ben er ook bang voor dat ze het volledig gaan uitmelken..Pykow schreef op woensdag 16 september 2026 @ 10:43:
[...]
Toch wel leuk om te lezen dat er echt mensen zijn die alleen GTA Online spelen.
Voor mij is GTA echt een singleplayer ervaring en je "zieke" fantasie los laten tijdens free roaming. Mijn uren in GTA V zijn:
Xbox360: Onbekend, heb singleplayer uitgespeeld
Playstation 4: 100 uur
PC Legacy: 88 uur
PC Enhanced: 46 uur
Dus denk ook dat ik denk ik 300 uur aan tik.
en daarvan is Online denk ik net 20 uur ofzo.
Wat jammer dat je GTA IV niet hebt afgerond, zeker met de leuke DLC's die later nog uitgekomen zijn. Ik heb GTA IV nog wel wel opgestart een paar dagen terug, maar naast Lotus RP, Division 2 seizoen en actief zijn op Farming server, was het net even te veel.
[...]
Klopt ik heb een GTA Online account op Playstation, PC Legacy en PC Enhanced.
Op de Xbox360 speelde ik nooit online, ik weet nog dat mijn Wifi heel slecht was op mijn xbox.
[...]
Ga er maar vanuit dat GTA VI ook uitgemolken gaat worden.
Ze hebben het nu al over GTA+ en we hebben niet eens GTA Online tijdens de release.
Ook krijg je nu al bij Premium pack extra kleding.
Wordt er al gesproken dat je echt voertuigen gaat kopen zoals in GTA Online, maar dan in singleplayer (hoop wel dat je ook gewoon gejatte voertuigen in je garage kan opslaan)
Gelukkig kan je zelf de keuze maken, hoelang je GTA blijft spelen en welke content je wel en niet wilt kopen. Natuurlijk is het net als op een schoolplein dat iemand de mooiste kleren of stoere gadgets heeft die jij ook wilt hebben en dan moet betalen of grinden. Dat heb je zeker met Online games.
Maar als Cyberleek gelijk heeft, dan weten we dat er ook al DLC's klaar liggen.
Daar kunnen we kwaad om worden, dat dit niet gelijk in de game zit.
Maar als ik straks 80 uur (Zal waarschijnlijk 60 uur zijn voor een ervaren gamer) aan content heb in de verhaallijn en dan na een tijdje weer extra content krijg (betaald of niet), dan is dat prima.
Ik betaal liever voor DLC's waar gewoon 10+ uur aan content in zit, dan dat ik betaal aan microtransacties voor een cosmetic item.
Maar als de game echt goed gaat worden en ik blijf er uren in stoppen, dan gaat mijn portomonee toch wel open haha
maar net wat je zegt dlc's waar 10 uur of meer aan singleplayer content inzit wil ik best voor betalen
:strip_exif()/f/image/97IQEKgj8ngAT1k1H2Z4U2n6.jpg?f=fotoalbum_large)