Nou ja, dat dus. Als je het gelijk aan je zijde hebt (gebaseerd op het verleden dat dan weer wel) dan hoef je je nog niet zo agressief en belerend te gedragen in mijn optiek. Respectloos.Geleihoofd schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 00:51:
[...]
In jouw geval is het vooral je belerende toon. Zinnen als : "Dus je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt.. punt", "Wist wel dat je niet met voorbeelden ga(?) komen" of "Jij weet het blijkbaar beter". Daaruit blijkt niet dat jij een discussie wilt voeren maar lijk je vooral te willen horen hoeveel gelijk jij hebt. Het komt nogal agressief over zeg maar.
Inhoudelijk heb je wel degelijk een punt. Rockstar maakt al hun trailers in-game (of beter gezegd, in-engine). Dus de kwaliteit zal erg dichtbij het eindproduct liggen, of het kan zelfs beter zijn omdat de engine geüpdatet is en de trailer eerder is opgenomen.
Echter, bijna alle beelden zijn uit missies, cut-scenes, events, etc. en niet uit free roam. Denk dat daar een heel groot ding ligt waardoor er verwarring ontstaat waar het nou eigenlijk over gaat. Persoonlijk verwacht ik niet dat de auto's zoals in de extended look A-Team stijl over de kop vliegen in free roam, die scene komt toch echt uit een missie. Dit is marketing op volle snelheid, alles willen laten zien wat de game aan geweldigs te bieden heeft. Als in free roam auto's zo spectaculair over de kop zouden gaan, zou Rockstar dat beeld dan niet eerder gebruiken? Ik denk van wel en ik ga op basis van je "bro" er vanuit dat ik al langer ervaringen heb met trailers, adverts, previews en marketingpraat die meer boden dan de game uiteindelijk zelf deed, OOK Rockstar ja. Dus zo leer je wel dat developers er alles aan doen om het zo veel mogelijk aan te dikken. Kreten zoals "het is niet scripted!" blijken dan opeens toch heel erg rekbaar te worden uitgelegd naderhand.
Maar het blijft speculeren, uiteraard hoop ik van harte dat ik fout zit en in free roam auto's wel degelijk al barrel-rollend op de straat klappen maar dat weten we pas over anderhalve maand.
Persoonlijk zal het me worst wezen, ik verwacht gewoon het beste van het beste van R*. En of dat nou beter, iets minder of gelijk is aan wat we nu te zien krijgen, het zal wel. Niemand kan een wereld creëren zoals Rockstar dat kan wat mij betreft. Ik kijk iig enorm uit naar GTA VI en ga gewoon genieten van alle details en zo min mogelijk online kijken naar de mening van anderen.