Jezus die extract helikopter die die met dat ding vol blaft hahahBlaTieBla schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:03:
Een paar DMZ (season 5) ervaringen;
Het aantal beschikbare squadhunts op de map lijkt minder dan het aantal aanwezige squads op de map.
Daar kwamen we achter doordat er geen hunt squad missies meer op de map waren er we uiteindelijk nog twee squads tegen kwamen op de map.
De MRAP is heerlijk (als je er in zit), als je aan de andere kant staat, is het apparaat zwaar overpowered.
Kost wat ($200,000), maar dan heb je ook wat. Een heerlijke tool voor squad hunts.
[YouTube: CoD MW2 DMZ - MRAP Squad Hunt - They Almost Made It]
Dus een beetje mixed feelings dus. Ik had meer heavy helicopter-achtige ervaring verwacht. Sluggish/traag en dat het refuel/repair proces ook langzamer zou gaan, maar dat is vergelijkbaar met een LTV.
Ik heb nog geen idee hoe sterk de MRAP tegen launchers en mines is, maar ik vermoed dat er wel een nerfje aan gaat komen. Je veegt nml iedereen van de kaart;
[YouTube: Is the MRAP in DMZ Season 5 Overpowered?]
En tot die tijd: LOLZ!
Had hem 1 keer in warzone gehad. de engine was kapot maar die gunner werkte nog dus stapte er in en toevalliig kwam er net een jeep voorbij. gelijk teamwipe XD
:fill(white):strip_exif()/f/image/K68aWa8WX9pUBnxWYAzLqlV0.png?f=user_large)
/f/image/eESDC82wNNDp06j4RhDwZ7dc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CzviN8x4gtfNCCQvLFbMHi8g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4lcomiQcCwrXBGS6QJ2G4Csv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VWmkrjCbuYoI7TlaP4Hn88UF.jpg?f=fotoalbum_medium)
/f/image/HDCkuV4RRNEiecU2MafxCIxl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/07J2yUgmlKUiwq1CB7rb891z.png?f=fotoalbum_large)