Game is wel een stuk zwaarder dan de vorige, haal nu maar 75FPS ipv 130FPS

Met de drops staat het beeld gewoon stil.Tenminste nij zowel mijn pc als laptop.crimby schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:57:
Hier inmiddels gelukt weer te spelen… maar dmz en warzone is zooo laggy, meer last van? Echt niet te spelen!
Volgens mij kan je op de PS5 nu ook Discord gebruiken.RozeDwergbanaan schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:56:
Hoe ervaart men de voice chat? Probeerde met twee PS5 en twee PC samen te spelen dus moesten verplicht de ingame voice chat gebruiken. De PS5 (zowel ik als de ander) waren amper te verstaan terwijl de PCs over het algemeen wel normaal doorkwamen. De proximity chat en zo sowieso uitgezet want die schreeuwende Duitsers werd al snel vervelend. Vind het erg balen dat PS5 nog steeds geen discord heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Tolga07 op 19-11-2022 00:07 ]
Hier om te proberen eergisteren ook eens voice chat via mw2 geprobeerd ipv de party. Kwaliteit is niet echt heel denderend. We werden steeds uit de server gekiept waardoor we maar een party hebben gemaakt.RozeDwergbanaan schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:56:
Hoe ervaart men de voice chat? Probeerde met twee PS5 en twee PC samen te spelen dus moesten verplicht de ingame voice chat gebruiken. De PS5 (zowel ik als de ander) waren amper te verstaan terwijl de PCs over het algemeen wel normaal doorkwamen. De proximity chat en zo sowieso uitgezet want die schreeuwende Duitsers werd al snel vervelend. Vind het erg balen dat PS5 nog steeds geen discord heeft.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Maart 2023 om precies te zijn.Tolga07 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 00:05:
[...]
Volgens mij kan je op de PS5 nu ook Discord gebruiken.
Edit: zie net dat het nog niet mogelijk is, maar wel spoedig komt.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik zou zeggen, via je gsm op discord als je geen pc naast u hebt voorlopig.RozeDwergbanaan schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:56:
Gaat je geluid wel via je headset en niet via de microfoon in de controller?RozeDwergbanaan schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:56:
Kopen voor 5k bij buy station. Ik vind ze heel veel in de map, vooral de mannetjes in de rijdende autos droppen ze veel. Al kan dat toeval zijn.internaut schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 11:56:
Waar vind ik die stronghold keys ? Missie raakt maar niet compleet.
De vijanden rondom lijken maar niks te droppen..
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ja. Maar we waren niet de enige met 6 man in de Squad. Einde niet gehaaldComp_Lex schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:21:
Heeft iemand al succesvol gebruik gemaakt van assimilation? Ik speelde net Unhinged BR Trios, maar ik / we werden niet gerecruit. Volgens mij kun je op dit moment het die mode ownen door gewoon met 2 x 3 man te beginnen, elkaar joinen en dan tot het einde doorspelen.
www.oldskoolnl.nl
Je vind ze als je ze niet nodig hebt maar als je een Stronghold wilt doen vind ik er geenWorkingtitle schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 12:28:
[...]
Kopen voor 5k bij buy station. Ik vind ze heel veel in de map, vooral de mannetjes in de rijdende autos droppen ze veel. Al kan dat toeval zijn.
Nee dit klopt helaas. Worden later pas toegevoegd...Korkss schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 12:41:
Ben ik blind of kan ik nergens mijn warzone stats zien?? Was wel benieuwd naar mijn kd en wins etc
Niet per se, betekent hoeveel attachments er op zitten. Meestal is een gun met 5 attachments in de loot wel beter maar soms zitten er ook slechte attachments op.Timbox88 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:24:
Zojuist pas begonnen en eerste paar potjes waren erg tof! Klopt het dat de wapens geen kleur meer hebben en dat de kwaliteit/kracht wordt weergegeven door de vijf puntjes (1 minst krachtig, 5 meest krachtig)?
Ah, maar de stipjes geven dus het aantal attachments (1tm5) aan?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:43:
[...]
Niet per se, betekent hoeveel attachments er op zitten. Meestal is een gun met 5 attachments in de loot wel beter maar soms zitten er ook slechte attachments op.
Veel spelen en onthouden welke gun je lekker vindTimbox88 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:57:
[...]
Ah, maar de stipjes geven dus het aantal attachments (1tm5) aan?
Hoe herken je verder de kracht van een wapen dan? Want toen ik voorheen warzone speelde, werd dat altijd aangegeven met kleuren; grijs, groen, blauw, paars en goud.
Hoe gaat dat nu?
Ah ja ok, er zit dus verder geen verschil in. Top, dat is wel fijn!Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:15:
[...]
Veel spelen en onthouden welke gun je lekker vind
Welk wapen maakt sowieso meer uit dan een paar attachments die misschien 15% schelen. Ook in Warzone 1 kon een blauw wapen beter zijn dan een oranje. Sowieso zijn de verschillen met of zonder attachments nu dus maar heel klein. Op dit moment gebruiken de meeste mensen de Kastov 74U voor close en mid range.Timbox88 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:57:
[...]
Ah, maar de stipjes geven dus het aantal attachments (1tm5) aan?
Hoe herken je verder de kracht van een wapen dan? Want toen ik voorheen warzone speelde, werd dat altijd aangegeven met kleuren; grijs, groen, blauw, paars en goud.
Hoe gaat dat nu?
Ligt ook aan hoe je het speelt natuurlijk. Sowieso niet met een auto vol naar de groene rook rijden en daar zonder dekking uitstappen. Beter de laatste 100 meter of nog meer lopen en goed opletten. Verder kan je ook gewoon even wachten tot ze weg gaan. Mijn ervaring is dat er soms inderdaad mensen aan het wachten zijn, maar het grootste deel van de tijd kom ik niemand tegen. Laatst zag ik een team van 3 man vechten met een ander team terwijl ik solo was. Laat ze maar vechten en laat het winnende team maar weg gaan, pak ik daarna de volgende rit wel met wat extra lootinternaut schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:39:
Veel te frustrerend die DMZ.
Heb je net lvl 3 armor, self revive, contracts en een hoop geld verzameld staan er natuurlijk players te campen bij de exfill.
Heb ik ook last van. Valt echt tegen.crimby schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:57:
Hier inmiddels gelukt weer te spelen… maar dmz en warzone is zooo laggy, meer last van? Echt niet te spelen!
Ook waar.PilatuS schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:57:
[...]
Ligt ook aan hoe je het speelt natuurlijk. Sowieso niet met een auto vol naar de groene rook rijden en daar zonder dekking uitstappen. Beter de laatste 100 meter of nog meer lopen en goed opletten. Verder kan je ook gewoon even wachten tot ze weg gaan. Mijn ervaring is dat er soms inderdaad mensen aan het wachten zijn, maar het grootste deel van de tijd kom ik niemand tegen. Laatst zag ik een team van 3 man vechten met een ander team terwijl ik solo was. Laat ze maar vechten en laat het winnende team maar weg gaan, pak ik daarna de volgende rit wel met wat extra loot
Indien je wilt teamen met iemand die zo nu en dan een potje speelt voor de lol; psn: schermutsel
[ Voor 23% gewijzigd door Xecuter NL op 20-11-2022 20:19 ]
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_buttonronalddus schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:34:
Buiten de lag, de foutjes en het lastige looten vind ik het lekker spelen.
Ik heb alleen een vervelend probleem en dat is dat mijn game voor een paar secondes bevriest als ik uit het vliegtuig spring. Mijn teammate moest mij bijna elk potje reviven, omdat ik mijn parachute niet open kan doen![]()
Het gekke is dat de rest van de game helemaal geen freezes of stutters heb. Echt alleen aan het begin.
Iemand anders ook last van?
Buffalo77 | Pokemon Unite
Na 19u in de week kan ik altijd wel eens meedoen.Xecuter NL schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:37:
Mensen die willen teamen voor DMZ?
[ Voor 20% gewijzigd door vrankerik op 21-11-2022 19:36 ]
Don’t go around the mountain but go over the mountain
De HB sensor is inderdaad niet super. Was met een maat aan het spelen in BR Duos en we zaten verschanst in een huisje. We konden de vijand horen lopen, maar op de HB sensor waren ze niet zichtbaar. En dan kijk je 10 seconden later weer en dan ineens wel. Neem liever de verrekijker mee, zodat ik op afstand beter kan inschatten of we zo door kunnen lopen of juist naar tig AI soldaten lopen.Aomi schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:48:
Dit spel zit echt nog (te) vol met bugs. Ook heel veel lag en connection errors.
Net stond er in de gulag 'waiting for opponent' en toen de timer op 0 sec stond gebeurde er 10 seconden niks en toen gingen we toch ineens een gevecht houden. Vervolgens verloor ik en toen ging ik een willekeurige speler spectaten ipv mijn nog levende teammaat. Kwam mooi uit want ik kon m precies vertellen waar ie moest wezen lol.
En ik weet niet wat er met die heartbeat sensor is maar die lijkt niet te werken? Ik heb er nog nooit iemand mee gevonden, zelfs niet als ik er een oppakte net wanneer het spel begonnen is en ik zeker wist dat er een enemy heel dichtbij was.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Als het goed is heb je een activision account waardoor je voortgang op alle platformen gelijk blijft. Heb zelf geen ervaring met de Xbox maar zo werkt het voor mij met de PS5 en pc.Timbox88 schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:54:
Kun je je PS account toevallig koppelen aan je Xbox account zodat de voortgang/battlepass synchroon loopt?
[ Voor 19% gewijzigd door Rappa1985 op 21-11-2022 11:09 ]
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Hoezo, je kunt toch zelf je perks kiezen?Nopheros schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:45:
- Perk systeem is gewoon slecht uitgevoerd, laat ons zelf kiezen welke perks we willen i.p.v. een voor gedefinieerde groep.
Thanks dat wist ik niet. Zit volgens mij op lvl 44 inmiddels, weet je zo ongeveer welk lvl je hiervoor nodig hebt?Aomi schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:52:
[...]
Hoezo, je kunt toch zelf je perks kiezen?
Ja je kan ook kiezen uit vooraf samengestelde perks maar als je een hoger level hebt kun je zelf gewoon kiezen.
[ Voor 26% gewijzigd door trezzy op 21-11-2022 12:03 ]
Er staan pictogrammen op en als je hovered erover dan komt de naam van het contract erop.greatgonzo schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:54:
wordt ik echt bijziend, of is amper te zien wat de contracts inhouden?
Ik speel op de PS5, en het scherm staat op 4 meter. Eerder zag ik gewoon een loep (scavenger), of crosshair (bounty). Maar de contacts zien er gewoon groen uit, en geen pictogram?
[ Voor 11% gewijzigd door KBE91 op 21-11-2022 12:05 ]
- in DMZ merk ik over het algemeen veel minder lag dan in BR. Denk dat de performance wel beter wordt als de eerste nieuwigheid eraf is en een beste groep spelers wat anders gaat doen.Nopheros schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:45:
Inmiddels aardig wat potjes erop zitten, vind Warzone 2 geen slechte game maar moet nog genoeg aan gebeuren. De heartbeat sensor werkt overigens prima alleen lijkt het dat ze 'm generfd hebben, heb het gevoel dat de afstand een stuk minder is geworden. Lijkt een meter of 13 á 14 ver te kunnen kijken.
- Performance is dramatisch, in bijna elke (dus niet altijd) game veel lag. Of ik nu solo speel of met 3 teammates het is echt dramatisch soms.
- Ik heb nog in geen enkele game een loadout gepakt, het nieuwe systeem zorgt ervoor dat de kosten niet opwegen tegen de baten. Daarnaast kun je net zo goed je wapen kopen voor 5k bij een buying station.
- Perk systeem is gewoon slecht uitgevoerd, laat ons zelf kiezen welke perks we willen i.p.v. een voor gedefinieerde groep.
- Strongholds. Why.....? Ik speel Warzone omdat ik een battle royale game wil spelen. Als ik de meest bagger AI ooit wil verslaan dan ga ik wel wat anders spelen. Deze onzin mogen ze er wel uit halen van mij.
- Het menu. Het lijkt wel op ze intern een wedstijdje gehouden hebben wie het meest onzinnige menu kon bedenken en dit hebben geïmplementeerd in de game.
Over het algemeen ben ik verder wel tevreden met de game en de map. Speelt lekker weg zolang de lag weg blijft tenminste.
Nou dat kan al op laag level alleen heb je dan nog niet alle perks beschikbaar waarschijnlijk (net zoals bij vorige edities).Nopheros schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:53:
[...]
Thanks dat wist ik niet. Zit volgens mij op lvl 44 inmiddels, weet je zo ongeveer welk lvl je hiervoor nodig hebt?
[ Voor 16% gewijzigd door Aomi op 21-11-2022 12:18 ]
Is dat ook in WZ? Weet dat dit in MP kan maar toen ik day one van WZ wat loadouts ging maken was deze mogelijkheid er niet. Hebben ze dit dan recent toegevoegd?Aomi schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:52:
[...]
Ja je kan ook kiezen uit vooraf samengestelde perks maar als je een hoger level hebt kun je zelf gewoon kiezen.
Hmm dat de loadout van ondergeschikt belang is klopt een beetje omdat je een eigen wapen kunt kopen incl. attachements, verder zou ik graag gewoon m'n eigen spullen en perks willen gebruiken net zoals in Warzone 1.thunder8 schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:11:
[...]
- in DMZ merk ik over het algemeen veel minder lag dan in BR. Denk dat de performance wel beter wordt als de eerste nieuwigheid eraf is en een beste groep spelers wat anders gaat doen.
- in BR is de loadout natuurlijk van ondergeschikt belang, want het gaat meer om het bij elkaar vergaren van spullen in de game zelf en daarmee je uiteindelijke doel te halen. Zowel in BR als DMZ vind je genoeg wapens om zelden zonder te zitten.
- Je hebt eerst predifined perks instelling, later kan je gewoon je eigen custom selectie maken en ook meerdere aparte combinaties.
- Strongholds vind ik wel een toevoeging. Sowieso in DMZ is het een doel op zich om daar binnen te kunnen komen en te winnen. Vind de AI soldiers over het algemeen helemaal niet zo slecht. Nu ben ik zelf verre van een goede speler, maar de ene keer krijg ik de kans om 5-6 man te killen zonder problemen, de andere keer schiet ik er 1 neer en krijg je meteen een horde achter je aan die ook goed raak weet te schieten. Dan is het rennen voor je leven en zorgen dat ze je niet vinden. Ook zoeken ze alternatieve toegang tot een pand, als je je daar verschuild. Het is niet zo dat ze alleen dom via de deur naar binnen komen, maar ook soms via ladders en het dak of via een raam.
- Menu is inderdaad redelijk onoverzichtelijk. Ook het zoeken van vrienden om deze uit te nodigen is nodeloos gecompliceerd en onoverzichtelijk.
Er zijn nog genoeg issues met de game idd. Vooral lag op sommige servers en met bepaalde gametypes is teveel. Dit zou intussen geen issue moeten zijn voor een bedrijf dat elk jaar een nieuwe game met dezelfde userbase levert. Zelf vind ik de gun advancement schermen na elk potje ook onnodig lang duren. Soms ben ik langer bezig met starten, pre-game en post-game, dan ik daadwerkelijk aan het gamen ben.
In DMZ als ik geen wapens beschikbaar heb, dan zou wat mij betreft die toggle voor een random wapen standaard aan mogen. En graag ook die keuze, ook al heb je contraband wapens. En please, laat de selectie voor de tactical, lethal en field upgrade gewoon staan, zoals die laatste pot geselecteerd was. Elk potje moet je dit weer opnieuw instellen, kost gewoon onnodig veel klikken. Als ik wil aanpassen, doe ik dat wel, nu moet je er elke keer weer aan denken anders sta je letterlijk met lege handen in een strijdveld.Sommigen Spawns in DMZ zijn belachelijk. Als je op het kleine strookje midden in de rivier start, heb je aan 1 zijde meteen een enorme horde aan vijanden voor je.
Random wapens in DMZ zijn heel vaak dezelfde. Random, dan ook graag random tussen alle wapens in de game. Soms basic, soms epic.
DMZ is gewoon onderdeel van Warzone 2.0 hoor. Sommigen zien het als een Plunder 2.0, waar ik het niet mee eens ben, want de insteek is anders, veel meer missiegericht ipv geld vergaren.Nopheros schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:27:
[...]
Hmm dat de loadout van ondergeschikt belang is klopt een beetje omdat je een eigen wapen kunt kopen incl. attachements, verder zou ik graag gewoon m'n eigen spullen en perks willen gebruiken net zoals in Warzone 1.
Daarnaast heb je het veel over DMZ maar dit topic gaat over Warzone toch? Dus snap de overige punten niet echt om eerlijk te zijn.
DMZ lijkt me hier wat off topic.
Ik heb geen PS5 maar het spel volledig opnieuw installeren zou toch wel m'n eerste optie zijn.dehardstyler schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:33:
Ik heb ook een raar probleem met Warzone 2.0 / DMZ. Als ik dit wil spelen met vrienden moet ik elke keer als ik Warzone of DMZ start de Warzone update van 3.42GB installeren. Dit lukt dan niet, want die is uiteraard al geinstalleerd. Dan moet ik het spel afsluiten, ga ik naar "Manage Game Content en gooi ik daar de Warzone update weg die daar maar 3.24GB is. Dan ga ik het spel weer in, krijg een melding om de 3.42GB te installeren, wat dan wel werkt en vervolgens kunnen we gewoon spelen.
Na het uitzetten van de PS5, begint dat riedeltje weer opnieuw... Iemand een idee?
Ik was al bang dat het dat antwoord ging worden.Nopheros schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:50:
[...]
Ik heb geen PS5 maar het spel volledig opnieuw installeren zou toch wel m'n eerste optie zijn.
Life hack: doe een hostage rescue!trezzy schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:59:
DMZ is is het zelfde als warzone.. Spelers jagen gewoon op andere spelers die wel missies willen doen. Als je het mij vraagt mogen ze het PVP gedeelte uit DMZ halen.. PVP warzone en PVE only in DMZ
Ben afgehaakt bij telkens mijn loot kwijt te raken aan andere spelers die je staan op te wachten bij exit points.
Bederft gewoon de game.
Je kan niet je gewenste perks kiezen in warzone.Aomi schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:52:
[...]
Ja en dan mee in de helikopter.. Heb het filmpje gezien.
Of anders, ga eerder weg. De laatste 5 minuten wordt het heel druk bij de extracts. 10 minuten eerder is de kans op iemand tegenkomen veel kleiner.
Oneens, ik vind het juist een heel leuk aspect van DMZ. Als het alleen tegen bots is, kan je net zo goed campaign gaan spelen. (die sla ik altijd direct over bij COD.)trezzy schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:06:
[...]
Ja en dan mee in de helikopter.. Heb het filmpje gezien.
Maar dan nog, PVP moeten ze bij warzone houden. En DMZ gewoon 100% PVE maken.
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens inderdaad, zonder pvp lijkt dmz mij dus juist helemaal niks, moet wel een beetje spannend blijven.dehardstyler schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:31:
[...]
Oneens, ik vind het juist een heel leuk aspect van DMZ. Als het alleen tegen bots is, kan je net zo goed campaign gaan spelen. (die sla ik altijd direct over bij COD.)
Dan ga je toch warzone spelen als je tegen andere spelers wil spelen. In campaign or spec ops heb je niet het loot en missions aspect. dat is juist wat DMZ leuk maakt dat heb je niet in de andere spel modus.dehardstyler schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:31:
[...]
Oneens, ik vind het juist een heel leuk aspect van DMZ. Als het alleen tegen bots is, kan je net zo goed campaign gaan spelen. (die sla ik altijd direct over bij COD.)
Ja of DMZ.trezzy schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:43:
[...]
Dan ga je toch warzone spelen als je tegen andere spelers wil spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door dehardstyler op 21-11-2022 14:49 ]
Dmz en warzone zijn 2 compleet verschillende dingen. in warzone boeit het niet als je dood gaat, en speel je meestal om te winnen. In dmz ben ik er juist mee bezig om mijn inventory te behouden en extracten, om heel eerlijk te zijn denk ik dat als ze dmz alleen pve maken, dat ik er na 2 potten wel klaar mee ben. Spanning is dan compleet weg aangezien die bots ook geen drol aan zijn.trezzy schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:43:
[...]
Dan ga je toch warzone spelen als je tegen andere spelers wil spelen. In campaign or spec ops heb je niet het loot en missions aspect. dat is juist wat DMZ leuk maakt dat heb je niet in de andere spel modus.
[ Voor 20% gewijzigd door Jopio op 21-11-2022 15:07 ]
In je handen hebben of in de backpack moet voldoende zijn. Alle wapens die je extract worden geunlocked.dropkikker schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:20:
Werkt dat droppen van de M13B nog wel? Een maatje van mij had hem gister 2 keer gedropt, maar bij het droppen was deze ineens weg
Dat is dus het vreemde.. Mijn maatje heeft de M13 dus in zijn handen en dropt deze voor mijn neus, ik zie het wapen vallen maar zodra deze de grond raakt is die foetsiePilatuS schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:29:
[...]
In je handen hebben of in de backpack moet voldoende zijn. Alle wapens die je extract worden geunlocked.
Op die manier, dan wordt het lastig jadropkikker schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:41:
[...]
Dat is dus het vreemde.. Mijn maatje heeft de M13 dus in zijn handen en dropt deze voor mijn neus, ik zie het wapen vallen maar zodra deze de grond raakt is die foetsie
Dat heb ik ook meerdere malen gehad maar als je slimmer gaat spelen en op voorhand de omgeving gaat verkennen dan is de kans op een succesvolle exfill veel groter.trezzy schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:59:
DMZ is is het zelfde als warzone.. Spelers jagen gewoon op andere spelers die wel missies willen doen. Als je het mij vraagt mogen ze het PVP gedeelte uit DMZ halen.. PVP warzone en PVE only in DMZ
Ben afgehaakt bij telkens mijn loot kwijt te raken aan andere spelers die je staan op te wachten bij exit points.
Bederft gewoon de game.
Ik heb zelf niet de indruk dat de aim assist sterker is geworden maar door de toegenomen visual recoil kan ik me wel voorstellen dat het voor KBM spelers er niet makkelijker op geworden is (speel zelf controller). Door hoe de aim assist werkt heb je daar op controller iets minder last van.SirMemeAlot schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:50:
Ligt het aan mij of is de aim assist voor console spelers op dit moment heel erg hoog afgesteld? 1 op 1 gevecht met console is niet te doen, ze missen geen kogel.
samengevat: als je save crackers speelt krijg je exponentieel weapon XP erbij?Kneepie schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:06:
Mensen kijk het filmpje van IcemanIsaac op youtube omtrent XP wapens. Ik heb gisteren 12 wapens max level gehaald in een paar uur tijd. Ik verwacht dat dit snel gepatched gaat worden.
Het kan dat er 3 zijn, soms zijn et er 2 soms 1. volgensmij random.Timbox88 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:59:
Ik dacht btw dat er drie cirkels zouden zijn in warzone2.0, maar ik heb er altijd eentje, Komen die drie cirkels later?
Ah! Ik heb denk ik een potje of tien gespeeld en elke keer 1 cirkel gehad..Daradius schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:00:
[...]
Het kan dat er 3 zijn, soms zijn et er 2 soms 1. volgensmij random.
Correct, daarna gaat het X20 ofzo echt bizar. Het geld wat het je oplevert spendeer je aan kopen van platen waar je ook bizar veel XP voor krijgt.greatgonzo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:59:
[...]
samengevat: als je save crackers speelt krijg je exponentieel weapon XP erbij?
Het viel me wel op dat ik niet heel veel exp kreeg. Moet zeggen dat ik ook niet heel veel meer gespeeld heb, heb niet zo veel mensen om warzone mee te spelen en ben er toch wel achter dat alleen echt geen ruk aan isTimbox88 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:07:
Hebben jullie trouwens ook dat je vrijwel niks aan battle pass experience verdient als je niet warzone, maar gewoon modern warfare multiplayer speelt? Het lijkt echt op een soort bug...
Moet eerlijk zeggen dat ik solo het leukste vind!Daradius schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:16:
[...]
Het viel me wel op dat ik niet heel veel exp kreeg. Moet zeggen dat ik ook niet heel veel meer gespeeld heb, heb niet zo veel mensen om warzone mee te spelen en ben er toch wel achter dat alleen echt geen ruk aan is.
hahahaha nice!KBE91 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:24:
Die c4 drone bom is toch echt iets leuk voor mee te dollen.
[Streamable: 22-11-2022_10-15-07_am-ap0dem4j]
Ik vind het eigenlijk wel tof dat je minder met je loadouts speelt; het maakt de game net even wat diverser omdat je nu veel vaker met 'willekeurige' wapens speelt. Daardoor heb ik al best vaak dingen meegemaakt die ik anders niet had meegemaakt en kills die ik anders wellicht niet gemaakt had. Dus dat vind ik best wel tof.yinx84 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:47:
Merk dat ik er nog niet helemaal in kom. Je speelt drastisch minder met je load-out wapens. Wellicht een bewuste keuze, want de ground loot is niet slecht. Daarnaast is het unlocken van attachments ingewikkelder geworden. Om een barrel te unlocking voor m'n RPK moest ik twee Marksmanship Rifles levellen. Nu moet ik weer twee á drie guns levellen voor de scope die ik wil.
Aangezien je nu dus veel minder met je primary/secondary speelt vraag ik me af of het de moeite wel waard is.
[ Voor 4% gewijzigd door Timbox88 op 22-11-2022 10:50 ]
Grote patch worden een keer in de maand uitgebracht, kleine hotfixes worden inderdaad een per week gedaan + playlist updates.greatgonzo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:04:
Zal morgen wel over zijn denk ik dan, meestal één keer in de week een grotere patch update? En dat is meestal op woensdag toch?
Als je geen multiplayer hebt kan je dit doen.yinx84 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:47:
Merk dat ik er nog niet helemaal in kom. Je speelt drastisch minder met je load-out wapens. Wellicht een bewuste keuze, want de ground loot is niet slecht. Daarnaast is het unlocken van attachments ingewikkelder geworden. Om een barrel te unlocking voor m'n RPK moest ik twee Marksmanship Rifles levellen. Nu moet ik weer twee á drie guns levellen voor de scope die ik wil.
Aangezien je nu dus veel minder met je primary/secondary speelt vraag ik me af of het de moeite wel waard is.
Ze fixen wel sneller die kleine XP glitches zonder dat ze het echt meedelen.Buizerd__NL schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:54:
[...]
Grote patch worden een keer in de maand uitgebracht, kleine hotfixes worden inderdaad een per week gedaan + playlist updates.
De DMZ wapen kopie glitch is ook al gefixed.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:07:
[...]
Ze fixen wel sneller die kleine XP glitches zonder dat ze het echt meedelen.
Soms na een dag al dat het op YouTube staat
Tot het einde van dit seizoen.Timbox88 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:20:
Hoe lang blijft de battle pass eigenlijk actief?
XP Glitch werkt nog steeds. In totaal 8 levels omhoog gegaan met wapens.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:07:
[...]
Ze fixen wel sneller die kleine XP glitches zonder dat ze het echt meedelen.
Soms na een dag al dat het op YouTube staat
Ja maar ik zie nergens hoeveel dagen het seizoen duurt ;-)
Voorheen duurde een seizoen 2 maanden, ik gok dat dat nog steeds zo is.Timbox88 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:55:
[...]
Ja maar ik zie nergens hoeveel dagen het seizoen duurt ;-)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Het is geen kist, maar vaak een stash (rondje in de grond, een ton of in een gereedschap kist) waar het materiaal in zit. Als de meter uit slaat, rond de 10 dan zit je er bovenop. In principe staat dit nooit in een hangar met een cijfercode, maar misschien was het een bug.Oxigeon schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:33:
Gisteren eens solo de DMZ ingerent. Echter een klein vraagje. Ik moest ergens een Geiger teller uit een kist halen. Werd bij wat duitsers in een groep gegooit. Zij begonnen mee te zoeken naar de kist. Deze bleek in een "hangaar" te staan waarbij een cijfercode moest worden gebruikt om die hangaardeur open te krijgen.
Nergens was een code te vinden. Hebben we niet goed gezocht? Moeten we op een bepaalde plek zoeken? Hoe werkt zoiets?
Je kan slechts je hele backpack volgooien met codes ofzoiets in de hoop dat je de juiste "portofoon"oppakt wat juist die code triggert waarvan je de codes hebt meegenomen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq