Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:02
BlaTieBla schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:03:
Een paar DMZ (season 5) ervaringen;
Het aantal beschikbare squadhunts op de map lijkt minder dan het aantal aanwezige squads op de map.
Daar kwamen we achter doordat er geen hunt squad missies meer op de map waren er we uiteindelijk nog twee squads tegen kwamen op de map.

De MRAP is heerlijk (als je er in zit), als je aan de andere kant staat, is het apparaat zwaar overpowered.
Kost wat ($200,000), maar dan heb je ook wat. Een heerlijke tool voor squad hunts.

[YouTube: CoD MW2 DMZ - MRAP Squad Hunt - They Almost Made It]

Dus een beetje mixed feelings dus. Ik had meer heavy helicopter-achtige ervaring verwacht. Sluggish/traag en dat het refuel/repair proces ook langzamer zou gaan, maar dat is vergelijkbaar met een LTV.
Ik heb nog geen idee hoe sterk de MRAP tegen launchers en mines is, maar ik vermoed dat er wel een nerfje aan gaat komen. Je veegt nml iedereen van de kaart;

[YouTube: Is the MRAP in DMZ Season 5 Overpowered?]

En tot die tijd: LOLZ!
Jezus die extract helikopter die die met dat ding vol blaft hahah

Had hem 1 keer in warzone gehad. de engine was kapot maar die gunner werkte nog dus stapte er in en toevalliig kwam er net een jeep voorbij. gelijk teamwipe XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:21
Ik speel enkel DMZ via Steam nu level 428.
Heb wel de Battle Pass maar niet het spel aangeschaft.
Season5 voelt minder goed aan dan 4.
Mede door dat achterlijke gepantserde voertuig met granaatwerper en turret ( de MRAP )

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:56
Kneepie schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 07:47:
[...]

Maar hoe kan dit, het lijkt wel of wij in Amerikaanse lobbies gegooid worden, zouden kunnen gaan streamsnipen :).We zijn in ieder geval gestopt met ranked, iedere keer om ver geblazen. Veel cheaters, en de server en latency lijken niet te kloppen. Gister schiet ik iemand al zijn platen eraf die de hoek om loopt, vervolgens draait die gene na de hoek om zijn terug en schiet mij binnen 1 seconden plat. Live klopt er geen zak van maar als ik in zijn killcam kijk heeft hij wel degelijk meer tijd om mij al mijn platen af te schieten dan dat het live deed voorkomen. Ik heb het filmpje nu wel 100x afgespeeld, klopt geen zak van.
Merk dit dus ook enorm, daarom doe ik het zelf nu ook overigens. Maar ook wel dat op mijn beeldscherm ik allang om het hoekje ben en toch dood ga, in zijn killcam denk je, ja ik was nog te raken maar op de mijne was ik zeker al een meter voorbij de muur :|.

En ook weer veel cheaters - elke lobby wel een aantal tegen gekomen die enorm shady spelen/niks missen/enorm snel van mijn teammaat richting mijn hoofd gaan. Het is altijd weer even week of 2 overleven na een update.

• Jjjb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:57
JohnnyV76 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:04:
Hier nog mensen die Warzone spelen? Na de Lachman 556 in S4 merk ik nu wel dat ie minder krachtig aanvoelt dus tijd voor een nieuwe long range AR. Wat gebruiken jullie nu voor pareltjes? Mijn main loadout is nu een TAQ-V met lachman sub maar de Vel-46 is ook sterk en voor gevechten in het water is een FTAC Siege juist weer een hele goede. Het lijkt haast wel of ze het aardig gebalanceerd hebben zeg :)
Ik gebruik de iso 45 (smg) met een kastov 762 atm.

Maar moet zeggen dat ik het via youtube haal.
Streamers zoals Jgod/cuppa joe 5/faze booya/klubo

Uitendelijk is het wel behoorlijk gebalanceerd nu inderdaad haha
Dus dan is het uiteindelijk ook wat je zelf prettig vind.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 12:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ricmaniac schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:17:
[...]

Jezus die extract helikopter die die met dat ding vol blaft hahah

Had hem 1 keer in warzone gehad. de engine was kapot maar die gunner werkte nog dus stapte er in en toevalliig kwam er net een jeep voorbij. gelijk teamwipe XD
Was de eerste en enige pot (tot nu toe) dat ik in dat apparaat heb gezeten en dat was voor die missie. Verwacht ook niet dat ik er verder veel gebruik van zal maken, maar bij een extract kijk ik wel goed of er niet zo'n ding dicht in de buurt komt.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• SirMemeAlot
Hier nog mensen die Warzone spelen? Na de Lachman 556 in S4 merk ik nu wel dat ie minder krachtig aanvoelt dus tijd voor een nieuwe long range AR. Wat gebruiken jullie nu voor pareltjes? Mijn main loadout is nu een TAQ-V met lachman sub maar de Vel-46 is ook sterk en voor gevechten in het water is een FTAC Siege juist weer een hele goede. Het lijkt haast wel of ze het aardig gebalanceerd hebben zeg :)
Je kan het beste even op warzone ranked zoeken, daar vind je heel makkelijk het meest gebruikte wapen wat 9 vd 10 keer gelijk is aan het beste wapen in het spel, loopt vaak paar dagen achter maar dan zie je het percentage dat de gun gebruikt wordt al flink stijgen.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11 12:45
SirMemeAlot schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:50:
[...]

Je kan het beste even op warzone ranked zoeken, daar vind je heel makkelijk het meest gebruikte wapen wat 9 vd 10 keer gelijk is aan het beste wapen in het spel, loopt vaak paar dagen achter maar dan zie je het percentage dat de gun gebruikt wordt al flink stijgen.
Thanks, maar hoef niet per se het beste wapen maar wilde eens horen wat hier gebruikt werd. Bijvoorbeeld de Cronen Squall is erg goed maar is beter geschikt voor console dan voor KBM vanwege de aim assist. Daarom was de Lachman 556 ook zo goed want die had echt weinig recoil.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik blijf de 556 gebruiken. Het is zeker een stukje minder sterk geworden, maar geen enkele andere AR heeft recoil die zo makkelijk is. Vooral het zijwaarts gaan is bij geen enkele andere AR zo weinig. Dus ja, minder damage per kogel, maar ik raak veel meer kogels en dat maakt het goed. Eigenlijk alle AR's wel geprobeerd en iets als de M13 heeft een hogere firerate met meer damage, maar zeker op 50+ meter raak ik er veel minder mee. Op iets van 30 meter is vrijwel iedere kogel raak met de 556 bij mij, wat de TTK sneller maakt in de praktijk dan iedere andere AR. Edit: KBM hier trouwens.

• Ricmaniac
JohnnyV76 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:27:
[...]

Thanks, maar hoef niet per se het beste wapen maar wilde eens horen wat hier gebruikt werd. Bijvoorbeeld de Cronen Squall is erg goed maar is beter geschikt voor console dan voor KBM vanwege de aim assist. Daarom was de Lachman 556 ook zo goed want die had echt weinig recoil.
Ik gebruik meestal een loadout met de HCR LMG en ISO .45 SMG of MCPR300 Sniper

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:49
BlaTieBla schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:03:
Een paar DMZ (season 5) ervaringen;
Het aantal beschikbare squadhunts op de map lijkt minder dan het aantal aanwezige squads op de map.
Daar kwamen we achter doordat er geen hunt squad missies meer op de map waren er we uiteindelijk nog twee squads tegen kwamen op de map.
Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat 2 teams de Squad hunt overleefd hebben?

Ik werd door een squad achterna gezeten en ben vervolgens met die Scuba gewoon onderwater gaan zitten. 1 van de Squad probeerde nog naar beneden te duiken maar een FTAC Siege vond die niet zo leuk ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 12:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Rene schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:50:
[...]
Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat 2 teams de Squad hunt overleefd hebben?
[...]
Ik was in de veronderstelling dat ze dan (ergens) terug kwamen op de map, omdat een aantal streamers altijd checken bij final exfil of er nog squad hunts zijn en of ze als enige over zijn.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
BlaTieBla schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 20:14:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat ze dan (ergens) terug kwamen op de map, omdat een aantal streamers altijd checken bij final exfil of er nog squad hunts zijn en of ze als enige over zijn.
Tijdens S4 kwam het al wel eens voor dat je op al mazrah aan het begin van het potje maar 2 hunt contracten had. Potje erna vervolgens een stuk of 5. Geen idee of dit nou een bug is/was.
Hoe dit nu in S5 is, heb ik geen idee van.
Tijdens de vorige seasons kon je het idd bij einde exfil op die manier checken (hooguit 1 squad die dan nog over kon zijn).

S5 update is mij erg tegen gevallen vwb DMZ. Wellicht ben ik vorige season wat te hard gegaan, maar alle missies zijn voltooid. Had gehoopt op 5 nieuwe tiers, zijn er maar 2.

MRAP is ook een toevoeging die uiteindelijk maar weinig toevoegt. Eerste dag was wel geinig; complete squads rekt laten gaan. Veel spelers via de prox chat, die geen idee hadden van wat dat ding uberhaupt was; “wtf was that” “holy”. Zo reageerde ik zelf ook, ook al was ik diegene die schoot :’).
Toen wist ik al wel dat dit niet lang zou gaan duren voordat die generfed zou worden. Nu is dat ding eigenlijk papier-mache qua dmg. En dat voor 200k.

Heb nu wat meer uurtjes in BR gestoken. Of ik heb pech of mensen cheaten teveel. Als ik de kill cam soms zie; pre-aimen op mijn body door de muur heen en tracken totdat ik daadwerkelijk te zien ben.
Nu is dit gelukkig niet altijd zo, maar het gehalte is wel aardig hoog imo. Kom dit 2/10 keer tegen, wellicht is dit te laag ingeschat.
Het is gewoon jammer als je zelf zo aan je einde komt tijdens een potje. Liever rekt met een PILA in m’n aars.

• Ricmaniac
Kunnen jullie trouwens gewoon die explosive bullets op snipers zetten ?

Ik zie al die builds dat je dat wil doen enzo maar ik heb gold camo op alle snipers dus ook geleveled enzo maar ik kan het gewoon nooit selecteren.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

Ricmaniac schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 21:59:

Ik zie al die builds dat je dat wil doen enzo maar ik heb gold camo op alle snipers dus ook geleveled enzo maar ik kan het gewoon nooit selecteren.
Bij bepaalde snipers is het er later bij gekomen, dan moet je hem dus nog 1 level hoger levellen.

• Ricmaniac
SD5k schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:19:
[...]

Bij bepaalde snipers is het er later bij gekomen, dan moet je hem dus nog 1 level hoger levellen.
Ja maar dat is het dus niet want er staat online dat je het unlocked op de mcpr als die level 29 is. Dat is mijne gewoon. Alle snipers zijn max heb in gecheckt.

Ik heb het idee dat ik bugged ben ofzo.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 23:41

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ricmaniac schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 21:59:

Zou ik moeten uitproberen. Standaard zit op mijn snipers high velocity ammo, omdat dat de enige manier is om bulletdrop op langere afstand flink te compenseren. Vooral de Signal 50 is ontzettend beroerd met bulletdrop als je geen High Velocity gebruikt. Liever iemand raken met minder damage, dan iemand helemaal niet raken. ;) En op kortere afstanden zijn er veel betere wapens dan snipers, zeker in Warzone, waar je ook nog eens te maken hebt met de shields.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• WiLLoW_TieN
Blijft leuk andere ( betere ) operators toch net te slim af zijn ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TuAbegJVgcB6uNrNyCOIu0vvlwY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Tko6KUUGx9N4nZv99QY2TUtb.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dc4DupWF6CzZyzr14rjpEep6loE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hLOwGI208wg1isyJtHBdTZjh.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 11-08-2023 12:53 ]

• WiLLoW_TieN
Kom ik net een Level 1000 tegen in mijn eigen team ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFnfNRQ5nAlrwoA-GzPp5QCwq-Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YcVuri23Wy3H8aCX3My96FEh.png?f=user_large

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-11 00:25
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:32:
Kom ik net een Level 1000 tegen in mijn eigen team ?

[Afbeelding]
Die heeft er al enkele uurtjes in zitten :)

• wesk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-11 17:59
Ik heb een probleem met het inloggen op mijn PS5.
Als ik probeer in te loggen op mijn Activision account op de PS5 dan krijg ik na het invoeren van de 2fa krijg ik error code 14101.

Op Reddit en YouTube zag ik een aantal ''oplossingen'' voorbij komen maar dit mocht niet baten.
Ik heb ook al mijn wachtwoorden gereset, account opnieuw gelinkt aan mijn ps5 account maar helaas ook dit werkte niet.
Via de help desk van Activision kreeg ik het advies om back up codes te gebruiken.
Hun advies; back up code in voeren bij de hulp knop bij het 2fa scherm.
Op mij laptop lukt dit maar de help knop bestaat niet op het 2fa scherm van de PS2.

Ik ben door mijn optie's heen. Hoop dat er hier iemand een oplossing weet!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 14:26
Gister één dag normaal kunnen spelen, redelijk veel punten kunnen pakken met warzone ranked. Na gisteren weer een shadow ban te pakken of iets man man laatste 4 potjes zojuist constant door cheaters gekilled. Ze schieten door muren & smoke heen met hun snipers, aanvallen met 3 man en constant precies weten waar je zit.... zo fucking frustrerend...

Stay hungry, stay foolish!

• akatar
  • Laatst online: 12-11 18:30
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:32:
Gister één dag normaal kunnen spelen, redelijk veel punten kunnen pakken met warzone ranked. Na gisteren weer een shadow ban te pakken of iets man man laatste 4 potjes zojuist constant door cheaters gekilled. Ze schieten door muren & smoke heen met hun snipers, aanvallen met 3 man en constant precies weten waar je zit.... zo fucking frustrerend...
Dit is al een tijdje bezig, inderdaad exact weten waar je bent en hun wapens kunnen absoluut niet missen.

Of ze er ooit iets aan gaan doen? Ik denk het niet.

• SirMemeAlot
Activision done it again. Hebben ze Vondel - solo en duo eruit gehaald. Heb je alleen nog quads wat fucking chaos is.

• CHKYBSTRD
akatar schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:26:
[...]

Dit is al een tijdje bezig, inderdaad exact weten waar je bent en hun wapens kunnen absoluut niet missen.

Of ze er ooit iets aan gaan doen? Ik denk het niet.
Misschien zelf ook maar cheats aanschaffen, nog nooit in mijn hele leven ooit gecheat... maar dan is het tenminste eerlijk.

• Ricmaniac
Ik word echt helemaal lijp van het feit dat ik online overal zie dat je op die snipers graag de Explosive ammo wilt gebruiken maar ik zie ze op geen 1 van mijn snipers terwijl ik voor de MCPR-300, Signal 50 en de FXJ Imperium 100% de requirement heb die nodig zou moeten zijn.

Maar ik zie ze er gewoon helemaal niet tussen staan. Niet als Locked noch Unlocked.

• akatar
  • Laatst online: 12-11 18:30
CHKYBSTRD schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:17:
[...]

Misschien zelf ook maar cheats aanschaffen, nog nooit in mijn hele leven ooit gecheat... maar dan is het tenminste eerlijk.
Ik ga dat zelf niet doen, ik ben wel veel minder gaan spelen. Als iedereen dat gaat doen word het probleem vanzelf opgelost.

• PilatuS
  • Niet online
Die teams uit China in DMZ blijven ook maar komen. 5 rondjes gespeelt en 5 keer achter elkaar een 6 man team uit China. Ze doen natuurlijk ook niets anders dan PVP. De hele map afgaan met hunts en UAV's om maar kills te maken en niets anders.

De eerste ronde hadden we ze met een team van 3 man net niet. Toen 3 rondjes waarbij we nog geen vest hadden en ze al tegenkwamen. Dan kan je gewoon niets doen. UAV na UAV zonder 3 plate en/of stealthvest met niet de beste wapens. Ronde 5 hadden we wel op tijd gear en hebben we weer een volledig 6 man team afgemaakt met 3 man. Gelijk ook weer 250k per persoon natuurlijk.

Zo'n premade 6 man af en toe tegenkomen is niet zo erg en vaak genoeg maken we ze ook wel af. Maar 5 rondes achter elkaar, dan is het niet leuk meer. In de middag onze tijd is voor hun in de avond, dus ik denk dat later op de avond spelen beter zou moeten gaan dan in de middag omdat het daar dan nacht is.

• CHKYBSTRD
akatar schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:17:
[...]

Ik ga dat zelf niet doen, ik ben wel veel minder gaan spelen. Als iedereen dat gaat doen word het probleem vanzelf opgelost.
Was ook cynisch bedoeld… :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:20:
Die teams uit China in DMZ blijven ook maar komen. 5 rondjes gespeelt en 5 keer achter elkaar een 6 man team uit China. Ze doen natuurlijk ook niets anders dan PVP. De hele map afgaan met hunts en UAV's om maar kills te maken en niets anders.

De eerste ronde hadden we ze met een team van 3 man net niet. Toen 3 rondjes waarbij we nog geen vest hadden en ze al tegenkwamen. Dan kan je gewoon niets doen. UAV na UAV zonder 3 plate en/of stealthvest met niet de beste wapens. Ronde 5 hadden we wel op tijd gear en hebben we weer een volledig 6 man team afgemaakt met 3 man. Gelijk ook weer 250k per persoon natuurlijk.

Zo'n premade 6 man af en toe tegenkomen is niet zo erg en vaak genoeg maken we ze ook wel af. Maar 5 rondes achter elkaar, dan is het niet leuk meer. In de middag onze tijd is voor hun in de avond, dus ik denk dat later op de avond spelen beter zou moeten gaan dan in de middag omdat het daar dan nacht is.
Ik hoor hier online heel veel over maar ben ze zelf nog niet tegen gekomen eigenlijk (we spelen 3 avondjes per week van 2100 tot 2300) maar hoe doen ze dat dan? Hoe zorgen ze ervoor dat ze bij elkaar in een groot team komen?

Of spammen ze steeds op de team request ofz?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:34:
[...]

Ik hoor hier online heel veel over maar ben ze zelf nog niet tegen gekomen eigenlijk (we spelen 3 avondjes per week van 2100 tot 2300) maar hoe doen ze dat dan? Hoe zorgen ze ervoor dat ze bij elkaar in een groot team komen?

Of spammen ze steeds op de team request ofz?
Vanmiddag toen ik aan het spelen was, was de tijd in Peking 21:00. Toen ik vanavond ging spelen was de tijd daar 02:00. Inmiddels is het daar nu 05:47. Dat scheelt dus alles met ze wel of niet tegenkomen. Een aantal streamers zijn inmiddels verhuist naar US servers om er vanaf te zijn, maar die spelen dan ook altijd in de middag.

Bij elkaar in het team komen is heel makkelijk. Je start het zoeken samen via Discord en zodra er een game gevonden wordt staat er linksonder een getal. Match de laatste 3 getallen en je komt in dezelfde game. Dan is het puur elkaar opzoeken en joinen. Ik moet toegeven dat ik het zelf ook wel eens doen als we met 3 man zijn en er komt een 4e bij. Het verschil is alleen wel dat wij missies doen en niet zoals die gasten uit China niets anders doen dan hunten.

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:47:
[...]

Vanmiddag toen ik aan het spelen was, was de tijd in Peking 21:00. Toen ik vanavond ging spelen was de tijd daar 02:00. Inmiddels is het daar nu 05:47. Dat scheelt dus alles met ze wel of niet tegenkomen. Een aantal streamers zijn inmiddels verhuist naar US servers om er vanaf te zijn, maar die spelen dan ook altijd in de middag.

Bij elkaar in het team komen is heel makkelijk. Je start het zoeken samen via Discord en zodra er een game gevonden wordt staat er linksonder een getal. Match de laatste 3 getallen en je komt in dezelfde game. Dan is het puur elkaar opzoeken en joinen. Ik moet toegeven dat ik het zelf ook wel eens doen als we met 3 man zijn en er komt een 4e bij. Het verschil is alleen wel dat wij missies doen en niet zoals die gasten uit China niets anders doen dan hunten.
Maar dan gaan ze uit de que net zo lang tot de getallen matchen?

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:01:
[...]

Maar dan gaan ze uit de que net zo lang tot de getallen matchen?
Da's inderdaad nodig ja. Het is afhankelijk van hoe druk het is en wie de party leaders zijn. Is het niet al te druk kan je prima binnen 3 minuten ingame zijn met 2 teams. Zelf hier vaak genoeg gehad dat het bij 3 games achter elkaar direct de eerste poging hetzelfde getal was. Is het erg druk ben je wel even bezig, maar meestal is het zo gedaan.

• WiLLoW_TieN
Net even tijdens de 'thuiswerkdag-pauze' als een SOLO gedaan ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZHwz7lcIvSh23PGC3h6wPrYOL0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gFDVlZSdpiJ3b5nT2lx2CLav.png?f=user_large

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:14:
[...]

Da's inderdaad nodig ja. Het is afhankelijk van hoe druk het is en wie de party leaders zijn. Is het niet al te druk kan je prima binnen 3 minuten ingame zijn met 2 teams. Zelf hier vaak genoeg gehad dat het bij 3 games achter elkaar direct de eerste poging hetzelfde getal was. Is het erg druk ben je wel even bezig, maar meestal is het zo gedaan.
Aah Nice. Nooit geweten dat het zo simpel is.
Wij zijn ook af en toe wel eens met meer en gingen we maar wat anders doen terwijl we eigenlijk DMZ in wilde.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-11 00:09
Donstil schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:52:
[...]

Aah Nice. Nooit geweten dat het zo simpel is.
Wij zijn ook af en toe wel eens met meer en gingen we maar wat anders doen terwijl we eigenlijk DMZ in wilde.
Ja het is enorm makkelijk, wij doen dat ook regelmatig maar omdat we dan met z'n allen in de Xbox Party Chat zitten laten we iemand aftellen die niet een lobby host, zo neem je wat vertraging weg.
Houd er wel rekening mee dat het getal links onderin zal wijzigen zodra het level aan het laden is, dat is normaal. Het gaat echt om het getal wat zichtbaar is bij het zoeken en verbinden met een match :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:25
Zijn er mensen die regelmatig warzone ranked spelen??? Ik zit veel duo met een maat van me, maar dat wordt toch aardig lastig sinds we platinum zijn. Punten komen wel binnen maar echt hoge placements zijn zeer taai.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-10 10:08
Korkss schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:19:
Zijn er mensen die regelmatig warzone ranked spelen??? Ik zit veel duo met een maat van me, maar dat wordt toch aardig lastig sinds we platinum zijn. Punten komen wel binnen maar echt hoge placements zijn zeer taai.
Yep, ik eigenlijk alleen maar.

Normale BR doet me niets omdat men weggaat. Alleen solos is eventueel leuk, maar ik speel de laatste maanden toch vooral ranked.

gRaFjOnG#8273462 is mijn ID.

Ik merk ook dat zodra je Platinum bereikt, de lobbies anders zijn. Ik had eigenlijk verwacht, afgezien van Bronze dan, dat er geen SBMM zou zijn in Ranked omdat je in principe mag verwachten met de deployment fee, alles vanzelf gebalanceerd wordt.

Maar dat is zeer duidelijk niet het geval, vanaf Platinum zit je overduidelijk opeens met veel meer Diamond/Crimson/Iridiscent spelers. Niet erg, maar ik had anders verwacht.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:25
FlowSnake schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 08:04:
[...]

Yep, ik eigenlijk alleen maar.

Normale BR doet me niets omdat men weggaat. Alleen solos is eventueel leuk, maar ik speel de laatste maanden toch vooral ranked.

gRaFjOnG#8273462 is mijn ID.

Ik merk ook dat zodra je Platinum bereikt, de lobbies anders zijn. Ik had eigenlijk verwacht, afgezien van Bronze dan, dat er geen SBMM zou zijn in Ranked omdat je in principe mag verwachten met de deployment fee, alles vanzelf gebalanceerd wordt.

Maar dat is zeer duidelijk niet het geval, vanaf Platinum zit je overduidelijk opeens met veel meer Diamond/Crimson/Iridiscent spelers. Niet erg, maar ik had anders verwacht.
Zal je effe toevoegen dan. Mochten we een derde nodig hebben, of andersom _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:03
PilatuS schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:20:

Als je zelf een redelijk beschermde omgeving hebt is het sowieso vrij eenvoudig die teams af te maken. Maar kom je ze in een open deel tegen wordt het vaak wel lastig, dan komen ze met 6 in een ltv en springen met 6 man boven op je. Heb je een beetje cover komen ze vaak gewoon na elkaar en pak je ze vrij makkelijk. Gisteren ook weer 2 platoon's met chinezen afgemaakt terwijl we in de swamp op het hotel waren, en in all mazrah op het hotel.

• PilatuS
  • Niet online
jichem schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:28:
[...]

Als je zelf een redelijk beschermde omgeving hebt is het sowieso vrij eenvoudig die teams af te maken. Maar kom je ze in een open deel tegen wordt het vaak wel lastig, dan komen ze met 6 in een ltv en springen met 6 man boven op je. Heb je een beetje cover komen ze vaak gewoon na elkaar en pak je ze vrij makkelijk. Gisteren ook weer 2 platoon's met chinezen afgemaakt terwijl we in de swamp op het hotel waren, en in all mazrah op het hotel.
We maken ze ook vaak genoegt af, maar als je nog geen gear hebt en je komt ze binnen 5 minuten tegen wordt het wel lastig. Verder inderdaad afhankelijk van hoe je ze tegenkomt. Komen ze 1 voor 1 dan is het vaak genoeg prima te doen met 3 vs 6. Komen ze allemaal tegelijk dan schiet het ook niet op. Worden we gehunt dan is het direct een gebouw pakken en met mijnen weten waar ze zijn en ze soms downen. Ben je echter niet dicht bij elkaar omdat je aan het looten bent, dan veel succes als ze binnen een paar minuten voor je staan met advanced UAV's. Vaak genoeg maken ze wel wel af, maar vaak genoeg is ook niet te doen. Het is heel erg afhankelijk van wat we hebben als team en hoe hun het spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 21-08-2023 12:22 ]

• Donstil
  • Niet online
Daarover gesproken, hier zit wel een mooie fight in.

• CHKYBSTRD
Korkss schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:19:
Ik ben onderweg naar Crimson, speel altijd solo met randoms maar dat is nu echt niet meer te doen. Ik kom ook bijna nooit in een team met hoger gepositioneerde teammaten. Die spelen allemaal samen in teams van 3 want anders is het gewoon niet te doen.

• WiLLoW_TieN
Zo ik ( old man... ) speel ALLEEN maar DMZ en nu eindelijk 500.
Doe nagenoeg geen missies dus XP alleen door kills etc.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBtqWLKyI2LZe7nG9QSk6Booc3k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nAIIZaIVwMuJjKlfKhn4rhPQ.png?f=user_large
WiLLoW_TieN schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:52:
[Afbeelding]
Waarom doe je geen missies? Das toch net het leuke eraan.

• WiLLoW_TieN
Chelseamarre123 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:58:
[...]

Waarom doe je geen missies? Das toch net het leuke eraan.
Spel niet veel. Speel lukraak met anderen.
Loop wat mee. Af en toe zit er toevallig wat tussen wat ik 'moest' doen.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
WiLLoW_TieN schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:10:
[...]

Spel niet veel. Speel lukraak met anderen.
Loop wat mee. Af en toe zit er toevallig wat tussen wat ik 'moest' doen.
Doe ik ook altijd. Ik volg gewoon wat de rest van het team wilt doen.
Missies doe ik zelden en pak er af te toe eentje mee.

Ben niet zo druk bezig met hoge ranking halen (wat heb je er uberhaupt aan).
Wel handig om een extra weapon slot te unlocken. Heb nu de 2e ge-unlocked. Voor de 3e moet je GPU's (en gold skulls) vinden, maar die ben ik maar 1x tegen gekomen.

wijze woorden

• WiLLoW_TieN
Valandil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:59:
[...]

Wel handig om een extra weapon slot te unlocken. Heb nu de 2e ge-unlocked. Voor de 3e moet je GPU's (en gold skulls) vinden, maar die ben ik maar 1x tegen gekomen.
Precies net nog een rondje gelopen :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbumXPGgegVfcM1fgC1MF9hdnic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/24GBI34UdNxhS4OA4ZMimpMU.png?f=user_large
Vanavond eindelijk die palanx urgent missie vrijgespeeld door al die zeldzame medicatie te vinden en te extracten.

• Donstil
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:52:
[Afbeelding]
Bijna op de helft.

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:32:
Vanavond eindelijk die palanx urgent missie vrijgespeeld door al die zeldzame medicatie te vinden en te extracten.
Oké, bedankt voor het doorgeven.

• Donstil
  • Niet online
Valandil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:59:
[...]

Gold skulls zijn niet zo moeilijk, the chemist dropt er gegarandeerd eentje.
Goldbars zijn ook wel veel te vinden.

En zodra je een secure backpack hebt kan je ze de pot weer mee in nemen en tellen ze gewoon weer opnieuw als je er gelijk uit gaat :P

Donstil schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:38:
[...]

Oké, bedankt voor het doorgeven.
Haha echt een kut missie, die dingen zijn niet te vinden.

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:39
Ook wij werden helemaal gek van die broadside-dragon-breath vpn premade teams uit china....
Soms potje na potje na potje.... en ik weet niet of het jullie opvalt er komen er ook steeds meer uit andere (vaak voormalige oostblok) landen...

Omdat ik de enige was die op de pc speelde stond dus altijd cross-play aan ... nu ik ook op de PS5 speel en we dus cross-play uit hebben gezet zijn we nog 1 keer een pre-made team tegen gekomen......

Ja het kan soms wat langer duren maar er zijn altijd wel potjes te vinden en je speelt in ieder geval tegen mensen met hetzelfde systeem dus niemand heeft daar een voordeel van.

MuziekLiefhebbert

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:51
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:45:
[...]

Haha echt een kut missie, die dingen zijn niet te vinden.
Had er in het begin ook moeite mee, maar hoe meer van die hidden cache locaties je weet, hoe vaker je deze tegekomt. Zelf heb ik ze nu niet meer nodig, dus als ik ze vind leg ik deze vaak neer tijdens extract voor medespeler

• eggy13
De midseason update heeft weer voor veel nieuwe upgrades gezorgd in DMZ, mooi om te zien. Wilde er gelijk mee aan de slag gaan, maar de geëxfiltreerde items tellen vaak niet
Origami Horse
Calling card

beide staan nu nog op 0 bij mij :(

• PilatuS
  • Niet online
eggy13 schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:00:
De midseason update heeft weer voor veel nieuwe upgrades gezorgd in DMZ, mooi om te zien. Wilde er gelijk mee aan de slag gaan, maar de geëxfiltreerde items tellen vaak niet
Origami Horse
Calling card

beide staan nu nog op 0 bij mij :(
Alles wat voor het unlocken van de weekly missions is telt niet. De rest werkt wel gewoon, maar geen enkel item voor de weekly missions zal werken. Dus naar B21 gaan voor HDD's is ook nutteloos.

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

*eindelijk* we beginnen het spel te snappen! level I0II voorbij. ;)

edit: ik beweeg te snel in de game. hoe fix je dat?

[ Voor 34% gewijzigd door vrankerik op 04-09-2023 21:47 ]

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-10 10:08
vrankerik schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:00:

Hoe bedoel je 'te snel'?

Onder gameplay is er ergens een advanced movement tab waar je je loopsnelheid kan aanpassen.

Je hebt ook nog een setting hoe (tactical) sprint werkt. Ik zou het vooral niet automatisch triggeren.

• eggy13
vrankerik schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:00:

Kan ook je FOV zijn, hoe hoger deze staat, hoe sneller je lijkt te bewegen

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

FlowSnake schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 06:54:
[...]

Hoe bedoel je 'te snel'?

Onder gameplay is er ergens een advanced movement tab waar je je loopsnelheid kan aanpassen.

Je hebt ook nog een setting hoe (tactical) sprint werkt. Ik zou het vooral niet automatisch triggeren.
'k snap wel dat alles vlotter draait hoe hoger je level. instelling met de muis e.d. lijkt niet te werken maar zal 's kijken naar de setting hoe (tactical) sprint... :P

EDIT: snap die dieven niet. lopen met je wapen weg naar exfill all the times......... je laat een speler niet achter zonder wap€n. vanmorgen een push***91*** by chemist. ur welcome***

[ Voor 14% gewijzigd door vrankerik op 05-09-2023 13:16 ]

• WiLLoW_TieN
Hahaha eindelijk bij level 542 puur per toeval het 2de weapon slot gefixed ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bMe30C0_HQWgC-R2RFUFZYxnm2Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/K68aWa8WX9pUBnxWYAzLqlV0.png?f=user_large

Verder lekker om mij heen blijven knallen !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ajTA-els5DenC0TIAkVt1cC6pLk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5vDARD6Jt4vxTXc5tJpe3sXs.png?f=user_large

[ Voor 194% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 15-09-2023 16:37 ]

• Wonderkip
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-11 22:32
CHKYBSTRD schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 17:06:
[...]

Ik ben onderweg naar Crimson, speel altijd solo met randoms maar dat is nu echt niet meer te doen. Ik kom ook bijna nooit in een team met hoger gepositioneerde teammaten. Die spelen allemaal samen in teams van 3 want anders is het gewoon niet te doen.
Voel ik een Tweakers team top 250 opkomen? >:)

• WiLLoW_TieN
Blijft leuk nu @ Level 562

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdIi6opMJkJBRQ7yzJGy3tdhkQk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eESDC82wNNDp06j4RhDwZ7dc.png?f=fotoalbum_large

• CHKYBSTRD
Ik blijf het bijzonder vinden…

1e match speel ik met gold1 en silver3.
2e match speel ik met crimson3 en Iridiscent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EiFJXAiBSJ02wiNypKH6U0g6DKQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CzviN8x4gtfNCCQvLFbMHi8g.jpg?f=fotoalbum_large

Totale willekeur…

CHKYBSTRD schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:39:

[Afbeelding]

Totale willekeur…
Ranked+CoD is nooit goed geweest

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

CHKYBSTRD schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:39:

[Afbeelding]

Totale willekeur…
je gaat warzone toch niet met randoms spelen?

• CHKYBSTRD
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:27:
[...]
je gaat warzone toch niet met randoms spelen?
Zeker wel, sterker nog ik speel alleen maar met randoms!

• Wonderkip
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-11 22:32
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:30:
[...]

Zeker wel, sterker nog ik speel alleen maar met randoms!
Hier ook, helaas net een rank naar beneden.. maar dat ligt natuurlijk niet aan mij.

Enige grote nadeel is dat er niet altijd voice chat is, wat in bepaalde situaties best belangrijk kan zijn, zeker in ranked.

Aan de andere kant is het wel erg grappig dat je met een Italiaanse 'random' een team pushed.

Mochten er nog mensen zijn die iemand nodig hebben, stuur me een berichtje. Kom op het moment niet verder dan Diamond..

• Ricmaniac
Wonderkip schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:20:
[...]

Hier ook, helaas net een rank naar beneden.. maar dat ligt natuurlijk niet aan mij.

Enige grote nadeel is dat er niet altijd voice chat is, wat in bepaalde situaties best belangrijk kan zijn, zeker in ranked.

Aan de andere kant is het wel erg grappig dat je met een Italiaanse 'random' een team pushed.

Mochten er nog mensen zijn die iemand nodig hebben, stuur me een berichtje. Kom op het moment niet verder dan Diamond..
Grootste probleem vind ik hoe teeeering slecht voice vaak is. Mensen met open mics met muziek op de achtergrond knallend.. of een TV van een broertje of w/e wat keihard aan staat. Sowieso is de audio quality van Voice echt slecht in CoD . Maar het is gewoon nodig anders kan je ranked niet goed spelen

• CHKYBSTRD
Ricmaniac schreef op woensdag 20 september 2023 @ 00:24:
[...]

Grootste probleem vind ik hoe teeeering slecht voice vaak is. Mensen met open mics met muziek op de achtergrond knallend.. of een TV van een broertje of w/e wat keihard aan staat. Sowieso is de audio quality van Voice echt slecht in CoD . Maar het is gewoon nodig anders kan je ranked niet goed spelen
Alles wat met audio te maken heeft in COD is verschrikkelijk slecht. In de BETA was het top, daarna ineens slecht en ze hebben er nooit meer wat aan gedaan...

• Jopio
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 20 september 2023 @ 00:24:
[...]

Wat me opvalt is dat het heel vaak de mic is die in de PS5 controller zit. Als ze gedownd op de grond liggen hoor je de tril motor rammelen 😄

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-11 10:44
CHKYBSTRD schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:29:
[...]

Alles wat met audio te maken heeft in COD is verschrikkelijk slecht. In de BETA was het top, daarna ineens slecht en ze hebben er nooit meer wat aan gedaan...
Er zjin meerdere updates op het geluid geweest in de tussentijd.

• CHKYBSTRD
Sleeon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:23:
[...]

Er zjin meerdere updates op het geluid geweest in de tussentijd.
Niks aan verbeterd

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-11 10:44
:+
Edit; als je de patch notes gelezen had, wist je dat er wel degelijk iets aangepast is en het is ook een stuk verbetered met hoe het was.

[ Voor 31% gewijzigd door Sleeon op 20-09-2023 12:04 ]

• CHKYBSTRD
Sleeon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:00:
[...]

:+
Edit; als je de patch notes gelezen had, wist je dat er wel degelijk iets aangepast is en het is ook een stuk verbetered met hoe het was.
gefeliciteerd :(:) maar het is nog steeds even ruk.

[ Voor 5% gewijzigd door CHKYBSTRD op 20-09-2023 12:20 ]

• Rene
Een paar maanden geleden was de M13B van de Chemist bijna onmogelijk.

Vandaag na veel moeite (vooral de underbarrel) eindelijk de Heated Madness Blueprint vrijgespeeld. Alles solo gedaan en dat viel soms vies tegen.

De laatste run kwam ik nog 2 operators tegen die opeens mijn bunker ingang inkwamen terwijl ik op weg naar buiten (chemical plant) was.

Gelukkig deed wat Semtex, rook en een Shotgun wonderen.

Voelt alsof DMZ nu uitgespeeld is :+.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eClsGagVoUGgca_OG_cAbqAJjs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4lcomiQcCwrXBGS6QJ2G4Csv.jpg?f=fotoalbum_large

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:34
Howdy :)

ik heb sinds de laatste update (begin van de huidige campain dus) het probleem dat COD niet meer wil starten.. Daarvoor draaide het prima..

Uiteraard een uninstall & reinstall gedaan.. Maar hij komt niet voorbij het eerste loading-scherm.
Computer is een I7-13700K op 3.4Ghz
64GB geheugen
Win11

Ik krijg het COD proces daarna trouwens ook niet meer weg in taskmanager.. alleen herstarten helpt

Komt dit bekend voor?

*edit*
opgelost door OneDrive te her-installeren :$ WTF is dat, dat COD OneDrive nodig heeft....

[ Voor 8% gewijzigd door RoelandD op 27-09-2023 22:09 ]

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wat zijn op dit moment de meest actuele COD games qua SP en MP?

Heb het een tijdje niet meer gevolgd en zie door de bomen het bos niet meer…
Deruxian schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:37:
Wat zijn op dit moment de meest actuele COD games qua SP en MP?

Heb het een tijdje niet meer gevolgd en zie door de bomen het bos niet meer…
Google...

https://nl.wikipedia.org/...uterspelserie)#Hoofdserie

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Joh….
Als in welke worden het meest gespeeld en als je weer instapt wat is wat, free to play etc..

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 23:41

thunder8

Het gedonder begint weer.

Deruxian schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:00:
[...]

Joh….
Als in welke worden het meest gespeeld en als je weer instapt wat is wat, free to play etc..
Gratis: Warzone 2.0 (Battle Royal, DMZ en wisselend andere gamemodes zoals Plunder)
Betaald: CoD MWII, maar MWIII komt er snel aan. (Campaign, Co-op en MP)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

thunder8 schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:41:
[...]

Gratis: Warzone 2.0 (Battle Royal, DMZ en wisselend andere gamemodes zoals Plunder)
Betaald: CoD MWII, maar MWIII komt er snel aan. (Campaign, Co-op en MP)
Aanvulling hier op :) According to SteamCharts, Modern Warfare 2 and Warzone 2 averaged around 61,022 players in the last 30 days, with the all-time peak being 488,897 players as of September 2023.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Ricmaniac
Steam is overigens niks zeggend. alleen de up en downtrend zal een beetje kloppen maar de aantallen totaal niet naturlijk.

Console is hier niet bij meegerekend en ook Battlenet niet. En ik en mijn vrienden en een grote groep tweakers waarmee ik wel eens speelde spelen allemaal via Battlenet. dus denk dat dat getal echt veeeel hoger ligt.

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:04:
Steam is overigens niks zeggend. alleen de up en downtrend zal een beetje kloppen maar de aantallen totaal niet naturlijk.

Console is hier niet bij meegerekend en ook Battlenet niet. En ik en mijn vrienden en een grote groep tweakers waarmee ik wel eens speelde spelen allemaal via Battlenet. dus denk dat dat getal echt veeeel hoger ligt.
Dat denk ik ook wel.

• PilatuS
  • Niet online
Wat is dit spel soms toch ook een zooitje. Ik ga een solo DMZ run doen en bij het spawnen is mijn AR weg maar mijn shotgun is er nog wel. Vervolgens een M4 opgepakt en die gerebuild.

Toen ik weer terug in het menu was is mijn Broadside build het volgende geworden 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDV50SjW4CWcNvd2_0Px25sbW3Q=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VWmkrjCbuYoI7TlaP4Hn88UF.jpg?f=fotoalbum_medium

Dus de AR is weg en ik bouw een andere AR waarbij mijn shotgun de build van de AR krijg.... :P

• Ricmaniac
Net een paar potjes warzone quads. ging wel lekker maar steeds top 10-5 gekomen. Winnen wilde niet lukken.
M13B mooie kit mee gemaakt samen met de MCP300 sniper en blijft lekker spelen.

Vaak als het cirkeltje kleiner word wissel ik de sniper om voor een Lachmann Sub. Vind ik al de fijnste sub sinds launch. Die Fen45 ofzo was ook wel heel nice toen die net uit was maar die was gewoon OP toen :P

• WiLLoW_TieN
Net de nieuwste AMD driver geïnstalleerd 23.9.3 !

Ik heb dit alleen in Warzone DMZ en Season6 is ook net geïnstalleerd.

( En NEE zijn geen VIER ingame supply boxes :+ )

Win10 ( is up to date ) en legal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y0u4MP5DSKVi3-oApyGqVQ3vdoY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HDCkuV4RRNEiecU2MafxCIxl.png?f=fotoalbum_large

Ryzen 5600 / RX6600 / 2x 16GB DDR4 3200

In Furmark doet hij niet raar ? Bij 100+ FPS ( 1080p ) ?

Dus het is niet het scherm ? Of de kaart :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwsfDCtdPBSQHdaQlliPTC-Gi90=/800x/filters:strip_exif()/f/image/07J2yUgmlKUiwq1CB7rb891z.png?f=fotoalbum_large

Zal de voorgaande AMD driver eens installeren ??

edit:
Lag aan de Display Port kabel ? Nu dus opgelost !

[ Voor 54% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 03-10-2023 19:45 ]

• Ricmaniac
Nieuwe seizoen is van start. Hele rare battlepass skins weer imo :/ zo veel effecten op skins en wapens enzo.. nu is er ook een zwarte blackcell smoke grenade ofzo. Echt meer en meer fortnite per 2 maanden joh..

• Ricmaniac
En als je vervolgens ziet hoeveel mensen het allemaal kopen is niet normaal. daarom blijven ze lekker door gaan.

• Ricmaniac
2 mooie potjes Quads gehad net joh. begon vet slecht, toen leefde ik nog als enige van de 4. Had me maten allemaal kunnen ressen en vervolgens hebben we die game nog gewonnen ook. Hadden 2x toe erg mazzel met de cirkel.

Daarna hadden we een potje waar een team bezig was met een NUKE. Helaas 2e geworden. ze hebben die Nuke af kunnen maken.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11 12:45
Is het iemand anders nog opgevallen dat aan het einde van het intro filmpje voor S6 een verwijzing is naar de butcher van Diablo? :)

Ik hoorde ineens.... FRESH MEAT!
Inb4 Barbarian skin?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 21:26:
Nieuwe seizoen is van start. Hele rare battlepass skins weer imo :/ zo veel effecten op skins en wapens enzo.. nu is er ook een zwarte blackcell smoke grenade ofzo. Echt meer en meer fortnite per 2 maanden joh..
Fortninte meets CoD

Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 21:26:
En als je vervolgens ziet hoeveel mensen het allemaal kopen is niet normaal. daarom blijven ze lekker door gaan.
De pakjes of de BP? Als je de eerste gekocht hebt en je deze uitspeelt dan is de volgend BP gratis.. Alleen Blackcell is duurder

• Ricmaniac
AlwaysNick schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:41:
[...]

De pakjes of de BP? Als je de eerste gekocht hebt en je deze uitspeelt dan is de volgend BP gratis.. Alleen Blackcell is duurder
Ja de battlepass zelf maakt me niet uit idd. maar bedoel idd de blackcell en alle losse outfits etc.

• CHKYBSTRD
Ze hebben weer een top update geleverd... Diamond 3 geëindigd en begin nu weer op Bronze 1.....

CHKYBSTRD schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:20:
Ze hebben weer een top update geleverd... Diamond 3 geëindigd en begin nu weer op Bronze 1.....
Is dat sowieso niet seasonal?

Ricmaniac schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:59:
[...]

Ja de battlepass zelf maakt me niet uit idd. maar bedoel idd de blackcell en alle losse outfits etc.
Like 20 euro voor een pakkie dat je zelf niet ziet. Echt niet te geloven XD

• Ricmaniac
CHKYBSTRD schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:20:
Dat is raar. Ik eindigde Silver 3 gewoon omdat ik weinig gespeeld heb afgelopen seizoen en ben Bronze 3 gestart.

• Rene
JohnnyV76 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:26:
Is het iemand anders nog opgevallen dat aan het einde van het intro filmpje voor S6 een verwijzing is naar de butcher van Diablo? :)

Ik hoorde ineens.... FRESH MEAT!
Inb4 Barbarian skin?
Jepp. Ik vond gisteren ook een Butchers knife (of iets dergelijks) in zo een container. Ik kon er verder niks mee.

Overigens wel een top update. Alles is veel duurder in de shop. Advanced UAV 200.000 bijvoorbeeld. Ook is de Squad size max 4 nu.

Zijn we (ik) eindelijk af van de Chinese 6 man squads met 2 LTVs en 20 UAVs/killstreaks. Maakt het voor de duo/solo speler een stuk leuker.

Rene schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:32:
[...]

Jepp. Ik vond gisteren ook een Butchers knife (of iets dergelijks) in zo een container. Ik kon er verder niks mee.

Overigens wel een top update. Alles is veel duurder in de shop. Advanced UAV 200.000 bijvoorbeeld. Ook is de Squad size max 4 nu.

Zijn we (ik) eindelijk af van de Chinese 6 man squads met 2 LTVs en 20 UAVs/killstreaks. Maakt het voor de duo/solo speler een stuk leuker.
DMZ had wat mij betreft ook gewoon een Solo mode kunnen zijn

Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste