9 van de 10x kan je de kist voor de meter gewoon bereiken, maar ik heb inderdaad ook een keer gehad dat ie in een gebouw stond dat gesloten was. Dan moet je inderdaad de code hebben of je kan de missie niet doen. Dit is echter meestal dus niet zo, je had gewoon pech.Oxigeon schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:33:
Gisteren eens solo de DMZ ingerent. Echter een klein vraagje. Ik moest ergens een Geiger teller uit een kist halen. Werd bij wat duitsers in een groep gegooit. Zij begonnen mee te zoeken naar de kist. Deze bleek in een "hangaar" te staan waarbij een cijfercode moest worden gebruikt om die hangaardeur open te krijgen.
Nergens was een code te vinden. Hebben we niet goed gezocht? Moeten we op een bepaalde plek zoeken? Hoe werkt zoiets?
Je kan slechts je hele backpack volgooien met codes ofzoiets in de hoop dat je de juiste "portofoon"oppakt wat juist die code triggert waarvan je de codes hebt meegenomen.
Yo thanks. Weer wat wijzer gewordenPilatuS schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:52:
[...]
9 van de 10x kan je de kist voor de meter gewoon bereiken, maar ik heb inderdaad ook een keer gehad dat ie in een gebouw stond dat gesloten was. Dan moet je inderdaad de code hebben of je kan de missie niet doen. Dit is echter meestal dus niet zo, je had gewoon pech.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Gisteren een game Trios Unhinged gedaan waarbij we direct na het droppen een ander trio vonden die wilden teamen. Vanaf daar gewoon met z'n zessen over de map gesteamrolled. Die game was echt geniaal, ging echt kapot van het lachen, maar helaas nét niet gewonnen.
In een andere game kwamen we ook een team randoms tegen waarin één Nederlander zat die meteen vroeg of hij ons mocht joinen omdat z'n random team mates niet wilden samenwerken. Vervolgens hebben we samen met hem zijn ex-team mates uitgemoord.
Hoop dat deze mode er nog lang in blijft, levert echt prachtige random scenario's op.
In een andere game kwamen we ook een team randoms tegen waarin één Nederlander zat die meteen vroeg of hij ons mocht joinen omdat z'n random team mates niet wilden samenwerken. Vervolgens hebben we samen met hem zijn ex-team mates uitgemoord.
Hoop dat deze mode er nog lang in blijft, levert echt prachtige random scenario's op.
Via de vriendenlijst van de ps4 zelf een invite geprobeerd te sturen?drusloos schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:06:
Ik zat zojuist in een potje op de ps4 met twee maatjes dienop pc spelen. De game liep vast, en vervolgens wilde ik hun weer joinen in de party. Echter kunnen ze mij niet inviten en ik hun niet joinen. Er staat een slotje op zowel join game als invite to party. Als ik op invite to party sta komt er boven een bericht met “online services is disabled on your playstation account for playstation network due to parenteral control redtrictions”. Geen idee of dit er vaker stond, maar zou dit er mee te maken hebben? Ik denk als ze zien hoe nep ik ben en op een ps4 speel dan moeten ze toch wel begrijpen dat ik niet vals speel
Iemand een idee? Of dit nu ook?
Ingame vind ik het altijd maar buggy.
Dit hadden wij gisteravond ook. Uiteindelijk blijven proberen, opnieuw opstarten etc. en uiteindelijk wel gelukt zonder echt iets aan te passen in de instellingen.drusloos schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:06:
Ik zat zojuist in een potje op de ps4 met twee maatjes dienop pc spelen. De game liep vast, en vervolgens wilde ik hun weer joinen in de party. Echter kunnen ze mij niet inviten en ik hun niet joinen. Er staat een slotje op zowel join game als invite to party. Als ik op invite to party sta komt er boven een bericht met “online services is disabled on your playstation account for playstation network due to parenteral control redtrictions”. Geen idee of dit er vaker stond, maar zou dit er mee te maken hebben? Ik denk als ze zien hoe nep ik ben en op een ps4 speel dan moeten ze toch wel begrijpen dat ik niet vals speel
Iemand een idee? Of dit nu ook?
Is het mogelijk om crossplatform te doen met alleen consoles? xbox vs ps? Ik kan het nergens vinden. Zou echt klote zijn als er ook pc gamers tussen zitten. Die hebben een groot voordeel.
Playstation heeft als enige console de mogelijkheid om crossplay aan en uit te zetten. Dus xbox vs ps only is niet mogelijk. Dan krijg je automatisch ook de pc gamers erbij.TheDudez schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:46:
Is het mogelijk om crossplatform te doen met alleen consoles? xbox vs ps? Ik kan het nergens vinden. Zou echt klote zijn als er ook pc gamers tussen zitten. Die hebben een groot voordeel.
Ik speel op de ps5 en heb crossplay altijd uit staan. Je speelt dan alleen met en tegen ps4 en ps5 gamers.
[ Voor 10% gewijzigd door -En4Cer- op 23-11-2022 09:49 ]
Mooi om die discussie altijd te zien, pc gamers roepen weer dat het uit gezet moet kunnen worden omdat controller een groot voordeel heeftTheDudez schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:46:
Het is helaas voor xbox niet mogelijk om ingame crossplay uit te zetten. Wel zit er een optie in je privacy settings, enige nadeel hier aan is dat je dus ook niet meer met ps mensen gematched kan worden, dan zal het enkel xbox zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Daradius op 23-11-2022 11:00 ]
Dan moet je toch eens beter verdiepen in de game... Console gamers hebben nu het voordeel en niet zo'n beetje ook!TheDudez schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:46:
here we go again. Ik denk dat het er ook grotendeels mee te maken heeft hoe goed iemand is op de betreffende input. soms word ik helemaal zoek gespeeld door pc spelers, en soms speel ik ze helemaal zoek. Ik denk dat ze beide gewoon zijn voor en nadelen hebben.Protax schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:10:
[...]
Dan moet je toch eens beter verdiepen in de game... Console gamers hebben nu het voordeel en niet zo'n beetje ook!
YouTube: THIS NEW UPDATE Completely Changes Aiming in Warzone 2Daradius schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:15:
[...]
here we go again. Ik denk dat het er ook grotendeels mee te maken heeft hoe goed iemand is op de betreffende input. soms word ik helemaal zoek gespeeld door pc spelers, en soms speel ik ze helemaal zoek. Ik denk dat ze beide gewoon zijn voor en nadelen hebben.
Check dit ;-) Dit in combinatie met aim assist is echt zwaar OP. Ben zelf een PC gamer (en durf van mezelf te zeggen dat ik het spelletje redelijk beheers), maar merk dat het steeds lastiger wordt tegen console spelers (zeker close combat).
Helaas kan ik niets met een controller en kan mezelf dat denk ik ook niet meer aanleren, anders was ik geswitched
[ Voor 23% gewijzigd door Protax op 23-11-2022 11:22 ]
zal ik je ook eens wat video's sturen van wat pc spelers waarop het ook gewoon lijkt of ze 100% aimbot gebruiken ? we hebben het hier over content creators die dit waarschijnlijk dag in dag uit doen / gebruiken. De casual controller spelers en pc spelers zijn dus LANG niet zo goed als hoe deze gasten heel de game movement weten te misbruiken. zulke video's zeggen dus geen ene drol.Protax schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:19:
[...]
YouTube: THIS NEW UPDATE Completely Changes Aiming in Warzone 2
Check dit ;-) Dit in combinatie met aim assist is echt zwaar OP. Ben zelf een PC gamer (en durf van mezelf te zeggen dat ik het spelletje redelijk beheers), maar merk dat het steeds lastiger wordt tegen console spelers (zeker close combat).
en dit is precies wat ik bedoel. als het echt zo extreem borken is en zo een maximaal groot voordeel geeft, dan zou je er niet aan hoeven te wennen want "aim assist deot alles voor je".Helaas kan ik niets met een controller en kan mezelf dat denk ik ook niet meer aanleren, anders was ik geswitched
[ Voor 15% gewijzigd door Daradius op 23-11-2022 11:28 ]
Feit blijft dat aimassist veel sterker aanwezig is dan in de vorige COD’s en WZ 1.0. Wordt door veel controller gebruikers ook bevestigd, ik zie daar nog wel een wijziging voor aankomen.
Stay hungry, stay foolish!
Ik ben er toch redelijk bang voor dat ze hier dus niet zo heel veel aan gaan aanpassen. De meeste controller gebruikers die dit bevestigen zijn zoals al eerder aangegeven pro's of content creators. die weten dit aim assist systeem zo te misbruiken dat het "broken" lijkt. overigens gaat de casual controler speler hier heel anders mee overweg. Aangezien call of duty ook wel grotendeels als console game word beschouwen ben ik dus bang dat ze het echt niet gigantisch gaan aanpassen.CHKYBSTRD schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:29:
Feit blijft dat aimassist veel sterker aanwezig is dan in de vorige COD’s en WZ 1.0. Wordt door veel controller gebruikers ook bevestigd, ik zie daar nog wel een wijziging voor aankomen.
Ach aangezien aim assistent een verkapte aimbot is en er genoeg streamers, die overduidelijk hacks gebruiken, niet worden aangepakt zal het mij idd niet verbazen…Daradius schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:33:
[...]
Ik ben er toch redelijk bang voor dat ze hier dus niet zo heel veel aan gaan aanpassen. De meeste controller gebruikers die dit bevestigen zijn zoals al eerder aangegeven pro's of content creators. die weten dit aim assist systeem zo te misbruiken dat het "broken" lijkt. overigens gaat de casual controler speler hier heel anders mee overweg. Aangezien call of duty ook wel grotendeels als console game word beschouwen ben ik dus bang dat ze het echt niet gigantisch gaan aanpassen.
Ligt er aan. Met een sniper gaat het nu eenmaal beter met een muis. Close combat is een ander verhaal. Plus aimbots en ander zooi op de pc.Protax schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:10:
[...]
Dan moet je toch eens beter verdiepen in de game... Console gamers hebben nu het voordeel en niet zo'n beetje ook!
[ Voor 5% gewijzigd door TheDudez op 23-11-2022 11:53 ]
Sniping is ook generfd nu er geen one shot kill meer is wanneer iemand full plated is. Toch ook wel weer een beetje ten gunste van console players denk ik.TheDudez schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:53:
[...]
Ligt er aan. Met een sniper gaat het nu eenmaal beter met een muis. Close combat is een ander verhaal. Plus aimbots en ander zooi op de pc.
edit: in Warzone.
Ook niet op het koppie?CHKYBSTRD schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:39:
[...]
Sniping is ook generfd nu er geen one shot kill meer is wanneer iemand full plated is. Toch ook wel weer een beetje ten gunste van console players denk ik.
edit: in Warzone.
Nee, dat is nu een full-armor break, dacht ik.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Correct, wanneer je nu een headshot maakt met een sniper bij iemand die 3 plates heeft, staat er in beeld iets van '3 plates broken' en is het geen kill. Hier zijn ook wel filmpjes van op YT te vinden.Jeroenvde89 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:30:
[...]
Nee, dat is nu een full-armor break, dacht ik.
Ja af en toe krijg je een gebroken roze schild in beeld te zien en af en toe een blauwe...
Neem aan dat je bij de roze alle 3 de schilden weg hebt geschoten en bij de blauwe de laatste 2 schilden?
Verder nog een kleine vraagje over de shops. Indien ik met mijn layout wapens wil spelen moet ik die kopen bij de shop. Mijn M4 is goud en wil daar graag mee spelen. Die kan ik dus ook kopen. Had gisteren nog wat geld over en wilde ook mijn sniper kopen. Deze stond er niet in het lijstje bij. Snipers kun je niet kopen in de shops? Of zijn die wapens random?
Neem aan dat je bij de roze alle 3 de schilden weg hebt geschoten en bij de blauwe de laatste 2 schilden?
Verder nog een kleine vraagje over de shops. Indien ik met mijn layout wapens wil spelen moet ik die kopen bij de shop. Mijn M4 is goud en wil daar graag mee spelen. Die kan ik dus ook kopen. Had gisteren nog wat geld over en wilde ook mijn sniper kopen. Deze stond er niet in het lijstje bij. Snipers kun je niet kopen in de shops? Of zijn die wapens random?
Volgens mij geeft de kleur alleen aan wat voor satchel de vijand aan heeft, dus ook al zit er maar 1 plate in zijn 3-plate vest, dan is ie volgens mij alsnog paars.Oxigeon schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:35:
Ja af en toe krijg je een gebroken roze schild in beeld te zien en af en toe een blauwe...
In principe kun je ook gewoon snipers kopen hoor. Wel even opletten: je koopt alleen maar de primary van je loadout slot, dus als je een sniper als een secondary hebt ingesteld met Overkill, dan kun je hem inderdaad niet kopen. Succes!
Aah dan weet ik dat ook weer. Dan mijn Assault Rifle laten staan zoals het is. En eventueel bij een loadout drop beide oppakken.Rubu schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:40:
[...]
Volgens mij geeft de kleur alleen aan wat voor satchel de vijand aan heeft, dus ook al zit er maar 1 plate in zijn 3-plate vest, dan is ie volgens mij alsnog paars.
In principe kun je ook gewoon snipers kopen hoor. Wel even opletten: je koopt alleen maar de primary van je loadout slot, dus als je een sniper als een secondary hebt ingesteld met Overkill, dan kun je hem inderdaad niet kopen. Succes!
weer in de steek gelaten maar missies met sukses afgerond. Rang 51...
'k Heb dan zelf een helicopter veroverd op een dak (zat hoger en verder) waar vijf-zeven zwaar gevallen zaten. Kon ik niet mee exfill want ik viel eruit?
Soit, de laatste exfill gehaald met auto en de laatste zware tegenstand omver gereden. Alleen in de helicopter niemand vijandig gezien daar ze waarschijnlijk allemaal dood waren door de wolk. Ik geniet hiervan.
'k Heb dan zelf een helicopter veroverd op een dak (zat hoger en verder) waar vijf-zeven zwaar gevallen zaten. Kon ik niet mee exfill want ik viel eruit?
Soit, de laatste exfill gehaald met auto en de laatste zware tegenstand omver gereden. Alleen in de helicopter niemand vijandig gezien daar ze waarschijnlijk allemaal dood waren door de wolk. Ik geniet hiervan.
Ik ben maandagavond begonnen met mijn vaste CoD maten met WZ 2.0
We gamen 1x tot 2x in de week een kleine 1,5 uur samen...
We zijn begonnen met Warzone 2.0 DMZ (we deden enkel Plunder in WZ1) echter is 4e missie om een stronghold over te nemen. Echter hebben 2 maal een stonghold schoongeveegd en alles binnenste buiten gekeerd maar er komt geen melding dat we het hebben gehaald...
Weet iemand wat we verkeerd doen?
We gamen 1x tot 2x in de week een kleine 1,5 uur samen...
We zijn begonnen met Warzone 2.0 DMZ (we deden enkel Plunder in WZ1) echter is 4e missie om een stronghold over te nemen. Echter hebben 2 maal een stonghold schoongeveegd en alles binnenste buiten gekeerd maar er komt geen melding dat we het hebben gehaald...
Weet iemand wat we verkeerd doen?
Je moet de missie wel geselecteerd hebben om hem uit te kunnen voeren. Mogelijk dat over het hoofd gezien?
Als je de kaart oproept dan staat hij daar links van dus ik neem aan dat mijn teamgenoot m dan heeft geselecteerdTweaker1987 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 15:48:
Je moet de missie wel geselecteerd hebben om hem uit te kunnen voeren. Mogelijk dat over het hoofd gezien?
Dan wel. Dan heeft je teammate hem iig geselecteerd.
Dat is dan wel apart.
Ik weet dat ik hem in 2 delen heb gedaan. Had zelf geen stronghold keycard (toen) en iemand anders wel. Toen in 2 delen de missie gedaan.
Dat is dan wel apart.
Ik weet dat ik hem in 2 delen heb gedaan. Had zelf geen stronghold keycard (toen) en iemand anders wel. Toen in 2 delen de missie gedaan.
Welke aimassist gebruiken jullie op de console? Er zijn er meerdere die je kan kiezen. Weet niet welke het beste zijn.
Ik speel gewoon met de standaard of default. Zoals je het spel de eerste keer opstart dushotymoty schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:04:
Welke aimassist gebruiken jullie op de console? Er zijn er meerdere die je kan kiezen. Weet niet welke het beste zijn.
Ik heb de sticks naar 8 en de AimAssist op “black ops”hotymoty schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:04:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hmm eens gaan opzoeken. Nu je black ops zegt lees ik op Google dat met deze optie de aim assist net iets hoger is dan op default. Eens kort checken of ik hier iets van merkDonstil schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:56:
[...]
Ik heb de sticks naar 8 en de AimAssist op “black ops”
Gisteren voor het eerst DMZ met vrienden gespeeld (doe meestal solo), maar bij meerdere potjes waren we neergeknald maar dan bleef het op spectate staan. Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Party leader kan leaven met party.zaander schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:52:
Gisteren voor het eerst DMZ met vrienden gespeeld (doe meestal solo), maar bij meerdere potjes waren we neergeknald maar dan bleef het op spectate staan. Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
dat weet ik, maar we kregen geen squad eliminated dat verbaasde me
Eerder kon je direct vanuit een verloren potje een nieuwe starten, nu moet je eerst terug naar het menu.
Of kan dit toch anders en zie ik iets over het hoofd?
Nee kan niet, is ook niet zinvol zeker niet in DMZ.-En4Cer- schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:03:
Eerder kon je direct vanuit een verloren potje een nieuwe starten, nu moet je eerst terug naar het menu.
Daar moet je andere wapens kiezen want verloren is weg.... evt andere missies kiezen....
Ik speel meestal de normale BR. Dan zou het wel wenselijk zijn, maar helaas dus niet mogelijk.Andre_J schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:09:
[...]
Nee kan niet, is ook niet zinvol zeker niet in DMZ.
Daar moet je andere wapens kiezen want verloren is weg.... evt andere missies kiezen....
Hopelijk implementeren ze dit nog voor Warzone.-En4Cer- schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:03:
Geinig.. wilde missie 1 van dmz klaar spelen (Intel extract van White Lotus)
Maar teamgenoten wilden wat anders.. dan maar een stronghold proberen..
Ineens constant aanvoer van andere teams.. dat ging goed.. en van het een op andere moment een exfiltratie punt op 100 meter..
Wij er heen.. ook andere Teams.. maar het lukte.
Einde spel.. missie geslaagd.. had waarschijnlijk een van mijn teamgenoten de Intel overgenomen van een ander team, want wij hebben er niet voor gespeeld
Ineens constant aanvoer van andere teams.. dat ging goed.. en van het een op andere moment een exfiltratie punt op 100 meter..
Einde spel.. missie geslaagd.. had waarschijnlijk een van mijn teamgenoten de Intel overgenomen van een ander team, want wij hebben er niet voor gespeeld
geen enkele missie volbracht maar geleveld, levend met leuke extra's. Improviseren is de boodschap. De ene verlaat het veld en met de andere een ander plan dan ik verder zware gevechten overleven. lol
De veelgenoemde M13B is hier vrij makkelijk te vinden?
De veelgenoemde M13B is hier vrij makkelijk te vinden?
Helemaal eens, had in Warzone 1 een KD van 1,2, maar nu is het short range tegen een console niet te doen. Ik leg het alleen maar afProtax schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:19:
[...]
YouTube: THIS NEW UPDATE Completely Changes Aiming in Warzone 2
Helaas kan ik niets met een controller en kan mezelf dat denk ik ook niet meer aanleren, anders was ik geswitched

Je moet die intel toch zelf in je backpack hebben om een missie te voltooien? Ik heb op dag 2 een keer DMZ gedaan met wat vrienden. Maar indien zij iets hadden gevonden had ik dit nog niet gevonden. Je kreeg alleen een melding in het scherm dat ze iets gevonden hadden wat hun missiedoel voltooid heeft.greatgonzo schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:30:
Geinig.. wilde missie 1 van dmz klaar spelen (Intel extract van White Lotus)
tja, geen idee.. Ineens was de missie gehaaldOxigeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:45:
[...]
Je moet die intel toch zelf in je backpack hebben om een missie te voltooien? Ik heb op dag 2 een keer DMZ gedaan met wat vrienden. Maar indien zij iets hadden gevonden had ik dit nog niet gevonden. Je kreeg alleen een melding in het scherm dat ze iets gevonden hadden wat hun missiedoel voltooid heeft.
Gistermiddag ook met een maatje de M13 weten te halen.
We spawnden voor de verandering eens redelijk dichtbij the chemist (400m) dus voorzichtig langs de npc's manoevreren met hun bizarre aimbot
Gasmask gescoord en op naar de chemist zelf. Die ook down en mn maatje pakte de m13 op waarna we snel richting t exfill point gingen. Nog wat gevaarlijke npc's daar maar chopper opgeroepen en in een huisje wachten tot ie kwam. Yes! gelukt... althans... voor mijn maatje dan.
Nog een potje gedaan waarin hij de M13 dropte voor mij en meteen naar een exfill gerend. Al snel veilig in de chopper dus ik heb m nu ook. Nu wat aan t levellen in multiplayer. Hoop dat ie niet tegenvalt gemaxed
We spawnden voor de verandering eens redelijk dichtbij the chemist (400m) dus voorzichtig langs de npc's manoevreren met hun bizarre aimbot
Gasmask gescoord en op naar de chemist zelf. Die ook down en mn maatje pakte de m13 op waarna we snel richting t exfill point gingen. Nog wat gevaarlijke npc's daar maar chopper opgeroepen en in een huisje wachten tot ie kwam. Yes! gelukt... althans... voor mijn maatje dan.
Nog een potje gedaan waarin hij de M13 dropte voor mij en meteen naar een exfill gerend. Al snel veilig in de chopper dus ik heb m nu ook. Nu wat aan t levellen in multiplayer. Hoop dat ie niet tegenvalt gemaxed
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
kijk beter! ik merk dat het toch lastig is in solo... ik heb hem nog niet maar wellicht vanavond na de voetbal.JohnnyV76 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:24:
Gistermiddag ook met een maatje de M13 weten te halen.
Ben nu bij Tier 3 aangekomen van de missies, ze beginnen steeds onmogelijker te worden
Hoe gaan we ivn een exfill doen met 6 killstreaks op zak in één ronde

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
72k met 3 man valt toch wel mee?
Edit: blijkbaar wel gedeeld met je team. Conclusie verkeerd getrokken obv probleempje wat we tegenkwamen.
Edit: blijkbaar wel gedeeld met je team. Conclusie verkeerd getrokken obv probleempje wat we tegenkwamen.
[ Voor 48% gewijzigd door Deleon78 op 25-11-2022 11:50 ]
Het is mij solo gelukt.Gekkenhuis schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:25:
Ben nu bij Tier 3 aangekomen van de missies, ze beginnen steeds onmogelijker te worden![]()
Eerst een ronde waarbij je een killstreak mee neemt naar de volgende ronde, dat scheelt alweer wat. Daarna flink lopen looten waarbij ik er nog 2 vond op het vliegveld. Daarna met wat geld en er 2 gekocht, maar toen waren ze out of stock. Daarna bij een andere buy de laatste gekocht.
Niet makkelijk, maar uiteindelijk wel te doen. Als je met een team gaat is het prima te doen. Even wat missies doen voor genoeg geld en als 1 iemand ze op zak heeft is de missie voor iedereen die hem heeft klaar.
Wat dat betreft zou het ook fijn zijn als mensen in een squad komen op basis van missies die je allemaal moet doen. Nu heeft iedereen zijn eigen ding waardoor je niet samen verder komt. Je moet bijvoorbeeld 28 mensen dood schieten vanaf de trein. Doe je dat alleen dan kan het even duren, doe je het met een team is het zo klaar.
Sommige missies zijn ook echt wel lastig hoor. Ik moet straks nog extracten met 100k op zak, die wordt ook leuk. Doe je dit echter weer met een team dan kan iedereen alles droppen en is het prima te doen. Stel je doet een missie dan krijg iedereen het bedrag. Solo krijg je zeg 10k, maar samen krijg je 30k.
Er zijn trouwens ook nog wat missies die bugged zijn. Ik heb al 5x een custom wapen meegenomen, maar die missie staat nog open. Ook bij het wapen mee nemen van de persoon voor wie het contract is aangezien dat deel is van de missie. Nu verder moet ik stims in een dead drop achter laten, ik krijg netjes te horen dat ze gedropped zijn, maar voor de missie staat het nog op 0. Hopelijk wordt hier naar gekeken om het minder moeilijk te maken en zodat de bugged missies te voltooien zijn.
Edit: Blijkaar is Medical Mule niet bugged. Ik was de stims aan de droppen bij de verkeerde dead drop. Waar de missie aangeeft waar het moet zijn klopt echter niet. Het is een compleet andere plek een flink stuk verderop. Dus semi bugged, maar wel mogelijk
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 25-11-2022 12:17 ]
Is er al bekend wanneer de rest van de voetbal skins uit komen ? vind ze stiekem toch wel leuk, maar zullen wel weer lekker duur worden.
[ Voor 175% gewijzigd door Daradius op 25-11-2022 11:57 ]
Haha ja vroeg ik me ook al af.Gekkenhuis schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:25:
Ben nu bij Tier 3 aangekomen van de missies, ze beginnen steeds onmogelijker te worden![]()
Misschien samen spelen met mensen en dan contracten voor geld doen. Hun geld vragen en killstreaks kopen
Wil wel een keer mee doen, speel zelf alleen mp dus ben een behoorlijk noob in warzone hahaha.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:11:
[...]
Haha ja vroeg ik me ook al af.
Misschien samen spelen met mensen en dan contracten voor geld doen. Hun geld vragen en killstreaks kopen
Met een squad is toch leuker dan alleen rond huppelen.
PSN: SmokeInTheFaceNL
Bij mij staan de dagen en tijd nu van de battlepass erop.Timbox88 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:55:
[...]
Ja maar ik zie nergens hoeveel dagen het seizoen duurt ;-)
67 dagen en 12 uur en 53 min wanneer ik dit bericht typ.
Sinds gisteren ook gedownload voor de PS5. Mijn doel is af en toe gewoon een potje schieten. Al die missies vind ik gedoe, maar misschien ook omdat ik me er nog niet in heb verdiept. Deathmatch of team-Deathmatch met kleine teams is prima, maar dat is er nu niet. Toch?
Dat gezegd, ik volg braaf mijn teamleden. Of zij mij, wat de rondjes die we lopen wel zou verklaren.
Dat gezegd, ik volg braaf mijn teamleden. Of zij mij, wat de rondjes die we lopen wel zou verklaren.
Indien je warzone hebt gedownload heb en krijg je geen deathmatch. Daar zul je toch echt Modern Warfare 2 voor moeten kopen.rda schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:41:
Sinds gisteren ook gedownload voor de PS5. Mijn doel is af en toe gewoon een potje schieten. Al die missies vind ik gedoe, maar misschien ook omdat ik me er nog niet in heb verdiept. Deathmatch of team-Deathmatch met kleine teams is prima, maar dat is er nu niet. Toch?
Warzone is gewoon dat je met 150 personen in een map gedropt wordt en de laatste die overblijft wint. Dmz is een game mode waar je ingaat met spullen en uitgaat met niks als je overhoop geschoten wordt en met iets naar buiten gaat als je de heli weet te bereiken
In Warzone 1 zat een speelmodus waar je 20 minuten door de map kon rondrenne, eindeloos dood kon gaan en er gewonnen werd door diegene die de meeste cash verzamelde (dacht ik).Oxigeon schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:52:
[...]
Indien je warzone hebt gedownload heb en krijg je geen deathmatch. Daar zul je toch echt Modern Warfare 2 voor moeten kopen.
Warzone is gewoon dat je met 150 personen in een map gedropt wordt en de laatste die overblijft wint. Dmz is een game mode waar je ingaat met spullen en uitgaat met niks als je overhoop geschoten wordt en met iets naar buiten gaat als je de heli weet te bereiken
Ik ben goed in doodgaan. Een dergelijke vorm is daarom wat prettiger.
plunder is er nog niet..rda schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:28:
[...]
In Warzone 1 zat een speelmodus waar je 20 minuten door de map kon rondrenne, eindeloos dood kon gaan en er gewonnen werd door diegene die de meeste cash verzamelde (dacht ik).
Ik ben goed in doodgaan. Een dergelijke vorm is daarom wat prettiger.
Resurgence (doorspelen zolang er nog een van het team leeft) komt misschien ook nog wel
MW II is overweldigend voor me, het hele pakket met al die keuzes! Van de singleplayer (zit vast bij "Alone") naar Quickplay en Ground War zonder naar de rest om te kijken. Nu speel ik enkel Warzone.
Wauw, WZ2 verrast me positief moet ik zeggen.
Warzone 1 nooit gespeeld, leek me gewoon niet echt wat, maar een F2P spel kun je moeilijk niet even proberen.
Heb er nu krap 7 uurtjes in zitten, 1 keer gewonnen, veel plezier gehad en zoals het er nu naar uitziet nog heel wat uurtjes fun voor de boeg
(speel vooralsnog alleen solo btw)
Warzone 1 nooit gespeeld, leek me gewoon niet echt wat, maar een F2P spel kun je moeilijk niet even proberen.
Heb er nu krap 7 uurtjes in zitten, 1 keer gewonnen, veel plezier gehad en zoals het er nu naar uitziet nog heel wat uurtjes fun voor de boeg

[ Voor 5% gewijzigd door netiul op 27-11-2022 23:34 ]
Plunder inderdaad!greatgonzo schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:46:
[...]
plunder is er nog niet..
Resurgence (doorspelen zolang er nog een van het team leeft) komt misschien ook nog wel
Ik houd wel van die eenvoud. Met daarnaast het gemakkelijk upgraden van je wapens, was dat meer dan voldoende om af en toe casual te gamen.
Zijn er nog mensen die tactisch een potje dmz willen doen? Pm me anders voor #id
Speel ook graag DMZ, je mag me toevoegen. Activision ID: chelseamarre123#8092281wampa-one schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:25:
Zijn er nog mensen die tactisch een potje dmz willen doen? Pm me anders voor #id
Komt eraan. Mijne is LordFruitCake#4562409Chelseamarre123 schreef op zondag 27 november 2022 @ 15:00:
[...]
Speel ook graag DMZ, je mag me toevoegen. Activision ID: chelseamarre123#8092281
Vandaag voor het eerste solo BR geprobeerd, en meteen een win gepakt!
Had in de laatste circel wel het geluk dat toen ik werd gedownd onderwater kon self reviven en ondertussen degene die mij downde door iemand anders werd gepakt. Maar een win is een win toch?
Had in de laatste circel wel het geluk dat toen ik werd gedownd onderwater kon self reviven en ondertussen degene die mij downde door iemand anders werd gepakt. Maar een win is een win toch?
Ik ben nu in, als iemand dmz wil. Stuur maar berichtje
gisteren was er een koppel die bleven geld cashen, al 'n 500k wat ik niet begreep en ben alleen verder gegaan. Spelers die zich melden hier voor een potje, dat contacteren heb ik ook niet onder de knie. Al een iemand in "mijn kring" maar er zit een slot op (offline?).
Zitten echt goede spelers bij maar ook veel mindere. Ook ik loop soms rond als een kieken (zonder kop).
Zitten echt goede spelers bij maar ook veel mindere. Ook ik loop soms rond als een kieken (zonder kop).
Wat zeg je allemaal?vrankerik schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:01:
gisteren was er een koppel (met Homyak44) die bleven geld cashen, al 'n 500k wat ik niet begreep en ben alleen verder gegaan. Spelers die zich melden hier voor een potje, dat contacteren heb ik ook niet onder de knie. Al een iemand in "mijn kring" maar er zit een slot op (offline?).
Zitten echt goede spelers bij maar ook veel minderen. Ook ik loop soms rond als een kieken (zonder kop).
Voeg mij ook maar toe voor DMZ's
Bl4deRunner#9908491
Redelijk ver met Solo's, maar zou sneller zijn gegaan met een team
Bl4deRunner#9908491
Heb je mij toevallig toegevoegd van het weekend?Bl4deRunnerz schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:45:
Voeg mij ook maar toe voor DMZ's
Bl4deRunner#9908491
Ik ben inmiddels bij level 30 en ga nog steeds dood en zonder wapen het nieuwe spel in.
Is dit normaal?
Ik heb tevens alleen de wapens die ik vindt in het spel.
Hoe kom ik aan definitieve wapens?
Is dit normaal?
In je insured wapenslot kan je toch je loadout wapen steken.
Contraband wapens die je ingame loot kan je toch ook meenemen naar een volgende run.
Contraband wapens die je ingame loot kan je toch ook meenemen naar een volgende run.
In je insured wapenslot kan je toch je loadout wapen steken.Whatagwaan schreef op maandag 28 november 2022 @ 18:32:
Ik ben inmiddels bij level 30 en ga nog steeds dood en zonder wapen het nieuwe spel in.
Is dit normaal?
Wel een cooldown op als je sterft.
Als je zonder wapen in het spel gaat dan wacht je toch even tot je team iemand killed en neem je dat wapen.
[ Voor 9% gewijzigd door internaut op 28-11-2022 19:26 ]
Bedankt voor je antwoord.
Ik denk dat ik eerst nog meer filmpjes ga kijken....mij nog te ingewikkeld.
Ik denk dat ik eerst nog meer filmpjes ga kijken....mij nog te ingewikkeld.
DMZ met randoms, werken nooit samen en hollen gewoon over de map.
Ze mogen er solo mode in steken, spuug zat met die gasten online.
Nooit geen micro ook, en als ze 1 hebben zit er een tegen zijn vrouw bezig dat hij met randoms speelt.
Maar vraag je iets, hij hoort het niet.
Nooit geen micro ook, en als ze 1 hebben zit er een tegen zijn vrouw bezig dat hij met randoms speelt.
Zo lekkere glitch net, kom uit het buy station menu en sta met mijn vuisten. Alle twee mijn wapens weg gegliched en twee uur wachten

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mijn ervaring is dat 75% of meer compleet nutteloos is. Even inschatten of dit zo is en dan gewoon je eigen ding doen. Ik erger mij rot als ik toch met ze ga spelen als ik zie wat een domme dingen ze doen.KBE91 schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:48:
DMZ met randoms, werken nooit samen en hollen gewoon over de map.
Er zijn genoeg missies die je ook prima alleen kan doen en dat scheelt een hoop ergenis
En ja, solo DMZ zou heerlijk zijn.
ik heb squad fill uitstaan in dmz gewoon lekker in mn eentje beetje aanklooien
Gisteren via Steam hier ook maar eens aan begonnen nu ik eindelijk een redelijke videokaart heb.
NickName ingame lijkt mij duidelijk
NickName ingame lijkt mij duidelijk
Gisteren een super tof potje DMZ gespeeld met een Engelsman. Eentje met een goede mic zonder een hoop kabaal op de achtergrond.
Goed overleg, vroeg me welke missie ik nog moest, die hebben we dan ook gedaan. Geeft het spel direct een super toffe dimensie.
Als er meer zijn die op deze manier graag spelen, voel je vrij me toe te voegen; Jopio#8616018
Goed overleg, vroeg me welke missie ik nog moest, die hebben we dan ook gedaan. Geeft het spel direct een super toffe dimensie.
Als er meer zijn die op deze manier graag spelen, voel je vrij me toe te voegen; Jopio#8616018
Mijn TAG: LatereJeugd.
Ik zie net dat ik StrongHold nog moet doen.
-Acquire a stronghold keycard.
-Clear the stronghold of enemy combatants.
-Extract the white lotus intel on stronghold guards.
Deze stronghold missie is wel heel erg moeilijk. Alleen sowieso niet te doen.
Ik zie net dat ik StrongHold nog moet doen.
-Acquire a stronghold keycard.
-Clear the stronghold of enemy combatants.
-Extract the white lotus intel on stronghold guards.
Deze stronghold missie is wel heel erg moeilijk. Alleen sowieso niet te doen.
[ Voor 172% gewijzigd door Whatagwaan op 29-11-2022 10:11 ]
Ik zou graag even samen een game doen.Jopio schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:31:
Gisteren een super tof potje DMZ gespeeld met een Engelsman. Eentje met een goede mic zonder een hoop kabaal op de achtergrond.
Ik ben vanavond ook online zal eens kijken of ik iemand van GoT kan vinden
Ik lees net dat de styronghold keycard gekocht kan worden voor 5000 van een buystation.
Moet ik in 1x deze 5000 hebben of kan dat ik 3 of 4 missies samen (dat het geld gespaard kan worden)?
Moet ik in 1x deze 5000 hebben of kan dat ik 3 of 4 missies samen (dat het geld gespaard kan worden)?
Als je een 2e hands auto wil kopen voor 5000 euro, dan moet je 5000 euro afrekenen voordat je de auto mee mag nemen. Of je dit dan hebt verdient in 1x 5000 of 50x 100, dat maakt de autoverkoper niet uit hoor.Whatagwaan schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:14:
Ik lees net dat de styronghold keycard gekocht kan worden voor 5000 van een buystation.
Rare reactie en onjuist.PilatuS schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:55:
[...]
Als je een 2e hands auto wil kopen voor 5000 euro, dan moet je 5000 euro afrekenen voordat je de auto mee mag nemen. Of je dit dan hebt verdient in 1x 5000 of 50x 100, dat maakt de autoverkoper niet uit hoor.
Je moet in 1 missie 5k hebben. Maar dat zou toch geen probleem mogen zijn. Je kan je valuables in een buystation verkopen.
Maar de stronghold key kan je ook vaak looten van dode npc’s. Ligt op de grond met een, ik geloof, blauwe highlight.
Je moet 5k hebben. Hoe je er aan komt of waar het vandaan komt boeit niets. Wel of geen missies, geloot, gejat van andere spelers, gevonden, het mag allemaal. 5k is 5k, meer boeit niet.Deleon78 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:06:
[...]
Rare reactie en onjuist.
Je moet in 1 missie 5k hebben. Maar dat zou toch geen probleem mogen zijn. Je kan je valuables in een buystation verkopen.
Maar de stronghold key kan je ook vaak looten van dode npc’s. Ligt op de grond met een, ik geloof, blauwe highlight.
Als iemand dmz of warzone wil spelen met mic; XecuterNL.
Ik vat zijn vraag op als zijnde over meerdere games (missies), maar technisch gezien zou je inderdaad gelijk hebben. Die vraag leek me echter niet logischPilatuS schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:08:
[...]
Je moet 5k hebben. Hoe je er aan komt of waar het vandaan komt boeit niets. Wel of geen missies, geloot, gejat van andere spelers, gevonden, het mag allemaal. 5k is 5k, meer boeit niet.
Ja ok, ik dacht aan missies in een potje. 5k per missie is al weinig, laat staat 5k voor meerdere potjes. Vandaar.Deleon78 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:10:
[...]
Ik vat zijn vraag op als zijnde over meerdere games (missies), maar technisch gezien zou je inderdaad gelijk hebben. Die vraag leek me echter niet logisch
Stronghold missie completed.
Inderdaad 5K looten en daarna gelijk uitgeven en gezond weer terug. Dan is de missie volbracht.
Inderdaad 5K looten en daarna gelijk uitgeven en gezond weer terug. Dan is de missie volbracht.
Prima hoor, voeg me maar toe. Ik weet nog niet wanneer ik online ben vanavond, maar moet goed komen!Whatagwaan schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:02:
[...]
Ik zou graag even samen een game doen.
Zeer frustrerend dat er momenteel 2 missies niet tracken.
Welke 2 ? Er zijn namelijk wat bugs die op te lossen zijn. Zoals bijvoorbeeld een dead drop locatie die ergens anders is. Ga je naar een andere plek werkt het wel.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:14:
Zeer frustrerend dat er momenteel 2 missies niet tracken.