Perks werken wel. Strong arm laat een boog zien tijdens het cooken van je nade.
Ik heb alleen niet zo vaak een loadout meer haha
Hebben ze dat misschien gehotfixed, want dat had ik afgelopen weekend dus niet. Al waren er wel meer bugs, ik heb ook wel een aantal keer gehad dat mijn perks überhaupt niet lekkerder registreerden. Meerdere keren gehad dat de exfil streak behouden leek te blijven of andersom, wel een streak van 5 maar geen enkele perk.Deleon78 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:46:
Perks werken wel. Strong arm laat een boog zien tijdens het cooken van je nade.
Dit en dan revive als die persoon een mercy request doet. Dat is sowieso wel handig want tijdens het spel kun je zo met een team van 4 alles doen. Je deelt de loot wat meer maar ook meer kans om te overleven.thunder8 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:03:
[...]
Gewoon afknallen. Je wil geen risico lopen dat het andersom gebeurt en je exfil mislukt hierdoor. Heb ook wel eens andersom gedaan. 1 persoon die de heli inrent, ik via de andere kant naar binnen, volle clip legen, zodat ie echt dood is en ik exfil en hij is alles kwijt.
Werkte bij mij vorige week ook alPatriot schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:01:
[...]
Hebben ze dat misschien gehotfixed, want dat had ik afgelopen weekend dus niet. Al waren er wel meer bugs, ik heb ook wel een aantal keer gehad dat mijn perks überhaupt niet lekkerder registreerden. Meerdere keren gehad dat de exfil streak behouden leek te blijven of andersom, wel een streak van 5 maar geen enkele perk.
Weet je dat zeker? Ze zeggen dan toch juist dat je streak wel preserved is? Hoe dan ook; ik kan me voorstellen dat het ook gewoon inconsistent gedrag is van de game. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die de weapons cache rewards gewoon niet kregen, terwijl dat bij mij prima ging. Ik kan niet uitsluiten dat dingen die voor mij goed werken voor een ander niet lijken te werken en andersom. Dat gezegd hebbende, het is nu alsof ik heel erg op de bugs aan het doorhameren ben maar zoals eerder gezegd ik vermaak me over het algemeen primaDeleon78 schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:55:
[...]
Werkte bij mij vorige week ook al
Voor de streaks moet je wel elke keer een contract gedaan hebben. Eén keer zonder contract is voldoende om opnieuw op te moeten bouwen.
Hier iedereen gewoon Warzone, want na paar rondjes bots schieten in DMZ, heb je dat ook wel weer gezien.yinx84 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:22:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de player count van DMZ vs BR. Heb zomaar het vermoeden dat DMZ populairder is.
Ik heb met mijn squad vrijwel vanaf het begin Warzone gespeeld, maar naar ongeveer drie weken WZ2.0 heeft niemand er interesse meer in. Wellicht dat de interesse weer wat gewekt wordt wanneer er een Fortune's Keep/Rebirth-like map wordt toegevoegd.
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Bij DMZ gaat het dan ook niet om de bots, maar om de missies. Missies doen terwijl er bots rondlopen die niet slecht zijn en ook nog eens 60 spelers.Sleeon schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:24:
[...]
Hier iedereen gewoon Warzone, want na paar rondjes bots schieten in DMZ, heb je dat ook wel weer gezien.
Computer 😉oNNoZeLe schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:28:
het spel is gratis begrijp ik maar wat is de goedkoopste manier om het spel fatsoenlijk te kunnen spelen?
game-laptop/console/pc?
ps5=800 euri
xbox x= 500 euri
mindere performance/resolutie
ps4 pro= 416 euri
xbox one x= 348 euri
xbox one s= 295 euri
zijn het de goedkopere versies waard? de helft van de prijs van de ps5 betekend dat ook de helft van de ervaring?
Series S nog een mooiere optie als je vorige gen wilt kopenoNNoZeLe schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:28:
het spel is gratis begrijp ik maar wat is de goedkoopste manier om het spel fatsoenlijk te kunnen spelen?
game-laptop/console/pc?
ps5=800 euri
xbox x= 500 euri
ps4 pro= 416 euri
xbox one x= 348 euri
xbox one s= 295 euri
zijn het de goedkopere versies waard? de helft van de prijs van de ps5 betekend dat ook de helft van de ervaring?
Series S is next gen 👌🏻stijn1309 schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:17:
[...]
Series S nog een mooiere optie als je vorige gen wilt kopen
Ja klopt, maar bedoel als hij voor een ps4 of Xbox One wil gaan (last gen) hij beter voor de series S kan gaan.
Gunsmith.Whatagwaan schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:45:
Kan iemand uitleggen hoe je wapens veranderd?
Ik heb MWF2 gekocht, geen battlepass en geen Sony abonnement gekocht.
Ik speel op de PS4 en dat is erg goed te doen een vriend van mij speelt op de PS5 en het ziet er misschien beter uit maar het is nog steeds grafisch super op de ps4oNNoZeLe schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:28:
game-laptop/console/pc?
ps5=800 euri
xbox x= 500 euri
ps4 pro= 416 euri
xbox one x= 348 euri
xbox one s= 295 euri
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Ga naar bijvoorbeeld Quick Play. Links onderin ga je naar de loadout en daar kan je je wapens kiezen. Als je een wapen gekozen hebt, dan kan je met gunsmith je wapen aanpassen, als je de attachments hebt vrijgespeeld voor dat wapen.Whatagwaan schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:45:
Kan iemand uitleggen hoe je wapens veranderd?
Ik heb MWF2 gekocht, geen battlepass en geen Sony abonnement gekocht.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Voor de update kon ik op een speler klikken en muten. Nu kan ik alleen hele groepen muten en geen losse spelers meer. Het kon dus wel, maar nu niet meer. Misschien gaf het problemen en staat het tijdelijk uit.DeArmeStudent schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 17:48:
Beste mensen,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik in Warzone 2.0 een specifieke speler in mijn team mute?
Want als ik op de koptelefoon en dan op mijn team druk en dan de spelers bekijk in mijn team in het menu, dan zie ik dat Warzone 2.0 de mute-button heeft weggehaald...
Weet er iemand anders nog een methode om een specifiek persoon in je team te muten op PC?
In de settings, wat bedoel je met normale warzone?Narinn schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:05:
Hi, weet iemand hoe ik de zelfde control settings als normale warzone kan instellen?
In het scherm met perks staat exact hoe het werkt. Random perk voor een streak van exfills met completed contract.Gadgeteer schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:34:
Wij spelen hier alleen Warzone 2 (het gratis spel).
Nu zou je volgens mij perks moeten krijgen voor iedere exfil in DMZ? Hoe moet je dit stapelen? Ik kan iedere keer alleen maar kiezen voor 'Leave Game' na een succesvolle extract?
Met randoms is het bij DMZ ook 8 van de 10 keer ellende.drusloos schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:28:
De samenvatting van 9/10 potjes (als je niet met vrienden speelt):
1: Squadmate pingt een locatie met kluis, of het allerdrukste punt op de map.
2: 2/4 squadmates zijn bij de landing al dood.
3: jij gaat down doordat je op het drukste punt bent geland
4: overgebleven squadmate schiet speler neer die jou heeft neergeschoten, maar ipv je reviven gaat hij eerst even kijken wat er allemaal in dat rugzakje zat
5: overgebleven squadmate gaat dood omdat hij zit te looten
6: van de Gulag bakken de meesten niks dus je komt zelf terug na de gulag terwijl er 2 geleaved zijn.
7: je denkt laat maar en start zelf ook een nieuw potje
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 21-12-2022 22:46 ]
Vooral dit erger ik me mateloos aan. De laatste tijd zijn er 9 van de 10 keer binnen 3 minuten minimaal 2 vertrokken.drusloos schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:28:
6: van de Gulag bakken de meesten niks dus je komt zelf terug na de gulag terwijl er 2 geleaved zijn.
Het lukt hier wel. Sowieso moet je erg dichtbij zijn. Ik denk dat dichtbij genoeg voor proxchat een voorwaarde is. Daarna moeten ze het natuurlijk nog accepteren. Eerst schieten en dan nog hopen dat iemand het wil maakt de kans kleiner.JobKlimop schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:25:
[...]
Het is me overigens ook nog geen één keer gelukt om een "nearby party" te joinen. Lukt anderen dit wel?
Ga teammates zoeken op internet/discord servers of hier.drusloos schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:28:
De samenvatting van 9/10 potjes (als je niet met vrienden speelt):
1: Squadmate pingt een locatie met kluis, of het allerdrukste punt op de map.
2: 2/4 squadmates zijn bij de landing al dood.
3: jij gaat down doordat je op het drukste punt bent geland
4: overgebleven squadmate schiet speler neer die jou heeft neergeschoten, maar ipv je reviven gaat hij eerst even kijken wat er allemaal in dat rugzakje zat
5: overgebleven squadmate gaat dood omdat hij zit te looten
7: je denkt laat maar en start zelf ook een nieuw potje
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Vrijdag liep ik waarschijnlijk tegen een soortgelijk scenario aan. Een (op het nippertje) extraction bij de mijnen. En tijdens het slopen van de AI daar liggen er drie goedgevulde rugzakken. Had slechts de tijd om er 1 helemaal leeg te trekken, omdat de copter er inmiddels al stond.internaut schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 22:59:
Sommige teammates hebben toch het verstand van een garnaal.
Net worden we met 2 man gekilled in de mijnen waar de exfill om de hoek is.
Ik laat weten aan de derde man die naar boven komt dat er wel wat AI staat.
Mij lijkt het dan logisch dat je die eerst afknalt vooraleer je gaat reviven. Hij koos de andere volgorde.
Waar kan je inschrijven, ik speel met zeer grote regelmaat dmz. Soms gaat het perfect met wat Engelsen of Engels sprekende. Maar echt idd af en toe mijn god. Ik speel sowieso met headset en mic.BlaTieBla schreef op donderdag 22 december 2022 @ 19:44:
Ik heb me maar eens 'ingeschreven' voor de Tweakers groep in DMZ. Eens kijken of er dan wat meer mogelijkheden zijn om met een vol squad te spelen.
Ik verbaas me over hoe lekker ik die DMZ game-mode vind. Van al die BR modi wordt ik niet echt blij, maar dit vind ik behoorlijk verslavend. Misschien omdat het niet overblijven tot het eind is, maar je ding doen en extracten (en dan maar hopen dat je niet een stelletje operators tegen het lijf loopt of een hussie van die zwaar gepanserde AI dudes).
Dus mooi een kerstvakantie lang rondlopen in Al Mazrah
Ik zit nu niet achter de ps. Volgens mij zit het onder 'social', maar deze link beschrijft het globaal. Zoeken op Tweakers en aanmelden. Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt (wel aangemeld), dus ik kan nog niet zeggen of het ook goed werkt.Whatagwaan schreef op zondag 25 december 2022 @ 14:19:
[...]
Waar kan je inschrijven, ik speel met zeer grote regelmaat dmz. Soms gaat het perfect met wat Engelsen of Engels sprekende. Maar echt idd af en toe mijn god. Ik speel sowieso met headset en mic.
Er kan echt 100% verschil zitten tussen de potjes.
p.s. ik speel met een PS5 en als ik iemand wil vinden met recente spelers is dit nog niet erg goed. Soms werkt dit niet.
[ Voor 40% gewijzigd door internaut op 25-12-2022 19:33 ]
Now you know!Patriot schreef op donderdag 29 december 2022 @ 00:11:
Avondje DMZ achter de rug, maar het valt me echt op hoe enorm wisselend de AI kan zijn. Het ene moment kun je ze rustig op je gemak één voor één uitschakelen en raken ze je al kwijt als je 20 meter bij ze uit de buurt loopt, het andere moment zijn ze ineens extreem vaardig, zit de hele sector achter je aan en krijg je zelfs na een minuut rust en een wandeling van 200 meter ineens 2 perfect gecookte nades op je knar terwijl je de AI nog niet eens hebt gezien.
Zijn net mensen.Patriot schreef op donderdag 29 december 2022 @ 00:11:
Avondje DMZ achter de rug, maar het valt me echt op hoe enorm wisselend de AI kan zijn. Het ene moment kun je ze rustig op je gemak één voor één uitschakelen en raken ze je al kwijt als je 20 meter bij ze uit de buurt loopt, het andere moment zijn ze ineens extreem vaardig, zit de hele sector achter je aan en krijg je zelfs na een minuut rust en een wandeling van 200 meter ineens 2 perfect gecookte nades op je knar terwijl je de AI nog niet eens hebt gezien.
Ik weet dat daar verschil in zit inderdaad, maar er zit ook gewoon regelmatig verschil in hoe agressief en vaardig/accuraat zelfs de tier 1 AI is. Het is ook niet alsof ik vind dat de AI in het algemeen te sterk is ofzo, juist het feit dat daar ook nog wat moeilijkheid in zit maakt het leuk. Bovendien staan er tegenover elke keer dat de AI ineens absurd volhardend en sterk is ook een keer dat de AI oerdom en bijna volledig incapabel is, dat is ook niet spannend (zoals @Deleon78 ook aangeeft).thunder8 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:00:
[...]
Zijn net mensen.![]()
![]()
Er zit trouwens verschil tussen de normale troepen en de armoured units. Die laatste zijn veel scherper en agressiever. En die laatste zijn ook een stuk taaier om uit te schakelen. En dan heb je nog de andere spelers.
Patriot schreef op donderdag 29 december 2022 @ 15:52:
[...]
Begin je de ene deployment met helemaal niets en eindig je na een leuke strijd volledig uitgedost, begin je de deployment erop met die volledige gear op een onbenullige plek tussen Sawah Village en Sarrif Bay en kun je zonder een contract te hebben kunnen doen net op je tandvlees de exfil halen bij Hafid Port
[ Voor 11% gewijzigd door BlaTieBla op 29-12-2022 17:34 ]
Vage tweet. Je hebt altijd een doel als je start of je snapt het spel niet.BlaTieBla schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:23:
[...]
[Afbeelding]
Je weet in ieder geval van te voren niet waar het schip gaat stranden. En dat vind ik overigens geweldig aan het spel. Op routine spelen is er gewoon niet bij.
Die join squad is echt easy. Gewoon als je in gevecht bent er uitnodigen.BlaTieBla schreef op donderdag 29 december 2022 @ 18:18:
ik heb nu 24/7 een hunt missie aan staan en join a 2 operator squad. Niet door te komen.
Die hunt missies zorgen er vooral voor dat het target squad heel hard in een auto weg blijft rijden (bijna niet bij te komen) en die join (als die lukt) is dan een 1 man squad of >=3.
De derde missie is zo'n zinloze verzamel missie 400 stims in een container droppen, 5000 rations in een airfryer licht krokant afbakken... dat soort spul. Typische backburner meuk dat ik zaken oppik als ik ze tegen kom, want als je er naar gaat lopen zoeken vind je ze niet (en als je er -tig vindt word je vlak voor exfill afgeslacht door zo'n sniper die exfill ligt te campen).
Desalniettemin een excellente game.
Die stims kan je makkelijk boosten door die resupply crate in de garage. Als je met z'n tweeen bent is dat een paar keer heen en weer lopen. Die emergency rations zijn een pain in the ass.Chelseamarre123 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 18:38:
[...]
Die join squad is echt easy. Gewoon als je in gevecht bent er uitnodigen.
Die stims en rations moet je gewoon naar de mall gaan dacht ik. En daar looten en mensen killen, ik heb het eenvoudig voltooid omdat ik enemies killde die ook die missie wouden doen en zo hun loot kon pakken.
Die hunt missie heb ik overgeslagen( je moet ze niet allemaal finishen om de laatste missie vrij te spelen)
Wij van [VERS] doen daar niet aan meeWiLLoW_TieN schreef op donderdag 29 december 2022 @ 18:48:
Kunnen WIJ van Tweakers hier niet gewoon bv ingame [GoT] voor onze Nickname zetten
[ Voor 16% gewijzigd door BlaTieBla op 29-12-2022 20:23 ]
De emergency rations vind je in koelkasten dacht ik. Je moet maar eens op youtube kijken. Staan veel goede guides voor.BlaTieBla schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:22:
[...]
Die stims kan je makkelijk boosten door die resupply crate in de garage. Als je met z'n tweeen bent is dat een paar keer heen en weer lopen. Die emergency rations zijn een pain in the ass.
Misschien dan idd maar eens een paar hinderlaagjes leggen daar.
[...]
Heb hier ook voor veel missies het even opgezocht. Gewoon Google en dan DMZ naam missie. Of DMZ samen met wat je zoekt. Krijg je gelijk de YouTube video's te zien.Chelseamarre123 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:57:
[...]
De emergency rations vind je in koelkasten dacht ik. Je moet maar eens op youtube kijken. Staan veel goede guides voor.
Als je niet weet waar je bepaalde dingen vind kan het soms kut zijn
Geen letter, maar de toets die ik daarvoor heb is CTRL en dat is volgens mij niet iets dat ik heb veranderd.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:39:
Welke LETTER is default voor 'liggen' bij PC gaming met keyboard ??
Volgens mij CTRL. Zelfs op de Ps5 is dat de standaard. C is crouch en CTRL is prone.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:39:
Welke LETTER is default voor 'liggen' bij PC gaming met keyboard ??
Hij vraagt expliciet om een letter. ctrl is geen letter. Beetje vaag verhaal. Ook de reden waarom is onduidelijk.thunder8 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:29:
[...]
Volgens mij CTRL. Zelfs op de Ps5 is dat de standaard. C is crouch en CTRL is prone.
Sowieso vaag, want je kan het zo instellen als je zelf wil. Maar hij/zij kan elke letter in het alfabet willen, standaard is het CTRL en niet een letter. Iemand corrigeren, terwijl de vraagsteller niet de juiste vraag stelt is ook niet netjes trouwens. Reageer dan op de vraagsteller dat er geen standaard letter is voor liggen...Deleon78 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:58:
[...]
Hij vraagt expliciet om een letter. ctrl is geen letter. Beetje vaag verhaal. Ook de reden waarom is onduidelijk.
Misschien vat je de reactie iets persoonlijker op dan die bedoeld is. Ik reageer gewoon inhoudelijk en ging met je in gesprek. Je kan ook zeggen: ja, dat vond ik ook al raar, maar ik vermoed dat ie wel x of y bedoelde.thunder8 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:26:
[...]
Sowieso vaag, want je kan het zo instellen als je zelf wil. Maar hij/zij kan elke letter in het alfabet willen, standaard is het CTRL en niet een letter. Iemand corrigeren, terwijl de vraagsteller niet de juiste vraag stelt is ook niet netjes trouwens. Reageer dan op de vraagsteller dat er geen standaard letter is voor liggen...
Je ging niet met mij in gesprek, maar je quote mij en corrigeert mijn antwoord met de stelling dat hij om een LETTER vroeg en niet om een andere knop. Hoe dat niet persoonlijk zou zijn is mij een raadsel.Deleon78 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:43:
[...]
Misschien vat je de reactie iets persoonlijker op dan die bedoeld is. Ik reageer gewoon inhoudelijk en ging met je in gesprek. Je kan ook zeggen: ja, dat vond ik ook al raar, maar ik vermoed dat ie wel x of y bedoelde.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Volgens mij hebben sommige AI wel maskers op, dat zou kunnen verklaren waarom ze raak schieten. Misschien hebben die maskers ook thermal/ir vision en zoom mogelijkheden... Je weet het niet, want je kan die maskers niet oppakken.Korkss schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:34:
Manmanman.. AI in warzone. Ik word er helemaal naar van. Nu al zoveel eindcirkels gehad waar er een stronghold ofzo vlakbij zat. AI die je dan vanuit het gas gewoon laserd. Want ze kunnen blijkbaar ook tegen het gas.
Meld je aan bij de Tweakers groep. Als je online bent kan je via die weg makkelijk gevonden worden.MPAnnihilator schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:30:
Als hier nog mensen zijn die het op hun heupen krijgen van het gebrek aan samenwerking in DMZ, bij deze mijn activision ID : mp_annihilator#5559310 ( Steam Online ID : mp.annihilator )
Ik zit intussen op level 83, en ik denk dat ik in DMZ nu al 3 keer een deftige raid mee heb gemaakt waarin we er met z'n allen met voice chat samen aan werken wie welke doelen wil bereiken...
voor de rest krijg ik alleen maar angsten om met iemand mee te rijden in DMZ.Meestal rijden die naar waar er 30 NPC's staan te wachten en ben je er allemaal aan voor de moeite
Bedankt voor de tip, en hoe doe ik dat aub ? thx en prettig eindejaar iedereen !BlaTieBla schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:05:
[...]
Meld je aan bij de Tweakers groep. Als je online bent kan je via die weg makkelijk gevonden worden.
[ Voor 4% gewijzigd door MPAnnihilator op 31-12-2022 12:22 ]
[ Voor 72% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-01-2023 18:47 ]
[ Voor 77% gewijzigd door internaut op 01-01-2023 14:50 ]
Als ze zich in de Tweakers group hebben aangemeld zie je ze daar tussenstaan en kan je ze joinen/uitnodigen. Dan hoef je dus niet perse je vriendenlijst uit te breiden.MPAnnihilator schreef op zondag 1 januari 2023 @ 14:19:
Beste wensen iedereen voor 2023 !
Bijkomend vraagje : Kan ik iedereen uit de Google spreadsheet vermeld in de TS, gewoon ingame toevoegen dan ?
( want Discord gaat het precies niet worden vrees ik, die GUI is niet mijn ding, bots... stats... voice en chat kanalen... betalen voor Nitro ofzo... veels te onoverzichtelijk vind ik zo op het eerste zicht![]()
Het lijkt me makkelijker ingame te kunnen zien wie online is, en van daaruit te vertrekken, niet ?
Wat bedoel je juist?Whatagwaan schreef op zondag 1 januari 2023 @ 13:06:
Ik bekijk wel eens filmpjes van DMZ maar wat een snelheid met een PC tov van de PS5.
Ik speel op de Xbox met toetsenbord en muis. Kan gewoon. Hoe dat dan zit qua crossplay...geen idee.drusloos schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:44:
Volgens mij is die crossplay ook zo slecht als maar kan. Ik speel net in een squad, hoor ik de hele tijd geklik van een toetsenbord. Dus ik vraag waarop die teammate speelt, zegt hij PC. Maar bij z’n naam staat een PS tekentje en crossplay heb ik uit staan.
Wat ik bedoel is dat aimen, dingen pakken etc. zo veel sneller gaat.Chelseamarre123 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 15:00:
[...]
Wat bedoel je juist?
Heb je je FOV wel aangepast op console?
Crossplay is een winst met DMZ, headshots met de basilisk is veel makkelijker met de muis dan met de controller. Dus die missie heb je sneller.drusloos schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:44:
Volgens mij is die crossplay ook zo slecht als maar kan. Ik speel net in een squad, hoor ik de hele tijd geklik van een toetsenbord. Dus ik vraag waarop die teammate speelt, zegt hij PC. Maar bij z’n naam staat een PS tekentje en crossplay heb ik uit staan
Je kan ook gewoon MKB op PS5 gebruiken.drusloos schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:44:
Volgens mij is die crossplay ook zo slecht als maar kan. Ik speel net in een squad, hoor ik de hele tijd geklik van een toetsenbord. Dus ik vraag waarop die teammate speelt, zegt hij PC. Maar bij z’n naam staat een PS tekentje en crossplay heb ik uit staan
Meerdere reageren nu over dat dat kan, maar ik weet dat het kan. Het ging om dat hij aangaf op PC te spelen. En dat terwijl crossplay uit staat. Dat verklaart waarom sommige potjes er totaal niet te winnen valt omdat tegen PC er niet op te spelen valt (op ps4 tenminste).
Het probleem is ook dat missies niet worden gematched met andere spelers. Als iemand bijvoorbeeld alleen opzoek is naar geld kan dat voor een missie zijn terwijl jij op dat moment niets hebt aan veel geld. Het kan ook prima dat ik met een tier 5 missie bezig ben en in een team kom met iemand die met tier 1 missies bezig is. Wat ik doe is dan nutteloos voor de andere speler en andersom net zo.iMode schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:08:
sommigen doen die missies helemaal niet, andere spelen juist weer erg goed.
Je kan via social spelers joinen of uitnodigen.Ik heb via het menu van de Xbox mij aangemeld voor de tweakers groep, maar hoe start je dan met iemand van hun een DMZ?
Je zal dan moeten toevoegen op basis van hun activision account. Die is namelijk universeel en niet platform afhankelijk.iMode schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:08:
...
Hoe kan ik als Xbox gebruiker mijn (bonus)zoon toevoegen? Als ik DMZ speel speel ik alleen tegen andere met PC of Xbox (logo).
...
DMZ is wel erg leuk, je moet wel geluk hebben met je team, sommigen doen die missies helemaal niet, andere spelen juist weer erg goed. Ik heb via het menu van de Xbox mij aangemeld voor de tweakers groep, maar hoe start je dan met iemand van hun een DMZ?
Ik zie dit ook steeds vaker gebeuren en het geeft ook vreemde situaties. Zo stond ik laatst naast mijn teammate die een vijand was geworden terwijl we samen als een party begonnen waren. Het was nogal lastig om samen naar een ander team te komen. Iets van 3x achter elkaar waren we teammates of vijanden. Dan sta je elkaar ook vreemd aan te kijken door samen in een kamer te staan als vijanden.BasE! schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:21:
gisteren ook weer een bijzondere avond in al mazrah. ik merk goed dat mensen steeds meer spelen met het uitnodigen van zichzelf of andere mensen in hun team.
I hide at work because good employees are hard to find.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Solo kan nog.FriezNL schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:41:
Ze hebben bij Activision het sinds een paar dagen bijna onmogelijk gemaakt om DMZ nog solo te spelen. Bots zien je veel sneller en zien je ook dwars door muren en rook heen. Daarnaast schieten ze nu ook nog eens met akelige precieze, zelfs de ogenschijnlijk zwakkere bots.
Een uitdaging is prima en tot voor een paar dagen geleden was dit i.m.o. redelijk in balans maar nu echt niet leuk meer.
Ik vind het een uitstekende modus voor snap-to-head-training. Werkt voor mij beter (dwz: meer motivatie) dan aimlab etcinternaut schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:29:
[...]
Solo kan nog.
Op voorwaarde dat je een expert bent in headshots.
Als je naar een profiel van een persoon gaat staat daar de naam samen met een getal er achter. Dat moet je toevoegen. Dus iets als: Gebruiker#123456.Whatagwaan schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:35:
Het lukt mij niet om een naam (nieuwe speler) toe te voegen aan COD met de PS5.
Wie wel en hoe?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq