Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
greatgonzo schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:51:
[...]

hmm altijd over die modus heen gekeken, of is dit MW2?
Of gewoon in DMZ oefenen op bots, je kan ze van lange afstand snipen.
Ook zien of je de goede build hebt van een sniper. Attachments voor range/velocity zijn belangrijk als je op afstand wil snipen.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 23:41

thunder8

Het gedonder begint weer.

greatgonzo schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:51:
[...]

hmm altijd over die modus heen gekeken, of is dit MW2?
Ja dat is MWII.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Protip: zet niet door hardware toegepaste stackbeveiliging in kernelmodus (Kernel-mode Hardware-enforced Stack Protection) aan in Windows 11 als gaming performance je lief is. Ik had dat aangezet en mijn call of duty MW2 performance werd slechter dan op mijn oude 8700k (met een 7800X3D)...

In Warzone 2 scheelde het 40-50 fps.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 14:26
Cobiwan schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 00:29:
Protip: zet niet door hardware toegepaste stackbeveiliging in kernelmodus (Kernel-mode Hardware-enforced Stack Protection) aan in Windows 11 als gaming performance je lief is. Ik had dat aangezet en mijn call of duty MW2 performance werd slechter dan op mijn oude 8700k (met een 7800X3D)...

Ben benieuwd, ga het zo proberen.

Hier hoe je dat kunt realiseren.
YouTube: Windows Security Error Kernel Mode Hardware Enforced Stack Protectio...

Stay hungry, stay foolish!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:22

Misschien handig om de disclaimer er bij te vermelden?

For those unaware, “Hardware-enforced Stack Protection” is a new Windows 11 feature which enables apps or games to leverage local CPU hardware to safeguard their code. It aims to protect the memory stack, which is the place where app codes are stored during the execution of the program.

The security feature can protect the code by managing the memory stack through modern CPU hardware and shadow stacks (code’s execution order). It is a hardware-based security feature in newer processors, and it won’t work with certain apps or drivers, such as outdated anti-cheat systems or keyboard/mouse drivers.

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
Ragnar9999 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:58:
[...]

Misschien handig om de disclaimer er bij te vermelden?

For those unaware, “Hardware-enforced Stack Protection” is a new Windows 11 feature which enables apps or games to leverage local CPU hardware to safeguard their code. It aims to protect the memory stack, which is the place where app codes are stored during the execution of the program.

The security feature can protect the code by managing the memory stack through modern CPU hardware and shadow stacks (code’s execution order). It is a hardware-based security feature in newer processors, and it won’t work with certain apps or drivers, such as outdated anti-cheat systems or keyboard/mouse drivers.
Wat is de disclaimer? Don’t leave me hanging bro!

• CHKYBSTRD

Ik heb Windows 11 pro maar ik zie die optie er helemaal niet bij staan…

• Cobiwan
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:07:
[...]

Ik heb Windows 11 pro maar ik zie die optie er helemaal niet bij staan…
Is van Windows defender.

• CHKYBSTRD
Cobiwan schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:15:
[...]

Is van Windows defender.
Klopt en dan ga je naar kernisolatie maar dan staat die optie er niet bij...

• Cobiwan
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:38:
[...]

Klopt en dan ga je naar kernisolatie maar dan staat die optie er niet bij...
Vreemd, houden zo.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:58
Bijna level 145. Blijft een gaaf spel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2BHPv47WkLSzzbPtaQpDIpQXqI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GzGpFL8ZW1aJefXFfCIMItNt.png?f=fotoalbum_large

Toch maar voor €4,99 wat CP punten gekocht.
Hiermee kon ik met de CP punten die ik reeds had verdiend de 'Battle Pass' aankopen.

[ Voor 15% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 07-05-2023 21:07 ]

• thunder8

thunder8

Gisteren een dagje Plunder gespeeld, maar dat gaat wel hard qua levels. Met een beetje teamscore, haal je snel 2-3 levels per potje. Ben gisteren iets van 80 levels gestegen. :)

Aan het eind nog een paar rondjes DMZ gespeeld, maar dan is de change of pace wel redelijk groot. Nog wel een paar missies kunnen afvinken.

• WiLLoW_TieN
Ik speel alleen DMZ ;)
Werd DMZ niet compleet P2W? Ik heb al een tijd geen MW2 meer aangeraakt (bezig met andere game Platinum te halen). Maar kreeg zoiets mee

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
AlwaysNick schreef op maandag 8 mei 2023 @ 10:58:
[...]

Werd DMZ niet compleet P2W? Ik heb al een tijd geen MW2 meer aangeraakt (bezig met andere game Platinum te halen). Maar kreeg zoiets mee
Nee.
Oh okey. Dacht dat ik zoiets op CI had gelezen

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 16:01
Hoe bepalen jullie je tuning op de wapens?
Nu haal ik alles nu maar een beetje van youtube maar ik zou het graag ook zelf een beetje snappen

Ik ga onderstaande gebruiken op Ashika ben een beetje klaar met de hemlock
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EPFLPcdxno67Ou7iIezTAlqO1Rg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dlqhDcN2eb5t9XhsrmEF3h7r.png?f=user_large

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AlwaysNick schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:47:
[...]

Er zijn P2W elementen, maar dat maakt het niet compleet P2W. Bijvoorbeeld altijd een selfrez hebben of altijd een mediumbackpack. Of wapens die best goed zijn met een 15 minuten cooldown. Zeker een stukje P2W, maar niet zo sterk dat je een enorm voordeel hebt.

• WiLLoW_TieN
Pay-2-Win ? En hoe regel je dan dat je ALTIJD een medium backpack en self-rez hebt ?

• PilatuS
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:42:
Pay-2-Win ? En hoe regel je dan dat je ALTIJD een meduim backpack en self-rez hebt ?
Je kan bepaalde bundels kopen. Bijvoorbeeld een bundel waarbij je altijd start met een mediumbackpack en de cooldown van 2 wapens maar 15 minuten is. Dus ja, da's wel een stukje pay to win.

• WiLLoW_TieN
PilatuS schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:44:
[...]

Je kan bepaalde bundels kopen. Bijvoorbeeld een bundel waarbij je altijd start met een meduimbackpack en de cooldown van 2 wapens maar 15 minuten is. Dus ja, da's wel een stukje pay to win.
Dan moet je ( op de PC ( via Steam )) zeker het gehele spel bezitten ?

• PilatuS
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:46:
[...]

Dan moet je ( op de PC ( via Steam )) zeker het gehele spel bezitten ?
Nee, dat hoeft niet. DMZ is free to play en je kan losse bundels kopen.

• WiLLoW_TieN
PilatuS schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:48:
[...]

Nee, dat hoeft niet. DMZ is free to play en je kan losse bundels kopen.
Oke TOP dit wist ik niet (y)
zaander schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:00:
Hoe bepalen jullie je tuning op de wapens?
Nu haal ik alles nu maar een beetje van youtube maar ik zou het graag ook zelf een beetje snappen

Ik ga onderstaande gebruiken op Ashika ben een beetje klaar met de hemlock
[Afbeelding]
Door veel te spelen te blijven tunen. Maar hoever wil je gaan :)

Slechte evolutie dit.
The DMZ Pay to Win Bundles continues with a new bundle today that includes free UAV, along with advantages on each weapon.

Bron: charlieintel

[ Voor 5% gewijzigd door Chelseamarre123 op 09-05-2023 08:34 ]

• WiLLoW_TieN

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb volgens mij een zwik punten bij elkaar gespeeld het afgelopen half jaar, maar volgens mij kan ik hier niets mee zonder battlepas, correct?
Anders toch maar eens één pas aanschaffen voor wat leuke blueprints of operators die ik wel heb "vrijgespeeld"

• thunder8

thunder8

greatgonzo schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:02:
Ik heb volgens mij een zwik punten bij elkaar gespeeld het afgelopen half jaar, maar volgens mij kan ik hier niets mee zonder battlepas, correct?
Anders toch maar eens één pas aanschaffen voor wat leuke blueprints of operators die ik wel heb "vrijgespeeld"
Je kan die punten gebruiken voor een battlepass of voor custom packages. Als je nu de battlepass koopt, speel je ook alle vakjes vrij die je zonder BP niet kreeg. En een volledige BP compleet, levert meer CP op dan je erin steekt. 1400 punten verzamelen tegen 1100 punten voor activatie.

Ik heb momenteel 2500 punten, nadat ik 1x punten heb gekocht voor een BP, paar delen geleden. Vind de Blackcell skins wel gaaf, maar vind 30€ teveel voor wat pakjes, operators en paar blueprints.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AlwaysNick schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:47:
[...]

Nah "het internet" wil je graag laten denken dat het helemaal p2w geworden is maar de praktijk laat wel wat anders zien. Er zijn nu operators die een enkel voordeel hebben nadat je ze gekocht hebt, dan moet je aan een grotere rugzak of een UAV denken, je betaald wel voor een voordeel maar volledig p2w is het gelukkig niet.

En gamers die voor zulke zaken betalen zijn toch al niet de beste dus van Win is eigenlijk geen sprake :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 21:35
Ik pak af en toe wapens op tijdens Resurgence die echt heerlijk spelen (m13b/m4/hemlock etc). Kan ik ergens checken wat voor barrel enz deze spelers gemonteerd hebben? Heb zelf eigenlijk nog steeds geen echte load out gemaakt omdat ik gewoon random spullen op pak van de grond. Combinatie van m4 met 60 kogels voor dichtbij en hemlock voor wat verder speelt echt top.

• Donstil
  • Niet online
Komt die nieuwe DMZ map nou ook vandaag?

Edit: Korchei complex zit erbij maar is alleen geen map. Het is iets in Al Mazrah

Edit2: toch niet helemaal, je bezoekt het via Al Mazrah en dan begint er een nieuwe pot in een aparte map.

[ Voor 81% gewijzigd door Donstil op 10-05-2023 21:46 ]

• Jopio
  • Niet online
Update is op m’n Xbox 126,84GB 🥹

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:48
Solos and the last Player eliminated on a squad now have time to “Plea for Help” before being eliminated!
_/-\o_ eindelijk…. Nog een kleine kans dat je verder kan als solo.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• thunder8

thunder8

Donstil schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:28:
Komt die nieuwe DMZ map nou ook vandaag?

Edit: Korchei complex zit erbij maar is alleen geen map. Het is iets in Al Mazrah

Edit2: toch niet helemaal, je bezoekt het via Al Mazrah en dan begint er een nieuwe pot in een aparte map.
Daar kwamen wij gisteren bij toeval ook achter. Maat van ons ging het complex binnen en was weg, Toen wij het complex binnen gingen, zaten wij in een ander potje dan hij zat. Was wel apart.

Klopt het dat Plunder nu alweer weg is? Dat zuigt, dat is wel een favo mode voor mij.

• Donstil
  • Niet online
thunder8 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:07:
[...]

Daar kwamen wij gisteren bij toeval ook achter. Maat van ons ging het complex binnen en was weg, Toen wij het complex binnen gingen, zaten wij in een ander potje dan hij zat. Was wel apart.

Klopt het dat Plunder nu alweer weg is? Dat zuigt, dat is wel een favo mode voor mij.
Ja wij zijn er een aantal keer in geweest gisteren, opzich wel tof maar het was ons ook wel erg onduidelijk wat nou de bedoeling was.

1x team tegen gekomen en die liepen net zo verontwaardigd rond dus konden we zo neer maaien :P

Plunder is wel jammer inderdaad. Dat vind ik altijd een fijne mode voor als ik alleen ben.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-11 12:23
Donstil schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:36:
[...]

Nah "het internet" wil je graag laten denken dat het helemaal p2w geworden is maar de praktijk laat wel wat anders zien. Er zijn nu operators die een enkel voordeel hebben nadat je ze gekocht hebt, dan moet je aan een grotere rugzak of een UAV denken, je betaald wel voor een voordeel maar volledig p2w is het gelukkig niet.

En gamers die voor zulke zaken betalen zijn toch al niet de beste dus van Win is eigenlijk geen sprake :+
Het zit wat mij betreft wel een beetje op de grens van p2w (los van dat je in dmz niet echt kan winnen). Het is gewoon wel een erg groot voordeel wat je alleen op die manier kan krijgen en niet door normale game progressie.

Dat ze plunder er nu alweer uitgegooid hebben snap ik trouwens echt helemaal niks van. Waarom dat op deze manier in de playlist rotation zit is echt onbegrijpelijk.

• Donstil
  • Niet online
Henkie_NtA schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:58:
[...]

Het zit wat mij betreft wel een beetje op de grens van p2w (los van dat je in dmz niet echt kan winnen). Het is gewoon wel een erg groot voordeel wat je alleen op die manier kan krijgen en niet door normale game progressie.
Ik vind het persoonlijk allemaal wel meevallen, de UAV is best een aardig voordeel maar bij de rest kan je toch niet echt van een “groot voordeel” spreken wat mij betreft, een medium rugzak of een 2 plate vest zijn geen zaken waar je de pot mee gaat winnen.
Dat ze plunder er nu alweer uitgegooid hebben snap ik trouwens echt helemaal niks van. Waarom dat op deze manier in de playlist rotation zit is echt onbegrijpelijk.
De enige echte reden lijkt mij het levelen van de nieuwe wapens, dat gaat met plunder wel erg hard en daarom halen ze die dan “heel toevallig” even weg. Doen ze met shipment ook meestal, was al verbaasd dat shipment er gisteren nog inzat.

• HenkEisDS
  • Laatst online: 12-11 20:34
Sorry voor de crosspost in MW2, maar hoort eigenlijk hier:

Datamining leak! Nieuwe warzone map heet Vondel is is in Nederland.

https://www.reddit.com/r/...&utm_content=2&utm_term=1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5TcoTRA2-q4D1ox92itDaF3S8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HyyMt0uDYntFCuJqtLpw7k5B.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door HenkEisDS op 11-05-2023 16:26 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

greatgonzo

schit-te-rend!

Ben zelf wel een fervent sniper, maar met welke spelen jullie het liefste?

FJX imperium en MCPR-300 staan bovenaan WZ stats, maar onderstaande video laat juist weer zien dat ze vooral de Signal kiezen:Het idee erachter was dat misschien de damage wel minder is, maar dat je ongeveer 3x zo snel schiet en ze alsnog snel neerlegt.

Waar snipen jullie vooral mee?

[ Voor 16% gewijzigd door greatgonzo op 12-05-2023 09:43 ]

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 16:01
snipe niet zo veel maar vind de FJX wel lekker schieten

merk ook dat ik steeds minder kijk naar wat de "meta" is maar meer wat ik zelf fijn vind.
in warzone 1 zat ik echt te veel naar de meta te kijken (ik ben begonnen in caldera eerste shooter op console)

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• CHKYBSTRD
Ik speel nu Warzone ranked maar het is niet normaal hoeveel cheaters actief zijn. Gister ging het nog wel... pakte ik tussen de 5 en 15 kills maar nu kom ik amper aan 2 kills...

Iedereen pre aimed en weet constant waar ik zit. Heel af en toe een keer een killcam maar meestal niet.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:00

GforceNL

Out of memory....

Inderdaad veel cheaters de laatste dagen, vergalt het plezier behoorlijk. Killcams laten duidelijk pre aim zien….

<Zinloze tekst hier>

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen ranked en gewone?
Nog gekkere sbmm?

• WiLLoW_TieN
Was dat 'plunder' nou dat gel*l met die muntjes ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik ben eindelijk Prestige3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ETKjUJgLd4a5b6ruipu0yY6mcww=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mdmiSotvzJ8URxB9E1pF1pm8.png?f=user_large

• CHKYBSTRD
Ranked is moeilijker en mensen kunnen ook niet leaven zonder penalty. Moet je echt de game sluiten wil je eruit kunnen en je krijgt dus een tijd penalty. Echter competitiever houdt in meer cheaters helaas.

Die killcam is er de ene keer wel en de andere keer niet. Er wordt gesuggereerd dat wanneer je geen killcam ziet dat het een cheater betreft omdat ze dat zoveel mogelijk willen camoufleren omdat ze er schijnbaar niks tegen kunnen of willen doen.

• WiLLoW_TieN
Zo die Koschei Complex vet gedaan zeg !

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11-11 01:05
Hou rekening mee dat iedereen op Bronze begint. Dus dat je de eerste paar dagen - 2 weken in Bronze lobby’s ook spelers hebt die eigenlijk Diamond/Crimson niveau zijn.

Ik vind t wel lastiger dan Apex. Als je in Gold komt moet je top 20 halen en 4-5 kills wil je evt wat punten krijgen.

• CHKYBSTRD
Ik ben Gold 2 en speel alleen maar met randoms maar ik kom meestal alleen maar bij bronze spelers in het team..... nooit gold, platinum of diamond. Ik heb het idee dat er helemaal niets van klopt. Het levelen in gold gaat nog prima tot nu toe en ben benieuwd hoe dat zal zijn als je op diamond niveau zit.

[ Voor 3% gewijzigd door CHKYBSTRD op 17-05-2023 16:05 ]

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:48
Vandaag voor de eerste keer die weapon case uit die Koschei Complex gehaald. Niet te doen zeg…

Ik ben verre van goed in het spelletje maar dit vond ik voor mijn kunnen echt extreem moeilijk om eerlijk te zijn. The Chemist is een eitje als ik het moet vergelijken. Wel heeft zo ongeveer elke AI 3 plate armor en een 5* wapen. XP binnen harken is dan wel weer positief. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBhqqH-pqPbA_Kbwm3IDyQY2jro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bfxlfQoFYMMkpdc6WoiKCeXy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WWIJco1ZQOraox4gQrJVR7jbTcc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YdD8S2h7mT6LJm0WuprlPRFf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Yc3iioaQ1IRWZkXvzYTJ8KHwE0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VOsH4xzbg0dgP4uOA5qFEpFs.jpg?f=fotoalbum_large

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Donstil
  • Niet online
De herspeelbaarheid van Koschei Complex vind ik wel wat matig. Wij hebben elke ingang een keertje gedaan, alle wapen onderdelen gevonden en de weapon case extract en dan is het eigenlijk wel een beetje klaar.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 12:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Zou wel tof zijn als je vanuit Koschei weer terug Al Mazrah (of naar Ashika) kan via een exfil.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• WiLLoW_TieN
Ik speel alleen maar DMZ. Koschei was gaaf 1x. Nu level 157. BattlePass snap ik geen reet van...ben te 'oud'
Net weer voor mijn doen leuk potje gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sErXq8XXgqVj8zYEK2M5G0gcal8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nNHh70mfg9zZ4QvdiZQaHoH4.png?f=user_large

• Donstil
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:49:
Ik speel alleen maar DMZ. Koschei was gaaf 1x. Nu level 157. BattlePass snap ik geen reet van...ben te 'oud'
[Afbeelding]
Hehe 15k XP, ik had gisteren een pot (wel met dubbel XP token ) van 98k XP.

Inspannen in Elmazra, 2 faction missions, 3 in game contracten, bunker in, Tank en sniper gepakt en wapen case extracted.

Geen idee hoe oud je bent maar ik ben 37 en battlepass is niet zo ingewikkeld toch? Je krijgt Battle tokens door te spelen (Combinatie XP en tijdsduur dacht ik) en die wissel je in onder “Battle Pass” in het hoofd menu.

• Donstil
  • Niet online
BlaTieBla schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:44:
Zou wel tof zijn als je vanuit Koschei weer terug Al Mazrah (of naar Ashika) kan via een exfil.
Ja daar hadden wij het ook al over inderdaad, of dat Building 21 een hoger level in Koschei is ofz.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

En naar mate je meer van die aaneengesloten maps doet de (AI) tegenstand en loot steeds groter wordt.

• PilatuS
  • Niet online
Via Koschei terug naar Al Mazrah gaat lastig worden. Nu heb ik al regelmatig dat ik terug naar het menu ga wanneer er geen spelers voor Koschei worden gevonden. Alleen Koschei heeft geen servercue en dat merk je dus wanneer er niet snel genoeg spelers worden gevonden. Je mag gelukkig wel je gear houden, maar dan nog is het niet handig. Met Koschei heb je vaak genoeg maar 1 ander team en zelfs dat dus lukt niet iedere keer. Als ze niets veranderen dan wordt je iedere keer terug naar het menu geschopt.

Los van dat begint een potje op iedere map met alle loot op een bepaalde plek. Dan wordt je door het gas gedwongen weg te gaan en kan de map zich resetten voor de volgende ronde. Of je krijgt oneindige rondes waarbij je steeds van map naar map kan gaan, of je komt op een map die geloot is. Het zou inderdaad leuk zijn, maar in de praktijk niet te doen. Met betere AI kan helaas helemaal niet omdat je dan 50 mensen nodig hebt die tegelijk uit Koschei weg gaan en niet exfillen, maar terug naar Al Mazrah willen.

Edit: Via Al Mazrah naar Koschei gaan veranderd het spel sowieso al heel erg veel. Van de week nog als duo een waarschuwing dat er een platoon was. Gaan wij met 2 man naar Koschei komen we een team van 6 man tegen die eerst 20 minuten in Al Mazrah zijn geweest. Dan kan je er 3 dood maken en nog 1tje down hebben, maar dan zijn er nog 2 over. De hele druk van exfillen is er ook niet meer. Al beweegt het gas al 5 minuten op Al Mazrah kan je nog naar Koschei toe zonder een normale exfil te gebruiken en dus ook met 6 man. Het hele idee van naar een andere map kunnen is prachtig, maar in de praktijk is het vaak niet eerlijk en een exfil is weinig meer waard nu je er 4 extra hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door PilatuS op 18-05-2023 13:48 ]

• WiLLoW_TieN
Leuk wapen dit ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_bCYczSe-m8NJXU3n3OnjZuQzw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lxT3IxL1dHot3iTDMk2kIhN6.png?f=user_large

• PilatuS
  • Niet online
De Hemlock met de Sin Nombre build toch ?

Indien dat wapen, ik zou er niet mee spelen. Super snelle ADS, maar zodra je gaat schieten, zie maar iets te raken. De recoil is extreem omdat alles op ADS is gezet ipv control. Heb dat ding wel eens opgepakt en man wat is ie slecht. Pak een Hemlock met Fielder T50, Harbinger D20, FTAC Ripper 56, 45 MAG en een scope die je prettig vind. Ga je dan full auto schieten dan raak je ook iets. Persoonlijk ga ik zelf nog voor de tuning met nog meer accuracy ipv damage. Snelle ADS is nutteloos als je niet genoeg kogels raakt en die build die je post is super slecht wil je iets raken. En ja, tuurlijk raak je er wel iets mee, maar met een betere build raak je tot 50 meter makkelijk vrijwel iedere kogel en dat lukt je met die Sin Nombre echt niet.

• WiLLoW_TieN
Is dit ORANJE nu zo een ( zielig ) aangekocht P2W 2-plate vest :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r9hW1DTxNR-6HHyqxJwa-78vMLE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yELKmUWVbfohBWXzZn8Rr3Ua.png?f=user_large

• PilatuS
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 21:21:

[Afbeelding]
Nee.

Dit is een tempered vest die je kan maken op Ashika. Het P2W vest is een blauwe 2 plate die je overal kan vinden. Niet echt PW2 dus.

• thunder8

thunder8

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:49:
[Afbeelding]
Als je Battlepass niet snapt, kan je deze ook op automatic mode zetten, dan worden BP tokens automatisch ingewisseld. Ben 47 en ik snap BattlePass prima. :P

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 21:21:

[Afbeelding]
Dat vest kan je vinden (die Pyro baas met schild en shotgun drop hem), of maken (op Ashika op basis van sensitive, classified en normale documenten). Persoonlijk vind ik het voordeel van dat vest wel meevallen, aangezien ik altijd een berg platen in mijn rugzak heb zitten en ze genoeg te vinden/kopen zijn. Ik heb liever een medic of stealth vest.

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-11 13:29

Devo88

psn: djev0tuinz

Mocht iemand vanavond nog zin hebben in een potje DMZ. Let me know. Leuk om ff te teamen

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Eerste Warzone vanaf de launch tot het einde gespeeld maar bij release van MW2 eigenlijk alleen DMZ gespeeld.

Sinds afgelopen week (dankzij de ranked mode) weer volledig in WZ gedoken. Wel even wennen aan de speelstijl (positie is alles) maar bevalt goed.

Goud 1 op dit moment, kijken hoe ver ik kan komen dit seizoen :)

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• CHKYBSTRD
Rappa1985 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:05:
Eerste Warzone vanaf de launch tot het einde gespeeld maar bij release van MW2 eigenlijk alleen DMZ gespeeld.

Sinds afgelopen week (dankzij de ranked mode) weer volledig in WZ gedoken. Wel even wennen aan de speelstijl (positie is alles) maar bevalt goed.

Goud 1 op dit moment, kijken hoe ver ik kan komen dit seizoen :)
Succes ermee, ik ben gold3 en kom alleen maar bij mensen met bronze1 in het team. Zojuist ben ik 2x (zelfde persoon) gekilled door een TOP250 player.... was duidelijk te zien aan dat mooie embleem.

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:32:
[...]

Succes ermee, ik ben gold3 en kom alleen maar bij mensen met bronze1 in het team. Zojuist ben ik 2x (zelfde persoon) gekilled door een TOP250 player.... was duidelijk te zien aan dat mooie embleem.
Ja daar kwam ik gister ook al achter. Hoop dat de matchmaking in het nieuwe seizoen beter is, zag dit ook al fout gaan bij MP ranked.

Verder helpt de huidige staat van de servers ook niet.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:39
Toch maar weer opgestart na lang geen warzone. Ranked trok me binnen. Nu blijken er 2 guns weer ziek sterk te zijn?! Hemlock en Cronus ofzo, beide heb ik niet. Wilde de hemlock unlocken maar de 50 longshot kills challenge heb ik geen zin in. DMZ schijn je een blueprint te kunnen vinden? Net dus oogestart dan DMZ maar snapte er geen snars van hahaha..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• WiLLoW_TieN
Ik blijf lekker met mijn bijna 52 lentes rondknallen in uitsluitend DMZ.
Ben nu level 181 ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zv7hFGTzPmxd_m9hZX_XCTjHDc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0r8PEMeSZxT89wYVdHcXZcuj.png?f=fotoalbum_large

• CHKYBSTRD
Korkss schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:00:
Toch maar weer opgestart na lang geen warzone. Ranked trok me binnen. Nu blijken er 2 guns weer ziek sterk te zijn?! Hemlock en Cronus ofzo, beide heb ik niet. Wilde de hemlock unlocken maar de 50 longshot kills challenge heb ik geen zin in. DMZ schijn je een blueprint te kunnen vinden? Net dus oogestart dan DMZ maar snapte er geen snars van hahaha..
50 longshots in invasion heb je met 2 speelsessies.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:39
CHKYBSTRD schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:50:
[...]

50 longshots in invasion heb je met 2 speelsessies.
Nog niet eens aan gedacht! Thnx voor de tip _/-\o_

Iemand nog tips om snel wapens te levelen?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Jopio
  • Niet online
Korkss schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:05:
[...]

Plunder 😎

• PilatuS
  • Niet online
Korkss schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:05:
[...]

DMZ met double weapon XP gaat heel hard. 10 levels per potje is te doen. Gewoon bots schieten en niet meer. Bots tellen voor XP net zoveel als players. Dit weekend weer double XP dus heb je geen tokens nodig.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik zou wel met mensen mee willen spelen die nog heated madness moeten vrijspelen in koschei dmz.

Mijn PSN is Viperwrecker, meestal savonds een uurtje online ofzo.

• Donstil
  • Niet online
Haha ja plunder is insane, pak je gewoon een Assault Rille van level 1 naar max in 1 potje mee als je een beetje missies doet in een 2XP weekend 8)7

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 13:37:
Via Koschei terug naar Al Mazrah gaat lastig worden. Nu heb ik al regelmatig dat ik terug naar het menu ga wanneer er geen spelers voor Koschei worden gevonden. Alleen Koschei heeft geen servercue en dat merk je dus wanneer er niet snel genoeg spelers worden gevonden. Je mag gelukkig wel je gear houden, maar dan nog is het niet handig. Met Koschei heb je vaak genoeg maar 1 ander team en zelfs dat dus lukt niet iedere keer. Als ze niets veranderen dan wordt je iedere keer terug naar het menu geschopt.
Ooh echt? Dat heb ik nog geen een keer gehad, wel een keertje lang(er) zitten wachten maar kwam uiteindelijk wel wat. Wel al een paar keer gehad dat het net leek alsof er niemand anders was.

Edit: Overigens ook al meermaals gehad dat teams erin gaan en het puur als Exfil gebruiken.
Althans dat is de aanname die ik doe als je na 2 minuten al hoort "A team is already exfilling"

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 29-05-2023 19:58 ]

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:57:
[...]

Ooh echt? Dat heb ik nog geen een keer gehad, wel een keertje lang(er) zitten wachten maar kwam uiteindelijk wel wat. Wel al een paar keer gehad dat het net leek alsof er niemand anders was.

Edit: Overigens ook al meermaals gehad dat teams erin gaan en het puur als Exfil gebruiken.
Althans dat is de aanname die ik doe als je na 2 minuten al hoort "A team is already exfilling"
De laatste paar dagen niet gehad, maar in het verleden zeker 10x gehad.

En ja, je kan het inderdaad als een exfill gebruiken. Als de final exfil chopper nog 5 seconden heeft kan je alsnog naar Koschei. Zit je in de shit dan kan het de perfecte exfil zijn.

• WiLLoW_TieN
Was een leuk weekend....jammer genoeg niet veel kunnen 'spelen'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J8n4w84WLTL7SUVS9AOYeeYOmqE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vwcrmIZUr4ieEYIQcN1vHKTi.png?f=user_large

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 05:47
Ben ik trouwens de enige die zoveel hackers tegenkomt in DMZ? Vooral aimbot...het is zo overduidelijk mechanisch.

• PilatuS
  • Niet online
Dat was seizoen 3 van DMZ dan. Had eerst weinig zin in de laatste 2 lastige missies, maar toch nog gedaan en het was leuk om te doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/okzyl-PxDlCI_kV-RlHU-_Qf2dY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nHBeNPtCo3GIjTLUayrPf6nV.jpg?f=user_large

Hunting Party kunnen doen in 1 keer door met 3 man er in te gaan, dan de eerste hunt doen en andere mensen laten joinen. Niet de meest eerlijke manier, maar 6 man teams zouden sowieso niet mogelijk moeten zijn. Na 3 rondjes was de missie klaar en niemand van ons team is dood gegaan. Is maar goed ook want je kan reviven, maar de missie is over.

De Clean Sweep missie gedaan door met 2 secure backpacks vanuit Al Mazrah naar Building 21 te gaan met totaal 7 dogtags. Toen nog maar 2 nodig en dus goed te doen.

Ik hoop wel heel erg op een volledige missie wipe volgend seizoen, want nu zijn er geen missies meer om te doen.
PilatuS schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 23:49:
Dat was seizoen 3 van DMZ dan. Had eerst weinig zin in de laatste 2 lastige missies, maar toch nog gedaan en het was leuk om te doen.

[Afbeelding]

Hunting Party kunnen doen in 1 keer door met 3 man er in te gaan, dan de eerste hunt doen en andere mensen laten joinen. Niet de meest eerlijke manier, maar 6 man teams zouden sowieso niet mogelijk moeten zijn. Na 3 rondjes was de missie klaar en niemand van ons team is dood gegaan. Is maar goed ook want je kan reviven, maar de missie is over.

De Clean Sweep missie gedaan door met 2 secure backpacks vanuit Al Mazrah naar Building 21 te gaan met totaal 7 dogtags. Toen nog maar 2 nodig en dus goed te doen.

Ik hoop wel heel erg op een volledige missie wipe volgend seizoen, want nu zijn er geen missies meer om te doen.
Verveel je er niet mee? Na seizoen 1 was ik wel klaar met DMZ.
Is steeds hetzelfde en na een tijdje worden de missies wel heel kut en moeilijk.

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:14
PilatuS schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 23:49:

[Afbeelding]

Wat ik zo jammer vind aan dit soort missies is dat het echt bizar lastig is soms en de rewards echt kut.
Je probeert iets soms een keer of 10 en je krijgt een m4 (die je ook gewoon kan pakken van een andere player) en 20k xp die je in een gewoon potje dmz ook krijgt als je paar missies pakt.

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 06:29:
[...]

Verveel je er niet mee? Na seizoen 1 was ik wel klaar met DMZ.
Is steeds hetzelfde en na een tijdje worden de missies wel heel kut en moeilijk.
Als ik solo of met randoms zou gaan spelen dan misschien wel ja. Ik speel echter altijd met dezelfde mensen en dan is het naast spelen ook gewoon lekker ouwehoeren via Discord. Het gaat niet eens echt om de missies, maar om samen spelen. Het is met dezelfde mensen spelen dat DMZ zo leuk maakt voor mij.

Verder is een mooi potje DMZ vaak een realtime actiefilm. Ergens mee bezig zijn en mensen tegenkomen waardoor alles anders gaat dan de bedoeling was. Qua tijd een missie net halen. In het gas net op tijd er nog uitkomen. Tegenover Warzone is DMZ zo enorm veel meer variatie en dat maakt het voor mij nog steeds heel leuk om te spelen.
jichem schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:35:
[...]

Wat ik zo jammer vind aan dit soort missies is dat het echt bizar lastig is soms en de rewards echt kut.
Je probeert iets soms een keer of 10 en je krijgt een m4 (die je ook gewoon kan pakken van een andere player) en 20k xp die je in een gewoon potje dmz ook krijgt als je paar missies pakt.
Dat het niet makkelijk is maakt het ook weer leuk als het wel lukt. En ja, de rewards gaan nergens over. Zoals een slechte M4 bij het voltooien van 8 hunts zonder dood te gaan. Voor mij gaat het echter niet om de rewards en de XP heb ik ook niet nodig. Puur met het team dingen doen is wat het voor mij leuk maakt.

• jichem
PilatuS schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:14:
[...]

Als ik solo of met randoms zou gaan spelen dan misschien wel ja. Ik speel echter altijd met dezelfde mensen en dan is het naast spelen ook gewoon lekker ouwehoeren via Discord. Het gaat niet eens echt om de missies, maar om samen spelen. Het is met dezelfde mensen spelen dat DMZ zo leuk maakt voor mij.

Verder is een mooi potje DMZ vaak een realtime actiefilm. Ergens mee bezig zijn en mensen tegenkomen waardoor alles anders gaat dan de bedoeling was. Qua tijd een missie net halen. In het gas net op tijd er nog uitkomen. Tegenover Warzone is DMZ zo enorm veel meer variatie en dat maakt het voor mij nog steeds heel leuk om te spelen.

[...]

Dat het niet makkelijk is maakt het ook weer leuk als het wel lukt. En ja, de rewards gaan nergens over. Zoals een slechte M4 bij het voltooien van 8 hunts zonder dood te gaan. Voor mij gaat het echter niet om de rewards en de XP heb ik ook niet nodig. Puur met het team dingen doen is wat het voor mij leuk maakt.
Dat snap ik wel, ik heb ook plezier in de potjes die wat minder goed gaan.
Maar de rewards zijn gewoon echt heel matig. Als ik de simpelste missie op de map 6 keer doe (suplies), en dat moet makkelijk kunnen in 1 ronde, dan heb ik denk ik veel meer goede spullen dan dat die hunts zonder doodgaan als reward heeft. Natuurlijk heb je ook de gear van de player die je op kan pakken, maar zie ze eerst maar eens te killen. Gisteren tegen een team gespeeld die hadden allemaal de rugzak vol met self revives en zaten de toren op het vliegveld... dat is een heel lastig contract.

• PilatuS
  • Niet online
jichem schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:25:
[...]

Dat snap ik wel, ik heb ook plezier in de potjes die wat minder goed gaan.
Maar de rewards zijn gewoon echt heel matig. Als ik de simpelste missie op de map 6 keer doe (suplies), en dat moet makkelijk kunnen in 1 ronde, dan heb ik denk ik veel meer goede spullen dan dat die hunts zonder doodgaan als reward heeft. Natuurlijk heb je ook de gear van de player die je op kan pakken, maar zie ze eerst maar eens te killen. Gisteren tegen een team gespeeld die hadden allemaal de rugzak vol met self revives en zaten de toren op het vliegveld... dat is een heel lastig contract.
De balans qua hoe moeilijk iets is en wat je er voor krijgt klopt sowieso nergens in dit spel. Waarom 35k zien te looten voor een 3 plate als je voor 2 HDD's, 2 batteries en 1 handcreme een comsvest krijgt ?

Als mensen op de toren zitten is het inderdaad lastig, maar je kan een contract ook niet doen. Bij het doen van de 8 hunts was het voor ons ook even kijken of het te doen is of niet. Zijn ze met 2 man met blue armor dan makkelijk te doen. Is het een platoon dan beter overslaan. Verder is de toren opzich nog wel te doen met een precision airstrike want daar boven is geen dekking. Wat we ook wel eens hebben gedaan is via de zip met 3 man tegelijk achter elkaar omhoog. De eerste is sowieso dood, maar de 2 man erna kan de kills wel maken.

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-11 21:15
Dat de Vondel map zou komen was al even bekend, maar deze afbeelding had ik nog niet gezien.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INfPJhVJ0l9phwgAtBj0WvrqH-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s2F55gaDBpw7X444RhVUtf0F.png?f=fotoalbum_large
Gezien in YouTube: SNEAK PEEK Of The NEW Season 4 Map… (All ‘Vondel’ Points of Interest...

π MW finishers

• WiLLoW_TieN
PilatuS schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:14:

Precies...we knallen lekker 'doelloos' verder (8>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PV9MlsvHNmZqRxLyRc1liTOcy_Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zAd7c7MKQgiu0Lat4AEsjawq.png?f=user_large

• Donstil
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 4 juni 2023 @ 14:20:
[...]

Precies...we knallen lekker 'doelloos' verder (8>

[Afbeelding]
Leuk dat je plezier hebt in de game natuurlijk maar moet je elke keer als je een leveltje omhoog gaat daarvan een screenshot delen?

Level 239 is nou niet iets waarvan wij denken "whow al 239 na 8 maanden" 8)7

• Donstil
  • Niet online
MaTr1x schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 11:10:
Dat de Vondel map zou komen was al even bekend, maar deze afbeelding had ik nog niet gezien.[Afbeelding]
Gezien in YouTube: SNEAK PEEK Of The NEW Season 4 Map… (All ‘Vondel’ Points of Interest...
Ah dat is wel echt tof zeg, ben benieuwd hoe dat voor ons Nederlanders die dit echt kennen gaat zijn.

• CHKYBSTRD
Donstil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:08:
[...]

Leuk dat je plezier hebt in de game natuurlijk maar moet je elke keer als je een leveltje omhoog gaat daarvan een screenshot delen?

Hahaha ach het kan geen kwaad toch... ik zit zelf op level 700 ofzo. Speel nu ranked warzone op platinum ik ben benieuwd of ik diamond nog kan aantikken voordat het seizoen eindigt.

• Donstil
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:41:
[...]

Hahaha ach het kan geen kwaad toch... ik zit zelf op level 700 ofzo. Speel nu ranked warzone op platinum ik ben benieuwd of ik diamond nog kan aantikken voordat het seizoen eindigt.
650 is de max van dit seizoen toch?
Althans ik dacht dat ik er met 6xx bijna was :P

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 05-06-2023 11:43 ]

• WiLLoW_TieN
Donstil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:08:
[...]

d:)b

• CHKYBSTRD
Donstil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:43:
[...]

650 is de max van dit seizoen toch?
Althans ik dacht dat ik er met 6xx bijna was :P
Dan zit ik op de max haha

Wat gaat die battle pass toch enorm traag in gewone multiplayer. Level 440 hier en amper op de helft geraakt.
Vanmiddag halfuurtje DMZ gespeeld en meteen battle pass tokens erbij |:(

• PilatuS
  • Niet online
DMZ gaat belachelijk hard tegenover de rest. Puur wat simpele contracten doen en bots schieten geeft je al snel een token per game. Geen idee wanneer ik klaar was met met de BP, maar flink lang terug. Een avondje spelen met de vaste groep en 6 tokens is prima te doen.

Volgens mij kan je DMZ ook gewoon farmen door niets te doen en nog steeds XP krijgen. Puur infillen en in een hoek gaan liggen zal je ook gewoon nog XP geven. Ieder half uur even opnieuw infillen en op die manier kan je als het goed is nog aardig wat XP krijgen door niets te doen.

• jichem
PilatuS schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:59:
DMZ gaat belachelijk hard tegenover de rest. Puur wat simpele contracten doen en bots schieten geeft je al snel een token per game. Geen idee wanneer ik klaar was met met de BP, maar flink lang terug. Een avondje spelen met de vaste groep en 6 tokens is prima te doen.

Volgens mij kan je DMZ ook gewoon farmen door niets te doen en nog steeds XP krijgen. Puur infillen en in een hoek gaan liggen zal je ook gewoon nog XP geven. Ieder half uur even opnieuw infillen en op die manier kan je als het goed is nog aardig wat XP krijgen door niets te doen.
In DMZ level je ook je wapen door hem te selecteren, in een auto te stappen en alleen maar rond te rijden.
En dat gaat nog snel ook!

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:40:
Wat gaat die battle pass toch enorm traag in gewone multiplayer. Level 440 hier en amper op de helft geraakt.
Vanmiddag halfuurtje DMZ gespeeld en meteen battle pass tokens erbij |:(
DMZ en Plunder zijn de gamemodes die je de meeste XP geven en daarmee ook de battlepass snel gaat. Ik heb de battlepass in goed 2 weken voltooid, met 1 2xp weekend.

Level 650 is de max momenteel idd, wat vreemd is, want S1 en S2 waren elk 250 levels en S3 maar 150.

[ Voor 10% gewijzigd door thunder8 op 06-06-2023 09:28 ]

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-10 10:08
thunder8 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:28:
[...]

DMZ en Plunder zijn de gamemodes die je de meeste XP geven en daarmee ook de battlepass snel gaat. Ik heb de battlepass in goed 2 weken voltooid, met 1 2xp weekend.

Level 650 is de max momenteel idd, wat vreemd is, want S1 en S2 waren elk 250 levels en S3 maar 150.
Is dat misschien ook omdat S3 later kwam? Of was dat nu juist S2.

• thunder8

thunder8

FlowSnake schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:20:
[...]

Is dat misschien ook omdat S3 later kwam? Of was dat nu juist S2.
Dan nog. Een Season is vaak een vaste lengte, dan zou je ook dezelfde hoeveelheid levels verwachten. Ook niet wereldschokkend trouwens, want in S2 had ik level 500 niet gehaald en dit seizoen al een week op 650.

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iYXpGXOHVOUFPDqPu0EW_4Gf0VA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DxnpwkqnsQJocmA2VRYoG1pQ.jpg?f=fotoalbum_large

Toch wel gaaf, zowel een Nederlandse DMZ/Warzone map als een MP map.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 07-06-2023 23:00 ]

Ziet er weer veel te groot uit voor een resurgence map. Wat mis ik Rebirth Islnd uit WZ1, had echt de perfecte grote en pace voor deze modus.

Ook weer maar 2 6V6 mp maps :X
Pagina: 1 ... 13 ... 22 Laatste