Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
:fill(white):strip_exif()/f/image/9QMjMdb43mh1AKqCJiTOW5so.png?f=user_large)
Haha old timer… ik zelf ben er ook één hoor… 37+ en speel bijna op Diamond in ranked mode. Wanneer ik dat heb gehaald dan heb ik een persoonlijk doel binnen wat het afgelopen half jaar onbewust is gecreëerd.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:03:
En we knallen vrolijk verder rond in only DMZ als 50+ér
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Stay hungry, stay foolish!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dit "oudje" vind je ook nog regelmatig terug in DMZ.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Blijf dat toch een van de leukste opties vinden van Call of Duty.
Soms wel jammer dat je team gelijk alle kanten op vliegt of nadat je neergeschoten bent weinig tegenstanders je team laten joinen. Met een team van 6 man sterk ben je redelijk onverslaanbaar in DMZ.
Naar aanleiding van je post ook maar even 3 karakters gisteren van scratch ge-upgrade. Zo begin je niet steeds met een basisuitrusting. Slim!
Het vrijspelen van de tier-slots vind ik wel soms lastig en vervelend om te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Valandil op 07-07-2023 10:43 ]
wijze woorden
Kom op doorspelen! De cap is 850 dit seizoen heWiLLoW_TieN schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nog even doorzetten dus.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Helaas gaat het niet verder dan 10. Snap dat je niet meer dan 10 perks krijgt, maar doortellen was leuk geweest.
Speel gewoon wat mee met een team.
Of probeer andere operators het lastig te maken of ze te snipen.
Mijn meeste XP punten komen domweg van kills en exfils.
Ik ben gewoon jaloers! behalve op je leeftijdWiLLoW_TieN schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wil graag mensen hebben waarmee ik dit samen speel though. elke keer als ik zelf gewoon DMZ doe gaat het echt slecht (terwijl ik echt erg goed ben in multiplayer en above average in Warzone). Maar op 1 of andere manier ben ik in DMZ gewoon lekker met objectives bezig en niets vermoedend word ik ineens geganked door een squad. Daarna doe ik 9 van de 10 keer zo'n plea deal maar word bijna nooit geaccepteerd.
Geen, lekker regainen op Ashika. Snel geregeld 👌🏻Ricmaniac schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 11:58:
p.s. wat is de beste dmz bundel om te kopen voor p2w in DMZ? ik heb inmiddels 3400 muntjes gespaard maar weet niet welke ik het beste kan kopen.
Kun je een bundel kopen die je gewoon tof vind 😄
De meeste zijn niet zo boeiend, maar altijd starten met een UAV is best wel pay to win. Als je dan iets koopt zou ik die doen.Ricmaniac schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 11:58:
p.s. wat is de beste dmz bundel om te kopen voor p2w in DMZ? ik heb inmiddels 3400 muntjes gespaard maar weet niet welke ik het beste kan kopen.
[ Voor 80% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 08-07-2023 18:25 ]
Bijna op de helft.WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 14:53:
P2W is Tweaker onwaardig ! En nu de BBQ aan![]()
[Afbeelding]
Ah keurig, ik reed laatst een mannetje dood met een Damascus dogtag.PilatuS schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 23:41:
[...]
Nog even doorzetten dus.
Helaas gaat het niet verder dan 10. Snap dat je niet meer dan 10 perks krijgt, maar doortellen was leuk geweest.
[Afbeelding]
Toch zuur
Gaat niet echt hard meer heWiLLoW_TieN schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 14:53:
P2W is Tweaker onwaardig ! En nu de BBQ aan![]()
[Afbeelding]
Volgens mij is het dubbel XP weekend!
Helaas maakt dit het onmogelijk om die barter voor de skeleton key te unlocken
B21 is lastig. Wat wel kan helpen is in het begin even niets doen. Er spawnen totaal 3 of 4 teams en vooral in de pakeergarage is het vaak direct vechten. Als je dan iets moet doen dat niet direct moet, dan gewoon even 3 minuten wachten. Dan zijn vaak genoeg al 2 teams dood en dat scheelt enorm. Ook is het vechten in de pakeergarage en zodra dat klaar is gaan mensen daar gelijk weg. Soms iets even niets doen beter dan wel iets doen.eggy13 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 16:44:
Wilde afgelopen weekend eens een poging doen die Velikan te killen in Building 21, maar 3 pogingen gedaan, en binnen 10 seconden geslacht door een team met Chinese namen, die moelijk hard aan kwamen stormen
Helaas maakt dit het onmogelijk om die barter voor de skeleton key te unlocken
Geen fijne update inderdaad...
En dan helemaal die nieuwe The Boys content, om te huilen zo slecht. Fortnite 2.0 dit
[ Voor 19% gewijzigd door Damian op 13-07-2023 11:00 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ah....this shit ; YouTube: DMZ Season 4 Reloaded Update Makes NO Sense...
[ Voor 147% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 13-07-2023 19:16 ]
Zitten we in duo's kunnen we matches vinden, zitten we met ze 3 in een lobby, blijft maar op connecting staan. Geen enkel match te vinden in welke configuratie dan ook.
Veel klachten over flinke fps drops gezien, maar hier crashed hij zelfs gewoon elke keer naar een paar min loopt de hele pc vast. Zelfs met de nieuwste amd drivers, maar wachten tot ze het gefixed hebben, nu onspeelbaar.CHKYBSTRD schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:03:
Het probleem wordt ook gewoon niet opgelost. Het is totaal onspeelbaar.... een miljoenen organisatie. Diegene die verantwoordelijk is voor deze update mag van mij keihard ontslagen worden!
Ik weet dat ik een verouderde game pc heb, met een i7 4770 en 32 gb ram. Maar in combinatie met mijn vega 56 kon ik altijd warzone spelen met frames rond de 60 fps...
Nu, sinds de nieuwe update...haalt mijn pc nauwelijks nog 30 fps in-game, met framedrops naar 21 fps..
is Vondel ineens zo zwaar geworden voor mijn verouderde 8 threads CPU? of hebben andere mensen met een AMD VEGA 56 of 64 hier ook last van?
Ik werd al getrakteerd op 3 weken een error met opstarten van warzone, en nu ze dat blijkbaar hebben opgelost, geeft het spel zo weinig frames per seconde, dat ik ervanuit ga dat de ontwikkelaars gewoon een beetje prutsers zijn...
Maar het kan natuurlijk ook aan mijn verouderde pc liggen. Iemand dezelfde problemen en een oplossing?
ik heb windows geupdate, gpu drivers geupdate, game geupdate, ssd firmware geupdate...
of moet ik gewoon heel Windows 10 er opnieuw opzetten?
Edit: het maakt trouwens niet uit of ik de grafische settings op hoog zet, of alles op laag in safe-mode...met hetzelfde resultaat. De prestatiemonitor in taakbeheer geeft aan dat tijdens het gamen, mijn cpu load ongeveer 50% is en de GPU load 30%...en nog 21 fps...
[ Voor 12% gewijzigd door DeArmeStudent op 14-07-2023 17:04 ]
#PCMASTERRACECHKYBSTRD schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:03:
Het probleem wordt ook gewoon niet opgelost. Het is totaal onspeelbaar.... een miljoenen organisatie. Diegene die verantwoordelijk is voor deze update mag van mij keihard ontslagen worden!
Eerder #PAUPERRACE
@DeArmeStudent
Kijk even of het wel goed draait op de map Shipment 24/7. Dat is de enige map die normaal draait op de pc.
edit; Uiteraard komt het niet in de buurt van de ervaring die ik normaal heb. Hoop dat ze het snel kunnen fixen
[ Voor 21% gewijzigd door stefantry op 15-07-2023 17:31 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fawqD8UZ50u536NeiCRR8Tkt.jpg?f=user_large)
Zie het spul maar te vinden. De eerste 2 heb je met 3 rondjes Koschei wel gedaan, maar de rest..... Uiteindelijk maar in zowel Al Mazrah als Ashika langs al die begraven cashes gegaan met een secure backpack. Die cephalexin was nog het ergste van allemaal.
Nice! daar ben ik nog laaaang niet hahahPilatuS schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:21:
Eindelijk klaar met de DMZ upgrades. Vooral deze was bijna niet te doen.
[Afbeelding]
Zie het spul maar te vinden. De eerste 2 heb je met 3 rondjes Koschei wel gedaan, maar de rest..... Uiteindelijk maar in zowel Al Mazrah als Ashika langs al die begraven cashes gegaan met een secure backpack. Die cephalexin was nog het ergste van allemaal.
Ik ga daar maar niet voor, voelt veel te veel als werken al die ellende en het brengt ook nog eens zo weinig.PilatuS schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:21:
Eindelijk klaar met de DMZ upgrades. Vooral deze was bijna niet te doen.
[Afbeelding]
Als je als team zo hard door de missies heen gaat dat er niets anders meer te doen is, dan ga je zulke dingen doenDonstil schreef op zondag 16 juli 2023 @ 12:55:
[...]
Ik ga daar maar niet voor, voelt veel te veel als werken al die ellende en het brengt ook nog eens zo weinig.
Haha ja op een gegeven moment moet je haast wel en dat is precies het probleem wat wij met DMZ hebben.PilatuS schreef op zondag 16 juli 2023 @ 13:26:
[...]
Als je als team zo hard door de missies heen gaat dat er niets anders meer te doen is, dan ga je zulke dingen doen
Er zit veel te weinig endgame content in.
Voor de causal speler is het denk ik wel prima. Dan kan een seizoen best te weinig tijd zijn om alles te doen. Speel je wat meer en ga je er makkelijk doorheen dan is het wel ruim voor het einde van het seizoen klaar.Donstil schreef op zondag 16 juli 2023 @ 13:56:
[...]
Haha ja op een gegeven moment moet je haast wel en dat is precies het probleem wat wij met DMZ hebben.
Er zit veel te weinig endgame content in.
We hebben vaak genoeg wel wat spelers die minder spelen en die we dan helpen om de missies te doen. Dan doe je sommige missies 3 keer, maar dat vind ik wel prima.
MuziekLiefhebbert
Gisteren ook in een pot eerst gehunt, toen werden 2 van ons team gekilled. Uiteindelijk konden we beide weer gerevived worden, binnen een minuut werden we weer gehunt (door hetzelfde team van 6), die keihard in kwamen met helicopter... goeie play van ze, maar vind eigenlijk dat als je al een keer gehunt bent, je niet nog eens gehunt moet kunnen worden...
Die hunt squad richt zich overigens blijkbaar op 1 speler van een team, als je die gekilled hebt, is het contract af, en zoals eerder gedacht werd dat je automatisch de player met het meeste cash hunt gaat ook niet op, ik had helemaal niets, en ik was degene die gehunt werd...
Wat het wel kan zijn is je extraction streak verwacht ik, dus hoe hoger je tag, hoe groter de kans dat je gehunt wordt door zo'n contract
Oftewel, als er een nu een platoon aan komt kan je net zo goed afsluiten en een nieuw spel opstarten want ze cheaten je toch wel dood...
vrees dat dit van kwaad tot erger gaat… nog even en Dmz is echt over en uit
[ Voor 14% gewijzigd door oldsmelly op 18-07-2023 05:50 ]
MuziekLiefhebbert
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
De bugs in S4 reloaded zijn erg irritant...
Ik ga als ik dood ben ik in ieder geval niet meer wachten of ik opgepakt wordt, het duurt enorm lang en levert vrijwel nooit iets op. Ook het oppakken van anderen loont niet, je pakt ze op en dan moet je maar hopen dat ze in je team komen en je niet killen.
Huh? Als je ze accepteert, komen ze automatisch in je team en kunnen ze je niet killen, want friendly fire staat uit. Enige waar je tegenaan kan lopen is dat ze nog met een headset met oud-teammaten aan het praten zijn en hun begeleiden om jou te killen. Maar dat komt volgens mij heel zelden voor. Ik kan het mij in ieder geval niet heugen.jichem schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:43:
... Ook het oppakken van anderen loont niet, je pakt ze op en dan moet je maar hopen dat ze in je team komen en je niet killen.
Het team dat de kill maakt kan die persoon niet meer oppakken. Alleen andere spelers kunnen dat nog doen. Het team dat de kills maakt ziet de plea ook niet meer. Zie je een plea dan weet je dat er een ander team is. In de praktijk wordt je dus vrijwel nooit meer opgepakt. Het maken van een 6 man ingame is vrijwel onmogelijk gemaakt, maar een premade 6 man maken is nog net zo makkelijk.thunder8 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:08:
Van het weekend een flink aantal potjes DMZ gedaan en wat mij opviel is dat ik na gekilled te zijn, echt geen enkele keer opgenomen werd in het killende team, ook al zijn ze met max 2 man.
Ben hier klaar met de missies op 2 na, maar beide zijn bugged. Geen health damage en dan een weaponcase extracten hebben we 4 keer gedaan, maar geen enkele keer heeft het getelt. Zelfs een ronde geen enkele plaat gebruikt en nog telde het niet. Ook solo infillen en dan 3 wapens extracten van spelers werkt niet. Ook deze 3 keer gedaan en geen enkele keer telde de wapens.
Ok, dat wist ik niet, want voorheen was dat wel mogelijk. Dan heeft het wachten op anderen om je te reviven ook geen nut nee, want dan word je een lokkertje om andere teams naar die locatie te lokken en ook die te laten sterven.PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:01:
[...]
Het team dat de kill maakt kan die persoon niet meer oppakken. Alleen andere spelers kunnen dat nog doen. Het team dat de kills maakt ziet de plea ook niet meer. Zie je een plea dan weet je dat er een ander team is. In de praktijk wordt je dus vrijwel nooit meer opgepakt. Het maken van een 6 man ingame is vrijwel onmogelijk gemaakt, maar een premade 6 man maken is nog net zo makkelijk.
Ben hier klaar met de missies op 2 na, maar beide zijn bugged. Geen health damage en dan een weaponcase extracten hebben we 4 keer gedaan, maar geen enkele keer heeft het getelt. Zelfs een ronde geen enkele plaat gebruikt en nog telde het niet. Ook solo infillen en dan 3 wapens extracten van spelers werkt niet. Ook deze 3 keer gedaan en geen enkele keer telde de wapens.
Ik had problemen met de 3 iso hemlocks droppen in een deaddrop. Had de 10 kills en de exfil klaar en zelfs 1x de 3de deaddrop, maar niet geteld en daarna waren ook die 10 kills weer weg. Als je dan solo met randoms infilled, dan heeft dat geen nut. Met vrienden kan je in ieder geval nog afspreken allemaal Iso hemlocks mee te nemen, onderweg 10 man uit te schakelen en alle 3 de hemlock deaddroppen.
Bots droppen die wapens ook. Zelfs zonder een Hemlock mee te nemen is die missie te doen. Solo natuurlijk een stuk minder makkelijk, maar ook dan is het wel te doen.thunder8 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:03:
[...]
Ik had problemen met de 3 iso hemlocks droppen in een deaddrop. Had de 10 kills en de exfil klaar en zelfs 1x de 3de deaddrop, maar niet geteld en daarna waren ook die 10 kills weer weg. Als je dan solo met randoms infilled, dan heeft dat geen nut. Met vrienden kan je in ieder geval nog afspreken allemaal Iso hemlocks mee te nemen, onderweg 10 man uit te schakelen en alle 3 de hemlock deaddroppen.
Volgens mij is dat dan aangepast, want ik heb honderden wapens van overleden AI nagelopen voor een 2de en 3de ISO, maar ik heb er in een tiental potjes geen een kunnen vinden.PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:18:
[...]
Bots droppen die wapens ook. Zelfs zonder een Hemlock mee te nemen is die missie te doen. Solo natuurlijk een stuk minder makkelijk, maar ook dan is het wel te doen.
Wij hebben ze toen op een bepaalde plek gevonden. Weet alleen niet meer precies waar het was. Alleen er was dus een plek waar bots ze wel constant lieten vallen. Misschien is dat aangepast, dat zou kunnen. Het was sowieso dus altijd al wel zo dat er een bepaalde plek was waar je ze kon vinden en dus niet op de hele map.thunder8 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:19:
[...]
Volgens mij is dat dan aangepast, want ik heb honderden wapens van overleden AI nagelopen voor een 2de en 3de ISO, maar ik heb er in een tiental potjes geen een kunnen vinden.
In de tijd dat ik hem complete liepen ze vooral rond caste (vondel) rondPilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:32:
[...]
Wij hebben ze toen op een bepaalde plek gevonden. Weet alleen niet meer precies waar het was. Alleen er was dus een plek waar bots ze wel constant lieten vallen. Misschien is dat aangepast, dat zou kunnen. Het was sowieso dus altijd al wel zo dat er een bepaalde plek was waar je ze kon vinden en dus niet op de hele map.
Op Ashika zouden ze (advanced) uav’s moeten verbieden. Het is zoveel erger geworden tov het vorige seizoen. Nu is het gedeelte van pre-made teams nog steeds niet aangepakt en daarnaast kun je met cash dus even snel de buy stations leegkopen die vol met uav’s zitten.thunder8 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:08:
Van het weekend een flink aantal potjes DMZ gedaan en wat mij opviel is dat ik na gekilled te zijn, echt geen enkele keer opgenomen werd in het killende team, ook al zijn ze met max 2 man. En op Ashika is het hunten op real players blijkbaar een nationale sport geworden. Waar ik in het begin zelden operators tegenkwam, kan je nu haast je kont niet keren of je wordt al beschoten. Moet daar de missie doen met een IR beacon ophalen aan de rand van de map en die boven het castle zetten. Naja het ophalen is mij 2x gelukt, zodra ik weer aan land kom, liggen er meerdere team op je te wachten om je om zeep te helpen. Ook moet ik nog een vehicle gas siphonen en dan in een andere voertuig doen. Jammer dat je dan eerst online moet zoeken hoe je dat moet doen. Ik sluipen om een voertuig met een gas can, maar je moet er dus in gaan zitten, dan via het action wheel aangeven dat je de brandstof eruit wil halen. Lekker intuïtief.
Ze hebben het alleen maar erger gemaakt. Zeker voor de solo spelers.
Als solo kun je het beste eerst een ghost plate barteren in al mazrah en dan je ding doen in ashika. Eerste 5 minuten even rustig aan doen (laat ze elkaar maar afmaken).
Ik snap dat DMZ een combo is van pvp/pvm, maar op Ashika staat het totaal niet in verhouding. Er is gewoon geen verhouding.
Vondel, bij de zoo/aquarium dead drop is die missie super makkelijk te doenthunder8 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:19:
[...]
Volgens mij is dat dan aangepast, want ik heb honderden wapens van overleden AI nagelopen voor een 2de en 3de ISO, maar ik heb er in een tiental potjes geen een kunnen vinden.
Er zijn al wel meerdere opties voorbij gekomen wat je zou kunnen doen tegen pre-made teams. Ik vond het wel wat hebben dat je 1 keer per 24u met dezelfde “vreemde” kan partyen/joinen en dat het erna dan niet meer mogelijk is. Een soort block er op.oldsmelly schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 05:46:
Gisteravond was helemaal erg van de 6 potjes hadden we 4 maal een premade 6 mans team tegenover ons … naast de bekende Chinesenu ook [cccp] teams tot 2 maal toe… bedoel cccp in hun clantags
vrees dat dit van kwaad tot erger gaat… nog even en Dmz is echt over en uit
En v.w.b. de chinezen. Na 20 jaar ervaring met shooters/mmorpg’s durf ik wel te stellen dat hun kijk over het algemeen op gaming wat anders is haha. Cheats en exploits zijn eerder regel dan uitzondering.
Ik zat van de week met hetzelfde te klunzen. Bij mij werkte R3 of gas uit voertuigen te krijgen (kwam ik achter toen ik uit frustratie alle knoppen begon in te drukken). De action-wheel had ik niet aan gedacht.thunder8 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:08:
[...]
Ik sluipen om een voertuig met een gas can, maar je moet er dus in gaan zitten, dan via het action wheel aangeven dat je de brandstof eruit wil halen. Lekker intuïtief.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Zou ik wel heel vervelend vinden want ik vind het juist leuk om met wat maten te spelen (soms 4, maar ook soms 6) om ze te helpen met wat missies.... Dan houdt dat dus ook op...oski27 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 02:58:
[...]
Er zijn al wel meerdere opties voorbij gekomen wat je zou kunnen doen tegen pre-made teams. Ik vond het wel wat hebben dat je 1 keer per 24u met dezelfde “vreemde” kan partyen/joinen en dat het erna dan niet meer mogelijk is. Een soort block er op.
En v.w.b. de chinezen. Na 20 jaar ervaring met shooters/mmorpg’s durf ik wel te stellen dat hun kijk over het algemeen op gaming wat anders is haha. Cheats en exploits zijn eerder regel dan uitzondering.
Ashika is alleen voor wat missies en voor cigar boxes, liquer en old film canisters.oski27 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 02:47:
Ik snap dat DMZ een combo is van pvp/pvm, maar op Ashika staat het totaal niet in verhouding. Er is gewoon geen verhouding.
Al mazrah is leuk
Zes man teams vind ik persoonlijk echt te veel. Of ze nou goed zijn of niet doet er niet zoveel toe. Max zou naar 4 mogen wat mij betreft. Ik kom maar zelden zes man tegen die samen missies willen doen, dan vind je ze vooral in Koschei. Hoor je ze praten omdat ze niet weten wat ze exact moeten doen (wel geinig).President schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:00:
[...]
Zou ik wel heel vervelend vinden want ik vind het juist leuk om met wat maten te spelen (soms 4, maar ook soms 6) om ze te helpen met wat missies.... Dan houdt dat dus ook op...
Met een paar tweaks hier en daar zie ik wel toekomst in DMZ;
- pre-made teams aanpakken; bij 6 man geen killstreaks kunnen gebruiken of/en reduced damage. Bij elk team van meer dan 3 spelers; voor elke speler meer dan 3; cumulatief 5%(?) minder damage.
- meer tiers per factie (10)
- verschil tussen cash meenemen en vinden in de game (cash dat je meeneemt vanuit je wallet mag je alleen armor/backpack mee kopen, geen killstreaks)
- hunt contracten die worden gekoppeld aan spelers met hoogste k/d. Betreft het een solo, wanneer je zelf in een team zit; damage nerf van aantal % tov de solo.
- plea systeem weer op de schop. Dit is meer armoede dan dat het al was. Wanneer je nu iemand killt en de speler doet een plea, dan ziet de hele map waar het gaande is. Spelers die aangevallen worden en zich verdedigen, dus iemand dood maken en die eigenlijk een missie willen doen, zijn er nu de dupe van.
Of dit allemaal zou kunnen is een tweede en is ook mijn persoonlijke opvatting. Maar met de geluiden die ik om mij heen hoor en zie, lijkt mij dit wel redelijk.
Zelf maak ik mij ook schuldig aan hele buy stations leeg kopen, zodat anderen het niet kunnen doen. Ik schiet 9 van de 10 keer eerst voordat er uberhaupt gepraat wordt. Zes man teams tegen komen is voor mij een feestje, zeker met ghost en een jokr op de rug.
Blijf het persoonlijk wel een mooie mode vinden. Gevechten die meer dan 10min kunnen duren, stukje tactiek, bots die het je dan ook moeilijk maken.
Mochten er mensen zijn die nog hulp nodig hebben met wat missies, let me know. Ik heb alles gedaan op stress test na.
Of de hunters gewoon zichtbaar maken op de map voor de doelwitten?oski27 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:05:
- hunt contracten die worden gekoppeld aan spelers met hoogste k/d. Betreft het een solo, wanneer je zelf in een team zit; damage nerf van aantal % tov de solo.
Dat zie je toch aan het tread level. Als je 3 vakjes hebt zijn ze vlakbij.President schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:44:
[...]
Of de hunters gewoon zichtbaar maken op de map voor de doelwitten?
ja, maar dan heb je de precieze locatie niet .. weet je nog steeds niet welke kant je op moet 'vluchten'Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 17:04:
[...]
Dat zie je toch aan het tread level. Als je 3 vakjes hebt zijn ze vlakbij.
En zelfs die zo schaars, dat je er toch heel vaak te vinden bent.President schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:11:
[...]
Ashika is alleen voor wat missies en voor cigar boxes, liquer en old film canisters.
Al mazrah is leuk
Klopt, heb de cigar boxes nu gelukkig compleet. nog 5 old film canisters te gaan!BlaTieBla schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:58:
[...]
En zelfs die zo schaars, dat je er toch heel vaak te vinden bent.
En nog steeds de mk32 exfillen, maar geen idee hoe ik daar ooit aan ga komen want de valian 7x vermoorden gaat mij niet lukken
Gisteren een infil met rando's waarvan 1 dezelfde Koschei missies aan had staan als ik. Vervolgens pikken we twee solo's op die ook die missies aan hebben staan. Dus met 5 man Koschei in. Rhino en de sniper omgelegd en (bijna) alles gedaan voor twee Koschei missies in Alpha Cluster (documenten moesten nog naar vondel). Bij exfil blijkt het extracten van de Spesnatz documenten niet geregistreerd te zijn en ook het extracten van het document dat in die kluis ligt niet geregistreerd...oski27 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:05:
[...]
Ik kom maar zelden zes man tegen die samen missies willen doen, dan vind je ze vooral in Koschei. Hoor je ze praten omdat ze niet weten wat ze exact moeten doen (wel geinig).
[...]
Aan de ene kant geluk dat praktisch heel het squad Koschei in moest en aan de andere... BETA-status van de game.
Overigens, als je die documenten meeneem naar een andere map en daar exfil, dan wordt het vinkje ook gezet.
[ Voor 5% gewijzigd door BlaTieBla op 21-07-2023 09:06 ]
Gisteren 2x daar geweest op jacht naar de Rhino en de sniper 1x de volledige opdracht die we aan het doen waren niet geregistreerd... af en toe zeg...BlaTieBla schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 09:04:
[...]
Gisteren een infil met rando's waarvan 1 dezelfde Koschei missies aan had staan als ik. Vervolgens pikken we twee solo's op die ook die missies aan hebben staan. Dus met 5 man Koschei in. Rhino en de sniper omgelegd en (bijna) alles gedaan voor twee Koschei missies in Alpha Cluster (documenten moesten nog naar vondel). Bij exfil blijkt het extracten van de Spesnatz documenten niet geregistreerd te zijn en ook het extracten van het document dat in die kluis ligt niet geregistreerd...![]()
Aan de ene kant geluk dat praktisch heel het squad Koschei in moest en aan de andere... BETA-status van de game.
Overigens, als je die documenten meeneem naar een andere map en daar exfil, dan wordt het vinkje ook gezet.
2e keer squad in Koschei tegen gekomen met dezelfde missie, maar ja je kan geen team-up daar binnen doen. Dus maar de afspraak gemaakt om het wel samen te doen...
Denk dat "de cirkel" op basis van die 3 streepjes even groot is als die van de cirkel van de gehunte partij, enige wat je niet kunt zien is de richting. Gisteren op vondel een paar hunt contractjes gedaan met als laatste 6 tegen 1, (laatste van z'n squad na een eerdere hunt) die toch mooi ontsnapt is terwijl we in teams van 2 aan het insluiten waren.President schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:44:
[...]
Of de hunters gewoon zichtbaar maken op de map voor de doelwitten?
[ Voor 16% gewijzigd door TIGER1125 op 21-07-2023 09:27 ]
Wel hard gelachen. 1 van die rando's had die nieuwe Homelander skin en die heeft letterlijk iedere tripwire richting de sniper getriggerd. Zo onoverwinnelijk was hij zelf niet. Het was 1 groot revive-fest dat stukje. Hij moest en zou de eerste zijn bij de sniper.TIGER1125 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 09:19:
[...]
Gisteren 2x daar geweest op jacht naar de Rhino en de sniper 1x de volledige opdracht die we aan het doen waren niet geregistreerd... af en toe zeg...
Hij komt niet in mijn team en 3 sec later wordt ik in mijn rug doodgeschoten…. Is dat weer wat nieuws?
Wat is hier nou weer het nut van?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Je gaat zoeken naar een match en dan blijft die op connecting staan ipv matchmaking.
Wanneer dit gebeurt, toggle naar de store toe en weer terug.
Dus op de PS5 L1 en dan weer R1.
Hierna gaat die gelijk over naar matchmaking en verbind je lobby wel goed.
Uren frustratie en door een of andere Reddit post eindelijk wijzer. Liepen hier helaas al weken tegen aan elke avond
Als team doen wij het vaak ook zo. Je kan heel moeilijk iedere tripwire ontmantelen. Of je loopt er gewoon keihard doorheen waarbij je er vaak genoeg ook nog 2 of 3 tegelijk pakt. Dan reviven met een medicvest is een stuk sneller.BlaTieBla schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 09:23:
[...]
Wel hard gelachen. 1 van die rando's had die nieuwe Homelander skin en die heeft letterlijk iedere tripwire richting de sniper getriggerd. Zo onoverwinnelijk was hij zelf niet. Het was 1 groot revive-fest dat stukje. Hij moest en zou de eerste zijn bij de sniper.
Dat vereist wel enige afstemming (who runs, and who revives), want op een gegeven moment lag het hele team plat. Maar goed dat er eentje nog een revive had.PilatuS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:22:
[...]
Als team doen wij het vaak ook zo. Je kan heel moeilijk iedere tripwire ontmantelen. Of je loopt er gewoon keihard doorheen waarbij je er vaak genoeg ook nog 2 of 3 tegelijk pakt. Dan reviven met een medicvest is een stuk sneller.
Klopt inderdaad. We zitten als team altijd op discord. Iemand gaat er doorheen rennen en de rest neemt afstand. Zodra iemand dan down gaat gaat iemand met een medicvest even de rez doen en neemt dan weer afstand. Met randoms gaat het natuurlijk snel wat minder vloeiend. Verder sowieso wel handig om goed op te letten daar, want mocht er een team in de rug komen wil je niet allemaal zonder platen zitten.BlaTieBla schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:43:
[...]
Dat vereist wel enige afstemming (who runs, and who revives), want op een gegeven moment lag het hele team plat. Maar goed dat er eentje nog een revive had.
2x DDOS meenemen en ook shockstick, en DDOS gebruiken, dan zijn al die tripwires weg, als je rhino en sniper in 60 seconden moet doden:PilatuS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:22:
[...]
Als team doen wij het vaak ook zo. Je kan heel moeilijk iedere tripwire ontmantelen. Of je loopt er gewoon keihard doorheen waarbij je er vaak genoeg ook nog 2 of 3 tegelijk pakt. Dan reviven met een medicvest is een stuk sneller.
Bombdrone gebruiken vanaf het moment dat je de ruimte van rhino binnenkomt, gaat ie meteen van dood, dan de trap op, meteen bij de eerste tripwires je 1ste ddos gebruiken, dan loop je door naar het 2de deel met tripwires en steek je je 2de ddos aan, dan kom je meteen bij de sniper, smijt je shockstick tegen hem aan en lekker snel killen, (ik raad een snelle shotgun aan)
Niet normaal, wij spelen momenteel ranked en zitten in lobbies waar top 250 spelers inzitten en daar wordt er flink op los gecheat.CHKYBSTRD schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:11:
Wat een k spel is het ook he... lobbys zitten weer vol met cheaters...
Zijn er meer mensen die ranked spelen? Hoe kan het dat twee Platinum spelers + een random regelmatig in lobbies komen waar spelers van de top 250 zitten en Iridescent + Crimson spelers.
Ik ben van Diamond naar Platinum 2 in 3 dagen tijd, ik denk dat ik een shadow ban te pakken heb. Ik zit echt in zulke vervelende teams en kom ineens zoveel verdachte spelers tegen te opvallend.Kneepie schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 11:14:
[...]
Niet normaal, wij spelen momenteel ranked en zitten in lobbies waar top 250 spelers inzitten en daar wordt er flink op los gecheat.
Zijn er meer mensen die ranked spelen? Hoe kan het dat twee Platinum spelers + een random regelmatig in lobbies komen waar spelers van de top 250 zitten en Iridescent + Crimson spelers.
Je kan het ook omdraaien, gebruik de shocksticks tegen de Rhino, zodra die dood is met de bombdrone naar de sniper. Geeft wat meer ademruimte, je hebt praktisch 60 seconden om met de bombdrone naar de sniper te vliegen.Rietveldusa schreef op zondag 23 juli 2023 @ 15:52:
[...]
2x DDOS meenemen en ook shockstick, en DDOS gebruiken, dan zijn al die tripwires weg, als je rhino en sniper in 60 seconden moet doden:
Bombdrone gebruiken vanaf het moment dat je de ruimte van rhino binnenkomt, gaat ie meteen van dood, dan de trap op, meteen bij de eerste tripwires je 1ste ddos gebruiken, dan loop je door naar het 2de deel met tripwires en steek je je 2de ddos aan, dan kom je meteen bij de sniper, smijt je shockstick tegen hem aan en lekker snel killen, (ik raad een snelle shotgun aan)
Maar hoe kan dit, het lijkt wel of wij in Amerikaanse lobbies gegooid worden, zouden kunnen gaan streamsnipenCHKYBSTRD schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:14:
[...]
Ik ben van Diamond naar Platinum 2 in 3 dagen tijd, ik denk dat ik een shadow ban te pakken heb. Ik zit echt in zulke vervelende teams en kom ineens zoveel verdachte spelers tegen te opvallend.
Dit kom ik ook wel eens tegen, ik schiet bijna mijn geweer leeg en hij schiet mij daarna in 1x dood! Wordt daar zo moe van.Kneepie schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 07:47:
[...]
......
Gister schiet ik iemand al zijn platen eraf die de hoek om loopt, vervolgens draait die gene na de hoek om zijn terug en schiet mij binnen 1 seconden plat.
Kan iemand mij vertellen waarom warzone 2.0 ongeveer op de helft blijft hangen en niet verder gaat met installeren.
Aan opslag ligt het niet. Op de console nog bijna 300gb en op se ssd nog 733gb.
Alvast bedankt
foto?mark28179 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:07:
Goedenavond,
Kan iemand mij vertellen waarom warzone 2.0 ongeveer op de helft blijft hangen en niet verder gaat met installeren.
Aan opslag ligt het niet. Op de console nog bijna 300gb en op de ssd nog 733gb.
Alvast bedankt
Waar wil je een foto van? Dat hij niet verder gaat met laden of van de opslag?
Nee geen foutcode. Je klikt op instal en dan staat hij al op de helft. Hebben de ps5 al een x zonder beeld een paar uur laten staan en de balk was totaal niet verschoven.Chelseamarre123 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 21:21:
Geeft die geen foutcode ofzo?
alles verwijdered en opnieuw gedownload en geinstalleerd toen ging het gelijk goed.
Misschien dat proberen.
Het aantal beschikbare squadhunts op de map lijkt minder dan het aantal aanwezige squads op de map.
Daar kwamen we achter doordat er geen hunt squad missies meer op de map waren er we uiteindelijk nog twee squads tegen kwamen op de map.
De MRAP is heerlijk (als je er in zit), als je aan de andere kant staat, is het apparaat zwaar overpowered.
Kost wat ($200,000), maar dan heb je ook wat. Een heerlijke tool voor squad hunts.
Dus een beetje mixed feelings dus. Ik had meer heavy helicopter-achtige ervaring verwacht. Sluggish/traag en dat het refuel/repair proces ook langzamer zou gaan, maar dat is vergelijkbaar met een LTV.
Ik heb nog geen idee hoe sterk de MRAP tegen launchers en mines is, maar ik vermoed dat er wel een nerfje aan gaat komen. Je veegt nml iedereen van de kaart;
En tot die tijd: LOLZ!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ok gaan we dat eens proberenJjjb schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:03:
ik had dat bij de vorige seizoensupdate met de ps4
alles verwijdered en opnieuw gedownload en geinstalleerd toen ging het gelijk goed.
Misschien dat proberen.
Hartstikke leuk dat je daar keys voor nodig hebt, maar als er dan weer een loser met een rpg of rgl-80 rondloopt dan ben je al je sleutels weer direct kwijt :-/
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oQDf6GaeS0cAU1pQL3bHS8pY.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Lpcsk57gDQTgrDmgRuff79CI.jpg?f=fotoalbum_large)