4 plates nu soms?:?). Als het met een grote nieuwe update zou gebeuren, zou ik er al (iets) meer begrip voor hebben.

Maar goed, je hebt aan de andere ook wel weer gelijk (denk ik) :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@moemoe vind dat je er maar licht over gaat. Sowieso is het qua bugs oplossen al 4 jaar heel matig.

Ze testen gewoon niks, ze laten ons alles testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Jeroenvde89 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:43:
[...]

Vooropgesteld, ik ben én geen developer én het was inderdaad een vrij overdreven rant. En dat van die 2 developers is uiteraard ook erg kortzichtig.

Maar ik heb mij er echt aan geïrriteerd de afgelopen dagen en het gamen was een stuk minder leuk op die manier.

Ik kan er gewoon soms niet bij hoe ze met een tussentijdse patch toch weer zoveel kapot kunnen maken (ook opeens 4 plates nu soms?:?). Als het met een grote nieuwe update zou gebeuren, zou ik er al (iets) meer begrip voor hebben.

Maar goed, je hebt aan de andere ook wel weer gelijk (denk ik) :9
Dat je soms 4 plates hebt is zo bedoeld, soort van modifier die je soms hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10 15:48
Ik hoor iig in elk potje dat ik doe ongeveer 5x meer "reloading!" dan ik zou willen, echt ontzettend irritant en nogal bijzonder dat ze dit niet gezien hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasperv90
moemoe schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:32:
[...]

Niet helemaal mee eens. Ben zelf een software tester en naast het automatisch testen wordt er ook nog functioneel getest.
Het lijkt mij vrij logisch om een soort van regressietest uit te voeren. Na elke update of patch test je bepaalde basisfunctionaliteiten op een vastgestelde wijze.

Het zou mij erg logisch lijken om na elke update/patch van een game om de basisfunctionaliteiten te testen.
Hierbij ga je dan een script langs:
1. Sprint
2. Druk op reloaden
--> Uitkomst: Tijdens het sprinten wordt het wapen gereload.

Dit breid je dan uit met type wapens. Assault, lmg, etc.
Je gaat dan niet elk wapen testen. Te tijdsintensief.

En zo kan je nog wel duizenden testen verzinnen. Het blijft een afweging wat wel en wat niet getest moet worden, maar dit zijn toch echt wel basisfunctionaliteiten. Daar verbaas ik mij echt mee met CoD.
Bijna elke updates heeft één of meerdere fouten erin zitten die bij de basisfunctionaliteit van het spel hoort (denk aan het joinen van vrienden, dit kon met een eerdere update ook niet meer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oeeeh lekker. back to back win in ranked :) Bijna plat 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
Jeroenvde89 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:43:
[...]

de 4 plates is een speel modus waarbij je 50 health en een extra plate krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:54
Ricmaniac schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:15:
Oeeeh lekker. back to back win in ranked :) Bijna plat 2 :)
Ik ging dit seizoen voor diamond, zit nu bijna in diamond 2 dus mn doel bijgesteld naar iridiscent ofzoiets :+
Best pittig aangezien ik altijd in duo speel en dus altijd een random erbij heb.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 14:26:
[...]

Ik ging dit seizoen voor diamond, zit nu bijna in diamond 2 dus mn doel bijgesteld naar iridiscent ofzoiets :+
Best pittig aangezien ik altijd in duo speel en dus altijd een random erbij heb.
Ik zit nu in Crimson. Vanaf dat moment zit je alleen nog maar in de lobby met spelers die Diamond, Crimson of hoger (Iridescent en Top 250) zijn. Je kunt dan niet meer samenspelen met maatjes die lager zijn dan Diamond.

Hou daar rekening mee met het stellen van je doel, aangezien het én een stuk pittiger wordt én je ook nog eens meer SR per pot moet grinden om überhaupt Iridescent te kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10-10 14:23
Ben sinds kort met Rebirth ranked begonnen, gisteren toch al Plat 2 gehaald. En dat met solo games met 2 randoms erbij. Merk wel dat het nu bijna geen doen meer is tegen premade teams.
Hoop dat ik nog plat3/ diamond 1 kan worden dit seizoen. (als er mensen zijn die nog een plekje over hebben zo nu en dan let me know :) )

Normale ranked ben ik mee gestopt, Gold 2/3 en elke lobby is zo erg in onbelans qua skill dat het bijna niet meer leuk is. Om over de smurf bronze 1, lvl 1 accounts niet te spreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Ligt het aan mij of heb je met de huidige battle pass maar 1000 cod points terug te verdienen en krijg je die laatste 100 (om 1100 compleet te maken dus) pas als je de volledige battlepass voltooid hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Timbox88 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:32:
Ligt het aan mij of heb je met de huidige battle pass maar 1000 cod points terug te verdienen en krijg je die laatste 100 (om 1100 compleet te maken dus) pas als je de volledige battlepass voltooid hebt?
Klopt. Ik heb de battlepass opgegeven though. speel te weinig dit seizoen. Denk omdat ik al zo snel platinum had gehaald in ranked dat ik het wel prima vond. Genoeg andere games die ik wilde spelne. battlepass is pas 55% dus ga ik nooit meer redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:56:
[...]

Klopt. Ik heb de battlepass opgegeven though. speel te weinig dit seizoen. Denk omdat ik al zo snel platinum had gehaald in ranked dat ik het wel prima vond. Genoeg andere games die ik wilde spelne. battlepass is pas 55% dus ga ik nooit meer redden.
Ja, ik speel dan ff door tot die 1000 punten (dat is op 67 procent en dat is voor mij nog maar twee levels) maar normaal kon je altijd die 1100 punten al na 60/70 procent hebben. Dus dit is wel weer genaaid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

???????????????? ga wat met jullie DIVERs spelen Av!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaander
vrankerik schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 16:02:
???????????????? ga wat met jullie DIVERs spelen Av!
wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna Iridescent met ons groepje, maar we gaan het helaas niet halen. Te weinig tijd nog deze week en het seizoen duurt nog maar een weekje.

Al met al wel genoten van Ranked Play. Komend seizoen gaan we wat eerder beginnen, zodat we ook eerder kunnen beginnen met het grinden van SR vanuit Crimson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

last van inlog problemen, niets meer of minder. :+

EDIT: niemand maakt er zich ZORGEN om.

[ Voor 10% gewijzigd door vrankerik op 23-05-2024 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanarends
  • Laatst online: 23:18
Iemand enig idee wat ze met ranked gaan doen in Warzone volgend seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milanarends schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 21:49:
Iemand enig idee wat ze met ranked gaan doen in Warzone volgend seizoen?
Mensen ontvangen hun rewards van dit seizoen en dan komt er een reset. Je gaat dan een in rank achteruit en kun je weer opnieuw gaan grinden.
Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste