Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:38
Een aantal dingen kloppen echt niet aan het spel, en ik vermoed dat ze hier ook weinig aan gaan veranderen.
Bij de aankondiging gaven de ontwikkelaars aan dat ze punten van warzone 1 wilden aanpakken, zoals loadouts en dat iedereen gelijk al zijn eigen wapens heeft. Het zou meer op een battle royale moeten lijken waarbij de loot wapens van het speelveld worden gebruikt. In de praktijk is het nu weer een groot circus met voetbal spelers als poppetjes en wapens in alle kleurtjes. Bovendien kan je vrijwel weer gelijk een wapen kopen waardoor sommige spelers al erg snel overpowered zijn. Er zou op z’n minst een modus moeten komen waarbij je geen eigen wapens of loadouts kan kopen, dat sluit meer aan bij een battle royale. Betreft die kleurtjes en poppetjes snap ik dat ze een verdienmodel moeten hebben, maar ik zou het prima vinden voor een battle royaal game te betalen. Eigenlijk zijn er maar erg weinig geweest waar daadwerkelijk voor betaald moest worden afgelopen jaren, en is het telkens een soort melkkoe geweest voor outfits.

Ook kloppen sommige zaken niet. Zo vaak na een kill als ik het niet begrijp neem ik het op en dan kijk ik het terug. Als je dan ziet wat ik zie als ik bijvoorbeeld op een heuveltje af ren dan is het vrij donker, maar dan zie je de killcam en zie je mij al van mijlen ver aan komen en is het heel licht, maar ook als je de positie van de enemy ziet zou hij vanaf boven de knieën boven de zandheuvel uitsteken en dus te zien moeten zijn. Maar vanaf mijn pov is er achter dan een mini stukje van een hoofd te zien waardoor je nauwelijks te raken bent. Dit mogen ze wat mij betreft meer recht trekken naar elkaar.

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 16:01
Wat vinden jullie van deze tactiek? (voor battle royale)

Je droped in de buurt van een stronghold loot daar omheen zodra de stronghold open gaat daar naar binnen.
Je openen de twee "grijze" kisten met de goeie loot. Dan start je een safe cracker contract.
Dan koop je je gear bij een buy station. En dan ga je voor de winst.

De strongholds op de kaart Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjcU_bnZJYoZlEFQKDkHzyTjb2c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qRVmCNacJAg6mYCAubRwS8UM.webp?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door zaander op 30-01-2023 12:24 . Reden: strongholds toegevoegd ]

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
zaander schreef op maandag 30 januari 2023 @ 12:22:

Je droped in de buurt van een stronghold loot daar omheen zodra de stronghold open gaat daar naar binnen.
Je openen de twee "grijze" kisten met de goeie loot. Dan start je een safe cracker contract.

De strongholds op de kaart [Afbeelding]
Gaan alle stronghold altijd open dan ? ik dacht alleen specifieke

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-11 10:44

Er gaan maar paar strongholds open, gewoon safecracker beginnen en dan geluk hebben met de stronhold.

• zaander
Sleeon schreef op maandag 30 januari 2023 @ 12:54:
[...]

Er gaan maar paar strongholds open, gewoon safecracker beginnen en dan geluk hebben met de stronhold.
Dat dacht ik dus ook, maar ik kwam er zaterdag achter dat in de gebouwen met oranje vlaggen (stongholds) goeie loot zit. Er komen er een paar "live" waar je je load out kunt halen maar die andere gaan ook open

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 14:26
zaander schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:08:
[...]

Dat dacht ik dus ook, maar ik kwam er zaterdag achter dat in de gebouwen met oranje vlaggen (stongholds) goeie loot zit. Er komen er een paar "live" waar je je load out kunt halen maar die andere gaan ook open
Holds met oranje vlaggen gaan gewoon open met wat loot (veel cash rond de 10 tot 15k in totaal) zonder bots. Diegene met bots kun je uiteindelijk je loadout mee krijgen.

Stay hungry, stay foolish!

• CHKYBSTRD
Maar vanaf seizoen 2, komt er in de eerste en de vijfde ronde een random loadout als het goed is.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:32
Ik speel bijna alleen DMZ via Steam. Ik heb het spel dus NIET gekocht.
Nu ( wellicht een zeer domme... ) vraag wat kan je met die inverdiende tokens ?
Heb er 90 ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfWqRD1yd-Y6y5-ROL6qfmrtYFA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zLIIiu9rKFg2wyMA8HUIekcg.jpg?f=user_large

• CHKYBSTRD
WiLLoW_TieN schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:28:
Heb er 90 ?
[Afbeelding]
Kun je uitgeven in de Store... :*)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:28:
Heb er 90 ?
[Afbeelding]
Die kan je gebruiken in de battlepass voor dingen als skins, maar dan moet je die pass wel kopen. Koop je die niet dan kan je er ook niets mee. Wat verder in de pass zit is niet zo boeiend. Ik had zelf nog genoeg COD punten om voor maar 5 euro de pass te kunnen kopen. In de pass zitten ook weer genoeg tokens om de volgende te kunnen kopen. Dus voor mij voor maar 5 euro het waard, maar voor andere mensen weer niet. Maar 1x betalen vond ik de moeite waard.

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:31
PilatuS schreef op maandag 30 januari 2023 @ 17:22:
[...]

Die kan je gebruiken in de battlepass voor dingen als skins, maar dan moet je die pass wel kopen. Koop je die niet dan kan je er ook niets mee. Wat verder in de pass zit is niet zo boeiend. Ik had zelf nog genoeg COD punten om voor maar 5 euro de pass te kunnen kopen. In de pass zitten ook weer genoeg tokens om de volgende te kunnen kopen. Dus voor mij voor maar 5 euro het waard, maar voor andere mensen weer niet. Maar 1x betalen vond ik de moeite waard.
Je kan zo'n 300cp point gratis krijgen in de Battle Pass. Gebruik de tokens dus om het pad naar de cp points waar free bij staat vrij te spelen.

Alles met een free label krijg je als je het vrijspeelt met een token ook al heb je geen battle pass

• PilatuS
  • Niet online
stijn1309 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 18:22:
[...]

Je kan zo'n 300cp point gratis krijgen in de Battle Pass. Gebruik de tokens dus om het pad naar de cp points waar free bij staat vrij te spelen.

Alles met een free label krijg je als je het vrijspeelt met een token ook al heb je geen battle pass
Klopt inderdaad, ik was de gratis dingen vergeten. Is ook hoe ik de pass hebben kunnen kopen voor 5 euro, door de gratis tokens te gebruiken van Warzone 1.

• WiLLoW_TieN
Ik heb geen FREE tokens van WarZone1.
Hoe kom ik nu het voordeligst aan die Battle pass ?

• PilatuS
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:17:
Ik heb geen FREE tokens van WarZone1.
Hoe kom ik nu het voordeligst aan die Battle pass ?
Net genoeg COD punten kopen om de pass te kunnen kopen. Daarna genoeg spelen zodat iedere volgende gratis is en je niet nog een keer moet betalen.

• WiLLoW_TieN
Dus als ik nu voor €9,99 1100 CP munten koop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FpoCYtIYEqKw5FdJR7IOH73Us2k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8w2h6llFbEtTnoVgnSKh92Jr.jpg?f=fotoalbum_large

Dan kan ik daarmee de meest basic 'Battle Pass' aanschaffen ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sNnAcAmUfzaA1PAEsL7I_U_vMUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FpthZgooPcgRpjrD6V6nbstR.jpg?f=fotoalbum_large

En wat WIN ik daarmee behalve skins ?
Krijg ik meer 'insured ( weapon ) slots' bv ?
Kan ik wapens 'vrijspelen' wat anders domweg niet lukt zonder Battle Pass ?

• PilatuS
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:14:
Dus als ik nu voor €9,99 1100 CP munten koop.

[Afbeelding]

Dan kan ik daarmee de meest basic 'Battle Pass' aanschaffen ?

[Afbeelding]

En wat WIN ik daarmee behalve skins ?
Krijg ik meer 'insured ( weapon ) slots' bv ?
Kan ik wapens 'vrijspelen' wat anders domweg niet lukt zonder Battle Pass ?
Zoals vaker besproken is, alleen skins en blueprints die je niet nodig hebt. Geen insured slots of wapens. Er is geen enkele reden om de pass te kopen om een voordeel te hebben in het spel. Misschien komen er later nog dingen, maar op dit moment mis je niets zonder de pass.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Battlepass zijn wapen blueprints, wapens die je alleen unlocked via de pass, XP tokens en operator/vehicle skins.

• WiLLoW_TieN
internaut schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:26:
Battlepass zijn wapen blueprints, wapens die je alleen unlocked via de pass, XP tokens en operator/vehicle skins.
Dus wel wapens die je anders NIET kan 'behalen' of vinden via loot cq exfill :?

• internaut
Je kan alles vinden via loot en een goede exfill maar met een pass kan je het sneller hebben.

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-10 10:08
PilatuS schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:26:
[...]

Zoals vaker besproken is, alleen skins en blueprints die je niet nodig hebt. Geen insured slots of wapens. Er is geen enkele reden om de pass te kopen om een voordeel te hebben in het spel. Misschien komen er later nog dingen, maar op dit moment mis je niets zonder de pass.
Soms unlock je nieuwe wapens uit de BP, echter krijgen die het seizoen daarna een unlock challenge terwijl de nieuwste wapens dan weer in de nieuwe BP zitten. Zo 2 weken voor season 2 ook niet de moeite meer.

In WZ1 zaten er op level 100 BP nog weleens gave skins bij, maar in WZ2 hebben ze die skills kennelijk verleerd (zowel free als betaalde bundles). Is natuurlijk wel een kwestie van wat het je interesseert.

@WiLLoW_TieN Dus tja, je kan die tokens bewaren voor season 2 en die dan BP kopen, of nu.

Als je hem nu koopt heb je wel meteen die 300cp over, en dan na volgend seizoen heb je er 600. Maar goed, als je verder niets doet met die zooi, dan is het helemaal niet interessant.
Ashika Island word de nieuwe resurgence map. Ben benieuwd.
Morgen is de aankondiging van het complete nieuwe seizoen.

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 09:21
Met de nieuwste update is Birdseye perk helaas uitgeschakeld!

• WiLLoW_TieN
Zag iets van een gratis 'skin' via Burger King ? Kan je zo een code uberhaupt wel gebruiken op de PC als je geen battlepass hebt ? Niet dat ik zo een code heb.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

Nix_R schreef op maandag 30 januari 2023 @ 22:08:
Met de nieuwste update is Birdseye perk helaas uitgeschakeld!
Vind ik persoonlijk niet echt "helaas", was gewoon OP in mijn ogen. Wanneer je die perk hebt heb je een groot voordeel t.o.v. mensen die hem niet hebben, zeker als ze bv net uit de Gulag komen zijn ze kansloos.

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:31
FlowSnake schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:48:
[...]

Soms unlock je nieuwe wapens uit de BP, echter krijgen die het seizoen daarna een unlock challenge terwijl de nieuwste wapens dan weer in de nieuwe BP zitten. Zo 2 weken voor season 2 ook niet de moeite meer.

In WZ1 zaten er op level 100 BP nog weleens gave skins bij, maar in WZ2 hebben ze die skills kennelijk verleerd (zowel free als betaalde bundles). Is natuurlijk wel een kwestie van wat het je interesseert.

@WiLLoW_TieN Dus tja, je kan die tokens bewaren voor season 2 en die dan BP kopen, of nu.

Als je hem nu koopt heb je wel meteen die 300cp over, en dan na volgend seizoen heb je er 600. Maar goed, als je verder niets doet met die zooi, dan is het helemaal niet interessant.
Die weapon unlocks zijn altijd "Free Tiers" dus die krijg je ook met de niet premium (gratis) Battle Pass. Volgens mij heb ik ook ergens in de patchnotes gelezen dat je unused bp tokens automatisch worden uitgegeven aan het eind van het seizoen.

Voor de rest: het grootste voordeel van de BattlePass wel kopen is dat je per seizoen iets van 4u 2WXP tokens krijgt. Maakt het levellen toch iets vermakelijker :+ Zo nu en dan zit er inderdaad wel een aardige skin/blueprint bij, maar daar hoef je het niet voor te doen.

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:28
HenkEisDS schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:34:
[...]

WHAT THE HELL! :( Als ze dit echt zo doorzetten ben ik er wel klaar mee denk ik.
Ik snap je frustratie maar de DMZ mode is nog de gehele tijd in Beta geweest, En met alle respect alle games die ik in Beta gespeeld heb in de afgelopen jaren werden uiteindelijk bij full release volledig gewiped van progressie dus hier kun je Activision niet kwaad voor aankijken.

Wat ik uiteindelijk wel apart vond is dat ze de M13B assault rifle gelocked hebben achter het spelen van een Beta modus.

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:54
Je insured slot wordt toch niet gereset gelukkig!
(Tweet van IW)

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:11

Ik doe dit al vanaf het begin, ik weet meerdere strongholds te vinden waar ik zelfs al direct in kan landen en direct twee witte (grijze) kratten kan openen. Vervolgens kopen we direct een loadout wanneer genoeg geld. Iedere stronghold (gele vlaggen, geen blacksite) gaat na de eerste ronde open en heeft witte kratten, het is echter de vraag of het een stronghold wordt met AI + loadout of gewoon een normal buidling blijft.

Edit; zag dat iemand al eerder uitleg hier over had gegeven, alleen niet van die strongholds waarbij je al vanaf de drop in kan landen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kneepie op 31-01-2023 14:25 ]

• Nix_R
SD5k schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:09:
[...]

Vind ik persoonlijk niet echt "helaas", was gewoon OP in mijn ogen. Wanneer je die perk hebt heb je een groot voordeel t.o.v. mensen die hem niet hebben, zeker als ze bv net uit de Gulag komen zijn ze kansloos.
Ik vond het wel fijn! Je had ook veel meer schietgevechten nu is t meer looten en in een huisje campen!
Maar vind high alert ook wel handig!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nix_R schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:20:
[...]

Ik vond het wel fijn! Je had ook veel meer schietgevechten nu is t meer looten en in een huisje campen!
Maar vind high alert ook wel handig!
Oh ik vond het ook wel fijn hoor, net zoals de RPK en Fennec, maar dat maakt ze niet minder OP. :)

• Nix_R
SD5k schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:30:
[...]

Oh ik vond het ook wel fijn hoor, net zoals de RPK en Fennec, maar dat maakt ze niet minder OP. :)
Ja dat klopt maar als iedereen het gebruikt, dan is alles weer in balans😉 haha

• internaut

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 09:15
Ziet er wel echt veelbelovend uit

• Ricmaniac
  • Nu online
Poooh letterlijk 2x 2e in Warzone quads zojuist. dat is zoooo vervelend XD
en beide keren was het ook nog maar 1v1

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:56
SD5k schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:30:
[...]

Nu nog iedereen Aim assist en we hebben weer wat level playing field :+

• PilatuS
  • Niet online
Van mij mag S2 van DMZ komen want ik heb iedere missie gedaan op 3 na.

Die 3 missies die ik nog niet heb gedaan ga ik ook niet doen. Weinig zin in 31 kills met een bepaalde sniper op 200+ meter. Dan nog 8 unieke contracten terwijl er maar 9 verschillende zijn. Ik vond 8 contracten in 8 POI's al wel uitdagend genoeg. Verder nog 30 kills met een bepaalde MG waarvan 10 headshots en 20 op 100+ meter. Met de Bryson rondlopen en daar 30 kills mee maken was ook wel bagger genoeg, dus ik laat de rest van die kills mooi zitten.

Door 3 missies over te slaan wel iedere final story missie van tier 5 kunnen doen. Da's voor mij wel voltooid genoeg :P

• WiLLoW_TieN
Nog steeds vermakelijk aan het rondrennen en sluipen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ar-EomonxZEOhNXvNWkeYZbfmWo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zBlODh0ezFaaYa3oKK9TaQBE.jpg?f=user_large

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:46
Hoe laat is het te spelen morgen ? Is dit weer vanaf 18:00 NL tijd ?

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-11 00:25
BP14 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:37:
Hoe laat is het te spelen morgen ? Is dit weer vanaf 18:00 NL tijd ?
Zou 6pm moeten zijn.

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:03
18:00 geven ze aan inderdaad.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
klopt het nou dat DMZ langer offline blijft?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• meneerdeman
  • Laatst online: 05-11 08:01

meneerdeman

Mister The Man

Donstil schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:09:
klopt het nou dat DMZ langer offline blijft?
Wat ik begreep ging DMZ eerder offline en zal gewoon om 18:00 beschikbaar zijn? Maar zekerheid is er pas om 18:00 8)7

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:38

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Is dat wanneer de update beschikbaar is, of wanneer het te spelen is? Oftewel: Kun je al eerder de update downloaden?

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
D3LTTA schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:16:
[...]

Wat ik uiteindelijk wel apart vond is dat ze de M13B assault rifle gelocked hebben achter het spelen van een Beta modus.
Je kunt die ook niet looten, het is mij tenminste niet gelukt, klopt dat?

• internaut
rvrbtcpt schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:27:
[...]

Je kunt die ook niet looten, het is mij tenminste niet gelukt, klopt dat?
Toch wel hoor.
Als je een player killed kan je de gun gewoon nemen uit zijn backpack.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
internaut schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:37:
[...]

Toch wel hoor.
Als je een player killed kan je de gun gewoon nemen uit zijn backpack.
Dat is dus wat ik probeerde maar dat lukte niet en op een gegeven moment was de gun verdwenen. Het is nog beta zullen we maar zeggen.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:23
Hann1BaL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:23:
[...]

Is dat wanneer de update beschikbaar is, of wanneer het te spelen is? Oftewel: Kun je al eerder de update downloaden?
Op PS5 is de download iig beschikbaar.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:38

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Henkie_NtA schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:44:
[...]

Dat is nou precies het antwoord waar ik wat mee kan. Zwengel ik dat ding even aan, al heb ik nog niet besloten of ik MW2 wel weer ga spelen (Deathloop bezig, maar ik ben er nog niet over uit of dat een game voor mij is.)

• bakkie1985
Henkie_NtA schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:44:
[...]

Hier nog niet te zien helaas.

• Donstil
  • Niet online
meneerdeman schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:21:
[...]

Wat ik begreep ging DMZ eerder offline en zal gewoon om 18:00 beschikbaar zijn? Maar zekerheid is er pas om 18:00 8)7
Ooh dat zou ook nog kunnen idd.

• bakkie1985
Voorlopig alleen maar Dev errors 😟

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:57

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

bakkie1985 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:25:
Voorlopig alleen maar Dev errors 😟
Das niet verrassend gezien de geschiedenis van grotere updates 🫣

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

greatgonzo

schit-te-rend!

Connectie fout op connectie fout, op de ps5

• steefje
  • Laatst online: 20:40
Nergens last van op de X. Speelt prima so far

PSN ID Binloading_nl

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

greatgonzo

schit-te-rend!

Herstart hielp

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Helaas geen ene keer levend van het eiland afgekomen.

Kun je op een of andere manier een squad filteren? Regelmatig zit ik in een squad waar de 2 andere spelers elk hun eigen kant op gaan. Zo kom ik niet echt verder helaas....

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

Hopelijk wordt de "Armor break" notificatie snel eruit gehaald.
Al een paar keer gedacht dat ik iemand had gedowned.... Viel toch tegen ;)

Cons:::BB4E

• Monda
  • Laatst online: 11-11 09:38
Blij met de verbeteringen. Vooral mbt de plates. Maar amper een potje kunnen spelen. Zeker. 8 potjes eruit gegooid. Heel erg slecht... Maar aan de andere kant standaard voor Warzone na een grotere update.

PSN: Mondaatje

• Ricmaniac
  • Nu online
Nice 2 wins gehaald vanavond in de nieuwe map.
In warzone 1 had ik nooit resurgence gespeeld. Dit is wel leuk moet ik zeggen.
Veel actie continue eigenlijk

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-11 15:31
Hier ook 2 wins van de 2 potjes gespeeld in de nieuwe resurgence. ✌🏽

• Monda
Heb 5 potjes gespeeld in Resurgence. Vond het wel heel irritant dat enemies geen plates dropten. Steeds gevechten aangaan zonder plates.

• SD5k

SD5k

>4&X

Monda schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:47:
Heb 5 potjes gespeeld in Resurgence. Vond het wel heel irritant dat enemies geen plates dropten. Steeds gevechten aangaan zonder plates.
Als het goed is is dat vandaag al gefixt, was inderdaad behoorlijk irritant.

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:51
Plates zijn inderdaad schaars
Op XBOX ook irritant dat je na je drop je eerste plate oppakt, en deze in je backpack beland, en je die eerst dan moet selecteren. Ook de armor break melding was inderdaad erg vervelend, stop steeds met schieten omdat ik denk dat de player down is :(

Maar als ze vandaag al een update hebben daarvoor ben ik zeer tevreden over de update!

• CHKYBSTRD
Is de TTK verhoogd?

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Bij mij enorm veel lag, op de ps5. Nog meer mensen hier last van? Kan amper normaal een potje doen helaas

• Monda
Zou wel moeten. Er moet gewoon 50 base health bij zoals wz1. Dat was prima qua ttk. Dit is veel te snel.

• Ricmaniac
  • Nu online
heb wel het idee dat die battlepass een stuk langzamer gaat
moest bij S1 altijd 3 games spelen voor 1 token. nu 5

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:54

neolite

Immer kritisch

In de patchnotes staat geen TTK verhoging. Maar bepaalde wapens hebben natuurlijk wel een Nerf gekregen en iedereen start met een 3-plate vest. Dus gevoelsmatig kan dit wel iets van impact hebben. Dat ze de TTK alsnog moeten verhogen is wat mij betreft een no-brainer.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11 19:39
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 00:03:
heb wel het idee dat die battlepass een stuk langzamer gaat
moest bij S1 altijd 3 games spelen voor 1 token. nu 5
Skill issue :+

Jokes aside. Nog niet gespeeld, maar opzich wel blij mee. De vorige had ik een redelijk korte tijd op 100%. Daarna is het spelen nog wel leuk, maar krijg je er wel minder voldoening uit.

• Ricmaniac
  • Nu online
JobKlimop schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:00:
[...]

Skill issue :+

Jokes aside. Nog niet gespeeld, maar opzich wel blij mee. De vorige had ik een redelijk korte tijd op 100%. Daarna is het spelen nog wel leuk, maar krijg je er wel minder voldoening uit.
mja weet niet.. vind het nu vrij heftig want ik speel CoD nooit als enige game. nu voelt het wel alsof ik meer moet spelen dan dat ik waarschijnlijk ga willen in die 50 dagen om hem te completen :P

Er zit gewoon geen enkel voordeel aan om het langer te laten duren voor de speler. Dus voelt als een slap.

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:56
Nou, Resurgence is wel weer heerlijk hoor. Die paar maanden zónder ook wel redelijk vermaakt (vooral mini royale), maar dit is gewoon meer mijn ding.

Ze zouden het helemaal goed kunnen maken door Rebirth te (her)introduceren over een paar seizoenen.

• WiLLoW_TieN
Bijna level 102...net een leuk potje gedaan ( voor mijn doen )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ivHjH4KaAXcoPEE4WvbZ7uimGR4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x4WIJtZG2CFkI5WCaHLrj4Xd.jpg?f=fotoalbum_large

• Kneepie
Verademing de nieuwe update! Meteen 1ste in duo's met 19 kills.

• Henkie_NtA
Ik ben in tegenstelling tot de meesten wat minder positief over de season 2 update eerlijk gezegd.
Het voornaamste probleem wat ik heb (en waar ik vooraf al bang voor was) is dat door de hernieuwde focus op loadouts je weer veels te veel issues krijgt met meta guns. Echt bijna iedereen loopt met RPK of sniper met incendiary rounds (of die achterlijke akimbo shit, special place in hell voor die mensen).

• Kneepie
Henkie_NtA schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:17:
Ik ben in tegenstelling tot de meesten wat minder positief over de season 2 update eerlijk gezegd.
Het voornaamste probleem wat ik heb (en waar ik vooraf al bang voor was) is dat door de hernieuwde focus op loadouts je weer veels te veel issues krijgt met meta guns. Echt bijna iedereen loopt met RPK of sniper met incendiary rounds (of die achterlijke akimbo shit, special place in hell voor die mensen).
Volgens mij ligt de meta juist weer helemaal open, je kan op dit moment juist met van alles schieten.
Akimbo pistols zijn niet veel meer waard, zijn al generfd en die sniper met incendiary rounds zal binnenkort wel gepatched worden aangezien er verwacht wordt dat dit een bug is. De focus op loadouts heeft weinig te maken met meta wapens, deze kon je bij de buystation al voor 2,5k kopen. Ik vind alles veel gebalanceerder, je kan eindelijk weer een beetje een agressiever playstyle hanteren doordat je rennend platen kan pakken! En door de velen loadouts en meer cashflow krijg je minder gecamp op loadouts. Maar goed ieder zijn ding, ik heb maanden met ergernis gespeeld dat is nu voor mij minder en voor andere wellicht meer.

• Henkie_NtA
Kneepie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:29:
[...]

Volgens mij ligt de meta juist weer helemaal open, je kan op dit moment juist met van alles schieten.
Akimbo pistols zijn niet veel meer waard, zijn al generfd en die sniper met incendiary rounds zal binnenkort wel gepatched worden aangezien er verwacht wordt dat dit een bug is. De focus op loadouts heeft weinig te maken met meta wapens, deze kon je bij de buystation al voor 2,5k kopen. Ik vind alles veel gebalanceerder, je kan eindelijk weer een beetje een agressiever playstyle hanteren doordat je rennend platen kan pakken! En door de velen loadouts en meer cashflow krijg je minder gecamp op loadouts. Maar goed ieder zijn ding, ik heb maanden met ergernis gespeeld dat is nu voor mij minder en voor andere wellicht meer.
Maar door de veranderingen is de toegangkelijkheid van meta guns toch juist toegenomen? Meer geld, meer free loadout drops. Ik wordt iig meer dan de helft van de tijd gekilled door een RPK of sniper met incendiary rounds en dat was in season 1 niet zo eenzijdig in mijn beleving. Ik merk het ook aan mezelf en mn team mates, we lopen steeds vaker met dezelfde guns rond.

• Donstil
  • Niet online
Lijkt er wel op dat ze de tijd die je terug krijgt op je secured weapon slot generfed hebben.
Voor seizoen 1 was dat al snel een uur als je een paar self revive kits mee kon nemen, gisteren kreeg ik 10 minuten met twee kits 8)7

• Kneepie
Henkie_NtA schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:00:
[...]

Maar door de veranderingen is de toegangkelijkheid van meta guns toch juist toegenomen? Meer geld, meer free loadout drops. Ik wordt iig meer dan de helft van de tijd gekilled door een RPK of sniper met incendiary rounds en dat was in season 1 niet zo eenzijdig in mijn beleving. Ik merk het ook aan mezelf en mn team mates, we lopen steeds vaker met dezelfde guns rond.
Ik kan niet ontkennen dat door meer loadouts de kans natuurlijk groter is om je eigen wapens te pakken. Echter waar je nu sneller voor een loadout gaat kocht je het voorheen gewoon bij de buy. Ik zie zelf van alles voorbij komen, M4 / TAQ V / TAQ56 / RPK / nieuwe assault rifle, ben even de naam kwijt, iedereen is nog zoekende. Dat mensen los gaan op die sniper is volkomen begrijpelijk, er is een grote groep die snipen helemaal het einde vinden echter is dit pas alleen van toepassing als je een 1shotkill kan maken, anders is een sniper voor het gros nutteloos. Meta wapens zullen voor dit genre altijd blijven, volgens mij is dit hun verdien model door mensen te verleiden naar bepaalde blueprints.

• SD5k

SD5k

>4&X

De nieuwe AR en shotgun zijn beiden echt heel nice (al is die laatstgenoeme wel een beetje OP), gebruik ze momenteel samen in een loadout.

[ Voor 23% gewijzigd door SD5k op 21-02-2023 13:23 ]

• PilatuS
  • Niet online
SD5k schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:22:
De nieuwe AR en shotgun zijn beiden echt heel nice (al is die laatstgenoeme wel een beetje OP), gebruik ze momenteel samen in een loadout.
Die shotgun is zo belachelijk goed dat ik mij afvraag hoe lang het gaat duren tot ie weer wordt generfed. Het enige nadeel is dat de damage snel afneemt bij meer range, maar los van dat is het close range een beest.

Heb er nu deze hipfire build van gemaakt. Kan nog iets beter met een andere laser, maar die is zichtbaar en dat wil ik niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R40OAluOX3NGZJx3TdZZVvC8ijc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wfl4IxScYHu3lzKm8Sth1rbd.jpg?f=fotoalbum_medium

• marcanti
Kneepie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:05:
[...]

Ik kan niet ontkennen dat door meer loadouts de kans natuurlijk groter is om je eigen wapens te pakken. Echter waar je nu sneller voor een loadout gaat kocht je het voorheen gewoon bij de buy. Ik zie zelf van alles voorbij komen, M4 / TAQ V / TAQ56 / RPK / nieuwe assault rifle, ben even de naam kwijt, iedereen is nog zoekende. Dat mensen los gaan op die sniper is volkomen begrijpelijk, er is een grote groep die snipen helemaal het einde vinden echter is dit pas alleen van toepassing als je een 1shotkill kan maken, anders is een sniper voor het gros nutteloos. Meta wapens zullen voor dit genre altijd blijven, volgens mij is dit hun verdien model door mensen te verleiden naar bepaalde blueprints.
Ik vind als sniper-enthousiasteling die 2-shot kill snipers in Resurgence eigenlijk wel prima. Heb een snelle SPX-80 build, waarmee je in 1 shot iemand minstens extreem kwetsbaar maakt, en vaak zelfs downed (want niet volle health, bijv. na respawn). Daarnaast een medium range sniper support (M4, Chimera, M13) waarmee je een vervolg kunt geven.

In Warzone 1 was het achteraf gezien te makkelijk. Al was die laatste aanpassing, alleen 1-shot voor zware snipers wel een schot in de roos ( :+ ).

• Donstil
  • Niet online
SD5k schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:22:
Zijn dat wapens uit de BattlePass, of kan ik die zo selecteren en even levelen?

• zaander
@Donstil je moet ze eerst vrijspelen via de battle pass.

Er is een manier om ze eerder te hebben maar weet niet of ik dat hier mag delen.

• Kneepie
zaander schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:53:

Er is een manier om ze eerder te hebben maar weet niet of ik dat hier mag delen.
DM dat even :P

• Donstil
  • Niet online

Ooh dan ben ik het goeie pad aan het volgen denk ik :)

• Dracoz
  • Laatst online: 18:01
Die KV Broadside is echt een belachelijk wapen op close range. Laatste tijd vaak gepakt daardoor.

Ik geniet nog lekker van de MCPR sniper build waarbij ik lekker 1shots kan maken.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 22:51

Via welke weg?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-11 23:00

Ja wut?

• Donstil
  • Niet online
Ik denk dat het om dit gaat.

• zaander

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:14
Je kunt ze wel nog op de DMZ manier unlocken. Gewoon door iemand laten droppen en exfillen.
Zo heb ik de ISO van een operator gepakt tijdens een potje, die is nu dus unlocked.

• Kneepie
Wat halen jullie over het algemeen voor ping? Ik krijg het niet onder de 40ms, schommelt tussen de 40 a 50 ms.

(PS5)

[ Voor 4% gewijzigd door Kneepie op 27-02-2023 15:44 ]

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:14
meestal tussen de 30 en 40, en soms tussen 40 en 50

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:56
Kneepie schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:44:
Wat halen jullie over het algemeen voor ping? Ik krijg het niet onder de 40ms, schommelt tussen de 40 a 50 ms.

(PS5)
15 - 25. Af en toe servers met 30/35ms. Speel op XSX.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:33

Oxigeon

En zo is dat!

Een vriend van me appte gisteren dat hij weer cod wilde gaan spelen samen. Prio 1 is dus meteen naar die Broadside toe gaan zodat ik dir shotgun te pakken heb. Wat er daarna gebeurd maakt eigenlijk dan nog masr weinig uit haha.

Echter 1 van de Kids is een beetje ziekjes (steeds wakker hoesten). Tijd voor warzone is er dus niet en moet het dus bij de mp houden. Maar na 2 maanden niet spelen is dat ook weer geen ramp om zo weer effe in te komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Oxigeon op 28-02-2023 07:20 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• marcanti
Ik kom die Broadside gek genoeg nog niet zoveel tegen op Ashika Island. Hopen dat 'ie generfed wordt voordat jan en alleman 'm unlocked hebben...

Je kunt wat mij betreft beter grinden op een wapen die goed is maar niet extreem overpowered, zoals een M4 / Chimera. Dan weet je dat je er langer wat aan hebt.

• Ricmaniac
  • Nu online
Ik baal wel dat ik niet door had dat die zo OP was :P Ik was namelijk met de battlepass al helemaal naar rechts gegaan voor die base hemlock.

Maarja nu moet ik dan weer 12 punten ofzo voor ik bij die broadside kan komen.

• Ricmaniac
  • Nu online
Stiekem wacht ik ook al sinds Blackops 2 ofzo dat er een keer een CoD komt zonder shotguns XD

• Donstil
  • Niet online
marcanti schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 13:39:
Je kunt wat mij betreft beter grinden op een wapen die goed is maar niet extreem overpowered, zoals een M4 / Chimera. Dan weet je dat je er langer wat aan hebt.
Er is eigenlijk elk seizoen wel een wapen OP, dus ik wissel dan meestal naar het volgende wapen wat geen goeie balancing heeft.

Zo hou ik het een beetje afwisselend :P, anders schiet ik ook alleen maar met de M4.

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste