Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:15:
[...]

Welke 2 ? Er zijn namelijk wat bugs die op te lossen zijn. Zoals bijvoorbeeld een dead drop locatie die ergens anders is. Ga je naar een andere plek werkt het wel.
Zo'n supplies contract dat je bepaalde dingen moet opblazen en een kluis opendoen. Echt 5x gedaan en trackt niks.

En net de Helo chopper missie. 2x gedaan en tracktte niks, bij mij teammate zag ik hem wel afvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:22:
[...]

Zo'n supplies contract dat je bepaalde dingen moet opblazen en een kluis opendoen. Echt 5x gedaan en trackt niks.

En net de Helo chopper missie. 2x gedaan en tracktte niks, bij mij teammate zag ik hem wel afvinken.
Vreemd. Geen idee hoe het met die missies zit. Ik heb beide zonder problemen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2023
Weet iemand hoe je in het winkelcentrum komt om spullen te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xecuter NL schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:09:
Als iemand dmz of warzone wil spelen met mic; XecuterNL.
Krijg de melding dat dit account niet bestaat. Moeten er nog cijfers achter?

Ik ben vanavond online, dus indien iemand zin heeft in een paar potjes..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:18
Erg handig als je een key locatie zoekt.

https://dmzkeys.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:36
Het blijft zo dat PC spelers een voordeel hebben. Ook al is er aim assist op de console, je merkt in alles dat je tegen pc spelers minder kans maakt. Ze sliden als gekken, kunnen rennend plates wisselen, kunnen al schietend een granaat gooien. Zodra crossplay uit staat eindig ik vaak in de top 7, maar zodra ik met crossplay aan speel gaat het altijd slechter. Ik begrijp niet dat ze niet kunnen maken dat PC spelers hetzelfde kunnen bewegen als op de console, dan zou het al een stuk beter te doen zijn.

En verder heb ik het idee dat de eerste hackers al actief zijn met wallhacks e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
drusloos schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 22:38:
Het blijft zo dat PC spelers een voordeel hebben.
Het ligt ook aan de situatie. Close range is aim assist heel sterk. Dan moet je een hele goede PC speler zijn om beter te zijn dan een gemiddeld iemand met aim assist. Indien hetzelfde skill level, dan heeft de console speler juist een voordeel. Long range is voor de PC dan wel weer beter.

Edit: Het hele verhaal over movement snap ik sowieso niet. Het is niet dat je op de PC meer kan dan op een console. Als je een goede PC speler vergelijkt met een 12 jarige op een console, dan wel ja. PC spelers zijn gemiddeld toch wat meer ervaren gamers dan console spelers. Verder spelen genoeg van de beste spelers op een PC, maar met een controller. Qua movement is dit volledig gelijk aan op de console spelen. Ze hebben een dikke PC en kiezen voor een controller, want aim assist. Dat je mensen op de console niet ziet bewegen als een PC speler betekend niet dat het niet kan. Kijk maar eens wat een speler als JoeWo kan met een controller. Dat is een erg goede speler op een dikke PC en kiest toch voor een controller. Dat doet ie niet als muis en toetsenbord een groot voordeel zou zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door PilatuS op 29-11-2022 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:40:
[...]

Vreemd. Geen idee hoe het met die missies zit. Ik heb beide zonder problemen gedaan.
Vanavond nog met een maat gespeeld en nu tracktte die wel. 8)7
Samenspelen met iemand is zo heerlijk, contracten finishen gaat zo veel sneller als je solo/randoms doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 23:45:
[...]

Vanavond nog met een maat gespeeld en nu tracktte die wel. 8)7
Samenspelen met iemand is zo heerlijk, contracten finishen gaat zo veel sneller als je solo/randoms doet.
Mooi dat het werkt :)

En ja, samen met iemand is zo enorm veel beter. Als ik spawn en spelers hebben niet eens een wapen dan weet ik weer hoe laat het is :P

Ik moet nu een missie doen met een Sakin. Moet 3 heli's kapot schieten met dat wapen op het vliegveld. 9 van de 10x spawn je niet eens op het vliegveld. Tegen die tijd dat je er komt is de AI al dood en zijn de heli's al geweest. Je moet dus iedere keer spawnen met dat wapen en hopen dat je in de buurt spawned want anders is het kansloos. Ga je dan dood moet je 2 uur wachten tot je het wapen weer kan gebruiken of missies doen om die tijd korter te laten zijn. Best klote om het dan ook nog eens alleen te moeten doen. De kans is maar 10% dat je op de juiste plek begint anders is het al helemaal bijna niet te doen. Dan is de missie zelf ook nog eens heel lastig te doen. Dit met de weapon cooldown is echt ellende om het voor elkaar te krijgen en daar komen nutteloze teammates nog eens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:26
Net mijn eerste speedhacker in DMZ meegemaakt. Ik had een bounty mission opgepakt en de gast was op 300 meter afstand. Ik in de auto eropaf. Maar opeens was die weer 300 meter verder, op de tacmap zag je hem in een rechte lijn gaan. Maar geen heli, geen auto te zien.
Uiteindelijk was hij aan de andere kant van het eiland even gestopt en weet ik hem in te halen en was ik binnen 1 seconde neergeschoten.

Hopelijk gaat dat niet te te vaak voorkomen.

Verder vind ik het een tof spel, hoewel het als solo speler wel afzien is, zeker tegen die ai met infrarood ogen en een terminator aim :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 23:52:
[...]

Mooi dat het werkt :)

En ja, samen met iemand is zo enorm veel beter. Als ik spawn en spelers hebben niet eens een wapen dan weet ik weer hoe laat het is :P

Ik moet nu een missie doen met een Sakin. Moet 3 heli's kapot schieten met dat wapen op het vliegveld. 9 van de 10x spawn je niet eens op het vliegveld. Tegen die tijd dat je er komt is de AI al dood en zijn de heli's al geweest. Je moet dus iedere keer spawnen met dat wapen en hopen dat je in de buurt spawned want anders is het kansloos. Ga je dan dood moet je 2 uur wachten tot je het wapen weer kan gebruiken of missies doen om die tijd korter te laten zijn. Best klote om het dan ook nog eens alleen te moeten doen. De kans is maar 10% dat je op de juiste plek begint anders is het al helemaal bijna niet te doen. Dan is de missie zelf ook nog eens heel lastig te doen. Dit met de weapon cooldown is echt ellende om het voor elkaar te krijgen en daar komen nutteloze teammates nog eens bij.
Op het vliegveld is de AI ook nog eens extreem sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 00:05:
[...]

Op het vliegveld is de AI ook nog eens extreem sterk
Veel vijanden met armor inderdaad. Het kost ook nog eens 100 kogels om zo'n heli neer te schieten. Behalve met andere ammo, maar die ammo is weer slecht tegen armor. Het is nu maar iedere keer met een specifiek wapen gaan spelen en hopen op de 5% kans dat het misschien een keer lukt. Oh, en dan moet het nog 3x ook :P

Edit: Dat 2e weaponslot vrijspelen is wel leuk om te doen, maar ook heel lastig. Als iemand het binnen 100 uur voor elkaar krijgt dan zou ik dat heel knap vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 30-11-2022 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:26
Misschien handig om te weten, de bounty missie "exfill with a players weapon", die is bugged. zie tip 12 in het filmpje.

Die heb ik dus al 3 keer vandaag geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 11:49
Beste mensen,
Er valt mij iets vreemds op. Bij Wazone 1 en 2 heb ik last van controler drift op de PS4 (originele Dualshock)
Maar bij andere games op de PS4 heb ik nergens last van...

Dit is merkbaar tijdens het lopen/aimen maar ook als je op de map kijkt dus het lijkt mij geen aim-assist instelling oid.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:22:
[...]

Heb ik ook weleens gehad. Jij bent dus niet de enige. opnieuw opgestart en nogmaals gedaan met mijn squad en toen werd het wel afgevinkt.

Ongelooflijk dat ze na ~20 CoD nog steeds geen "fatsoenlijk" spel kunnen maken zonder alle rariteiten.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:10
Ik vind het wel een gaaf spel. Zeker nu met de 6800XT op 1440p Ultra ziet het er best erg mooi uit.
Doe wel een aantal dingen fout....meestal begin ik het 'level' zonder wapen ?
1x exfil gered...met wapens....echter volgende game had ik weer niks..?
1x UAV active kunnen maken. Paar keer team members kunnen reviven.
Verder wat leuke headshots van afstand met een standaard AK47.
Ben nu level9 ofzo. Vanavond weer verder....klooien... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:40:
Ik vind het wel een gaaf spel. Zeker nu met de 6800XT op 1440p Ultra ziet het er best erg mooi uit.
1x UAV active kunnen maken. Paar keer team members kunnen reviven.
Verder wat leuke headshots van afstand met een standaard AK47.
Ben nu level9 ofzo. Vanavond weer verder....klooien... :/
Ik deed in 1.0 bijna enkel Plunder met een aantal vaste maten op vaste tijden. was begonnen met een beetje ouwehoeren tijdens corona.
Dat is er nu in gebleven en zijn overgestapt op 2.0
we beleven erg veel lol met DMZ missies en dan de spanning of je de exfill haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

al struikelend (noob) level 92.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:40:
Eerst moet je de missies kiezen, daarna kies een loadout. Even goed opletten bij de loadout dan. Mocht je geen wapens meer hebben om te kiezen, dan kan je een vinkje aanzetten waarbij je 2 random wapens krijgt. Zonder wapens beginnen is dus nooit nodig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmert26
  • Laatst online: 12-09 15:52
BlueSS50 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:56:
Beste mensen,
Er valt mij iets vreemds op. Bij Wazone 1 en 2 heb ik last van controler drift op de PS4 (originele Dualshock)
Maar bij andere games op de PS4 heb ik nergens last van...

Dit is merkbaar tijdens het lopen/aimen maar ook als je op de map kijkt dus het lijkt mij geen aim-assist instelling oid.

Hebben meer mensen hier last van?
Kan te maken hebben met deadzone settings van de game. Zet je deadzone van je controller wat hoger in warzone en dan is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
timmert26 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:42:
[...]

Kan te maken hebben met deadzone settings van de game. Zet je deadzone van je controller wat hoger in warzone en dan is het probleem opgelost.
You're amazing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:58
Niet verrassend maar ik zie net dat de cheaters er ook weer zijn met vliegende boten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik heb lol zat...maar sommige dingen begrijp ik niet of doe ik domweg verkeerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49hGgAngkR3u1QgQ2xPBBieLcnI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LyL5jYXFjK6iuwF6z0GmNPqP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3QRb_PFCUXYxuU6jzPrb52H-LI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mX8gluq3MfkEXjB8OaRpYMlZ.jpg?f=fotoalbum_large

We level 13 inmiddels 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:37:
Ik heb lol zat...maar sommige dingen begrijp ik niet of doe ik domweg verkeerd.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

We level 13 inmiddels 🤪
Ik denk dat je even wat YouTube filmpjes moet bekijken om dmz te snappen aangezien dit de basics zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:37:
Ik heb lol zat...maar sommige dingen begrijp ik niet of doe ik domweg verkeerd
Open je map en klik op een groen icoon. Da's echt alles wat die eerste missie is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Laat me nou....gewoon.... :+

( Level 16 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13-09 11:07
Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik na de match een overzicht krijg te zien van al mijn kills. Daar staan ook altijd AQ kills tussen. Terwijl ik vrij zeker ben dat ik geen Bots heb gekilld tijdens mijn potje (spel BR mode)
Ieder potje gebeurt het weer. Kan iemand dit verklaren?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@steefje
AQ soldier kills staat voor het aantal bots of door AI-gedreven npc's die in Al Mazrah uitgeschakeld zijn. Dit zijn dus geen reguliere spelers, deze worden immers met operator kills aangeduid. De afkorting AQ staat voor Al-Qatala, de terreurgroep die ook onderdeel van de Campaign van Call of Duty: Modern Warfare 2 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:36
Wat hij volgens mij bedoeld is dat hij enkel normale spelers heeft gekilld, en geen AQ (AI) soldiers. Zelf heb ik dit ook, dan staan er bijv in onze squad dat we 21 AQ soldiers hebben gekild en 13 normale. Terwijl we zeker weten dat we misschien 15 totaal hebben neergeschoten (normale + AQ). Dus er komt telkens een hoog aantal AQ te staan wat totaal niet klopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
PilatuS schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:01:
[...]

Open je map en klik op een groen icoon. Da's echt alles wat die eerste missie is :P
Dan moet je wel weten dat je kunt inzoomen op de map :+ Dat heb ik dus van iemand moeten horen, nadat ik al talloze keren gepingd had in de open ruimte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:39
drusloos schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:50:
[...]

Wat hij volgens mij bedoeld is dat hij enkel normale spelers heeft gekilld, en geen AQ (AI) soldiers. Zelf heb ik dit ook, dan staan er bijv in onze squad dat we 21 AQ soldiers hebben gekild en 13 normale. Terwijl we zeker weten dat we misschien 15 totaal hebben neergeschoten (normale + AQ). Dus er komt telkens een hoog aantal AQ te staan wat totaal niet klopt
Jup dit ervaren wij ook, zelfs als we nog niemand zijn tegengekomen of Bots hebben neergeschoten staan daar soms aantallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

kleinelievewolff schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:00:
[...]
Dan moet je wel weten dat je kunt inzoomen op de map :+ Dat heb ik dus van iemand moeten horen, nadat ik al talloze keren gepingd had in de open ruimte...
Als je de kaart oproept, staat toch onder de kaart hoe je kan zoomen? :?

Is het eerste wat ik doe, zodra ik in de map ben. Meteen even kijken waar ik ben en wat er in de buurt te doen is. :D

De missies worden naar mate de tier hoger wordt, wel lastiger. Bij de eerste faction ben ik nu met tier 3 bezig, maar die zijn toch wel even wat uitgebreider. 2de faction nog met 2 missies bezig van tier 1 en dan nog de eindmissie. Faction 3 is nog niet eens open. :o

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19
Zijn er mensen die dit op de Xbox spelen? Heb een paar potjes solo gespeeld maar met random teams werkt dit voor geen meter. Eerste deel warzone veel gespeeld en ik wil dit ook weer oppakken. Omdat er vrij veel lag was in het begin en de teams vaak franse pubers waren heb ik er nog niet echt de fun uit weten te halen die ik voorheen wel had. Vandaar mijn vraag hier, je gamertag kan ook via pb gedeeld worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Is het een idee om de gamertags die hier in het gehele topic reeds ( openbaar ) zijn gedeeld gewoon in de TS te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:14
Een verzameling maken is al een eerste begin. Go for it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:51
Blaauw87 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:12:
Zijn er mensen die dit op de Xbox spelen? Heb een paar potjes solo gespeeld maar met random teams werkt dit voor geen meter. Eerste deel warzone veel gespeeld en ik wil dit ook weer oppakken. Omdat er vrij veel lag was in het begin en de teams vaak franse pubers waren heb ik er nog niet echt de fun uit weten te halen die ik voorheen wel had. Vandaar mijn vraag hier, je gamertag kan ook via pb gedeeld worden.
Ik speel op Xbox. Ik heb echt nog heel weinig Warzone 2 gespeeld omdat ik er nog niet lekker in kan komen. Ben verder ook niet echt een actieve gamer, maar wel in voor wat fun.

Voor mensen die een keer samen willen spelen: mijn activision id is Hoianddoei#5283576

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Deze kan ik tot nu toe vinden in dit topic ;

Jopio#8616018

Bl4deRunner#9908491

LordFruitCake#4562409

chelseamarre123#8092281

Hoianddoei#5283576

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:20:
Deze kan ik tot nu toe vinden in dit topic ;

Jopio#8616018

Bl4deRunner#9908491

LordFruitCake#4562409

chelseamarre123#8092281

Hoianddoei#5283576
Ik speel zelf ook op xbox, naam op xbox is hetzelfde als op tweakers. Overigens is er wel al een google docs waar mensen hun naam / platform hebben ingezet (deze staat hier en in de mw2 topic start). Hier nog even de link:
https://docs.google.com/s...u3j9hFCHKsjB9E/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
p.s. ik wil de missie radiation doen, met de Geiger teller. https://www.youtube.com/watch?v=AdIUeWNUvhg

Maar ik weet niet met welke PS5 button ik de Geiger teller open !!!!
Van alles geprobeerd.
Weet iemand hoe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
Whatagwaan schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:19:
p.s. ik wil de missie radiation doen, met de Geiger teller. https://www.youtube.com/watch?v=AdIUeWNUvhg

Maar ik weet niet met welke PS5 button ik de Geiger teller open !!!!
Van alles geprobeerd.
Weet iemand hoe?
Zal dezelfde knop zijn waar je een flash of smoke mee gooit, voor PS5 zo te zien L1 (Linker shoulder button, heb geen ps5 zelf). Als het net zo werkt als op PC moet je deze knop inhouden, net als bij een heartbeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Het is L1 maar soms werkt het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Soms kon ik een supply crate niet pakken. Teammate wel, ben er achter gekomen dat het met de setting proritize interact te maken heeft.
Terug op default gezet en dan lukt het wel..

Vandaag ook de missie met 6 killstreaks gefinished :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Real life vrienden hebben afscheid genomen van Warzone, waardoor ik nu de enige nog ben die zin heeft om te spelen. Discord is aardig dood ondertussen dus mochten mensen af en toe zin hebben om een potje te doen, hit me up.

Wel kersverse vader dus kan niet zoveel spelen als ik zou willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:34
Reden dat ze afscheid hebben genomen van Warzone?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Buizerd__NL schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:44:
Reden dat ze afscheid hebben genomen van Warzone?
PS5 verkocht en 1 heeft nog een OG Xbox One en die is bang dat zn Xbox door de tv meubel heen smelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Ligt het aan mij of is de AI in DMZ overdreven sterk? Net met een Squad in een open woestijn omsingeld terwijl we ook nog op het randje van het stof zaten. Genadeloos afgeknald natuurlijk. Ik denk dat er wel 30 enemies stonden te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Shiny Disco schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 22:21:
Ligt het aan mij of is de AI in DMZ overdreven sterk? Net met een Squad in een open woestijn omsingeld terwijl we ook nog op het randje van het stof zaten. Genadeloos afgeknald natuurlijk. Ik denk dat er wel 30 enemies stonden te wachten
De AI is niet slecht meer nee. Maar het omsingeld zijn, dat is het grote probleem. Ga je stapje voor stapje ergens heen dan maak je de AI compleet af. Met een voertuig ergens naar het midden rijden van een plek en dan AI om je heen hebben, dan heb je snel een probleem ja. Verder natuurlijk genoeg armor hebben en ook selfres. Als de AI je downed laten ze je verder snel met rust en kan je gewoon selfres gebruiken en door.

Ik zie vaak genoeg spelers in een spel komen zonder iets van gear, dan een wapen oppakken en direct naar het midden van de zone voor de weaponcase, dat ga je niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel DMZ sinds launch en heb toch ook het gevoel dat ze dat de AI iets sterker is geworden met momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

guy's, ik zit al een hele tijd met 100 tokens (de maximum?). Die kan ik gebruiken is Warzone of is dit voor CoD.

EDIT: mijn tactiek (en velen) is blijven vuren op de ingang van de helicopter dan blijft er van die armor troops niets meer over.

EDIT: gevonden!

[ Voor 123% gewijzigd door vrankerik op 03-12-2022 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 23:11:
Ik speel DMZ sinds launch en heb toch ook het gevoel dat ze dat de AI iets sterker is geworden met momenten.
Is ook zo. De eerste paar dagen deden ze vrijwel niets. Toen zijn ze een beetje sterker geworden en daarna nog wat sterker.

Maar dan nog is het prima te doen als je verstandig speelt. Op een hoop gebieden is de AI nog steeds zwak. De eerste kogels zijn vrijwel altijd mis. Pas bij de 2e keer schieten gaan sommige raak schieten. Rij je in een auto dan raken ze je, maar zodra je weinig health meer hebt dan gaan ze missen. Er zijn zat waarschuwingen voordat ze je echt neer gaan schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

PilatuS schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 23:22:
[...]

Is ook zo. De eerste paar dagen deden ze vrijwel niets. Toen zijn ze een beetje sterker geworden en daarna nog wat sterker.

Maar dan nog is het prima te doen als je verstandig speelt. Op een hoop gebieden is de AI nog steeds zwak. De eerste kogels zijn vrijwel altijd mis. Pas bij de 2e keer schieten gaan sommige raak schieten. Rij je in een auto dan raken ze je, maar zodra je weinig health meer hebt dan gaan ze missen. Er zijn zat waarschuwingen voordat ze je echt neer gaan schieten.
Niet altijd. Ook vaak genoeg gehad dat de eerste kogel meteen goed raak was. Speel DMZ ook nog wel eens in single mode door fill squad uit te zetten, maar word soms verrast door troepen die vaak meteen goed raak schieten. Het verschilt. Soms is het meteen raak, soms heb je heel even tijd. Als je op afstand met een sniper ligt op een dak, is de kans een stuk groter dat je je gang kan gaan. Zit je op groundlevel dichterbij met een smg of iets dergelijks, dan zijn ze vaak een stuk agressiever.

Soms frustrerend, omdat ik vaak probeer tactisch te bewegen en niet te veel tegenstand in 1x te vinden. Gebruik mijn spotter scope veel, maar dan kom je achter een gebouw en breekt de hel los en lijken ze ineens overal vandaan te komen. :X

Wat mij trouwens opvalt is dat de comms soms niet kloppen bij een exfil. Heb het nu al meerdere keren meegemaakt dat je nadat de radiation aan het spreiden is en we een exfil aanvragen, dat je krijgt te horen dat de exfil niet langer mogelijk is door de radiation. 1ste keer meteen een naar een alternate exfil gegaan, om dan halverwege te zien dat de heli toch kwam. Later nog een keer gehad, alleen deze keer gewoon blijven wachten. Heli kwam gewoon en we konden ook exfillen.

Van mij mag de timer op het ensured slot wel een stuk korter. Iedere keer beginnen met random wapens, die niet echt random zijn, maar meer een kleine selectie wapens waar de vijand ook mee loopt. Weet dat je door te exfillen hier tijd vanaf haalt, maar 2 uur wachten op je favo wapen heeft hier al een paar keer mij doen besluiten om te stoppen en wat anders te gaan doen. Het 2de slot is best wel even werk qua missies om alle factions op tier 3 te krijgen. En daarna 1 faction tier 5 voltooien is heel veel werk. Heb de lijst van de missies bekeken, daar zitten een paar haast onmogelijke taken tussen qua missietijd.

[ Voor 29% gewijzigd door thunder8 op 03-12-2022 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 23:22:
[...]

Hmm niet mee eens, sommige stukken en area's zijn ze echt met enorm veel en heel sterk. Heeft denk ik ook te maken met hoelang je in de game zit ofzo.
Ook lossen ze te weinig plates naar mijn mening, ik koop altijd enorm veel plates als ik kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Er zijn ook wel zone's waar de AI vaker gelijk raak schiet, maar daar is dan ook de goede loot. De vijanden zonder armor doen je heel weinig. Ga je naar de betere zone's dan zijn ze inderdaad een stuk sterker. Bijvoorbeeld een grot waar flink veel goede loot ligt. Buiten die grot zit ook veel AI. Ga je de grot in zonder eerst de AI buiten de grot te doden, dan komen ze naar je toe. Door het stapje voor stapje te spelen is het echter prima te doen. Ergens heen gaan zonder de omgeving te clearen werkt slecht en dat is maar goed ook. Als een idioot rondrennen werkt niet met deze AI en dat vind ik geen nadeel. Door slim te spelen is de AI prima te doen, maar dan moet je wel fatsoenlijke teammates hebben.

Met headshot laten ze sowieso meer platen vallen dan met body shots. Als je eerst alle armor kapot schiet is er geen armor meer om te laten vallen. Platen kopen is sowieso wel nodig. Het is ook de bedoeling om eerst even wat geld te zoeken voor armor voordat je begint aan een missie. Zeker iets als de weaponcase lukt niet zonder fatsoenlijke gear en dat hoort ook gewoon zo. Ik gooi mijn rugzak ook altijd helemaal vol met minimaal 10 platen.

Die 2 uur voor een weaponslot vind ik eigenlijk wel goed gekozen. Opzich best lang als je door wil, maar het kost iets van 80k om de tijd naar 0 te laten gaan. Doe je een goede run dan kan je in 1x je wapen weer terug krijgen. Ook met geld en spullen in deaddrops achterlaten gaat de tijd heel hard omlaag. Als je 1x of 2x terug in het spel gaat is het wapen alweer beschikbaar. Als het nog korter zou zijn dan zou het nog makkelijker zijn en dan verliest niet dood willen gaan ook veel waarde. Als het te makkelijk terug te krijgen is waarom nog moeite doen om niet dood te gaan en dan mist er ook wat spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Zijn er al mensen die Tier 3 van legion hebben gehaald?
Want zoals ik begrijp heb je dan insturen slot 2 tot je beschikking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Whatagwaan schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:29:
Zijn er al mensen die Tier 3 van legion hebben gehaald?
Want zoals ik begrijp heb je dan insturen slot 2 tot je beschikking?
Nog 3 missies hier. En ja, dan krijg je een 2e weaponslot :)

Edit: En het is tier 3 van iedere fractie, niet alleen legion.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 03-12-2022 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Kan je naar tier 3 van legion ook direct beginnen met White Lotus om zo snel mogelijk het 2e slot te krijgen?
Of miet eerst heel legion doorlopen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Whatagwaan schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:56:
Kan je naar tier 3 van legion ook direct beginnen met White Lotus om zo snel mogelijk het 2e slot te krijgen?
Of miet eerst heel legion doorlopen worden?
Zowel Legion, White Lotus en Black Mous moeten allemaal naar tier 3. Je mag van iedere fractie 1 missie overslaan om dan de laatste missie te kunnen doen.

Je kan de fracties wel door elkaar doen en verder als een nieuwe tier is unlocked. Dus een tier 1 missie doen van Legion terwijl je bezig bent met een tier 2 missie van Lotus is mogelijk. Ik moet nu zelf nog 1 White Lotus missie en 2 Black Mous missies om het 2e weaponslot te krijgen.

Het is verder wel echt een hele klus, dus maar goed ook dat 1 missie per tier mag overslaan. Een team is voor een hoop dingen ook wel een must. Solo is al helemaal lastig.

Verder is het jammer dat teams niet bij elkaar worden gezet op basis van missies. Met randoms wil iedereen zijn eigen ding doen en is het nutteloos als een teammate een missie doet die jij niet actief hebt. Met de missie actief maakt het niet uit wie de missie voltooid.

[ Voor 48% gewijzigd door PilatuS op 03-12-2022 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Bedankt voor je reacties.

p.s. ik zoek nog wat Nederlandse (normale niet schreeuwende met headset) medespelers, om wat missies te voltooien.
Want inderdaad is het alleen niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Whatagwaan schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:16:
Bedankt voor je reacties.

p.s. ik zoek nog wat Nederlandse (normale niet schreeuwende met headset) medespelers, om wat missies te voltooien.
Je mag me toevoegen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Doe ik thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

Whatagwaan schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:16:
zou ook graag met nederlands sprekende spelen maar voorlopig geen optie. 10 Vrienden?, ge-add maar die spelen geen warzone (engels/portugees en russisch? en een turk).
als het me lukt
MauveOtter#6304880
alias MauveOtter in de game (warzone).

[ Voor 4% gewijzigd door vrankerik op 03-12-2022 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wampa-one
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-06 07:38
Ik heb mijn clan tag op GoT gezet, weet niet of die er al is maar wellicht handig voor de tweakers om dit ff ingame te vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
p.s. hoe speel je wapens vrij? inmiddels zit ik op ergens op 30 en token ook op ongeveer ergens op 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Zijn er meer mensen die enorm veel last hebben van crashes in DMZ? Vandaag heb ik op PC en een vriend op PS5 al meerdere keren gehad dat de game crasht. Eerst leek het te zijn dat het rijden in een auto een crash deed triggeren maar andere keren was het ook random.

Weet iemand ook een mogelijke oplossing? Scan and repair van battlenet leverde niks op & mijn drivers zijn up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

xK0etj3 schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:02:
Zijn er meer mensen die enorm veel last hebben van crashes in DMZ? Vandaag heb ik op PC en een vriend op PS5 al meerdere keren gehad dat de game crasht. Eerst leek het te zijn dat het rijden in een auto een crash deed triggeren maar andere keren was het ook random.

Weet iemand ook een mogelijke oplossing? Scan and repair van battlenet leverde niks op & mijn drivers zijn up-to-date.
Je bent ver van de enige met issues. Afgelopen week zouden er al wel wat crashes gefixed zijn, maar ze zijn nog niet klaar.
https://twitter.com/CallofDuty/status/1598457423563558912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

Zijn er meer mensen die enorm veel last hebben van crashes in DMZ? ...
...
vandaag twee keer gecrasht met pc. veel aan 't spelen ook. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Whatagwaan schreef op zondag 4 december 2022 @ 10:23:
p.s. hoe speel je wapens vrij? inmiddels zit ik op ergens op 30 en token ook op ongeveer ergens op 30.
Je kan wapen blueprints vrijspelen door tokens te spenderen in het battle pass menu. Battlepass wel nodig.
Andere wapens speel je vrij door basiswapens verder te levelen in hun platform

1 crash voorlopig.

[ Voor 3% gewijzigd door internaut op 04-12-2022 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-07 18:45
Hmm, vind WZ2 nog interessant, maar ik begin tegen een muur van frustratie op te lopen;

Hit registratie, ik heb dus een clip waarbij ik een pistol leeg schiet zonder hitmarkers, maar ik had 4 100% upper chest hits in de 0.25* replay. Toen ik van pistol wisselde had ik wel hitmarkers. Dit heb ik vaker, waarbij ik me oprecht afvraag waar ik zojuist op geschoten heb. Geen lag/packet loss.

Audio; doorgaans hoor ik mensen prima, maar wanneer het er op aan moet komen of ze boven of onder me zitten, ze zouden net zo goed naast me kunnen zitten.

Ook toegegeven, ik heb me nog niet voldoende aangepast aan simpelweg nieuwe playstyle. Daarnaast heb ik al lange tijd geen Kovaaks meer gedaan, dus ook maar eens tijd om mn aim skills bij te werken.

Maar voor nu voelt het alsof zowel movement als aim skills opeens veel minder waard zijn. Weapon behavior is anders met meer visual recoil, en dat maakt micro adjustments op m&k lastiger; ik heb oprecht het gevoel dat ik continu tegen aim assist aan het vechten ben. Maar goed, genoeg motivatie om wat nieuwe skills op te doen en bij te schaven.

Ben wel benieuwd hoe WZ1 K/D zich verhoudt met WZ2, ik weet al vrij zeker dat die van mij gekelderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Ligt er ook aan wat voor een crash precies natuurlijk.

Hier nu net gehad dat de server er mee stopte. Dus min of meer een crash, maar het spel zelf crashed niet en ook geen BSOD oid. Wat betreft de server crash denk ik dat het te druk is. Andere crashes een andere oorzaak.

Voordeel is wel dat ik mijn spullen niet meer kwijt ben. Na de servercrash is de loadout weer terug, dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasE!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 10:44

Yup, sinds deze week meer en meer. Random server crashes (time out). En ook een paar keer dat ie ermee stopt en de melding dat ik gekicked ben.
Soms alles kwijt, heel frustrerend. Speel op de PS5. Vrienden op de PS4 en Xbox ervaren ook veel server crashes.
Laatste crash uurtje geleden. Volle loot, veel geld. Hostage al defused en over de schouder. Bijna bij de heli en klaar. Server time out.

Ik leg de game even een paar weken in de kast en ga verder met God of War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat volgens mij ook meespeelt is cooldown in deaddrops en cooldown op meegenomen spullen. Iedere keer zetten ze het aan of uit. Nu staat het weer uit en ging mijn potje goed, het vorige potje stond het nog aan en toen een crash. Wel irritant wanneer het weer uitstaat en je gooit in 1x 40k in een deaddrop zonder te checken of het wel of niet aanstaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Vind dit soort missies wel gaaf hoor, ik zou graag die operator willen hebben en de missie uitspelen.

YouTube: Warzone 2 has an Incredible Nuke quest and we did it...

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

PilatuS schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:05:
[...]

Zowel Legion, White Lotus en Black Mous moeten allemaal naar tier 3. Je mag van iedere fractie 1 missie overslaan om dan de laatste missie te kunnen doen.

Je kan de fracties wel door elkaar doen en verder als een nieuwe tier is unlocked. Dus een tier 1 missie doen van Legion terwijl je bezig bent met een tier 2 missie van Lotus is mogelijk. Ik moet nu zelf nog 1 White Lotus missie en 2 Black Mous missies om het 2e weaponslot te krijgen.

Het is verder wel echt een hele klus, dus maar goed ook dat 1 missie per tier mag overslaan. Een team is voor een hoop dingen ook wel een must. Solo is al helemaal lastig.

Verder is het jammer dat teams niet bij elkaar worden gezet op basis van missies. Met randoms wil iedereen zijn eigen ding doen en is het nutteloos als een teammate een missie doet die jij niet actief hebt. Met de missie actief maakt het niet uit wie de missie voltooid.
Klopt, het is Tier 3 van alle Factions en slot 3 is 1 Tier 5 voltooien. Maar als je ziet wat daar de missies van zijn, dan gaat dat een beste kluif worden.

Spelen met randoms is hit and miss. Van het weekend had ik een missie actief, waarbij je 20 lethal equipment moest droppen in een deaddrop ergens. Een random had dezelfde missie en nadat ik en mijn maat er 6 granaten hadden achtergelaten, ging de random lekker door om die 20 te halen. Zelfs bij een extract was die de laatste granaten aan het deaddroppen en haalde met 1 seconde over alsnog de exfil. :D Blijkbaar had hij dezelfde missie actief en hadden we hem beide voltooid. _/-\o_

Zit bij White Lotus nog vast op die Basilisk 13 headshots. Heb er nu nog maar 1 en moet er dus nog 12. En je moet eerst het wapen maar ergens zien te vinden. Weet dat ze in policestations te vinden zijn, maar dan moet je daar net toevallig komen en dan nog headshots maken. En dat is niet makkelijk met een revolver. De missie waarbij je Room 302 in het Sawah hotel binnen moet komen, kan ook zonder sleutel. Wel eerst de omgeving clearen van vijanden, daarna naar het dak en dan de juiste skylight gebruikt om de kamer binnen te komen. Als je de watertank aan je rechterzijde hebt, moet je de meest linke skylight gebruiken. Dan kan je de GS .050 pakken en daarna van binnenuit de deur openen. Dan pak je die missie in 1x zonder sleutel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Ik speel af en toe. Begin nu een beetje door te krijgen hoe die missies werken. Merk dat het alleen bijna niet te doen is ivm het aantal AI's. En squad fill geeft soms wel een leuk team, soms niet. Maar bijna nooit met spelers die je verstaan en met wie je kunt overleggen om een bepaalde missie te doen.

Mocht er iemand een keer samen willen spelen: Wolffje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
thunder8 schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:47:
[...]

Klopt, het is Tier 3 van alle Factions en slot 3 is 1 Tier 5 voltooien. Maar als je ziet wat daar de missies van zijn, dan gaat dat een beste kluif worden.

Spelen met randoms is hit and miss. Van het weekend had ik een missie actief, waarbij je 20 lethal equipment moest droppen in een deaddrop ergens. Een random had dezelfde missie en nadat ik en mijn maat er 6 granaten hadden achtergelaten, ging de random lekker door om die 20 te halen. Zelfs bij een extract was die de laatste granaten aan het deaddroppen en haalde met 1 seconde over alsnog de exfil. :D Blijkbaar had hij dezelfde missie actief en hadden we hem beide voltooid. _/-\o_

Zit bij White Lotus nog vast op die Basilisk 13 headshots. Heb er nu nog maar 1 en moet er dus nog 12. En je moet eerst het wapen maar ergens zien te vinden. Weet dat ze in policestations te vinden zijn, maar dan moet je daar net toevallig komen en dan nog headshots maken. En dat is niet makkelijk met een revolver. De missie waarbij je Room 302 in het Sawah hotel binnen moet komen, kan ook zonder sleutel. Wel eerst de omgeving clearen van vijanden, daarna naar het dak en dan de juiste skylight gebruikt om de kamer binnen te komen. Als je de watertank aan je rechterzijde hebt, moet je de meest linke skylight gebruiken. Dan kan je de GS .050 pakken en daarna van binnenuit de deur openen. Dan pak je die missie in 1x zonder sleutel. :*)
Die Basilisk missie heeft mij ook wat tijd gekost. Vooral het wapen krijgen is lastig als je niet in de buurt bent inderdaad. Wat betreft het Sawah hotel neem ik niet de moeite iets aan de vijanden te doen. Meestal kom ik aan met een boot of anders met een auto. Dan gelijk door de deur en de lift pakken. Die Desert Eagle missie is al lang klaar hier, maar voor goede loot kom ik er nog vaak. Die 2 kamers ga je later sowieso nog nodig hebben want alleen daar heb je een kans van 1 op 20 tot 1 op 50 om een GPU te vinden. Met een beetje pech mag je nog 50x dat hotel binnen. Als je binnen bent geweest staat eigenlijk altijd een truck klaar. Dan is het springen vanaf het dak en kan je er langs zonder iets met vijanden te doen. Stims hebben is trouwens sowieso een must en daar helemaal.

Met randoms bepaalde missies doen is vrijwel onmogelijk. Soms kom ik ingame en hebben mijn 2 teammates niet eens wapens terwijl je altijd met 2 wapens kan spawnen ook al heb je niets meer. Als die 2 mensen dan spawnen dan weet ik wel weer hoe laat het is en wordt het weer een solo missie. Ik ga ook niet meer de moeite nemen een hoop mensen nog te helpen. Ze doen de meest domme dingen en ik ga niet mijn gear verliezen voor iemand die de basis niet snapt. Best lullig natuurlijk, maar het is gewoon niet te doen sommige teammates te blijven helpen. Ik res iemand heel graag, maar niet als het compleet nutteloos is om het te doen. Van de week ook nog iemand die de mic constant aan had waarbij de hele familie in de kamer zat te schreeuwen en de speler zefl misschien 12 jaar oud was.

Opzich ook wel lullig voor de minder goede spelers, want een hoop van die missies zijn niet te doen. Of ze moeten in een goed team komen zodat missies te doen zijn want zonder iets van skill gaan bepaalde dingen echt nooit lukken.

Ik ben nu zo goed als klaar met tier 3. Nog even 4 operator kills maken in de stad met een sniper. Daarna de laatste missie die nu nog gelocked is, maar die stelt niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

PilatuS schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:03:
[...]

Die Basilisk missie heeft mij ook wat tijd gekost. Vooral het wapen krijgen is lastig als je niet in de buurt bent inderdaad. Wat betreft het Sawah hotel neem ik niet de moeite iets aan de vijanden te doen. Meestal kom ik aan met een boot of anders met een auto. Dan gelijk door de deur en de lift pakken. Die Desert Eagle missie is al lang klaar hier, maar voor goede loot kom ik er nog vaak. Die 2 kamers ga je later sowieso nog nodig hebben want alleen daar heb je een kans van 1 op 20 tot 1 op 50 om een GPU te vinden. Met een beetje pech mag je nog 50x dat hotel binnen. Als je binnen bent geweest staat eigenlijk altijd een truck klaar. Dan is het springen vanaf het dak en kan je er langs zonder iets met vijanden te doen. Stims hebben is trouwens sowieso een must en daar helemaal.

Met randoms bepaalde missies doen is vrijwel onmogelijk. Soms kom ik ingame en hebben mijn 2 teammates niet eens wapens terwijl je altijd met 2 wapens kan spawnen ook al heb je niets meer. Als die 2 mensen dan spawnen dan weet ik wel weer hoe laat het is en wordt het weer een solo missie. Ik ga ook niet meer de moeite nemen een hoop mensen nog te helpen. Ze doen de meest domme dingen en ik ga niet mijn gear verliezen voor iemand die de basis niet snapt. Best lullig natuurlijk, maar het is gewoon niet te doen sommige teammates te blijven helpen. Ik res iemand heel graag, maar niet als het compleet nutteloos is om het te doen. Van de week ook nog iemand die de mic constant aan had waarbij de hele familie in de kamer zat te schreeuwen en de speler zefl misschien 12 jaar oud was.

Opzich ook wel lullig voor de minder goede spelers, want een hoop van die missies zijn niet te doen. Of ze moeten in een goed team komen zodat missies te doen zijn want zonder iets van skill gaan bepaalde dingen echt nooit lukken.

Ik ben nu zo goed als klaar met tier 3. Nog even 4 operator kills maken in de stad met een sniper. Daarna de laatste missie die nu nog gelocked is, maar die stelt niets voor.
Netjes! Ik ben nu bezig met Tier 3 Legion bezig, zit dus nog vast in Tier 1 van White Lotus en daardoor ook nog geen Black Mous missies. Ben ook niet al te goed qua spelen. Soms ga ik alleen op pad, soms met randoms en als die alle kanten op vliegen, laat ik ze ook gewoon gaan. Maar merk wel dat als ik met maten aan het spelen ben en dan kunnen we ook met elkaar praten, dan gaat het echt een heel stuk makkelijker. En wat ik gezien heb in de hogere tiers qua missies, zitten er missies tussen die je haast met 3 man apart samen moet doen, vanwege de hele weinige tijd die je daarvoor hebt. Soms vind ik bijvoorbeeld de laptop voor de Intel missies, zonder dat die actief is. Dan kan je in principe iemand sturen naar de missie om die te activeren en iemand alvast in een mast laten klimmen om te uploaden. :P

[ Voor 3% gewijzigd door thunder8 op 05-12-2022 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@thunder8 en @PilatuS
Die basilisk kan je gewoon selecteren als loadout en zo starten. Hij registreerde ook Found a basilisk zo :>
Was na 1 potje klaar met die missie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
thunder8 schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:09:
[...]

Netjes! Ik ben nu bezig met Tier 3 Legion bezig, zit dus nog vast in Tier 1 van White Lotus en daardoor ook nog geen Black Mous missies. Ben ook niet al te goed qua spelen. Soms ga ik alleen op pad, soms met randoms en als die alle kanten op vliegen, laat ik ze ook gewoon gaan. Maar merk wel dat als ik met maten aan het spelen ben en dan kunnen we ook met elkaar praten, dan gaat het echt een heel stuk makkelijker. En wat ik gezien heb in de hogere tiers qua missies, zitten er missies tussen die je haast met 3 man apart samen moet doen, vanwege de hele weinige tijd die je daarvoor hebt. Soms vind ik bijvoorbeeld de laptop voor de Intel missies, zonder dat die actief is. Dan kan je in principe iemand sturen naar de missie om die te activeren en iemand alvast in een mast laten klimmen om te uploaden. :P
Genoeg missies zijn solo prima te doen, maar voor een aantal missies moet je eigenlijk wel met meerdere mensen zijn. Zo gaat 3 sam sites tegelijk onder controle hebben solo vrij lastig worden. Ben je met een team dan gaat iedereen naar een site toe en is die missie binnen 10 minuten klaar. Met de AI die niet slecht is en andere spelers die soms ook erg goed zijn wordt alles solo doen bijna onmogelijk, zelfs voor spelers die niet slecht zijn. Ben je een beginner zonder team, veel succes, je gaat het nodig hebben :P
Chelseamarre123 schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:15:
@thunder8 en @PilatuS
Die basilisk kan je gewoon selecteren als loadout en zo starten. Hij registreerde ook Found a basilisk zo :>
Dat wist ik dan weer niet. Sowieso is het handig om missies even online op te zoeken. Bepaalde dingen hebben plekken waar ze 100x vaker spawnen dan ergens anders. Zoals vintage wine bijvoorbeeld. Ga je niet naar die plekken loop je na 100 uur nog te zoeken. Eigenlijk alle missies zijn prima te doen als je weet wat je moet doen en een team hebt. Anders zijn bepaalde missies heel erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie tip van die Sam missies, die staat hier nog op de planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

de laatste berichten ervaar ik ook en zie dat er hier goede spelers zitten. mn motto is nlb en go for exfill.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-09 11:50
Tip voor de basilik missie: als je het wapen hebt, een dikke scope erop zetten, die vergemakkelijkt het halen van headshots aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atomix9 schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:25:
Tip voor de basilik missie: als je het wapen hebt, een dikke scope erop zetten, die vergemakkelijkt het halen van headshots aanzienlijk.
Ik heb het met een LV 1 basilisk gedaan zonder attachments. Ging moeizaam :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

atomix9 schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:25:
Ga dat eens bekijken. Zonder scope vind ik het helemaal niets. Maak ik er gewoon een mini sniper van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

'k heb die in handen gehad, geen missie en de eerste twee gingen vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:18
Op de ps5 (aim assist?) was de missie met de Basilik in 1 ronde te doen. Van ver af hoog op AI mikken was elke keer een headshot. Geen attachments.

Ik krijg No Rushing maar niet voor elkaar. Met incendiary rounds 4 keer een chopper neergeschoten maar wordt niet geteld. Met gewone kogels, nauwelijks te doen met 150 en de keer dat het wel lukte, weer niet geteld!

Mocht iemand ook deze missie hebben, misschien samen proberen? Sowieso een stuk leuker om met serieuze gasten te spelen. Heb al heel wat toffe potjes gehad waarin samengewerkt werd. Helaas ook Neymars en andere rare skins die maar wat deden.

Slingert#5888378

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Slingert schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:10:
Op de ps5 (aim assist?) was de missie met de Basilik in 1 ronde te doen. Van ver af hoog op AI mikken was elke keer een headshot. Geen attachments.

Ik krijg No Rushing maar niet voor elkaar. Met incendiary rounds 4 keer een chopper neergeschoten maar wordt niet geteld. Met gewone kogels, nauwelijks te doen met 150 en de keer dat het wel lukte, weer niet geteld!

Mocht iemand ook deze missie hebben, misschien samen proberen? Sowieso een stuk leuker om met serieuze gasten te spelen. Heb al heel wat toffe potjes gehad waarin samengewerkt werd. Helaas ook Neymars en andere rare skins die maar wat deden.

Slingert#5888378
Je moet de armor piercing bullets gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
@thunder8 en @PilatuS
Nog eens testen dan want ik heb er een maar wordt niet geteld precies voor de opdracht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slingert schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:10:
Ik krijg No Rushing maar niet voor elkaar. Met incendiary rounds 4 keer een chopper neergeschoten maar wordt niet geteld. Met gewone kogels, nauwelijks te doen met 150 en de keer dat het wel lukte, weer niet geteld
De incendiary ammo is sowieso goed, gaat sneller dan anti armor.

Wat de video verder maar half verteld is dat de kill moet zijn met de MG. Dit betekend echter ook dat je er eerst met een RPG op mag schieten of thermite op mag gooien. Zolang de kill maar met de MG is mag verder alles.

Wat het ook lastig maakt dat dat de kill echt bij de terminal moet zijn. Vliegt ie weg dan is ie snel buiten de terminal en telt het niet. Ook bijvoorbeeld op de landingbaan telt niet. Je echt de heli's hebben die boven het dak komen anders telt het niet mee.

Ik ben ook enorm aan het kloten geweest met deze missie om er zefls maar 1tje te kunnen doen. Uiteindelijk was het gelukt en gaf ik het wapen aan iemand anders. De volgende ronde was hij in 1x klaar.

Ben hier trouwens blij dat het onderstaande eindelijk is gelukt. Man wat een hoop werk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nt2L7SKcAcoaBoei_0LhwbrIpPU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fs9q6vjw9ANiV0ix7tSgzLXq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@thunder8 en @PilatuS
Ja en dat geld voor al die missies waar je iets moet “vinden”. Als je het mee kunt nemen telt het, of een van de andere spelers neemt het mee (die de missie zelf niet eens selecteert)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand al een oplossing voor de supply drop missie? Heb hem standaard geselecteerd staan en al tientallen supply drops geopend maar geen resultaat.

Blijkt bugged te zijn maar alle oplossingen helpen tot zover niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

nog eens proberen om iemand van hier te verbinden.
Slingert#5888378
kijk naar je uit in het invite gedeelte en/of dergelijke.
verschillende wapens tot max geleveld en nu nieuwe verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:18:
Iemand al een oplossing voor de supply drop missie? Heb hem standaard geselecteerd staan en al tientallen supply drops geopend maar geen resultaat.

Blijkt bugged te zijn maar alle oplossingen helpen tot zover niet.
Wat moet je doen, welke missie juist?
Krijg je hem niet open of trackt hij gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:27:
[...]

Wat moet je doen, welke missie juist?
Krijg je hem niet open of trackt hij gewoon niet
Het is een missie van vrij aan het begin, weet even niet hoe hij heet maar je moet 3 dingen doen.
1. Sam site overnemen, 2. Vliegtuig uit de lucht schieten. 3. Supplydrop openen.

1 en 2 zijn afgevinkt, nummer 3 blijft ook na tientallen supply drops open staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:38:
[...]

Het is een missie van vrij aan het begin, weet even niet hoe hij heet maar je moet 3 dingen doen.
1. Sam site overnemen, 2. Vliegtuig uit de lucht schieten. 3. Supplydrop openen.

1 en 2 zijn afgevinkt, nummer 3 blijft ook na tientallen supply drops open staan.
En als je stap 1 en 2 weer doet en dan een supply drop pakt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:38:
[...]

Als ik me nog goed herinner schiet die sam site zo'n vliegtuig uit de lucht. En die dropt dan ergens die supply drop. Waar je naartoe moet rijden en helm moet openen.
Lukt het openen? Want daar had ik een bug mee.

Als hij gewoon niet tracked, andere misssie selecteren en morgen nog eens proberen. Heb er zo ook al een paar gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:40:
[...]

En als je stap 1 en 2 weer doet en dan een supply drop pakt ?
Ja helaas ook niet.
Chelseamarre123 schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:44:
[...]

Als ik me nog goed herinner schiet die sam site zo'n vliegtuig uit de lucht. En die dropt dan ergens die supply drop. Waar je naartoe moet rijden en helm moet openen.
Lukt het openen? Want daar had ik een bug mee.

Als hij gewoon niet tracked, andere misssie selecteren en morgen nog eens proberen. Heb er zo ook al een paar gehad.
Ja ik heb hem van het weekend uitgezet uit frustratie. Zal vanavond de missie weer eens selecteren om te kijken.

Openen lukt overigens wel, alleen hij tracked niet idd.

Best zuur overigens want ik moet nog 2 missies en daarna moet ik die wel halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Geen idee hoe je samen (3) in dmv komt maar hierbij mijn naam: LaterJeugd

Zou graag serieus wat missies willen halen (met hoofdtelefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
vrankerik schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:19:
nog eens proberen om iemand van hier te verbinden.
Slingert#5888378
kijk naar je uit in het invite gedeelte en/of dergelijke.
verschillende wapens tot max geleveld en nu nieuwe verbeteren.
Kan je niet vinden met: Slingert#5888378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Jopio schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:42:
[...]

Je mag me toevoegen als je wilt.
Kan je niet vinden met: Jopio#8616018

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dan zal ie inderdaad wel gebugged zijn. Waarschijnlijk hebben ze ergens een update gedaan die de missie gebugged heeft want ik heb deze wel gewoon kunnen doen.

Wel mag je van iedere tier 1 missie overslaan. Zodra je ze allemaal op 1 na hebt gedaan kan je de laatste missie doen die tot dan toe gelocked is. Doe je die laatste missie dan is de tier klaar ook al heb je dus 1 missie niet gedaan. Zo heb ik bijvoorbeeld 200k op een enkele persoon overgeslagen. Nog wat andere missies ook overgeslagen en dus toch de hele tier klaar. Zodra je 2 missies hebt met bugs heb je natuurlijk wel een probleem, maar anders kan je gewoon verder.
Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste