• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
dawg schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 23:52:
Het is zo’n avond. U kent het wel, een biertje, of twee, achter de kiezen. U wordt wat nostalgisch en gaat wat muziek luisteren op Youtube.

Dan komt het moment dat u op deze stuit:
[YouTube: Elderbrook - Inner Light with Bob Moses (Official Music Video)]

Het eerste wat ik ga doen, en heb gedaan bij alle GTAs, is rondrijden en de pareltjes uit de radiostations pikken. :9 :z
Ben ik de enige die alle muziek uitzet zodat ik de conversaties kan volgen in de auto? :9

Ik hoop dat ik grote subtitles kan selecteren want, wat is het damn lasitg om het allemaal goed te volgen en op de weg te letten.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 27-09-2026 17:48 ]

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:54
Milan1NL schreef op zondag 27 september 2026 @ 16:56:
[...]

Vind dit wel een leuke vraag. Ene kant wel logisch, maar daar is dus nog niks van bekend.

Hoe groot zou de game zijn? 200 gb? Weet niet hoeveel RDR2 is, maar de map is paar x groter. Ik denk rond de minimaal 150 gb. Of 250 gb.
RDR 2 is rond de 120 Gig on release op PC. Geen idee hoe groot geworden is na bepaalde updates.

Geloof dat GTA V op een gegeven moment ook 130 Gig is op PC.

200 zou mij niks verbazen eerlijk gezegt. Zeker als Online een ding word, zal het uiteindelijk daar wel komen en voorbij.
Farabi schreef op zondag 27 september 2026 @ 17:46:
[...]

Ben ik de enige die alle muziek uitzet zodat ik de conversaties kan volgen in de auto? :9

Ik hoop dat ik grote subtitles kan selecteren want, wat is het damn lasitg om het allemaal goed te volgen en op de weg te letten.
Scheelt dat tijdens de conversaties de muziek al of zachter gaat, of geen muziek is.
Op misschien misschien een freeroam momentje na, dat je een keer misschien met 2 personages in de auto zit.

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:51

lord_fh

Môge!

Psyonara schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:15:
[...]

RDR 2 is rond de 120 Gig on release op PC. Geen idee hoe groot geworden is na bepaalde updates.

200 zou mij niks verbazen eerlijk gezegt. Zeker als Online een ding word, zal het uiteindelijk daar wel komen en voorbij.
Gta V is 100gig op de playstation , vi zal indrdaad wel ergens tussen 150 en 200 liggen

PS5 Pro + AOC U32G4U

Psyonara schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:15:
[...]

Nou we weten 1 ding, op PC is hij voorlopig 0 GB :+

I wake up in the morning and I piss excellence

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:54
Donstil schreef op zondag 27 september 2026 @ 20:50:
[...]

Nou we weten 1 ding, op PC is hij voorlopig 0 GB :+
Lastig te zeggen op moment maar PS5 emulatie is hard op weg ineens.
Dus als Rockstar zelf niet released dan de Emulatie gemeenschap wel.

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:09
Weet er iemand of dit in België ook werkt? Kan ik om te beginnen de kado cheque bestellen vanuit be? In de belgische voordeelshop staat natuurlijk die cadeaubon weer niet.. 8)7 Maar misschien lukt het met een accountje aan te maken op de nl variant? Mocht dat lukken kan je eens omgezet met kadoenkaart.nl in de Belgische PSN store de code inwisselen of is dat regio gebonden? Alvast bedankt!

EDIT: kut je kan enkel betalen met iDEAL op de Nederlandse AH :(

[ Voor 4% gewijzigd door GianniDPC op 27-09-2026 22:41 ]

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste

Let op:
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.

Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic. Er is al veel over gesproken, en met uitgesproken meningen ga je elkaar niet meer overtuigen. Houd het vriendelijk en volwassen, zoals onze huisregels voorschrijven. Denk na over het nut van posten over bijvoorbeeld:
• '30 fps is onspeelbaar'.
• de waarde van standaard t.o.v. luxere edities.
• discussies over digital only of de prijzen van games, die horen thuis in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
• discussies over de Playstation 5 Pro en de prijs.

Countdown Timer