• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:10

HugoBoss1985

Xenotech

Iemand deze game al getest op een ouder systeem?
Hoe draait het op iets als een 4770k ("minimum cpu" met overclock) en een RX480 8gb?

[ Voor 17% gewijzigd door HugoBoss1985 op 17-11-2022 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
HugoBoss1985 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:56:
Hoe draait het op iets als een 4770k ("minimum cpu" met overclock) en een RX480 8gb?
Vriend van mij speelt op een slechtere laptop dan dat en draait prima.
Wel alles op low of medium maar toch.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:20
HugoBoss1985 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:56:
Het zal nog wel net niet oud genoeg zijn (de grafische kaart) maar op een Intel i5 3500K (overclocked naar 4x 4,5GHZ) met een 1070 draait het soepel op hoogste instellingen op 1080p. In het begin wat dipjes tussen 45-50 maar eenmaal op de grond 58+ (ik heb hem gecapt op 58). CPU wel zwaar belast (100%) maar dat was bij v1 ook al zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:30
Niet echt lekker optimized, haal tussen de 110-140 FPS op 1440p Ultra. GPU usage zit te schommelen tussen de 70 en 85%, CPU gebruik zit vrijwel tegen het maximum aan.

Ryzen 5600X i.c.m. RX 6900XT.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
Iemand die vanavond samen wil proberen om in DMZ de M13 vrij te spelen?

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
thunder8 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:43:
[...]

Ja allemaal Playstation. 1x de 4 en 2x de 5.
Tip: wij zijn 3 broers die samen CoD en Warzone spelen, 1 ps4 pro en 2 ps5’s. We doen aan account sharing en hoeven maar 1 keer CoD te kopen en alle drie kunnen deze vervolgens spelen.

• kefjoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-07 21:47
Poulske schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:42:
Iemand die vanavond samen wil proberen om in DMZ de M13 vrij te spelen?
Gisteravond en vanochtend wat uurtjes DMZ geprobeerd, bevalt wel aardig tot nu toe!

Is dit het wapen wat je vrijspeeld door The Chemist uit te schakelen of iets in die richting?

Voor diegene die dit vanavond/binnenkort willen proberen of gewoon missies in DMZ willen doen mijn PSN is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 14:12
Proximity chat is echt de allerbeste uitvinding ooit. Mensen schrikken zich helemaal kapot als je om de hoek komt en wat schreeuwt. Aanrader! _O- _O-

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Xecuter NL schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:46:
[...]

Tip: wij zijn 3 broers die samen CoD en Warzone spelen, 1 ps4 pro en 2 ps5’s. We doen aan account sharing en hoeven maar 1 keer CoD te kopen en alle drie kunnen deze vervolgens spelen.
We zijn gewoon een vriendengroepje met allemaal aparte smaken qua gaming, dus geen accountsharing hier. Dat was ook niet de strekking van mijn/ons probleem. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Ik heb (te) veel tijd doorgebracht in Verdansk en Caldera en kan maar moeilijk wennen aan Warzone 2.

* De map is veel te groot. Ik kom tijden niemand tegen.
* De map is qua kleurstelling best somber en saai.
* De gebouwen zijn te groot en te hoog. Ik had een bounty en ik zat in hetzelfde gebouw. Echter 10
verdiepingen hoog, dus een speld zoeken in een hooiberg.
* Ping systeem erg onduidelijk
* Loot systeem erg traag.

Nou ben ik mij ervan bewust dat sommige zaken expres zijn gedaan, maar de kracht van Warzone was de eenvoud en snelheid. Dat is compleet weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
thunder8 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:37:
[...]
Hierdoor moet je soms zonder wapen beginnen en dat is verre van cool. Zou fijn zijn als je tenminste een basic pack aan wapens hebt, ook al is het alleen een pistol en mes.
Je kan een vinkje aanzetten bij de loadout waarbij je 2 random wapens krijgt. Op die manier kan je gewoon spelen en na de eerste paar kills iets oppakken. Zonder wapens naar DMZ hoeft dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

PilatuS schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:04:
[...]

Je kan een vinkje aanzetten bij de loadout waarbij je 2 random wapens krijgt. Op die manier kan je gewoon spelen en na de eerste paar kills iets oppakken. Zonder wapens naar DMZ hoeft dus niet.
Thanks, ga ik vanavond meteen naar kijken. Blijkbaar over het hoofd gezien. :o

• Poulske
  • Laatst online: 12-09 13:59
kefjoo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:51:
[...]

Gisteravond en vanochtend wat uurtjes DMZ geprobeerd, bevalt wel aardig tot nu toe!

Is dit het wapen wat je vrijspeeld door The Chemist uit te schakelen of iets in die richting?

Voor diegene die dit vanavond/binnenkort willen proberen of gewoon missies in DMZ willen doen mijn PSN is
***members only***
Ja dat klopt, maar heb hem nu net vrij gespeeld met randoms. :D

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02 15:42
Ik had gisteravond vreselijke last van lagggggg op meerdere servers. Medespelers klaagden er ook over. Had hier iemand er last van?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Poulske schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:15:
[...]

Ja dat klopt, maar heb hem nu net vrij gespeeld met randoms. :D
Dan kan je anderen hier van Tweakers er ook blij mee maken, jij kan hem namelijk in een party droppen voor de volgende. Vervolgens direct extracten en dan heeft diegene hem ook vrijgespeeld. Ik ben op zoek naar iemand die dit wil doen, zelf geen zin in DMZ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Jeromez schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:39:
Ik had gisteravond vreselijke last van lagggggg op meerdere servers. Medespelers klaagden er ook over. Had hier iemand er last van?
Ja hier ook maar niet heel vreemd op launch day, viel mij nog mee hoe soepel het verliep.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
Jeromez schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:39:
Ja, uit de server stappen en reque en, gisteren 3x mega lag (slideshow), andere servers allemaal prima. Hit or miss dus. Je kan het direct aan het begin al zien eigenlijk aan de ping van de server. Lagloze servers had ik steeds ping tussen 30 en 40ms, alle lag servers waren 100+.

[ Voor 17% gewijzigd door !GN!T!ON op 17-11-2022 12:54 ]

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Lekkerbek312 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:00:
Ik heb (te) veel tijd doorgebracht in Verdansk en Caldera en kan maar moeilijk wennen aan Warzone 2.

* De map is veel te groot. Ik kom tijden niemand tegen.
* De map is qua kleurstelling best somber en saai.
* De gebouwen zijn te groot en te hoog. Ik had een bounty en ik zat in hetzelfde gebouw. Echter 10
verdiepingen hoog, dus een speld zoeken in een hooiberg.
* Ping systeem erg onduidelijk
* Loot systeem erg traag.

Nou ben ik mij ervan bewust dat sommige zaken expres zijn gedaan, maar de kracht van Warzone was de eenvoud en snelheid. Dat is compleet weg.
Met veel dingen eens, maar wat ik vooral heel jammer vind is de somber en saaiheid van de map. Geeft totaal geen leven weer. Daarnaast setting midden oost trekt mij ook niet. Erg jammer en hopelijk kunnen ze daar nog iets aan doen.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:32
Rappa1985 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:47:
[...]

Ja hier ook maar niet heel vreemd op launch day, viel mij nog mee hoe soepel het verliep.
Dit dus..
Waarschijnlijk heb ik het gejinxed voor iedereen, door over comms te vertellen dat ik het allemaal bijzonder soepel vond voor een dergelijke launch :+ . Sorry

Ik ben persoonlijk gematigd enthousiast over WZ 2.0. DMZ nog niet kunnen proberen, maar Warzone is in ieder geval weer leuk om te spelen. Het tempo bevalt mij beter dan de laatste seizoenen Caldera en dat het lootsysteem meer is als Blackout is een (voor mij) prettige verandering. Na lang alleen nog maar Rebirth en Fortune's Keep gespeeld te hebben, is het op de nieuwe map toch weer spannend tot de laatste speler.

Verder heb ik meer een probleem met veranderingen als het pingen wat in negatieve zin is veranderd. De UI is sowieso in veel opzichten echt een draak om mee te werken.
Party's waren in MW2 ook al hit or miss. Gisteren net als zo'n beetje iedereen die ik tegen kwam online amper party kunnen starten via Warzone zelf. Via Playstation party starten en invites versturen werkte wel gewoon prima.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

• miicker
  • Niet online
Ik heb zelf geen MW2, maar weet iemand of je je rank van MW2 meeneemt naar Warzone? En of je je loadouts in MW2 in Wazone kunt gebruiken?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Rappa1985
Protax schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:43:
[...]

Dan kan je anderen hier van Tweakers er ook blij mee maken, jij kan hem namelijk in een party droppen voor de volgende. Vervolgens direct extracten en dan heeft diegene hem ook vrijgespeeld. Ik ben op zoek naar iemand die dit wil doen, zelf geen zin in DMZ.
Vind zelf DMZ wel lachen maar helaas is deze missie ook bugged, nu ook al meerdere keren gehad dat de dude die wapen dropt onder de map zit :(

Hopelijk gaan ze in de toekomst niet meer wapens locken achter bepaalde modes.

• BasE!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 10:44
Man man man wat is DMZ frustrerend in je eentje zeg. 😂

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Oei, mijn PC heeft het heel zwaar. Waar ik met Vanguard / WZ1 nog 90+ FPS haal met alles op High haal ik nu 45 met alles op Low. Pittig spelletje hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

miicker schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:00:
Ik heb zelf geen MW2, maar weet iemand of je je rank van MW2 meeneemt naar Warzone? En of je je loadouts in MW2 in Wazone kunt gebruiken?
Alle soorten levels (je persoonlijke level, wapen levels en battle pass levels) worden gedeeld tussen MW2 en WZ2. Je moet aparte loadouts maken voor WZ2 maar hoeft de wapens die je in MW2 hebt geleveld dus niet opnieuw te levellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Equipment Behavior heb ik wel aangepast naar tap to interact.

Foto voor reference, looten gaat pak sneller dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tCJAg4HhNsGB0nYch7Qf-MpLTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7LukUxfZCLJvX9N3rmp3tSCk.png?f=fotoalbum_large

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Moet zeggen dat ik warzone wel lekker weg vind spelen (dmz nog niet geprobeerd). Paar games gedaan in warzone waar ik een kill of 9 / 10 had, maar helaas de win nog niet binnen kunnen halen.

• Rappa1985
KBE91 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:28:
Equipment Behavior heb ik wel aangepast naar tap to interact.

Foto voor reference, looten gaat pak sneller dan.

[Afbeelding]
Ik heb dat ook een tijdje geprobeerd maar na tig keer uit de helicopter vallen en wapen oppakken ipv van reloaden weer teruggezet XD Moet eens de moeite nemen om er aan te wennen.

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Waar ik wel helemaal gek van word is hoe buggy het looten nogsteeds is wanneer er iets boven op een wapen ofzo ligt. het is bijna onmogelijk om het wapen dan op te pakken. Ook als je iemand killed naast een buystation en het tasje valt er boven op, probeer dan nog maar eens het buystation open krijgen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Beetje jammer dat DMZ lastig solo te doen is. Het kan wel, maar bepaalde missies moet je een voertuig van A naar B rijden en krijg je een heli achter je aan, maar je kan niet én driver én gunner zijn. En het is gewoon tricky als je tegen een 3 man squad aanloopt natuurlijk.

Ik vind de meeste wijzigingen van WZ1 naar WZ2 wel positief, tragere ritme ligt me wel en je wordt vaak met de loadouts alsnog richting de actie gelokt. Maar inderdaad, sommige dingen zoals het ping systeem had wel behouden mogen worden. En bijvoorbeeld dat een ping op de loadout niet meer zichtbaar is als je bij de loadout drop in buurt bent, en de loadout ook niet op de minimap staat. Zoek me af en toe een ongeluk omdat de kleuren van die kist in de omgeving kan verdwijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Zaken die echt aangepakt moeten worden zijn denk ik idd het overzichtelijk pingen, en misschien iets om spelers meer te concentreren, want het is erg groot idd.

Gisteren 5 potjes gespeeld, en waar ik bang was om constant afgeschoten te worden ben ik in totaal misschien maar 10 tegenstanders tegengekomen

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Ik heb nu al een paar keer geprobeerd door een raam te springen, maar dan wil mijn mannetje aan het afdakje hangen..

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:42:
Zaken die echt aangepakt moeten worden zijn denk ik idd het overzichtelijk pingen, en misschien iets om spelers meer te concentreren, want het is erg groot idd.

Gisteren 5 potjes gespeeld, en waar ik bang was om constant afgeschoten te worden ben ik in totaal misschien maar 10 tegenstanders tegengekomen
Dit was solo vaak wel mijn tactiek. Looten > loadout > high ground zoeken midden in de cirkel en snipen.
Heb em gisteren alvast gedownload, maar als ik het hier zo lees wacht ik nog even met spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:36:
[...]

Dit was solo vaak wel mijn tactiek. Looten > loadout > high ground zoeken midden in de cirkel en snipen.
Heb em gisteren alvast gedownload, maar als ik het hier zo lees wacht ik nog even met spelen.
Ik zou niet weten waarom je zou wachten?
Spel speelde gisteravond echt top op de PS5 (bij mij dan). En ik kan me niet zo vinden in alle negatieve meningen op het pingen na ;)

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
Pingen kan trouwens ook met middle mouse button, dat is wel een directe (context aware) ping, zonder dat je dat wieltje moet openen. Toen ik daar achter kwam vond ik het eigenlijk wel prima werken.

[ Voor 4% gewijzigd door !GN!T!ON op 17-11-2022 16:36 ]

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:46
CHKYBSTRD schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:56:
[...]

Met veel dingen eens, maar wat ik vooral heel jammer vind is de somber en saaiheid van de map. Geeft totaal geen leven weer. Daarnaast setting midden oost trekt mij ook niet. Erg jammer en hopelijk kunnen ze daar nog iets aan doen.
Nou de setting (midden oosten) daar zal je het minimaal een jaar, 1,5 jaar mee moeten doen ;) Ben het overigens met je eens, dat vind ik ook een gemiste kans. Verdansk trok me zoveel meer, en een meer 'Westerse' setting voor Warzone 2.0 was voor mij een grote plus geweest.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Het is wel jammer dat controller players dik in het voordeel zijn in deze MW2/Warzone2..

De aim-assist is ziek hoog.

Dan maar crossplay tegen PC gamers want dit is niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Sjoerd001 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:38:
[...]

Nou de setting (midden oosten) daar zal je het minimaal een jaar, 1,5 jaar mee moeten doen ;) Ben het overigens met je eens, dat vind ik ook een gemiste kans. Verdansk trok me zoveel meer, en een meer 'Westerse' setting voor Warzone 2.0 was voor mij een grote plus geweest.
Ja speculaties zijn dat er een 2e warzone map is! Mexico Border…. dat zou ik veel beter vinden dan wat we nu hebben.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jedi Geub schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:58:
Het is wel jammer dat controller players dik in het voordeel zijn in deze MW2/Warzone2..

De aim-assist is ziek hoog.

Dan maar crossplay tegen PC gamers want dit is niet te doen.
Dat was bij de vorige ook al het geval helaas. Je moet flink goed zijn op de PC om net zo goed te zijn als console spelers met aim assist. Opzich prima dat de console spelers wat geholpen worden, maar als je de gemiddelde PC speler pakt en de gemiddelde console speler, dan heeft de console speler een flink voordeel.

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

verkeerde plaats.

[ Voor 88% gewijzigd door vrankerik op 17-11-2022 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:54
Nu 1,5 dag rond gelopen in Warzone 2.0 Batte royal, maar tot dusver valt het nog flink tegen door het aantal bugs en de game pace. Het bewegen is ook gewoon niet soepel, wat vast heel realistisch is maar maakt het op de computer wel erg lastig speelbaar.

Jammer, lang naar uitgekeken, maar ben bang dat ik deze aan me voorbij laat gaan.

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
Het is voor mij echt onmogelijk om een potje te vinden. Blijft staan op 'searching for match' |:(

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
PilatuS schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:24:
[...]

Dat was bij de vorige ook al het geval helaas. Je moet flink goed zijn op de PC om net zo goed te zijn als console spelers met aim assist. Opzich prima dat de console spelers wat geholpen worden, maar als je de gemiddelde PC speler pakt en de gemiddelde console speler, dan heeft de console speler een flink voordeel.
Maar het is toch zo dat als PC speler alleen met controller gekoppeld kan worden aan console gamers?

Add me op Stadia: Gloogle

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 14:49
De game is niet te spelen, als ik al in een game kan komen dan wordt ik na 1 potje (nadat connecting to dataservers mislukt) weer uit de game gegooid en kom er daarna amper weer in. De potjes die ik wel kan spelen zitten vol lag.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Momenteel wel enorm laggy. Ga als een Parkinson patiënt door de levels. Niet te doen zo

PSN ID Binloading_nl

• PilatuS
  • Niet online
Pukson schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:47:
[...]

Maar het is toch zo dat als PC speler alleen met controller gekoppeld kan worden aan console gamers?
Standaard met crossplay aan wordt je als PC speler met muis gekoppeld aan console spelers met een controller.
steefje schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:57:
Momenteel wel enorm laggy. Ga als een Parkinson patiënt door de levels. Niet te doen zo
Hier ook last van, maar dan wel alleen in het begin. Na 2 minuten oid een bak ellende met mega lag, dan na weer 2 minuten is het goed en blijft het goed. Dit met spelen van DMZ.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 14:49
Dit is de 2e avond dat ik wil spelen en maar 2 potjes kan spelen maximaal. Waarvan ook nog een pot met zieke lag. Ik wordt na elk potje gekicked van de game (waiting for data centers) en hierna kicked de game me. Dan weer reconnecten wat niet lukt. Ik kijk volgende week wel weer een keer of het beter is, ben dr klaar mee.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
.

[ Voor 103% gewijzigd door BramViking op 17-11-2022 23:43 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Hoe open je bij dmz precies de strongholds?
Met een sleutel ja, maar waar vind je die?

• FvdBo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 17:38
greatgonzo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:53:
Je kan een key kopen met je geloote geld in een shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GQAH
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 15:29

GQAH

King Tux

Zijn er meer mensen die cross play spelen en vinden dat de voice chat ingame bij een party klinkt net alsof de teamgenoten in een blik praten terwijl ze zich in de badkamer bevinden? Man wat klikt de voice chat blikkerig en hol vergeleken met Warzone 1.0. Dat vind ik toch echt wel het grootste minpunt tot nu toe.

GQAH - Good, Quick and Helpful

• PilatuS
  • Niet online
NPC's laten ze sowieso vallen. Niet iedere NPC, maar sommige wel.

• Protax
  • Laatst online: 27-08 08:25
Oefff die M13 vrijspelen in DMZ, wat een drama... Het wil ons maar niet lukken :(

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik speel de game op de pc en ik merk dat hij in het potje eigenlijk maar 1 core van mijn cpu echt gebruikt. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling of is dit normaal gedrag voor deze game?

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Iemand ook problemen met calling cards die niet unlocken? Zojuis een win gehad in WZ quads, maar de calling card ervan is niet unlocked (Radiance, Win 1 match(es) in Warzone).

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kost 5k in de shop.
Vind DMZ persoonlijk wel een leuke mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb die stutter bende ook in Warzone. Heel hinderlijk. Ik kan amper aimen, het voelt gewoon niet smooth aan. COD multiplayer loopt wel prima. Ook de SoloQ in Warzone heb ik geprobeerd en dat ging ook prima. Morgen nog maar even een paar potjes quads proberen om te kijken hoe dat gaat, maar het was echt ellende. Mijn microfoon via Discord begint zelfs te stuttereren en ik ben niet hoorbaar voor mijn vrienden online. Hopelijk fixen ze dit want aan mijn setup zou het niet mogen liggen. Instellingen zijn verder ook gewoon prima.

Hoorde al dat het zou kunnen dat het zou kunnen liggen aan dat de game nog niet echt optimaal gebruik maakt van alle Threads die beschikbaar zijn. Zo voelt het iig wel. Ik had ooit in Battlefield 5 vergelijkbare stutters met mijn i7 6700K. Na een upgrade naar een i9 9900K liep het prima. Lijkt wel of de game hier en daar nog wat getweaked kan worden.

Heb inmiddels al mijn AR's gold gehaald. Nu nog Platinum unlocken op mijn Takkie :)
PilatuS schreef op donderdag 17 november 2022 @ 21:10:
[...]

Standaard met crossplay aan wordt je als PC speler met muis gekoppeld aan console spelers met een controller.

[...]

Hier ook last van, maar dan wel alleen in het begin. Na 2 minuten oid een bak ellende met mega lag, dan na weer 2 minuten is het goed en blijft het goed. Dit met spelen van DMZ.

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 18-11-2022 03:20 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Heb je aan staan dat die high quality textures (of zoiets) kan/mag downloaden?
Volgens mij ligt het hieraan.

Woensdag had ik het ook maar gisteren nergens last van.
Twee vrienden die voor het eerst speelde hadden het weer wel.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Misschien sommige mensen nog niet opgevallen, als je in de toiletten gaat. In die spiegelkast zitten meestal stems. En je kan ook aardig wat geld bij 1 krijgen als je in de kassas kijkt.

Gisteren paar potjes solo, 2 keer 6de geworden.
Heb echt fun in deze game, dan maar de battle pass gekocht ook.
Die speciale contracten geven ook aardige duit XP, harddrive halen, dan gaan uploaden en je krijgt 4000XP
Wel leuk dat je beetje vrijheid hebt op die pass wat je wil unlocken met je tokens.

Avg per match krijg ik toch 13.000 XP en met 3 kills.
Vanavond eens met paar vrienden knallen. Hopen dat de servers wat stabiel blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
DAMAGE schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 03:18:
Ik heb die stutter bende ook in Warzone. Heel hinderlijk. Ik kan amper aimen, het voelt gewoon niet smooth aan. COD multiplayer loopt wel prima. Ook de SoloQ in Warzone heb ik geprobeerd en dat ging ook prima. Morgen nog maar even een paar potjes quads proberen om te kijken hoe dat gaat, maar het was echt ellende. Mijn microfoon via Discord begint zelfs te stuttereren en ik ben niet hoorbaar voor mijn vrienden online. Hopelijk fixen ze dit want aan mijn setup zou het niet mogen liggen. Instellingen zijn verder ook gewoon prima.

Hoorde al dat het zou kunnen dat het zou kunnen liggen aan dat de game nog niet echt optimaal gebruik maakt van alle Threads die beschikbaar zijn. Zo voelt het iig wel. Ik had ooit in Battlefield 5 vergelijkbare stutters met mijn i7 6700K. Na een upgrade naar een i9 9900K liep het prima. Lijkt wel of de game hier en daar nog wat getweaked kan worden.

Heb inmiddels al mijn AR's gold gehaald. Nu nog Platinum unlocken op mijn Takkie :)
Congrats. Ja het was idd een stutter bende gisteren. COD multi loopt idd wel soepel. Kan nog een hoop worden geoptimaliseerd... Dat gekut gisteren met het social menu daar gelaten (ging al beter na de update gisteren rond 23:00 uur), maar waar ik echt helemaal krankzinnig van werd is dat ik mezelf steeds moest unmuten in de party! Ik zat met een vriend op pc en eentje op PS5 in een channel/party (ikzelf op pc - een vriend op Xbox kon trouwens wel in de party, maar die werd eruit gegooid met een error als we een match starten..)). En iedere keer als de game maar iets laadde werd ik gemute! Dus dan weer wachten tot ik wat kon doen, dan channel aanklikken, dan mezlf aanklikken en dan R typen!

Ook die bomb drones even links laten liggen. Als je die activeert dan kun je niks meer doen en moet je wachten tot je dood bent... En soms kun je maar 1 teammaat terugkopen. Ook horen we geen voetstappen meer. Small indie company... Wel leuk al dat proximity chat. Iedereen mekaar taunten "I can hear you, surrender and put your arms up" :D

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Hoop wel dat ze de proximity chat nog aanpassen dat volume afhankelijk is van hoe ver of dichtbij ze zijn. Want nu kan het in je nadeel zijn als iemand gewoon open mic heeft en je jezelf niet meer kan horen denken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Buiten de lag, de foutjes en het lastige looten vind ik het lekker spelen.
Ik heb alleen een vervelend probleem en dat is dat mijn game voor een paar secondes bevriest als ik uit het vliegtuig spring. Mijn teammate moest mij bijna elk potje reviven, omdat ik mijn parachute niet open kan doen :+

Het gekke is dat de rest van de game helemaal geen freezes of stutters heb. Echt alleen aan het begin.
Iemand anders ook last van?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:52

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook voor de eerste keer warzone 2.0gespeeld. Begin van de avond ging het allemaal goed. Alleen wat disconnects na elk potje. Op het einde van de avond daar geen last meer van maar zeer veel lag.

Toen de switch gemaakt naar dmz mode. Hier eigenlijk nergens last van lag. Is het hier trouwens gewoon de bedoeling dat je die missions een beetje voltooid? Waren met 3 personen. Ik dacht als 1 iemand doe missie voltooid is het prima maar zo werkt het dus niet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:52

Oxigeon

En zo is dat!

ronalddus schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:34:
Ik heb alleen een vervelend probleem en dat is dat mijn game voor een paar secondes bevriest als ik uit het vliegtuig spring. Mijn teammate moest mij bijna elk potje reviven, omdat ik mijn parachute niet open kan doen :+

Het gekke is dat de rest van de game helemaal geen freezes of stutters heb. Echt alleen aan het begin.
Looten is in het begin even lastig ja. Welke ammo voor welk wapen. Etc

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bij mij hangt die ook in het begin op het moment dat je de squad members achterin het vliegtuig ziet staan als de camera uitzoomt, maar dat is na een paar seconden voorbij en kan dan vrij bewegen. Maar qua fps schiet het alle kanten op. Vanavond toch maar met DDU drivers verwijderen en een clean install doen van de laatste Nvidia driver en dan hopen dat die deze keer niet hard locked op 60 fps.

π MW finishers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kieft91 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:20:
[...]

Ik zou niet weten waarom je zou wachten?
Spel speelde gisteravond echt top op de PS5 (bij mij dan). En ik kan me niet zo vinden in alle negatieve meningen op het pingen na ;)
Je hebt gelijk, gisteravond een paar potjes gespeeld.
1e potje enorm veel lag. Potjes erna liepen beter, echter best veel stutters ondanks constante fps.
Gameplay is een beetje wennen, had ruim een jaar niet gespeeld. Wat dingetjes zijn net even anders.
Al met al voelde het wel weer heel vet aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
SD5k schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:43:
[...]

Zit er nogsteeds in, volgens mij onder 'Reload behavior' moet je dan 'Prioritize interact' kiezen.
Thanks! Zat verstopt onder controller settings.
Helemaal overheen gekeken, vind de interface en het menu echt compleet onoverzichtelijk nu :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 02:12:
[...]

Kost 5k in de shop.
Vind DMZ persoonlijk wel een leuke mode
Ik vind ze ook in gebouwen rondom de betreffende stronghold. Scheelt weer een paar knaken.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 12:12

Auto deploy van je parachute ff aanzetten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Workingtitle schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:09:
[...]

Auto deploy van je parachute ff aanzetten dan
Ja, dat zal dan wel weer moeten dan ;)
Thanks

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Met die Chiron uit de battle pass schiet je alles overhoop😀 Heerlijk wapen, is gebaseerd op deKastov 74U. Die Bas P vind ik niet veel aan.
De Espionage, is de MP5, is ook erg fijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Zijn ze met CoD gestopt met betalen voor gunlicenses? Vandaar die vage benamingen voor guns, waarvan je weet dat ze een andere naam in het echt hebben?

Gisteren nog een aantal potjes DMZ gedaan. Wel een paar flinke lagspikes gehad, maar voor de rest wel goed kunnen spelen. Het is echter wel van levensbelang om als team bij elkaar te blijven en op die manier elkaar te helpen, dekken en reviven. Wat ik trouwens ook wel apart vind, is dat zelfs als je dood gaat, dat je alsnog te reviven bent. Het duurt wel langer, maar het kan wel.

Zag op Youtube dat men DMZ een Plunder 2.0 vindt, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Daarvoor zijn de verschillen veel te groot. Met Plunder respwande je gewoon na de dood. Daarnaast was het met Plunder het hoofddoel om geld bij elkaar te vergaren, terwijl je hier meer wapens aan het sparen bent en zorgen voor een succesvolle exfill.

Iedere keer andere wapens uit je contraband of random wapens als je niets meer hebt, vind ik een mindere keus.Heb liever mijn eigen loadouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 17:34
is het ook mogelijk de wapens aan te passen voor DMZ net als je normale loadout?
Tot zover is dit me nog niet gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

GabrielZ schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:32:
is het ook mogelijk de wapens aan te passen voor DMZ net als je normale loadout?
Als je die aanpassingen vrijgespeeld hebt wel. Zet je favoriete wapen wel in de ensured slot 1-2-3, zodat je bij een squad wipe out, niet dat wapen "kwijt" bent in DMZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
GabrielZ schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:32:
Ja. volgens mij begin je met 1 slot die je zelf kan samenstellen. Mocht je dood gaan terwijl je dit wapen hebt equipt kan je dit slot x aantal minuten niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat betreft extreme lag in DMZ. Toevallig op het vliegveld waar flink veel goede loot te vinden is ? Ik heb nu 3x extreme lag gehad en 3x was het op het vliegveld. Even 2 minuten lang zoveel lag dat je denkt dat je game is gecrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errr-Tieee
  • Laatst online: 10-09 14:47
Gisteren 1e win binnen gesleept met trios. Toch wel weer heerlijk gevoel die 1e win en de spanning op het laatst. Iemand enig idee of proximity chat volume ook omlaag kan? Gister 2x 2e plek in solo's omdat tegenstander 1 vs 1 loopt te schreeuwen in mic en ik dus echt niks meer kon horen qua sound gameplay. Voor nu de proximity chat maar uit gezet. Hoop dat dit gaat veranderen want vind de feature wel echt leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 12-09 15:47
Errr-Tieee schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:59:
Gisteren 1e win binnen gesleept met trios. Toch wel weer heerlijk gevoel die 1e win en de spanning op het laatst. Iemand enig idee of proximity chat volume ook omlaag kan? Gister 2x 2e plek in solo's omdat tegenstander 1 vs 1 loopt te schreeuwen in mic en ik dus echt niks meer kon horen qua sound gameplay. Voor nu de proximity chat maar uit gezet. Hoop dat dit gaat veranderen want vind de feature wel echt leuke toevoeging.
Als je die functie uitzet kunnen tegenstanders je dan ook niet meer horen (ondanks dat hun de functie wel aan hebben staan)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Errr-Tieee
  • Laatst online: 10-09 14:47
Tim01 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:48:
[...]

Als je die functie uitzet kunnen tegenstanders je dan ook niet meer horen (ondanks dat hun de functie wel aan hebben staan)?
Nee zij kunnen jou dan ook niet meer horen als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:54
Het kan aan mij liggen, maar w.m.b. is het spel nog onspeelbaar, hoge ping, bugs in het spel, movement wat vrij hakkelend aanvoelt. Zullen vast nog wat fixes/patches uitkomen, maar het verbaasd me dat de tendens hier nog vrij goed is.

Spelen jullie op een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Snap trouwens nog niet helemaal het doel van DMZ, maar dat ligt natuurlijk aan mij.
Doe wat missies, en op een gegeven moment naar een exfiltration point. Toen ik daar aankwam werd het ineens een gas-zone (misschien net te laat aanwezig??)

Maar het doel is gewoon wat missies spelen, en als je naar het exfiltration point is het klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
greatgonzo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:22:
Snap trouwens nog niet helemaal het doel van DMZ, maar dat ligt natuurlijk aan mij.
Doe wat missies, en op een gegeven moment naar een exfiltration point. Toen ik daar aankwam werd het ineens een gas-zone (misschien net te laat aanwezig??)

Maar het doel is gewoon wat missies spelen, en als je naar het exfiltration point is het klaar?
Het is een soort Tarkov en The Cycle: Frontier. Inderdaad missies doen voor rewards en op tijd weg zijn anders ben je sowieso dood. Verder ben je ook niet alleen met je team want er lopen nog andere mensen rond.

Ik ben DMZ gaan spelen om wapens te levelen, maar vind het zo leuk dat ik pas 1 potje BR heb gespeelt. Gewoon lekker rond lopen en schieten. Missies doen en andere spelers uitschakelen en hun loot stelen. Niet iets voor iedereen, maar ik vind het erg leuk om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53
SirMemeAlot schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:19:
Het kan aan mij liggen, maar w.m.b. is het spel nog onspeelbaar, hoge ping, bugs in het spel, movement wat vrij hakkelend aanvoelt. Zullen vast nog wat fixes/patches uitkomen, maar het verbaasd me dat de tendens hier nog vrij goed is.

Spelen jullie op een console?
Zelfde gevoel hier, ben gisteren uit frustratie na 1 spelletje gestopt met spelen. Timeout's, disconnects, ... was ene error na de andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-09 14:45
Lt.Mitchell schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:42:
[...]

Zelfde gevoel hier, ben gisteren uit frustratie na 1 spelletje gestopt met spelen. Timeout's, disconnects, ... was ene error na de andere...
Af en toe laggy lobby's, maar over het algemeen prima te spelen hier.
PilatuS schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:28:
[...]

Het is een soort Tarkov en The Cycle: Frontier. Inderdaad missies doen voor rewards en op tijd weg zijn anders ben je sowieso dood. Verder ben je ook niet alleen met je team want er lopen nog andere mensen rond.

Ik ben DMZ gaan spelen om wapens te levelen, maar vind het zo leuk dat ik pas 1 potje BR heb gespeelt. Gewoon lekker rond lopen en schieten. Missies doen en andere spelers uitschakelen en hun loot stelen. Niet iets voor iedereen, maar ik vind het erg leuk om te spelen.
Ik ben ook redelijk positief tot nu toe, leuk om te spelen en wel echt andere gameplay loop dan WZ.
Blijft alleen lastig als je opeens real players tegenkomt tijdens fights met A.I. Al vind ik sommige A.I. ook wel echt lastig, zijn best goed.

[ Voor 55% gewijzigd door Henkie_NtA op 18-11-2022 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
Pff had net bijna m'n eerste win ooit. In Warzone 1 ook nooit een win gehaald.

Had net in duo's m'n maatje dood maar ik schoot de laatste 2 neer. Zij hadden alleen nog self-revive dus gingen niet meteen dood. Mijn wapen was leeg dus was aan het reloaden en net op dat moment kom ik in het gas/buiten de cirkel terecht en was ik meteen dood.

Die 2 anderen zullen zich wel kapot gelachen hebben, ik kon wel janken. :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!
DMZ is echt leuk als je weet wat je moet doen. In het begin dacht ik ook zo veel mogelijk missies te doen en potje uitmaken maar soms moet je juist dingen looten en extracten om zo verder te komen in de missies.

Lijkt gewoon een uitgebreide versie van spec opss maar dan met veel vrijheid.

Hier een filmpje nog voor mensen die het niet goed snappen en de basics uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Henkie_NtA schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:50:
[...]
Ik ben ook redelijk positief tot nu toe, leuk om te spelen en wel echt andere gameplay loop dan WZ.
Blijft alleen lastig als je opeens real players tegenkomt tijdens fights met A.I. Al vind ik sommige A.I. ook wel echt lastig, zijn best goed.
Echte spelers tegenkomen is inderdaad even lastig. Je kan ook alleen aan de beweging of rugzak snel zien dat het geen NPC is. Qua NPC's heb je meerdere soorten. De standaard groepen die overal rondlopen doen je niets, maar die in strongholds of bij missies hebben met armor en schieten je snel neer.

Het is ook lastig om met sommige teammates om te gaan. Mijn 2 teammates gingen naar een missie in een zone waar je dus de sterkere NPC's tegenkomt terwijl ze geen armor hadden. Die reden naar het centrum van de zone en waren dus direct omsingeld door sterke vijanden zonder dat ze al een gasmasker hadden. Voor mijzelf besloten die mensen niet meer te helpen want het is niet te doen. Normaal help ik iedereen direct, maar solo naar een zone gaan met 20 sterke vijanden om mij heen is zelfmoord. Ik ga niet mijn gear verliezen voor die mensen, dan moeten ze maar minder dom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Henkie_NtA schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:50:
[...]
Soms zijn ze behoorlijk dom en blijven ze voor je langs lopen, maar heb ook al meegemaakt dat we met 3 man in een huisje verschanst zaten met 1 deur, maar kwam een deel via een raam naar binnen. Dat hadden we niet verwacht en dat kostte ons ook meteen het leven. :D

Gisteren ook in een stronghold de troepen van ons af kunnen houden, terwijl we de kluis boven aan het boren waren. Deurtje dicht, met 3 man zitten wachten tot de deur open ging. Schieten, granaat erachter aan, deur weer dicht en weer wachten. Werkte lekker efficiënt. :*)

Alleen die hostage missies is de timer wel gruwelijk kort zodra je binnenvalt. Best veel tegenstand en dan blijft er nauwelijks tijd over om de hostage te zoeken en de bom te disarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor de mensen waarbij het spel compleet blijft hangen voor een paar seconden en dat meerdere keren achter elkaar. Blijf sowieso weg van de terminal op het vliegveld. Dit probleem komt bij mij alleen daar voor en ook iedere keer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:22
Heeft iemand al succesvol gebruik gemaakt van assimilation? Ik speelde net Unhinged BR Trios, maar ik / we werden niet gerecruit. Volgens mij kun je op dit moment het die mode ownen door gewoon met 2 x 3 man te beginnen, elkaar joinen en dan tot het einde doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Die AQ soldier kills snap ik ook niet, zal nog wel niet goed werken, gisteren paar potjes gespeeld en zeker weten geen bots gezien of beschoten, maar hadden wel 8 en 9 kills met ons duo? Lijkt me niet dat alle AI kills verdeelt worden over de spelers. Maar goed na wat tweaken van de settings speelt het wel redelijk al trekt mijn wat oudere cpu het niet zo denderend, maar eens kijken of die wel volledig benut wordt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 12:12
Toch leuk als je schoten hoort in DMZ. Je echt pal naast een stronghold staat. Die deur open staat, je zachtjes naar binnen sluipt met zijn tweeën en een team wiped. Echt heel kut om zo dood te gaan haha. Maar wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
DMZ is wel nice!
Samenwerken is wel van belang voor succes.
Steeds wat meer loot bij elkaar schrappen en weer wegwezen. Zo al aardig wat wapens bij elkaar en leuke items.

Soms zit je in een groepje waarvan er een direct naar de nucleaire zone rent. Uiteraard zonder succes.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ben er niet over te spreken.... wat een trage pubg shooter is dit geworden. ik speelde eigenlijk alleen maar resurgence etc..

veel bugs, voelt niet goed aan.. ben er niet kapot van nog. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11
Ik krijg voor geen mogelijkheid de Warzone DLC van MW2 geïnstalleerd op de PS5. Klik op install (3,49gb) en er gebeurt gewoon niks… meer mensen last van?

Gisteren nog wel DMZ kunnen spelen en nu ineens niet meer..

[ Voor 16% gewijzigd door crimby op 18-11-2022 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

shakespeare schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:17:
ik ben er niet over te spreken.... wat een trage pubg shooter is dit geworden. ik speelde eigenlijk alleen maar resurgence etc..

veel bugs, voelt niet goed aan.. ben er niet kapot van nog. jammer.
Zal wel komen toch nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:19
Zijn er leden die dit op de Xbox spelen? Solo is dit best pittig (:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 07:43
Hoe ervaart men de voice chat? Probeerde met twee PS5 en twee PC samen te spelen dus moesten verplicht de ingame voice chat gebruiken. De PS5 (zowel ik als de ander) waren amper te verstaan terwijl de PCs over het algemeen wel normaal doorkwamen. De proximity chat en zo sowieso uitgezet want die schreeuwende Duitsers werd al snel vervelend. Vind het erg balen dat PS5 nog steeds geen discord heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Even een hele simpele vraag, maar ik kan het echt niet vinden. Hoe chat ik met mijn team ? Ik ben al 3x door het hele menu gegaan, maar zie nergens een keybinding om simpelweg een bericht te typen dat mijn teammates kunnen zien. Ik kan wel reageren via het notificaties menu, maar een knop die ik in kan drukken om ingame iets te typen, ik zie het nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:08
In warzone 1.0 was er een tijdje dat je bij het landen een vastloper had en dus je parachute niet kon openen, en na 10 seconden doet hij het weer en ben je vaak dood. Nu bij Warzone 2.0 heb ik dit net bij 3van de 5 potjes gehad. Vrij kut spelen op die manier

Verder tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11
Hier inmiddels gelukt weer te spelen… maar dmz en warzone is zooo laggy, meer last van? Echt niet te spelen!
Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste