• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:49
Pykow schreef op woensdag 16 september 2026 @ 10:43:
[...]

Toch wel leuk om te lezen dat er echt mensen zijn die alleen GTA Online spelen.
Voor mij is GTA echt een singleplayer ervaring en je "zieke" fantasie los laten tijdens free roaming. Mijn uren in GTA V zijn:
Xbox360: Onbekend, heb singleplayer uitgespeeld
Playstation 4: 100 uur
PC Legacy: 88 uur
PC Enhanced: 46 uur
Dus denk ook dat ik denk ik 300 uur aan tik.
en daarvan is Online denk ik net 20 uur ofzo.

Wat jammer dat je GTA IV niet hebt afgerond, zeker met de leuke DLC's die later nog uitgekomen zijn. Ik heb GTA IV nog wel wel opgestart een paar dagen terug, maar naast Lotus RP, Division 2 seizoen en actief zijn op Farming server, was het net even te veel.

[...]

Klopt ik heb een GTA Online account op Playstation, PC Legacy en PC Enhanced.
Op de Xbox360 speelde ik nooit online, ik weet nog dat mijn Wifi heel slecht was op mijn xbox.

[...]

Ga er maar vanuit dat GTA VI ook uitgemolken gaat worden.
Ze hebben het nu al over GTA+ en we hebben niet eens GTA Online tijdens de release.
Ook krijg je nu al bij Premium pack extra kleding.
Wordt er al gesproken dat je echt voertuigen gaat kopen zoals in GTA Online, maar dan in singleplayer (hoop wel dat je ook gewoon gejatte voertuigen in je garage kan opslaan)

Gelukkig kan je zelf de keuze maken, hoelang je GTA blijft spelen en welke content je wel en niet wilt kopen. Natuurlijk is het net als op een schoolplein dat iemand de mooiste kleren of stoere gadgets heeft die jij ook wilt hebben en dan moet betalen of grinden. Dat heb je zeker met Online games.
Maar als Cyberleek gelijk heeft, dan weten we dat er ook al DLC's klaar liggen.
Daar kunnen we kwaad om worden, dat dit niet gelijk in de game zit.
Maar als ik straks 80 uur (Zal waarschijnlijk 60 uur zijn voor een ervaren gamer) aan content heb in de verhaallijn en dan na een tijdje weer extra content krijg (betaald of niet), dan is dat prima.

Ik betaal liever voor DLC's waar gewoon 10+ uur aan content in zit, dan dat ik betaal aan microtransacties voor een cosmetic item.
Maar als de game echt goed gaat worden en ik blijf er uren in stoppen, dan gaat mijn portomonee toch wel open haha
ben er ook bang voor dat ze het volledig gaan uitmelken..

maar net wat je zegt dlc's waar 10 uur of meer aan singleplayer content inzit wil ik best voor betalen

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

dawg schreef op woensdag 16 september 2026 @ 15:29:
[...]

Ik hoop ook op een single player dlc. Ik denk dat dat bij V een gemiste kans was voor R*.
Financieel geen gemiste kans gok ik, die shark cards verkopen daar veel te goed voor. Online content verdienden ze vele malen meer mee dan potentieel in de extra single player content zat?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

YakuzA schreef op woensdag 16 september 2026 @ 16:37:
[...]

Financieel geen gemiste kans gok ik, die shark cards verkopen daar veel te goed voor. Online content verdienden ze vele malen meer mee dan potentieel in de extra single player content zat?
Ik vermoed dat er een behoorlijk grote groep mensen is die nooit GTA:O hebben gespeeld, of heel weinig (zoals ondergetekende), en derhalve ook geen geld spendeerden aan GTA:O. Aan deze groep had R* geld kunnen verdienen met een single player dlc.

It’s the economy, stupid!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

dawg schreef op woensdag 16 september 2026 @ 16:39:
[...]

Ik vermoed dat er een behoorlijk grote groep mensen is die nooit GTA:O hebben gespeeld, of heel weinig (zoals ondergetekende), en derhalve ook geen geld spendeerden aan GTA:O. Aan deze groep had R* geld kunnen verdienen met een single player dlc.
Mijn punt was inderdaad dat dat waarschijnlijk veel minder opbracht dan dat ze voor dezelfde effort betaalde GTA:Online konden genereren.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 17:20

Patriot

Fulltime #whatpulsert

YakuzA schreef op woensdag 16 september 2026 @ 16:51:
[...]

Mijn punt was inderdaad dat dat waarschijnlijk veel minder opbracht dan dat ze voor dezelfde effort betaalde GTA:Online konden genereren.
Mwa, dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Ze zijn bij Rockstar echt niet gelimiteerd door ontwikkelcapaciteit. Ik denk persoonlijk gewoon dat ze bang waren dat mensen genoeg hadden aan hun heist-fix via singleplayer dlc en dan nooit Online zouden gaan spelen. En als je Online niet speelt, dan koop je geen shark cards.
dawg schreef op woensdag 16 september 2026 @ 16:39:
[...]

Gaat ook niet om hoeveelheid die spelen, maar om hoeveel er wordt uitgegeven. Er zijn zelfs mensen die stellen dat er inmiddels meer geld verdiend is met heel GTAO(en +) dan de hele verkoop van GTA5 zelf, hoeft niet, maar beide lopen ver in de miljarden, ik denk niet dat je dat met een DLC voor singleplayer ooit had kunnen halen, of je had wel heel aggressief op de DLC moeten instappen. En nu ook FiveM van R* is, vraag ik me af wat nu uberhaubt nog de 'engagement' is van singleplayer modus.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

YakuzA schreef op woensdag 16 september 2026 @ 16:51:
[...]

Ja dit is absoluut zo, dat hebben ze bij Rockstar echt wel goed uitgezocht.
En het heeft ze geen windeieren gelegd natuurlijk, de omzet van GTA Online hadden ze nooit kunnen behalen met DLC.

Hoe graag wij allemaal ook DLC hadden gewild.

I wake up in the morning and I piss excellence

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:17

Oxigeon

En zo is dat!

Donstil schreef op donderdag 17 september 2026 @ 12:27:
[...]

Ja dit is absoluut zo, dat hebben ze bij Rockstar echt wel goed uitgezocht.
En het heeft ze geen windeieren gelegd natuurlijk, de omzet van GTA Online hadden ze nooit kunnen behalen met DLC.

Hoe graag wij allemaal ook DLC hadden gewild.
Het gekke is dat we totaal nog niks van GTA ONLINE hebben gehoord. Ik meen de vorige keer dat die uitkwam een maand of 2 nadat de singeplayer uit was.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
With 34 original tracks that capture the electric energy of Grand Theft Auto VI’s world of Vice City and Leonida, Grand Theft Auto VI: The Album features a genre-defying roster of the most exciting artists in the world.

This limited-edition vinyl comes with two transparent magenta discs filled with blue liquid. Featuring exclusive new artwork and packaging designs that echo the iconic style of Grand Theft Auto VI.

Featuring:
  • Yung Lean - That's It (feat. Future & Metro Boomin)
  • Travis Scott - RHYNO (prod. by Guy-Manuel de Homem-Christo)
  • CA7RIEL & Paco Amoroso, PinkPantheress, Fred again.., & Etienne de Crécy - Sexy Magic
  • Morgan Wallen - Last Thing You Need
  • Rauw Alejandro - Macacoa 2000
  • Keith Richards - Bright Lights, Big City
https://www.gtavi-thealbum.com/

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:17
Tomski1986 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 14:10:
With 34 original tracks that capture the electric energy of Grand Theft Auto VI’s world of Vice City and Leonida, Grand Theft Auto VI: The Album features a genre-defying roster of the most exciting artists in the world.

This limited-edition vinyl comes with two transparent magenta discs filled with blue liquid. Featuring exclusive new artwork and packaging designs that echo the iconic style of Grand Theft Auto VI.

Featuring:
  • CA7RIEL & Paco Amoroso, PinkPantheress, Fred again.., & Etienne de Crécy - Sexy Magic
Die Limited Edition is wel heel duur 8)7

Maar ik heb er zelf niks aan, alles is digitaal hier.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Tomski1986 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 14:10:

Featuring:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4S8dvSyzAaFUDURfpQKJFiakoIM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/97IQEKgj8ngAT1k1H2Z4U2n6.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 54 55 Laatste

Let op:
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.

Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic. Er is al veel over gesproken, en met uitgesproken meningen ga je elkaar niet meer overtuigen. Houd het vriendelijk en volwassen, zoals onze huisregels voorschrijven. Denk na over het nut van posten over bijvoorbeeld:
• '30 fps is onspeelbaar'.
• de waarde van standaard t.o.v. luxere edities.
• discussies over digital only of de prijzen van games, die horen thuis in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
• discussies over de Playstation 5 Pro en de prijs.

Countdown Timer