Mijn boefje is liev!
Ik speel alles op mijn Nederlandse account, mijn Amerikaanse account is alleen om te kopen.JB schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:33:
[...]
Hoe precies? Je account is NL toch, dus dan gaat het niet?
Je moet wel met alle 2 op je playstation ingelogd zijn maar dat geeft verder geen bijzonderheden.
I wake up in the morning and I piss excellence
Neig onderhand wel naar dergelijke constructies voor mijn zoontje. FC27 voor 79,99 euro want Digital Edition PS5. Begint vervelend te worden, die prijsverschillen tov schijfjes/US.Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:35:
[...]
Ik speel alles op mijn Nederlandse account, mijn Amerikaanse account is alleen om te kopen.
Je moet wel met alle 2 op je playstation ingelogd zijn maar dat geeft verder geen bijzonderheden.
Mijn boefje is liev!
Vaak zijn die pre-order bonussen wassen neus en kun je ze achteraf nog wel aanschaffen. Gaat ze om de knaken immers.devilsnight schreef op donderdag 24 september 2026 @ 08:27:
[...]
Maar wat ik wel zou kunnen doen is...
Normale editie pre-orderen bij Bol en dan upgraden naar UE via PS store, toch? Dan gebruik ik de €25 cadeaubon op Bol. Alleen krijg ik de game pas op 19 november, als ik dan upgrade naar UE krijg ik dan die preorder bonussen nog wel?
Maar ook bij Bol krijg je de downloadcode een week van te voren dus je zit wel goed met de pre order.
[ Voor 9% gewijzigd door D. Ninjai op 24-09-2026 11:59 ]
Gamefacq.. man je doet me oud voelenrikislief schreef op woensdag 23 september 2026 @ 16:22:
[...]
ff opgezocht, maar inderdaad, 1995 al... die zag ik niet aankomen! ik dacht dat ik een van de eersten was daar, rond 1999...
Bijvoorbeeld Fifa 2027 is $69,99 (€60,-) in de US store.JB schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:37:
[...]
Neig onderhand wel naar dergelijke constructies voor mijn zoontje. FC27 voor 79,99 euro want Digital Edition PS5. Begint vervelend te worden, die prijsverschillen tov schijfjes/US.
Ik kocht Death Stranding 2 voor omgerekend €24,50 in de sale dit weekend. In de Nederlandse store geen sale en €79,99. Dat zijn gewoon verschillen die krijg ik niet aan mijzelf verkocht 😂
Klopt! Ik doe het altijd met Indonesische store. Dat scheelt vaak ook tientallen euro’s.Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:59:
[...]
Bijvoorbeeld Fifa 2027 is $69,99 (€60,-) in de US store.
Ik kocht Death Stranding 2 voor omgerekend €24,50 in de sale dit weekend. In de Nederlandse store geen sale en €79,99. Dat zijn gewoon verschillen die krijg ik niet aan mijzelf verkocht 😂
nvmdevilsnight schreef op donderdag 24 september 2026 @ 08:27:
[...]
Maar wat ik wel zou kunnen doen is...
Normale editie pre-orderen bij Bol en dan upgraden naar UE via PS store, toch? Dan gebruik ik de €25 cadeaubon op Bol. Alleen krijg ik de game pas op 19 november, als ik dan upgrade naar UE krijg ik dan die preorder bonussen nog wel?
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 24-09-2026 15:19 ]
en je kan games spelen die hier niet bestaan in de Nederlandse store zoals America's armyDonstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:59:
[...]
Bijvoorbeeld Fifa 2027 is $69,99 (€60,-) in de US store.
Ooooh, ideaal! Dan komt dit helemaal goed. Thanks!D. Ninjai schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:54:
[...]
Vaak zijn die pre-order bonussen wassen neus en kun je ze achteraf nog wel aanschaffen. Gaat ze om de knaken immers.
Maar ook bij Bol krijg je de downloadcode een week van te voren dus je zit wel goed met de pre order.
[ Voor 98% gewijzigd door rejer op 24-09-2026 17:09 ]
Note: Grand Theft Auto VI game sold separately.kaanmijo schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:09:
Collectors Box aangekondigd: https://store.rockstargam...tate-vice-city-collection
€399,-
😅
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Kolere, de pet is wel cool en die amiibo ook wel.kaanmijo schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:09:
Collectors Box aangekondigd: https://store.rockstargam...tate-vice-city-collection
€399,-
Verder een paar € 4,95 souvenir shop items waar je dan € 400,- voor mag betalen
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 24-09-2026 17:19 ]
Ah ik wilde net reageren want ik begreep al niet waarom dit niet zou werken. Aangezien beide dingen in Nederland gekocht worden.
Ik ga dit absoluut doen, echt een fijne deal heb ik dan.
Deze niet zo mijn ding.
Hoop dat ze niet met veel goodies komen die ik leuk vind
Haha ja vind ik ook, wat moet je er toch allemaal meeD. Ninjai schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:28:
Wat een overbodige zooi zeg, en dat voor zo’n bedrag
Maar ja schijnbaar zijn er mensen die zulke dingen leuk vinden
Is dit een map? Ik had aangenomen dat het twee ansichtkaarten waren.EvertonPride schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:44:
Ik wil alleen die fysieke map hebben.
[Afbeelding]
Op de website staatDonstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:57:
[...]
Is dit een map? Ik had aangenomen dat het twee ansichtkaarten waren.
Double-Sided Souvenir Poster with Map of Leonida
PS5 🎮 - GTA 🌴 - Tesla Model Y 🚘
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Flinke uier heeft de gta vi melkkoe 😂
PS5 Pro + AOC U32G4U
Ja klopt maar dit is het geld niet waard, ik had dan op zijn minst een statue & steelbook willen zien voor deze prijs.Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:16:
@G_Dragon Jij zocht toch een Limited Edition 😜
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waar ga je dit voor gebruiken ?Milan1NL schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:20:
Ik had ooit tegen mijzelf gezegd, als er een deluxe / collection editie komt. Die is van mij. Is het veel geld? Ja, dat is het zeker. Vind ik dat jammer? Ja. Maar, hij is 'besteld / pre-ordered'. Dit is mijn 1ste game aankoop waar alle collecties bij zit. Let's go!
/f/image/SEMZusMWoCIsBTd8a8Dopomt.avif?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door EvertonPride op 24-09-2026 18:41 ]
Dat zal ik wel niet mogen uitleggen van de huisregels 😜EvertonPride schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:39:
[...]
Waar ga je dit voor gebruiken ?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die lepel? Om op te scheppen over het spelEvertonPride schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:39:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die je bij GTA V nog gewoon bij de basis editie kreeg? Krijgen we nog wel een digitale map? (als in PDF)EvertonPride schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:44:
Ik wil alleen die fysieke map hebben.
[Afbeelding]
Ja die komt volgende donderdag te koop via de store. €79,95 waarschijnlijk 😆Beakzz schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:47:
[...]
Die je bij GTA V nog gewoon bij de basis editie kreeg? Krijgen we nog wel een digitale map? (als in PDF)
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 24-09-2026 19:39 ]
Ja voor de 1080 versie. 4K kost dan 100Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:50:
[...]
Ja die komt volgende donderdag te koop via de store. €79,95 te koop via de store waarschijnlijk 😆
hahahahaha... .... HAHHAHAAHAHARobinNL schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:11:
[...]
Note: Grand Theft Auto VI game sold separately.
😅
Ja het is tijd dat hij uit komt. Het zou zonde zijn als het net voor het einde nog even naar het krankzinnige gaat.G_Dragon schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:55:
Ik moet eerlijk bekennen dat Rockstar wel door begint te slaan met hun vertrouwen in hun product, Ja het ziet er fantastisch uit en word goed ontvangen na de extended look. Maar om even €400 voor deze zooi te vragen?
Ik vond de 30 minuten extended look al op het randje eigenlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 24-09-2026 18:57 ]
Het zou me niet verbazen dat ze iedere maand een regio uitbrengen. 100 euro voor 4K kwaliteit per regio. Spaar ze alle 12Beakzz schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:51:
[...]
Ja voor de 1080 versie. 4K kost dan 100
/s
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Maar wat iemand hier wel zei: elke donderdag een nieuwtje!
[ Voor 35% gewijzigd door DCNY op 24-09-2026 19:25 ]
Maar ik laat het toch aan me voorbij gaan. Al zou een ongeopende set toch best een goede investering kunnen zijn. Het blijft een limited edition.
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Jawel, de Oakley Frogskins zijn een van de goedkoopste Oakley (dus met e) brillen die je kunt kopen, heb je al voor 80,-ArthurMorgan schreef op donderdag 24 september 2026 @ 20:16:
Een groot deel van het geld zal ook wel in die Oakly zonnebril zitten. Dat zijn ook los geen goedkope dingen.
De bril is wel nice. en de map lijkt me ook wel leuk om te hebben, maar het is me echt geen 400 euro waard.
Dan heb je natuurlijk nog de mogelijkheid om het 'sealed' te bewaren, in deze gekke tijden zou ik er ook niet raar van opkijken als zoiets als dit over 10+ jaar een stuk meer waard zal zijn, maar ik kan dr ook naast zitten
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Ik had nog nooit van Oakly gehoord, maar als ik dat zo zie zijn die wel prijzig ja.ArthurMorgan schreef op donderdag 24 september 2026 @ 20:16:
Een groot deel van het geld zal ook wel in die Oakly zonnebril zitten. Dat zijn ook los geen goedkope dingen.
Maar ik laat het toch aan me voorbij gaan. Al zou een ongeopende set toch best een goede investering kunnen zijn. Het blijft een limited edition.
Al zo makkelijk 200 euro voor een zonnebril, maar ja ook brillen van 500 euro zeg pff haha.
Ik share al jaren op Xbox met iemand en eigenlijk alle content werkt dan wel.
Haha wat triest ditG_Dragon schreef op donderdag 24 september 2026 @ 21:32:
We gaan inplaats van vooruit achteruit qua collectors edities..
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
lepel voor toetje, sleutelhanger aan mijn sleutelbosEvertonPride schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:39:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Als je dit koopt voor die prijs ben je goed gek. Ik heb nog wel een brug te koop ergens..kaanmijo schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:09:
€399,-
Zoals vaker met CE editions worden ze meer waard maar wat een zooi zeg en niet eens de game.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.
Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic. Er is al veel over gesproken, en met uitgesproken meningen ga je elkaar niet meer overtuigen. Houd het vriendelijk en volwassen, zoals onze huisregels voorschrijven. Denk na over het nut van posten over bijvoorbeeld:
• '30 fps is onspeelbaar'.
• de waarde van standaard t.o.v. luxere edities.
• discussies over digital only of de prijzen van games, die horen thuis in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
• discussies over de Playstation 5 Pro en de prijs.
Countdown Timer
:strip_exif()/f/image/WGy1qQ2uGcGU7IuzKZkzpP8D.jpg?f=fotoalbum_large)