Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 5 december 2022 @ 19:36:
[...]

Dan zal ie inderdaad wel gebugged zijn. Waarschijnlijk hebben ze ergens een update gedaan die de missie gebugged heeft want ik heb deze wel gewoon kunnen doen.

Wel mag je van iedere tier 1 missie overslaan. Zodra je ze allemaal op 1 na hebt gedaan kan je de laatste missie doen die tot dan toe gelocked is. Doe je die laatste missie dan is de tier klaar ook al heb je dus 1 missie niet gedaan. Zo heb ik bijvoorbeeld 200k op een enkele persoon overgeslagen. Nog wat andere missies ook overgeslagen en dus toch de hele tier klaar. Zodra je 2 missies hebt met bugs heb je natuurlijk wel een probleem, maar anders kan je gewoon verder.
Nou sterker nog collega waar ik altijd mee speel heeft hem wel gehaald, dus moet haast wel bugged zijn.

Ooh 1 overslaan is wel een goeie inderdaad. Dat is fijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Whatagwaan schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:32:
[...]

Kan je niet vinden met: Jopio#8616018
Dat is gek. Wat is jou username? Voeg ik je toe. Of heb je crossplay uitstaan? Ik speel ik Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:32
Yes level 22 :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FMrPPfPE5LtoVAmkdUw_y68Wg-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DaPOe4KiPnjXgYtaARtP8zFE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor wie de cooldown voor weaponslots van 2 uur al te veel vond, voor het 2e slot is het geen 2 uur maar 4 uur. Dat doet mij vermoeden dat het voor het 3e slot 6 uur of 8 uur is.

Wel heb ik het idee dat het via deaddrops sneller gaat dan via extracten. Zojuist net geen 90k in een deaddrop gegooit wat net geen 3 uur gaf, dus 30k per uur. Als je het extract is het volgens mij 40k per uur, maar ik weet het niet zeker. Hoe dan ook is het in deaddrops gooien sowieso handig. Je hoeft er niet mee te extracten dus minder risico en een item van 8k telt in een deaddrop wel mee, maar als extract niet. Dus of je gaat naar een buystation en je verkoopt het, of je gooit gewoon alles in een deaddrop. Met 6 deaddrops op de map werkt het prima en ik denk dus dat het ook meer cooldown tijd geeft. Nu hopen dat de deaddrops geen campzone's worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismet
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:23
Hi, mijn game crasht constant. De welbekende game_ship error. Enig idee hoe ik dit kan fixen? Ik word er helemaal gek van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PilatuS schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:04:
Voor wie de cooldown voor weaponslots van 2 uur al te veel vond, voor het 2e slot is het geen 2 uur maar 4 uur. Dat doet mij vermoeden dat het voor het 3e slot 6 uur of 8 uur is.

Wel heb ik het idee dat het via deaddrops sneller gaat dan via extracten. Zojuist net geen 90k in een deaddrop gegooit wat net geen 3 uur gaf, dus 30k per uur. Als je het extract is het volgens mij 40k per uur, maar ik weet het niet zeker. Hoe dan ook is het in deaddrops gooien sowieso handig. Je hoeft er niet mee te extracten dus minder risico en een item van 8k telt in een deaddrop wel mee, maar als extract niet. Dus of je gaat naar een buystation en je verkoopt het, of je gooit gewoon alles in een deaddrop. Met 6 deaddrops op de map werkt het prima en ik denk dus dat het ook meer cooldown tijd geeft. Nu hopen dat de deaddrops geen campzone's worden.
Vind dat ze die timers wat moeten tunen ofzo. Of op zen minst men een zelfgekozen gun zonder/beperkt attachments ofzo.
Als slot 2, 4u duurt stop je gewoon met spelen. Ik heb net ook met 30K ge exfilt maar dat doet weinig met de time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2023
Jopio schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:31:
[...]

Dat is gek. Wat is jou username? Voeg ik je toe. Of heb je crossplay uitstaan? Ik speel ik Xbox.
LatereJeugd

Ik zal vanavond een checken. Gisteren meerdere potjes gespeeld met een Duitse gast (was top).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Whatagwaan schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 07:02:
[...]

LatereJeugd

Ik zal vanavond een checken. Gisteren meerdere potjes gespeeld met een Duitse gast (was top).
Zonder #cijferreeks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:24
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 01:34:
[...]

Vind dat ze die timers wat moeten tunen ofzo. Of op zen minst men een zelfgekozen gun zonder/beperkt attachments ofzo.
Als slot 2, 4u duurt stop je gewoon met spelen. Ik heb net ook met 30K ge exfilt maar dat doet weinig met de time
Waar denken jullie dat de spanning in zo’n game vandaan komt?
Net als Warzone: je eigen gun moet je voor werken en je best voor doen. Als je alles op een silver platter krijgt is er geen drol meer aan. Ga dan gewoon multiplayer spelen.

Alles makkelijk maken verpest gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

Slingert#5888378 inviten lukt me niet, toch in 't spel zelf?
wtf, op m'n eentje zonet 3 operators uitgeschakeld hoewel ik in aanwezigheid was van een team-mate en onze positie perfect uitkwam. lol
speel veel de laatste 3 dagen (enkel warzone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Heeft iemand de missie al volbracht om operators af te maken in said city mall? Is dat op puur geluk of is er een goede tip om andere operators naar daar te krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Iemand al betere gameplay dan deze gezien? 🙈😂
Team mate bleef alleen over, halve minuut legendarische gameplay 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:45
B!g Boss schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:23:
Iemand al betere gameplay dan deze gezien? 🙈😂
...
Zo ziet ieder potje er van mijn uit... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Welja schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:30:
[...]

Zo ziet ieder potje er van mijn uit... :/
Oei 😬😅 Het kan er alleen maar op beteren! 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4deRunnerz
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-11-2023
Jopio schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:56:
[...]

Heb je mij toevallig toegevoegd van het weekend?
Yes :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Deleon78 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 08:26:
[...]

Net als Warzone: je eigen gun moet je voor werken en je best voor doen. Als je alles op een silver platter krijgt is er geen drol meer aan. Ga dan gewoon multiplayer spelen.

Sorry, maar niet mee eens. Dit systeem is in het voordeel van mensen die goede skills hebben. Die exfillen met de betere wapens, starten een nieuwe ronde met 3-plate vests en een medium of large backpack. Als je die tegenkomt met je single plate vest en de random wapens die je krijgt, omdat je geen contraband wapens meer hebt of je insured slot, dan heb je geen schijn van kans. In BR start iedereen tenminste met hetzelfde, in DMZ niet. De tijd die de insured slots locken, zijn voor heel veel spelers gewoon te lang, zeker als slot 2 en 3 nog veel langer duren voordat die weer beschikbaar zijn. Als ik in de avond aan het spelen ben en mijn insured slot is weer 2 uur gelocked om half 11, dan ga ik wel wat anders doen. Normaal zou ik dan wel tot half 12 of nog iets langer doorspelen, maar tegen de tijd dat mijn slot weer vrijgespeeld is, ga ik naar bed. Dan kan ik net zo goed meteen stoppen, want dag later is ie ook weer vrij.

Daarnaast is het ook zeer afhankelijk waar je start in het level. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat je midden tussen de AI vijanden spawnt en meteen vol belaagd wordt, zonder enige natuurlijke cover. Andere keer spawn je in de middle of nowhere, waar je eerst lekker kan looten voordat je iemand tegenkomt. Vooral het kleine eiland midden in de rivier is een klote plek om te starten, omdat aan beide kanten van het water een grote troep met AI soldiers rondloopt die meteen full attack gaan als ze je spotten of je 1 man neerschiet.

DMZ bevalt mij qua speelstijl best wel, maar die cooldown tijd vind ik echt een domper. Niet iedereen is een skilled player die binnen 1-2 rondes weer de tijd naar nul weet te krijgen met 80-90k exfils. Ben al blij als ik 15-20k XP weet te halen. De opmerking ga dan gewoon MP spelen slaat nergens op, dat is een andere game en kost heel wat meer. |:( DMZ is in Beta en dat betekent ook dat er nog aan gewerkt wordt. En hier mag wel meer aandacht aan besteed worden. Spanning is juist dat het een even playing field is en skill de doorslag zal geven. Niet dat de skilled players ook nog eens de betere uitrusting hebben, dan is de spanning snel weg. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die 4 uur is ook wel erg lang. Weet niet of dat zo handig is. Gewoon 2 uur was denk ik toch beter geweest. Helemaal omdat je dan kan kiezen niet 2 maar 1 wapen mee te nemen. Verlies je die dan kan je het andere slot pakken. Sowieso is 2 wapens leuk, maar een 4 uur cooldown niet. Dan kies ik toch vaker voor 1 wapen met iets anders er bij om niet als je verliest 2 uur en nog eens 4 uur te moeten wachten.

Verder kan je er wel voor kiezen om soms helemaal geen insured wapen mee te nemen. Er is niets mis mee om als je alles verloren hebt er met een simpel wapen in te gaan om eerst een vest, rugzak en selfres te halen. Ook zijn er zat missies waarbij je moet looten en daarvoor je insured wapen meenemen ook niet handig is.

Verder is een cooldown ook wel echt een onderdeel. Geen domme dingen doen want anders moet je wachten. Hoe lang het moet zijn is een ander verhaal, maar cooldown opzich vind ik niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

PilatuS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:45:
Die 4 uur is ook wel erg lang. Weet niet of dat zo handig is. Gewoon 2 uur was denk ik toch beter geweest. Helemaal omdat je dan kan kiezen niet 2 maar 1 wapen mee te nemen. Verlies je die dan kan je het andere slot pakken. Sowieso is 2 wapens leuk, maar een 4 uur cooldown niet. Dan kies toch vaker voor 1 wapen met iets anders er bij om niet als je verlies 2 uur en nog eens 4 uur te moeten wachten.

Verder kan je er wel voor kiezen om soms helemaal geen insured wapen mee te nemen. Er is niets mis mee om als je alles verloren hebt er met een simpel wapen in te gaan om eerst een vest, rugzak en selfres te halen. Ook zijn er zat missies waarbij je moet looten en daarvoor je insured wapen meenemen ook niet handig is.

Verder is een cooldown ook wel echt een onderdeel. Geen domme dingen doen want anders moet je wachten. Hoe lang het moet zijn is een ander verhaal, maar cooldown opzich vind ik niet slecht.
Als je geen contraband meer hebt, zal je toch je insured slot moeten gebruiken of helemaal zonder wapen moeten starten. Ik ga sowieso normaal gesproken maar met 1 wapen de strijd in, want dan heb je tenminste kans je contraband wapens uit te breiden met een exfil, zeker als je ook nog een wapen in je backpack kan stoppen. ;) Tenzij ik een pistol heb, dan neem ik wel iets anders extra mee. Pistol kan ik snel genoeg droppen voor wat anders.

Een cooldown kan ik an sich mee leven, mits het behapbaar blijft, ook voor de mindere goden. 2 uur vind ik al lang, 4 en mogelijk nog meer voor slot 3, dan gaat de lol voor mij er redelijk snel af.

DMZ wordt door velen gezien als een Plunder 2.0. Zag het eerst niet zo, maar nu ik wat langer gespeeld heb, zie ik de vergelijking. Voordeel van Plunder vond ik het respawnen en het starten met je eigen wapens die je door te levelen vrijspeelde qua attachments of andere wapens. Ook kon je bepalen of je midden in de actie wilde zitten of naar de rand van de map ging om eerst lekker te looten. DMZ vind ik op meerdere punten leuker dan Plunder, op andere juist niet. Als de intentie is om de spelers zo lang mogelijk te laten spelen, dan zal er in mijn ogen echt iets aan de insured slots gedaan moeten worden qua tijd. Of bijvoorbeeld elke dag 10 nieuwe contraband wapens in je collectie, zodat je alternatieven hebt. Er is genoeg te verbeteren om het in mijn ogen nog beter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
thunder8 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:03:
[...]
Als je geen contraband meer hebt, zal je toch je insured slot moeten gebruiken of helemaal zonder wapen moeten starten.
Als je geen contraband wapens meer hebt kan je een vinkje aanzetten om te starten met 2 random wapens. Ik zie veel mensen starten zonder wapens, maar dat hoeft niet. Na het starten schiet je wat AI kapot en je hebt direct redelijke wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
PilatuS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:12:
[...]

Als je geen contraband wapens meer hebt kan je een vinkje aanzetten om te starten met 2 random wapens. Ik zie veel mensen starten zonder wapens, maar dat hoeft niet. Na het starten schiet je wat AI kapot en je hebt direct redelijke wapens.
Ja dit klopt....en wist ik eerst ook niet....Was wel grappig 3 lui die al 'boksend' een level ingaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of dat bots ook andere Guns/blueprints laten vallen.
Nu is het continu hetzelfde wapen dat ze droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 16:18
Gisteren in DMZ, de extract heli stond er al, ik met mijn vrachtwagen eruit die reed door op de chopper, vrwachtwagen ging door de chopper en downde het hele team wat er toen in zat :D
Goeie bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yohsoog schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:22:
Heeft iemand de missie al volbracht om operators af te maken in said city mall? Is dat op puur geluk of is er een goede tip om andere operators naar daar te krijgen?
Ik heb er toevallig gisteren 2/3 gedaan. Je moet in de area van de mall blijven anders trackt die niet.

Bij mij was er een exfill heli waardoor er 2 andere teams op afkwamen. Weet niet of die exfill daar vaak is of ik gewoon geluk had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

PilatuS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:12:
[...]

Niet als je insured slot beschikbaar is. ;) Dan heb je dat vinkje niet. Pas als je geen contraband meer hebt en je insured slot is in cooldown, dan krijg je dat vinkje met 2 random wapens. Naja random, 1 enemy wapen en 1 pistol. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:17:
Of dat bots ook andere Guns/blueprints laten vallen.
Nu is het continu hetzelfde wapen dat ze droppen.
Als je meer goede wapens gaat toevoegen haal je ook weer het nut van je wapens behouden weg. Niet je gear willen verliezen is een groot deel van het spel.

Verder kan je met groundloot nog best prima winnen, ook tegen spelers met betere wapens. Ik heb meer mensen met groundloot gedood dan met insured. Zie je dan een sniper op 150 meter dan je moet je er wel voor kiezen het gevecht niet te nemen. Ik heb soms het idee dat er mensen zijn die ieder gevecht aangaan ook als ze in het nadeel zijn. Met groundloot heb je natuurlijk een nadeel, maar je kan er voor kiezen om niet te vechten tot het nadeel heel klein is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:22:
[...]

Als je meer goede wapens gaat toevoegen haal je ook weer het nut van je wapens behouden weg. Niet je gear willen verliezen is een groot deel van het spel.

Verder kan je met groundloot nog best prima winnen, ook tegen spelers met betere wapens. Ik heb meer mensen met groundloot gedood dan met insured. Zie je dan een sniper op 150 meter dan je moet je er wel voor kiezen het gevecht niet te nemen. Ik heb soms het idee dat er mensen zijn die ieder gevecht aangaan ook als ze in het nadeel zijn. Met groundloot heb je natuurlijk een nadeel, maar je kan er voor kiezen om niet te vechten tot het nadeel heel klein is.
Moeten niet per se goede wapens zijn. Maar wat meer variatie. Of voor bepaalde contracten wat betere blueprints ofzo

Maar is een beta, zit heeel veel potentieel in deze mode. Benieuwd wat ze met de tijd gaan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

zonet met mijn team een missie afgerond. deze luisterden me dunkt dus mijn beste team so far.
van hen heb ik geen woord gehoord, wel een message met:WTF

ik speel teveel en mijn engels is miserabel

[ Voor 12% gewijzigd door vrankerik op 06-12-2022 11:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Deleon78 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 08:26:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk, 'Alles makkelijk maken verpest voor mij gaming'

Voor mij is dat namelijk helemaal niet zo, althans niet op dit gebied.
Ik vermaak mij prima in de DMZ maar zou dat ook doen als ik gewoon mijn eigen gun elke keer mag meenemen, de tegenstanders hebben dat dan ook dus dat hoeft de moeilijkheid niet te beïnvloeden schat ik zo in, sterker nog het geeft je een eerlijkere kans tegen tegenstanders met een 3 Plate vest.

Ik snap de keuze waarom ze het niet doen overigens wel maar vind het niet perse leuker :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind DMZ juist leuk omdat je heel anders kan spelen dan bij andere soorten.

Ik ben zeker niet de beste speler, maar juist door het slim te spelen kan je in DMZ heel veel dingen doen. Laatst had ik een team dat zonder gear direct naar de weaponcase ging wat ze natuurlijk nooit gaan redden. Dan blijf ik alleen over en ik kwam een heel team tegen. Even ergens in een kleine kamer gaan zitten en wachten tot ze weg waren. Ook in een auto stappen en wegrijden van een gevecht dat je niet kan winnen, ook daar is niets mis mee. Met of zonder gear kan je niet alles winnen en dan voor overleven kiezen vind ik prima. Je kan de halve map door lopen en meerdere teams tegenkomen zonder te moeten vechten als je geen gekke dingen doet. Soms heb ik het idee dat er spelers zijn die verwachten dat alles maar moet kunnen en dan worden ze boos als ze dood gaan. Bijvoorbeeld dat de AI te sterk is. Doe je domme dingen dan zijn ze te sterk, speel je verstandig dan is het prima te doen. DMZ is juist een modus waarbij je als minder goede speler prima mee kan komen als je verstandig speelt. En juist dat vind ik nou leuk aan DMZ. Niet als een idioot rondrennen, maar slim spelen om toch heel ver te kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
Donstil schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:44:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk, 'Alles makkelijk maken verpest voor mij gaming'

Voor mij is dat namelijk helemaal niet zo, althans niet op dit gebied.
Ik vermaak mij prima in de DMZ maar zou dat ook doen als ik gewoon mijn eigen gun elke keer mag meenemen, de tegenstanders hebben dat dan ook dus dat hoeft de moeilijkheid niet te beïnvloeden schat ik zo in, sterker nog het geeft je een eerlijkere kans tegen tegenstanders met een 3 Plate vest.

Ik snap de keuze waarom ze het niet doen overigens wel maar vind het niet perse leuker :)
Fair enough, is inderdaad maar mijn mening!
Maar als je alles gelijk wilt houden, ga dan warzone of multiplayer spelen. Deze mode heeft bepaalde uitgangspunten waar je niet aan moet toornen. Dan moet je gewoon een andere modus of een ander spel gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Deleon78 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:56:
[...]

Fair enough, is inderdaad maar mijn mening!
Maar als je alles gelijk wilt houden, ga dan warzone of multiplayer spelen. Deze mode heeft bepaalde uitgangspunten waar je niet aan moet toornen. Dan moet je gewoon een andere modus of een ander spel gaan spelen.
Nah daar kan ik het ook niet echt mee eens zijn eigenlijk, zowel Multiplayer als Warzone verschillen daarin veel te veel van DMZ om dat af te doen met 'dan ga je dat maar spelen'.

DMZ is nog in Beta en daar kan daarom juist best nog wat een getweaked worden, zoals bijvoorbeeld wel je eigen gun maar niet je hele loadout, een kortere cooldown, sterkere/zwakkere NPC of een betere balans als je zonder gear de pot in moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:52:
Ik vind DMZ juist leuk omdat je heel anders kan spelen dan bij andere soorten.

Ik ben zeker niet de beste speler, maar juist door het slim te spelen kan je in DMZ heel veel dingen doen. Laatst had ik een team dat zonder gear direct naar de weaponcase ging wat ze natuurlijk nooit gaan redden. Dan blijf ik alleen over en ik kwam een heel team tegen. Even ergens in een kleine kamer gaan zitten en wachten tot ze weg waren. Ook in een auto stappen en wegrijden van een gevecht dat je niet kan winnen, ook daar is niets mis mee. Met of zonder gear kan je niet alles winnen en dan voor overleven kiezen vind ik prima. Je kan de halve map door lopen en meerdere teams tegenkomen zonder te moeten vechten als je geen gekke dingen doet. Soms heb ik het idee dat er spelers zijn die verwachten dat alles maar moet kunnen en dan worden ze boos als ze dood gaan. Bijvoorbeeld dat de AI te sterk is. Doe je domme dingen dan zijn ze te sterk, speel je verstandig dan is het prima te doen. DMZ is juist een modus waarbij je als minder goede speler prima mee kan komen als je verstandig speelt. En juist dat vind ik nou leuk aan DMZ. Niet als een idioot rondrennen, maar slim spelen om toch heel ver te kunnen komen.
Ja is dat echt leuk in een hoekje gaan zitten wachten tot een team voorbij is? Ik haal daar persoonlijk geen voldoening uit eigenlijk. Tenzij we echt heel erg in het nadeel zijn is het hier bij elk team altijd aanvallen, counteren, pushen, etc. Maargoed dat zal ook wel de reden zijn dat ik mijn eigen gun graag elke pot mee neem :P

Hierover gesproken zou ik wel wat voorzichtiger spelen als de loot het echt waard is, nu heb je met 2 echt belangrijke items (3 plate vest en large backpack) ook niet echt iets om voor te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Wel vaag dat je backpacks, 3 plates etc, niet kan extracten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Sleeon schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:34:
Wel vaag dat je backpacks, 3 plates etc, niet kan extracten?
Zeker wel. Als je succesvol exfilled, neem je die gewoon mee naar de volgende ronde. Je kan ze alleen niet un-equipen om ze op te sparen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:24:
[...]
Ja is dat echt leuk in een hoekje gaan zitten wachten tot een team voorbij is?
Als het 1 tegen 3 is en ik heb geen platen dan is het gewoon dom om wel het gevecht aan te gaan. Ik zeg niet dat het leuk is, ik zeg dat het verstandig is. Ik klaag dan ook niet over dood gaan als ik domme dingen doe. Als een gevecht waarschijnlijk zelfmoord is dan ga ik het gevecht niet aan. En ja, je zegt wij, niet ik. 1v3 zonder goede gear, dan ja, ik ga in een hoekje zitten.

Bij DMZ kan je niet alles winnen in genoeg situaties. Dan is er niets mis met de situatie vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:36:
[...]

Als het 1 tegen 3 is en ik heb geen platen dan is het gewoon dom om wel het gevecht aan te gaan. Ik zeg niet dat het leuk is, ik zeg dat het verstandig is. Ik klaag dan ook niet over dood gaan als ik domme dingen doe. Als een gevecht waarschijnlijk zelfmoord is dan ga ik het gevecht niet aan. En ja, je zegt wij, niet ik. 1v3 zonder goede gear, dan ja, ik ga in een hoekje zitten.

Bij DMZ kan je niet alles winnen in genoeg situaties. Dan is er niets mis met de situatie vermijden.
Ja oké alleen, dat was even niet in mij opgekomen omdat ik de game in mijn eentje niet vind werken (o.a. om de reden die je al aanhaalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:24:
[...]

Ja oké alleen, dat was even niet in mij opgekomen omdat ik de game in mijn eentje niet vind werken (o.a. om de reden die je al aanhaalt)
Lees dan even de post die je quote, daar staat het namelijk gewoon in. Mijn team ging zonder gear voor de weaponcase en ik bleef alleen over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
Donstil schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:17:
[...]

Nah daar kan ik het ook niet echt mee eens zijn eigenlijk, zowel Multiplayer als Warzone verschillen daarin veel te veel van DMZ om dat af te doen met 'dan ga je dat maar spelen'.

DMZ is nog in Beta en daar kan daarom juist best nog wat een getweaked worden, zoals bijvoorbeeld wel je eigen gun maar niet je hele loadout, een kortere cooldown, sterkere/zwakkere NPC of een betere balans als je zonder gear de pot in moet.
Tweaken sure, maar wel met het principe dat loot waarde heeft en dood gaan consequenties moet hebben. Dat is het hele principe van het spel. Als je altijd je ultimate weapon hebt, gaat die hele mechanic naar de klote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

cooldowns korter is een slecht idee. 't levelen gaat als een raket (zo ervaar ik het).
een probleem hier is dat mijn verzameling extract wapens soms weg zijn als ik later wil herstarten (2x).

vb'tje, als je er goed voorstaat (medium backpak, 2plates, gasmask soms meer zoals self-revive kit and airstrike...) dan zou 'k een topgeleveld wapen meenemen voor 'de' missie. voor het overige enkel het wapen dat je wilt/kunt levelen.

mijn tactiek is equalise teams tactics.

mauve otter eat mauve plates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor een hoop missies is het prima om je goede wapens juist niet mee te nemen. Speelt ook lekker relaxed als je weinig te verliezen hebt :)

Edit: Er in gaan met 1 goed wapen en er uit met 3 werkt ook goed natuurlijk. Mijn stack is altijd vol.

[ Voor 27% gewijzigd door PilatuS op 06-12-2022 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Deleon78 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:28:
[...]

Tweaken sure, maar wel met het principe dat loot waarde heeft en dood gaan consequenties moet hebben. Dat is het hele principe van het spel. Als je altijd je ultimate weapon hebt, gaat die hele mechanic naar de klote :)
Ja loot waarde zou ik ook wel graag zien, dat mis ik (zie boven) nu ook aan deze gamemode.
PilatuS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:28:
[...]

Lees dan even de post die je quote, daar staat het namelijk gewoon in. Mijn team ging zonder gear voor de weaponcase en ik bleef alleen over.
Aah ja ik zie het idd 8)7

Nah goed game is niet voor niets in teams ingedeeld natuurlijk, alleen werkt het in de huidige vorm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vrankerik schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:28:
cooldowns korter is een slecht idee. 't levelen gaat als een raket (zo ervaar ik het).
Ja levelen gaat wel lekker snel inderdaad, zeker met Dubbel XP erop is het harken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:36:
[...]
Nah goed game is niet voor niets in teams ingedeeld natuurlijk, alleen werkt het in de huidige vorm niet.
Solo kan ook prima voor 80% van de missies. Persoonlijk vind ik het wel lekker relaxed om gewoon wat rond te lopen en missies te doen. Dat hoeft natuurlijk niet, maar het is wel mogelijk en prima te doen. DMZ is op verschillende manieren te spelen en dat vind ik wel mooi dat het mogelijk is. Iets van 30 man op deze gigantische map is ook niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
Donstil schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:36:
[...]

Ja loot waarde zou ik ook wel graag zien, dat mis ik (zie boven) nu ook aan deze gamemode.

[...]

Aah ja ik zie het idd 8)7

Werkt prima met teams. Moet je alleen ff een team maken ipv randoms joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat zeg ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:39:
[...]

Solo kan ook prima voor 80% van de missies. Persoonlijk vind ik het wel lekker relaxed om gewoon wat rond te lopen en missies te doen. Dat hoeft natuurlijk niet, maar het is wel mogelijk en prima te doen. DMZ is op verschillende manieren te spelen en dat vind ik wel mooi dat het mogelijk is. Iets van 30 man op deze gigantische map is ook niet heel veel.
Nou wij zijn bij Tier 4 en ondanks dat ik prima kan meekomen doe ik die niet makkelijk in mijn eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:43:
[...]

Nou wij zijn bij Tier 4 en ondanks dat ik prima kan meekomen doe ik die niet makkelijk in mijn eentje.
Tier 4 ben ik ook mee bezig, dan wordt alleen erg lastig inderdaad. 1 t/m 3 vond ik op wat missies na wel prima te doen. Dat 2e weaponslot vind ik heel fijn om te hebben. De 3e zou ook fijn zijn, maar hoef niet perse. Ik vind het ook prima om zonder die wapens het spel in te gaan, maar dat komt door hoe ik het spel wil spelen.

Ik speel voornamelijk single player fps games. Ik vind het prima om wat rond te lopen en missies te doen. Ik hoef niet perse constant met spelers te vechten. BR quads is constant bezig zijn met vechten en DMZ kan ik gewoon lekker relaxed doen zoals een single player spel. Alleen dan wel met af en toe echte spelers tegenkomen en het risico wat daarbij komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:46:
[...]

Tier 4 ben ik ook mee bezig, dan wordt alleen erg lastig inderdaad. 1 t/m 3 vond ik op wat missies na wel prima te doen. Dat 2e weaponslot vind ik heel fijn om te hebben. De 3e zou ook fijn zijn, maar hoef niet perse. Ik vind het ook prima om zonder die wapens het spel in te gaan, maar dat komt door hoe ik het spel wil spelen.
Ja tier5 is sowieso wel lastig denk ik, ons groepje schat ik ook niet echt Tier5 waardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Top spel man, een goeie sessie in DMZ en op het laatste moment een dev error... alles kwijt.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb nu wel een redelijke oplossing gevonden voor de weaponslot timer.

Ik kies nu voor 2x dezelfde build in beide slots. Het liefst heb ik een extra short range SMG, maar om daar nou beide sloten voor 1 game voor te gebruiken is ook weer zoiets. Ik ga nu voor een TAQ-56 AR omdat die aardig allround is op long range na. Tijdens het spelen probeer ik dan 1 of nog liever 2 SMG's mee te nemen zodat ik vrijwel altijd een SMG kan toevoegen. Dan spelen met het wapen uit weaponslot 1 en als ik dood ga door naar hetzelfde wapen uit weaponslot 2. Ga je 2x achter elkaar dood heb je pech, maar lukt de volgende run dan gooi je wat geld in een deaddrop dan is het eerste slot erg snel weer te gebruiken. Door iedere keer maar 1 weaponslot wapen te kiezen ipv 2 is de cooldown best goed te doen.

Verder moet ik eigenlijk wel voor een AR kiezen. Dit is toch het wapen waar je het meeste aan hebt. 6 vijanden zonder armor heb je snel dood door alleen headshots te schieten. Een sniper is een must voor 100 meter of meer, maar die als primary zorgt er voor dat je toch weer midrange en short range een probleem hebt. De meeste gevechten zijn toch mid range of long range. Dan een SMG uit een weaponslot gebruiken die maar net iets beter is dan wat je kan vinden schiet ook niet op. Die keren dat je dan short range een gevecht hebt, dan moet groundloot maar voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Ik zie geen extra #*****

Dus ik ga er vanuit gewoon LatereJeugd

[ Voor 20% gewijzigd door Whatagwaan op 06-12-2022 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Heb wat luitjes hier toegevoegd als friend. MiGrain is mijn activision ID. Kijken of er wat online zijn als ik weer tijd heb. Tis wel om te huilen soms qua teamplay met matchmaking 😢

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Wie speelt crossplay en waarom?

[ Voor 46% gewijzigd door Whatagwaan op 07-12-2022 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatagwaan schreef op woensdag 7 december 2022 @ 18:20:
Wat is crossplay en crossplay communication?
Crossplay is dat je met andere platforms kan spelen. Op ps kan je dat afzetten en kom je geen pc spelers tegen.
Crossplay communicatie is dat je kan communiceren met andere platforms via voice. Als je dat uitzet als Playstation speler hoor je geen pc/Xbox speler. Vrij nutteloze setting imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Ja dat denk ik ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Level 25...pas....kom ik net al lopend zo een mafklapper tegen met zo een soort draagbare minigun 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik en omdat het niet uit kan op Xbox.

Verder weinig problemen mee overigens, tijd dat je het met een controller moest afleggen tegen een speler met muis is wel voorbij. Door auto-aim maar ook door jaren met een controller gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 7 december 2022 @ 20:19:
Level 25...pas....kom ik net al lopend zo een mafklapper tegen met zo een soort draagbare minigun 🤔
Juggernaut genot, grote kans dat het een bot is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
90% denk ik, omdat controller tegenwoordig niet meer onder doet van M+K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleeon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:53:
[...]

90% denk ik, omdat controller tegenwoordig niet meer onder doet van M+K.
Ik denk dat je die cijfers beetje overschat.
Praktisch elke ps4/5 speler die ik hoor speelt zonder Crossplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Sleeon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:52:
[...]

Juggernaut genot, grote kans dat het een bot is :)
Laatst stond in een huisje ineens er ook 1 naast mij. Gelukkig kon ik met mijn LMG en grote clip hem kapot schieten zonder al te veel schade. Schrok me (bijna) dood!

Gister viel mij op dat er nog wel wat issues zijn met AI op afstand. Ik was aan het sniperen en ik zag met de spotterscope 3 AI soldaten. Eerste 2 dood geschoten, maar nummer 3 die verder weg was, verdween in het niets. Tijdje gewacht en toen die terug kwam lopen, verscheen die weer. Dus een een pop-out pop-in issue. Dat is een probleem met snipers, aangezien het hier een metertje of 150 betrof. Boven hem zaten blijkbaar ook nog 2 enemies die ik ook met de spotterscope niet kon zien. Toen ik eenmaal zijn lijk aan het leegroven was, werd ik door 2 man beschoten en einde verhaal. Hier is dus nog wat werk te doen. Zeker als ik zie dat Tier 5 Black Mous je 31 operators moet killen met een suppressed MCPR-300 met een Raptor-FVM40 en een SZ 1MW PEQ laser, waarbij de operator verder dan 200m weg is. :o

De Basilisk missie is mij gisteren eindelijk gelukt. Nu rustig de andere missies doen en dit weekend genieten van de free play weekend in MW2. Hopelijk ook meteen wat korting op de game, dan koop ik die ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Sinds kort in het bezit van de PS5 en deze game, best vermakelijk alleen is het spelen met een controller na al die jaren muis en tobo toch wel erg wennen. Mijn CoD 2 multiplayer glorie dagen zijn toch wel duidelijk voorbij en dit is toch heel anders.

Inmiddels een beetje via invasion aan het levelen en ook wapens levelen maar vraag me wel af wat nou een leuke volgorde is om wapens vrij te spelen want die propjesschieters van mijn level 27 speler doen vrij weinig lijkt het tegen de prestige gasten online.. :P

Wat ik tevens op de PS5 ook nog wel een vreemde vind is dat ik eens in de 5 dagen ongeveer een melding krijg dat ik de multiplayer DLC mis en opnieuw moet installeren. Terwijl deze gewoon bij de files van de game staat en wanneer ik die wil installeren het niet gaat. Dan moet ik de DLC weer verwijderen, opnieuw downloaden en weer installeren. Das toch wel minder prettig als je tijdens de lunch ff snel een potje invasion wilt spelen.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
Ik heb het aanstaan, ik speel met een maatje van mij, hij speelt op PC ik op PS4

Speelde voornamelijk plunder in WZ1 nu kan ik mij goed vermaken met DMZ

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Chelseamarre123 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:04:
[...]

Ik denk dat je die cijfers beetje overschat.
Praktisch elke ps4/5 speler die ik hoor speelt zonder Crossplay.
Denk dat jij het een beetje onderschat, iedereen die ik ken speelt gewoon met crossplay aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:58
Salv schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:33:
Sinds kort in het bezit van de PS5 en deze game, best vermakelijk alleen is het spelen met een controller na al die jaren muis en tobo toch wel erg wennen. Mijn CoD 2 multiplayer glorie dagen zijn toch wel duidelijk voorbij en dit is toch heel anders.
Je kan vaak ook gewoon je muis en toetsenbord aansluiten op je PS5, doe ik ook :P (Let wel op dat niet alle toetsenborden werken op de PS5).
Inmiddels een beetje via invasion aan het levelen en ook wapens levelen maar vraag me wel af wat nou een leuke volgorde is om wapens vrij te spelen want die propjesschieters van mijn level 27 speler doen vrij weinig lijkt het tegen de prestige gasten online.. :P
Wat voor mij goed werkt is kijken op WZRanked wat de meta's zijn op dit moment (helaas nog niet via een API opgehaald, maar ingevuld door streamers) en daar naartoe werken.
Wat ik tevens op de PS5 ook nog wel een vreemde vind is dat ik eens in de 5 dagen ongeveer een melding krijg dat ik de multiplayer DLC mis en opnieuw moet installeren. Terwijl deze gewoon bij de files van de game staat en wanneer ik die wil installeren het niet gaat. Dan moet ik de DLC weer verwijderen, opnieuw downloaden en weer installeren. Das toch wel minder prettig als je tijdens de lunch ff snel een potje invasion wilt spelen.
Die foutmelding waar je het over hebt, heb ik met dat de Warzone DLC zou missen. Vaak is dat op te lossen door de game opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
JobKlimop schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:13:
[...]

Je kan vaak ook gewoon je muis en toetsenbord aansluiten op je PS5, doe ik ook :P (Let wel op dat niet alle toetsenborden werken op de PS5).
Werkt dat een beetje? Ik las gedurende dit topic ook nog wel dat je nadeel hebt als muis / tobo combo op de PS5? Het is natuurlijk ook stukje wennen wellicht maar muis aim of die rechter joystick is nog wel een ding :'( :9
Wat voor mij goed werkt is kijken op WZRanked wat de meta's zijn op dit moment (helaas nog niet via een API opgehaald, maar ingevuld door streamers) en daar naartoe werken.
Dat is een goede thanks!
Die foutmelding waar je het over hebt, heb ik met dat de Warzone DLC zou missen. Vaak is dat op te lossen door de game opnieuw op te starten.
Wanneer ik die melding krijg heb ik de game al meerdere keren opnieuw opgestart en zelfs de PS5 een reboot gegeven maar dat lijkt mij bij niet te helpen. Ik moet echt die files weg gooien en opnieuw downloaden / installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleeon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:12:
[...]

Denk dat jij het een beetje onderschat, iedereen die ik ken speelt gewoon met crossplay aan.
Bizar, hier staat het altijd af. Als ik spelers zoek kom ik ook altijd mensen tegen die het af hebben staan(Warzone only, geen dmz/MP)

Waarom zou je dat aanzetten, tenzij je met mensen op pc/Xbox speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barcatje
  • Laatst online: 01-09 15:38
Salv schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:37:
[...]

Werkt dat een beetje? Ik las gedurende dit topic ook nog wel dat je nadeel hebt als muis / tobo combo op de PS5? Het is natuurlijk ook stukje wennen wellicht maar muis aim of die rechter joystick is nog wel een ding :'( :9

[...]

Dat is een goede thanks!

[...]

Wanneer ik die melding krijg heb ik de game al meerdere keren opnieuw opgestart en zelfs de PS5 een reboot gegeven maar dat lijkt mij bij niet te helpen. Ik moet echt die files weg gooien en opnieuw downloaden / installeren.
Probeer bij je instellingen - interface eens de taal op bv Duits te zetten en daarna terug te switchen naar Engels. Bij mij hielp dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasE!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 10:44
Ja hoor. Lekker bezig met een (eind) missie. Volle backpack, plate carrier. En dan dit.

Waarom maken ze tegenwoordig geen games af?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-NgO-CzErrMs8v-Q_nm6aGb9eg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eJlvLAY7cItsG2JScdGJWg5F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:34
Eindelijk de M13 kunnen extracten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
BasE! schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:30:
Ja hoor. Lekker bezig met een (eind) missie. Volle backpack, plate carrier. En dan dit.

Waarom maken ze tegenwoordig geen games af?

[Afbeelding]
Is je frustratie al wat minder geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

verbaas me erover wat zo bizonder is aan de m13.
'k ga hem ni meer aanbieden.
tussendoor 'n graine issue opgelost en 't invite gedeelte zowat onder de knie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sf7GeJwApPQkj_ZdVY93U2dHgF4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JS50mcbu1ul9gl2V1O3zPezX.png?f=user_large

eindelijk wat realistisser/beter om iets af/te bespreken in de taal die je beheerst.
begin me te ergeren aan kiekens zonder kop terwijl ik start met en alras de mijne verlies.

[ Voor 22% gewijzigd door vrankerik op 09-12-2022 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

vrankerik schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:24:

[Afbeelding]
Achjah, dat ding is lekker gehyped, maar de M13 is geeneens meta, dus waarom mensen er zo blij van worden...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-09 15:29
Ik merk dat ik DMZ waarschijnlijk toch leuker vind als ik het kan spelen met teammembers die meer dan een halve hersencel hebben.

ik ben onregelmatig online, maar zou het leuk vinden om eens met anderen van hier samen te werken.
ID: Reynaerde#1009515

Staat je vrij om mij toe te voegen/te benaderen

"I would like to cancel my subscription to your problems"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Salv schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:37:
[...]

[...]
Ik gebruik al jaren een tobo en muis bij CoD of PS4/5, want ik kan niet wennen aan een controller voor fps. Het "nadeel" is dat aim-assist dan uit gaat. En die schijnt met Warzone nu behoorlijk hoger te staan dan voorheen. Maar hoe dan ook, de implementatie is goed en werkt naar behoren. Ik had geen significant voordeel met tobo+muis en nu andersom valt het denk ik ook wel mee. Van mij mag deze manier van implementeren in elke FPS op de Playstation. Dan zou ik Battlefield ook weer spelen, maar die verrekken om het in te voeren. Maar wel crossplay doorvoeren, waardoor je wel tegen pc gamers met tobo+muis speelt. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salv
thunder8 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:18:
[...]

Ik gebruik al jaren een tobo en muis bij CoD of PS4/5, want ik kan niet wennen aan een controller voor fps. Het "nadeel" is dat aim-assist dan uit gaat. En die schijnt met Warzone nu behoorlijk hoger te staan dan voorheen. Maar hoe dan ook, de implementatie is goed en werkt naar behoren. Ik had geen significant voordeel met tobo+muis en nu andersom valt het denk ik ook wel mee. Van mij mag deze manier van implementeren in elke FPS op de Playstation. Dan zou ik Battlefield ook weer spelen, maar die verrekken om het in te voeren. Maar wel crossplay doorvoeren, waardoor je wel tegen pc gamers met tobo+muis speelt. 8)7
Ik heb gister inderdaad na 2 potjes invasion een muis en tobo aangesloten en toen even in een private TDM match gespeeld om de settings een beetje te testen. Maar man man wat een verademing is het zeg! Alleen nu "leer" je natuurlijk niet om met controller te spelen en moet ik een muis+tobo setje kopen want nu moet ik steeds swappen O-)

Maar ik gok wel dat ik toch met muis en tobo ga spelen op de PS5 en hierbij zal inderdaad de aim assist uit gaan maar ik heb het gevoel wel dat ik sneller en meer precise kan zijn met muis dan rechterjoystick+aim assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Salv schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:42:
[...]

Ik heb gister inderdaad na 2 potjes invasion een muis en tobo aangesloten en toen even in een private TDM match gespeeld om de settings een beetje te testen. Maar man man wat een verademing is het zeg! Alleen nu "leer" je natuurlijk niet om met controller te spelen en moet ik een muis+tobo setje kopen want nu moet ik steeds swappen O-)

Maar ik gok wel dat ik toch met muis en tobo ga spelen op de PS5 en hierbij zal inderdaad de aim assist uit gaan maar ik heb het gevoel wel dat ik sneller en meer precise kan zijn met muis dan rechterjoystick+aim assist.
Ik gebruik een draadloze Razer muis en een goedkoop Trust RGB ramplankje. Heb wel een USB hub naast de bank met de muis dongle en toetsenbord bedraad. Lange kabel naar de PS5. :) Toetsenbord ga ik mogelijk wel een keer vervangen, op 1 van de toetsen laat de laag los. Backlit is wel chill als je in een donkere kamer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
vrankerik schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:24:
denk dat het meer is, dat het onderdeel is van de chemist, ik heb hem ook vandaag vrijgespeeld, op mn gemakje met een sniper met silencer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Ik heb de SAM afweersysteem voltooid en het vliegtuig is uit de lucht.
Nu staat "loot a droppen supply" nog open.
Kan je een willekeurige drop looten of moet de gehele missie over?

Ook staat de locked space nog open van de HVT missie.

Ik vindt dit gedoe wel erg kut zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Whatagwaan schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 09:53:

Volgens mij inderdaad die komt nadat je een plane down hebt.

Meerdere supply drops gedaan met die Quest actief maar hielp niet.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78

“Ik heb een missie dat ik 3 safes moet openen. Ik heb nu 2 safes en 1 deur geopend, maar de missie is nog niet af. Ik vind dit gedoe wel erg kut zo.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tritser
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-05-2023
Deleon78 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 10:31:
[...]

“Ik heb een missie dat ik 3 safes moet openen. Ik heb nu 2 safes en 1 deur geopend, maar de missie is nog niet af. Ik vind dit gedoe wel erg kut zo.”
Is al een tijdje geleden dat ik deze heb afgewerkt. Maar is het niet 3 safes in 1 ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
Tritser schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 10:49:
[...]

Is al een tijdje geleden dat ik deze heb afgewerkt. Maar is het niet 3 safes in 1 ronde?
:) goed onthouden. Was een reactie op de post erboven, waarin iemand klaagt dat ie de missie niet af heeft gemaakt en vervolgens het maar k*t vindt dat ie het alsnog moet afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Ik vindt het kut dat je niet weet hoe deze verder werkt, gewone drop werkt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
Whatagwaan schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 10:58:
Ik vindt het kut dat je niet weet hoe deze verder werkt, gewone drop werkt niet.
Dat kan je ook gewoon vragen ipv te reageren als een kleuter die z’n snoepje niet zelf wil pakken.

Op je kaart verschijnt een specifieke drop die je moet pakken. Even goed kijken, want het valt niet altijd heel erg op. Was de paar keer dat ik hem deed meestal iets van 900m afstand ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Zijn er meer mensen die last hebben met hun microfoon? Mijn teammates horen mij en hunzelf bij de in-game chat continue. In een Playstation party hebben we nergens last van.

Ik heb al twee verschillende headsets geprobeerd. Ik kan er verder weinig over vinden.

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:27
Whatagwaan schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 10:58:
De kist die neergeschoten wordt laat inderdaad een supply drop vallen. Het handigste is om een heli mee te nemen, dan kun je direct achter die supply drop aanvliegen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ergens heb ik het idee dat ze bepaalde DMZ missies zo moelijk hebben gemaakt dat ze willen zien of 0.1% of 0.2% van de spelers het gaan halen voor het einde van seizoen 1. Neem bijvoorbeeld de 13 schedels van goud, je mag blij zijn als je er 1 per 40 runs gaat vinden. Tier 1 t/m 3 is prima te doen, maar tier 4 en 5 daar zitten dingen bij waarvan je af gaat vragen of ze het bewust vrijwel onmogelijk hebben gemaakt.

Misschien is de beste manier om deze missies te doen om gewoon te campen bij de specifieke deaddrop waar bepaalde spullen in moeten om zo andere mensen het werk te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
SwooX schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:10:
Zijn er meer mensen die last hebben met hun microfoon? Mijn teammates horen mij en hunzelf bij de in-game chat continue. In een Playstation party hebben we nergens last van.

Ik heb al twee verschillende headsets geprobeerd. Ik kan er verder weinig over vinden.
Een van mn vrienden zit op PS5 en heeft inderdaad hetzelfde probleem.
Nog 1 maand, dan via disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
PilatuS schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:49:
Ergens heb ik het idee dat ze bepaalde DMZ missies zo moelijk hebben gemaakt dat ze willen zien of 0.1% of 0.2% van de spelers het gaan halen voor het einde van seizoen 1. Neem bijvoorbeeld de 13 schedels van goud, je mag blij zijn als je er 1 per 40 runs gaat vinden. Tier 1 t/m 3 is prima te doen, maar tier 4 en 5 daar zitten dingen bij waarvan je af gaat vragen of ze het bewust vrijwel onmogelijk hebben gemaakt.

Misschien is de beste manier om deze missies te doen om gewoon te campen bij de specifieke deaddrop waar bepaalde spullen in moeten om zo andere mensen het werk te laten doen.
Mag ook wel moeilijk worden toch? Je kunt altijd gewoon stoppen met missies doen als je het niet leuk meer vindt. Of doe oude gewoon nog een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Deleon78 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:16:
[...]

Mag ook wel moeilijk worden toch?
Het is niet zozeer moeilijk, maar het lijkt op een bewuste keuze om het voor 95+% van de spelers onmogelijk te maken en dat is een interessante keuze. Opzich zijn die 13 gouden schedels vinden ook niet moelijk, maar het is wel: Stop er maar 200 uur in en dan haal je het misschien qua moeilijk. De missies zijn duidelijk niet gemaakt om het 3e weaponslot voor iedereen mogelijk te maken. Verder geen idee wat ze met de missies doen na S1. Als het de bedoeling is dat het binnen S1 klaar moet zijn dan gaat dat voor de meeste mensen niet lukken. Ik speel best veel, maar ik denk niet dat ik het 3e weaponslot ga halen in S1.

Wat betreft die 2 uur recovery hadden ze in het begin 40k per uur, toen even 30k per uur en nu is het weer 40k per uur. Dat vind ik opzich dan wel weer prima. Ik maak ook best vaak de keuze om een run te maken zonder een weaponslot wapen te kiezen puur om een vest en selfres te regelen. Met een weaponslot wapen aan de slag zonder de rest van de gear is tricky.

Wat ook nog wel een apart ding is, dat is het toevoegen van nieuwe mensen aan je squad. Ik kwam met mijn team een paar andere teams tegen waarbij we iedereen dood hadden op 1 man na. Die persoon ging zich verbergen en vroeg om toegevoegd te worden. Dit hebben we 3x gedaan en toen hadden we een 6 man squad waarbij iedereen een 3 platen vest, selfres en zo'n 20k had. Veel succes met je team van 2 of 3 man om ons team van 6 man dan tegen te komen. Laat staan dat je solo speelt. Naast de missies die voor de meeste mensen niet te doen zijn is ook dit weer een interessante keuze.

Edit: Net wel iets meegemaakt waarvan ik vind dat het wel echt anders moet. Ik start met een team van 3 man, die pakken een gijzelaar en zijn weg. Ik blijf alleen over en wordt vrijwel direct gehunt. Dan zit je dus met 1 persoon tegen een team van 3 man of misschien zelfs 6 man. Het enige dat je kan doen is lang genoeg proberen weg te komen want anders ben je gewoon de sjaak. Laat een 3 man team lekker een 3 man team hunten en geen solo speler.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 10-12-2022 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamekater
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-09 00:59
SwooX schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:10:

Je kan de settings resetten door vierkantje te drukken in het tabblad sound. Dat lost al mijn problemen op met de mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ik dacht eerst ook dat je een willekeurige drop moest pakken. Maar het is specifiek een drop van de downed aircraft. Als je de melding krijgt dat de SAM site een vliegtuig heeft neergeschoten, dan naar je map schakelen en kijken naar een witte box. Deze taggen en daar naar toe gaan. Als die te ver weg is, kan je eventueel wachten of de sam-site nog een vliegtuig neerschiet die dichterbij is. Die box leegtrekken en dan heb je deze missie voltooid. :)

Van het weekend nog best veel gespeeld. Dacht dat MW2 dit weekend gratis te spelen was, maar het bleek alleen gratis te zijn voor mensen met MW2, maar zonder PSN Plus. 8)7 Who the hell heeft MW2 en geen PSN Plus? |:( Dus was is "veroordeeld" om verder te gaan met DMZ. Moet nu nog 3 reenforcement heli's neerschieten met een Saikin MG38 met 150box ammo en bipod. Daarvoor moest ik eerst het wapen naar level 18 krijgen om die attachments vrij te spelen. Dan 10 man neerschieten in de terminal van het vliegveld, waar het bijna alleen maar armoured units zijn. Dat is gelukkig gelukt, nu alleen die 3 choppers nog. Gelukkig wel incendiary rounds, daarmee zouden voertuigen sneller kapot moeten gaan. Verder moet ik nog exfil doen met 6 killstreaks in 1 sessie. Gisteren had ik op een bepaald moment 5 stuks, maar miste net de tijd om geld genoeg te vinden voor de laatste. Je start wel weer met die 5 stuks, maar toen een bagger team, waardoor ik alles weer kwijt was. :X

Het spelen met randoms is zo verschillend van potje tot potje. Sommigen gaan met minimale gear full agro een gevecht aan en dan is een potje soms binnen 2 minuten klaar. Andere gaan met goed samenspel tot 1 van de laatste exfils.

[ Voor 43% gewijzigd door thunder8 op 12-12-2022 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56
Aangezien hier de diehard zitten. Gister voor het eerst DMZ gedaan met een kameraad.
In game gaat alles goed, zowel ai als player mooie gevechten gehad.

Maar dat exfillen. Het is ons nog nooit gelukt. altijd wel ander groepje players dat ons killt. Wat is nu zo'n beetje de tactiek. Ik stond gister al in de heli en werd als nog weer neer geschoten.
Van alles al geprobeerd... stukje frustratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tito129 schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:24:
Maar dat exfillen. Het is ons nog nooit gelukt. altijd wel ander groepje players dat ons killt. Wat is nu zo'n beetje de tactiek. Ik stond gister al in de heli en werd als nog weer neer geschoten.
Hoe eerder je bij een exfil bent hoe minder druk het over het algemeen is. Verder is het ook de exfils leren kennen. Sommige zijn makkelijker dan andere op basis van waar je dekking hebt of hoeveel AI er is. Als het een open exfil is met weinig dekking dan is in een voertuig rondrijden geen slecht plan. Of met een voertuig een stukje verderop gaan staan en pas naar de exfil als die is geland. Verder rekening houden met de tijd tot ie weg gaat. Gaat je hele team mee dan schiet de tijd van welke tijd het ook is naar 5 seconden zodra je allemaal binnen bent. Leeft er echter nog een deel van je team dan is het 35 seconden. Dan kan je beter wachten tot de laatste 10 seconden om er heen te gaan afhankelijk van de afstand. Het heeft geen zin om 20 seconden te moeten wachten in de heli waar je erg kwetsbaar bent. De laatste exfil is ook echt de laatste en daar zal het altijd druk zijn. Ik ga zelf meestal vrij vroeg weg en dan lukt het vaker wel dan niet. Verder is het soms ook handig om het laatste stukje er heen te lopen zodat niemand weet dat je er bent. Dan goed rondkijken of er iemand is. Verder als er mensen zijn, laat ze maar lekker gaan en pak de volgende. Het is verstandig omgaan met de situatie en goed opletten. Maar zelfs een solo exfil pakken met een team van 3 er omheen is mogelijk als je het goed doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaander
Het is inderdaad verstandig om niet tot het laatste moment te wachten met je Exfill

Zelf kies ik vaak voor deze als hij beschikbaar is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9IYvJTwtINyi0LHG7IxEZkdyOmw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BotPCJSoEs96SqjL0gNDn0gy.png?f=user_large

De zwarte cirkel bij Fortres je kunt daar met een bootje komen en in het water een beetje afwachten.
zodra de helikopter er is gelijk met je hele squad er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13-09 11:07
Die sniper headshots werken ook lekker zeg... 8)7 8)7

[Video: https://www.xbox.com/play/media/P67NMBCLVJ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

gasstation licht op in verschillende kleuren met groen/weinig weerstand, rood/hevige weerstand en... 'k ga zelf eerst voor een voertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:34
Tito129 schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:24:
Aangezien hier de diehard zitten. Gister voor het eerst DMZ gedaan met een kameraad.
In game gaat alles goed, zowel ai als player mooie gevechten gehad.

Smoke neergooien helpt als de heli gaat landen.
Wachten tot een team weg is.
Doe de hostage missie en je hebt je persoonlijke heli als je de hostage naast de heli legt.
Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste