• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Geleihoofd schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 00:51:
[...]

In jouw geval is het vooral je belerende toon. Zinnen als : "Dus je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt.. punt", "Wist wel dat je niet met voorbeelden ga(?) komen" of "Jij weet het blijkbaar beter". Daaruit blijkt niet dat jij een discussie wilt voeren maar lijk je vooral te willen horen hoeveel gelijk jij hebt. Het komt nogal agressief over zeg maar.

Inhoudelijk heb je wel degelijk een punt. Rockstar maakt al hun trailers in-game (of beter gezegd, in-engine). Dus de kwaliteit zal erg dichtbij het eindproduct liggen, of het kan zelfs beter zijn omdat de engine geüpdatet is en de trailer eerder is opgenomen.

Echter, bijna alle beelden zijn uit missies, cut-scenes, events, etc. en niet uit free roam. Denk dat daar een heel groot ding ligt waardoor er verwarring ontstaat waar het nou eigenlijk over gaat. Persoonlijk verwacht ik niet dat de auto's zoals in de extended look A-Team stijl over de kop vliegen in free roam, die scene komt toch echt uit een missie. Dit is marketing op volle snelheid, alles willen laten zien wat de game aan geweldigs te bieden heeft. Als in free roam auto's zo spectaculair over de kop zouden gaan, zou Rockstar dat beeld dan niet eerder gebruiken? Ik denk van wel en ik ga op basis van je "bro" er vanuit dat ik al langer ervaringen heb met trailers, adverts, previews en marketingpraat die meer boden dan de game uiteindelijk zelf deed, OOK Rockstar ja. Dus zo leer je wel dat developers er alles aan doen om het zo veel mogelijk aan te dikken. Kreten zoals "het is niet scripted!" blijken dan opeens toch heel erg rekbaar te worden uitgelegd naderhand.

Maar het blijft speculeren, uiteraard hoop ik van harte dat ik fout zit en in free roam auto's wel degelijk al barrel-rollend op de straat klappen maar dat weten we pas over anderhalve maand.
Nou ja, dat dus. Als je het gelijk aan je zijde hebt (gebaseerd op het verleden dat dan weer wel) dan hoef je je nog niet zo agressief en belerend te gedragen in mijn optiek. Respectloos.

Persoonlijk zal het me worst wezen, ik verwacht gewoon het beste van het beste van R*. En of dat nou beter, iets minder of gelijk is aan wat we nu te zien krijgen, het zal wel. Niemand kan een wereld creëren zoals Rockstar dat kan wat mij betreft. Ik kijk iig enorm uit naar GTA VI en ga gewoon genieten van alle details en zo min mogelijk online kijken naar de mening van anderen.

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:20
James Pond schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 08:31:
Xbox heeft toch schijnbaar niet de streaming rights heh :D, Tom Warren maakt weer een oopsie
In het artikel dat door @kaanmijo is gedeeld staat nu inderdaad een update:
UPDATE: Following the initial report, Matthew Ball, the Chief Strategy Officer at Xbox, addressed the situation by saying, “We are looking forward to launching GTAVI on XBOX November 19, though the game will not be streaming exclusively or to PC.”

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

kaanmijo schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 08:08:
In ander nieuws, schijnt XBOX de streaming rechten van GTA te hebben vanaf de launch. Inclusief PC. Bron: https://insider-gaming.co...reaming-rights-for-gta-6/
Zelf nog nooit op zo'n manier gespeeld, en zal dit ook nooit gaan doen, maar inderdaad wel grappig dat je op zo'n manier alvast de latency variant kan spelen op de PC :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:00

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Met verbazing de laatste paar pagina's doorgelezen. Waarom is er niet ingegrepen door de mods? De manier van discussiëren is totaal niet des Tweakers (ook al wordt de Tweakers-norm volgens sommigen wel als lat opgelegd... 8)7 )...

Verder gewoon zin in de game, het zal er vast en zeker prima uit gaan zien, en over een paar jaar nóg beter!

Steam ID = Ackerfiets

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:35
Wat een heisa zeg over of de game er zus of zo uit gaat zien... Echt een nutteloze discussie gezien het feit dat we over een paar weken aan het spelen zijn.

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:47
KapitanKrazy schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 09:27:
Wat een heisa zeg over of de game er zus of zo uit gaat zien... Echt een nutteloze discussie gezien het feit dat we over een paar weken aan het spelen zijn.
En je denkt niet dat we tot in de einde der tijden visuele vergelijkingen gaan krijgen met de trailers enz? Console vergelijkingen en noem maar op :P. Toen er een plasje ontbrak in screenshots tov trailer 2 werd al gelijk downgrade geschreeuwd :P

En waarom is het nutteloos om mensen te wijzen op iets wat Rockstar al heeft bewezen in het verleden. Niet dat ik de discussie weer op wil starten, maar om te doen dat de discussie nutteloos is, begrijp ik niet.

Hoe dan ook megaveel zin in de game. Ik denk dat we ook binnen zeer korte tijd de laatste trailer gaan krijgen :)

Ik ben ook begonnen aan Miami Vice, vroeger nooit gekeken maar is echt supervet 😎🏝️

[ Voor 7% gewijzigd door James Pond op 07-10-2026 10:09 ]

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:11

RoamingZombie

Watching the sheeple...

James Pond schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:06:
[...]

En je denkt dat we tot in de einde der tijden visuele vergelijkingen gaan krijgen met de trailers enz? Toen er een plasje ontbrak in screenshots tov trailer 2 werd al gelijk downgrade geschreeuwd :P

En waarom is het nutteloos om mensen te wijzen op iets wat Rockstar al heeft bewezen in het verleden. Niet dat ik de discussie weer op wil starten, maar om te doen dat de discussie nutteloos is, begrijp ik niet.

Hoe dan ook megaveel zin in de game. Ik denk dat we ook binnen zeer korte tijd de laatste trailer gaan krijgen :)

Ik ben ook begonnen aan Miami Vice, vroeger nooit gekeken maar is echt supervet 😎🏝️
Omdat je aan het zeuren bent en het forum vervuilt? Je punt is duidelijk. Let it Go.

Ninety percent of everything is crap.

KapitanKrazy schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 09:27:
Omdat we over een paar weken aan het spelen zijn is het bespreken van, of discussiëren over, graphics nu nutteloos? Die logica snap ik niet helemaal.

I wake up in the morning and I piss excellence

• James Pond
RoamingZombie schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:09:
[...]

Omdat je aan het zeuren bent en het forum vervuilt? Je punt is duidelijk. Let it Go.
Ik ben helemaal niet aan het zeuren :'). Ik ben nogmaals hartstikke positief over de game..

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:20
YakuzA schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 09:12:
[...]

Zelf nog nooit op zo'n manier gespeeld, en zal dit ook nooit gaan doen, maar inderdaad wel grappig dat je op zo'n manier alvast de latency variant kan spelen op de PC :)
Dat kan dus helemaal niet.

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:35
Donstil schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:10:
[...]

Omdat we over een paar weken aan het spelen zijn is het bespreken van, of discussiëren over, graphics nu nutteloos? Die logica snap ik niet helemaal.
Het is een zinloos om tot het einde der tijde een wellus-nietus spelletje te houden of de graphics wel of geen downgrade krijgen gezien de game over een maand uitkomt, is wat ik hiermee wil zegggen. Wacht een maand en dan kom je er vanzelf achter.

• James Pond
AMD1800 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:20:
[...]

Dat kan dus helemaal niet.
Jawel hoor! Als je gp ultimate hebt kan je je games op je pc streamen!
KapitanKrazy schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:35:
[...]

Het is een zinloos om tot het einde der tijde een wellus-nietus spelletje te houden of de graphics wel of geen downgrade krijgen gezien de game over een maand uitkomt, is wat ik hiermee wil zegggen.
Nah bespreken tot het "einde der tijden" lijkt mij inderdaad wat overdreven dat was niemand van plan schat ik zo in, maar tussen "nu", zoals in je eerdere bericht, en het einde der tijden zit nog wel even natuurlijk ;) .
Wacht een maand en dan kom je er vanzelf achter.
Dit vind ik een slecht argument, we komen immers overal achter op 19 november maar het is toch wel leuk om nog iets te kunnen bespreken.

I wake up in the morning and I piss excellence

Zullen we morgen weer nieuwe informatie gaan krijgen? Ik hoop er stiekem wel op :)

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ik snap ook niet waarom mensen nog commentaar durven hebben.
Van wat ik heb gezien in de trailer is dit top notch. Uiteraard zijn er details of mechanics die andere games beter doen. Maar hebben die ook alle andere toeters en bellen?

Fifa heeft nu een open world achtige modus, ziet er niet uit.
Pubg, fortnite hebben ook auto's, rijden voor geen meter.
hebben andere games ook zo een deftige AI in hun NPC's

Je zal altijd wel commentaar kunnen hebben, maar tov andere games spant deze weer eens de kroon.
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste

Let op:
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.

Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic. Er is al veel over gesproken, en met uitgesproken meningen ga je elkaar niet meer overtuigen. Houd het vriendelijk en volwassen, zoals onze huisregels voorschrijven. Denk na over het nut van posten over bijvoorbeeld:
• '30 fps is onspeelbaar'.
• de waarde van standaard t.o.v. luxere edities.
• discussies over digital only of de prijzen van games, die horen thuis in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
• discussies over de Playstation 5 Pro en de prijs.

Countdown Timer