Waarom naast de heli en niet in?internaut schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:43:
[...]
Smoke neergooien helpt als de heli gaat landen.
Wachten tot een team weg is.
Doe de hostage missie en je hebt je persoonlijke heli als je de hostage naast de heli legt.
Heb persoonlijk nooit last van campers bij de exfill?
Je ziet aan de flare of er een chopper is ingeroepen. Dan blijf ik gewoon op afstand tot hij wegvliegt en ga ik het gevecht niet aan.
Ook nooit zomaar stilstaan als je een chopper hebt ingeroepen. Beetje rondrijden met de auto ofzo.
Je ziet aan de flare of er een chopper is ingeroepen. Dan blijf ik gewoon op afstand tot hij wegvliegt en ga ik het gevecht niet aan.
Ook nooit zomaar stilstaan als je een chopper hebt ingeroepen. Beetje rondrijden met de auto ofzo.
de eerst exfill gebruiken als lokker'aas om eens goed te zien/'analiseren', de zaak is overleven/overheersen lol. ge kunt ook anders spelen!
die campers die je liggen op te wachten voor je zakken, wat ook? da's ook 'n tactiektechniek......
die campers die je liggen op te wachten voor je zakken, wat ook? da's ook 'n tactiektechniek......
[ Voor 24% gewijzigd door vrankerik op 12-12-2022 13:36 ]
Exfillen kan een drama zijn. Ik ga meestal rond zo'n 5-6 minuten nog op de klok op zoek naar een exfil point. Als je sterk genoeg bent en nog met 3 man, dan kan je ook een hostage missie doen, dan krijg je een private exfil chopper redelijk in de buurt.
Gisteren had ik daar nog een redelijk bug in. Met zijn 3-en naar de exfil chopper, komen we daar aan, konden we met geen mogelijkheid met de hostage in de heli komen. Zijkanten, achterklep, lukte gewoon niet. Geprobeerd op de grond te gaan liggen, zodat de persoon met hostage iets hoger kwam. Werkte niet. Uiteindelijk gelukt doordat ik ben gaan liggen in de heli, de ander liet de hostage vallen en daarna kon ik deze "oppakken" en was die in de heli. Denk dat we wel 2 minuten aan het kloten zijn geweest.
Ga je later naar een exfil, zorg er dan voor dat je een LTV of in ieder geval een armoured truck hebt. Dan naar de exfil, 1 persoon uitstappen en flare triggeren, weer instappen en rondrijden. AI die eraan komt gewoon platrijden, net als eventuele andere spelers. Als de heli dan staat, auto naast de heli, instappen en gaan liggen. Pas als de heli naar boven gaat, kan je iets meer relaxen. Weet je dat er andere spelers in de buurt zijn, dan in ieder geval de 3 ingangen in de gaten houden. Heb ook wel eens een exfil heli overgenomen van een speler die dacht veilig te zijn. Neergeschoten en met zijn heli exfillen.
Gisteren had ik daar nog een redelijk bug in. Met zijn 3-en naar de exfil chopper, komen we daar aan, konden we met geen mogelijkheid met de hostage in de heli komen. Zijkanten, achterklep, lukte gewoon niet. Geprobeerd op de grond te gaan liggen, zodat de persoon met hostage iets hoger kwam. Werkte niet. Uiteindelijk gelukt doordat ik ben gaan liggen in de heli, de ander liet de hostage vallen en daarna kon ik deze "oppakken" en was die in de heli. Denk dat we wel 2 minuten aan het kloten zijn geweest.
Ga je later naar een exfil, zorg er dan voor dat je een LTV of in ieder geval een armoured truck hebt. Dan naar de exfil, 1 persoon uitstappen en flare triggeren, weer instappen en rondrijden. AI die eraan komt gewoon platrijden, net als eventuele andere spelers. Als de heli dan staat, auto naast de heli, instappen en gaan liggen. Pas als de heli naar boven gaat, kan je iets meer relaxen. Weet je dat er andere spelers in de buurt zijn, dan in ieder geval de 3 ingangen in de gaten houden. Heb ook wel eens een exfil heli overgenomen van een speler die dacht veilig te zijn. Neergeschoten en met zijn heli exfillen.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
De heli blijft dan wachten tot die missie klaar is en andere spelers zien die heli niet op de map.
Ah ja, zo! Dan kan je hem bewaren. Thanksinternaut schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:40:
[...]
De heli blijft dan wachten tot die missie klaar is en andere spelers zien die heli niet op de map.
Even een vraagje van een warzone 2.0 noob , Ik had gelezen dat het mogelijk is om in Warzone tegen bots te spelen (AI gecontroleerde tegenstanders dus). Dat zou gaan via een custom match, echter kan ik hier in warzone 2.0 niets van terug vinden. wat ik ook probeer, ik kom nergens het woordje bots tegen. Hoe zit dit , zie ik iets over het hoofd? Even los van wat leuker is (tegen mensen of bots) , zou ik toch graag tegen bots willen beginnen.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
DMZ mode spelen, zitten bots en anders spelers in. Is noobfriendly modeVisgek82 schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:00:
Even een vraagje van een warzone 2.0 noob , Ik had gelezen dat het mogelijk is om in Warzone tegen bots te spelen (AI gecontroleerde tegenstanders dus). Dat zou gaan via een custom match, echter kan ik hier in warzone 2.0 niets van terug vinden. wat ik ook probeer, ik kom nergens het woordje bots tegen. Hoe zit dit , zie ik iets over het hoofd? Even los van wat leuker is (tegen mensen of bots) , zou ik toch graag tegen bots willen beginnen.
Zal wel een bug zijn maar heeft iemand ook het probleem dat die munitions box niet recharged ondanks het feit dat het uiteraard equiped is ?
Of komt zoiets in conflict met een andere perk ?
Noobfriendly met de AQ van tegenwoordig?Chelseamarre123 schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:39:
[...]
DMZ mode spelen, zitten bots en anders spelers in. Is noobfriendly mode

Praten wij wel over hetzelfde spel?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Maar er is dus geen optie om *alleen* tegen bots te spelen?Chelseamarre123 schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:39:
[...]
DMZ mode spelen, zitten bots en anders spelers in. Is noobfriendly mode
Ja als warzone noob in warzone droppen word je gelijk gekilled als je een team tegenkomt. Dmz kan pittig zijn maar voor een noob zeker een goede kennismaking met de map/Guns/loot/movement.Gekkenhuis schreef op maandag 12 december 2022 @ 21:13:
[...]
Noobfriendly met de AQ van tegenwoordig?![]()
Praten wij wel over hetzelfde spel?
@Visgek82 nee tenzij je mp hebt kan je tegen bots spelen maar da's niet hetzelfde als in warzone ( warzone heb je meer health)
Mp?Chelseamarre123 schreef op maandag 12 december 2022 @ 21:53:
[...]
Ja als warzone noob in warzone droppen word je gelijk gekilled als je een team tegenkomt. Dmz kan pittig zijn maar voor een noob zeker een goede kennismaking met de map/Guns/loot/movement.
@Visgek82 nee tenzij je mp hebt kan je tegen bots spelen maar da's niet hetzelfde als in warzone ( warzone heb je meer health)
Multiplayer
Dus gewoon de wisselende maps met een bepaalde gamemode.
Okay. Zou je mij kunnen vertellen hoe ik dat start, uitgaande van het hoofdmenu? Want ik kom er niet uitGekkenhuis schreef op maandag 12 december 2022 @ 22:57:
[...]
Multiplayer![]()
Dus gewoon de wisselende maps met een bepaalde gamemode.
Visgek82 schreef op maandag 12 december 2022 @ 22:59:
[...]
Okay. Zou je mij kunnen vertellen hoe ik dat start, uitgaande van het hoofdmenu? Want ik kom er niet uit
Ja. Ik vervang deze dan vaak met een andere perk en zet dan de munitions box weer terug. Dan doet die het gelijk weer. Maar na 2 keer gebruiken verdwijnt die sowieso.internaut schreef op maandag 12 december 2022 @ 21:07:
Zal wel een bug zijn maar heeft iemand ook het probleem dat die munitions box niet recharged ondanks het feit dat het uiteraard equiped is ?
Dank je wel, maar dit lijkt een ander spel? Er staat links bovenin mw, dus ik gok modern Warfare. Die zou ik dan moeten kopen? Op dit moment heb ik alleen Warzone 2.0 geïnstalleerd.
@Visgek82 Als ik jou was zou ik gewoon als beginnende speler beginnen met DMZ dit een paar keer doen.
En dan toch echt wel de battle royale gaan spelen, je leert het toch het meeste als je tegen echte mensen speelt. In het begin ga je wat vaker dood, maar speel iets rustiger dan komt het wel goed. we zijn allemaal met niets begonnen
En dan toch echt wel de battle royale gaan spelen, je leert het toch het meeste als je tegen echte mensen speelt. In het begin ga je wat vaker dood, maar speel iets rustiger dan komt het wel goed. we zijn allemaal met niets begonnen
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Nou, ja, weet je wat het is, ik heb op mijn leeftijd geen zin in schreeuwende pubers op comms en mensen die me de les lezen als ik een fout maak. Vandaar mijn insteek, al zal dat dan helaas niet kunnen met Warzone 2.0.ik zal er eens over denkenzaander schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:06:
@Visgek82 Als ik jou was zou ik gewoon als beginnende speler beginnen met DMZ dit een paar keer doen.
Op jou leeftijd....afgaande op jou nickname/profiel....ben ik dus nog ruim 11 jaar ouder dan jou
Step 1: autofill team uitzetten in dmz. Dan speel je gewoon solo
Step 2: voicechat uitzetten
Zowel dmz als warzone kan je solo spelen (voor warzone heeft gewoon een Solo-modus).
Maar misschien gewoon een single player shooter gaan spelen ipv multiplayer?
Step 2: voicechat uitzetten
Zowel dmz als warzone kan je solo spelen (voor warzone heeft gewoon een Solo-modus).
Maar misschien gewoon een single player shooter gaan spelen ipv multiplayer?
Dat kanWiLLoW_TieN schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:21:
Op jou leeftijd....afgaande op jou nickname/profiel....ben ik dus nog ruim 11 jaar ouder dan jou
Ik ben 36 en ben vorig jaar begonnen met warzone 1 mijn eerste shooter ooit op een console.
Ben nog steeds niet heel goed hoor, maar als je maar plezier heb in het spelletje joh das het belangrijkste.
Speel veel met vrienden, en die geven er niet om dat ik nog niet hun niveau ben.
al doende leert men.
Dus gewoon lekker spelen, en uren maken dan win je binnen notime van die schreeuwende pubers
Ben nog steeds niet heel goed hoor, maar als je maar plezier heb in het spelletje joh das het belangrijkste.
Speel veel met vrienden, en die geven er niet om dat ik nog niet hun niveau ben.
al doende leert men.
Dus gewoon lekker spelen, en uren maken dan win je binnen notime van die schreeuwende pubers
Kijk dat is ook mijn motto met mijn 50+ jaarzaander schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:31:
al doende leert men.

'k zou graag willen meespelen.
Ahja exfillen. Voorheen redelijk drama, maar als je bovenstaande tips een beetje volgt dan komt het goed.
Ook handig is om de exfil die ver van de nucleaire zone ligt, te kiezen. Daar is het vaak druk. Wij pakken vaak fortress, die aan de rand bij de politie academy of vlak bij port boven op de berg. Altijd met LTV.
Gisteren kwamen we dus aanrijden met 3 man in LTV, bij de politie academy. Rijd er voor ons een sedan. Helemaal naar de grootjes, incl inzittenden. Krijgen we een berichtje van een slachtoffer:
:strip_exif()/f/image/EN5GfKtI1TJjl8vvujyo089E.jpg?f=fotoalbum_large)
De actie in kwestie 😂
YouTube: Lolol
Ook handig is om de exfil die ver van de nucleaire zone ligt, te kiezen. Daar is het vaak druk. Wij pakken vaak fortress, die aan de rand bij de politie academy of vlak bij port boven op de berg. Altijd met LTV.
Gisteren kwamen we dus aanrijden met 3 man in LTV, bij de politie academy. Rijd er voor ons een sedan. Helemaal naar de grootjes, incl inzittenden. Krijgen we een berichtje van een slachtoffer:
:strip_exif()/f/image/EN5GfKtI1TJjl8vvujyo089E.jpg?f=fotoalbum_large)
De actie in kwestie 😂
YouTube: Lolol
Zo te zien is onderstaande video hier nog niet gelinkt maar voor de mensen die net zoals mij een vermoeden
hebben dat de TTK inconsistent is in Warzone 2.0 is deze video wel interessant.
Op de subreddit van Warzone staat ook een thread waar iemand het vermoeden heeft dat de armor plates die je steekt niet altijd geregistreerd worden door de server maar dat visueel wel wordt weergeven dat je volledige armor plates hebt.
hebben dat de TTK inconsistent is in Warzone 2.0 is deze video wel interessant.
Op de subreddit van Warzone staat ook een thread waar iemand het vermoeden heeft dat de armor plates die je steekt niet altijd geregistreerd worden door de server maar dat visueel wel wordt weergeven dat je volledige armor plates hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door D3LTTA op 13-12-2022 14:47 ]
Hulp gevraagd: Lage FPS met goede specs...
Ik heb sinds kort een hardware update gehad. Ik heb inmiddels een RTX 3060 videokaart en een i7-9700F CPU. In warzone kom ik niet boven de 80 fps uit, waarbij ik gemiddeld tussen 50 en 70 hang. Ik heb talloze videos bekeken met de beste graphic settings en ik ben op het punt waar dat eigenlijk niet meer het probleem kan zijn. Ook heb ik verschillende opties geprobeerd in de graphic settings en niks werkt. In de 3D-settings van NVIDIA Control panel heb ik ook het een en ander aangepast en alle updates van m'n grafische kaart zijn gedaan. Ik heb overigens een 144hz monitor.
Het kan niet zo zijn dat ik met deze specs een gemiddelde FPS van 60 heb in Warzone, ik zie mensen met slechtere GPU en CPU's die boven de 100 zitten. Is er iemand die dit probleem herkent of een tip heeft hoe ik dit kan fixen? Ik betaal me scheel aan hardware producten om 0,0 verschil in performance te zien. Erg frustrerend.
Ik heb sinds kort een hardware update gehad. Ik heb inmiddels een RTX 3060 videokaart en een i7-9700F CPU. In warzone kom ik niet boven de 80 fps uit, waarbij ik gemiddeld tussen 50 en 70 hang. Ik heb talloze videos bekeken met de beste graphic settings en ik ben op het punt waar dat eigenlijk niet meer het probleem kan zijn. Ook heb ik verschillende opties geprobeerd in de graphic settings en niks werkt. In de 3D-settings van NVIDIA Control panel heb ik ook het een en ander aangepast en alle updates van m'n grafische kaart zijn gedaan. Ik heb overigens een 144hz monitor.
Het kan niet zo zijn dat ik met deze specs een gemiddelde FPS van 60 heb in Warzone, ik zie mensen met slechtere GPU en CPU's die boven de 100 zitten. Is er iemand die dit probleem herkent of een tip heeft hoe ik dit kan fixen? Ik betaal me scheel aan hardware producten om 0,0 verschil in performance te zien. Erg frustrerend.
Hoe snel is je geheugen?
Je kan veel stats aanzetten in warzone, latency enzo. Wat zie je daar?
Je kan veel stats aanzetten in warzone, latency enzo. Wat zie je daar?
[ Voor 60% gewijzigd door Deleon78 op 13-12-2022 17:38 ]
1440p of 1080p want je moet nu ook niet gaan verwachten dat je continue 120 frames haalt op high settings met een 3060..
[ Voor 77% gewijzigd door internaut op 13-12-2022 17:54 ]
1080p
Ik zal van links naar rechts alles noemen in Warzone
FPS: gemiddeld 60
Latency: gemiddeld 50
Packet loss: 0%
GPU: 44 graden
GPU Time: 9ms
GPU Clock: 1900mhz
VRAM Usage: 36%
CPU TimeL 14 ms
Ik zal van links naar rechts alles noemen in Warzone
FPS: gemiddeld 60
Latency: gemiddeld 50
Packet loss: 0%
GPU: 44 graden
GPU Time: 9ms
GPU Clock: 1900mhz
VRAM Usage: 36%
CPU TimeL 14 ms
Dit spel heeft ook wel wat problemen met framedrops en stotteringen. Ik draai op 60Hz en mijn GPU trekt het makkelijk. Alleen soms ga ik toch even naar 55fps of 50fps terwijl de GPU, CPU, RAM en VRAM niet op de max zitten. Even de 50fps aantikken terwijl de GPU op 65% zit is nogal niet de bedoeling.
internaut, ik weet niet wie deze settings heeft opgesteld maar dit klopt van geen kant
https://www.sportskeeda.c...rzone-2-settings-rtx-3060
Heb t geprobeerd maar letterlijk al m'n settings waren ongeveer anders dan alle videos op youtube. FPS is van 60 naar 40-50 gegaan met die settings..
https://www.sportskeeda.c...rzone-2-settings-rtx-3060
Heb t geprobeerd maar letterlijk al m'n settings waren ongeveer anders dan alle videos op youtube. FPS is van 60 naar 40-50 gegaan met die settings..
Ik haal probleemloos 120FPS met mijn PS5
Ik ben nu 2x een bug tegengekomen die echt heel erg klote is.
Zodra ik begin met een rondje DMZ heb ik alleen mijn 2e wapen. Ik kan niet eens wisselen naar mijn handen en het primaire wapen uit het wapenslot is er niet terwijl ik deze wel gekozen heb. Of je nou exfilled of niet, het wapen is weg en gaat naar cooldown. Je kan er niets tegen doen en hebt geen mogelijkheid om je wapen te krijgen. Er zit niets anders op dan door de cooldown heen te gaan zonder dat je het wapen hebt kunnen gebruiken. Pfff, veel slechter wordt het niet hoor...
Zodra ik begin met een rondje DMZ heb ik alleen mijn 2e wapen. Ik kan niet eens wisselen naar mijn handen en het primaire wapen uit het wapenslot is er niet terwijl ik deze wel gekozen heb. Of je nou exfilled of niet, het wapen is weg en gaat naar cooldown. Je kan er niets tegen doen en hebt geen mogelijkheid om je wapen te krijgen. Er zit niets anders op dan door de cooldown heen te gaan zonder dat je het wapen hebt kunnen gebruiken. Pfff, veel slechter wordt het niet hoor...
Waarschijnlijk heb je gewoon een cpu bottleneck. Open eens taakbeheer en check op hoeveel % je cpu staat als je in game zit (niet menu). Als dat tegen de 90% is dan heb je een bottleneck.TheHilarious schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 16:50:
Hulp gevraagd: Lage FPS met goede specs...
En loading screen fps zegt niks over in game fps.
100%, ik had laatst even de 9700K en deze snel verkocht voor een betere cpu. Constant werd de 100% aangetikt met warzone 1 laats staan de nieuwe cod.Ari Gold schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:03:
[...]
Waarschijnlijk heb je gewoon een cpu bottleneck. Open eens taakbeheer en check op hoeveel % je cpu staat als je in game zit (niet menu). Als dat tegen de 90% is dan heb je een bottleneck.
Stay hungry, stay foolish!
Ik zal het vanavond even testen. En indien dat het geval is, is er dan een manier om dat op te lossen? Want overal op internet staat dat deze CPU meer dan voldoende is en ook in combinatie met de 3060 RTX.
Voor de meeste games wel maar cod is heel erg afhankelijk van de cpu en ram snelheid heb ik gelezen. Misschien omdat er op de 9000 serie van intel geen HT zit? Geen idee maar ik merkte het ook met mijn 9700K was echt niet fijn gamen.TheHilarious schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:49:
Ik zal het vanavond even testen. En indien dat het geval is, is er dan een manier om dat op te lossen? Want overal op internet staat dat deze CPU meer dan voldoende is en ook in combinatie met de 3060 RTX.
Stay hungry, stay foolish!
YouTube: Intel Core i7-9700F | RTX 3060 Call of Duty: Warzone
Hier wordt de combinatie laten zien waarbij hij gewoon goed draait met boven de 100 FPS, lijkt me dat dat ook mogelijk moet zijn.
Hoe reageer je hier trouwens op een bericht zoals jullie op mijn laatste reageren? Zie nergens de optie om op een direct bericht te reageren
Hier wordt de combinatie laten zien waarbij hij gewoon goed draait met boven de 100 FPS, lijkt me dat dat ook mogelijk moet zijn.
Hoe reageer je hier trouwens op een bericht zoals jullie op mijn laatste reageren? Zie nergens de optie om op een direct bericht te reageren
Acties => quoteTheHilarious schreef op woensdag 14 december 2022 @ 17:19:
Wel leuk dat je met DMZ nu perks krijgt voor iedere succesvolle exfil
Ongetwijfeld nu ik het zie. Als ik TFT op league of legends speel zit m'n CPU al rond de 70% en dat is totaal geen zwaar spel. Bij Warzone zal hij wel rond 100 zitten. Maar waarom is dit? Ik zie genoeg mensen met slechtere CPU's die dat probleem niet hebben.Ari Gold schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:03:
[...]
Waarschijnlijk heb je gewoon een cpu bottleneck. Open eens taakbeheer en check op hoeveel % je cpu staat als je in game zit (niet menu). Als dat tegen de 90% is dan heb je een bottleneck.
Bijvoorbeeld?TheHilarious schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:08:
[...]
Ongetwijfeld nu ik het zie. Als ik TFT op league of legends speel zit m'n CPU al rond de 70% en dat is totaal geen zwaar spel. Bij Warzone zal hij wel rond 100 zitten. Maar waarom is dit? Ik zie genoeg mensen met slechtere CPU's die dat probleem niet hebben.
Het ligt er aan op welke resolutie, maar vooral op hoeveel Hz. Ik speel hier op 3840x1600, dus net geen 4k, alleen wel op 60Hz. Mijn 6700k trekt het nog makkelijk en komt op geen enkele core boven de 75% uit. Ga je echter naar 120Hz of nog meer, dan moet de CPU veel meer doen. Met een RTX 3080 heb ik alles verder op de max staan en die trekt zo'n 70% om 60fps te halen. Helaas wel af en toe drops naar 50 tot 55fps, maar geen enkel hardware onderdeel loopt dan op de max, dus dat is gewoon het spel dat niet goed werkt.TheHilarious schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:08:
[...]
Maar waarom is dit? Ik zie genoeg mensen met slechtere CPU's die dat probleem niet hebben.
Damn ik zie nu net iets waar ik wel blij van wordt. Je kan met DMZ nu een custom wapen saven, dus niet meer alles moeten aanpassen als je naar een ander wapen gaat voor bijvoorbeeld een missie. Het had er gewoon vanaf het begin in moeten zitten, maar toch erg prettig dat het er nu weer is. Iedere keer bij het wisselen alles moeten kiezen en tunen was erg irritant.
Edit: Ik neem mijn woorden deels terug. Weapontuning wordt niet opgeslagen.
Edit: Ik neem mijn woorden deels terug. Weapontuning wordt niet opgeslagen.
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 14-12-2022 21:32 ]
Nouja dit bijvoorbeeld.
En daarnaast krijg ik op youtubevideos reacties van mensen met slechtere cpu-gpu combinaties die 120 fps met gemak halen. Ik heb inderdaad wel 144hz maar ik kan niet geloven dat je met die combinatie niet boven 70fps uitkomt. Ik heb dan dus letterlijk een cpu upgrade van i5 8400 naar i7-9700F gemaakt wat 0,0 verschil heeft gebracht.
En daarnaast krijg ik op youtubevideos reacties van mensen met slechtere cpu-gpu combinaties die 120 fps met gemak halen. Ik heb inderdaad wel 144hz maar ik kan niet geloven dat je met die combinatie niet boven 70fps uitkomt. Ik heb dan dus letterlijk een cpu upgrade van i5 8400 naar i7-9700F gemaakt wat 0,0 verschil heeft gebracht.
Ga eens testen om te zien waar het probleem nu zit.TheHilarious schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:17:
Nouja dit bijvoorbeeld.
Is de 3DMark score goed ? Wat zou het moeten zijn voor CPU en GPU en klopt dat ? Wat doen andere spellen, dus is het puur Warzone of heb je andere problemen ? Wat loopt er op 100%, of loopt er wel iets op 100%. Wat is je RAM gebruik, CPU gebruik en GPU gebruik. Wat zijn de temps ?
Stapje voor stapje uitzoeken waar het probleem nou zit en dan verder met een oplossing.
Waarom geef je geen voorkeur voor meer FPS?PilatuS schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:13:
[...]
Het ligt er aan op welke resolutie, maar vooral op hoeveel Hz. Ik speel hier op 3840x1600, dus net geen 4k, alleen wel op 60Hz. Mijn 6700k trekt het nog makkelijk en komt op geen enkele core boven de 75% uit. Ga je echter naar 120Hz of nog meer, dan moet de CPU veel meer doen. Met een RTX 3080 heb ik alles verder op de max staan en die trekt zo'n 70% om 60fps te halen. Helaas wel af en toe drops naar 50 tot 55fps, maar geen enkel hardware onderdeel loopt dan op de max, dus dat is gewoon het spel dat niet goed werkt.
Ik heb nu een 38 inch 21:9 scherm. Ik wil heel graag 120FPS, maar dan wel met een scherm dat beter is. Dus dat wordt een 40 of 42 inch scherm met 120Hz of meer, maar dan wel met goede kleuren omdat ik nu IPS heb. Dat betekend een nieuw scherm van 1000 euro of meer en een nieuw moederbord met CPU en RAM omdat de 6700K dat niet meer gaat trekken. Dus minimaal zo'n 2000 euro verder om naar 120fps te gaan. Dat komt wel een keer, maar nog even nietChelseamarre123 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:25:
[...]
Waarom geef je geen voorkeur voor meer FPS?
Edit: Ik heb net mijn 1080Ti vervangen door een RTX 3080 en vind het wel weer even prima zo
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 14-12-2022 21:29 ]
Das wel een bizar groot scherm denk ik?PilatuS schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:28:
[...]
Ik heb nu een 38 inch 21:9 scherm. Ik wil heel graag 120FPS, maar dan wel met een scherm dat beter is. Dus dat wordt een 40 of 42 inch scherm met 120Hz of meer, maar dan wel met goede kleuren omdat ik nu IPS heb. Dat betekend een nieuw scherm van 1000 euro of meer en een nieuw moederbord met CPU en RAM omdat de 6700K dat niet meer gaat trekken. Dus minimaal zo'n 2000 euro verder om naar 120fps te gaan. Dat komt wel een keer, maar nog even niet
Edit: Ik heb net mijn 1080Ti vervangen door een RTX 3080 en vind het wel weer even prima zo
Ben ik blij met mijn PS5, vorig jaar ook geïnvesteerd in een nieuwe game tv met HDMI 2.1 en lage latency. Voor de rest geen kosten meer moeten doen en prima graphics en 120fps
Het is groot inderdaad, maar die 38 inch is qua breedte precies goed. Ik heb veel verschillende schermen gehad, maar dit is goed, maar iets hoger mag wel. Het volgende scherm wordt sowieso een 40 of 42 inch, maar dan geen 21:9 meer. Dus eigenlijk dezelfde breedte, maar dan meer hoogte en volledig 4k. Ik merk toch dat 21:9 niet meer helemaal mijn ding is door het gebrek aan hoogte. Wel perfect voor films omdat je fullscreen hebt, maar voor gamen wat minder. De tijd van 60Hz is ook wel voorbij nu, maar het moet nog even wachten.Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:34:
[...]
Das wel een bizar groot scherm denk ik?
Ben ik blij met mijn PS5, vorig jaar ook geïnvesteerd in een nieuwe game tv met HDMI 2.1 en lage latency. Voor de rest geen kosten meer moeten doen en prima graphics en 120fps
Een console heeft zo zijn voordelen. Persoonlijk heb ik altijd op PC's gespeelt en dat ga ik ook niet veranderen, het kost alleen wel een hoop geld meer.
Voor de geïnteresseerde, m'n CPU staat tijdens t spelen op de 85% ongeveer. Cod heeft net een update gehad en zit inmiddels wel rond de 70-80 FPS ipv 50-60 dus dat is iig verbetering. Maar het zal dan wel met m'n CPU te maken hebben. Blijf t apart vinden aangezien ik een update heb gedaan van i5-8400 naar i7-9700F en dus 0,0 verschil merk qua CPU power. Maar ik zal nog verder onderzoeken.
Ik schrok ook wel even, kreeg meldingen dat de temp van mijn gpu te hoog zou zijn. Toch maar even gaan kijken, en dat was wel even schrikken 
110 graden... wtf ?
Ff googlen gaf gelukkig aan dat dat een prima temperatuur is voor een RX 5700 XT.

110 graden... wtf ?
Ff googlen gaf gelukkig aan dat dat een prima temperatuur is voor een RX 5700 XT.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Klopt het dat je MW2 moet hebben om die Warzone cup te spelen? Vriend van mij heeft alleen de F2P WZ2 game op pc en krijgt bij matchmaking steeds de melding dat hij MW2 moet kopen terwijl ik dit nergens kan terug vinden in de patchnotes.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
lekker gamen deze dagen, goed voor de temperatuur in huis.. hahaDamian schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:39:
Ik schrok ook wel even, kreeg meldingen dat de temp van mijn gpu te hoog zou zijn. Toch maar even gaan kijken, en dat was wel even schrikken
110 graden... wtf ?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Anders zijkant van je kast even openzetten, dan koelt ie een stukje beterDamian schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:39:
110 graden... wtf ?
Wat een triestig gedrocht is die Rocket league knock off.
Lag, camera is hopeloos, speelt echt niet vlot.
Echt de meest nutteloze toevoeging in jaren.
Ja dit is echt belachelijk, ik begon het potje met 3v3 maar eindigde met 1v2.. Ik had ook echt al mijn wilskracht nodig om het potje af te maken. 0 plezier aan beleefd.KBE91 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:12:
Eindelijk de aankondiging voor dit weekend free play. Vorige melding van mij was alleen een free MP qua PSN, nu echt de aankondiging van CoD zelf.
https://www.callofduty.co...ss-modes-multiplayer-maps
Vanavond 19:00 uur gaat het los.
https://www.callofduty.co...ss-modes-multiplayer-maps
Vanavond 19:00 uur gaat het los.
[ Voor 16% gewijzigd door thunder8 op 15-12-2022 12:51 ]
Zittend duizend issues in het spel en dan gaan ze rocket league erin stoppenKBE91 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:12:
Optimalisaties in het spel helpen natuurlijk altijd, maar met 10ms+ op je CPU, dat ga je niet zomaar dichtlopen. Als je echt budget RAM hebt zou je een flinke winst kunnen behalen met een goede set nog.TheHilarious schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:30:
Voor de geïnteresseerde, m'n CPU staat tijdens t spelen op de 85% ongeveer. Cod heeft net een update gehad en zit inmiddels wel rond de 70-80 FPS ipv 50-60 dus dat is iig verbetering. Maar het zal dan wel met m'n CPU te maken hebben. Blijf t apart vinden aangezien ik een update heb gedaan van i5-8400 naar i7-9700F en dus 0,0 verschil merk qua CPU power. Maar ik zal nog verder onderzoeken.
Ik ging in WZ1 van 1600X+R390X naar 1600X+6900XT. Hielp veel maar bleef desondanks op 110fps met veel framedrops onder de 80 op 1440pUW. Daarna naar 3600X, hielp slechts 20fps met framedrops tot onder 100fps. Afgelopen jaar 5800X3D en draai nu vaak 180fps. Nu pas is mijn videokaart de bottleneck.
Nu is een 6900XT geen 3060, maar onderschat een CPU bottleneck niet. Vroeger waren CPUs lang goed genoeg, maar videokaarten zijn nu relatief gezien veel beter lijkt het.
Ik zie dat er nu ook groepen aangemaakt kunnen worden. Is het een idee om een DMZ Tweakers groep te maken zodat we elkaar makkelijker kunnen vinden? Iemand die het leuk vind dit op te starten?
Ik plaats dit bericht voor de zekerheid maar even in beide topics (MW 2 en Warzone 2)
Ik plaats dit bericht voor de zekerheid maar even in beide topics (MW 2 en Warzone 2)
Gister avond weer een paar goeie Exfills gehad met een maatje, de AI is wel sterker geworden na deze update moet ik zeggen, maar nog wel goed te doen
En waar airport eerst een goeie loot plaats was is het vrij droog geworden helaas
En waar airport eerst een goeie loot plaats was is het vrij droog geworden helaas
Groep bestaat 👌🏻👌🏻thunder8 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:35:
[...]
Heb toevallig net een Tweakers groep aangemaakt. Heet, Tweakers.net. Talen, Engels en Duits, nl staat er niet tussen...
Het is Tweakers geworden, group 8304260
Tweakers.net werd niet geaccepteerd, leetscript werd gezien als profanity, maar Tweakers was wel toegestaan.

Gewoon een openbare groep, waar je medetweakers straks kan vinden voor een potje DMZ, BR of MW2. Iedereen veel plezier ermee en misschien tot op het strijdveld.
Ons gisteren ook opgevallen. Gespawnd bij airport: rennen voor de kistjes!!! 🥹zaander schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 07:34:
Gister avond weer een paar goeie Exfills gehad met een maatje, de AI is wel sterker geworden na deze update moet ik zeggen, maar nog wel goed te doen
Zoals bij warzone 1 is ook bij 2.0 en DMZ het geval: na een update lijkt de matchmaking ff gereset te zijn. Wij werden gisteren ook belaagd door hordes bots en semi-pro teams.
Dacht al dat het aan mij lag. Werd ook van alle kanten neergeschoten. Maar de andere keer schoot ik ze weer neer. Maar had het zwaarder dan die andere dagen.BasE! schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 09:35:
[...]
Ons gisteren ook opgevallen. Gespawnd bij airport: rennen voor de kistjes!!! 🥹
Zoals bij warzone 1 is ook bij 2.0 en DMZ het geval: na een update lijkt de matchmaking ff gereset te zijn. Wij werden gisteren ook belaagd door hordes bots en semi-pro teams.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
De hoeveelheid bots viel ons gisteren ook op. We werden constant belaagd en hebben in een kort rustig moment snel 1 van de auto's gepakt en ons snel uit de voeten gemaakt. Ze lijken ook agressiever aan te vallen dan voorheen en meer elite/armoured units. Kon gisteren mijn sniper flink de kost geven.BasE! schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 09:35:
[...]
Ons gisteren ook opgevallen. Gespawnd bij airport: rennen voor de kistjes!!! 🥹
gisteren 120 AI kills in 1 potje. en dan is een aardig PR. De fennec schoot met 4 levels omhoogthunder8 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 09:55:
[...]
De hoeveelheid bots viel ons gisteren ook op. We werden constant belaagd en hebben in een kort rustig moment snel 1 van de auto's gepakt en ons snel uit de voeten gemaakt. Ze lijken ook agressiever aan te vallen dan voorheen en meer elite/armoured units. Kon gisteren mijn sniper flink de kost geven.
Als totale noob vind ik die matchmaking wel belangrijk :-D Ik speel vooral DMZ, erg leuke modus, al zijn sinds de laatste updates de bots een stuk sterker, en eerst werd ik niet doodgeschoten als je down was, inmiddels wel. Toch nog 1x gewond de exfill helikopter in kunnen kruipen, helaas is de laadramp niet altijd op de grond om dit te doen.
Ik speel eigenlijk nooit met voice chat aan, maar hoe gaan jullie om met iemand die je exfill heli inrent? Ik schrik als matige speler dermate erg dat ik ze toch wel neerknal als eerste reactie... Laten jullie wel eens iemand meevliegen?
Ik speel eigenlijk nooit met voice chat aan, maar hoe gaan jullie om met iemand die je exfill heli inrent? Ik schrik als matige speler dermate erg dat ik ze toch wel neerknal als eerste reactie... Laten jullie wel eens iemand meevliegen?
Gewoon afknallen. Je wil geen risico lopen dat het andersom gebeurt en je exfil mislukt hierdoor. Heb ook wel eens andersom gedaan. 1 persoon die de heli inrent, ik via de andere kant naar binnen, volle clip legen, zodat ie echt dood is en ik exfil en hij is alles kwijt.K Hergersheimer schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:50:
Als totale noob vind ik die matchmaking wel belangrijk :-D Ik speel vooral DMZ, erg leuke modus, al zijn sinds de laatste updates de bots een stuk sterker, en eerst werd ik niet doodgeschoten als je down was, inmiddels wel. Toch nog 1x gewond de exfill helikopter in kunnen kruipen, helaas is de laadramp niet altijd op de grond om dit te doen.
Ik heb wel een request verzonden en wordt volgens mij niet automatisch geaccepteerd.thunder8 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 08:51:
[...]
Tweakers.net werd niet geaccepteerd, leetscript werd gezien als profanity, maar Tweakers was wel toegestaan.![]()
Gewoon een openbare groep, waar je medetweakers straks kan vinden voor een potje DMZ, BR of MW2. Iedereen veel plezier ermee en misschien tot op het strijdveld.
Mn tag is stressedland (geen idee waarom
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Nog meer hier die na de laatste Shipment patch (weer) freezes hebben? Dit probleem had ik paar weken geleden ook opeens tot de volgende grote patch en toen was het weg. En nu is het dus weer terug
Game draait voor de rest prima op wat geschok na in het begin in WZ als het vliegtuig komt aangevlogen en als je eruit bent gesprongen, daarna prima, tot die freeze dus (laatste Nvidia driver (zonder Geforce Exp); fps dynamic gelockt op 90 fps (9600K/2080 @1440p Ultra met wat settings op medium)).
Maar nu lees ik zojuist dat er door die crashes kans is dat je geband wordt, zeker als je gamebestanden gaat verifiëren
https://www.pcgamer.com/i...banning-innocent-players/
Game draait voor de rest prima op wat geschok na in het begin in WZ als het vliegtuig komt aangevlogen en als je eruit bent gesprongen, daarna prima, tot die freeze dus (laatste Nvidia driver (zonder Geforce Exp); fps dynamic gelockt op 90 fps (9600K/2080 @1440p Ultra met wat settings op medium)).
Maar nu lees ik zojuist dat er door die crashes kans is dat je geband wordt, zeker als je gamebestanden gaat verifiëren
Hij staat op public, dus je zou zonder aanvraag binnen moeten kunnen komen.DirtyBird schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:31:
[...]
Ik heb wel een request verzonden en wordt volgens mij niet automatisch geaccepteerd.
Mn tag is stressedland (geen idee waarom)
Ik moest net nog akkoord krijgen. 5min geledenthunder8 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:35:
[...]
Hij staat op public, dus je zou zonder aanvraag binnen moeten kunnen komen.
Zal vanavond kijken, maar zou het vreemd vinden, gisteren kwamen er mensen bij, terwijl ik aan het gamen was. Je zit zeker weten in de juiste groep? Tweakers, group 8304260.Deleon78 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:38:
[...]
Ik moest net nog akkoord krijgen. 5min geleden
Hij gaf het eerst wel aan, maar nu zie ik de chat. Indie devthunder8 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:08:
[...]
Zal vanavond kijken, maar zou het vreemd vinden, gisteren kwamen er mensen bij, terwijl ik aan het gamen was. Je zit zeker weten in de juiste groep? Tweakers, group 8304260.
Ik loop ook niet de hele tijd te tateren maar het is wel toch wel handig als je met vrienden of randoms speelt dat je ff kan zeggen wat je wil gaan doen of waar je heen wil.K Hergersheimer schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:50:
AI zijn wel erg sterk geworden. Zonder goed teamwork is het bijna niet te doen.
Dus mic en headset zijn een enorm voordeel.
Dus mic en headset zijn een enorm voordeel.
Er is vannacht als het goed is een fix geweest. De AI had alleen in een bepaalde plek sterker moeten zijn (Building 21 denk ik), maar was over het gehele level verhoogd. Dit is nu als het goed is aangepast.
Tweet Raven Software
Tweet Raven Software
[ Voor 26% gewijzigd door thunder8 op 17-12-2022 06:31 ]
Ik heb al een paar building 21 cards.. maar hoe kom ik daar??
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Geen idee, maar er zal vast al ergens op joubuis staan waar die is. Zal wel ergens in een uithoek verborgen zijn. Schijnt wel zo te zijn dat je hier met een team van 3 man met goede wapens naar toe moet om een kans te maken om goede loot te vinden EN te kunnen exfillen.Nickrsd schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:57:
Ik snap die groepen niet, ik zit in de tweakers groep (de juiste) en er staat 6 online, dan ga ik bij de members kijken en staat er bij iedereen offline

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ja, heb je inderdaad helemaal gelijk in. De game speelt een stuk beter met. Misschien eens proberen met 1 oortje in, wakker wordende kleine kinderen moet ik ook nog met een schuin oor in de gaten houden :-)internaut schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:42:
[...]
Ik loop ook niet de hele tijd te tateren maar het is wel toch wel handig als je met vrienden of randoms speelt dat je ff kan zeggen wat je wil gaan doen of waar je heen wil.
Gisteren na de update ook regelmatig op plekken gespawnt in DMZ waar ik nog niet eerder was geweest. Maar midden op het vliegveld of de quarry was taai beginnen. En ik krijg ook ineens een optie waar ik heen wil, al kan ik alleen nog Al Mazrah kiezen, zal me benieuwen wat straks nog een keus gaat worden.
De keys voor Building 21 droppen al wel maar de area zelf zit nog niet in de game.Nickrsd schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:57:
En het is ook een losse map. Daarom moet je nu op Al Mazrah klikken want daar komt straks Building 21 naast te staan. In Al Mazrah ga je het dus ook niet vinden.internaut schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 13:02:
[...]
De keys voor Building 21 droppen al wel maar de area zelf zit nog niet in de game.
Ja hier hetzelfde. Zit nu ook in de groep (stuk verdrietDirtyBird schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:12:
Ik snap die groepen niet, ik zit in de tweakers groep (de juiste) en er staat 6 online, dan ga ik bij de members kijken en staat er bij iedereen offline
Ook laatste squad blijft bij mij standaard leeg.
Heeft iemand hier toevallig de Ghost perk gekregen in DMZ na 1 tot 5 succesvolle exfils ? Ik ben benieuwd of je dit kan krijgen of pas aan het einde van reeks van 10. Heb het nu gekregen bij de 8ste keer en verder nooit bij de eerste 5, vandaar de vraag of het toeval is of niet.
Andere teams kunnen joinen is trouwens wel een leuke optie. Alleen niet als je teammate weg rent, een ander team joint en dan terug rent om jou en je overige teammate af te maken in een 2v4 met UAV tower actief.
Andere teams kunnen joinen is trouwens wel een leuke optie. Alleen niet als je teammate weg rent, een ander team joint en dan terug rent om jou en je overige teammate af te maken in een 2v4 met UAV tower actief.
Elke keer als ik naar chat van de groep toe wil gaan, crasht de game terug naar het hoofdmenu. Helaas!
Ik zie ook geen members, alleen de owner.
[ Voor 24% gewijzigd door Deleon78 op 18-12-2022 00:31 ]
Idem dito hier..geen members te zien in de tweakers groep.
Building 21...de AI zou er serieus straf moeten zijn als het live gaat. Vraag me wel af welke high tier loot ze daar gaan laten droppen.
3 plate vesten, killstreaks en self revives kan je overal vinden.
Building 21...de AI zou er serieus straf moeten zijn als het live gaat. Vraag me wel af welke high tier loot ze daar gaan laten droppen.
3 plate vesten, killstreaks en self revives kan je overal vinden.
Ik heb hetzelfde probleem, na het filmpje moet ik de Terms & Conditions accepteren, en laat de hele PC rebooten.bjvdven schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:23:
Ik krijg de game niet eens gestart na de update. Laat een seconde de splash screen zien en dan crash to desktop. Drivers zijn up to date.
E-cores al uitgezet, Hyperthreading, laatste Nvidia drivers, laatste BIOS drivers (MSI Z690 MPG Edge DDR4), niks mag helpen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Bovenin het scherm kan je van “tab” wisselen, waar je de members kunt zien. (Zit niet achter de pc anders had ik een screenshot gemaakt).Deleon78 schreef op zondag 18 december 2022 @ 00:30:
Elke keer als ik naar chat van de groep toe wil gaan, crasht de game terug naar het hoofdmenu. Helaas!
Ook hier is de UI niet echt heel goed 🥲
Group selecteren, dan zoals Jeroen zegt, bovenin switchen naar Group details.JeroenD92 schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:35:
[...]
Bovenin het scherm kan je van “tab” wisselen, waar je de members kunt zien. (Zit niet achter de pc anders had ik een screenshot gemaakt).
Ook hier is de UI niet echt heel goed 🥲
Dan kan je de members zien. Makkelijker vind ik het om dan nog de [1] Grid View te selecteren.
Maar het is inderdaad een beroerde UI. en de online/offline tracker is ook waardeloos/broken.
"I would like to cancel my subscription to your problems"
Die on-/offline tracker is al een paar delen CoD niet goed werkende. Vaak genoeg dat maten waarmee ik in de partychat van de PSN zit, dan in CoD offline zijn, terwijl we net een potje samen hebben gespeeld. 1 Maat van mij heeft ook regelmatig dat hij uit de squad wordt gewipt. Dan moeten we de uitnodiging via de PSN partychat naar hem toesturen zodat hij weer kan joinen.Stappieterug schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:18:
[...]
...
Maar het is inderdaad een beroerde UI. en de online/offline tracker is ook waardeloos/broken.
Ik heb begrepen dat die perks überhaupt nu niet werken. Persoonlijk heb ik van bijv. de strong arm perk nog niets gemerkt.PilatuS schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 20:00:
Heeft iemand hier toevallig de Ghost perk gekregen in DMZ na 1 tot 5 succesvolle exfils ? Ik ben benieuwd of je dit kan krijgen of pas aan het einde van reeks van 10. Heb het nu gekregen bij de 8ste keer en verder nooit bij de eerste 5, vandaar de vraag of het toeval is of niet.
Ik ben een vrij nieuwe CoD/Warzone speler (laatste CoD die ik heb gespeeld was modern warfare, de eerste
Vind het soms ook wel een frustrerende gamemode, maar overall moet ik zeggen dat ik me vermaak. Heb de groep ook gejoined, dus misschien kom ik nog wat van jullie tegen
EDIT: Ohja, vraagje; is het mogelijk om op te slaan wat er in je load out zit? Vooral de tactical & lethal secondary en de field upgrade opnieuw moeten selecteren is zo knullig.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 6% gewijzigd door Patriot op 19-12-2022 09:57 ]