Dan heb je niet de controls op FPS STANDARD gezetKapitanKrazy schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 16:03:
[...]
Als ik één groot kritiekpunt moet leveren op de games van Rockstar, is het toch wel dat ze geen goede first person mode kunnen implementeren. Toen het voor de PS4, Xbox One en PC versie voor het eerst werd aangekondigt leek het mij een supervet idee.
... Totdat ik er achter kwam dat de uitvoering totaal ruk was. Ik kan het niet echt omschrijven, maar het voelt alsof je poppetje dezelfde besturing heeft als een hijskraan. 10 minuten mee gespeeld, daarna altijd GTA 5 in third person blijven spelen.
De praat zenders interneerde mij echt voor geen meter, heeft het ook nooit gedaan.Patriot schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 18:05:
Hoe hebben jullie dat eigenlijk gehad met de muziek in de eerdere delen? In GTA 3 interesseerde het me eigenlijk nog geen hol en moest ik vooral lachen om die praatzender met Lazlow, in Vice City luisterde ik vooral naar eigen mp3'jes en af en toe V-Rock (hoewel daar ook wel echt nummers tussen zaten die ik niks vond). In SA was ik dan wel helemaal verkocht van K-DST (ik heb ook nog wel een paar keer K-ROSE aan gehad maar dat was ook wel een beetje ironisch). In 4 was het vooral LRR, maar merkte ik dat ik daar in de DLC al niet zoveel meer mee had.
Op basis hiervan denk je natuurlijk: Die heeft alleen maar LSRR aan in GTA V, maar daar forceer ik de radio eigenlijk altijd uit. Het heeft me allemaal nooit echt kunnen bekoren. Bij LSRR zitten er wel een paar parels tussen, maar op één of andere manier draait die in-game radio dan altijd de nummers die ik kut vind dus in de praktijk luister ik dat eigenlijk niet.
Hopelijk zit er in 6 een leuke zender
GTA3: Wisselde ik een beetje tussen Head radio, Rise FM, en. uiteraard Flashback FM, en och zo voor effe vond ik Double Cleff op zich wel effe geinig.
Vice City: Flash FM uiteraard, Fever 105, beetje V-Rock, en uiteraard Emotion 98.3 & wave103 geweldig
SA: K-DST voornamelijk alleen, en zo sporadisch wel eens een nummer van een andere radio zender.
Maar was voornamelijk K-DST.
GTA4: Kan ik mij niks van herinneren meer in dat opzicht.
GTA5: Los Santos Rock & NON-STOP POP voornamelijk
Dus ja eigenlijk is de radio voor mij slechter geworden, als ik bij San adres nog maar 1 radio zender had, gta4 niet meer weet en gta5 ook niet echt verder kwam dan 2 radio zenders.
Dus ja misschien wordt het bij gta6 wel geen radio zender meer
Pardon? Maar ik vind het niet helemaal terecht om iemand meteen als “fanboy” weg te zetten terwijl ik alleen aangeef dat dit een oude build is, Rockstar heeft dat zelf laten zien in de extended look met hun gameplay. Heb je die extended look überhaupt wel gezien? Dat zat op een totaal ander niveau dan deze gelekte gameplay en zag er gewoon heel goed uit, mooier dan veel mensen hadden verwacht en vooral hoe alles aanvoelde.Saven schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 17:20:
[...]
Nou nou je hoeft niet zo de fanboy uit te hangen hoor. Graphics zijn beter dan V maar echt niet wereldschokkend. Het is naïef om te stellen dat de release straks nog veel beter is, want dat gaat het gewoon niet zijn. Ja een geweer dat nu wel klemt aan een riem ipv op de rug zweeft, maar niet dat de fidelity of zo hoger wordt. Moet altijd wel lachen om iedereen die net doet alsof dit de mooiste game op aarde is
De Cyberpunk‑leaks waren destijds ook één tot twee jaar oud en totaal niet representatief voor de uiteindelijke game. Leaks laten bijna nooit zien waar een game echt staat.
Kijk gewoon naar hun vorige spellen en naar wat ze hebben laten zien in de extended look. Dan zie je meteen dat dit geen final gameplay is en dat ze weer gaan leveren. Dat heeft niks met fanboy‑gedrag te maken, maar gewoon met een paar feiten. Laten we het verder gewoon inhoudelijk houden en elkaar niet voor dingen gaan uitmaken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je het dan over feiten hebt. Op basis van welk feit kan je stellen dat de 'oude leaks' één tot twee jaar oud zijn en de nieuwe leaks ook 'verouderde gameplay' bevatten?G_Dragon schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 19:19:
[...]
Pardon? Maar ik vind het niet helemaal terecht om iemand meteen als “fanboy” weg te zetten terwijl ik alleen aangeef dat dit een oude build is, Rockstar heeft dat zelf laten zien in de extended look met hun gameplay. Heb je die extended look überhaupt wel gezien? Dat zat op een totaal ander niveau dan deze gelekte gameplay en zag er gewoon heel goed uit, mooier dan veel mensen hadden verwacht en vooral hoe alles aanvoelde.
De Cyberpunk‑leaks waren destijds ook één tot twee jaar oud en totaal niet representatief voor de uiteindelijke game. Leaks laten bijna nooit zien waar een game echt staat.
Kijk gewoon naar hun vorige spellen en naar wat ze hebben laten zien in de extended look. Dan zie je meteen dat dit geen final gameplay is en dat ze weer gaan leveren. Dat heeft niks met fanboy‑gedrag te maken, maar gewoon met een paar feiten. Laten we het verder gewoon inhoudelijk houden en elkaar niet voor dingen gaan uitmaken.
Dat de extended look er heel veel beter uitziet dan de leaks is niet omdat 'de final game' zoveel beter gaat zijn, maar omdat het Rockstar er natuurlijk alles aan gelegen is om een tof, zo foutloos mogelijk half uur aan beelden te tonen.
Cyberleak is vooral bezig zijn eigen munt te verkopen en niet gepakt te worden. Die gaat geen tijd besteden om rare spawnende auto's uit de beelden te verwijderen.
Kortom: of de game daadwerkelijk zo goed zal zijn zit er maar een ding op, nog eventjes geduld.
Excuus dat punt over de leeftijd van de leaks had ik iets te stellig gebracht, dat klopt. De exacte datum is niet officieel bevestigd. Maar Rockstar heeft wél aangegeven dat het om een oude build gaat, en dat blijft mijn punt.Jovatov schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 19:32:
[...]
Als je het dan over feiten hebt. Op basis van welk feit kan je stellen dat de 'oude leaks' één tot twee jaar oud zijn en de nieuwe leaks ook 'verouderde gameplay' bevatten?
Dat de extended look er heel veel beter uitziet dan de leaks is niet omdat 'de final game' zoveel beter gaat zijn, maar omdat het Rockstar er natuurlijk alles aan gelegen is om een tof, zo foutloos mogelijk half uur aan beelden te tonen.
Cyberleak is vooral bezig zijn eigen munt te verkopen en niet gepakt te worden. Die gaat geen tijd besteden om rare spawnende auto's uit de beelden te verwijderen.
Kortom: of de game daadwerkelijk zo goed zal zijn zit er maar een ding op, nog eventjes geduld.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit moet toch haast wel een PC build zijn. Kan me niet voorstellen dat je de hoofdpersonages naakt kunt spelen op console zonder mods/cheats. Ik vond het wel grappig overigens, alle NPC's die normaal reageren terwijl hij daar in z'n blote leuter staat.KapitanKrazy schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 13:29:
[...]
Nog even snel de laatste centen verdienen voordat hij niet meer actueel is... Deze gast geeft niks om de zogenaamde 'gamers', dit is gewoon een afperser die GTA VI als populair vervoersmiddel gebruikt en daarnaast nog een zakcentje verdient aan zijn shitcoin.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Heb de leak bekeken en typisch Rockstar dat ze de moeite nemen om lange jan tussen de benen te animeren 
In RDR2 heb ik nooit de moeite genomen om de ballen van je paard te bekijken als je in een koude omgeving komt, want die zouden gaan krimpen. No way dat ik ga checken wat er gebeurd als je de koude zee in gaat haha. Neem aan dat het koud is aangezien het de atlantische oceaan betreft, maar ben zelf nooit in Miami geweest. Aan de kant van Kaapstad was de zee ijskoud in ieder geval.
In RDR2 heb ik nooit de moeite genomen om de ballen van je paard te bekijken als je in een koude omgeving komt, want die zouden gaan krimpen. No way dat ik ga checken wat er gebeurd als je de koude zee in gaat haha. Neem aan dat het koud is aangezien het de atlantische oceaan betreft, maar ben zelf nooit in Miami geweest. Aan de kant van Kaapstad was de zee ijskoud in ieder geval.
Maar dat komt door die stroming, in Miami was het zeewater lekker warm hoor. Geen krimpende lichaamsdelenD. Ninjai schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 20:34:
Heb de leak bekeken en typisch Rockstar dat ze de moeite nemen om lange jan tussen de benen te animeren
Nou... Ik vraag me meer af wat er gebeurt als je zo een stripclub binnen zou lopenD. Ninjai schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 20:34:
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik ben ook benieuwd hoe haptic feedback voelt met o.a. rijden. In GTA V is dit wat mij betreft niet heel realistisch.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Heb je een voorbeeld van een game waar het wel realistisch bij voelt? Volgens mij lukut dat helaas nooit echt goed.ScreamGT schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 21:30:
Ik ben ook benieuwd hoe haptic feedback voelt met o.a. rijden. In GTA V is dit wat mij betreft niet heel realistisch.
GTA V op pc voelt goed aan met de dualsense vind ikDLSS schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 21:36:
[...]
Heb je een voorbeeld van een game waar het wel realistisch bij voelt? Volgens mij lukut dat helaas nooit echt goed.
Muziekzenders tot nu toe niet echt veel muziek die me aanspreekt maar zitten natuurlijk veel meer nummers op. Hopelijk kan je weer gewoon mp3 ergens neerzetten en je eigen muziek op de radio horen.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
BeamNG.drive is vrij aardig, je voelt de ESP en ABS ingrijpen via de haptic feedback.DLSS schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 21:36:
[...]
Heb je een voorbeeld van een game waar het wel realistisch bij voelt? Volgens mij lukut dat helaas nooit echt goed.
Als je dat gaat spelen vallen daarna alle race spellen zonder softbody physics wel tegen, waaronder GTA 6 denk ik 😄
[ Voor 16% gewijzigd door marcanti op 08-10-2026 22:35 ]
Ik heb hem gedownload. Maar pas na 20 november ga ik hem bekijken. Eens kijken hoe groot de verschillen zijndehardstyler schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 14:09:
[...]
Jij bent heel goed bezig, thanks!![]()
24 minuten trouwens, dus nou moet ik hem echt inplannen in plaats van nu ef snel kijken.
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Hmm dat wist ik niet. Zal het eens proberen. Heb een dualsense liggen.James Pond schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 21:46:
[...]
GTA V op pc voelt goed aan met de dualsense vind ik
Gran TurismoDLSS schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 21:36:
[...]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Dirty south classics begint meteen met een 2 fast 2 furious classic
Ik heb in vice city muziek leren luisteren die nu nog in mijn spotify lijsten staan. En elke keer als ik die nummers hoor zit ik weer terug op een chopper en rijd snachts door de straten van vice cityPatriot schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 18:05:
Hoe hebben jullie dat eigenlijk gehad met de muziek in de eerdere delen? In GTA 3 interesseerde het me eigenlijk nog geen hol en moest ik vooral lachen om die praatzender met Lazlow, in Vice City luisterde ik vooral naar eigen mp3'jes en af en toe V-Rock (hoewel daar ook wel echt nummers tussen zaten die ik niks vond). In SA was ik dan wel helemaal verkocht van K-DST (ik heb ook nog wel een paar keer K-ROSE aan gehad maar dat was ook wel een beetje ironisch). In 4 was het vooral LRR, maar merkte ik dat ik daar in de DLC al niet zoveel meer mee had.
Op basis hiervan denk je natuurlijk: Die heeft alleen maar LSRR aan in GTA V, maar daar forceer ik de radio eigenlijk altijd uit. Het heeft me allemaal nooit echt kunnen bekoren. Bij LSRR zitten er wel een paar parels tussen, maar op één of andere manier draait die in-game radio dan altijd de nummers die ik kut vind dus in de praktijk luister ik dat eigenlijk niet.
Hopelijk zit er in 6 een leuke zender
VC en V waren voor mij de beste GTA's qua muziek. Dankzij VC in aanraking gekomen met KISS en vanuit daar dat genre leren waarderen. Bij V ook goede muziek. Van Britney Spears over de radio als je door de stad knalt tot wat Snoop Dogg als je rustig aan het touren bent en alles daar tussenin. Zonder radio geen GTA (voor mij).Yellos schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:11:
[...]
Ik heb in vice city muziek leren luisteren die nu nog in mijn spotify lijsten staan. En elke keer als ik die nummers hoor zit ik weer terug op een chopper en rijd snachts door de straten van vice city
Zucht...
System of a Down hitje zit in een van de radiostations. Instant buy
Dat heb ik dus op zich ook wel, maar vooral met nummers die ik destijds zelf in die mp3 player heb gezetYellos schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:11:
[...]
Ik heb in vice city muziek leren luisteren die nu nog in mijn spotify lijsten staan. En elke keer als ik die nummers hoor zit ik weer terug op een chopper en rijd snachts door de straten van vice city
haha viel mij ook meteen op, lekker.d4rkn4pst3r schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:07:
Ik merk dat ik een beetje tegen het punt aan begin te hangen dat ik mijn PS5 pro niet meer aan wil zetten tot +-12 nov. , voor mijn gevoel kan ik wel andere games spelen maar heb het idee dat het zonde van de tijd is en beter gewoon tot GTA VI kan wachten
De stroom heb ik er iig afgehaald en doek erover gegooid, kijken hoelang ik hem ook echt zo laat liggen haha
PS5 Pro + AOC U32G4U
Wat ook wel een mooie optie zou zijn, dat jeje kan afsluiten van het omgevingsgeluid in game.
Je zet oordopjes op in game en dan hoor je gewoon geen andere soundeffects maar alleen de muziek.
Je zet oordopjes op in game en dan hoor je gewoon geen andere soundeffects maar alleen de muziek.
[ Voor 5% gewijzigd door Wii4all op 09-10-2026 09:49 ]
Burp
Hahah oh my god staat die daar in ze blote snikkelG_Dragon schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 14:02:
[...]
Ik blij dat ik hem gedownload heb,
Hier een nieuwe download link:spoiler:
Maarja wel grappig dat het gewoon kan..
Ik ben totaal niet preuts, maar ik vind het echt 0 toegevoegde waarde hebben. Het gaat alleen tot nog meer zinloze morele discussies leiden over de content in games. Begrijp de keuze van Rockstar in deze dan totaal niet.Ricmaniac schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:50:
[...]
Hahah oh my god staat die daar in ze blote snikkelDat ziet er echt heel stom uit zo op straat bij een hotdog kraam
![]()
Maarja wel grappig dat het gewoon kan..
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
In je blote pielemuis hotdogs kopen? Gelijk het leger achter je aanjip_86 schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:04:
Neem aan dat je dan ook gelijk een of meerdere sterren wanted level krijgt
Zucht...
Enige radiostation waar ik naar uitkijk.d4rkn4pst3r schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:07:
Flashfm is mij te hip helaas
Fijn dat je een leak kijkt met daarin details wat eigenlijk nog onbekend moet zijn voor ALLE andere mensen en het vervolgens in een reactie pleurt. Echt kansloos gewoon.
Als je zoiets kijkt neem dan in ieder geval de moeite om spoiler tags te gebruiken. Zo moeilijk is dit toch niet (blijkbaar wel)?
Hoe vaak moet dit nog herhaald worden hier.
-EDIT- Misschien leaks posten maar gewoon verbieden? Het verpest namelijk best veel voor een hele groep mensen die hier komt om gewoon over de game te praten en zich juist onthouden van leaks.
Als je zoiets kijkt neem dan in ieder geval de moeite om spoiler tags te gebruiken. Zo moeilijk is dit toch niet (blijkbaar wel)?
-EDIT- Misschien leaks posten maar gewoon verbieden? Het verpest namelijk best veel voor een hele groep mensen die hier komt om gewoon over de game te praten en zich juist onthouden van leaks.
[ Voor 41% gewijzigd door ScreamGT op 09-10-2026 10:34 ]
Dit!!ScreamGT schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:29:
Fijn dat je een leak kijkt met daarin details wat eigenlijk nog onbekend moet zijn voor ALLE andere mensen.
Als je zoiets kijkt neem dan in ieder geval de moeite om spoiler tags te gebruiken.
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Mee eens!ScreamGT schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:29:
Fijn dat je een leak kijkt met daarin details wat eigenlijk nog onbekend moet zijn voor ALLE andere mensen en het vervolgens in een reactie pleurt. Echt kansloos gewoon.
wel heeel wat minder drukMilan1NL schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:32:
[Afbeelding] wat een verschil! Oké het is daar wel wet. Maar toch, wel mooi verschil.
PS5 Pro + AOC U32G4U
Verschillende tijden op de dag maakt uit dit keer
Qua npcs zeker niet minder druk
GTA1: Leuke game. Uren gespeeld. Verhaallijn nooit gedaan want alleen mensen plat rijden.
GTA2: Die licht effecten alleen al.
GTA3: Ik heb me weken opgesloten met deze game. Voor het eerst een open wereld game in 3D.
Vice City: Wat een topgame! Motors en heli's. En de 80's sfeer met de geweldige soundtrack.
San Andreas: Meer, groter en nog meer. Wat een game was dit!
GTA IV: New York, grafisch prachtig. En online!
GTAV: Beste game ever! Zoveel uur in zitten. Zowel online als offline.
GTA6: zin aan! Nog 40 dagen! Heb 2 dagen vrij genomen en het weekend niks. Tijdje geleden upgrade naar PS5 pro gemaakt. En vandeweek een nieuwe relax stoel aangeschaft. Ik ben er klaar voor!
GTA2: Die licht effecten alleen al.
GTA3: Ik heb me weken opgesloten met deze game. Voor het eerst een open wereld game in 3D.
Vice City: Wat een topgame! Motors en heli's. En de 80's sfeer met de geweldige soundtrack.
San Andreas: Meer, groter en nog meer. Wat een game was dit!
GTA IV: New York, grafisch prachtig. En online!
GTAV: Beste game ever! Zoveel uur in zitten. Zowel online als offline.
GTA6: zin aan! Nog 40 dagen! Heb 2 dagen vrij genomen en het weekend niks. Tijdje geleden upgrade naar PS5 pro gemaakt. En vandeweek een nieuwe relax stoel aangeschaft. Ik ben er klaar voor!
Ik zou je gewoon even distantiëren van het forum als je niks wilt zienScreamGT schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:29:
Het gros staat tussen spoilertags, zeker de story dingen die voorbij komen etc. Dat je in je blote snikkel rond kunt rennen verpest je plezier toch niet?
[ Voor 10% gewijzigd door SgtElPotato op 09-10-2026 11:55 ]
Zucht...
Onzin, voor leaks hebben we gewoon spoiler tags. Laten we het hier verder beperken tot het officieel uitgebrachte materiaal en de algemene voorpret.SgtElPotato schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:48:
[...]
Ik zou je gewoon even distantiëren van het forum als je niks wilt zien
Over de leak
spoiler:
Gezien de nonreactie van de NPC heb ik niet het idee dat het naakt rondlopen van de hoofdpersonen iets is wat zonder mods kan. Volgens mij is dit gewoon een video van een build. Net als die zwevende tank bij de waterval. Dat de penis gerenderd wordt lijkt me vrij logisch gezien de details van alles. Er komt absoluut naakt in voor, maar naakt rondlopen is niet realistisch dus verwacht ik niet. Ik geloof wel dat ik ergens gelezen had dat iemand tijdens een sessie bij rockstar switchte naar Jason terwijl hij naakt onder de douche stond, maar dat is wel iets anders dan buiten rondlopen 
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Qua soundtrack staan VC en SA echt op nummer 1 voor mij, komt wss ook door de levensfase waar ik toen in zat en die muziek allemaal nieuw was voor mij (tiener).SgtElPotato schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:23:
[...]
VC en V waren voor mij de beste GTA's qua muziek. Dankzij VC in aanraking gekomen met KISS en vanuit daar dat genre leren waarderen. Bij V ook goede muziek. Van Britney Spears over de radio als je door de stad knalt tot wat Snoop Dogg als je rustig aan het touren bent en alles daar tussenin. Zonder radio geen GTA (voor mij).
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
*knip*Goed bedoeld maar zoiets kun je beter via een topic report afhandelen. Op deze manier krijg je een offtopic discussie over spoilers, tags etc.
[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 09-10-2026 12:55 ]
Wilde het doorsturen aan een collega, maar de link is dood?G_Dragon schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 14:02:
[...]
Ik blij dat ik hem gedownload heb,
Hier een nieuwe download link:spoiler:
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Lees voor de grap even de Topic warning? Dus nee diegen die spoilers wil plaatsen meot zich aanpassen. Zo ingewikkeld is het gebruik vd spoiler tags niet.SgtElPotato schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:48:
[...]
Het gros staat tussen spoilertags, zeker de story dingen die voorbij komen etc. Dat je in je blote snikkel rond kunt rennen verpest je plezier toch niet?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Werkt hier gewoonChaoss schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:51:
[...]
Wilde het doorsturen aan een collega, maar de link is dood?
Dat dacht ik eerst ook. Maar je moet eerst de voorwaarden accepteren, dan kun je verder.Chaoss schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:51:
[...]
Wilde het doorsturen aan een collega, maar de link is dood?
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Gaat het een beetje, let AUB op je taal
[ Voor 90% gewijzigd door Linksquest op 09-10-2026 14:19 ]
Zucht...
knip ivm Quote
[ Voor 92% gewijzigd door Linksquest op 09-10-2026 14:20 ]
Ben wel erg benieuwd hoe vloeiend het allemaal speelt straks. Ben de laatste tijd door de verschillende GTA games aan het spelen en zeker de oudere games voelen erg janky (ben nu bezig met SA). Zit er over na te denken om ze op chronologische volgorde door te spelen, dan ben ik wel zoet tot 6 uitkomt.
Zijn 1 en 2 het spelen waard? Heb 1 wel eens als kind opgepakt maar vond er niet zo veel aan op een beetje rondrijden na. In 5 heb ik de meeste uren zitten en 4 vooral gespeeld bij een vriend van mij vroeger (van mijn ouders mocht ik dat niet spelen op die leeftijd), dus ben benieuwd of ik dan gewoon bij 3 moet starten of 1.
Zijn 1 en 2 het spelen waard? Heb 1 wel eens als kind opgepakt maar vond er niet zo veel aan op een beetje rondrijden na. In 5 heb ik de meeste uren zitten en 4 vooral gespeeld bij een vriend van mij vroeger (van mijn ouders mocht ik dat niet spelen op die leeftijd), dus ben benieuwd of ik dan gewoon bij 3 moet starten of 1.
Haha, pardon? Je doet je naam en signature wel eer aan zeg. Knap!SgtElPotato schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:48:
[...]
Het gros staat tussen spoilertags, zeker de story dingen die voorbij komen etc.
Lees het Topic warning stuk nog eens door, wat Chaoss ook voorsteld.
Met andere woorden; kan je basis regeltjes niet volgen in een topic als deze, blijf dan lekker zelf weg
[ Voor 7% gewijzigd door ScreamGT op 09-10-2026 13:53 ]
1/2 zijn vrij oldschool en ik weet niet hoe leuk het blijft voor langer dan een paar uurtjes, maar ik heb ze ook al iets van 20+ jaar niet meer gespeeld. GTA2 heeft wel een RTX mod die er vet uitziet.vincenta2 schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 13:44:
Ben wel erg benieuwd hoe vloeiend het allemaal speelt straks. Ben de laatste tijd door de verschillende GTA games aan het spelen en zeker de oudere games voelen erg janky (ben nu bezig met SA). Zit er over na te denken om ze op chronologische volgorde door te spelen, dan ben ik wel zoet tot 6 uitkomt.
Zeker dat 3/VC/SA een beetje janky zijn, ik zou wel de originele versies proberen te spelen en niet die definitive editions. Maar het blijven toffe games.
4/TLAD/TBOGT zijn supervet. Wel ff de Fusionfix installeren mits je op pc speelt.
V blijft gewoon een van de beste open world actie games. Maar GTAVI ziet er meer uit als een vervolg op RDR2, die zou ik zeker niet overslaan.
knip
[ Voor 95% gewijzigd door Linksquest op 09-10-2026 14:12 ]
Zucht...
Persoonlijk vind ik 1 & 2 het niet waard, wellicht alleen als je van zulke style houd(of nostalgie heb van vroeger).vincenta2 schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 13:44:
Ik zou gewoon bij 3 beginnen, en dan zo door gaan vice city, gta sa, gta4 en gta5.
Geen idee wat je verder met Janky bedoeld, maar gta3 t/m sa spelen meer dan prima weg vind ik.
Ik laat de leaks van die Shit coin loser voor wat het is, maar kreeg van het algoritme deze videoAl die details erin zijn zo bizar. Volgens mij ga ik maanden zoet zijn hiermee
I wake up in the morning and I piss excellence
Let op:
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.
Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic. Er is al veel over gesproken, en met uitgesproken meningen ga je elkaar niet meer overtuigen. Houd het vriendelijk en volwassen, zoals onze huisregels voorschrijven. Denk na over het nut van posten over bijvoorbeeld:
• '30 fps is onspeelbaar'.
• de waarde van standaard t.o.v. luxere edities.
• discussies over digital only of de prijzen van games, die horen thuis in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
• discussies over de Playstation 5 Pro en de prijs.
Countdown Timer
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.
Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic. Er is al veel over gesproken, en met uitgesproken meningen ga je elkaar niet meer overtuigen. Houd het vriendelijk en volwassen, zoals onze huisregels voorschrijven. Denk na over het nut van posten over bijvoorbeeld:
• '30 fps is onspeelbaar'.
• de waarde van standaard t.o.v. luxere edities.
• discussies over digital only of de prijzen van games, die horen thuis in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
• discussies over de Playstation 5 Pro en de prijs.
Countdown Timer
:strip_exif()/f/image/9isf39wnwktPd5GdI6PzjNSM.jpg?f=fotoalbum_large)