PilatuS schreef op maandag 11 december 2023 @ 16:32:
[...]
Ik denk dat het verschil nu nog groter is geworden. Je moest al best een redelijke PC speler zijn om in de vorige games mee te komen tegen aimassist. Alleen nu heb ik het idee dat je echt bij de top 5% van de PC spelers moet zitten wil je mee kunnen komen.
In dat flimpje wat hier boven werd gepost ook wel een goed voorbeeld bij 13 minuten. Hoe moet ik als PC speler hier ooit winnen ?
Gelukkig is DMZ nog online en heb ik een leuke groep mensen om mee te spelen. Vaak genoeg 3 rondjes op rij de hele server wipen en de final exfil pakken. Heel veel Warzone zal ik dus niet spelen en zonder dat het probleem aangepakt wordt is dat denk ik maar goed ook. Als ik 1 van de 25 potjes kan winnen dan vind ik het al wel best, maar zelfs dat zie ik niet gebeuren. Zelfs als ik eerst begin te schieten dan verlies ik de meeste gevechten nog. De afgelopen dagen met verbazing naar de killscams zitten kijken. Net alsof 80% van de spelers een aimbot heeft.
Ja eens. Kwestie van tijd natuurlijk tot DMZ ook over word gezet naar de 'nieuwe' engine. Ik zit mezelf afgelopen avonden ook behoorlijk op te vreten en hoor van mijn buddies ook wat je zegt, ik schiet eerst en toch leg ik het -elke keer- af.
Net alsof 80% van de spelers een aimbot heeft.
Zou mij niks verbazen als meeste potjes meer dan de helft console spelers zijn. En dan hebben inderdaad het meerdeel van de tegenspelers een (ingebouwde) aimbot
Overigens voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen mensen die met controller spelen, ga je gang en doe je ding. Maar ik wil ook gewoon de optie hebben om controller spelers te weren en het onderling eerlijk(er) te houden. Xbox kan dat, PS kan dat, waarom PC dan niet? Als dat betekend dat 80% op console speelt en de queue times daardoor voor mij van 1 minuut naar 10 minuten ofzo gaat dan neem ik dat verlies oprecht met alle plezier, maak het een opt out wat mij part dat je het echt in de settings zelf moet aanpassen, prima. Die ene hacker op PC die ik dan nog tegenkom sinds richochet om de X aantal rondes is een echt een druppeltje op een gloeiende plaat vergeleken met de massa stroom aan ingebouwde / legale hacks om een (objectief) minder nauwkeurige / slechtere input manier te verbloemen die ik nu tegenkom.
Ik heb ook geen zin meer in de discussie die ik vroeger wel heb gevoerd over welke manier dan sterker zou zijn dan de andere in welke specifieke sitatie en hoevaak die voorkomen wanneer. Het is gewoon oneerlijk, of naar kb/m spelers of naar controller spelers. Voor wie het oneerlijk(er) is interesseert mij geen reet meer
Wij hebben MW3 zelf al overgeslagen en hebben besloten als groep deze niet te gaan kopen, en we zijn nu in gesprek om maar helemaal te kappen met ook met WZ2. Heb zelf net BattleBit gekocht en ga die vanavond eens proberen.
[
Voor 6% gewijzigd door
!GN!T!ON op 11-12-2023 16:47
]