Op de PC speelt ook 90% van de steamers met een controller. Dat doen ze ook niet als het geen voordeel zou geven. Met de vorige Warzone was het nog wel te doen, maar nu niet meer. Gelukkig heb ik MW3 niet gekocht dus ik verlies er niets mee, maar wel jammer dat Warzone niet meer fatsoenljk te spelen is.
Wat volgens mij nog een veel grotere factor is dan aim assist is dat veel casual spelers de afgelopen jaren al zijn afgehaakt en dat de meeste spelers die zijn blijven spelen beter zijn geworden. Vergeet daarnaast ook niet dat killcams niet heel nauwkeurig zijn.
Ik speel op console en moet ook flink m'n best doen om wins te pakken.
[ Voor 12% gewijzigd door SD5k op 11-12-2023 17:05 ]
DMZ is ook enorm sweaty geworden de laatste tijd. Het is ook vrijwel 100% PvP geworden, dus de gemiddelde speler heeft daar ook niets meer te zoeken. Toch win ik de meeste gevechten daar wel in MW3 niet. Ik raak gewoon niet meer genoeg en mijn tegenstanders wel in MW3. Ik heb geen killcam nodig om te zien dat het in MW3 niet lukt en in MW2 wel. Aim assist is enorm sterk en vrijwel niemand op de PC kan er tegenop in MW3. Vrijwel iedere steamer speelt op de PC, maar niet met muis en toetsenbord.
Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Zoals gezegd in MW1 en MW2 kwam ik goed mee. 10+ kills was geen uitzondering een win af en toe ook niet, en ik (wij) zijn in de tijd dat we spelen ook beter geworden, samen met die andere spelers.SD5k schreef op maandag 11 december 2023 @ 17:04:
Wat volgens mij nog een veel grotere factor is dan aim assist is dat veel casual spelers de afgelopen jaren al zijn afgehaakt en dat de meeste spelers die zijn blijven spelen beter zijn geworden. Vergeet daarnaast ook niet dat killcams niet heel nauwkeurig zijn.
Als dit het was geweest dan had er naar mijn inzien ook niet zo'n gapend gat in de game ervaring gezeten tussen WZ1, WZ2 en nu met WZ3 helemaal. Dan had ik zoals boven gemeld ook niet ineens het idee dat kogels niet meer aankomen waar ik ze gericht heb, wat dus blijkbaar alleen voor kb/m geldt. En dan stort mijn K/D/A niet van de een op andere dag in van bijna 2 naar 0,5.
Dat jij flink je best doet (en moet doen) met een controller betwist ik ook niet, zou ook niet logisch zijn aangezien (Vermoeden) het merendeel op console speelt en een goed deel van de PC spelers ook maar een controller met de PC hebben verbonden om nog mee te komen. Voor jou als controller speler is het dus een redelijk gelijk(er) speelveld en dan moet je inderdaad best ploeteren om te winnen, dat geloof ik direct en snap ik ook.
Het lijkt mij ook niet voor niks dat alle YT streamers die ik volg wel op PC zitten maar dan met een controller aangesloten zoals @PilatuS ook zegt, en dat in pro play letterlijk iedereen met een controller speelt en er niemand(!) met een kb/m speelt. Dat gebeurd niet omdat het zo eerlijk gebalanced is tussen de inputmethods zeg maar.
Maar dat is ook een discussie die ik niet meer wil voeren. Ik wil een gelijk speelveld en met crossplay gaat dat gewoon nooit gebeuren omdat dat fundamenteel onmogelijk is.
Grappig. In DMZ zit ik op 2.5 ongeveer en nu haal ik de 1.0 ook zeker niet meer in MW3.!GN!T!ON schreef op maandag 11 december 2023 @ 17:25:
[...]
En dan stort mijn K/D/A niet van de een op andere dag in van bijna 2 naar 0,5.
Zoek Breadman, Blue en Huskerss eens op om maar een paar KBM spelers te noemen. KBM heeft ook enkele voordelen tegenover controller, namelijk snellere movement en je kan specifieke acties een eigen keybind geven waardoor je ze net wat sneller kunt uitvoeren (bv prone en dolphin dive).!GN!T!ON schreef op maandag 11 december 2023 @ 17:25:
[...]
Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Zoals gezegd in MW1 en MW2 kwam ik goed mee. 10+ kills was geen uitzondering een win af en toe ook niet, en ik (wij) zijn in de tijd dat we spelen ook beter geworden, samen met die andere spelers.
Als dit het was geweest dan had er naar mijn inzien ook niet zo'n gapend gat in de game ervaring gezeten tussen WZ1, WZ2 en nu met WZ3 helemaal. Dan had ik zoals boven gemeld ook niet ineens het idee dat kogels niet meer aankomen waar ik ze gericht heb, wat dus blijkbaar alleen voor kb/m geldt. En dan stort mijn K/D/A niet van de een op andere dag in van bijna 2 naar 0,5.
Dat jij flink je best doet (en moet doen) met een controller betwist ik ook niet, zou ook niet logisch zijn aangezien (Vermoeden) het merendeel op console speelt en een goed deel van de PC spelers ook maar een controller met de PC hebben verbonden om nog mee te komen. Voor jou als controller speler is het dus een redelijk gelijk(er) speelveld en dan moet je inderdaad best ploeteren om te winnen, dat geloof ik direct en snap ik ook.
Het lijkt mij ook niet voor niks dat alle YT streamers die ik volg wel op PC zitten maar dan met een controller aangesloten zoals @PilatuS ook zegt, en dat in pro play letterlijk iedereen met een controller speelt en er niemand(!) met een kb/m speelt. Dat gebeurd niet omdat het zo eerlijk gebalanced is tussen de inputmethods zeg maar.
Maar dat is ook een discussie die ik niet meer wil voeren. Ik wil een gelijk speelveld en met crossplay gaat dat gewoon nooit gebeuren omdat dat fundamenteel onmogelijk is.
Dat aim assist sterk is ga ik zeker niet ontkennen overigens, maar het is ook niet heilig makend. 🙂
Daar noem je dan ook een paar namen.SD5k schreef op maandag 11 december 2023 @ 18:35:
[...]
Zoek Breadman, Blue en Huskerss eens op om maar een paar KBM spelers te noemen. KBM heeft ook enkele voordelen tegenover controller, namelijk snellere movement en je kan specifieke acties een eigen keybind geven waardoor je ze net wat sneller kunt uitvoeren (bv prone en dolphin dive).
Dat aim assist sterk is ga ik zeker niet ontkennen overigens, maar het is ook niet heilig makend. 🙂
Het is wel degelijk een reëel probleem, aangewakkerd door de ADS sway issues. Ga maar eens naar de modernwarfareiii en codwarzone subreddits. Daar is het de afgelopen week een hot topic. En dan niet door een paar zeurpieten, dat heb je altijd, maar algemeen erkend door de community.
DMZ matchmaking kan je ook totaal niet vergelijken met warzone matchmaking.PilatuS schreef op maandag 11 december 2023 @ 17:27:
[...]
Grappig. In DMZ zit ik op 2.5 ongeveer en nu haal ik de 1.0 ook zeker niet meer in MW3.
Zal ze eens opzoeken.SD5k schreef op maandag 11 december 2023 @ 18:35:
[...]
Zoek Breadman, Blue en Huskerss eens op om maar een paar KBM spelers te noemen. KBM heeft ook enkele voordelen tegenover controller, namelijk snellere movement en je kan specifieke acties een eigen keybind geven waardoor je ze net wat sneller kunt uitvoeren (bv prone en dolphin dive).
Dat kb/m met sommige dingen een voordeel hebben over controller, zoals op lange afstanden waar de aim assist niet aanslaat / sniping en keybinds (en FOV instelbaar) ontken ik ook zeker niet. Sterker nog dat is nou juist precies mijn punt.
Ik heb in het verleden ellenlange discussies (en flame wars
Maar uiteindelijk ben ik er met de jaren achter dat dit allemaal niet uitmaakt en het het punt (mijn punt) mist, waar het mij om gaat met een competatief spel en zelf als toch wel een competatief ingesteld persoon is dat het speelveld (zoveel als mogelijk) gelijkwaardig is. crossplay op deze manier is dat fundamenteel niet, er zal altijd een afweging gemaakt moeten worden hoe sterk of zwak je het stuntje in de rug maakt en in verschillende situaties reageren kb/m en controller gewoon anders van elkaar op input.
Dan kan je zeggen met X,Y,Z heeft kb/m voordeel op controller en met A,B,C heeft controller voordeel op kb/m en in de aggregaat is het 'eerlijk'. Maar uiteindelijk is het voor niemand eerlijk. X,Y,Z is voor controller niet eerlijk en A,B,C voor kb/m. Er zal ook altijd (zoals nu) discussie zijn hoe de balancing is en het zal nooit eenduidig zijn, 1 patch en het speelveld is weer compleet anders.
En dat is allemaal prima, fijn dat crossplay er is voor mensen waarbij de één een xbox heeft, de ander een PS en nog iemand op PC. Dat deze mensen nu gewoon samen kunnen spelen als ze dat willen is w.m.b. enorm positief. Maar ik heb zelf alleen PC spelers in mijn kenniskring en wens toch vanuit competitatief oogpunt de optie om crossplay (of input method) uit te zetten. Dat scheelt frustratie, gevoel van oneerlijkheid en heel veel discussie en dan is de hele discussie ook moot. Stoor je je eraan zet je het uit, maakt het je niet uit laat je het aanstaan.
Het heeft in de beta van MW2 op PC er 2 weken ingezeten en is er toen weer uitgesloopt, ik snap nog steeds niet waarom. Zeker nu Xbox wel een toggle heeft om het uit te zetten en PC dus letterlijk het enige platform is die kan stikken of slikken. En ik merk zelf, zeker met de release van WZ'2,5' dat ik en mijn vriendengroepje allemaal heel dicht tegen stikken aan komen te zitten en we aan het kijken zijn naar een ander spel om tijd in te steken. En dat vind ik oprecht heel jammer want ik speel met vrienden al CoD BR sinds het nog betaald bij Black Ops inzat en jaren echt met heel veel plezier en fijne herinneringen aan overgehouden.
Het is overigens niet alleen crossplay hoor, ook die hoeveelheid reclame, het duwen naar de laatste versie, weghalen van gamemodes uit eerder gekochte spelen (ranked mode in MW2 is nu weg om maar een voorbeeld te noemen). Het onnodig 3x het spel moeten herstarten als je van een potje warzone wil wisselen naar een private match gun game in MW2 dankzij hun 'CODHQ' onzin. Het steeds weer toevoegen van pay to win skins waarbij de laatste in telg gewoon voor >50% letterlijk doorzichtig is

Allemaal tot daaraantoe als de gameplay maar goed en eerlijk is (de basis zeg maar), maar dat wordt in mijn optiek van WZ1 -> WZ2 -> WZ2.5 elke keer opnieuw minder en minder waardoor ik mij ook steeds meer ga storen aan bovenstaande andere punten.
Het gaat nog niet eens over aim assist, maar meer over hoe enorm veel moeilijker het nu is voor de PC spelers. Met MW2 was het nog wel te doen als je een goede PC speler bent, maar nu met MW3 is het gewoon echt niet meer te doen. PC spelers hebben extra handicaps gekregen waardoor het moelijker is geworden. Nog moeilijker dan dat het al was. Zie bijvoorbeeld dat filmpje over MW3 wat een stukje terug is gepost. En dan vooral ook rond de 13 minuten. Een aimlock tegenover enorme sway, dan moet je dus in de top 0.01% zitten wil daar nog iets tegen doen.SD5k schreef op maandag 11 december 2023 @ 18:35:
[...]
Na jaren geen cod te hebben gespeeld dacht ik Warzone even te proberen want toch free to play. Maar wat is hier in al die jaren gebeurd? Ik ben “aanbiedingen” aan het wegklikken alsof het malware is. Ook lopen er spelers met gekleurde geweertjes rond en vliegen van hot naar her.
Ik had maar even een sniper gepakt want grote map, maar een 50 cal sniper met een terugslag van jewelste is geen one shot kill maar alleen een stukje armor eraf? Ook zit er een grote koplamp op mijn sniper, terwijl de zon schijnt.
De tijd heeft mij ingehaald lol
Ik had maar even een sniper gepakt want grote map, maar een 50 cal sniper met een terugslag van jewelste is geen one shot kill maar alleen een stukje armor eraf? Ook zit er een grote koplamp op mijn sniper, terwijl de zon schijnt.
De tijd heeft mij ingehaald lol
Ik ben 36 jaar en speel COD vanaf dag 1. Leuke tijden gehad en sinds Warzone opnieuw veel plezier gehad. WZ2 is een stuk minder maar door tal van updates toch beter geworden.
Vol spanning nieuwe update opgestart en mijn eerste games waren een ramp! Geluid, Aim, grafics zijn niet top! Het voelt alsof ik op een console speel met een handicap. Eigenlijk een rechtstreekse port van console naar pc. Een beetje zoals ze vroeger ports maakte van pc naar console.
Ik ben het zat! Opnieuw alle wapens en skins weg… Nog een aantal DMZ games en dan sluit ik dit hoofdstuk definitief af.
Mijn vriendengroep is al zwaar geslonken. Verdansk kan zelf dit niet goedmaken.
Walgelijk spel is dit geworden zeg!
Vol spanning nieuwe update opgestart en mijn eerste games waren een ramp! Geluid, Aim, grafics zijn niet top! Het voelt alsof ik op een console speel met een handicap. Eigenlijk een rechtstreekse port van console naar pc. Een beetje zoals ze vroeger ports maakte van pc naar console.
Ik ben het zat! Opnieuw alle wapens en skins weg… Nog een aantal DMZ games en dan sluit ik dit hoofdstuk definitief af.
Mijn vriendengroep is al zwaar geslonken. Verdansk kan zelf dit niet goedmaken.
Walgelijk spel is dit geworden zeg!
[ Voor 8% gewijzigd door Far.Cry op 11-12-2023 20:25 ]
Ik volg jou volledig!!GN!T!ON schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:09:
[...]
Zal ze eens opzoeken.
Dat kb/m met sommige dingen een voordeel hebben over controller, zoals op lange afstanden waar de aim assist niet aanslaat / sniping en keybinds (en FOV instelbaar) ontken ik ook zeker niet. Sterker nog dat is nou juist precies mijn punt.
Ik heb in het verleden ellenlange discussies (en flame wars) gehad over wat sterker is, wanneer wel, wanneer niet, waarom enzovoorts. Misschien is kb/m stiekem wel overal veel sterker in en ben ik gewoon een slechte speler, wie weet.
![]()
Maar uiteindelijk ben ik er met de jaren achter dat dit allemaal niet uitmaakt en het het punt (mijn punt) mist, waar het mij om gaat met een competatief spel en zelf als toch wel een competatief ingesteld persoon is dat het speelveld (zoveel als mogelijk) gelijkwaardig is. crossplay op deze manier is dat fundamenteel niet, er zal altijd een afweging gemaakt moeten worden hoe sterk of zwak je het stuntje in de rug maakt en in verschillende situaties reageren kb/m en controller gewoon anders van elkaar op input.
Dan kan je zeggen met X,Y,Z heeft kb/m voordeel op controller en met A,B,C heeft controller voordeel op kb/m en in de aggregaat is het 'eerlijk'. Maar uiteindelijk is het voor niemand eerlijk. X,Y,Z is voor controller niet eerlijk en A,B,C voor kb/m. Er zal ook altijd (zoals nu) discussie zijn hoe de balancing is en het zal nooit eenduidig zijn, 1 patch en het speelveld is weer compleet anders.
En dat is allemaal prima, fijn dat crossplay er is voor mensen waarbij de één een xbox heeft, de ander een PS en nog iemand op PC. Dat deze mensen nu gewoon samen kunnen spelen als ze dat willen is w.m.b. enorm positief. Maar ik heb zelf alleen PC spelers in mijn kenniskring en wens toch vanuit competitatief oogpunt de optie om crossplay (of input method) uit te zetten. Dat scheelt frustratie, gevoel van oneerlijkheid en heel veel discussie en dan is de hele discussie ook moot. Stoor je je eraan zet je het uit, maakt het je niet uit laat je het aanstaan.
Het heeft in de beta van MW2 op PC er 2 weken ingezeten en is er toen weer uitgesloopt, ik snap nog steeds niet waarom. Zeker nu Xbox wel een toggle heeft om het uit te zetten en PC dus letterlijk het enige platform is die kan stikken of slikken. En ik merk zelf, zeker met de release van WZ'2,5' dat ik en mijn vriendengroepje allemaal heel dicht tegen stikken aan komen te zitten en we aan het kijken zijn naar een ander spel om tijd in te steken. En dat vind ik oprecht heel jammer want ik speel met vrienden al CoD BR sinds het nog betaald bij Black Ops inzat en jaren echt met heel veel plezier en fijne herinneringen aan overgehouden.
Het is overigens niet alleen crossplay hoor, ook die hoeveelheid reclame, het duwen naar de laatste versie, weghalen van gamemodes uit eerder gekochte spelen (ranked mode in MW2 is nu weg om maar een voorbeeld te noemen). Het onnodig 3x het spel moeten herstarten als je van een potje warzone wil wisselen naar een private match gun game in MW2 dankzij hun 'CODHQ' onzin. Het steeds weer toevoegen van pay to win skins waarbij de laatste in telg gewoon voor >50% letterlijk doorzichtig isHet express overpowered maken van nieuwe battlepass wapens zodat iedereen voor de tierskips wil gaan om zo snel mogelijk dat voordeel te halen tot de guns weer de grond in generfed worden bij de volgende battle pass. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Allemaal tot daaraantoe als de gameplay maar goed en eerlijk is (de basis zeg maar), maar dat wordt in mijn optiek van WZ1 -> WZ2 -> WZ2.5 elke keer opnieuw minder en minder waardoor ik mij ook steeds meer ga storen aan bovenstaande andere punten.
Elke update zorgt voor frustratie en mindere gameplay. In WZ1 tal van packs gekocht.
Wat ik mij nog aan stoor zijn de enthousiaste commentaren van de YT streamers. Ze worden uitgenodigd om de beta te spelen en zijn allemaal laaiend enthousiast. Moeten we dit echt geloven? Geven ze kritiek dan worden ze niet uitgenodigd. Het gaat gewoon niet meer over plezier hebben met een spel maar zoveel mogelijk commercieel uitbuiting.
[ Voor 3% gewijzigd door Far.Cry op 11-12-2023 20:39 ]
Input based matchmaking is wat we nodig hebben, iedereen blij.!GN!T!ON schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:09:
[...]
Zal ze eens opzoeken.
Ik heb in het verleden ellenlange discussies (en flame wars) gehad over wat sterker is, wanneer wel, wanneer niet, waarom enzovoorts. Misschien is kb/m stiekem wel overal veel sterker in en ben ik gewoon een slechte speler, wie weet.
![]()
Het is overigens niet alleen crossplay hoor, ook die hoeveelheid reclame, het duwen naar de laatste versie, weghalen van gamemodes uit eerder gekochte spelen (ranked mode in MW2 is nu weg om maar een voorbeeld te noemen). Het onnodig 3x het spel moeten herstarten als je van een potje warzone wil wisselen naar een private match gun game in MW2 dankzij hun 'CODHQ' onzin. Het steeds weer toevoegen van pay to win skins waarbij de laatste in telg gewoon voor >50% letterlijk doorzichtig isHet express overpowered maken van nieuwe battlepass wapens zodat iedereen voor de tierskips wil gaan om zo snel mogelijk dat voordeel te halen tot de guns weer de grond in generfed worden bij de volgende battle pass. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik kan wel wennen aan deze 'nieuwe' Warzone. Enige minpunt tot nu toe: de audio moet echt z.s.m. gefixt worden. Soms hoor je het zelfs niet als iemand een deur doorbeukt en vervolgens een metalen trap oprent, twee meter achter je. Erg irritant
.
Zit je dan met je dure headset en betaalde Dolby Access-app (Dolby Atmos for Headphone)

Zit je dan met je dure headset en betaalde Dolby Access-app (Dolby Atmos for Headphone)
[ Voor 22% gewijzigd door Jeroenvde89 op 14-12-2023 16:02 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik zag laatst Drdisrespect in een stream uitleggen hoe dit in elkaar zat. Ze gebruiken “als ik het goed uitleg” oude servers etc. Doordat de game steeds ontwikkeld en steeds meer geluiden etc toevoegd, kunnen de servers het geluid eigenlijk niet aan. Klonk super logisch. Alleen geen idee of het echt zo is. Als hij gelijk heeft vrees ik dat dit niet echt gefixt gaat wordenJeroenvde89 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:54:
Ik kan wel wennen aan deze 'nieuwe' Warzone. Enige minpunt tot nu toe: de audio moet echt z.s.m. gefixt worden. Soms hoor je het zelfs niet als iemand een deur doorbeukt en vervolgens een metalen trap oprent, twee meter achter je. Erg irritant.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Hoe zijn de servers voor jullie geweest de afgelopen week ?
Wij hebben al de hele week dat 90% van onze games verschrikkelijk laggy zijn terwijl de ingame indicators niks aangeven over pakket loss of pakket burst of hoge ping.
Dit in Quads, Trios en Duo's. en ook onze groep zowiezo voornamelijk 30+ casuals hebben het enorm moeilijk om een win te halen of in de buurt te kome van een top 3 score. Andere players lijken geen last van de lag te hebben, lijken altijd precies te weten waar je bent en zitten direct op doel. Meestal duurt een ronde of 3 - 4 totdat de eerste al afhaakt uit frustratie.
Erg jammer ik keek enorm uit naar de MW3 integratie in Warzone maar tot nu toe toch wel een teleurstelling.
Wij hebben al de hele week dat 90% van onze games verschrikkelijk laggy zijn terwijl de ingame indicators niks aangeven over pakket loss of pakket burst of hoge ping.
Dit in Quads, Trios en Duo's. en ook onze groep zowiezo voornamelijk 30+ casuals hebben het enorm moeilijk om een win te halen of in de buurt te kome van een top 3 score. Andere players lijken geen last van de lag te hebben, lijken altijd precies te weten waar je bent en zitten direct op doel. Meestal duurt een ronde of 3 - 4 totdat de eerste al afhaakt uit frustratie.
Erg jammer ik keek enorm uit naar de MW3 integratie in Warzone maar tot nu toe toch wel een teleurstelling.
Als je speelt op de PC, zet dan VRAM Scale Target lager. Die stond bij mij op 80% en daarmee ook iedere game enorme lag. Nu op 60% en daarmee is de meeste lag weg. Dit met een GPU met 24GB VRAM. Voor het instellen ging het naar de max en nu rond de 20GB. Vooral in plunder was de lag extreem. Zo extreem dat wanneer je een lootcash open deed de items even in de lucht bleven hangen.D3LTTA schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:53:
Hoe zijn de servers voor jullie geweest de afgelopen week ?
Was voor mij ook de oplossing. Is sinds WZ1 al een issue, toen nog met 5700XT dat je een .ini file moest aanpassen. Nu zit het gelukkig in de UI zelf. Maar die optie inderdaad lager zetten. Waarom weet ik eigenlijk niet want heb 16GB VRAM en ingame wordt nog niet de helft ervan gebruikt, maar blijkbaar reserveert het spel deze ruimte wel en drukt het onderliggende processen weg waardoor deze gaan swappen en dan lag veroorzaken. Heb hem zelf ook op 60% staan en alle lag, rubberbanding en micro stutters zijn weer weg.PilatuS schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:39:
[...]
Als je speelt op de PC, zet dan VRAM Scale Target lager. Die stond bij mij op 80% en daarmee ook iedere game enorme lag. Nu op 60% en daarmee is de meeste lag weg. Dit met een GPU met 24GB VRAM. Voor het instellen ging het naar de max en nu rond de 20GB. Vooral in plunder was de lag extreem. Zo extreem dat wanneer je een lootcash open deed de items even in de lucht bleven hangen.
Grote vooruitgang. Echter moeten er zkr wat dingen veranderen. Sowieso de footstep audio moet nog veel beter. Dit was in WZ2 echt beter dan nu. Daarnaast hebben ze adequaat gereageerd met het nerfen van de Bas-B (genoeg?), DG-56 en Wsp en Fennec. Echter hebben we nu een groter probleem: De Tyr Akimbo... Het is echt vreselijk frustrerend. 1 tap is een kill. Ongelooflijk dat ze dat er weer doorheen hebben laten slippen. Onmogelijk om een vuurgevecht te winnen en komt 0 skill bij kijken. Wie het eerst schiet wint. Hopelijk reageren ze hier nu ook snel op... Want het close combat is nu onspeelbaar.
PSN: Mondaatje
De snake ammo is al generfed. Je kan het er nog wel in doen, maar het doet niet meer wat het deed.Monda schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 14:58:
De Tyr Akimbo... Het is echt vreselijk frustrerend. 1 tap is een kill.
Weet je dat zeker? Is onderstaande niet het geval?PilatuS schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 15:14:
[...]
De snake ammo is al generfed. Je kan het er nog wel in doen, maar het doet niet meer wat het deed.
:strip_exif()/f/image/BaCyLNEdHyjDOpE3xJJf0o8g.jpg?f=fotoalbum_large)
Gisteren middag was het iig nog volop aanwezig. Dus wanneer is dat dan gepatched?
[ Voor 5% gewijzigd door Monda op 16-12-2023 15:17 ]
Dit is wat ik tegenkwam:Monda schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 15:16:
[...]
Weet je dat zeker? Is onderstaande niet het geval?
[Afbeelding]
Gisteren middag was het iig nog volop aanwezig. Dus wanneer is dat dan gepatched?
📢 #Warzone
— Call of Duty Updates (@CODUpdates) 16 december 2023
We've deployed an update to disable the use of Snakeshot Ammunition on the Tyr Handgun in public Playlists.
It will remain visible in the Gunsmith but will not be usable in a match.
Oh top! Ze zijn echt heel snel nu met fixes! Super goed. Is ff wat anders dan toen die weken drama in Caldera bijv. Duurt meestal echt weken voor ze met een fix kwamen.
Ik heb het aangepast en tot nu toe nog geen last gehad, Thnx!!GN!T!ON schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:43:
[...]
Was voor mij ook de oplossing. Is sinds WZ1 al een issue, toen nog met 5700XT dat je een .ini file moest aanpassen. Nu zit het gelukkig in de UI zelf. Maar die optie inderdaad lager zetten. Waarom weet ik eigenlijk niet want heb 16GB VRAM en ingame wordt nog niet de helft ervan gebruikt, maar blijkbaar reserveert het spel deze ruimte wel en drukt het onderliggende processen weg waardoor deze gaan swappen en dan lag veroorzaken. Heb hem zelf ook op 60% staan en alle lag, rubberbanding en micro stutters zijn weer weg.
Deze week warzone maar weer eens opgepakt. De nieuwe map bevalt goed tot nu toe. Alleen nog even zoeken naar de juiste wapens, etc.
Een paar dingen vallen me wel op.
Medicijnkastjes geven supervaak een self revive.
Regelmatig een jailbreak end game.
Voertuigen zijn een stuk eerder kapot?
Wat doet een comms vest?
Wat doet een comms vest?
Alstublieft https://callofduty.fandom.com/wiki/Comms_Plate_CarrierGrotespeler schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:58:
Deze week warzone maar weer eens opgepakt. De nieuwe map bevalt goed tot nu toe. Alleen nog even zoeken naar de juiste wapens, etc.
Wat doet een comms vest?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb problemen met crossplay communicatie.
Met ps4 en ps5 gebruikers werkt het prima maar zodra ik crossplay communicatie aanzet en met pc spelers wil spelen hoor ik ze niet en lijkt het of mn mic het niet meer doet(ik zie niet dat ik praat)
Iemand een oplossing hiervoor of hetzelfde probleem?
Met ps4 en ps5 gebruikers werkt het prima maar zodra ik crossplay communicatie aanzet en met pc spelers wil spelen hoor ik ze niet en lijkt het of mn mic het niet meer doet(ik zie niet dat ik praat)
Iemand een oplossing hiervoor of hetzelfde probleem?
Mensen die nog spelers zoeken? PB me!
Zou het aan mij kunnen liggen, of is er met de komst van Warzone 3 de refeshrate oid aangepast.
Eerder kon ik een hele middag gamen op de PS5 zonder teveel problemen, nu krijg ik vrij snel last van vermoeidheid, hoofdpijn enz.
Eerder kon ik een hele middag gamen op de PS5 zonder teveel problemen, nu krijg ik vrij snel last van vermoeidheid, hoofdpijn enz.
Nou... 17 januari geef ik het nog een kans als de snipers een flinke nerf krijgen.... Wat een sniperfestijn in warzone...
Hoop mensen zeggen sniper hoort one shot te zijn... Nou niet met snipers die zo snel aim down sight hebben en reload snelheid...
Hoop mensen zeggen sniper hoort one shot te zijn... Nou niet met snipers die zo snel aim down sight hebben en reload snelheid...
Vind de ads en reload van de oneshot sniper juist matig.stijn1309 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:56:
Nou... 17 januari geef ik het nog een kans als de snipers een flinke nerf krijgen.... Wat een sniperfestijn in warzone...
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Krijgen de snipers een nerf ja? Nergens nog gelezen.stijn1309 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:56:
Snipen is wel genieten nu eigenlijk
Ik hoop liever dat ze die domme aim assist aanpakken. Als je nu weet hoe rotational aim assist werk mis je geen schot meer.stijn1309 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:56:
Ik kom geen game meer in, constant vastloper in laadscherm als we een match in gaan, iemand een idee? ben nu half uur verder en nog geen schot gelost.
battle.net herstart, game herstart na shaders installed, pc herstart, geen nieuwe update van drivers gedaan, iemand anders host, maar geen sjoege.
battle.net herstart, game herstart na shaders installed, pc herstart, geen nieuwe update van drivers gedaan, iemand anders host, maar geen sjoege.
[ Voor 42% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-01-2024 19:47 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Game opnieuw installeren?SouLLeSSportal schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 19:37:
Ik kom geen game meer in, constant vastloper in laadscherm als we een match in gaan, iemand een idee? ben nu half uur verder en nog geen schot gelost.
iemand enig idee hoe ik aan deze ontzettend lage FPS kom?
Monitor is 144HZ
3070 Nvidia Geforce.
Instellingen in |Geforce Experience staat op prestatie, net zoals in warzone. ik kom gewoon niet hoger dan de 100 FPS.
Monitor is 144HZ
3070 Nvidia Geforce.
Instellingen in |Geforce Experience staat op prestatie, net zoals in warzone. ik kom gewoon niet hoger dan de 100 FPS.
Hangt af van de resolutie. Voor 1080p is het laag en voor 4k is het prima. Verder eens zien wat je hardware doet tijdens het spelen. Zit je GPU op 100% dan is dat prima. Zit ie op 50% heb je wel ergens een probleem. En natuurlijk nog afhankelijk van de CPU die je niet noemt.benjamin19 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:10:
iemand enig idee hoe ik aan deze ontzettend lage FPS kom?
Monitor is 144HZ
3070 Nvidia Geforce.
speel op 2k resolutiePilatuS schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:14:
[...]
Hangt af van de resolutie. Voor 1080p is het laag en voor 4k is het prima. Verder eens zien wat je hardware doet tijdens het spelen. Zit je GPU op 100% dan is dat prima. Zit ie op 50% heb je wel ergens een probleem. En natuurlijk nog afhankelijk van de CPU die je niet noemt.
AMD Ryzen 5 5600.
Bedankt voor de hulp zover!
Heb de AMD Ryzen 5 3600 6-Core Processor en een RTX3080 en speel op 2K en haal ongeveer 100-110FPS, monitor kan ook 144HZ aan.
Dus volgens mij niet heel gek, maar ik vergelijk dit nu met jouw.
Dus volgens mij niet heel gek, maar ik vergelijk dit nu met jouw.
CPU zou prima moeten zijn. Opzich is 100fps nog niet zo gek voor die resolutie met die GPU. Mits je GPU netjes op 95%+ loopt is het wel goed.benjamin19 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:32:
[...]
speel op 2k resolutie
AMD Ryzen 5 5600.
Bedankt voor de hulp zover!
Misschien laat ik mij meeslepen door de fps. Had verwacht dat ik hogere fps zou kunnen halen met mijn 3070.PilatuS schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:52:
[...]
CPU zou prima moeten zijn. Opzich is 100fps nog niet zo gek voor die resolutie met die GPU. Mits je GPU netjes op 95%+ loopt is het wel goed.
Het is best een zwaar spel. Met mijn oude 3080 haalde ik zo'n 70 tot 90 fps op 3840x1600, maar dan wel met alles op low. Jouw res is een stuk lager en dan is 100 nog niet zo gek met een 3070. Als het GPU gebruik dus maar netjes heel hoog zit.benjamin19 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:28:
[...]
Misschien laat ik mij meeslepen door de fps. Had verwacht dat ik hogere fps zou kunnen halen met mijn 3070.
Top! Dank je wel voor de uitleg! I will rest my FPS case! Fijne avond !PilatuS schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:36:
[...]
Het is best een zwaar spel. Met mijn oude 3080 haalde ik zo'n 70 tot 90 fps op 3840x1600, maar dan wel met alles op low. Jouw res is een stuk lager en dan is 100 nog niet zo gek met een 3070. Als het GPU gebruik dus maar netjes heel hoog zit.
nou zeg!, kijk ik nu naar adrenaline dan is mijn gemiddelde van 111 gezakt naar 70fps zonder iets veranderd te hebben.
ne 5600X/6700t.
ne 5600X/6700t.
Ik merk dat ik behoefte krijg aan meer vastigheid en niet iedere keer met een random team wil spelen. Hoe werkt dit met cross platform play? Ik speel zelf op de PS5 en dan zou het dus mogelijk moeten zijn om een team te formeren met mensen die op andere platforms spelen. Kun je dan in-game een party/chat aanmaken zodat je met elkaar kunt communiceren?
Voor de mensen, ook op PS5, voeg me gerust toe: PSN is SterqVerhael
[ Voor 9% gewijzigd door SterqVerhael op 10-01-2024 10:02 ]
Je gebruikt gewoon de in-game partychat dan en niet de PlayStation/xbox partychat.SterqVerhael schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:01:
Ik merk dat ik behoefte krijg aan meer vastigheid en niet iedere keer met een random team wil spelen. Hoe werkt dit met cross platform play? Ik speel zelf op de PS5 en dan zou het dus mogelijk moeten zijn om een team te formeren met mensen die op andere platforms spelen. Kun je dan in-game een party/chat aanmaken zodat je met elkaar kunt communiceren?
Oftewel... Gewoon elkaar joinen dan moet je elkaar ook horen.
Als je wat vaste mensen hebt om mee te spelen dan zou ik naar Discord gaan. De kwaliteit van de audio is enorm veel beter via Discord en je hebt geen last van mensen die je proxchat horen. Ik speel DMZ op de PC met mensen die ook op de console spelen en we zitten altijd in Discord. Je wil ook gewoon niet dat je een teammate verteld iets te doen en dat de tegenpartij het hoort via proxchat.
De laatste dagen heb ik veel warzone gespeeld en echt goeie potjes gehad. paar victories.
Had de smaak te pakken. Maar soms is het zooo oneerlijk en raak ik echt mega gefrustreerd
ik vind geen balans in deze game XD
Mis wel echt ranked.. jammer dat dat pas zo laat komt.
Had de smaak te pakken. Maar soms is het zooo oneerlijk en raak ik echt mega gefrustreerd
Mis wel echt ranked.. jammer dat dat pas zo laat komt.
Je kan nog steeds de ingame gebruiken en proxy chat uitzetten. Op die manier hoeven console spelers niet met Discord te kloten.PilatuS schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:22:
Als je wat vaste mensen hebt om mee te spelen dan zou ik naar Discord gaan. De kwaliteit van de audio is enorm veel beter via Discord en je hebt geen last van mensen die je proxchat horen. Ik speel DMZ op de PC met mensen die ook op de console spelen en we zitten altijd in Discord. Je wil ook gewoon niet dat je een teammate verteld iets te doen en dat de tegenpartij het hoort via proxchat.
Maar verder wel met je eens dat Discord veel beter is dan de crap chat audio van Warzone.
Alleen dan hoor je de proxchat van de vijand ook niet meer. Zelfs in een potje BR solo's kan prox nuttig zijn omdat sommige mensen hun mic zelfs dan open hebben.Poulske schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:44:
[...]
Je kan nog steeds de ingame gebruiken en proxy chat uitzetten. Op die manier hoeven console spelers niet met Discord te kloten.
Maar verder wel met je eens dat Discord veel beter is dan de crap chat audio van Warzone.
Voor DMZ merk ik heel vaak dat er mensen zijn omdat ik de naam in het rood zie. Dan hoor ik ze nog niet eens, maar je weet wel gelijk dat er mensen in de buurt zijn.
Bijzonder.. vrijgekomen uit de gulag.. gedropt in de rode zone
:fill(white):strip_exif()/f/image/eq66yWPiNfXinYAFT8ABBToK.png?f=user_large)
Omg weer 2 nieuwe skins van the Boys... ze moeten echt stoppen met die shit man.

Wow, hoe kunnen ze de update zo verpesten... Kan het spel amper in komen en als je een load out wil openen is dsf ook compleet gebugged.
Zelfde probleem op PS5, hoe krijg je het voor elkaar om zo’n update uit te brengen.Zephyer schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:55:
Nog andere mensen die een resurgence probleem hebben?
In het menu de keuze gemaakt (resurgence) waarna het spel aan de paddo's gaat en begint te flippen, meerder mensen op PC hebben dit na de update blijkbaar ...
[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 17-01-2024 22:24 ]
Ja.. gare update. Als je bij een crate je loadout wil pakken loopt hij regelmatig vast
Gisteravond nog een update zien binnenkomen vwb. playlist, helaas bracht dit geen oplossing.
@work op dit moment, iemand al een emergency patch zien langskomen die dit fixed?
//Edit;
Melding van de verstoring;
https://twitter.com/RavenSoftware/status/1747695886510002358
Update dat het e.e.a. opgelost is;
https://twitter.com/CODUpdates/status/1747902242026348760
@work op dit moment, iemand al een emergency patch zien langskomen die dit fixed?
//Edit;
Melding van de verstoring;
https://twitter.com/RavenSoftware/status/1747695886510002358
Update dat het e.e.a. opgelost is;
https://twitter.com/CODUpdates/status/1747902242026348760
[ Voor 44% gewijzigd door Zephyer op 18-01-2024 13:46 ]
[ Voor 216% gewijzigd door vrankerik op 20-01-2024 19:16 ]
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar het valt me op dat mw2 wapens echt veel slechter zijn dan mw3 wapens in warzone. Ik heb m’n oude warzone classes opnieuw gemaakt, maar het lijkt soms alsof je eindeloos kan schieten. Bijvoorbeeld de RPK doet amper wat. Als ik nu met een opgepakte Ram speel zonder upgrades kill ik eerder iemand dan met de oude wapens.
Is iemand dit opgevallen?
ja 100% heb ze niet meer gebruikt sinds ik MW3 heb. Doen ze expres, durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.drusloos schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:43:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar het valt me op dat mw2 wapens echt veel slechter zijn dan mw3 wapens in warzone. Ik heb m’n oude warzone classes opnieuw gemaakt, maar het lijkt soms alsof je eindeloos kan schieten. Bijvoorbeeld de RPK doet amper wat. Als ik nu met een opgepakte Ram speel zonder upgrades kill ik eerder iemand dan met de oude wapens.
Verwijderd
Is altijd zo. Doen ze bewust.Ricmaniac schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:01:
[...]
ja 100% heb ze niet meer gebruikt sinds ik MW3 heb. Doen ze expres, durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
Dat vermoeden had ik ook. Nu ben ik ook maar een “gratis” speler omdat CoD verder niet mijn soort game is, maar WZ wel leuk vind. En volgens mij hebben spelers die MW3 spelen of die battlepass kopen sneller die wapens vrijgespeeld. Beetje jammer dat ze het dan als free to play uitbrengen maar je dus eigenlijk benadeeld bent. Zou dan liever gewoon voor wz betalen en dat het dan allemaal gelijk isRicmaniac schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:01:
[...]
ja 100% heb ze niet meer gebruikt sinds ik MW3 heb. Doen ze expres, durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
Er zitten bij elke klasse wel een stuk of 3 wapens die zonder MW3/Battlepass ook te spelen zijn.drusloos schreef op zondag 28 januari 2024 @ 19:43:
[...]
Dat vermoeden had ik ook. Nu ben ik ook maar een “gratis” speler omdat CoD verder niet mijn soort game is, maar WZ wel leuk vind. En volgens mij hebben spelers die MW3 spelen of die battlepass kopen sneller die wapens vrijgespeeld. Beetje jammer dat ze het dan als free to play uitbrengen maar je dus eigenlijk benadeeld bent. Zou dan liever gewoon voor wz betalen en dat het dan allemaal gelijk is
Alleen is de wijze van uitbreiden van de wapens wat anders. Niet alleen levelen, maar ook daily challenges voltooien om iets te unlocken
Hier ook een free-to-play speler, ik vind het levellen veel sneller en makkelijker gaan dan voorheen, heb daardoor ook totaal niet de behoefte om MW3 aan te schaffen. Mede dankzij de daily challenges inderdaad.
Wapens levelen is heel makkelijk zonder te betalen. Stop het wapen in je loadout en ga naar plunder. Het enige wat je hoeft te doen is het wapen in je hand hebben wanneer je contracten doet of dingen verkoopt. Kills maken of winnen is vrij nutteloos. Hoe meer contracten je doet en spullen verkoopt, hoe sneller het gaat. Met een goed rondje en dubbel XP kan je 8 tot 12 levels doen voor een wapen. Meer dan 2 of 3 rondjes heb je niet nodig om een wapen volledig te levelen op die manier. Ik ging altijd zo ver mogelijk van iedereen landen en dan scavenger of intel contracten doen. Bij iedere 300k even langs de buy om armor boxen te kopen voor nog meer XP.
ja, maar voor bepaalde unlocks heb je toch echt de daily challenge nodig, toch?PilatuS schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:34:
Wapens levelen is heel makkelijk zonder te betalen. Stop het wapen in je loadout en ga naar plunder. Het enige wat je hoeft te doen is het wapen in je hand hebben wanneer je contracten doet of dingen verkoopt. Kills maken of winnen is vrij nutteloos. Hoe meer contracten je doet en spullen verkoopt, hoe sneller het gaat. Met een goed rondje en dubbel XP kan je 8 tot 12 levels doen voor een wapen. Meer dan 2 of 3 rondjes heb je niet nodig om een wapen volledig te levelen op die manier. Ik ging altijd zo ver mogelijk van iedereen landen en dan scavenger of intel contracten doen. Bij iedere 300k even langs de buy om armor boxen te kopen voor nog meer XP.
Of is het bijvoorbeeld zo dat als je bijvoorbeeld bepaalde kogels vrij speelt, je ze dan voor wapens in die categorie heb vrijgespeeld?
Door XP te verdienen doe je ook gelijk die daily's. Gewoon even kiezen wat je wil unlocken. Je hebt namelijk doe dit of dat, maar je hebt ook unlocks door gewoon te spelen. Via die laatste kan je alles unlocken zonder dat je specifiek iets hoeft te doen. Toen ik klaar was met wapens levelen was ook gelijk vrijwel alles unlocked. Dit dus zonder naar Warzone BR te gaan en 5 kills te maken als voorbeeld.greatgonzo schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:06:
[...]
ja, maar voor bepaalde unlocks heb je toch echt de daily challenge nodig, toch?
Of is het bijvoorbeeld zo dat als je bijvoorbeeld bepaalde kogels vrij speelt, je ze dan voor wapens in die categorie heb vrijgespeeld?
Ik wordt wel erg moe van al die snipers in warzone zeg. Je kunt bijna niet even stil staan om op iemand te mikken of een veldje oversteken of je ligt alweer plat door een sniper van weet ik hoe ver met aim assist. Het haalt de lol er voor mij wel behoorlijk vanaf. Als ik een battle verlies omdat ik niet goed genoeg schiet of niet snel genoeg ben dan heb ik er vrede mee maar die laffe gasten die ergens verscholen zitten en meteen op je hoofd snappen... walgelijk. Aim assist + one shot snipers is gewoon een slecht idee.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Aim assist en snipers die op je hoofd snappen? Ik weet niet hoe jij denkt dat aim assist werkt, maar in ieder geval niet zo.JohnnyV76 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:04:
Ik wordt wel erg moe van al die snipers in warzone zeg. Je kunt bijna niet even stil staan om op iemand te mikken of een veldje oversteken of je ligt alweer plat door een sniper van weet ik hoe ver met aim assist. Het haalt de lol er voor mij wel behoorlijk vanaf. Als ik een battle verlies omdat ik niet goed genoeg schiet of niet snel genoeg ben dan heb ik er vrede mee maar die laffe gasten die ergens verscholen zitten en meteen op je hoofd snappen... walgelijk. Aim assist + one shot snipers is gewoon een slecht idee.

Enlighten me! Hoe werkt t dan wel?Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:20:
[...]
Aim assist en snipers die op je hoofd snappen? Ik weet niet hoe jij denkt dat aim assist werkt, maar in ieder geval niet zo.
Ik weet dat de killcam niet 100% accuraat is maar ik zie telkens weer dat, zelfs als ik ren (zigzag) de crosshair vloeiend naar m'n hoofd beweegt en ik met 1 schot (full plates) neer ben. Dat is gewoon of aim assist of er lopen heel veel cheaters rond. Er zullen ongetwijfeld af en toe knap geschoten hits tussen zitten maar het gebeurt simpelweg te vaak.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Laat zelf vooral een filmpje zien van wat er gebeurt? Aim Assist trackt in ieder geval nooit naar het hoofd toe.JohnnyV76 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:16:
[...]
Enlighten me! Hoe werkt t dan wel?
Ik weet dat de killcam niet 100% accuraat is maar ik zie telkens weer dat, zelfs als ik ren (zigzag) de crosshair vloeiend naar m'n hoofd beweegt en ik met 1 schot (full plates) neer ben. Dat is gewoon of aim assist of er lopen heel veel cheaters rond. Er zullen ongetwijfeld af en toe knap geschoten hits tussen zitten maar het gebeurt simpelweg te vaak.

En alsnog gaat dat niet met snipers op longrange+. AA assist houd nooit rekening met bulletdrop en travel time.
Snipers worden daar erg door beinvloed.
Als je echt zoiets gezien hebt is het eerder een aimbot (als het niet legit is) Aim Assist is unlikely.
Er lopen ook daadwerkelijk heel veel cheaters rond btw. Heb uiteraard niet de exacte nummers maar een tijdje terug in tarkov was het zelfs zo dat ze confirmed 60% van de potjes 1 of meer cheaters er in had.. moet je na gaan unconfirmed. kan het zelfs wel 100% zijn.
Deze video is echt een super mooie ontwikkeling voor anticheat en ik hoop echt van harte dat meer studio's hiermee gaan samenwerken. Al krijg ik de laatste jaren het idee dat cheaters weinig aandacht krijgen van de studio's omdat ze gewoon geld in het laatje brengen.
Snipers worden daar erg door beinvloed.
Als je echt zoiets gezien hebt is het eerder een aimbot (als het niet legit is) Aim Assist is unlikely.
Er lopen ook daadwerkelijk heel veel cheaters rond btw. Heb uiteraard niet de exacte nummers maar een tijdje terug in tarkov was het zelfs zo dat ze confirmed 60% van de potjes 1 of meer cheaters er in had.. moet je na gaan unconfirmed. kan het zelfs wel 100% zijn.
Deze video is echt een super mooie ontwikkeling voor anticheat en ik hoop echt van harte dat meer studio's hiermee gaan samenwerken. Al krijg ik de laatste jaren het idee dat cheaters weinig aandacht krijgen van de studio's omdat ze gewoon geld in het laatje brengen.
Dit geldt voor Multiplayer. Warzone wordt later gedeeld
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Aim assist werkt heel erg goed close range waarbij het soms net een aimbot is. Voor snipers op long range werkt het echter niet heel goed. Met een muis is long range snipen veel makkelijker dan met een controller en aim assist.
Ik ben net in dit nieuwe seizoen weer begonnen met spelen, sinds een paar maanden na de release van MW2 ongeveer, dit viel mij ook erg snel op. Best wel sneu dat ze de nieuwere wapens beter maken. Zitten best wel wat leuke blueprints en weapon builts in MW2 (en daar had ik al het een en ander unlocked).drusloos schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:43:
Ja, vind het alleen jammer dat ze dat constand blijven veranderen.
dan is wapen a het best en dan ineens wapen x etc etc
bijna elke week wel een nerf of buf
wat mij betreft focus je dan wel ietsje te veel op de meta zeg maar. Veel wapens zijn gewoon meer dan sterk genoeg.Jjjb schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:52:
Dit geeft veel Youtubers werk en MW heel veel extra reclame. Dit is iets wat zal blijven.Jjjb schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:52:
Stay hungry, stay foolish!
Altijd met de meta spelen, waarom zou je met mindere wapens gaan?Ricmaniac schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:45:
[...]
wat mij betreft focus je dan wel ietsje te veel op de meta zeg maar. Veel wapens zijn gewoon meer dan sterk genoeg.
omdat je dan elke 5 dagen (gechargeerd) wel kan wisselen en alles moet levelen.Sleeon schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:45:
[...]
Altijd met de meta spelen, waarom zou je met mindere wapens gaan?
Soms zijn niet meta wapens gewoon beter. Bij de meta gaat het altijd over theoretische TTK en zelden over de praktijk. Een wapen met lagere damage kan prima beter zijn in de praktijk als je meer schoten raakt. In DMZ bijvoorbeeld ben ik blijven hangen bij de Lachmann 556 omdat de horizontale recoil daar veel minder is. Veel succes om met een M13B op 70 meter iemand goed te raken, iets wat met de 556 wel lukt. In theorie is de M13B beter, maar op wat meer afstand is dat in de praktijk niet waar. Er is niets mis met spelen met wapens die op papier net iets minder zijn en die in de praktijk beter werken. Of om met een wapen te blijven spelen waar je heel goed mee om kan gaan. Als je via muscle memory een bepaald recoil patroon helemaal te niet kan doen is dat beter dan 5% meer damage.Sleeon schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:45:
[...]
Altijd met de meta spelen, waarom zou je met mindere wapens gaan?
Gewoon de verwachtte meta al levelen van te voren ;-)Ricmaniac schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:03:
[...]
omdat je dan elke 5 dagen (gechargeerd) wel kan wisselen en alles moet levelen.
Ik kies wapens altijd uit op speelstijl. Wat dan toevallig het smaakje van de week is van een YouTuber die persee content eruit wil flikkeren omdat ie anders droog brood moet eten, dat boeit me niet zoveel. Zou heb ik jarenlang met een Grau/Kilo gespeelt terwijl ik neuriede "this is my wapen...."
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Begin resurgence meer te waarderen. Nu af en toe aan het spelen omdat het enige is die ranked is.
Maar begin het leuk te vinden
Eerst vond ik het niet zo veel aan resurgence.
Maar begin het leuk te vinden
Toch wel een komische bug: in de gulag smokes gooien en dan in de rook gaan liggen. Vervolgens gedood worden terwijl ik dacht niet zichtbaar te zijn. Zie ik de killcam, ziet de tegenstander helemaal geen rook. Je ziet mij daar dus heel random op de grond kruipen. Nu al 2 keer meegemaakt
Resurgence blijft mijn favoriet, ik vind Fortunes keep ook echt weer top, maar kan echt niet wachten op rebirth island! Niveau ligt wel aardig hoog bij quads vind ik, maar met duos vermaak ik me altijd het best
deze kan ni w8en om terug te spelen, voor wat?
YouTube: Siouxsie And The Banshees - Spellbound (Official Music Video)
YouTube: Siouxsie And The Banshees - Spellbound (Official Music Video)
[ Voor 56% gewijzigd door vrankerik op 05-03-2024 18:30 ]
Gisteren nog 2 victories gehaald in Warzone
het begint wat structureler te gebeuren. 7-8-9 kills in een game gebeurd ook vaker 
Nu bijna in Platinum in WZ ranked.
Nieuwe guns ook gemaakt en geleveld. Vooral de Holger556 en die nieuwe Battle Rifle SOA Subverter doen het echt super lekker.
Nu bijna in Platinum in WZ ranked.
Nieuwe guns ook gemaakt en geleveld. Vooral de Holger556 en die nieuwe Battle Rifle SOA Subverter doen het echt super lekker.
Strontvervelend dat ze de Resurgence maps hebben aangepast voor verschillende groep groottes. Ik wil geen Resurgence in Vondel spelen en al helemaal niet in Urzikstan. Dit seizoen voor het eerst een beetje begonnen met ranked Resurgence en een beetje kunnen oefenen met een incomplete groep op Fortunes Keep zou wel fijn zijn.
Vorige week de mini BR's op Urzikstan waren nog wel leuk, maar dat ze het nu naar duo Resurgence hebben gehaald is wel vervelend.
Vorige week de mini BR's op Urzikstan waren nog wel leuk, maar dat ze het nu naar duo Resurgence hebben gehaald is wel vervelend.
Is dat niet vanwege de countdown links? Misschien dat het na die 5 dagen pas beschikbaar is?Ricmaniac schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 23:21:
QR code gescanned. Niet beschikbaar in ons land though
[Afbeelding]
klopt zag het na mijn post... vergeten aan te passenLouw Post schreef op zondag 17 maart 2024 @ 11:51:
[...]
Is dat niet vanwege de countdown links? Misschien dat het na die 5 dagen pas beschikbaar is?
denk het wel ja
Warzone mobile zou nu toch beschikbaar moeten zijn? Playstore zegt dat het in NL niet beschikbaar is
Dan gebeurd dus toch wat ik vreesde waarschijnlijk ... niet beschikbaar in NL waarschijnlijk door de microtransactions en lootboxes ofzogreatgonzo schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:58:
Warzone mobile zou nu toch beschikbaar moeten zijn? Playstore zegt dat het in NL niet beschikbaar is