PilatuS schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 23:22:
[...]
Is ook zo. De eerste paar dagen deden ze vrijwel niets. Toen zijn ze een beetje sterker geworden en daarna nog wat sterker.
Maar dan nog is het prima te doen als je verstandig speelt. Op een hoop gebieden is de AI nog steeds zwak. De eerste kogels zijn vrijwel altijd mis. Pas bij de 2e keer schieten gaan sommige raak schieten. Rij je in een auto dan raken ze je, maar zodra je weinig health meer hebt dan gaan ze missen. Er zijn zat waarschuwingen voordat ze je echt neer gaan schieten.
Niet altijd. Ook vaak genoeg gehad dat de eerste kogel meteen goed raak was. Speel DMZ ook nog wel eens in single mode door fill squad uit te zetten, maar word soms verrast door troepen die vaak meteen goed raak schieten. Het verschilt. Soms is het meteen raak, soms heb je heel even tijd. Als je op afstand met een sniper ligt op een dak, is de kans een stuk groter dat je je gang kan gaan. Zit je op groundlevel dichterbij met een smg of iets dergelijks, dan zijn ze vaak een stuk agressiever.
Soms frustrerend, omdat ik vaak probeer tactisch te bewegen en niet te veel tegenstand in 1x te vinden. Gebruik mijn spotter scope veel, maar dan kom je achter een gebouw en breekt de hel los en lijken ze ineens overal vandaan te komen.
Wat mij trouwens opvalt is dat de comms soms niet kloppen bij een exfil. Heb het nu al meerdere keren meegemaakt dat je nadat de radiation aan het spreiden is en we een exfil aanvragen, dat je krijgt te horen dat de exfil niet langer mogelijk is door de radiation. 1ste keer meteen een naar een alternate exfil gegaan, om dan halverwege te zien dat de heli toch kwam. Later nog een keer gehad, alleen deze keer gewoon blijven wachten. Heli kwam gewoon en we konden ook exfillen.
Van mij mag de timer op het ensured slot wel een stuk korter. Iedere keer beginnen met random wapens, die niet echt random zijn, maar meer een kleine selectie wapens waar de vijand ook mee loopt. Weet dat je door te exfillen hier tijd vanaf haalt, maar 2 uur wachten op je favo wapen heeft hier al een paar keer mij doen besluiten om te stoppen en wat anders te gaan doen. Het 2de slot is best wel even werk qua missies om alle factions op tier 3 te krijgen. En daarna 1 faction tier 5 voltooien is heel veel werk. Heb de lijst van de missies bekeken, daar zitten een paar haast onmogelijke taken tussen qua missietijd.
[
Voor 29% gewijzigd door
thunder8 op 03-12-2022 06:50
]