Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-11 16:14
Nu die broadside zo overpowered is ben ik aan het ranken wat ik ranken kan met dan ding.
Tegen de tijd dat hij generfd wordt zal het ongetwijfeld lastiger worden. Maar nu alle andere shotguns nog :-(

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

Ik heb zelf geen Dragon's Breath rounds, zonder dat hij is nogsteeds erg sterk hoor, maar zie het niet echt zitten om die Expedite 12 tot level 28 te gaan grinden terwijl ik die verder hoogstwaarschijnlijk nooit meer zal gebruiken.

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11 11:51
Ik begin de laatste tijd juist weer steeds meer mijn weg te vinden in DMZ, waar ik meer plezier uit haal dan battle royal, hier nog mensen op XBOX die bepaalde faction missions moeten halen?

• jichem
SD5k schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:57:
Ik heb zelf geen Dragon's Breath rounds, zonder dat hij is nogsteeds erg sterk hoor, maar zie het niet echt zitten om die Expedite 12 tot level 28 te gaan grinden terwijl ik die verder hoogstwaarschijnlijk nooit meer zal gebruiken.
Hier zie ik ook wel wat tegen op, maar ik wil toch heel graag alle wapens geheel unlocken.
En ik merk dat op ashika met een shotgun en een ar best wel goed te spelen valt.
Het unlocken van de laatste 3 smg's kost mij veel meer moeite.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SD5k schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:57:
Die Dragon's Breath rounds heb je nergens voor nodig. Zonder is zoals je zegt sterk zat. Ik gebruik ze zelf juist niet omdat het zo enorm veel zooi op je scherm geeft dat je te weinig ziet.

Je kan in DMZ trouwens heel snel levelen als je wil. Gewoon double weapon XP pakken en bots schieten. Met een beetje mazzel doe je dan 10 levels per potje.

• SD5k

SD5k

>4&X

PilatuS schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:18:
[...]

Die Dragon's Breath rounds heb je nergens voor nodig. Zonder is zoals je zegt sterk zat. Ik gebruik ze zelf juist niet omdat het zo enorm veel zooi op je scherm geeft dat je te weinig ziet.

Je kan in DMZ trouwens heel snel levelen als je wil. Gewoon double weapon XP pakken en bots schieten. Met een beetje mazzel doe je dan 10 levels per potje.
Goede tip, ga het eens in DMZ proberen. Als ik nu iets wil levellen ga ik altijd hersenloos MP grinden, heb ik MW2 toch niet voor niks gekocht (want raak het verder niet meer aan). :P

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:47
Wow wat is die Broadside shotgun OP zeg. net 4x warzone gedaan alle 4 de keren door spelers met die shotgun gekilled.. slaat nergens op.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• PilatuS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:03:
Wow wat is die Broadside shotgun OP zeg. net 4x warzone gedaan alle 4 de keren door spelers met die shotgun gekilled.. slaat nergens op.
Ze moeten natuurlijk wel de battlepass verkopen. Stop er een te goed wapen in en mensen kopen de pass er voor. Dan na een tijdje het ding nerfen, want te OP. Om vervolgens bij een nieuwe battlepass in de toekomst weer hetzelfde te doen. Bij Warzone 1 was het niet anders dan dat het nu is.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

greatgonzo

schit-te-rend!

PilatuS schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:18:
[...]

Dat is idd wel een goede tip!

Het enige dat ik lastig vind, bij de vorige versie unlock je alle uitbreidingen door levellen van je gun, maar ik zie nu dat je voor bijvoorbeeld een scope oid soms ook eerst een andere gun eerst moet levellen

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 21:35
resurgence quads op dat eiland, mijn hemel wat een chaos. 10 kills per potje is standaard, laatste potje eindigde de cirkel in het water, chaos van heb ik jou daar. 4 teams in het water, vuur overal van die shotguns, mensen onderwater. Kreeg een beetje battlefield 3/4 feeling waar zulke dingen vaak gebeuren, absolute chaos. Heerlijk.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

in de water... ik vind helemaal mooi! :P

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 11:55

Patriot

Fulltime #whatpulsert

greatgonzo schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:48:
[...]

Dat is idd wel een goede tip!

Het enige dat ik lastig vind, bij de vorige versie unlock je alle uitbreidingen door levellen van je gun, maar ik zie nu dat je voor bijvoorbeeld een scope oid soms ook eerst een andere gun eerst moet levellen
Ik vind dat juist wel leuk, krijg je een beetje afwisseling van in de wapens die je gebruikt :P

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 16:23

DvE

ORA-00000

PilatuS schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:49:
[...]

Ze moeten natuurlijk wel de battlepass verkopen. Stop er een te goed wapen in en mensen kopen de pass er voor. Dan na een tijdje het ding nerfen, want te OP. Om vervolgens bij een nieuwe battlepass in de toekomst weer hetzelfde te doen. Bij Warzone 1 was het niet anders dan dat het nu is.
Was de broadside niet free te unlocken?

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11 12:45
DvE schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:38:
[...]

Was de broadside niet free te unlocken?
Ja en nee. Hij zit in de battlepass dus die moet je wel kopen van CoD points.
Het is wel zo dat als je 1x wat CP koopt en je speelt genoeg om alles in de battlepass te unlocken dan krijg je meer CP terug dan dat de battlepass kost. (1400 te unlocken en kost 1000)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• DvE

DvE

ORA-00000

JohnnyV76 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 08:19:
[...]

Ja en nee. Hij zit in de battlepass dus die moet je wel kopen van CoD points.
Het is wel zo dat als je 1x wat CP koopt en je speelt genoeg om alles in de battlepass te unlocken dan krijg je meer CP terug dan dat de battlepass kost. (1400 te unlocken en kost 1000)
Euh, ik weet niet of ik het dan goed doe, maar ik heb hem door gewoon te spelen met battlepass points vrijgespeeld. En er staat ‘free’ bij net als bij de Hemlock. Zonder aanschaffen van Battlepass.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11 12:45
DvE schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:20:
[...]

Euh, ik weet niet of ik het dan goed doe, maar ik heb hem door gewoon te spelen met battlepass points vrijgespeeld. En er staat ‘free’ bij net als bij de Hemlock. Zonder aanschaffen van Battlepass.
Dus je kunt unlocks doen met battlepass points zonder de battlepass?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• DvE

DvE

ORA-00000

JohnnyV76 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:58:
[...]

Denk het wel ja. Bij een heleboel staat wel dat je battlepass nodig hebt. Maar je kan toewerken naar ‘free’ stuff zoals de Hemlock en Broadside en de dual swords (kodachis or whatever 😄)
Maar hoor graag als ik iets over het hoofd zie.

[ Voor 6% gewijzigd door DvE op 05-03-2023 12:07 ]

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 23:41

thunder8

Het gedonder begint weer.

JohnnyV76 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:58:
[...]

Een aantal zaken zijn inderdaad gratis te doen, zonder de battlepass te kopen. Je krijgt alleen een aantal zaken bij vrijspelen en lang niet alles wat je wel krijgt met een volledige Battlepass. Denk dat ze juist de wapens unlock wel doen, zodat je geen pay to win krijgt met de BP.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Zijn er meer die een zeer stotterende cutscene hebben als een potje Warzone (resurgence) is gewonnen (PS5)? Ik heb t nu een aantal keer gehad terwijl mn squadmates nergens last van hebben (PS4 en PS5). Ik snap er niets van. In het begin was t gewoon goed en nu sinds een aantal dagen elke keer hetzelfde. Ik kan dan ook niks drukken en moet de hele diashow afwachten om weer iets te kunnen. Ik heb niets aangepast naar mijn mening dat dit zou moeten veroorzaken. Ook heb ik dit gehad met Warzone 1 op een gegeven moment op dezelfde PS5. Een schone installatie heeft toen ook niet geholpen..

PSN id: PENo1

• noordwolde
ik heb 1000 punten nu en enlock net die 18 waar je 2x 100 gratis krijgt. Heb de eerste unlocked en zou dus 1100 moeten hebben maar hij blijft op 1000 staan? of moet ik echt alle 5 unlocken om ze te krijgen?

• thunder8

thunder8

noordwolde schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 15:27:
ik heb 1000 punten nu en enlock net die 18 waar je 2x 100 gratis krijgt. Heb de eerste unlocked en zou dus 1100 moeten hebben maar hij blijft op 1000 staan? of moet ik echt alle 5 unlocken om ze te krijgen?
Als die 2de 100 CP punten de hoofdbeloning is, ja dan wel. Elk vakje heeft zijn eigen unlock nodig. 20 vakken met 4 subvakken en de hoofdbeloning. Totaal 100 stuks. :)

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:15
Wanneer gaan ze eens iets doen aan die achterlijke shotgun... op deze manier is er echt totaal geen zak meer aan. Kansloos al die sukkeltjes die alleen maar met dat hoerending rond lopen..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
sjorremans schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:13:
Wanneer gaan ze eens iets doen aan die achterlijke shotgun... op deze manier is er echt totaal geen zak meer aan. Kansloos al die sukkeltjes die alleen maar met dat hoerending rond lopen..
Dan blijf je buiten?

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 16:01
ik ga hem vandaag maar eens lvlen :)

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• jichem
Ik hoop dat ze nog even wachten, heb hem nog net niet helemaal geunlocked.
Zoals met elk spel heeft iedereen wel iets aan het spel waar anderen het spel juist zo leuk om vinden.
In DMZ Al mahzra lopen er naar mijn smaak te veel mensen met die idiote range snipers, vooral op die berg boven in de map. De mensen met die snipers vinden dat de leukste manier van spelen... ieder zn ding denk ik dan.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha ja, potjes Shipment zijn wel helemaal stuk als er een speler met die shutgun bij zit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PilatuS
  • Niet online
De Broadside is belachelijk OP, dus moet je die zelf ook maar even gebruiken. In DMZ vind ik het trouwens wel erg lekker spelen. Kom je 3 man tegen dan ben je door je ammo heen voordat je de 3e dood hebt met alle andere wapens. Zelfs met een close range SMG en 60 kogels moet je herhalen. Met de Broadside kan je prima een heel team afmaken zonder te hoeven reloaden en dat speelt toch wel erg fijn. Normaal als je 2 of 3 man tegenkomt is het snel over, maar nu heb je een aardige kans.

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-11 21:42
Man man man,ben behoorlijk klaar met die shotgun OP noobs, jessus zeg. Is niks meer aan zo.
Hopelijk snel een update waar ie flink generfd wordt.

• noordwolde
prachtig die shotgun, vooral met die vuur dingen. Wat een chaos.

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:20:
De Broadside is belachelijk OP, dus moet je die zelf ook maar even gebruiken. In DMZ vind ik het trouwens wel erg lekker spelen. Kom je 3 man tegen dan ben je door je ammo heen voordat je de 3e dood hebt met alle andere wapens. Zelfs met een close range SMG en 60 kogels moet je herhalen. Met de Broadside kan je prima een heel team afmaken zonder te hoeven reloaden en dat speelt toch wel erg fijn. Normaal als je 2 of 3 man tegenkomt is het snel over, maar nu heb je een aardige kans.
Hha ja klopt het is best wel lekker dat ding in DMZ inderdaad.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Spijtig dat je die andere irritante shotgun moet gaan levelen voor dragon breath's ammo te unlocken.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:47
internaut schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:40:
Spijtig dat je die andere irritante shotgun moet gaan levelen voor dragon breath's ammo te unlocken.
Met shoot the ship (Modern warfare 2 multiplayer) kan je het heel snel halen in principe.
Ik heb het denk ik in 3 uurtjes gehaald vanaf level 2 naar 28

als je CoD niet hebt en alleen warzone ja dan gaat het lang duren :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• PilatuS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:52:
[...]

Met shoot the ship (Modern warfare 2 multiplayer) kan je het heel snel halen in principe.
Ik heb het denk ik in 3 uurtjes gehaald vanaf level 2 naar 28

als je CoD niet hebt en alleen warzone ja dan gaat het lang duren :P
3 uur is nog best lang. Ga naar DMZ met double weapon XP, schiet een zooi bots en je doet 10 levels in 20 minuten. DMZ is net zoals Warzone gratis te spelen.

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 16:45
Grappigste bug tot nu toe: vast komen te zitten in een buy station. Nog steeds geen idee hoe ik er in viel... Ik kon een cluster mine kopen en laten ploffen waardoor ik er uit werd gelanceerd. Reviven en weer verder :-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zeg3C5P4yXet74rUksJ-G1qUNQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CwdcnazZYWOPCgGjrThU7oGT.jpg?f=fotoalbum_large

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 12:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

uzuri schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:49:
Grappigste bug tot nu toe: vast komen te zitten in een buy station. Nog steeds geen idee hoe ik er in viel... Ik kon een cluster mine kopen en laten ploffen waardoor ik er uit werd gelanceerd. Reviven en weer verder :-)
[Afbeelding]
😂

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:11
[Afbeelding]
Verschrikkelijke bug, al een paar keer gehad. Volgens mij komt dit als je dolphin dive doet op de buy en te snel wilt openen.

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:03
[Afbeelding]
Deze heb ik ook een keer gehad, ik kon niks kopen want geen geld.
Enemy's zagen mij niet dus kon er nog 2 killen ook :*)

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ymaenhout schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:33:
Man man man,ben behoorlijk klaar met die shotgun OP noobs, jessus zeg. Is niks meer aan zo.
Hopelijk snel een update waar ie flink generfd wordt.
Kwestie van niet close quarters vechten. In 'the open' heb je geen ene jotta aan een shotgun. Ik gebruik de laatst unlockable LMG. Kies een relatief open terrein en maai ze met bosjes tegelijk weg. Tot ze gaan snipen. En dan leggen ze het negen van de tien keer alsnog tegen me af. Want als ze niet meteen het eerste schot raak schieten. Raken mijn eerste kogels al hun donder en dan is het gek scherend onmogelijk om me nog te raken met een sniper.

Shotguns werken alleen wanneer je toe laat dat je in hun voordeel gaat vechten. Gewoon niet doen. Pas je aan aan wat ze gebruiken. En als je dan toch echt close quaters moet vechten, neem dan een mijn en handgranaten mee en spam ze overal waar je denkt dat ze aan komen rushen.

• Rubu
  • Laatst online: 17:31
Op twitter hebben ze (gelukkig) aangegeven dat de KV met de S2R update een nerf gaat krijgen, want het is nu echt niet te doen.

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:31
Rubu schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:34:
Op twitter hebben ze (gelukkig) aangegeven dat de KV met de S2R update een nerf gaat krijgen, want het is nu echt niet te doen.

[Twitter]
Duurt gewoon te lang voor die fix van die shotgun... slaat gewoon nergens op.
Dit soort dingen moet je gewoon tussendoor direct patchen.
Wapen balance duurt zo traag. Rpk/Fennec duurde ook al een heel seizoen. Zoiets kan toch veel sneller bij getuned worden

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 16:01
heb hem net max lvl laat me heel even genieten haha.
wat een chaos op shipment met dat ding :o _/-\o_

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• SD5k

SD5k

>4&X

zaander schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:58:
...en daardoor soms érg vervelend om andere wapens te levellen. :/

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:31
zaander schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:58:
Doe gewoon uit principe niet met zo'n gun schieten. Het verpest mijn spel dus ga ik die van een ander niet verpesten door hetzelfde te doen.

Maar zoiets kan wellicht gebeuren maar moet gewoon binnen 2 of 3 dagen gepatcht worden.

• PilatuS
  • Niet online
stijn1309 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:10:
[...]
Maar zoiets kan wellicht gebeuren maar moet gewoon binnen 2 of 3 dagen gepatcht worden.
Dat zo'n gun in het spel komt slaat al nergens op. Je stopt toch niet iets in het spel waarvan je niet weet wat het doet. Dus ze stoppen het er bewust in. Er wordt ergens een keuze gemaakt hoeveel damage zo'n ding doet en dan stoppen ze het er in.

• Opperhoof
  • Laatst online: 16:53
Kun je het wapen van de chemist ook in je insured slot doen?

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Opperhoof schreef op maandag 13 maart 2023 @ 21:58:
Uiteraard. Is gewoon een M13.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Opperhoof schreef op maandag 13 maart 2023 @ 21:58:
Het wapen dat je oppakt is contraband en die kan je ook weer verliezen, maar unlockt de basis M13B blueprint die je vervolgens kan gebruiken als insured weapon. Ik weet alleen niet meer of je dan ook meteen alle attachments hebt, of dat je het wapen eerst moet levellen. Maar dat merk je vanzelf :)

• Opperhoof
  • Laatst online: 16:53
BlaTieBla schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 07:32:
[...]

Het wapen dat je oppakt is contraband en die kan je ook weer verliezen, maar unlockt de basis M13B blueprint die je vervolgens kan gebruiken als insured weapon. Ik weet alleen niet meer of je dan ook meteen alle attachments hebt, of dat je het wapen eerst moet levellen. Maar dat merk je vanzelf :)
Nee, je moet hem dan dus eerst weer leveren. Nou ja doen we dat.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Vind het wel weer fijn dat BR mini-trio terug is. Vind ik toch wel het fijnste spelen. Sneller in de actie.
Ook een voordeel dat je de strongholds meteen in kan zonder de AI eerst eruit te moeten spelen.
Ze zitten toch vaak vol met veel geld en 1 á 2 zilveren kisten

• Monda
  • Laatst online: 11-11 09:38
Hele vreemde bug/glitch in seizoen 3... We dachten eerst een juggernaut, maar kwamen er toen achter dat het geen AI was (oa omdat hij dropshotte). Ik dacht zelf aan een Spawnprotection glitch, aangezien je hetzelfde icoontje met de parachute ziet van Spawnprotection, wanneer we op hem schieten... Z'n health gaat heel erg langzaam, terwijl we met z'n 2en op hem schieten.

YouTube: Warzone 2 Spawnprotection glitch!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 13-04-2023 00:48 ]

PSN: Mondaatje

• Rubu
  • Laatst online: 17:31
Monda schreef op donderdag 13 april 2023 @ 00:16:
Hele vreemde bug/glitch in seizoen 3... We dachten eerst een juggernaut, maar kwamen er toen achter dat het geen AI was (oa omdat hij dropshotte). Ik dacht zelf aan een Spawnprotection glitch, aangezien je hetzelfde icoontje met de parachute ziet van Spawnprotection, wanneer we op hem schieten... Z'n health gaat heel erg langzaam, terwijl we met z'n 2en op hem schieten.

YouTube: Warzone 2 Spawnprotection glitch!!!!
Als het goed is zit spawn protection er niet meer in want dit was inderdaad een glitch.

Vind de S3 update verder niet veel bijzonders. Al Mazrah resurgence wel leuk en ik denk ook de 1-shot snipers prima gebalanceerd (je bullet velocity & drop is heel dramatisch met die explosive ammo), maar had wel iets meer aanpassingen verwacht en gehoopt dat de TTK voor WZ ietsje omhoog zou gaan

• Barry_Pangang
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13-05 10:42
Wellicht een leuke discussie!

Wat speel je liever? Warzone 2 of DMZ?

Ik speel vanaf het begin al de Battle Royal modus met erg veel plezier en heb sinds kort ook DMZ geprobeerd.
Online heb ik al veel tutorials/videos bekeken over DMZ en wat je kan/moet doen. Maar of ik het nu echt leuk vind, ben ik nog niet over uit. (wellicht dat iemand hier iets over kan vertellen)

Ben benieuwd naar jullie bevindingen :)

PSN: Barry_Pangang

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11 11:51
Barry_Pangang schreef op maandag 17 april 2023 @ 14:23:
Zelf speel ik Warzone indien er vrienden online staan, en dan met name resurgence, omdat je dan veel actie hebt. Als er verder niemand online is doe ik vaak DMZ, op zich kun je solo wel aardig ver komen daarin, maar sommige missions heb je wel echt hulp nodig, deze heb ik dan ook nog niet behaald, maar met de focus op die missies, en dat je al je stash kwijt kan raken zorgt wel voor een leuke spanning, anders dan bij battle royale/resurgence.

• Donstil
  • Niet online
Barry_Pangang schreef op maandag 17 april 2023 @ 14:23:
Wellicht een leuke discussie!

Ik speel vanaf het begin al de Battle Royal modus met erg veel plezier en heb sinds kort ook DMZ geprobeerd.
Online heb ik al veel tutorials/videos bekeken over DMZ en wat je kan/moet doen. Maar of ik het nu echt leuk vind, ben ik nog niet over uit. (wellicht dat iemand hier iets over kan vertellen)

Ben benieuwd naar jullie bevindingen :)
Wij spelen vooral veel DMZ, omdat DMZ wat meer lean back of vergevingsgezind is t.o.v. Warzonde 2.0 en dat bevalt ons wel.

Halverwege het seizoen komt daar ook weer Plunder bij trouwens, daar hebben we met Warzone 1.0 ook erg veel plezier mee gehad, om dezelfde reden als DMZ eigenlijk, we worden wat ouder, hebben wat minder tijd en focus en hangen gewoon op de bank terwijl we slap ouwehoeren. Warzone 2.0 is dan wat meer "continu" opletten.

• PilatuS
  • Niet online
Voor wie DMZ speelt misschien een handige tip. Je kan in een secure backpack ook een andere backpack opslaan. Begin je het spel wissel je naar de grote backpack en aan het einde terug naar de secure backpack. Op die manier kan je altijd 4 extra items meenemen naar iedere nieuwe ronde en toch ook een grote backpack hebben.

Die extra operatorslots bevallen hier trouwens ook wel goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58Wl3GDWnIsX-lVarlAWEhFjWMc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jP4Xq0AJfadBRDWTNWNFYnJq.jpg?f=user_large

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:41:
Voor wie DMZ speelt misschien een handige tip. Je kan in een secure backpack ook een andere backpack opslaan. Begin je het spel wissel je naar de grote backpack en aan het einde terug naar de secure backpack. Op die manier kan je altijd 4 extra items meenemen naar iedere nieuwe ronde en toch ook een grote backpack hebben.

Die extra operatorslots bevallen hier trouwens ook wel goed.

[Afbeelding]
Ja ik zag het gisteren in een YouTube filmpje toevallig best handig.

Dat van de Operators vind ik wel grappig ook, ik wil wel eens “even” spelen maar dan zijn er geen bekende online, voor seizoen 3 was dat altijd een beetje nutteloos, nu drop ik in die eiland map en ga ik mijn operator aankleden, daarna eruit en weer opnieuw. Zo heb ik altijd een aangeklede operator als ik wel met andere samen speel :)

Edit: ik heb overigens dat 4e slot ook maar gekocht 8)7

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Iemand een gratis double XP code nodig voor 2.0? kreeg hem net bij mn top up op startselect en speel zelf niet. (PS5)

Pm

• Roystonrio
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Ik heb het idee dat de matchmaking is gepatched sinds de laatste update. (moeilijkere lobby)

Weet iemand of dat zo is?

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Ik speel al sinds het begin DMZ, fantastische modus. Heerlijk vrij, geen gedoe met zones en shizzle. Lekker een beetje missies doen in je eigen tempo.

Grootste nadeel: niet veel bekenden spelen dit spel dus ben op randoms en solo aangewezen. Dat begin ik zo langzamerhand zat te worden. En daar baal ik stevig van. Ik geniet namelijk echt als ik weer een extraction heb kunnen halen met een missie op zak!
Maar het solo gamen is zo verschrikkelijk moeilijk gemaakt met S3. De AI die je best laserbeamt (zeker de Tier 3), andere spelers die je standaard maar neer sabelen en nul begrip hebben als je solo aan missies bezig bent. Ik ress enemies zelfs nog weleens na het downen, met als dank dat ik op mijn beurt neergeknald wordt.
Laat staan de complete idioterie die je toebedeeld krijgt als je met randoms speelt. Ieder voor zich en nooit hun plates op hebben. Leaven als ze dan ook snel gedownd worden.. En je dan bij godsgratie toch een iets meer behulpzaam iemand treft: extracten ze binnen 3 minuten al. Wauw.

Zoals je leest: er zit ff wat frustratie in de weg.

Mochten er nog wat behulpzame gamers een voorkeur voor DMZ hebben, ik sta open voor invites! Ik zal dan zeker wat gezelliger zijn! 😂

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Macchill schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:00:
[...]

Mochten er nog wat behulpzame gamers een voorkeur voor DMZ hebben, ik sta open voor invites! Ik zal dan zeker wat gezelliger zijn! 😂
Herkenbaar :)
Maar welk platform en wat is je accountnaam? Dat voegt net ff wat makkelijker toe.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-11 12:23
Ik speel al sinds het begin DMZ, fantastische modus. Heerlijk vrij, geen gedoe met zones en shizzle. Lekker een beetje missies doen in je eigen tempo.

Grootste nadeel: niet veel bekenden spelen dit spel dus ben op randoms en solo aangewezen. Dat begin ik zo langzamerhand zat te worden. En daar baal ik stevig van. Ik geniet namelijk echt als ik weer een extraction heb kunnen halen met een missie op zak!
Maar het solo gamen is zo verschrikkelijk moeilijk gemaakt met S3. De AI die je best laserbeamt (zeker de Tier 3), andere spelers die je standaard maar neer sabelen en nul begrip hebben als je solo aan missies bezig bent. Ik ress enemies zelfs nog weleens na het downen, met als dank dat ik op mijn beurt neergeknald wordt.
Laat staan de complete idioterie die je toebedeeld krijgt als je met randoms speelt. Ieder voor zich en nooit hun plates op hebben. Leaven als ze dan ook snel gedownd worden.. En je dan bij godsgratie toch een iets meer behulpzaam iemand treft: extracten ze binnen 3 minuten al. Wauw.

Er is gewoon nog steeds 0 incentive om niet iedereen on sight neer te maaien, dat vind ik wel jammer. Bijna iedereen schiet op alles wat beweegt.

• jichem
Ik denk dat het grootste probleem is, als het al een probleem is, dat er eigenlijk 3 opvattingen mogelijk zijn in het spel waarbij optie 1 heel veel last heeft van optie 3, en optie 2 het allemaal wel goed vindt zo.
Optie 1: je ontwijkt alle pvp en gaat alleen looten en missies doen
Optie 2: je loot en doet missies en als je aangevallen wordt of dreigt aangevallen te worden of je krijgt een mooie kans ga je pvp.
optie 3: full pvp

Ik speel zelf overigens tussen 2 en 3 in, wel goede vesten/wapens etc. looten en ga pvp zodra ik een player zie.

[ Voor 11% gewijzigd door jichem op 19-04-2023 10:52 ]

• jichem

Mocht je vanavond dmz willen spelen: Chocomel#21931

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
BlaTieBla schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:54:
[...]

Herkenbaar :)
Maar welk platform en wat is je accountnaam? Dat voegt net ff wat makkelijker toe.
Ik zal vanavond even mijn Activision naam (of eigenlijk nummer) opzoeken. Het begint met Macchill#54nogwat. Geen idee of je daar al mee kan zoeken.. 😅

Maar tnxs voor je reactie!
jichem schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:53:
[...]

Mocht je vanavond dmz willen spelen: Chocomel#21931
Ik ga je toevoegen! 🤙🏻
Tnxs!

Of niet: je naam is niet bekend in CoD.. ;)

Ah, daar issie: Macchill#5656748 Activision id

[ Voor 41% gewijzigd door Macchill op 19-04-2023 19:17 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Verwijderd

Code is vergeven.

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2023 14:03 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 13:27:
Gratis Double XP code ergens bij gekregen voor de Playstation versie.
Speel zelf geen C.O.D, dus.

XFPM-HNNF-RLT9

Veel plezier!
(Laat ff weten of je de code heb gebruikt zodat andere dat weten)
Claimed, tnx

• Rietveldusa
  • Laatst online: 13-11 12:50
zijn er nog mensen die sinds gisteren constant hun verbindnig verliezen in game? (DMZ)

sinds gisteren om 20u40 ongeveer constant lost connection to host. Het vreemde is dat ik dan terug naar de lobby ga, ik wel al mn gear waarmee ik infilde behou. dus 2 plate vest en insured weapon, ook al neem ik dan andere wapens en 3 plate vest enzovoort, als ik dan mn connectie verlies, krijg ik gewoon hetgeen terug waarmee ik infilde. Erg raar, want als je gewoon je verbinding verliest met de game ben je wel alles kwijt.

Game al gerepaired, herinstaleerd, wifi drivers geupdate, nvidia driver geupdate. Deze morgen dan maar op de pc van mn dochter geprobeerd, dit werkte perfect, totdat ik in B21 een skeleton key maakte, daarna terug disconnected. weer met behoud van mn insured weapon.

update:

net 4 potjes building 21 gespeeld, niets aan de hand, 3 encrypted harddisk zoeken om te wisselen voor een skeleton key, maar telkens dood, 5de potje naar de buy station, skeleton key, en BAM, binnen 2 minuten verbinding verloren. en terug wel mn load out terug van m'n infil.

[ Voor 15% gewijzigd door Rietveldusa op 22-04-2023 18:26 ]

• Rietveldusa
  • Laatst online: 13-11 12:50
update 2: zijn er mensen die dit eventueel kunnen verifieren? ik had net een andere speler die hetzelfde probleem had. vanaf het moment dat hij een skeleton key had door middel van barter van 3 encrypted hard disks, verbrak de verbinding na 2-3minuten.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Rietveldusa schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 17:36:
zijn er nog mensen die sinds gisteren constant hun verbindnig verliezen in game? (DMZ)

sinds gisteren om 20u40 ongeveer constant lost connection to host. Het vreemde is dat ik dan terug naar de lobby ga, ik wel al mn gear waarmee ik infilde behou. dus 2 plate vest en insured weapon, ook al neem ik dan andere wapens en 3 plate vest enzovoort, als ik dan mn connectie verlies, krijg ik gewoon hetgeen terug waarmee ik infilde. Erg raar, want als je gewoon je verbinding verliest met de game ben je wel alles kwijt.

Game al gerepaired, herinstaleerd, wifi drivers geupdate, nvidia driver geupdate. Deze morgen dan maar op de pc van mn dochter geprobeerd, dit werkte perfect, totdat ik in B21 een skeleton key maakte, daarna terug disconnected. weer met behoud van mn insured weapon.

update:

net 4 potjes building 21 gespeeld, niets aan de hand, 3 encrypted harddisk zoeken om te wisselen voor een skeleton key, maar telkens dood, 5de potje naar de buy station, skeleton key, en BAM, binnen 2 minuten verbinding verloren. en terug wel mn load out terug van m'n infil.
Wel gehad dat bij een crash alle infil gear behouden bleef (ook wel het minste dat ze kunnen bieden :) ). Maar dergelijke crashes zijn redelijk zeldzaam hier (PS5).
Gisteren wel tegen het fenomeen aangelopen dat B21 toegang niet werkte met een squad. Bij iedereen crashte de game op het moment dat B21 gekozen werd als deployment.
Verder; het is een beta, so $h!t happens.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Al bijna volle week dat ik alleen in een team zit.. terwijl er wel gewoon een match met spelers wordt gevonden.. heel vreemd.. en dat bij alle game modi

[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 24-04-2023 19:54 ]

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 14:26
greatgonzo schreef op maandag 24 april 2023 @ 19:47:
Al bijna volle week dat ik alleen in een team zit.. terwijl er wel gewoon een match met spelers wordt gevonden.. heel vreemd.. en dat bij alle game modi
Dan is het verstandig om squad fill aan te zetten :+

Stay hungry, stay foolish!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

CHKYBSTRD schreef op maandag 24 april 2023 @ 20:37:
[...]

Dan is het verstandig om squad fill aan te zetten :+
ja daar kwam ik later ook achter dat ik die, per abuis, had uitgezet :O |:(

• CHKYBSTRD
Hebben jullie met het spelen van Warzone ook zoveel last van lag en rubberbanding? Latency wordt nu ook weergegeven bij mij als 1,2 of 3 ms. Het is eigenlijk nauwelijks speelbaar op deze manier.

Als ik MW2 mp speel is er niets aan de hand maar schakel je over naar WZ een totaal ander verhaal.

• Donstil
  • Niet online
Lache vanaf vandaag is Plunder terug :)

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Donstil schreef op woensdag 26 april 2023 @ 11:09:
Lache vanaf vandaag is Plunder terug :)
fijn.. eindelijk eens wat wapens levelen

• thunder8

thunder8

CHKYBSTRD schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:47:
Hebben jullie met het spelen van Warzone ook zoveel last van lag en rubberbanding? Latency wordt nu ook weergegeven bij mij als 1,2 of 3 ms. Het is eigenlijk nauwelijks speelbaar op deze manier.

Als ik MW2 mp speel is er niets aan de hand maar schakel je over naar WZ een totaal ander verhaal.
Latency is bugged, dus die waarde zegt momenteel niets. Af en toe in DMZ wel last van rubberbanding, vooral als je de trein pakt.

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:11
Wat zijn de servers slecht meeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
Vraag mij af of ze het tij nog kunnen keren wat betreft servers gameplay etc.
Ik merk zelf al dat voor battleroyaal het in de ochtend lastig is een server te vinden met crossplay uit.

• PilatuS
  • Niet online
Kneepie schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:14:
Wat zijn de servers slecht meeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
Vraag mij af of ze het tij nog kunnen keren wat betreft servers gameplay etc.
Ik merk zelf al dat voor battleroyaal het in de ochtend lastig is een server te vinden met crossplay uit.
Slechte servers ? Of niet genoeg spelers ?

Hier is het soms ook lastig een potje solo's te vinden met Warzone, maar DMZ is heel makkelijk en snel. Ik denk dat er vaak genoeg gewoon niet genoeg spelers zijn.

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 08:37
Nog DMZ spelers vanavond ? Mijn vaste DMZ buddies zijn er niet dus voeg me maar toe op Steam of PSN.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:13
Blijf het leuk vinden. Maar er veranderd wel veel elke 'update'. Speel nog steeds alleen maar de gratis variant via Steam. Wel inmiddels level 128. Als ik een wapen verkrijg door hem af te nemen van een door mij gedode mede-speler kan ik die dan ook met al zijn mods/aanpassingen in mijn eigen secure slot plaatsen ? Indien JA hoe dan ?

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:10:
Blijf het leuk vinden. Maar er veranderd wel veel elke 'update'. Speel nog steeds alleen maar de gratis variant via Steam. Wel inmiddels level 128. Als ik een wapen verkrig door hem af te nemen van een door mij gedode mede-speler kan ik die dan ook met al zijn mods/aanpassingen in mijn eigen srcure slot plaatsen ? Indien JA hoe dan ?
Dat kan helaas niet, contraband kun je niet in je secured slot plaatsen.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:13
richards3 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:49:
[...]

Dat kan helaas niet, contraband kun je niet in je secured slot plaatsen.
Damn...d8 ik al....heb je zo een glimmend ding gevonden.... :X

• Rene
  • Laatst online: 19:48
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:56:
[...]

Damn...d8 ik al....heb je zo een glimmend ding gevonden.... :X
Dat vind ik juist zo leuk aan de DMZ. Ik speel heel vaak solo en ga de DMZ in met een proximity mine, spotter scope en ammo box. Geen wapens.

Heerlijk om wapens te vinden (vaak door een AI neer te slaan). Probeer vaak om een revive kit, revive pistol en een 2/3 plate vest te vinden. Als dat gelukt is ga ik echte operators hunten. (Met de spotter scope kijken waar de AI loopt te schieten en daar dan tactisch naartoe bewegen).

Als ik een sniper riffle heb gejat ga ik een missie doen en wacht ik op hoger gelegen grond tot een ander team een heli oproept. Vanaf daar is het 1/2 man sniper en vervolgens de heli bestormen. (Als ik geen sniper heb ga ik op ca 150 meter zitten en zorg ik dat ik een armorers truck heb, vervolgens hou ik met de spotter scope de locatie van de operators in de gaten en is het carmageddon als die heli eraan komt).

(De proximity mines neem ik overigens mee om mijn area (vaak een dak of kamer) af te bakenen. Kan je mooi 3 ingangen dekken zonder dat je ze in de gaten hoeft te houden. Spotter scope met IR is perfect om operators/AI te vinden. Omdat er geen sniper glimt is kan je op je gamak de boel in de gaten houden.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:10:
Blijf het leuk vinden. Maar er veranderd wel veel elke 'update'. Speel nog steeds alleen maar de gratis variant via Steam. Wel inmiddels level 128. Als ik een wapen verkrijg door hem af te nemen van een door mij gedode mede-speler kan ik die dan ook met al zijn mods/aanpassingen in mijn eigen secure slot plaatsen ? Indien JA hoe dan ?
Paar rondjes met dat type wapen in DMZ spelen en je hebt hem snel genoeg geleveld met alle attachments. Zorg dat je het wapen in je handen heb wanneer er XP wordt 'uitgedeeld' (zoals bij volbrengen van missies en regio bezoek in de DMZ), want dat telt ook mee voor je actieve wapen.
Alleen skins is een ander verhaal. Daar moet je wat explicitere zaken voor doen en is in alleen DMZ wel lastig (daar hebben we dan weer shipment 24/7 en de HC mode voor)

• thunder8

thunder8

BlaTieBla schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 07:41:
[...]

Paar rondjes met dat type wapen in DMZ spelen en je hebt hem snel genoeg geleveld met alle attachments. Zorg dat je het wapen in je handen heb wanneer er XP wordt 'uitgedeeld' (zoals bij volbrengen van missies en regio bezoek in de DMZ), want dat telt ook mee voor je actieve wapen.
Alleen skins is een ander verhaal. Daar moet je wat explicitere zaken voor doen en is in alleen DMZ wel lastig (daar hebben we dan weer shipment 24/7 en de HC mode voor)
Alleen dat laatste is dan weer onmogelijk als je alleen de Warzone versie hebt en geen MWII, zoals @WiLLoW_TieN aangaf. ;)

Voor de rest is het inderdaad met dat specifieke wapen in de hand zoveel mogelijk missies en dus XP harken.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik zoek eigenlijk wat tips om fatsoenlijk te snipen. Op korte afstand lukt dat, maar verder weg vind ik toch lastig.

Elke scope heeft wel streepjes of puntjes, die corrigeren voor de bullet drop, neem ik aan.
Maar hoe weet je wat elk streepje doet. Per streep 100 meter oid?

• CHKYBSTRD
greatgonzo schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:33:
Ik zoek eigenlijk wat tips om fatsoenlijk te snipen. Op korte afstand lukt dat, maar verder weg vind ik toch lastig.

Elke scope heeft wel streepjes of puntjes, die corrigeren voor de bullet drop, neem ik aan.
Practices makes perfect, ik kan redelijk goed snipen en weet vaak al snel hoe ik met een bullet drop moet omgaan van bv een nieuw wapen. Dat is puur ervaring, ik heb ook het liefst een clean sniperscope zonder streepjes etc.

• CHKYBSTRD
Toevoeging:

Invasion is de perfecte modus om goed ervaring op te doen met sniper rifles.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

CHKYBSTRD schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:45:
Toevoeging:

Invasion is de perfecte modus om goed ervaring op te doen met sniper rifles.
hmm altijd over die modus heen gekeken, of is dit MW2?

• CHKYBSTRD
greatgonzo schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:51:
[...]

hmm altijd over die modus heen gekeken, of is dit MW2?
MW2 als je dat niet hebt dan zou ik Plunder aanraden en anders gewoon WZ natuurlijk.

• thunder8

thunder8

greatgonzo schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:33:

Op korte afstand is de crosshair gewoon het mikpunt. Meeste snipers zijn tot een metertje of 200 nagenoeg zonder drop. Alleen de Signal 50 heeft al heel snel last van bulletdrop.

Tips:

- Sowieso High Velocity ammo gebruiken. Dit reduceert bulletdrop significant.
- Attachments selecteren op bullet velocity. Des te hoger de snelheid van de kogel, des te minder de drop is.
- Indien mogelijk, zorg voor een bipod onder je barrel. Zodra je ligt en de bipod gebruikt, staat je scope stil en heb je geen last van sway. Dit maakt op langere afstanden met 1 schot raak schieten een heel stuk makkelijker. Dit maakt het wapen wel minder handelbaar en langzamer om te gebruiken, maar voor de langere afstanden is geen sway een enorm genot.
- Gebruik de Raptor-FVM40 scope zodra je die vrijgespeeld hebt. Die is lastig vrijspelen, maar een bijna onmisbaar middel om je raakpunt te bepalen op extreme afstanden. Deze scope heeft een ingebouwde rangefinder en geeft met een rode dot in de scope aan wat het mikpunt is. Zo kwam ik erachter dat de Signal 50 extreme bulletdrop had en ik nooit iemand kon raken op die afstand. Met High velocity ammo wordt het beter, maar komt nooit in de buurt van de andere snipers.
- Als je hem al hebt vrijgespeeld gebruik de nieuwe FJX Imperium Sniper. Voordeel van deze sniper is de grote hoeveelheid ammo die je bij je hebt, vergeleken met alle andere snipers. (Zolang je geen ander magazine plaatst) De SPX-80 en de Victus XMR vind ik persoonlijk nog iets beter op extreme afstanden, maar die extra hoeveelheid ammo is gewoon erg fijn, zeker in Invasion, waar je veel tegenstanders hebt om af te knallen.
- Ga veel in invasion spelen. Dan krijg je als sniper veel tegenstand, leer je automatisch afstanden in te schatten en waar je wel en niet moet gaan sniperen. Vergeet niet dat je met 11-13x scopes een enorme scope glint hebt, zodat je voor andere snipers vaak snel te spotten bent. Zodra je dus in stelling bent, heb je niet veel tijd om je tegenstander te killen. Leer ook het verschil in movement tussen AI soldiers en echte spelers. Die laatste zijn uiteraard gevaarlijkere tegenstanders. AI zoekt niet specifiek naar snipers en spelers neerschieten geeft meer punten en eerder killstreaks.

Veel plezier en succes met snipen. Mijn persoonlijke record ligt op 542 meter op Sariff Bay. 8)

• CHKYBSTRD
thunder8 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:22:
[...]
Veel plezier en succes met snipen. Mijn persoonlijke record ligt op 542 meter op Sariff Bay. 8)
Netjes, ik kan mij nog herinneren dat ik met BF4 op 1248 meter zat. Hele andere game en tijd natuurlijk maar snipen in die game gaf zoveel voldoening. Met MW2 weet ik eigenlijk niet wat mijn record is, is dat ergens terug te vinden?

[ Voor 10% gewijzigd door CHKYBSTRD op 03-05-2023 10:29 ]

• thunder8

thunder8

CHKYBSTRD schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:28:
[...]

Netjes, ik kan mij nog herinneren dat ik met BF4 op 1248 meter zat. Hele andere game en tijd natuurlijk maar snipen in die game gaf zoveel voldoening. Met MW2 weet ik eigenlijk niet wat mijn record is, is dat ergens terug te vinden?
Ergens met een BF heb ik volgens mij ooit eens een 1500+m geschoten, maar heel lang geleden en toen nog op PC. Ging ergens op het vaste land liggen en dan schieten op mannetjes die op een helikopter stonden te wachten op een aircraft carrier die op zee lag. Sitting ducks, vooral als je wist hoeveel drop je had. Maar inderdaad een andere game, andere tijd en niet vergelijkbaar.

Helaas kan je in MWII niet terug zien wat je record is, dit is een vraag die al sinds S1 uitstaat. Vooral omdat het dan makkelijker te bewijzen is wat je record is onder vrienden. Als ik echt op distance ga schieten, maak ik videos via de opname functie van de PS5. Op Invasion is 600-700m misschien mogelijk, maar dan is het wel edge to edge van het playing field. Sariff Bay is denk ik de enige met die range. In DMZ, Plunder of BR in WZ2.0 is het mogelijk verder te schieten, maar dan zit je meer met armor van het slachtoffer te klooien. Een 1 shot 1 kill is dan veel moeilijker, buiten dat je target steeds kleiner wordt qua profile. Heb 800+ meter gezien op youtube, maar dat leek meer een video van 2 vrienden die samen voor dit shot gaan. 1 man gaat met minimale armor op een bepaalde plek zitten en de andere gaat op distance schieten. Beide natuurlijk niet in hetzelfde team. Mijn longest streak qua kills met sniper is 29 stuks op Taraq invasion. Was net prijsschieten in de schiettent op de kermis. :P Eenmaal je range goed vinden en de sniperspots weten is snel kunnen reageren. Dan is eigenlijk alleen je hoeveelheid ammo en reactiesnelheid de beperkende factor.

• CHKYBSTRD
thunder8 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:46:
[...]
Mijn longest streak qua kills met sniper is 29 stuks op Taraq invasion. Was net prijsschieten in de schiettent op de kermis. :P Eenmaal je range goed vinden en de sniperspots weten is snel kunnen reageren. Dan is eigenlijk alleen je hoeveelheid ammo en reactiesnelheid de beperkende factor.
Taraq tussen de zandzakken, op een water toren, daar heb ik met een sniper een Nuke (30) gehaald ;) dat was echt genieten.

• thunder8

thunder8

CHKYBSTRD schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:53:
[...]

Taraq tussen de zandzakken, op een water toren, daar heb ik met een sniper een Nuke (30) gehaald ;) dat was echt genieten.
Die vierkante toren bedoel je? Ja, daar lag ik rechts op de rand op 1 niveau lager. En die sukkels gingen midden op straat staan om mij te raken. Dan is het easy pickings. :9

• CHKYBSTRD
thunder8 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:55:
[...]

Die vierkante toren bedoel je? Ja, daar lag ik rechts op de rand op 1 niveau lager. En die sukkels gingen midden op straat staan om mij te raken. Dan is het easy pickings. :9
Je kan daar ook boven op klimmen en kun je tussen de zandzakken gaan liggen en de hele achterste linie snipen. Op één of andere manier valt daardoor de sniper glint bijna niet op en van de zijkant kun je niet geraakt worden door de zandzakken.

• thunder8

thunder8

CHKYBSTRD schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:57:
[...]

Je kan daar ook boven op klimmen en kun je tussen de zandzakken gaan liggen en de hele achterste linie snipen. Op één of andere manier valt daardoor de sniper glint bijna niet op en van de zijkant kun je niet geraakt worden door de zandzakken.
Ja klopt. Lig daar ook wel eens. Je moet alleen wel even met de FVM de rang peilen, zodat je niet alleen in de zandzakken schiet, want soms lijk je een free line of sight te hebben, maar dat pakt die dan niet goed. Dan laat de FVM 0.1 meter zien ipv 170-180 meter. Ben daar trouwens ook wel eens van de zijkant gesniped, dus helemaal veilig lig je daar ook niet. Van dezelfde kant spelen en bovenin de olietoren gaan liggen helemaal links in het level is ook een optie, maar dan heb je vaak wel 1 of 2 snipers die daar op zitten te wachten. Vaak dan in de toren aan de andere kant.

Mijn favoriete invasion maps zijn wel Sariff Bay, Taraq en Sa'id. De laatste het liefst dan wel aan de shopping centre kant. Dan in de linker reclame zuil liggen op het eerste niveau aan de rechterkant. En dan de hele lijn tot aan het tankstation in de gaten houden. Aan de andere kant heb ik wel meerdere sniperspots, maar daar word je vaak sneller gespot of lig je helemaal open en bloot. Mijn longest shot op Sariff Bay was vanuit de radiotoren helemaal achterin het veld naar een dak net achter de mainstreet. Heb er wel een video van. Eerste killshot was iets korter bij, laatste shot was mijn nieuwe record. Je ziet ook dat het grafisch niet helemaal klopt in het begin. Daar zie je een open en bloot staande enemy die niet te raken was. Het grootste nadeel van dit soort spots is de tijd die je nodig hebt er heen te gaan en de snelheid waarmee je gekicked wordt voor inactiviteit. Terwijl je gewoon druk aan het zoeken of schieten bent.

[ Voor 8% gewijzigd door thunder8 op 03-05-2023 11:11 ]

• CHKYBSTRD
Ik ben volgens mij nog nooit gekicked vanwege inactiviteit. Ik ben meestal ook wel bewegelijk omdat een beetje slimme tegenstander je heel makkelijk terug kan snipen als je constant op dezelfde plek zit.

• thunder8

thunder8

CHKYBSTRD schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:48:
Ik ben volgens mij nog nooit gekicked vanwege inactiviteit. Ik ben meestal ook wel bewegelijk omdat een beetje slimme tegenstander je heel makkelijk terug kan snipen als je constant op dezelfde plek zit.
Als je voor dit soort extreme afstanden gaat, dan hoef je je niet zo druk te maken over terug snipen. Maar in eerste instantie tegenstanders vinden die niet al te beweeglijk zijn, die je nog kan killen, is het moeilijkste. 2 stappen naar links of rechts en je mist volledig. Lopende tegenstanders kan je helemaal vergeten, tenzij ze naar je toe of van je af bewegen.

Vind het gewoon raar dat ik echt met enige regelmaat gekicked wordt voor inactiviteit. Heb ik een perfect plekje gevonden, moet ik even zoeken naar een tegenstander en dan poef, kick. Alleen als je met enige regelmaat iemand raakt of doodt, dan blijf je in de game. Zelf met bewegen in die radiotoren, uitgezoomd en rondjes lopen op het plateau waar ik ben, werd ik nog wel eens gekicked. 8)7 Als sniper beweeg je minimaal, tenzij je moet vluchten, omdat je gespot bent. En dat is makkelijk te registeren door CoD.

Pagina: 1 ... 12 ... 22 Laatste